Schrijf een ervaring over Stip Reizen en maak kans op mooie prijzen!

Stip Reizen

Url: http://www.stipreizen.nl/
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: allround

Logo van Stip Reizen

Stip Reizen is een vrij jonge Nederlandse reisorganisatie die in 2008 werd gelanceerd. Het bedrijf werd opgericht onder de paraplu van Corendon, is een tijdje zelfstandig geweest maar behoort sinds 2016 weer bij Corendon. De reisexperts van Stip reizen zorgen ervoor dat je vakantie tot in de puntjes is verzorgd. Waar het Corendon zich vooral concentreert op strandvakanties, golfreizen, jongerenreizen, eenoudervakanties en groepsreizen, richt Stip Reizen zich, naast strandvakanties, op zeecruises, riviercruises, rondreizen en autovakanties. Stip Reizen biedt een uitgebreid aanbod aan vakanties naar zo'n 30 landen. Binnen Europa kun je onder andere naar Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Oostenrijk, en Spanje. Met Stip Reizen kun je ook naar Bali, Aruba, Curaçao, Egypte, Colombia, Vietnam, Marokko, Turkije en de Verenigde Arabische Emiraten. Het hoofdkantoor van Stip Reizen is gevestigd in Lijnden. Voor meer informatie over het aanbod en het boeken van vakanties kun je de website raadplegen. Voor het maken van reserveringen kun je ook contact opnemen met de reserveringsafdeling. Deze is van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 uur tot 13.00 uur. Stip Reizen is lid van alle belangrijkste brancheorganisaties zoals de ANVR, het SGR, het Calamiteitenfonds en de IATA.

op 25 april 2017 bestemming: , reisperiode: april 2017

Twee jaar geleden hebben we een 4-daagse IJsselmeertrip gemaakt met de MS Allegro.
Was werkelijk in alle opzichten geweldig. Werd ook door anderen gewaardeerd met een dik verdiende 10.
Toen wij een Rijncruisje wilde boeken stond voor ons dus vast dat het wederom de Allegro moest worden. Wat een desillusie ...
1. Routebeschrijving.
De boot vertrok vanaf de Rijnkade in Arnhem. Stip adviseert mensen die met eigen vervoer komen de auto te parkeren bij het Gelredome transferium en dan verder met het OV. Maar geen waarschuwing dat Je dan wel een hoge loopbrug over moet met 2 koffers en na de busrit nog zoín kilometer moet lopen naar de boot. De meeste Rijnreizigers zijn in het algemeen op leeftijd en vaak, zoals wij, slecht ter been. Als we dat geweten hadden, hadden we vanaf het Gelredome een taxi genomen.
2. Eten aan boord.
Miserabel. Fruit is al meteen op en wordt niet aangevuld. Geldt voor meer zaken.
Goedkoop beleg en weinig variatie bij ontbijt en lunch.
Diner werkt op de lachspieren. Steeds een klein schaaltje rauwe groente voor 6 personen. Ook 6 stukjes brood en 10mg boter. Nagerecht: groot glas met diep onderin 1,5 garnaal (=garnalencocktail, ha, ha). Overal straalt de krenterigheid van af.
3. Aanlegplaatsen.
Vaak te ver van het doel om aan te lopen. Ook op bezuinigd?
4. De salon.
In de salon moet je kunnen genieten van het mooie uitzicht.
Echter 1 van de grote ramen was volslagen ondoorzichtig en over enkele andere ramen lag een soort blauwwaas (dubbelglas lekkage).
5. Drankjes.
Een klein glaasje goedkope slobberwijn Ä3,60, nou, nou.
6. Bedienend personeel.
Eindelijk iets positiefs: het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, daar heeft het niet aan gelegen.
Sorry STIP: ons zie je nooit meer !!!... Lees meer

  • Algemeen 2
op 23 maart 2017 bestemming: India, reisperiode: maart 2017

De eerste cruise waar ik me volledig gelukkig heb gevoeld... Lees meer

  • Algemeen 10
op 28 februari 2017 bestemming: , reisperiode: februari 2017

De cruise was fantastisch een 8 hotel was waardeloos een 4... Lees meer

  • Algemeen 8

Meer ervaringen

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen