Schrijf een ervaring over Stip Reizen en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Stip Reizen

Pagina 1 van 15 met 149 resultaten

op 12 februari 2020 bestemming: Mexico / Mexico, reisperiode: februari 2019

Alles was prachtiggg de papieren waren op tijd de reistijden in orde de hele cruise was geweldig! ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 23 oktober 2019 bestemming: BraziliŽ / Rondreis, reisperiode: januari 2019

Goed georganiseerde rondreis met Belgische gids ... Lees meer

  • Algemeen 8




op 10 oktober 2019 bestemming: Egypte / Nijlcruise, reisperiode: september 2019

Prima verzorging en gids tijdens Nijlcruise.
Waarschuwing: koop niets bij Cleopatra Perfume Bazar in Aswan. Dit zijn oplichters. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 8 oktober 2019 bestemming: Duitsland / Cruise Rijn en Moezel, reisperiode: september 2019

Verschrikkelijke Riool lucht. Bah !!!

Gereisd September 2019
De boot MS Allegro stinkt regelmatig heel erg naar riool lucht. Ook in gangen en boven op het zonnedek ruik je het af en toe. Hoe benauwd het ook is, je moet de raam van je hut gesloten houden. Je ruikt het al meteen met openzetten of je komt later terug in je hut en valt dan achterover van de stank. Veel andere gasten hadden dezelfde ervaring, en net als wij al meerdere jaren. De kapitein en eigenaar van het schip had in 2018 tegen gasten gezegd dat dit stankprobleem met de renovatie van het schip begin 2019 mee genomen zou worden. Echter het is mogelijk nog erger geworden. Op onze laatste cruise wilden enkele stellen van hut wisselen omdat ze een andere hut (goedkoper type) gekregen hadden dan geboekt. Ze weigerden echter de toen aangeboden hut omdat deze enorm naar riool stonken. Het is onvoorspelbaar wanneer de stank naar welke hut binnen komt.

De porties eten zijn voor goede eters wat aan kleine kant, men kan bij vragen word gezegd, bv groente, maar als je dat al krijgt dan ben je al lang klaar met eten en is het dus te laat. Het eten serveren duurt allemaal erg lang, ligt niet aan het personeel (doen hun best) maar aan de organisatie. Ook werkt in veel hutten de verwarming en airco niet. Jammer dat je op het zonnedek mag roken, niet meer van deze tijd.
Wij hoeven geen grote luxe en vinden de prijs-kwaliteit daarom (nog net) wel in orde behalve wat het enorme stankprobleem betreft. Niemand zou dit in eigen huis of in een hotel accepteren. Het komt zeer waarschijnlijk van de ontluchting van het rioolsysteem van het schip. Wij begrijpen niet dat dit niet allang opgelost is. Bovendien is het technisch op te lossen want andere boten hebben dit probleem niet.

  • Algemeen 5
op 6 oktober 2019 bestemming: ItaliŽ / SiciliŽ, reisperiode: september 2019

Ik geef een 1 aan Stip reizen. Een week voor vertrek werd de reis geannuleerd, die al een half jaar van te voren geboekt was. Er was ineens geen terugvlucht en er werd geen oplossing aangedragen. Nadat ik 3 keer zelf heb gebeld en 2 1/2 dag tevergeefs gewacht heb, hebben we het geld terug geeist. Wat een vreselijke organisatie! Ze nemen niet eens de moeite om samen een oplossing te bedenken. Alles wordt overgelaten op niets wetende (soms brutale) telefonistes. Een hele makkelijke oplossing zou 2 dagen verlenging zijn geweest, maar ja, dat kost geld!! Je krijgt doodleuk een mail, na een eis voor schadevergoeding (omdat we 1 week voor vertrek alleen een veel duurdere reis konden boeken), dat ze er alles aan doen om de kwaliteit en service zo hoog mogelijk te houden?!!!! Voor ons was er echter geen enkele schadevergoeding, geen excuses, niets! Dit was onze eerste en beslist de allerlaatste keer voor Stip reizen! En hopelijk voor veel meer mensen! Wat een vreselijk bedrijf!

  • Algemeen 1
op 15 september 2019 bestemming: Duitsland, reisperiode: augustus 2018

Met Stip een Moezelreis per Allegro ( boot) gemaakt van 8 dagen. Wat een teleurstelling. Vooral het eten was buitengewoon slecht. Weinig en belachelijk onsmakelijk klaar gemaakt. En bloedheet in de eetzaal, omdat daar nauwelijks airco was. Ook de gehele organisatie aan boord deugde niet. Je moest heel lang wachten op je koffie of drankje op het bovendek waar iedereen zat. De kajuit ( bovendek)met douche (nou ja, douche... je kon er amper staan en de toilet stond zo ongeveer in de douche!!) was met 2 aparte zeer smalle bedden waar je regelmatig uitdonderde erg sober. Hoe zo gerenoveerd????De lunch was iedere keer een grote chaos. Het entertaiment was alleen een orgeltje iedere avond met een Italiaanse pianist, die iedere avond hetzelfde deuntje speelde!! En de reisleidster van STIP was te treurig voor woorden.Wat een aanfluiting!!!Kortom, NOOIT MEER STIP REIZEN. NIET DOEN DUS. Je komt van een koude kermis thuis!!!!!! Ik geef ze een 1 voor de moeite. Dus zonde van je geld.

  • Algemeen 1
op 12 september 2019 bestemming: Spanje / Cornella de LLorbregat, reisperiode: september 2019

Cruise met stedentrip Barcelona geboekt (vertrek 24/9). Ze bieden een vier sterren hotel IN Barcelona aan maar komen nu met een drie sterren die gewoon op een bedrijvenpark in hele andere stad ligt. Heel slechte verbinding met het centrum van Barcelona en verder helemaal niets daar. Proberen contact met ze te krijgen maar geen reactie en alleen mail waaruit ik lees dat ze meer klagers hierover hebben. Als oplossing 40 euro korting en een rondritje. We hebben nu al een stuk minder zin in die vakantie want dat hotel is echt niet wat ze aanbieden op hun site!!

  • Algemeen 1
op 26 augustus 2019 bestemming: ItaliŽ / SardiniŽ, reisperiode: juni 2019

De schatten van SardiniŽ. Het leek wel een speurtocht, maar de schatten hebben we niet gevonden. Tijdens onze excursiereis werden we ergens gedropt en mochten wemzelf de schatten zoeken. Overigens moesten we daaft ook nog eens Extra 60 euro per persoon entrťe kosten voor betalen, terwijl nergens entrťe betaald hoefde te worden. Oplichters zijn het bij Stip. Nooit meer dus

  • Algemeen 3
op 16 augustus 2019 bestemming: , reisperiode: september 2019

Ik kan ze beter een 0 geven. In het kort: 3-4 maanden geleden een cruisevakantie geboekt bij stip. Met 3 personen zouden wij deze cruise doen. 1 x 2 persoonshut en 1x 1 persoonshut. Eerst heb ik gevraagd of de reis onder optie gezet kon worden. Dit was volgens de telefoniste mogelijk. Een week later krijgen we te horen dat dit niet had gemogen en dat onze kamers ook al verkocht zijn aan anderen. Het was nog wel mogelijk om een duurdere hut te krijgen. Nou hebben wij dat dus geboekt voor alle 3. Bevestiging ontvangen betalingen gedaan.. en dan nu 3 weken voor vertrek een telefoontje met slecht nieuws gehad dat de boeking van persoon 3 niet goed is doorgegeven door Stip aan de rederij. Toen brak me klomp na 100 keer bellen door de eerste fout die ze gemaakt hebben, hebben ze nu weer een fout gemaakt. Je leeft al toe naar je vakantie en alles en mind you persoon 3 is nooit eerder op vakantie geweest en dit zou voor deze persoon een unieke ervaring zijn. Stip stelde voor om een zonvakantie te kunnen boeken bij hen voor het betaalde bedrag of geld terugkrijgen. Lekker makkelijk weer als ik een zonvakantie had gewild dan had ik geen cruise geboekt en geld teruggeven daarmee neem je niet weg dat onze vakantie al verpest is door de achterlijke handelingen van hen. Nu nog iets mooiers stip heeft zonder overleg de gehele reis geannuleerd en weer de kamers doorverkocht. Na weer 100 x heen en weer bellen en frustraties, zijn ze met het voorstel gekomen dat persoon 2 en ik toch een upgrade hut kunnen krijgen en geld terugkrijgen voor persoon 3 incl 100 euro als compensatie. NOOIT MEER GA IK MET STIPREIZEN EEN REIS DOEN. WAT EEN BELACHELIJKE ACHTERBAKSE BRUTALE MENSEN KRIJG JE SOMS OOK AAN DE TELEFOON! EN SERVICE IS HELEMAAL SLECHT. Dit kunnen ze echt niet maken! Stip is helemaal af te raden. 100 euro compensatie voor persoon 3 die nog nooit op vakantie is geweest en waarvan de vakantie compleet verpest is. Well done Stip ! you deserve an award for your stupid actions!

***UPDATE*** die upgrade waar ik het over had kwam niet van Stip zelf. die upgrade heeft MSC ons gegeven omdat de standaard buitenhut die wij geboekt hadden niet meer beschikbaar was. Stip kan het allemaal zo goed verdraaien en liegen dat ze kunnen mijn god! uiteindelijk is het bedrag van 100 euro na lang zeuren opgehoogd naar 250 (compensatie) heb ik ze ff lekker laten zweten daar!! het geld boeit me niet eens zo zeer. ik baal meer van de situatie en hoe zij ermee om zijn gegaan, maar goed neemt nog steeds niet weg dat ze onprofessioneel handelen en hun beloftes niet kunnen nakomen!

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2019 bestemming: Noorwegen, reisperiode: augustus 2019

Vanwege nog voordat we weg gaan niet luisteren naar wat wij wilden... we boeken een cruise... we vragen of we voor verassingen komen te staan... nee zegt telefoniste mooie kamer met veranda... papieren komen en zien wat voor een hut we hebben... een VH hut... dat betekent een reddingsboot aan je balkon.. we bellen... zeggen dat we dat niet willen... tja ze kunnen niets doen... het staat op de site.. dat weten we er staat sommige hebben beperkt zicht... op het dekjenplsn van het schip staat dat alle VH hutten geen zicht hebben... we bellen meerdere keren... ze willen het niet snappen en houden zich vast aan wat er staat... de voorpret is eraf..zwaar teleurgesteld in Stip... ze hadden er bij de eerste keer bellen wat aan kunnen doen zo horen wij bij de hoofdmaatschappij... natuurlijk gaan we we tenslotte betaald... dit meteen de laatste keer Stipreizen...

  • Algemeen 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende