Schrijf een ervaring over Kras en maak kans op mooie prijzen!

Kras

Url: https://www.kras.nl/
Aangesloten bij: ANVR / SGR / Calamiteitenfonds / SKTB
Type reizen: allround

Logo van Kras

Kras is een allround reisaanbieder, gespecialiseerd in auto-, bus-, fiets-, vlieg- en vaarvakanties en groepsrondreizen. De reisorganisatie heeft al 95 jaar ervaring. Het aanbod is zeer ruim, je kunt namelijk naar meer dan 100 landen reizen. Dit alles tegen een scherpe prijs. Waar het bedrijf in 1922 ooit begon met een lijndienst te paard-en-wagen tussen Ammerzoden en Den Bosch, is het tegenwoordig uitgegroeid tot een van de grootste reisorganisaties van Nederland.

Bij reisorganisatie Kras boek je de beste zonvakanties, die overigens altijd met transfer of huurauto zijn, maar ook de mooiste cruises. Bezoek tijdens een georganiseerde rondreis bijvoorbeeld het fantastische Zuid-Afrika en ontdek dat de reizen compleet verzorgd zijn en alles tot in de puntjes is geregeld. Bovendien zijn de rondreizen met 100% vertrekgarantie. Bij Kras boek je zowel georganiseerde groepsrondreizen als individuele rondreizen naar diverse bestemmingen als Spanje, Marokko, IJsland, Sri Lanka en Toscane. Autoreizen, stedentrips, vliegreizen en busreizen zijn ook te boeken en bovendien altijd goed georganiseerd. Daarnaast biedt Kras ook gespecialiseerde producten aan als fiets- en wandelvakanties, singlevakanties en theaterarrangementen.

Kras is sinds 1999 een zelfstandig onderdeel van TUI Nederland. Het hoofdkantoor van Kras is gevestigd in Ammerzoden. Kras is aangesloten bij SGR, ANVR en Calamiteitenfonds.

op 5 oktober 2019 bestemming: Egypte / Divers, reisperiode: februari 2019

In verband met de extreme vroeggeboorte van onze zoon, konden wij niet op reis. Aangezien wij geen annuleringsverzekering hadden, hadden we uiteraard begrip voor het feit dat we de kosten voor onze vlucht en verblijf niet terug kregen. Echter hadden we ook een duur excursiepakket geboekt en wij waren erg teleurgesteld dat we ook van dit excursiepakket helemaal niets terug kregen, terwijl Kras zeker niet alle betaalde kosten voor dit excursiepakket ook daadwerkelijk gaat maken als wij niet mee gaan. Aangezien wij voorafgaand aan deze reis eerder twee lange en dus dure reizen met Kras gemaakt hadden, waren wij erg teleurgesteld in het feit dat voor Kras kennelijk klantenbinding en klanttevredenheid niet belangrijk zijn. Wat mij betreft zou bijvoorbeeld enige tegemoetkoming in de vorm van een kortingsbon voor een volgende vakantie al een aardige geste zijn geweest, maar ook daar was geen sprake van. Erg jammer... Voorlopig zal ik Kras in ieder geval mijden bij het zoeken naar een volgende vakantie. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 oktober 2019 bestemming: Duitsland / Jena, reisperiode: september 2019

We zaten in het Fairhotel. Dat beviel totaal niet. Wat een vervelend hotel. Je kunt nergens een behoorlijke stoel vinden om lekker te zitten. Op de kamer alleen een beklede houten plank om op te zitten. Geen deuren voor de kast geen la om iets in te doen niets. Het was net gerenoveerd zag er mooi uit maar was niet prettig toeven daar. De badkamer was wel top. Eten was niet onze smaak. Vet en alles verzopen in saus. De lobby word ook verhuurd voor feestjes en dan word je als hotelgast min of meer gedwongen om maar op je kamer te gaan zitten (lees op je bed hangen bij gebrek aan stoel) Bij klachten aan de receptie proberen ze je heen en weer te sturen na andere medewerkers. Oftewel de hete aardappel heen en weer schuiven en niets oplossen. Mij zullen ze hier niet weer zien. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 24 september 2019 bestemming: Duitsland / Harz, reisperiode: september 2018

Reis was prima heel goed hotel de chauffeur kon prima rijden maar dat was alles. Verder niet klantvriendelijk tegen de mensen bij de excursie met de gids staat hij op voorgrond met vragen enzo heb dit nog nooit bij geen chauffeur meegemaakt. We zaten 10 min in bus zei hij tegen mensen ik wil ook stoppen hoor kan je gelijk uitstappen. Verder heel onderweg vertelde hij alleen maar we rijden over dit of dat water verder helemaal niks. Dingen die hij zei dat geregeld waren zoals uitstappen vlakbij ingang waren niet waar er bleven zelfs mensen bij de halte van boemeltje wachten omdat ze niet verder omhoog konden. Alleen op de terugreis kon hij van alles vertellen zoals het eigenlijk heel de reis had gemoeten zodat mensen bij het afscheid zeiden dit was natuurlijk alleen voor de fooi want met oudere mensen heeft hij niks op. Zonde want zo iemand moet het visitekaartje zijn. ... Lees meer

  • Algemeen 7

Meer ervaringen

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen