Schrijf een ervaring over Stip Reizen en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Stip Reizen

Pagina 1 van 13 met 127 resultaten

op 12 november 2018 bestemming: Sri Lanka, reisperiode: augustus 2018

We hadden met 4 mensen in april een reis geboekt naar Sri Lanka. Bij aankomst op de luchthaven blijkt stipreizen simpelweg vergeten te zijn om de vluchten te voeken. Daar stonden we dan. En wat doet stipreizen? NIKS. Er waren mogelijkheden genoeg om andere vluchten te boeken, maar ja waarschijnlijk weet hun personeel niet hoe dat moet. We hadden heel veel kosten die ze zouden terugbetalen, maar als je je bewijsmateriaal doorstuurt dan hoor je ze niet meer. Ze zijn dus totaal onbetrouwbaar!!!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 19 september 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: september 2018

Onze cruise was geweldig . eten, personeel. schoonmaak. restaurant..enz enz.
ietsje minder de drukke mentaliteit van de spaanse touristen, maar dat is nu eenmaal hun temprament. wat ons betreft een super aanrader ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 2 september 2018 bestemming: Duitsland / Diverse, reisperiode: augustus 2018

Ik geef dit cijfer omdat ik geboekt heb voor de wijnfeesten in cochem, zell, bernkastel, trier. Nergens gefeest, in trier was er in een containerhaven zelfs helemaal niets, alleen aan boord natuurlijk (kassa!!!). Jammer, weggegooid geld. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 1 september 2018 bestemming: Duitsland / Moezel, reisperiode: augustus 2018

Heb deze cruise geboekt naar wijnfeesten. Niet gefeest, cochem telaat, bernkastel te vroeg. Knullig, kunnen ze dat niet uitzoeken? ... Lees meer

  • Algemeen 4




op 31 augustus 2018 bestemming: Duitsland, reisperiode: augustus 2018

Om dat het schip goed was maar de reislijder van stip een aanfluiting ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 21 augustus 2018 bestemming: Duitsland / Moesel, reisperiode: augustus 2018

“Weinig reizen met STIP reizen”, dit zou de nieuwe slogan moeten zijn. In oktober 2017 boekte mijn zus een weekje riviercruise maar kreeg kort voor vertrekdatum te horen dat er te weinig animo was voor die reis en het niet door ging. Geld werd terug gestort, geen excuses werden gegeven en geen alternatief werd geboden. Het wrange van de situatie toen was dat mijn zus de reis geboekt had om bij te komen van een serie van behandelingen tegen nierkanker. Daar zij een nieuw traject van behandelingen in ging was er niet meer tijd voor een nieuwe boeking. Nu in 2018, inmiddels uitbehandeld en helaas terminaal, boekte zij voor augustus wederom een riviercruise. En u raadt het, 5 dagen voor vertrek: “schip is defect, de reis gaat niet door. U krijgt uw geld terug gestort”. Ik hoef u niet duidelijk te maken hoe zij zich op dat moment voelde en ik weet dat STIP reizen niets aan de situatie van mijn zus kan doen maar het nonchalante waarmee zij mensen afschepen deed mij besluiten dit stukje te schrijven. U begrijpt, er wordt nooit meer een reisje bij STIP reizen geboekt! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2018 bestemming: Sri Lanka / rondreis, reisperiode: augustus 2018

We boekten een reis bij Stipreizen, alleen vergat de organisatie de basis van haar job, met name het boeken van de vliegtickets. bijgevolg stond daar een hele groep aan de balie. Helaas had stipreizen geen zin om nieuwe tickets te boeken, er waren nochtans mogelijkheden genoeg. Ze stuurden ons na 20 uur wachten gewoon naar huis met de mededeling, "sorry, we hebben de reis gecancelled, u kan naar huis gegaan. U krijgt een schadevergoeding van 500 euro". Tja wat hebben wij daar aan. Heel wat kosten gemaakt en onze hele vakantie waar we zo naar uitkeken om zeep. Nu begrijpen we waarom de organisatie haar reizen zo goedkoop aanbied. Ze laten ze uiteindelijk toch niet doorgaan. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 8 augustus 2018 bestemming: Sri Lanka / Rondreis, reisperiode: augustus 2018

Kent u die mop van die mensen die naar Sri Lanka gingen? Nou, die gingen niet. Stip (zusje van Corendon) was vergeten ons aan te melden bij de luchtvaartmaatschappij dus heen en terug was er geen vervoer. Na een dag onzekerheid, hele reis gecanceld. Vind midden in het hoogseizoen maar iets anders..... veel verdriet en teleurstelling, zonder een keer het gevoel te hebben gehad dat ze echt begrepen wat de impact was. Geen alternatief aangeboden, niets. Ja, een ieniemienie schadevergoeding gebaseerd op niets. Nog nooit zo teleurgesteld geweest! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2018 bestemming: Sri Lanka / rondreis, reisperiode: augustus 2018

Gisteren in de luchthaven stonden onze namen niet op de vluchtlijst. Bleek uiteindelijk de hele groep die naar Sri Lanka zou gaan niet op de lijst stond. Een groep van 21 mensen en daarbij nog 6 mensen die de privérondreis hadden geboekt, werden naar een hotel gebracht in de buurt van schiphol waar we amper eten kregen. Deze voormiddag kregen we het bericht dat de reis niet doorging en dat we dus maar naar huis moesten. Men kon immers geen vluchten meer boeken. Nochtans als wij zelf keken meer als genoeg vluchten te boeken maar ja het prijskaartje was niet niks. Stipreizen doet werkelijk niets. Ben eens benieuwd hoeveel schadevergoeding we gaan krijgen, of ze al onze gemaakte onkosten gaan terugbetalen en wat ze nu voor ons als extraatje gaan doen. Wij starten alvast met het maken van negatieve reclame. Als een reisbureau het meest elementaire (vliegtickets) niet kan boeken.....tja....wat moeten ze dan wel kunnen? ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 14 juni 2018 bestemming: Italië / Licata, reisperiode: juni 2018

Het hotel/bungalows liggen prachtig aan de baai.
De bungalows zij met drie tegen elkaar gebouwd, waarvan twee bungalows een tussendeur hebben. Handig als je met vrienden of familie boekt, wel gehorig.
Het entertainment team biedt de gehele dag activiteiten en doet op een ludieke wijze zijn best om de gasten te activeren. Iemand van het entertainmentteam is aanwezig/regelt het ophalen en wegbrengen van de gasten.
Ondanks de late aankomst – tegen 22u- konden we voor het inchecken gaan eten.
Het eten is goed van kwaliteit, maar soms niet warm genoeg. Wat opviel is dat er geen toetjes zijn ’s middags en ’s avonds alleen een stukje taart i.p.v. een toetjesbuffet. Ook is geen Italiaans ijs te verkrijgen. (Slechts tegen betaling verpakt ijs bij de zwembadbar).
Tussen de middag werd aan het zwembad broodjes hamburgers, frites en sla, tomaten en ui geserveerd. Heerlijk, maar ook niet warm genoeg.
Tussen 16-18u kleine hapjes bij zwembadbar. Pizzastukjes en een nationale “bitterbal”. Heerlijk.
Er zijn ook verbeterpunten:
Er was geen opvang bij aankomst op het vliegveld door STIP-reizen. Ook de informatiebijeenkomst was zonder een reisleider van STIP, maar werd verzorgd door de receptiemedewerkers van het hotel.
All-inclusive is erg beperkt. Ondanks dat Limoncello, Amaretto gin en rum in het pakket zitten, krijg je een slecht B-merk hiervoor in de plaats. Het tapbier is niet gratis, slechts het bier (en de wijn) uit de dispenser, waar ook de frisdranken uitkomen. Gin-tonic: tonic moest worden betaald. Rum-cola kon weer wel. Wodka-orange: wodka betalen. Een all-inclusive arrangement zoals in Mythos Palace Georgioupolis , Kreta zou een mooi voorbeeld zijn voor Hotel Baia d’Oro.
De toeristenbelasting wordt apart afgerekend, dit zit meestal in de reisprijs.
Het kraanwater is niet drinkbaar, maar voor flessen water voor op de hotelkamer/bungalow moest worden betaald. Er werd op toegezien dat je je flesje niet bijvulde aan de dispenser.
De interne betaalkaart t.b.v. alle not inclusive artikelen werkt niet handig. Steeds werd gezegd dat de kaart niet opgewaardeerd was en je moest steeds een bonnetje tekenen, maar kreeg geen afschrift. Achteraf bleek dat alles goed van de kaart was afgeschreven.
De koffie/cappuccino uit de automaat is gratis, maar apparaat bij de zwembadbar is steeds stuk. Andere cappuccino/koffie dient te worden betaald.
De pizzeria was niet open. De beachbar was ook (nog) gesloten.
Harde ligbedden bij zwembad zonder kussens.
Shuttlebus naar Licata is slechts voor 20 personen. Meer gegadigden, dan ongeveer 20 minuten wachttijd en er wordt geen grotere bus geregeld, dus 2x wachttijd.
Het restaurant is erg kaal en daardoor erg lawaaierig. Aankleding zou het én gezelliger én he tgeluid dempen.
Ontbijten voor een vroege excursie: 15 minuten voor de ophaaltijd zou het ontbijt klaarstaan, maar het ontbijt waren ze net aan het klaarzetten. Er werd ook niets meegegeven, ondanks dat het niet op tijd geregeld was.
Excursie Etna en Taormina € 60, maar wilde je verder naar boven op de Etna dan kwam er nog 2x € 60 bij voor de kabelbaan en de jeep (met gids)
Ondanks deze verbeterpunten hebben we een heerlijke vakantie gehad. ... Lees meer

  • Algemeen 6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende