Schrijf een review

Info over Stip Reizen

Url:
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: allround
Singaporestraat 82, 1175 RA Lijnden NL
088–7070600

Logo van Stip Reizen

Stip Reizen is een vrij jonge Nederlandse reisorganisatie die in 2008 werd gelanceerd. Het bedrijf werd opgericht onder de paraplu van Corendon, is een tijdje zelfstandig geweest maar behoort sinds 2016 weer bij Corendon. De reisexperts van Stip Reizen zorgen ervoor dat je vakantie tot in de puntjes is verzorgd.

Waar de reisorganisatie Corendon zich vooral concentreert op strandvakanties, golfreizen, jongerenreizen, eenoudervakanties en groepsreizen, richt Stip Reizen zich, naast strandvakanties, op zeecruises, riviercruises, rondreizen en autovakanties.

De reisorganisatie Stip Reizen biedt een uitgebreid aanbod aan vakanties naar zo'n 30 landen. Binnen Europa kun je onder andere naar Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Oostenrijk, en Spanje. Met Stip Reizen kun je ook naar Bali, Aruba, Curaçao, Egypte, Colombia, Vietnam, Marokko, Turkije en de Verenigde Arabische Emiraten.

Het hoofdkantoor van Stip Reizen is gevestigd in Lijnden. Voor meer informatie over het aanbod en het boeken van vakanties kun je de website raadplegen. Voor het maken van reserveringen kun je ook contact opnemen met de reserveringsafdeling. Deze is van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 uur tot 13.00 uur. Stip Reizen is lid van alle belangrijkste brancheorganisaties zoals de ANVR, het SGR, het Calamiteitenfonds en de IATA, zodat je met een gerust hart de vakantie kunt boeken.

Ervaringen met Stip Reizen

Op Reisgraag.nl staan meer dan 45.000 door de redactie gekeurde reviews over reisorganisaties. Je kunt 169 reviews over Stip Reizen lezen. Het gemiddelde cijfer is een 6,0. Elke review is gecontroleerd door onze redactie. De eerste review werd geschreven op 22 december 2009 door Riet & Henk Klein.

Deze organisatie zit in de categorie allround. Hierin zitten 14 organisaties; o.a. TravelBird, Stip Reizen, Alltours, Wtc.nl, Kras, TUI en De Jong Intra Vakanties. Al deze organisaties samen hebben in 3.845 reviews een gemiddelde gescoord van 6,4. Stip Reizen scoort dus gemiddeld 0,4 lager dan het gemiddelde cijfer in de categorie allround.

Ieder jaar wint de beste organisatie (op basis van goedgekeurde klantenreviews) per categorie de Reisgraag-Award. Stip Reizen heeft deze publieksprijs nog nooit gewonnen.

Stip Reizen krijgt gemiddeld een 6,0
op basis van 169 ervaringen:

6,0 + Ervaring delen
op 15 november 2024 bestemming: Noorwegen, reisperiode: september 2024

Cruise geboekt naar de Noorse Fjorden. Aan boord blijkt er buikgriep aanwezig te zijn, deze mensen moesten in quarantaine. Bleek Corona te zijn! Laatste dag om 10 uur van boord gestuurd met je koffers en daar sta je dan op de kade in de volle wind. Er is daar op een wc na helemaal niets. Om 13.15 uur eindelijk de bus. Met z'n allen in de bus. Ja ook de Corona mensen die aan boord in quarantaine waren. ONGELOOFLIJK! Dan nog maar niet spreken over de chauffeurs van Oostenrijk busvervoer. Wat een drama! Wanneer je deze klacht doorgeeft aan Stipreizen krijg je een antwoord waarin ze zich volledig distantiëren van dit verhaal. NOOIT MEER MET STIPREIZEN!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 september 2024 bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2024

Na afloop van de Cruise naar de Noordkaap werden we om 08.20 Verzocht het schip te verlaten.Bus naar Nederland zou op de kade staan.Het duurde tot 13.15 voor de bus kwam. Op de kade was geen opvang, geen gelegenheid te zitten of een consumptie te krijgen.Door Stip zal iets georganseerd moeten worden voor de opvang in deze tijd.5 1/2 uur op de kade staan te wachten zonder ook maar info wanneer de bus komt, zonder ook maar 1 voorziening is onmogelijk. ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 22 juni 2024 bestemming: Cruise middelandse zee, reisperiode: juni 2024

Wat ging er niet mis?
Cruise geboekt dat ging goed..betaling was binnen.
Daarna begon de ellende.
Geen stoel en koffers kunnen boeken omdat stipreizen.nl de boekingsnummer voor een hele groep had. Dus Iedereen vd groep had het zelfde probleem. Geen bagage en stoel te boeken
Dan naar Rome vliegen om daar aan boord te gaan van het toch wel slecht uitziende schip.
Rome was geen tijd voor.
Balkon geboekt waar je dan ook voor betaald..Staan er 1 dag later werklui 1 etage onder de balkon te timmeren en te schilderen..
Wat van gezegd ..konden overdag wel naar 1 andere hut om op het balkon te zitten..
Hoezo..ik zit toch niet de hele dag op het balkon...
Ik wil op mijn balkon zitten wanneer ik dat wil en zeker niet met werklui in witte kleding die timmeren en verfen..
Dan maak je vanuit cunard meerdere excursies die gemiddeld 90 dollar pp zijn die vervolgens helemaal niets voorstellen..
Eindigen op Barcelona om om 09.00 uur van het schip te worden afgebonjourd (vlucht gaat om 17.15 uur) Stiptreizen gebeld die dan doodleuk zegt dat dat in het programma stond...Best gek dat bijna niemand dat had gelezen..beetje misleidend.En hoezo dan een vlucht zo laat?Dat had volgens stipreizen.nl met de goedkoopte te maken..
M.a.w zoek het maar uit wat je de rest vd dag gaat doen.
Affijn koffers id bus..
Is de bus vol!!
Oh ja..
We kregen ook nog de verkeerde labels omdat we volgens Cunard de transfer niet hadden betaald!!En de rest van de groep..
Dus wij weer laten zien dat we het zeker wel betaald hadden..
Affijn koffers in de bus..wij met de taxi..wij nog vragen hoe het met de koffers gaat..
Komt goed zeiden ze..een grote puinhoop bij de transfer..
Wij ergens gedropt op de luchthaven..geen idee waar we moesten zijn.
Gelukkig waren er 2 mensen uit de groep die wisten wat onze koffers waren met mobiele nummer erop om ons naar de goede gate re leide.
Affijn uiteindelijk bij de bali KLM betalen we 5x bagage ipv 2 x..
Wij laten zien op bankafschrift..
Nee gaat er niet af...
Wat denk je..precies 1x eraf gehaald.
Claim ingediend bij KLM claim..om dan vervolgens een bericht te krijgen dat ik bij Stiptreizen moet zijn voor de claim...
Ik heb bij de KLM betaald!!!
Hoezo bij Stiptreizen?
Stiptreizen heeft ons behoorlijk in de kou laten staan..de hele groep klaagden hierover.
Oh en betreft Cunard..die hadden besloten de 1na laatste Dag verder re gaan met onderhoud in het zwembad..lekker ontbijten buiten met werklui en schilderen.
Ook is de boot 4 dagen in Barcelona geweest om verdere onderhoud te plegen..met jawel!Mensen op het schip..
2 oudere Engelse dames waren hier niet van op de hoogte en moesten verplicht op de boot blijven.Wat een commercieel gebeuren.
Voor ons nooit geen Stiptreizen en nooit geen Cunard meer!

Datum van ervaring: 17 juni 2024

Bewerk ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 22 september 2023 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: januari 2023

Allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.....tja.....

  • Algemeen 10
op 21 mei 2023 bestemming: / Cruise, reisperiode: mei 2023

Wy hebben n mooie cruise gemaakt maar de laatste dag konden we Savona niet bezoeken we werden om 10 uur op de bus gezet naar t vliegveld van milaan gewoon te schandalig voor woorden niet allen voor ons maar oude mensen en mensen met rollator en rolstoel moesten 7 uur zich vermaken op t vliegveld van milaan waarom niet eerst Savona bezoeken en om 15 uur naar t vliegveld is n grote tekortkoming en zet n domper op de fyne reis zeer slechte reclame voor stipreizen want uw komt niet na wat uw de klant aanbied en t is toch geen goedkope reis ik hoop van harte dat hier iets mee word gedaan want dit gaat klanten kosten. T is te schandalig voor woorden en zet n domper op de reis heel erg jammer

  • Algemeen 7
op 21 april 2023 bestemming: Noorwegen, reisperiode: juli 2023

Stip is niet klantvriendelijk. Bij verzoek voor een aanpassing (2 dgn na boeking) moeten we 50% van de prijs als boete betalen terwijl Holland Amerika lijn aangeeft dat dit gewoon aangepast kan worden. Schandalig behandeld! Nooit meer Stip!

  • Algemeen 1
op 12 september 2022 bestemming: Noorwegen, reisperiode: september 2022

Cruise gemaakt op de MSC Grandiosa naar Noorse fjorden.Wat een geweldige ervaring.Schitterende fjorden ,we hadden mooi weer.Het schip en hut werd brandschoon gehouden en personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.Ontbijt lunch en diner was gevarieerd en eten was lekker en warm , buffet was tot laat in de avond open.Veel entertainment,shows waren top .De excursies aan boord te boeken waren wel erg duur dus hebben we die op eigen gelegenheid gedaan.Kortom hadden we een geweldige cruise op de Grandiosa en alleen maar positieve ervaringen gehad.We gaan beslist nog een keer een cruise met MSC maken.

  • Algemeen 10
op 14 augustus 2022 bestemming: Noorwegen, reisperiode: juli 2022

Costa Fortuna. 12 dagen cruise. Er was veel gehoest aan boord, Ik kreeg corona. 8 dagen in isolatie tot je van de boot afging. Als je van de hut ging onderneemt Costa juridische stappen. Excursie mag je niet doen maar wel betalen. Costa houd vol dat de excursies gemaakt zijn terwijl ik opgesloten zat. Dus geld kwijt voor niks.

  • Algemeen 1
op 21 juni 2022 bestemming: Noorwegen / MSC Grandiosa, reisperiode: mei 2022

Dit was onze eerste ervaring op een Cruiseschip en dan gelijk op de MSC Grandiosa nou dat was werkelijk grandioos!!! wij verbleven in een binnenhut die mooi ingericht was en ruim genoeg. Eten en drinken was perfect. Het enige wat ik jammer vond was dat er geen info in het Nederlands gegeven werd anders had ik een 10 gegeven. we hebben genoten van deze supervakantie echt voor herhaling vatbaar en als je op de aanbiedingen let kun je voordelig reizen! Ps het vervoer met de luxe touringcar naar Kiel was ook een prettige bijkomstigheid!

  • Algemeen 9
op 11 juni 2022 bestemming: / Middellandse Zee, reisperiode: mei 2022

De cruise was perfect,maar eromheen heel veel stress,onduidelijkheden,zelf alles regelen,bellen met Turkisch Airlines,,en,, krijg je antwoord in het Engels,slecht héél slechte communicatie,onduidelijk,kom daar dan maar uit,je kan beter boeken via een reisbureau,in je woonplaats,veel mensen waren overdonderd door mis communicaties.
De Vliegreis zelf maakte alles goed,ruim toestel,en er werd etenswaren uitgedeeld,dat was zeker een pluspunt,fijne vlucht gehad,maar online inchecken was ook een drama,iets wat onbekend was,dan de vorige vakanties,we werden er onzeker van op Schiphol ook duidelijk gemaakt bij de balie,wat er mis was gegaan,geen probleem,komt allemaal goed,dus dat was al een opluchting,nu maar afwachten,de rest ging allemaal goed,maar om zoveel stress te hebben voor je op de bestemming bent,maakt je onzeker,en om weer bij Stip te gaan boeken,dat gaat dus niet meer gebeuren,al met al,hadden we een leuke groep mensen ontmoet met hetzelfde probleem,en,hebben we genoten van de Cruise,want die was perfect

  • Algemeen 6

Bekijk 169 ervaringen over Stip Reizen

Vakantieverhalen / reisverslagen