Schrijf een ervaring over Stip Reizen en maak kans op mooie prijzen!

Stip Reizen

Url: http://www.stipreizen.nl/
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: allround

Logo van Stip Reizen

Stip Reizen is een vrij jonge Nederlandse reisorganisatie die in 2008 is gelanceerd. De organisatie hoorde in eerste instantie bij Corendon Vliegvakanties, maar is sinds 2010 geheel zelfstandig dankzij een management buy out. Stip Reizen is vervolgens in een korte tijd uitgegroeid tot een succesvol bedrijf met circa 40 reisexperts die voor je klaarstaan. Deze reisexperts zorgen ervoor dat je vakantie tot in de puntjes is verzorgd. Het motto van de reisorganisatie is: ‘Zoek de grens op, op allerlei vlakken; wij maken het onmogelijke waar en dan staan wij met Stip op nummer één!’. Je kunt bij Stip Reizen terecht voor verschillende soorten vakanties. De reisorganisatie biedt onder andere rondreizen, zonvakanties en stedentrips aan. Wie liever niet vliegt kan kiezen uit de vele busreizen, autovakanties en cruises. Stipreizen heeft ook artiestenreizen en wintersportvakanties in het assortiment. Zowel de reizen als accommodaties die te boeken zijn bij Stip Reizen variëren in kwaliteit van 3 tot 5 sterren. De kwaliteit van de vakanties is erg belangrijk bij Stip Reizen. De medewerkers controleren daarom regelmatig de vakanties op de plek van bestemming. Stip Reizen biedt een uitgebreid aanbod aan vakanties naar zo'n 40 landen. Binnen Europa kun je onder andere naar Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Oostenrijk, en Spanje. Met Stip Reizen kun je ook naar Azië. Hierbij kun je denken aan bestemmingen in China, Indonesië,Thailand en Vietnam. Overige bestemmingen zijn Curaçao, Egypte, Israël, Marokko, Turkije en de Verenigde Arabische Emiraten. Het hoofdkantoor van Stip Reizen is gevestigd in Zaltbommel. Voor meer informatie over het aanbod en het boeken van vakanties kun je de website raadplegen. Voor het maken van reserveringen kun je ook contact opnemen met de reserveringsafdeling. Deze is van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 uur tot 13.00 uur. Stip Reizen is aangesloten bij de ANVR, SGR en Calamiteitenfonds.

op 18 september 2016 bestemming: KroatiŽ / hotel niko, reisperiode: september 2016

Rondreis kroatie ,dalmatische kust& montenegro
deze rondreis was erg vermoeiend , heel weinig eigen tijd ,veel te strak schema. laatste hotel niko in kroatie erg slecht.
Wij hadden kamer 512 geboekt via touroperator stip.

Onder luxe entree ,dit was het enige wat mooi was.

Geen lift aanwezig , wij moesten de koffers maar zelf via de trap naar boven dragen.

Ergens was iemand die de koffers kon dragen ,maar die hebben wij nooit gezien.

Kamer was klein en alles gedateerd en versleten ..

Gaten en plekken in vloerbedekking.

De badkamer was heel klein en alles had beduidend betere jaren gekend.

Kranen die hadden hun beste tijd gehad-helemaal verkalkt-

Wasbak was zowat tegen de stortbak van de wc gemonteerd omdat er anders geen plaats was.

Losse toiletbril en de voegen en deur van de douche waren zwart uitgeslagen (schimmel ?)

Je kreeg niet bepaald een schoon gevoel met het douchen.

Dit hotel was hoogstens 1 ster waard.

Ik snap niet dat een goed reisbureau dit hotel in hun bestand heeft.
ea met de reisleider besproken
hij zei dat we maar een mail moesten sturen... Lees meer

  • Algemeen 5
op 30 augustus 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2016

STIP reizen is puur bedrog !! alles ging idd zeer goed tot aan de reis zelf. wij hadden nml voor 1600Ä een 2 persoonsreis geboekt all in naar kreta.
we keken er echt naar uit, een luxe hotel met 5 sterren, WAUW !!!
bij aankomst viel het me echter direct op dat er helemaal GEEN sterren op de gevel stonden aangeduid, wat het meestal heel twijfelachtig maakt. na het betreden van het hotel bleek mijn eerste indruk echter gegrond te zijn, geen kamerbreed tapijt in het hotel, een basiskamer in een 5 sterren hotel van amper 16 m≤ incl badkamer dan nog wel, een douche cabine van 60 x 60 cm. daags nadien zagen we de reisbegeleiding, en daar de melding over gemaakt, die wimpelde onze klacht af, bij thuiskomst dan maar een klachtenmail gestuurd, en dan kwam het, na 4 weken wachten het antwoord, uw klachten zijn ongegrond meneer, een bed waar u de veren in voelt zitten, dat is persoonlijk, wat de een niet lekker vindt, vindt de ander wel goed, de kamer, en de douche dat is persoonlijk, wat de 1 klein vindt, vindt de ander normaal, tuurlijk, een douche cabine van 60 x 60 cm in een 5 sterren hotel is normaal !!!

via deze weg streef ik ernaar om iedereen die vi stipreizen geboekt heeft in stalida/kreta, bij het 5- sterren hotel Vasia Hotels Zephyros Beach Boutique en klachten had, samen een klacht in te dienen, Zij van STIP reizen vinden het zelfs normaal dat ze niet eens hun aanprijzing met 5 sterren veranderen. als je op de site kijkt naar de reis, dan is het de ene na de andere klacht over dit hote, helaas was dit hotel pas nieuw in het gamma als wij geboekt hebben, en dus ook geen referenties kunnen bekijken, maar nu regent het dus de ene na de andere klacht.
OPGELET, SLECHT hotel, slechte reisoperator, klachten behandeling dikke 0
ik zoek mensen om samen die reis operator tot bemiddelen te dwingen.
1x stip en nooit meer!... Lees meer

  • Algemeen 2
op 6 augustus 2016 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: augustus 2016

Had een reis geboekt naar euro Disney ..alles liep soepel totdat 1 kind naderhand erbij bij wilt boeken. Had daarna gebeld en zeiden dat het geen probleem zou zijn maar zij moesten wachten op bevestiging. Ruim paar dagen doorgegeven en ze zouden terug bellen..maar nee hoor.. heb hun continu gebeld omdat de reis maandag al was moest ik ze op woensdag, donderdag en vrijdag bellen..maar zeggen dat ik wordt teruggebeld. . Bel weer om 1530 op vrijdag omdat ik weet dat ze daarna vanaf 1600 en in de weekend niet meer telefonisch bereikbaar zijn..maar zeggen dat ze me belt maar ook weer niet.. Heb daarna een mail gestuurd naar hun..en kreeg weer een mail terug dat ik op werkdagen van maandag t/m vrijdag terug moest bellen ..dat was weer op maandag..maar maandag is al de reis Disneyland. .moet de extra kind teleurstellen die ik zou meenemen. Heb dus de urgente mobiel telefoon moesten bellen omdat ze niet meer telefonisch bereikbaar zijn en weekend zijn ze gesloten.. en de urgente telefoon nummer had ik gebeld en nam zo'n meest onbeschofte trut op en zei dat zij haar collega's daarover had doorgegeven mij te bellen.. maar er was een telefoontje bij mij overgegaan die maar 1 keer overging met een onbekende nummer..en vervolgens de mail die ik ontving dat ik ze maandag weer kan opbellen..terwijl mijn reis begon op die maandag. Deze reisbureau. .nooit meer.. Als je betaald heb daarna laat ze je koud staan.. en vooral niet de urente nummer bellen want dan krijg je zo'n geÔrriteerde onbeschofte en absoluut geen manieren vrouw die hard tegen je schreeuwt.. of het fout aan mij lag. ABSOLUTE AFRADER!!... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen