Schrijf een ervaring over Stip Reizen en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Stip Reizen

Pagina 1 van 15 met 141 resultaten

op 16 augustus 2019 bestemming: , reisperiode: september 2019

Ik kan ze beter een 0 geven. In het kort: 3-4 maanden geleden een cruisevakantie geboekt bij stip. Met 3 personen zouden wij deze cruise doen. 1 x 2 persoonshut en 1x 1 persoonshut. Eerst heb ik gevraagd of de reis onder optie gezet kon worden. Dit was volgens de telefoniste mogelijk. Een week later krijgen we te horen dat dit niet had gemogen en dat onze kamers ook al verkocht zijn aan anderen. Het was nog wel mogelijk om een duurdere hut te krijgen. Nou hebben wij dat dus geboekt voor alle 3. Bevestiging ontvangen betalingen gedaan.. en dan nu 3 weken voor vertrek een telefoontje met slecht nieuws gehad dat de boeking van persoon 3 niet goed is doorgegeven door Stip aan de rederij. Toen brak me klomp na 100 keer bellen door de eerste fout die ze gemaakt hebben, hebben ze nu weer een fout gemaakt. Je leeft al toe naar je vakantie en alles en mind you persoon 3 is nooit eerder op vakantie geweest en dit zou voor deze persoon een unieke ervaring zijn. Stip stelde voor om een zonvakantie te kunnen boeken bij hen voor het betaalde bedrag of geld terugkrijgen. Lekker makkelijk weer als ik een zonvakantie had gewild dan had ik geen cruise geboekt en geld teruggeven daarmee neem je niet weg dat onze vakantie al verpest is door de achterlijke handelingen van hen. Nu nog iets mooiers stip heeft zonder overleg de gehele reis geannuleerd en weer de kamers doorverkocht. Na weer 100 x heen en weer bellen en frustraties, zijn ze met het voorstel gekomen dat persoon 2 en ik toch een upgrade hut kunnen krijgen en geld terugkrijgen voor persoon 3 incl 100 euro als compensatie. NOOIT MEER GA IK MET STIPREIZEN EEN REIS DOEN. WAT EEN BELACHELIJKE ACHTERBAKSE BRUTALE MENSEN KRIJG JE SOMS OOK AAN DE TELEFOON! EN SERVICE IS HELEMAAL SLECHT. Dit kunnen ze echt niet maken! Stip is helemaal af te raden. 100 euro compensatie voor persoon 3 die nog nooit op vakantie is geweest en waarvan de vakantie compleet verpest is. Well done Stip ! you deserve an award for your stupid actions! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2019 bestemming: Noorwegen, reisperiode: augustus 2019

Vanwege nog voordat we weg gaan niet luisteren naar wat wij wilden... we boeken een cruise... we vragen of we voor verassingen komen te staan... nee zegt telefoniste mooie kamer met veranda... papieren komen en zien wat voor een hut we hebben... een VH hut... dat betekent een reddingsboot aan je balkon.. we bellen... zeggen dat we dat niet willen... tja ze kunnen niets doen... het staat op de site.. dat weten we er staat sommige hebben beperkt zicht... op het dekjenplsn van het schip staat dat alle VH hutten geen zicht hebben... we bellen meerdere keren... ze willen het niet snappen en houden zich vast aan wat er staat... de voorpret is eraf..zwaar teleurgesteld in Stip... ze hadden er bij de eerste keer bellen wat aan kunnen doen zo horen wij bij de hoofdmaatschappij... natuurlijk gaan we we tenslotte betaald... dit meteen de laatste keer Stipreizen... ... Lees meer

  • Algemeen 3




op 17 juni 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2019

Niet iedere Stip telefoniste was even vriendelijk, kundig of duidelijk. Stip had voor onze reis een mega vroege heen vlucht en een mega late retourvlucht geboekt, wat de vakantie echt een beetje heeft verprutst. ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 16 juni 2019 bestemming: ItaliŽ / SardiniŽ, reisperiode: juni 2019

Het cijfer 3geef ik omdat ik mij in de maling voelt genomen door Stipt en waarom?,120Ä Entreegeld betalen terwijl je nergens intree moest betalen .IK eis dat ik mijn Entreegeld terug krijg als en anders ga ik hogere stappen ondernemen en met mij nog 22 andere medereizigers het eiland is prachtig maar de schat moet je zelf zoeken!!!!Reisleidster dropte ons ergens, hoe bedoel je schatten van Sardienie !en je moest het verder maar uitzoeken,En mensen als je naar de schatten
van (Sardienie!!!), ga neem dan een metaaldetector mee dan vind je misschien nog wat!!Ik zie dat jullie de site hebben aangepast maar toen ik de reis boekte was dat niet zo dus ik neem aan dat er meer klachten zijn binnengekomen!?

  • Algemeen 3
op 20 mei 2019 bestemming: Sri Lanka / rondreis, reisperiode: april 2019

Wij waren ook ťťn van de mensen die vorig jaar in augustus met onze koffers weer naar huis konden omdat de vliegtuigtickets niet geboekt waren. Maar de volgende dag al stond de volledige reissom op onze rekening en voor elk Ä500 voor de gemaakte kosten. We hebben onmiddellijk de reis opnieuw geboekt. En... deze keer vertrokken we echt met Emirates, overstap in Dunbai (wel enkele uren wachten). Onze gids stond ons met een duidelijk bordje op te wachten aan de luchthaven. Hij was Engelstalig omdat de Nederlandstalige gids plots gehinderd was. Hij was gezellig en gaf best wat uitleg, maar meestal over andere excursies die hij extra wou verkopen. Ook ging er heel veel tijd in 'koffiepauze' en een middagmaal.
De bus was goed, met airco en een ijskast met flesjes water. De hotels waren meestal goed, zeker voor dit land. De omgeving van de hotels is niet zo interessant om nog eens naar een stadje of zo te gaan. We hadden ook onze 'vrije' dag in Kandy waar alle winkels gesloten waren omdat het nieuwjaar was. Jammer dat we zo onze vrije dag moesten doorbrengen. Er wordt dan ook 4 dagen geen alcohol gedronken. Je kan er als toerist ook niet aan geraken, ook niet in het hotel.
Misschien kan Stip iets duidelijker zijn ivm de kleding in de tempels: zowel bij mannen als bij vrouwen moeten schouders en knieŽn bedekt zijn, moeten altijd de schoenen uit terwijl de stenen waarover je moet lopen loeiheet zijn. Dikke (oude) sokken waarin je een binnenzooltje steekt zijn dan heel handig. Zonnehoedje ook!
Verder mistte ik ook wel de interesse naar ons welzijn na de aanslagen. Ik kreeg telefoon van de Belgische ambassade, van de Belgische regering, van onze gids (die de laatste 3 stranddagen niet bij ons was) maar niet van Stip.
Al bij al viel de reis goed mee. We hopen dat de aanslagen snel vergeten zijn zodat er nog meer mensen naar Sri Lanka trekken want het toerisme is erg belangrijk voor het land.

  • Algemeen 7
op 14 mei 2019 bestemming: China / Hongkong, reisperiode: maart 2019

Stipreizen, waar ga ik beginnen. Onvriendelijk personeel. Het niet nakomen van afspraken. Niet op de hoogte van informatie. Visum informatie niet op tijd versturen. Je moet hier zelf een aantal keren navragen, want ze waren het gewoon vergeten!
Wij zijn door een vertraging, later op onze beginbestemming gekomen. Hierdoor geen hotelovernachting meer gehad en direct ingecheckt op de cruiseboot. Wij moesten zelf maar een transfer regelen van het vliegveld naar de cruise terminaal, belachelijk! Sta je na een dikke vertraging, moe in een vreemde stad. Terwijl wij hier wel voor hebben betaald, de hotelovernachting + transfer. En stipreizen, schuift maar af. Lekker makkelijk dan hebben hun zo min mogelijk werk. De reis is uiteindelijk mooi geweest maar dat komt door onze eigen inzet. Maar stip als reisorganisatie krijgt van mij een echt een dikke onvoldoende!!

  • Algemeen 1
op 22 maart 2019 bestemming: Nederland / Maastricht, reisperiode: mei 2019

Voel me erg in de maling genomen!!! Vorige week advertentie gezien:riviercruise van Lelystad naar Maastricht voor 369 euro. Leek me erg leuk direct gebeld voor de prijs voor alleenstaande. Werd mij verteld 372 euro mevr.( dat stond ook op de site) Moest even mn agenda raadplegen en direct weer gebeld en geboekt alle gegevens doorgegeven juffrouw zei: dit is nu een definitieve boeking en gaf mij een boekingsnummer!!!! Kreeg er al zin in.. maar de vreugde was helaas van zeer korte duur, want diezelfde dag kreeg ik een mailtje, dat ze een fout hadden gemaakt, nou ja dat kan gebeuren...maar...ipv 372 euro moest ik nu NEGENHONDERDNEGENTIG euro betalen, dan mocht ik wel met de reis mee...U kunt begrijpen, dat ik in totale shock was en eigenlijk nog.. Je hebt een definitieve boeking met nummer, maar dan kan stip gewoon er vanaf, dan moet je RUIM ZESHONDERD euro MEER betalen, dat is bijna voor DRIE PERSONEN!!!!!
SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Algemeen 1
op 3 maart 2019 bestemming: Sri Lanka / Individuele rondreis, reisperiode: februari 2019

Schitterende, veelzijdige rondreis! Alles was heel goed georganiseerd. Prima chaffeur/gids (Shamaka) en uitstekende hotels. Wij hadden wel een comfort rondreis geboekt. Aanrader!

  • Algemeen 9
op 18 februari 2019 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: februari 2019

In de maling genomen. In advertentie stond vliegreis per A380, heenreis dus met een Boeing 777/300. Op devraag hoe dat zat, werd er verteld dat de vliegtuig maatschappij her beslist. Klinklare onzin! Dag voor de cruise geboekt, inclusief een excursie, Ďsavonds om 22.30 u. In hotel, Ďsochtends zouden wij om half 10 al worden opgehaald, de bus kwam anderhalf uur te laat waardoor wij moesten rennen om nog tijd te hebben voor de Burj Khalifa! Daarna naar het schip waar je zelf jou koffers mee moest sjouwen de loopplank op! Slechte service van Pullman! Weinig georganiseerd, de Nederlanders moesten het maar uitzoeken. Alleen maar Spaanse informatie of heel slecht verstaanbaar Engels! Eten aan boord was superslecht en wij (2 vrouwen) zaten alle avonden alleen aan tafel! Alles behalve gezellig! Weinig aanspraak maar het bedienend personeel was wel super vriendelijk. Al met al niet de reis die wij hadden verwacht. Had deze reis al een met de Costa gemaakt en die was stukken klant vriendelijker.

  • Algemeen 5
op 9 februari 2019 bestemming: , reisperiode: februari 2018

Wij hebben in september 2018 een cruise geboekt met vertrek op Valentijnsdag 2019. Speciaal uitgezocht, best een hoop geld maar met een bijzonder schip en wat extra tijd in Miami -helemaal naar wens. Grootse plannen! Omdat alles goed voorbereid moest worden regelmatig contact gehad met Stip over het hotel in Miami. Reisbescheiden al ontvangen, Visa voor Amerika gekocht, oppas geregeld voor de huisdieren, heel veel voorpret! Horen we afgelopen vrijdag (8-2) dat Stipreizen vergeten is om de hut te boeken. Dus de reis en alle plannen die we hadden uitgezocht en voorbereid kunnen niet doorgaan. 6 DAGEN VOOR VERTREK OP VALENTIJNSDAG zegt Stipreizen sorry hoor maar wij zijn het vergeten te regelen voor je. Het geboden alternatief - korter, met een veel kleiner schip, op een andere vertrekdatum, zonder verblijf Miami, is voor ons on-acceptabel. Ook de 50 euro extra compensatie voelt wrang. De volledig betaalde reissom wordt teruggestort, op de administratiekosten na.
Mijn klacht:
Hoe kan een reisbureau- die betaald wordt voor het regelen van je reis- vergeten om een hut te reserveren? En dit dan pas 6 dagen voor vertrek mededelen en dan ook nog doen alsof dit een normale gang van zaken is?

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende