Schrijf een ervaring over Stip Reizen en maak kans op mooie prijzen!

Stip Reizen

Url: http://www.stipreizen.nl/
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds
Type reizen: allround

Logo van Stip Reizen

Stip Reizen is een vrij jonge Nederlandse reisorganisatie die in 2008 werd gelanceerd. Het bedrijf werd opgericht onder de paraplu van Corendon, is een tijdje zelfstandig geweest maar behoort sinds 2016 weer bij Corendon. De reisexperts van Stip Reizen zorgen ervoor dat je vakantie tot in de puntjes is verzorgd.

Waar de reisorganisatie Corendon zich vooral concentreert op strandvakanties, golfreizen, jongerenreizen, eenoudervakanties en groepsreizen, richt Stip Reizen zich, naast strandvakanties, op zeecruises, riviercruises, rondreizen en autovakanties.

De reisorganisatie Stip Reizen biedt een uitgebreid aanbod aan vakanties naar zo'n 30 landen. Binnen Europa kun je onder andere naar Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Italië, Oostenrijk, en Spanje. Met Stip Reizen kun je ook naar Bali, Aruba, Curaçao, Egypte, Colombia, Vietnam, Marokko, Turkije en de Verenigde Arabische Emiraten.

Het hoofdkantoor van Stip Reizen is gevestigd in Lijnden. Voor meer informatie over het aanbod en het boeken van vakanties kun je de website raadplegen. Voor het maken van reserveringen kun je ook contact opnemen met de reserveringsafdeling. Deze is van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 uur tot 13.00 uur. Stip Reizen is lid van alle belangrijkste brancheorganisaties zoals de ANVR, het SGR, het Calamiteitenfonds en de IATA, zodat je met een gerust hart de vakantie kunt boeken.

op 5 december 2018 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: oktober 2018

Mijn Klacht, Bij terugkomst op het vliegveld Maastricht Aken airport van uit Cantania ItaliŽ bleek mijn koffer zwar beschadigt! Dit hebben we gelijk geprobeerd te verhallen op de luchthaven.
Hier werd ons medegedeeld dat ze al gesloten waren en wij de volgende dag met Stip reizen of Corendon contact moesten opnemen.
De volgende dag heb ik de schade gemeld waarbij mij meegedeeld werd dat ik deze bij mijn reisverzekering moest klemmen en als dat niet lukte weer contact opnemen met de reisorganisatie.
De zelfde dag nog Contact gezocht met mijn verzekering die naar aftrek van een eigen risico Ä50 overmaakte.
De nieuwprijs van mijn koffer was meer dan Ä200 ,we hebben hem een week voor de vakantie gekocht via de ING Bank.
Naar de goedkeuring van mijn reisverzekering ,heb ik weer contact gezocht met stip reizen om het verschil te klemmen
Naar ruim 6 weken . ontvang ik een mail die er op wijst dat ze mijn klacht niet eens hebben gelezen en beroepen zich op het feit dat ik de PIR niet heb ingevuld. Ik heb van af het begin duidelijk aangeven dat het bij aankomst op Maastricht Aken Airpoort het niet mogelijk was en dat de mensen ons verwezen naar de mogelijkheid de volgende dag contact te zoeken met de reisorganisatie wat we ook onmiddellijk gedaan hebben.
Als de koffer nu jaren oud was zou ik hier geen werk voor doen,maar de koffer was net een week voor ons vertrek gekocht.
Ik vind het dan ook kortzichtig en beledigend van deze reisorganisatie en raad aan niet meer bij dit soort te boeken.
Goedkoop is duur koop dat blijkt hier weer eens.

Gewenste Oplossing
Tevreden?
Ik ben diep teleurgesteld in deze organisatie die te beroert is om een klacht goed te behandelen en in plaats daarvan een standard brief verstuurd.

Ik heb duidelijk aangegeven in mijn klacht dat gedeeld smart halve smart is.

Extra informatie
BOEKINGS-NR.: 8198454) ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 12 november 2018 bestemming: Sri Lanka, reisperiode: augustus 2018

We hadden met 4 mensen in april een reis geboekt naar Sri Lanka. Bij aankomst op de luchthaven blijkt stipreizen simpelweg vergeten te zijn om de vluchten te voeken. Daar stonden we dan. En wat doet stipreizen? NIKS. Er waren mogelijkheden genoeg om andere vluchten te boeken, maar ja waarschijnlijk weet hun personeel niet hoe dat moet. We hadden heel veel kosten die ze zouden terugbetalen, maar als je je bewijsmateriaal doorstuurt dan hoor je ze niet meer. Ze zijn dus totaal onbetrouwbaar!!!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 19 september 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: september 2018

Onze cruise was geweldig . eten, personeel. schoonmaak. restaurant..enz enz.
ietsje minder de drukke mentaliteit van de spaanse touristen, maar dat is nu eenmaal hun temprament. wat ons betreft een super aanrader ... Lees meer

  • Algemeen 9

Meer ervaringen

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen