Thomas Cook is sinds februari 2022 terug in de Nederlandse reisbranche in een compleet nieuw, moderner jasje. Thomas Cook opereert als Online Travel Agency.
Het team van Thomas Cook bestaat uit reisfanaten die al de hele wereld hebben gezien en staan te trappelen om haar klanten te voorzien van de beste reisinformatie en -inspiratie. Het is voor hen belangrijk de ideale vakantie te realiseren en begrijpen als geen ander dat dat voor iedereen anders is. Alles voor een onvergetelijke ervaring! Love it. Book it. Thomas Cook it.
Bij Thomas Cook kun je diverse soorten vakanties boeken. Zo kun je gaan voor vliegvakanties, autovakanties, citytrips of hotel only. Als je nog niet precies weet waar je heen wilt gaan op vakantie, biedt Thomas Cook ook last minute reizen aan. Bij de reisorganisatie heb je de mogelijkheid om je hele reis zelf samen te stellen. Je kiest je bestemming en hotel, en vanaf daar heb jij de touwtjes in handen. vluchten, kamertypes, transfer, huurauto of verzekeringen: het is geheel aan jou. Geen uren zoeken naar de beste deal, maar in een paar kliks het volledige overzicht.
Thomas Cook is aangesloten bij ANVR, SGR en het Calamiteitenfonds waardoor je met een gerust hart op vakantie kunt gaan.
Fam. janssen
op 28 augustus 2024
bestemming: Griekenlanf / Kreta, Stalis, reisperiode: juli 2024
Super service en persoonlijk contact, ook na overboeking na faillissement door Duitse tussenpersoon. Zeer goed opgepakt door Thomas Cook, plus (luxer) alternatieve accomodatie zonder extra kosten voor ons. Complimenten, vooral ook omdat het hoogseizoen was!
... Lees meer
Henk Hess
op 20 september 2019
bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2019
De Reisdocumenten waren binnen dus alles geregeld dachten wij, heerlijk onbezorgd op vakantie naar Rhodos. De reis ging voorspoedig tot dat wij aankwamen op het vliegveld van Rhodos, geen hostess te vinden, dan maar naar een info-counter waar een mevrouw stond die bij de Duitse tak van Thomas Cook behoorde en mij zeer onbeschoft te woord stond en mij vertelde dat er geen transfer voor ons was en toen ik wat terugzei weg liep. Een Griekse meneer die aankwam lopen heeft ons uiteindelijk naar een busje gebracht met een boel ruzie tussen de man en de chauffeur werden wij uiteindelijk door een andere bus naar het appartement gebracht. Wij hebben niemand bij het appartement gezien, geen info helemaal niks. 2 dagen later zag bij het appartement een hostess van de Engelse tak die zou contact opnemen met de Nederlandse tak maar niks ontvangen. Wel de één na laatste avond lag er een Engels briefje bij de deurmat dat de transfer geregeld was (top).
Wij vonden dit één van de slechtste ervaringen, vandaar een 5
... Lees meer
M Verdouw
op 6 september 2019
bestemming: Egypte / Marsa Alam lam, reisperiode: augustus 2019
Slechte ervaring de gehele reis.
... Lees meer
Nairi
op 17 augustus 2019
bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: augustus 2018
Bij aankomst door reisleiding als schoothondje behandeld. Wij kwamen aanlopen op het vliegveld liepen naar de dame toe, toen ik wilde vragen waar we heen moesten zei ze: voor me staan! ( ik stond letterlijk voor haar neus op 1 meter afstand maar was niet genoeg blijkbaar). Helemaal geen info gehad van deze dame waardoor we een informatie bijeenkomst zijn misgelopen. Hierdoor zijn wij een hoop info over het hotel en het eiland misgelopen. Reisleiding op het hotel is minimaal aanwezig (vergeleken met TUI en andere). Tripjes konden wij in de eerste week dus ook niet boeken via thomascook want er was niemand. Heel slecht allemaal. Ik raad iedereen aan om elders via een ander de reis te boeken want op leiding van deze organisatie hoef je niet te rekenen. Zonde van je vakantie en geld. Kan helaas geen - 10 geven want dat verdienen ze eigenlijk.
Jessica
op 15 augustus 2019
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2019
Ik geef dit cijfer omdat de reisleidster die op dat moment ons zou moeten helpen met eventuele uitstapjes of bezienswaardigheden ons niet goed heeft geholpen.
1. Mijn vriend en ik gingen naar Palma the Mallorca, dit hebben we die ochtend nog met de reisleidster besproken. Komen we daar aan is bijna alles dicht vanwege een nationale feestdag. Dit had zij moeten weten (vind ik).
2. We vroegen om bezienswaardigheden, wijst ze ons 20 dezelfde strandjes aan. Dus ik vraag nogmaals om andere bezienswaardigheden. Deed ze eigenlijk heel vaag alsof ze t niet wist en wees ze uiteindelijk een kerkje aan. Maar nog eigenlijk niet veel wijzer geworden.
3. We wilden graag naar de grotten van drach en zij adviseerde ons om voor 1 uur daar heen te gaan i.v.m. de drukte van excursies. Terwijl de drukste tijd tussen 11:00 en 14:00 is, staat op de website van de grotten van drach. Ook had ze niet aangegeven dat je van te voren al kaarten moet kopen want deze zijn vrij snel uitverkocht. Dit hebben we zelf moeten ondervinden waardoor we niet op het
Als we dit niet zelf hadden uitgezocht hadden we dus daar mooi gestaan zonder kaart!
Evengoed hebben wij het fijn gehad samen ondanks de slechte adviezen. Wel 2 dagen verspild hierdoor.. :(
Peet
op 10 augustus 2019
bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juli 2019
De vakantie was prima. Reisleiding TC waardeloos.......Host die ons naar het hotel bracht heeft GEEN woord gezegd tijdens de busreis. Reisleiding in het hotel was ziek......géén vervanging......echt waardeloos. Zoek het allemaal maar uit......
Eva Taffeiren
op 6 augustus 2019
bestemming: Spanje / Santa Sussana, reisperiode: juli 2019
Hotel Tahiti Playa. Mooi hotel maar zeer veel nachtlawaai (muziek en bass) van naburig hotel. Je kan de liedjes tot in de kamer meezingen en vibreren op de bass en dat tot minstens 0:30. Een ramp als je met kinderen op vakantie bent! Ik vind dit toch belangrijk om door te geven aan gezinnen die zouden willen boeken.
Wah lin
op 4 augustus 2019
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: augustus 2019
Slecht!!Niet eens een 1 waard
Evy
op 20 juli 2019
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2019
De vlucht was een ramp! In de luchthaven bijna 10u langer op mijn vlucht moeten wachten zonder enige uitleg of excuses... Ik heb financiele schade geleden (hotel,vervoer) Een schadevergoeding kreeg ik hiervoor zelfs niet.
Dit was de eerste keer maar ook de laatste keer dat ik met deze luchtvaartmaatschappij vlieg!
Vandenbulcke
op 9 juli 2019
bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: mei 2019
We boekten een reis bij TC door een cadeaubon die we hadden gekregen. De selectie van de reis hebben we online gedaan na lang zoeken naar een reis die betaalbaar was in vergelijking van aangeboden reizen bij andere toeroperatoren . Bleek dat dit niet mocht en was ongeldig ondanks er op de cheque het adres van hun website vermeld stond en we de code van de cheque geldig konden ingeven bij het boeken van de reis.
Die hebben we dan zelf moeten betalen en zitten nu nog met een cadeaubon. Nooit meer met TC!
Timothy van der Schoor
op 2 juli 2019
bestemming: Duitsland / Zwarte Woud, reisperiode: augustus 2018
Stelletje oplichters! Maanden van tevoren geboekt en 1 week voordat we weg zouden gaan kreeg ik de mail dat er iets niet goed gegaan was. Ik moest zelf maar een alternatief regelen want. Dus de hoofdprijs betaald voor een andere locatie die ik zelf moest regelen en het bedrag dat ik al aan Thomas Cook/ Vrijuit betaald had kreeg ik pas weken na mijn vakantie terug. Wat een waardeloze service en bovendien nog onvriendelijk aan de telefoon ook. Boek hier nooit uw reis!!!
Coby
op 14 maart 2019
bestemming: Egypte / Titanic Palace, reisperiode: maart 2018
Prachtig, alleen een ziekenhuisopname, We hadden een geweldige host van Thomas Cook, nl Hareth, die heeft ons in alles bijgestaan. Geweldig. Thomas Cook mocht wensen dat hij alleen maar Harets in dienst had. Hij krijgt een dik compliment.
De Olde
op 10 februari 2019
bestemming: Egypte / Abu dabbab, reisperiode: januari 2019
Wij zaten in het Malika resort, wat 5 sterren zou zijn, maar echt niet. Het grote zwembad werd gerenoveerd, waar wij niet van op de hoogte waren gebracht door Thomas Cook, terwijl er sommige gasten wel op de hoogte waren gebracht. de kamers erg gehorig, weinig geslapen. Toiletten oud en vies, kapotte lakens, geen stop in het bad, het warm eten 'avonds weinig variatie. We hadden all inclusive, maar daar bleek dat je smiddags alleen tussen 12.30 en 14.30 wijn kon krijgen bij het strand, terwijl sterke dranken volop geschonken werden. Personeel was wel vriendelijk,
voor ons eenmalig naar dit resort. We hebben ter plaatse veel klachten gehoord van andere gasten over Thomas Cook en hun service, waarbij sommigen zelfs moesten tekenen om geen slechte revieuws te schrijven. Heel jammer...
Een enorm misnoegde Thomas Cook klant
op 23 januari 2019
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: oktober 2018
Fantastisch eiland maar dankzij Thomas Cook een lange ellendige reis. Je betaalt voor een zekere service en ondersteuning tijdens je verlof maar dat is wat we niet hebben gekregen. Kan je je afvragen wat het nut is om een reis te boeken via Thomas Cook. Geen bagage, hotel niet klaar (een werf met bijhorend lawaai) en verkeerde kamer geboekt. Kan gebeuren maar wat ik voor een bedrijf als Thomas Cook schandalig vind is dat er niemand van Thomas Cook te bereiken was. De helpdesk heeft ons een week aan het lijntje gehouden met loze beloftes en geen opvolging gegeven aan onze klacht. Ze hebben het zelfs gepresteerd om op eigen initatief de klacht af te sluiten. Dat er dingen fout lopen kan maar dat de service waarvoor je deels betaald zo erbarmelijk is gaat er bij mij niet in. Was de eerste en laatste keer met Thomas Cook. Wij gaan 3 tot 4 keer per jaar privé op reis, rezien heel veel voor ons werk maar dit sloeg alles. Beste van alles was dat de alle andere reisorganisaties deze reis ook 50% goedkoper aan hadden geboden aan hun klanten. Ze hebben niet eens het lef gehad om ons persoonlijk te contacteren. Nooit meer met Thomas Cook.
Marco M
op 5 november 2018
bestemming: Oostenrijk / Pertisau, reisperiode: februari 2018
Reis is niet doorgegaan. Thomas Cook boekte een pension buiten het hotel in plaats van het hotel zelf, waardoor we steeds 150 meter door de sneeuw moesten voor ontbijt, diner en saunabezoek. Vervolgens brengen ze EUR 267,79 in rekening om van deze foute boeking af te komen. Echt treurig.
Dries hofman
op 30 oktober 2018
bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: oktober 2018
Terug reis van kos naar amsterdam. meer dan 10 uur vertraging gehad wegens motor storing met een small planet airlines kan gebeuren een bedrijf wat failliet is zo ik als bedrijf geen zaken mee doen thomas cook wel dus.niemand aanwezig van thomas cook om ons te begeleiden.ook valt er nergens t claimen want thomas cook trek ze handen er van af als je gaat boeken kan alles.hele slechte reclameTHOMAS COOK !!!!
Luna
op 22 oktober 2018
bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2018
Ergste reis van mijn leven. Nooit reis ik nog met Thomas Cook. Ook nadien niet geholpen met onze lijst van klachten. Ik raad het iedereen af om met thomas cook te reizen! In het vervolg ga ik terug me Tui. Daar heb je wel een goede service en info op reis.
Segers frans
op 18 september 2018
bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: augustus 2018
Prima service zowel reisbureau (reizen de kiezel)als assistentie luchthavens. Prima hotel (don pancho)met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel keuze maaltijden.
Mp zomer
op 9 augustus 2018
bestemming: Kroatië, reisperiode: augustus 2018
Vreselijk slechte kamer en accomodatie,wat beloofd is , word niet nagekomenen na klachten word er niets geregeld, mijn dochter zit er nu met haar gezin, fam stoeten
Marianne
op 5 augustus 2018
bestemming: Macedonië / Ohrid, reisperiode: mei 2018
Wij verbleven in hotel Filip. 2 nachten niet geslapen omdat er 1 x 2 bussen en 1 x 3 bussen ongemanierde jeugd in het hotel verbleef die de ganse nacht feestjes bouwden, het eten was dan ook zoals in een jeugdherberg !! Ander verblijf geëist, was een B&B, eten werd van hotel per taxi gebracht met alle gevolgen van dien. In deze B&B kwam dan tot overmaat van ramp het plafond in de badkamer naar beneden? Onze klacht werd pas na 7 !!weken beantwoord, na mijn reactie kon het wel plots de dag nadien om dan een luttele 10% te krijgen, te besteden bij een volgende boeking!!! Voor ons NOOIT maar dan ook N O O I T meer Thomas Cook en wij reizen 3 a 4 per jaar.
S Zijlstra
op 20 juli 2018
bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juli 2018
Mijn hotel had geen reisleider op locatie en ik kreeg bij aankomst op de vluchthaven een folder met contactmogelijkheden( zogenaamd 24u pd dag beschikbaar) om toch excursies te kunnen boeken, dus heb ik de dag na aankomst via whatsapp een aantal excursies proberen te boeken. De communicatie via whatsapp verliep niet klantvriendelijk naar mijn idee en het kwam er op neer dat ik geen excursie kon boeken via hun. Toen heb ik gebeld naar het belgische nummer . Meneer aan de telefoon was niet bekend met de excursies, dus moest ik hem alles uitleggen. Na een kwartier vertelde hij dat ik alleen met creditcard kon betalen. Dat was niet mogelijk voor mij dus ik had er alsnog niks aan. In de avonduren werd ik door de reisleider in zakynthos gebeld en was ik al te laat om de excursie te boeken voor de volgende dag. Uiteindelijk wat excursies geboekt waar ik vroeg wat de excursies inhielden en of het geschikt is voor mijn zoon. Ik heb geen enkel moment een waarschuwing gekregen om teleurstellingen te voorkomen. Uiteindelijk was geen enkele excursie geschikt voor hem, want hij was overal te klein voor. in het waterpark mocht hij niet van de grote glijbanen af met mij en bij de bootexcursie mocht hij niet zwemmen bij het eiland.
Hoe kan je zulke prijzen hanteren als een kind van vier zeven uur lang op een boot mag zitten en niks mag doen dan stil zitten. Dat is voor geen enkel kind leuk.
Ik vind dat de reisleiders dit van te voren hadden moeten zeggen, zodat het aan mij de keus is om hier geld aan te besteden.
Tessa
op 24 juni 2018
bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juni 2018
Wij verblijven in het guitart hotel aqua resort in Lloret... het eten is hier koud ( we gaan naar de verantwoordelijke en geeft ons het antwoord ‘ hier is een microgol’ volgens mij persoonlijk is het niet de bedoeling dat je je eten moet opwarmen op hotel? Anders kan je al beter micro voeding meenemen en opwarmen, de broodjes zijn om je tanden op kapot te bijten, de tafels zijn vuil, geen bestek te bespeuren een uur voor sluitingstijd... onvriendelijk personeel... zeker geen aanrader, zou het iedereen afraden
Sonja
op 2 januari 2018
bestemming: Kaapverdië / Sal, reisperiode: december 2017
Geen info over reisleiding ,en 1 uur wachten op luchthavenvervoer bij thuiskomst
Eva Jochems
op 18 oktober 2017
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2016
Alles was prima geregeld. Eten, we vlogen op tijd.
Marianne Heurter
op 29 augustus 2017
bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: augustus 2017
Mooi eiland, prachtige natuur, aangename temperatuur, goede hotels, heerlijk eten!
Dorien
op 10 augustus 2017
bestemming: , reisperiode: augustus 2017
Eigenlijk alles was geregeld, zoals je mag verwachten. Behalve het contact met de whatsapp bereikbaarheid van Thomas Cook. Ik ben 2 dagen bezig geweest om via hun een auto te huren. Allereerst wilde ik graag de prijs weten. Na twee dagen wachten, waarin mij wel werd verteld midden in de nacht dat ze er niet aan toe waren gekomen, om het de volgende dag nog eens te vragen, dus vraag gekopieerd en geplakt in hetzelfde bericht. Het is gelezen maar geen enkele reactie. Ik heb toen gezegd dat ze het maar helemaal moesten laten zitten. En dat vond ik wel een slechte zaak. Slechte bereikbaarheid en geen opvolging van mijn vraag.
Stephanie vanhaverbeke
op 20 juni 2017
bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juni 2017
NIET AAN TE RADEN! transfer van 2u15 min voor een werkelijke rijtijd van 45min. Door de reservatie van Thomas Cook moest ons 2-jarige dochter bijna alleen! op het vliegtuig zitten terwijl wij op een andere plaats op het vliegtuig moesten zitten! (terwijl wij dit wel bij reservatie anders gevraagd hadden)
Philip
op 18 maart 2017
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: maart 2017
Wij kozen voor premium en kregen kafka aan de lijn. Geen drankje voor het eten, enkel niet alcoholische drank erbij, koffie of thee moet direct besteld worden en komt naast de schaal met het eten op het tabletje. Op de vraag of dit niet na het eten komt wordt geantwoord "dit doen wij niet, we komen maar één keer langs". Bovendien op een agressieve toon. Daarna wel verontschuldiging aangeboden én een biertje. Ook dit moet gezegd. Broodje bij de maaltijd vergeten en dan maar erna (weer met voldoende sorry's) nagebracht. De vergelijking met "vip service" is onmogelijk. Werkelijk een te mijden maatschappij. Spijtig want voldoende goede wil van het personeel dat zich aan regels moet houden. Ook dit begrijpen wij, we schieten niet op de pianist.
Aertssen-Lemmens
op 9 maart 2017
bestemming: Cuba / rondreis, reisperiode: februari 2017
Alles vlot verlopen.
heen-en terugreis, gids,bus
Assink
op 5 oktober 2016
bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2016
Door het kinderanimatie team met Nick Machon en Lisa Robertson. Echt door hun hebben wij en de kids een top vakantie in kolymbiastar gehad. Zoveel plezier en liefde voor hun werk. Zo veel gezelligheid. Ze doen het zo leuk met de kids en betrekken er op sommige punten de ouders erbij echt geweldig. Zo een animatieteam hebben de kids nog nooit gehad, ze huilde nu zelfs bij het afscheid omdat ze het zo geweldig hebben gehad mede door hun. Ook het hotel is top een echte aanrader. De kids hopen dit animatieteam nog eens te treffen want ze zijn top.
Thea Hamers
op 10 september 2016
bestemming: Cuba / Kerkrade, reisperiode: april 2016
Mooie verdeling van cultuur/ natuur/ rust. Cayo Levisa en Oost-Cuba waren een openbaring. Weinig tot geen toerisme, onder de bewoners, zodat je niet het idee had om op vakantie te zijn. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en kleine, gezellige en sympathieke internationale reisgroep.Rechtstreekse vluchten heen Varadero (voor start rondreis in Havana)en terug via Hoguin. Vertrek vanuit Duitsland (Frankfurt)
Vicky
op 28 mei 2016
bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: mei 2016
Slecht hotel rosamar garden resort. trekt op niets. iedereen klaagde
J.F.S.Quispel
op 19 december 2015
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: februari 2016
Het heel moeilijk is om een extra duikkoffer te betalen bellen om je gegevens te geven terwijl gewoon een rekeningnummer een stuk makkelijker is. En dat na bijna twee weken correspondentie met de reisorganisatie
Laura valentina
op 30 september 2015
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: september 2014
Via thomas cook een city trip geboekt naar londen. Aangezien het kantoor van thomas cook bij mij in de buurt is, ben ik daar persoonlijk heen gegaan voor reisadvies. Ik had het idee dat er echt de tijd voor mij werd genomen om op basis van mijn persoonlijke behoeftes een goed advies te geven. Hierdoor heb ik alles uit mijn citytrip kunnen halen in maar 2 dagen.
Sven
op 9 april 2015
bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2014
Heel slecht hotel!! Grand Prestige. Staat in brochure van Thomas Cook als Belgium favorite! Host heeft ons niet direct geholpen, slecht beschimmelde familiekamer, en vol vochtvlekken! Echt een ramp was het! Na een paar dagen is de host in actie geschoten, heeft een ander hotel gevonden mits bijbetaling! In totaal 5000 euro betaald en krijgen 426 euro terug als vergoeding! Echt schandalig! Nooit meer Thomas Cook!
-
Algemeen
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Ben en Marijke Baak
op 1 december 2014
bestemming: Spanje / La Palma, reisperiode: november 2014
In verband met hevige storm konden wij niet op de afgesproken terugreisdatum vliegen. De opvang was werkelijk FANTASTISCH! We werden in een hotel ondergebracht, terwijl we eigenlijk midden in de nacht alweer zouden gaan varen naar Tenerife. Uiteindelijk ging dit ook niet door vanwege de weersomstandigheden en konden we een volle nacht maken in het hotel. Er was werkelijk aan alles gedacht: Lunch, Diner, ontbijt en zelfs nog een paar drankjes. De volgende dag weer per bus naar het vliegveld voor poging 2! Het lukte dit keer en zelfs aan boord kregen we nog sandwiches voor de overlast! Met name Olivier van Thomas Cook, HARTSTIKKE BEDANKT voor de goede opvang!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
9
D.C.
op 3 november 2014
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juli 2014
Heel mooie hotels zowel Keulen en Rome.. Centrale ligging en uitstekend ontbijt. Vliegorganisatie met SN Brussels heel goede service en uitstekende vlucht. Geboekt bij Thomas Cook.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Yasmin
op 23 oktober 2014
bestemming: Marokko / Nador, reisperiode: juli 2012
We werden goed geholpen door de mevrouw, die toen werkte bij Thomas Cook. Ze kwam met het idee om verschillende bestemmingen te kiezen. Zo kwamen wij toch ietsjes goedkoper uit. AL om al was een top organisatie!
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Prijs / kwaliteit
10
De Kok Steffi
op 16 oktober 2014
bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: april 2013
Wij zijn voor de eerste keer in valkenswaard gaan boeken bij Thomas Cook.
Het is een super reisorganisatie, geen andere woorden voor.
Ze hebben voor ons de beste vakantie geboekt. Prijs/kwaliteit super.
Door hun eigen ervaringen konden ze ons super helpen. Wij boeken sindsdien enkel nog bij hun. Wij komen van belgie.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
9
MAURICE MYTEN
op 12 oktober 2014
bestemming: Spanje / SPANJE, reisperiode: augustus 2014
Prijs-kwaliteit en ligging erg goed. Geboekt bij Thomas Cook.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
8
-
Prijs / kwaliteit
8
Els
op 11 juni 2014
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juni 2014
Wij zijn nog niet vertrokken en onze vlucht van Thomas Cook is al twee keer vertraagd met als resultaat dat we twee dagen moeten annuleren bij hotel en de annuleringskosten niet eens vergoed krijgen in een tegemoetkoming.We hebben alles al betaald en staan dus met de rug tegen de muur. En moeten dan nog eens naar de andere kant van eigen land reizen want ook de vlieghaven hebben ze veranderd. Zomaar alles zonder pardon.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Dorien
op 24 mei 2012
bestemming: Bulgarije / Goudstrand (Golden Sands), reisperiode: mei 2012
- Zeer goede bediening tijdens de vlucht
- Stond steeds paraat bij eventuele problemen
Geboekt bij Thomas Cook.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
9
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
9
-
Excursies
7
-
Prijs / kwaliteit
10
Lazariella
op 10 november 2010
bestemming: Spanje, reisperiode: september 2010
Nooit gaan wij nog mee met thomas cook geen hostess te bevinden in het hotel we hadden geen service gekregen we waren aan ons lot over gelaten geen beetje informatie en houden geen rekening met de mensen die de reis al eens gedaan hebben thomas cook een grote zero.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
2
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Franck
op 21 juli 2010
bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: april 2010
De reisorganisatie was slecht en degene van Thomas Cook gaf aan dat we naar een vervangend hotel gingen ivm vertraging, mooi niet, we werden zo op het vliegveld gezet! en na lang klagen alsnog na een flink aantal uur weer teruggebracht.
-
Algemeen
3
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
2
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
4
Veerle
op 5 oktober 2009
bestemming: Egypte, reisperiode: oktober 2009
Het is een top vakantie, mooi en gezellige plek! Geboekt bij Thomas Cook.
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
9
Marc
op 18 november 2008
bestemming: Frankrijk / Vals-les-Bains, reisperiode: augustus 2008
Deze zomer zijn we een week naar dit hotel Grand Hotel Des Bains geweest op aanraden van Thomas Cook. In hun reisboek stond dit hotel genoteerd als favoriet en daar willen ze mee zeggen dat je elk jaar zou terugkeren.
Niets is minder waar, de stof op sommige ligstoelen aan het zwembad waren compleet gescheurd of beschimmeld. Een bar zonder barman waar je eeuwigheid moest wachten op een drankje was geen uitzondering daar je dan iemand moest roepen aan de receptie die ook geen tijd had. Het personeel deed zijn best maar was onderbemand om het zacht uit te drukken. Het ontbijt was ook een ramp daar er na 9u30 niets meer lag uitgezonderd een beetje confituur en soms croissants lagen van de dag er voor. Een gekookt ei moest je op een vooroorlogse eierenkokertje doen met lange wachtrijen tot gevolg wat hilarische toestanden opleverde.
Als je fruit nam moest je opletten dat je geen rot exemplaar vast had daar het niet vers was.
In de kamer was het niet veel beter waar het bad meer voor een kabouter was gemaakt dan voor een normaal mens. Een koelkast was er ook niet te bespeuren en alles zag er gedateerd uit zoals 50 jaar geleden. De matras was nog het slechtste van allemaal daar het beschimmeld was en onhygienisch. Dit hotel is oud en is een vergane glorie waar alle glans van verdwenen is en niet waardig nog in reisboeken te staan.
Voor te eindigen met een positieve noot de omgeving van Vals Les Bains is werkelijk mooi en in een goed hotel moest het een prachtige reis zijn geweest, jammer. Ik kan echt niet begrijpen hoe dit hotel als favoriet in de travelboek van Thomas Cook is terecht is gekomen, dit is eigenlijk onaanvaardbaar daar dit hotel nog geen 1 ster waard is!!
Na de reis heb ik een klacht ingediend bij Thomas Cook en na vier maanden en veel bellen kreeg ik een schamele reischeque van 62 euro terug van mijn reis en alle verantwoordelijkheid wijzen ze af. Ik dacht als een reisorganisatie als Thomas Cook dat een hotel in zijn reisboek zet en dan nog aanprijst als Favoriet dan toch controleert of het hotel in orde is maar dat doen ze blijkbaar niet!
Dit is een echte schande en ik vraag me eigenlijk af waarom dit eigenlijk een Favoriet is? Ik kan maar 1 ding zeggen voor kandidaat reizigers naar dit hotel, MIJD DIT HOTEL!!!
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1