Schrijf een ervaring over Stip Reizen en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Stip Reizen

Pagina 1 van 13 met 121 resultaten

op 15 augustus 2018 bestemming: Sri Lanka / rondreis, reisperiode: augustus 2018

We boekten een reis bij Stipreizen, alleen vergat de organisatie de basis van haar job, met name het boeken van de vliegtickets. bijgevolg stond daar een hele groep aan de balie. Helaas had stipreizen geen zin om nieuwe tickets te boeken, er waren nochtans mogelijkheden genoeg. Ze stuurden ons na 20 uur wachten gewoon naar huis met de mededeling, "sorry, we hebben de reis gecancelled, u kan naar huis gegaan. U krijgt een schadevergoeding van 500 euro". Tja wat hebben wij daar aan. Heel wat kosten gemaakt en onze hele vakantie waar we zo naar uitkeken om zeep. Nu begrijpen we waarom de organisatie haar reizen zo goedkoop aanbied. Ze laten ze uiteindelijk toch niet doorgaan. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 8 augustus 2018 bestemming: Sri Lanka / Rondreis, reisperiode: augustus 2018

Kent u die mop van die mensen die naar Sri Lanka gingen? Nou, die gingen niet. Stip (zusje van Corendon) was vergeten ons aan te melden bij de luchtvaartmaatschappij dus heen en terug was er geen vervoer. Na een dag onzekerheid, hele reis gecanceld. Vind midden in het hoogseizoen maar iets anders..... veel verdriet en teleurstelling, zonder een keer het gevoel te hebben gehad dat ze echt begrepen wat de impact was. Geen alternatief aangeboden, niets. Ja, een ieniemienie schadevergoeding gebaseerd op niets. Nog nooit zo teleurgesteld geweest! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2018 bestemming: Sri Lanka / rondreis, reisperiode: augustus 2018

Gisteren in de luchthaven stonden onze namen niet op de vluchtlijst. Bleek uiteindelijk de hele groep die naar Sri Lanka zou gaan niet op de lijst stond. Een groep van 21 mensen en daarbij nog 6 mensen die de privťrondreis hadden geboekt, werden naar een hotel gebracht in de buurt van schiphol waar we amper eten kregen. Deze voormiddag kregen we het bericht dat de reis niet doorging en dat we dus maar naar huis moesten. Men kon immers geen vluchten meer boeken. Nochtans als wij zelf keken meer als genoeg vluchten te boeken maar ja het prijskaartje was niet niks. Stipreizen doet werkelijk niets. Ben eens benieuwd hoeveel schadevergoeding we gaan krijgen, of ze al onze gemaakte onkosten gaan terugbetalen en wat ze nu voor ons als extraatje gaan doen. Wij starten alvast met het maken van negatieve reclame. Als een reisbureau het meest elementaire (vliegtickets) niet kan boeken.....tja....wat moeten ze dan wel kunnen? ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 14 juni 2018 bestemming: ItaliŽ / Licata, reisperiode: juni 2018

Het hotel/bungalows liggen prachtig aan de baai.
De bungalows zij met drie tegen elkaar gebouwd, waarvan twee bungalows een tussendeur hebben. Handig als je met vrienden of familie boekt, wel gehorig.
Het entertainment team biedt de gehele dag activiteiten en doet op een ludieke wijze zijn best om de gasten te activeren. Iemand van het entertainmentteam is aanwezig/regelt het ophalen en wegbrengen van de gasten.
Ondanks de late aankomst Ė tegen 22u- konden we voor het inchecken gaan eten.
Het eten is goed van kwaliteit, maar soms niet warm genoeg. Wat opviel is dat er geen toetjes zijn ís middags en ís avonds alleen een stukje taart i.p.v. een toetjesbuffet. Ook is geen Italiaans ijs te verkrijgen. (Slechts tegen betaling verpakt ijs bij de zwembadbar).
Tussen de middag werd aan het zwembad broodjes hamburgers, frites en sla, tomaten en ui geserveerd. Heerlijk, maar ook niet warm genoeg.
Tussen 16-18u kleine hapjes bij zwembadbar. Pizzastukjes en een nationale ďbitterbalĒ. Heerlijk.
Er zijn ook verbeterpunten:
Er was geen opvang bij aankomst op het vliegveld door STIP-reizen. Ook de informatiebijeenkomst was zonder een reisleider van STIP, maar werd verzorgd door de receptiemedewerkers van het hotel.
All-inclusive is erg beperkt. Ondanks dat Limoncello, Amaretto gin en rum in het pakket zitten, krijg je een slecht B-merk hiervoor in de plaats. Het tapbier is niet gratis, slechts het bier (en de wijn) uit de dispenser, waar ook de frisdranken uitkomen. Gin-tonic: tonic moest worden betaald. Rum-cola kon weer wel. Wodka-orange: wodka betalen. Een all-inclusive arrangement zoals in Mythos Palace Georgioupolis , Kreta zou een mooi voorbeeld zijn voor Hotel Baia díOro.
De toeristenbelasting wordt apart afgerekend, dit zit meestal in de reisprijs.
Het kraanwater is niet drinkbaar, maar voor flessen water voor op de hotelkamer/bungalow moest worden betaald. Er werd op toegezien dat je je flesje niet bijvulde aan de dispenser.
De interne betaalkaart t.b.v. alle not inclusive artikelen werkt niet handig. Steeds werd gezegd dat de kaart niet opgewaardeerd was en je moest steeds een bonnetje tekenen, maar kreeg geen afschrift. Achteraf bleek dat alles goed van de kaart was afgeschreven.
De koffie/cappuccino uit de automaat is gratis, maar apparaat bij de zwembadbar is steeds stuk. Andere cappuccino/koffie dient te worden betaald.
De pizzeria was niet open. De beachbar was ook (nog) gesloten.
Harde ligbedden bij zwembad zonder kussens.
Shuttlebus naar Licata is slechts voor 20 personen. Meer gegadigden, dan ongeveer 20 minuten wachttijd en er wordt geen grotere bus geregeld, dus 2x wachttijd.
Het restaurant is erg kaal en daardoor erg lawaaierig. Aankleding zou het ťn gezelliger ťn he tgeluid dempen.
Ontbijten voor een vroege excursie: 15 minuten voor de ophaaltijd zou het ontbijt klaarstaan, maar het ontbijt waren ze net aan het klaarzetten. Er werd ook niets meegegeven, ondanks dat het niet op tijd geregeld was.
Excursie Etna en Taormina Ä 60, maar wilde je verder naar boven op de Etna dan kwam er nog 2x Ä 60 bij voor de kabelbaan en de jeep (met gids)
Ondanks deze verbeterpunten hebben we een heerlijke vakantie gehad. ... Lees meer

  • Algemeen 6




op 10 juni 2018 bestemming: ItaliŽ / castelsardo, reisperiode: mei 2018

Resort Castelsardo Village is beslist niet geschikt voor mensen welke slecht ter been zijn. Er zijn geen trapleuningen en als het ge-regent heeft zijn de trappen erg glad. Mijn man heeft spier- parkinson dus voor hem was dat klim en klauterwerk helemaal niets. Geen gebruik kunnen maken van de mooie excursies. Dus niet veel van het eiland gezien. Jammer dat wij dit van te voren niet wisten. De kamers daar in tegen zijn schitterend allemaal zeezicht. Snap ook niet dat we er 50 euro extra voor moesten betalen. ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 26 mei 2018 bestemming: Bulgarije / Sofia, reisperiode: mei 2018

We hadden de rondreis Bulgarije RoemeniŽ MoldaviŽ leuke reis goede gidsen en heel goedkoop om te leven vandaar mijn vraag . Wij moesten ieder Ä40 euro betalen voor de intree's dat was met 28 mensen zo'n Ä1100 wij vroegen ons af waar aan dat is besteed.Wij zijnvooral in kerken geweest nou die zijn gratis de groep was boven de 65 jaar dus ik neem aan dat die paar museums ook niet veel kosten, graag wil ik weten waarvoor die Ä40 pp. zijn zo dacht dehele groep er over. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 24 mei 2018 bestemming: Nederland, reisperiode: mei 2018

Wij,8 personen hebben net een riviercruise gedaan in Nederland.
Het eten was beslist niet wat ik wij gewend waren.(slecht en te weinig)
Ik heb iedereen verteld hoe gezellig en goed stipreizen is.maar daar kom ik nu echt op terug.jammer!!!!maak het iets duurder en ga weer terug naar drie jaar geleden.toen hebben wij voor het eerst kennis gemaakt met stip dat was super!!! Een voldoende hebben wij gegeven door dat het personeel super leuk was.de koks geef ik nergens de schuld van zij hebben gewoon een te klein budget.tip:doe daar iets aan!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 18 mei 2018 bestemming: RoemeniŽ / rondreis, reisperiode: april 2018

Prijs/kwaliteit okay. We hadden een supergids(Valentino),die met enorm veel passie en gedetailleerde kennis over zijn land vertelde en zorgde,dat alles prima verliep;o.a. als eerste bij een plek,waar een rondleiding was zodat we niet hoefden te wachten.Dankzij hem RoemeniŽ in m,n hart gesloten ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 16 april 2018 bestemming: , reisperiode: april 2018

Stip Reizen is in een woord WAARDELOOS. zeer slechte en onjuiste informatie en ze als je vragen stelt omtrent de reis kunnen ze die niet naar behoren beantwoorden, de telefoon gesprekken mag je niet opnemen en worden heel boos tot zelfs onbeschoft.(hun mogen het wel)voor ons NOOIT MEER STIP REIZEN. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 april 2018 bestemming: Sri Lanka / rondreis, reisperiode: maart 2018

Via STIP een fantastische veelzijdige rondreis Sri Lanka gemaakt. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Wat een geweldig land, veel te doen. We hebben vele tempels bezocht, gesnorkeld, olifanten gezien, stuk met de trein gereisd . Over het algemeen redelijke tot goede hotels, eten overal prima en lekker. Wij waren met een groep van 18 mensen, onder leiding van gids Mendes! Hij was een super gids, niets was hem te veel. Hij regelde alles prima, vele extra uitstapjes door hem geregeld. ... Lees meer

  • Algemeen 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende