Schrijf een ervaring over Stip Reizen en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Stip Reizen

Pagina 1 van 13 met 129 resultaten

op 21 december 2018 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: december 2018

Omdat ik het een 7 waard vind. Wat ik wel heel frustrerend is. Dat wij 29 november een cruises boeken met 10% korting. 810 euro pp .Vrijdag 30 nov de zelfde cruise 600 euro. De Horizon van pullmantout maakt enorme herrie; het is niet onze eerste cruise maar nr 7 . Dit was het eerste schip wat zoveel kabaal maakten. Het Spaanse concept vond ik geweldig ook omdat wij waarschijnlijk Spaans verstaan. Maar ik vond me wel flink bedot door Stip reizen over die 10% onze mede reizigers hadden 33% !!! Je kan het ook puur pech noemen 6 uur te vroeg geboekt kosten 420,00 euro Jammer Stip!! ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 5 december 2018 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: oktober 2018

Mijn Klacht, Bij terugkomst op het vliegveld Maastricht Aken airport van uit Cantania ItaliŽ bleek mijn koffer zwar beschadigt! Dit hebben we gelijk geprobeerd te verhallen op de luchthaven.
Hier werd ons medegedeeld dat ze al gesloten waren en wij de volgende dag met Stip reizen of Corendon contact moesten opnemen.
De volgende dag heb ik de schade gemeld waarbij mij meegedeeld werd dat ik deze bij mijn reisverzekering moest klemmen en als dat niet lukte weer contact opnemen met de reisorganisatie.
De zelfde dag nog Contact gezocht met mijn verzekering die naar aftrek van een eigen risico Ä50 overmaakte.
De nieuwprijs van mijn koffer was meer dan Ä200 ,we hebben hem een week voor de vakantie gekocht via de ING Bank.
Naar de goedkeuring van mijn reisverzekering ,heb ik weer contact gezocht met stip reizen om het verschil te klemmen
Naar ruim 6 weken . ontvang ik een mail die er op wijst dat ze mijn klacht niet eens hebben gelezen en beroepen zich op het feit dat ik de PIR niet heb ingevuld. Ik heb van af het begin duidelijk aangeven dat het bij aankomst op Maastricht Aken Airpoort het niet mogelijk was en dat de mensen ons verwezen naar de mogelijkheid de volgende dag contact te zoeken met de reisorganisatie wat we ook onmiddellijk gedaan hebben.
Als de koffer nu jaren oud was zou ik hier geen werk voor doen,maar de koffer was net een week voor ons vertrek gekocht.
Ik vind het dan ook kortzichtig en beledigend van deze reisorganisatie en raad aan niet meer bij dit soort te boeken.
Goedkoop is duur koop dat blijkt hier weer eens.

Gewenste Oplossing
Tevreden?
Ik ben diep teleurgesteld in deze organisatie die te beroert is om een klacht goed te behandelen en in plaats daarvan een standard brief verstuurd.

Ik heb duidelijk aangegeven in mijn klacht dat gedeeld smart halve smart is.

Extra informatie
BOEKINGS-NR.: 8198454) ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 12 november 2018 bestemming: Sri Lanka, reisperiode: augustus 2018

We hadden met 4 mensen in april een reis geboekt naar Sri Lanka. Bij aankomst op de luchthaven blijkt stipreizen simpelweg vergeten te zijn om de vluchten te voeken. Daar stonden we dan. En wat doet stipreizen? NIKS. Er waren mogelijkheden genoeg om andere vluchten te boeken, maar ja waarschijnlijk weet hun personeel niet hoe dat moet. We hadden heel veel kosten die ze zouden terugbetalen, maar als je je bewijsmateriaal doorstuurt dan hoor je ze niet meer. Ze zijn dus totaal onbetrouwbaar!!!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 19 september 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: september 2018

Onze cruise was geweldig . eten, personeel. schoonmaak. restaurant..enz enz.
ietsje minder de drukke mentaliteit van de spaanse touristen, maar dat is nu eenmaal hun temprament. wat ons betreft een super aanrader ... Lees meer

  • Algemeen 9




op 2 september 2018 bestemming: Duitsland / Diverse, reisperiode: augustus 2018

Ik geef dit cijfer omdat ik geboekt heb voor de wijnfeesten in cochem, zell, bernkastel, trier. Nergens gefeest, in trier was er in een containerhaven zelfs helemaal niets, alleen aan boord natuurlijk (kassa!!!). Jammer, weggegooid geld. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 1 september 2018 bestemming: Duitsland / Moezel, reisperiode: augustus 2018

Heb deze cruise geboekt naar wijnfeesten. Niet gefeest, cochem telaat, bernkastel te vroeg. Knullig, kunnen ze dat niet uitzoeken? ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 31 augustus 2018 bestemming: Duitsland, reisperiode: augustus 2018

Om dat het schip goed was maar de reislijder van stip een aanfluiting ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 21 augustus 2018 bestemming: Duitsland / Moesel, reisperiode: augustus 2018

ďWeinig reizen met STIP reizenĒ, dit zou de nieuwe slogan moeten zijn. In oktober 2017 boekte mijn zus een weekje riviercruise maar kreeg kort voor vertrekdatum te horen dat er te weinig animo was voor die reis en het niet door ging. Geld werd terug gestort, geen excuses werden gegeven en geen alternatief werd geboden. Het wrange van de situatie toen was dat mijn zus de reis geboekt had om bij te komen van een serie van behandelingen tegen nierkanker. Daar zij een nieuw traject van behandelingen in ging was er niet meer tijd voor een nieuwe boeking. Nu in 2018, inmiddels uitbehandeld en helaas terminaal, boekte zij voor augustus wederom een riviercruise. En u raadt het, 5 dagen voor vertrek: ďschip is defect, de reis gaat niet door. U krijgt uw geld terug gestortĒ. Ik hoef u niet duidelijk te maken hoe zij zich op dat moment voelde en ik weet dat STIP reizen niets aan de situatie van mijn zus kan doen maar het nonchalante waarmee zij mensen afschepen deed mij besluiten dit stukje te schrijven. U begrijpt, er wordt nooit meer een reisje bij STIP reizen geboekt! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2018 bestemming: Sri Lanka / rondreis, reisperiode: augustus 2018

We boekten een reis bij Stipreizen, alleen vergat de organisatie de basis van haar job, met name het boeken van de vliegtickets. bijgevolg stond daar een hele groep aan de balie. Helaas had stipreizen geen zin om nieuwe tickets te boeken, er waren nochtans mogelijkheden genoeg. Ze stuurden ons na 20 uur wachten gewoon naar huis met de mededeling, "sorry, we hebben de reis gecancelled, u kan naar huis gegaan. U krijgt een schadevergoeding van 500 euro". Tja wat hebben wij daar aan. Heel wat kosten gemaakt en onze hele vakantie waar we zo naar uitkeken om zeep. Nu begrijpen we waarom de organisatie haar reizen zo goedkoop aanbied. Ze laten ze uiteindelijk toch niet doorgaan. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 8 augustus 2018 bestemming: Sri Lanka / Rondreis, reisperiode: augustus 2018

Kent u die mop van die mensen die naar Sri Lanka gingen? Nou, die gingen niet. Stip (zusje van Corendon) was vergeten ons aan te melden bij de luchtvaartmaatschappij dus heen en terug was er geen vervoer. Na een dag onzekerheid, hele reis gecanceld. Vind midden in het hoogseizoen maar iets anders..... veel verdriet en teleurstelling, zonder een keer het gevoel te hebben gehad dat ze echt begrepen wat de impact was. Geen alternatief aangeboden, niets. Ja, een ieniemienie schadevergoeding gebaseerd op niets. Nog nooit zo teleurgesteld geweest! ... Lees meer

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende