Schrijf een ervaring over Stip Reizen en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Stip Reizen

Pagina 1 van 16 met 154 resultaten

op 27 juni 2020 bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: maart 2019

Beste Stip, ik probeer het nu op deze manier en hopelijk komt u eindelijk met een andere reactie dan "we zijn er mee bezig," want we worden zo langzamerhand wanhopig.
Mijn moeder en haar man hadden gespaard voor een cruise en deze hadden ze geboekt bij Stipreizen. Mijn moeder haar man is ernstig ziek en dit was zo'n beetje de laatste kans die ze kregen om een cruise te maken. Om deze reden hadden ze gekozen voor een korte Cruise van Aida van 7 nachten, die vertrok vanaf Rotterdam van 12-3 tot 19-3-2020. Hiermee zijn ze ook vertrokken. Echter bij de eerste stop in Hamburg werd de cruise ivm. de Corona situatie afgebroken en werden ze met een bus terug naar Rotterdam gebracht. Door Aida medewerkers werd gezegd dat de Cruise in het totaal vergoed zou worden en wat wij gehoord hebben, zijn de mensen die rechtstreeks bij Aida hadden geboekt al bijna direct gecompenseerd. De mensen die via Stip hebben geboekt, worden echter tot de dag van vandaag door Stip aan het lijntje gehouden.
Voor mijn moeder haar man dringt de tijd, hij heeft helaas niet zo lang meer te leven en ze zouden met dit geld nog graag wat leuks willen doen.
Graag z.s.m. een reactie. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 1 april 2020 bestemming: ItaliŽ / SiciliŽ, reisperiode: april 2020

Volgens de geldende regels geannuleerd voor de Corona-uitspraak.
Recht op 65% teruggave, maar niets ontvangen, ook geen voucher!! ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 26 maart 2020 bestemming: ItaliŽ / Huizen, reisperiode: april 2020

Geannuleerd, geen deel reeds betaalde reissom terug ontvangen ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 10 maart 2020 bestemming: BraziliŽ / Rondreis, reisperiode: februari 2020

Was een fantastische reis.
Dit mede door onze reisleider Rolf.
Hij heeft voor onze groep van 14 persoon een mooie tijd gemaakt
Niks was teveel voor hem en voor alles was een oplossing gevonden als dit nodig was. We denken met veel plezier terug aan deze reis

  • Algemeen 10
op 20 februari 2020 bestemming: Spanje / Playa de Ingles, reisperiode: februari 2020

Perfecte service van de reisorganisatie en prima accommodatie
( hotel Abora Lopesan Continental)

  • Algemeen 9
op 12 februari 2020 bestemming: Mexico / Mexico, reisperiode: februari 2019

Alles was prachtiggg de papieren waren op tijd de reistijden in orde de hele cruise was geweldig!

  • Algemeen 10
op 23 oktober 2019 bestemming: BraziliŽ / Rondreis, reisperiode: januari 2019

Goed georganiseerde rondreis met Belgische gids

  • Algemeen 8
op 10 oktober 2019 bestemming: Egypte / Nijlcruise, reisperiode: september 2019

Prima verzorging en gids tijdens Nijlcruise.
Waarschuwing: koop niets bij Cleopatra Perfume Bazar in Aswan. Dit zijn oplichters.

  • Algemeen 8
op 8 oktober 2019 bestemming: Duitsland / Cruise Rijn en Moezel, reisperiode: september 2019

Verschrikkelijke Riool lucht. Bah !!!

Gereisd September 2019
De boot MS Allegro stinkt regelmatig heel erg naar riool lucht. Ook in gangen en boven op het zonnedek ruik je het af en toe. Hoe benauwd het ook is, je moet de raam van je hut gesloten houden. Je ruikt het al meteen met openzetten of je komt later terug in je hut en valt dan achterover van de stank. Veel andere gasten hadden dezelfde ervaring, en net als wij al meerdere jaren. De kapitein en eigenaar van het schip had in 2018 tegen gasten gezegd dat dit stankprobleem met de renovatie van het schip begin 2019 mee genomen zou worden. Echter het is mogelijk nog erger geworden. Op onze laatste cruise wilden enkele stellen van hut wisselen omdat ze een andere hut (goedkoper type) gekregen hadden dan geboekt. Ze weigerden echter de toen aangeboden hut omdat deze enorm naar riool stonken. Het is onvoorspelbaar wanneer de stank naar welke hut binnen komt.

De porties eten zijn voor goede eters wat aan kleine kant, men kan bij vragen word gezegd, bv groente, maar als je dat al krijgt dan ben je al lang klaar met eten en is het dus te laat. Het eten serveren duurt allemaal erg lang, ligt niet aan het personeel (doen hun best) maar aan de organisatie. Ook werkt in veel hutten de verwarming en airco niet. Jammer dat je op het zonnedek mag roken, niet meer van deze tijd.
Wij hoeven geen grote luxe en vinden de prijs-kwaliteit daarom (nog net) wel in orde behalve wat het enorme stankprobleem betreft. Niemand zou dit in eigen huis of in een hotel accepteren. Het komt zeer waarschijnlijk van de ontluchting van het rioolsysteem van het schip. Wij begrijpen niet dat dit niet allang opgelost is. Bovendien is het technisch op te lossen want andere boten hebben dit probleem niet.

  • Algemeen 5
op 6 oktober 2019 bestemming: ItaliŽ / SiciliŽ, reisperiode: september 2019

Ik geef een 1 aan Stip reizen. Een week voor vertrek werd de reis geannuleerd, die al een half jaar van te voren geboekt was. Er was ineens geen terugvlucht en er werd geen oplossing aangedragen. Nadat ik 3 keer zelf heb gebeld en 2 1/2 dag tevergeefs gewacht heb, hebben we het geld terug geeist. Wat een vreselijke organisatie! Ze nemen niet eens de moeite om samen een oplossing te bedenken. Alles wordt overgelaten op niets wetende (soms brutale) telefonistes. Een hele makkelijke oplossing zou 2 dagen verlenging zijn geweest, maar ja, dat kost geld!! Je krijgt doodleuk een mail, na een eis voor schadevergoeding (omdat we 1 week voor vertrek alleen een veel duurdere reis konden boeken), dat ze er alles aan doen om de kwaliteit en service zo hoog mogelijk te houden?!!!! Voor ons was er echter geen enkele schadevergoeding, geen excuses, niets! Dit was onze eerste en beslist de allerlaatste keer voor Stip reizen! En hopelijk voor veel meer mensen! Wat een vreselijk bedrijf!

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende