Schrijf een ervaring over Alltours en maak kans op mooie prijzen!

Alltours

Url: http://www.alltours.nl/

Type reizen: allround

Logo van Alltours

Alltours is een Duitse reisorganisatie, maar ook in Nederland populair. De organisatie biedt hoge kwaliteit voor een voordelige prijs, dit verkopen ze onder het motto 'helemaal goed, helemaal goedkoop'. Je kunt bij de onderneming voor iedere soort zonvakantie terecht, of het nu gaat om een simpel budgethotel of een luxe 5-sterrenresort.

Je hebt bij Alltours de mogelijkheid om pakketreizen te boeken, maar ook een losse vlucht of alleen een hotel. Door het ruime aanbod aan hotels en de keuze uit 25 verschillende landen, zit er voor ieder wat wils bij. Zo boek je niet alleen zonvakanties binnen Europa, maar ook naar de mooiste zonbestemmingen buiten Europa. Denk maar aan de Malediven, Cuba, de Dominicaanse Republiek en Thailand. Geniet je graag van enige vrijheid op de plaats van bestemming? Dan is het mogelijk om op diverse bestemmingen een huurauto te boeken.

De organisatie is in 1974 opgericht door Willi Verhuven. Na de opening van een klein reisbureau in de Duitse stad Kleve gingen de zaken verrassend goed en werden er al snel eigen reizen georganiseerd. Doordat Alltours in 1988 het vliegnetwerk over alle grote luchthavens van Duitsland uitbreidde, steeg het aantal vakantiegangers explosief.

Alltours is een Duitse reisorganisatie en is daarom geen lid van Nederlandse verenigingen als de ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds. De organisatie heeft echter soortgelijke garanties te bieden. Zo wordt er een zelfde soort garantie geboden als het Calamiteitenfonds indien er sprake is van een negatief reisadvies. Ook ontvang je bij een boeking een garantiecertificaat waarmee de reissom die gemaakt is verzekerd is. Dit is vergelijkbaar met de SGR. Het hoofdkantoor van Alltours is gevestigd in het Duitse Duisburg.

Reisbureau Reisgraag.nl is officieel partner van Alltours. U kunt bij ons de reizen van Alltours boeken tegen dezelfde prijs; maar dan wel met de service van een reisbureau. Vraag een offerte aan.

op 3 november 2017 bestemming: Spanje / Playa d'Ingles, reisperiode: mei 2017

Een reis geboekt bij Alltours via Tjingo, all inclusive. Bij aankomst in het hotel op Gran Canaria bleek dat het hotel gerenoveerd werd. Dit met gevolgd, dat verblijf bij het hotel overdag bijna niet te doen was door de overlast van de herrie van de sloophamers etc. Het hotel was een hotel wat exclusief samenwerkt met Alltours, dus Alltours moest ban de renovatie op de hoogte zijn. Klacht ingediend bij de reisleiding ter plaatse. Na de vakantie klacht ingediend bij Alltours, via Tjingo, dat was begin juni 2017. Na lange tijd en informeren van onze kant, bericht gehad dat onze klacht niet bekend was bij Alltours. Na bemiddeling door Tjingo werd klacht alsnog in behandeling door Altours. Begin november bericht gehad dat een vergoeding overgemaakt zal worden. Bedrag is lager, dan andere hotelgangers kregen na hun klacht. Zij hadden hetzelfde reisbedrag betaald als wij. Al met al vijf maanden na de reis werd de verpeste vakantie afgedaan met een bedragje van ongeveer
€ 160. Voor ons in ieder geval nooit meer Alltours. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 28 oktober 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: december 2017

Alltours.nl heeft een website met lokkertjes. Ze zetten de reis in een aanbieding en als je dan werkelijk wil boeken is de reis niet meer beschikbaar alleen voor een hogere prijs. Tot 4 x toe een reis met vlucht willen boeken wat uiteindelijk niet gelukt is omdat dd reis met boeken ineens duurder werd. We hadden hier geen goed gevoel over en daarom niks geboekt maar elders. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 oktober 2017 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: oktober 2017

Hotel had een kakkerlakkenplaag, was niet schoon (groene aanslag bij kraan die al meer dan een jaar dus niet fatsoenlijk is gepoetst), bidet was ook niet schoongemaakt voor aankomst, vlekken in handdoeken. Alltours kon niks voor ons betekenen na meermaals contact werd gezegd dat we se volgende dag moesten bellen of gebeld moesten worden. Na 4 dagen het aanbod gehad om verhuisd te worden naar een ander hotel tegen een meerprijs van minimaal 150€ terwijl we al véél teveel betaald hadden voor het krot waar we verbleven. Een klein onderzoek wees aan dat het hotel waarnaar we konden verhuizen even smerig was als het hotel waar we verbleven (inclusief kakkerlakkenplaag waar niks aan wordt gedaan door het hotel) maar dan tegen meer geld. Bij de vraag voor nog andere hotels hetzelfde verhaal. Schandalig slechte service: je kunt beter zelf boeken of voor een betere organisatie kiezen ! ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws

Artikelen