Wtc.nl

Url: https://www.wtc.nl/
Aangesloten bij: ANVR / SGR
Type reizen: allround

Logo van Wtc.nl
Wtc.nl won in 2013 de Reisgraag award

World Ticket Center (WTC) is een van de grootste webwinkels die vliegtickets verkoopt in Nederland. Je kunt er tickets boeken voor bestemmingen over de hele wereld. WTC heeft goede afspraken gemaakt met luchtvaartmaatschappijen waardoor de reizigers kunnen kiezen uit de goedkoopste deals. WTC is onderdeel van Otravo, wat staat voor Online Travel Organisation. Onder Otravo vallen naast WTC ook schipholtickets, de vakantiediscounter en vliegtickets.nl.

Op de website van World Ticket Center kun je vliegtickets gemakkelijk vergelijken zodat je altijd de beste prijs betaalt. Sinds 1983 is WTC een gevestigde naam op het gebied van goedkoop vliegen. Bij de reisorganisatie staat deskundigheid hoog in het vaandel. Zo garandeert de organisatie de beste service tegen een betaalbare prijs. Naast vliegreizen is het bij deze reisorganisatie ook mogelijk om hotels te boeken, auto's te huren en parkeerplaatsen te boeken bij een luchthaven. Op de website kun je tevens vinden wat de meest populaire landen, bestemmingen en luchtvaartmaatschappijen van dit moment zijn.

World Ticket Center is 365 dagen per jaar telefonisch bereikbaar zodat jij altijd om advies kunt vragen. De klantenservice is doordeweeks bereikbaar van 09:00 uur tot 22:00 uur. In het weekend is de klantenservice bereikbaar van 09:00 uur tot 17:30 uur. Daarnaast kun je ook een mail sturen naar de reisorganisatie. Verder is WTC aangesloten bij ANVR, SGR en IATA waardoor je met een gerust hart op reis kunt.

op 26 november 2020 bestemming: Marokko / Tanger, reisperiode: mei 2019

Vliegreis vanuit tanger Marokko is gecanceld door air Arabia ik wacht nog steeds op een reactie van WTC voor retour van mijn geld of voucher. Zeer slechte boekingsite die WC site zo ga je niet met klanten om dit is pure oplichterij. Ga nooit meer iets boeken hun.
Sh*tservice door de W(t)C

  • Algemeen 1
op 16 oktober 2020 bestemming: Colombia, reisperiode: augustus 2019

Wat een slecht bedrijf is dit! Ik wacht nog op 4000 Euro voor de reis van ons leven! Nu kunnen we niets..."we zijn een tussenpersoon" , "het kan maanden duren" "neem geen contact met ons op" "Bla, Bla, Bla, Bla" Ik begrijp veel, maar terugstorten van bedragen voor gecancelde tickets lijkt mij niet zo moeilijk. Ze doen alles geautomatiseerd, incasseren hebben ze geen moeite mee dus terugstorten mag ook geen probleem zijn. NOOIT MEER WTC!
Ik start vandaag een juridische procedure.

  • Algemeen 1
op 12 oktober 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: april 2020

Walgelijk bedrijf. Tickets verkopen kunnen ze goed maar service verlenen hoo maar. In maart werd onze vlucht geannuleerd en wij zouden binnen 3-6mnd ons geld terug krijgen. Inmiddels 7mnd verder. En nu mogen we nog een jaar wachten?! We kunnen niks zeggen mevrouw, we wachten op een terugbetaling van condor, nee we kunnen niet zien wanneer. Na 10x bellen met condor hebben ze het nagekeken op de administratie en onze betaling is alleen retour gegaan naar wtc. Wat is dit voor een gel*l en waar blijft ons geld?! Wij zijn het goed zat! Wij keren nooit meer terug bij Wtc. Wees eerlijk en geen openheid van zaken en verleen service. Want zonder klanten zijn jullie niks.

  • Algemeen 1
op 12 oktober 2020 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: mei 2019

Geen enkele reactie/terugbetaling na eindeloos aandringen

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: augustus 2020

De helft van de boeking is geannuleerd. Wtc verkoopt dezelde tickets nog steeds voor een meerprijs op de site. De klantenservice reageert niet op email en bellen is ook niet mogelijk. Dramatische service. Vreselijke boekingssite.

  • Algemeen 1
op 24 juli 2020 bestemming: Kenia, reisperiode: augustus 2020

Een 1 is nog teveel, ze doen bij WTC helemaal niets voor je! Wel tickets blijven verkopen, maar service verlenen? ho maar. geen reactie op email, telefoon hebben ze daar niet. WTC is terug naar de steentijd. Kreeg wel een email of ik en helemaal klaar voor ben? Mijn vlucht is al weken terug geannuleerd door de maatschappij....... Zo slecht dit.

  • Algemeen 1
op 21 juli 2020 bestemming: Nederland / seattle, reisperiode: augustus 2020

Reis gecanceld ivm corona .kan niet bellen . Krijg geen antwoord op email. Moet half jaar tot jaar wachten op geld of voucher. Echt slechte klantenservice. Ik zou geen reis meer boeken via wtc

  • Algemeen 2
op 15 juli 2020 bestemming: Suriname, reisperiode: juli 2020

Wij hebben onze ticket via Wtc geboekt en een tour in Suriname via een ander reisorganisatie. Via de andere organisatie kreeg ik al vrij snel te horen dat KLM alle vluchten voor de maand Juli heeft gecanceld. Contact met WTC is onmogelijk. Tel wordt niet opgenomen en er wordt niet gereageerd op mails. Helaas duurde het bij de WTC tot begin Juli waarop we te horen kregen dat evt refund via Voucher of cash pas over min. een half jaar tot een jaar kan duren. En we mochten ook geen contact met WTC opnemen want ze reageren toch niet. We hebben het hier niet over een paar honderd euro's maar een paar duizend. Dus wat ons betreft onacceptabel!!! Wie kunnen we hiervoor inschakelen, want we willen ons geld zo snel mogelijk terug.

  • Algemeen 1
op 29 juni 2020 bestemming: Verenigde Staten / Los Angeles, reisperiode: augustus 2020

1 aug 2020 willen wij onze droomreis naar Amerika maken ,hiervoor hebben wij jaren lang gespaard. Niet wetende dat corona roet in het eten zou goeien. Ik ben nu al maanden bezig om contact te krijgen met WTC, gebeld geen contact ,gemaild geen antwoord op je vragen dit is echt te triest voor woorden. Ik vindt dit geen manier van werken en hoe je met je klanten om moet gaan. Ik raad iedereen aan die hier een ticket wil boeken eens goed achter zijn oren te krabben om dat bij WTC te doen.

  • Algemeen 1
op 14 maart 2019 bestemming: Vietnam / Tilburg, reisperiode: juli 2019

Het bedrijf is zeer klantonvriendelijk als er problemen zijn met de boeking. Ze vermelden het niet wanneer een inter-airport vlucht bij je van toepassing is en er wordt geen melding gegeven wanneer 3 uur overstaptijd op twee verschillende vliegvelden 60km uit elkaar kort is maar 1 uur op hetzelfde vliegveld wel. De informatievoorziening is dus slecht en ze doen niks om het voor jou zo goed mogelijk op te lossen want ze rekenen gewoon 30% korting en laten je niet eens uitpraten aan de telefoon. Wees dus gewaarschuwd kijk goed of het geen inter-airport vlucht betreft en boek deze nooit want het is een en al ellende. Al zou ik NOOIT meer boeken bij deze verschrikkelijke organisatie!!!

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen