Schrijf een ervaring over Stip Reizen en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Stip Reizen

Pagina 1 van 14 met 135 resultaten

op 22 maart 2019 bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: mei 2019

Voel me erg in de maling genomen!!! Vorige week advertentie gezien:riviercruise van Lelystad naar Maastricht voor 369 euro. Leek me erg leuk direct gebeld voor de prijs voor alleenstaande. Werd mij verteld 372 euro mevr.( dat stond ook op de site) Moest even mn agenda raadplegen en direct weer gebeld en geboekt alle gegevens doorgegeven juffrouw zei: dit is nu een definitieve boeking en gaf mij een boekingsnummer!!!! Kreeg er al zin in.. maar de vreugde was helaas van zeer korte duur, want diezelfde dag kreeg ik een mailtje, dat ze een fout hadden gemaakt, nou ja dat kan gebeuren...maar...ipv 372 euro moest ik nu NEGENHONDERDNEGENTIG euro betalen, dan mocht ik wel met de reis mee...U kunt begrijpen, dat ik in totale shock was en eigenlijk nog.. Je hebt een definitieve boeking met nummer, maar dan kan stip gewoon er vanaf, dan moet je RUIM ZESHONDERD euro MEER betalen, dat is bijna voor DRIE PERSONEN!!!!!
SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 3 maart 2019 bestemming: Sri Lanka / Individuele rondreis, reisperiode: februari 2019

Schitterende, veelzijdige rondreis! Alles was heel goed georganiseerd. Prima chaffeur/gids (Shamaka) en uitstekende hotels. Wij hadden wel een comfort rondreis geboekt. Aanrader! ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 18 februari 2019 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: februari 2019

In de maling genomen. In advertentie stond vliegreis per A380, heenreis dus met een Boeing 777/300. Op devraag hoe dat zat, werd er verteld dat de vliegtuig maatschappij her beslist. Klinklare onzin! Dag voor de cruise geboekt, inclusief een excursie, Ďsavonds om 22.30 u. In hotel, Ďsochtends zouden wij om half 10 al worden opgehaald, de bus kwam anderhalf uur te laat waardoor wij moesten rennen om nog tijd te hebben voor de Burj Khalifa! Daarna naar het schip waar je zelf jou koffers mee moest sjouwen de loopplank op! Slechte service van Pullman! Weinig georganiseerd, de Nederlanders moesten het maar uitzoeken. Alleen maar Spaanse informatie of heel slecht verstaanbaar Engels! Eten aan boord was superslecht en wij (2 vrouwen) zaten alle avonden alleen aan tafel! Alles behalve gezellig! Weinig aanspraak maar het bedienend personeel was wel super vriendelijk. Al met al niet de reis die wij hadden verwacht. Had deze reis al een met de Costa gemaakt en die was stukken klant vriendelijker. ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 9 februari 2019 bestemming: , reisperiode: februari 2018

Wij hebben in september 2018 een cruise geboekt met vertrek op Valentijnsdag 2019. Speciaal uitgezocht, best een hoop geld maar met een bijzonder schip en wat extra tijd in Miami -helemaal naar wens. Grootse plannen! Omdat alles goed voorbereid moest worden regelmatig contact gehad met Stip over het hotel in Miami. Reisbescheiden al ontvangen, Visa voor Amerika gekocht, oppas geregeld voor de huisdieren, heel veel voorpret! Horen we afgelopen vrijdag (8-2) dat Stipreizen vergeten is om de hut te boeken. Dus de reis en alle plannen die we hadden uitgezocht en voorbereid kunnen niet doorgaan. 6 DAGEN VOOR VERTREK OP VALENTIJNSDAG zegt Stipreizen sorry hoor maar wij zijn het vergeten te regelen voor je. Het geboden alternatief - korter, met een veel kleiner schip, op een andere vertrekdatum, zonder verblijf Miami, is voor ons on-acceptabel. Ook de 50 euro extra compensatie voelt wrang. De volledig betaalde reissom wordt teruggestort, op de administratiekosten na.
Mijn klacht:
Hoe kan een reisbureau- die betaald wordt voor het regelen van je reis- vergeten om een hut te reserveren? En dit dan pas 6 dagen voor vertrek mededelen en dan ook nog doen alsof dit een normale gang van zaken is? ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 3 februari 2019 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: maart 2018

Wekelijks een grote advertentie in de krant met aanbiedingen oa. cruise van Dubai naar Italie incl 2 hotelovernachtingen en vluchten voor 1578 euro pp. Aangezien ik alleen ben heb ik de beschikbaarheid voor 1 persoon aangevraagd. Per mail kraag ik een offerte waarin stond dat de rederij voor de hut helaas 100% toeslag rekende. De totale pakketprijs zou volgens de offerte van Stip uitkomen op 3355,50 euro...! Aangezien dit meer dan 100% van zelfs de totale reis incl vluchten betrof heb ik contact opgenomen met Stip. Telefonisch werd mij medegedeeld dat het een pakketreis betrof waarbij de vluchten altijd per twee werden ingekocht dus vandaar dat ik de toeslag over het totale pakket moest betalen. Dit betekent dus dat ik voor twee personen de vlucht zou moeten betalen...!
Per email contact opgenomen met de klantenservice van Stip reizen. Daar werd beweerd dat ik niet voor twee personen de vlucht zou betalen. Er werd mij gevraagd om de offerte naar de klantenservice op te sturen. na dat gedaan te hebben kraag ik het antwoord dat er nergens stond dat ik de vlucht voor twee personen moest betalen. Wel werd weer de "schuld" van de hoge prijs weer bij de rederij neergelegd. Het feit dat er letterlijk in de offerte stond dat de hut met 100% verhoogd zou worden werd compleet genegeerd. Gevraagd om een eerlijke en duidelijke prijsberekening maar dat wil Stip niet doen. Onbegrijpelijk hoe asociaal en bot Stip met haar klanten om gaat. Dit verhaal heeft zelfs binnen 5 dagen de zaterdag editie van WUZ in de Telegraaf gehaald. Dat zegt naar mijn idee al genoeg.... ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 23 januari 2019 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: december 2018

Omdat Stipreizen dingen beweert die achteraf niet kloppen. Wij hadden de Dubai cruise geboekt , prima prijs prestatie verhouding. Goede airlines Emirates maar via stip reizen lees Corendon kan je niet je stoel reserveren en ben je afhankelijk van de bezettingsgraad van het vliegtuig. Dus heen hadden we geluk we konden aan de balie 2 stoelen naast elkaar elkaar krijgen. Gangpad dus makkelijk te bereiken. Maar terug zat die kist boordevol en zat mijn vrouw 4 rijen voor en beiden midden stoelen. 1e minpunt. Voor de rest prima service aan boord. We hadden 2 nachte n vooraf de cruise een hotel geboekt. Maar ja je komt diep in de nacht aan dus die 2 dagen is er maar 1. Vervelend was dat wij en nog een ander stel helemaal niet waren aangemeld. 2e minpunt gelukkig was de Stip reizen vertegenwoordiger ter plekke , 2 uur in de ochtend, en die heeft het geregeld. De cruise, we hadden al meerdere keren een cruise gedaan, maar de MS Horizon is een oud schip dat wisten we dus maakt meer lawaai en alles gaat in het Spaans en een beetje in het Engels maar het PA systeem is zoo oud dat je de mededelingen in je hut absoluut niet kon verstaan. Muziek was altijd hard en dat gaat ten kostte van de kwaliteit. Slechte luidsprekerboxen maakt het verhaal compleet. Het concept is top, eten is goed. Bediening in het restaurant is ook goed. Wij hebben alleen voor de lunch gebruik gemaakt van het buffet. Spanjaarden zijn zeer luidruchtig. Pullmantuur all inclusief concept is prima. Wij zouden best nog een keer met Pullmantour reizen maar dan niet met de MS Horizon. Stip reizen geeft ook zeer slechte voorlichting met betrekking tot informatie over de cruise. Vraag je zijn er gala of thema avonden? Nee die zijn er niet. Dus neem je de kleding voor een dergelijke avond niet mee. WAT blijkt wel Gala en thema avonden. Jammer een misser van Stip or Corendon reizen. Zouden wij nog een keer met deze organisatie reizen. Wij denken van niet of je moet wat meer flexibiliteit krijgen . O.a. stoelen reserveren. Voor de rest hebben wij met nieuwe vrienden ons best vermaakt. En daarom een cijfer van krap een 7. ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 21 december 2018 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: december 2018

Omdat ik het een 7 waard vind. Wat ik wel heel frustrerend is. Dat wij 29 november een cruises boeken met 10% korting. 810 euro pp .Vrijdag 30 nov de zelfde cruise 600 euro. De Horizon van pullmantout maakt enorme herrie; het is niet onze eerste cruise maar nr 7 . Dit was het eerste schip wat zoveel kabaal maakten. Het Spaanse concept vond ik geweldig ook omdat wij waarschijnlijk Spaans verstaan. Maar ik vond me wel flink bedot door Stip reizen over die 10% onze mede reizigers hadden 33% !!! Je kan het ook puur pech noemen 6 uur te vroeg geboekt kosten 420,00 euro Jammer Stip!! ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 5 december 2018 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: oktober 2018

Mijn Klacht, Bij terugkomst op het vliegveld Maastricht Aken airport van uit Cantania ItaliŽ bleek mijn koffer zwar beschadigt! Dit hebben we gelijk geprobeerd te verhallen op de luchthaven.
Hier werd ons medegedeeld dat ze al gesloten waren en wij de volgende dag met Stip reizen of Corendon contact moesten opnemen.
De volgende dag heb ik de schade gemeld waarbij mij meegedeeld werd dat ik deze bij mijn reisverzekering moest klemmen en als dat niet lukte weer contact opnemen met de reisorganisatie.
De zelfde dag nog Contact gezocht met mijn verzekering die naar aftrek van een eigen risico Ä50 overmaakte.
De nieuwprijs van mijn koffer was meer dan Ä200 ,we hebben hem een week voor de vakantie gekocht via de ING Bank.
Naar de goedkeuring van mijn reisverzekering ,heb ik weer contact gezocht met stip reizen om het verschil te klemmen
Naar ruim 6 weken . ontvang ik een mail die er op wijst dat ze mijn klacht niet eens hebben gelezen en beroepen zich op het feit dat ik de PIR niet heb ingevuld. Ik heb van af het begin duidelijk aangeven dat het bij aankomst op Maastricht Aken Airpoort het niet mogelijk was en dat de mensen ons verwezen naar de mogelijkheid de volgende dag contact te zoeken met de reisorganisatie wat we ook onmiddellijk gedaan hebben.
Als de koffer nu jaren oud was zou ik hier geen werk voor doen,maar de koffer was net een week voor ons vertrek gekocht.
Ik vind het dan ook kortzichtig en beledigend van deze reisorganisatie en raad aan niet meer bij dit soort te boeken.
Goedkoop is duur koop dat blijkt hier weer eens.

Gewenste Oplossing
Tevreden?
Ik ben diep teleurgesteld in deze organisatie die te beroert is om een klacht goed te behandelen en in plaats daarvan een standard brief verstuurd.

Ik heb duidelijk aangegeven in mijn klacht dat gedeeld smart halve smart is.

Extra informatie
BOEKINGS-NR.: 8198454) ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 12 november 2018 bestemming: Sri Lanka, reisperiode: augustus 2018

We hadden met 4 mensen in april een reis geboekt naar Sri Lanka. Bij aankomst op de luchthaven blijkt stipreizen simpelweg vergeten te zijn om de vluchten te voeken. Daar stonden we dan. En wat doet stipreizen? NIKS. Er waren mogelijkheden genoeg om andere vluchten te boeken, maar ja waarschijnlijk weet hun personeel niet hoe dat moet. We hadden heel veel kosten die ze zouden terugbetalen, maar als je je bewijsmateriaal doorstuurt dan hoor je ze niet meer. Ze zijn dus totaal onbetrouwbaar!!!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 19 september 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: september 2018

Onze cruise was geweldig . eten, personeel. schoonmaak. restaurant..enz enz.
ietsje minder de drukke mentaliteit van de spaanse touristen, maar dat is nu eenmaal hun temprament. wat ons betreft een super aanrader ... Lees meer

  • Algemeen 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende