Schrijf een ervaring over TravelBird en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen TravelBird

Floow Travel
8,9
op basis van 72 reviews
Lees meer
De Jong Intra Vakanties
8,5
op basis van 1098 reviews

6 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2019 de Reisgraag award
Lees meer
BBI Travel
7,2
op basis van 13 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 17 met 165 resultaten

op 6 mei 2020 bestemming: IJsland / Reijkjavik, reisperiode: februari 2019

De reis was in eerste instantie zeker mooi. IJsland in de winter is echt de moeite waard. Het hotel was erg basic, maar okť. De terugreis werd echter door weersomstandigheden tweemaal uitgesteld, zodat we een verblijf van vijf dagen extra hadden. Vervelend, maar Travelbird kon daar niets aan doen.... weersomstandigheden. Maar de service.... ze deden niets, namen contact op toen we al drie dagen in een andere accommodatie zaten. En vervolgens beloofden ze ons te helpen om het geld terug te krijgen van Transavia... na enkele zeer vervelende telefoontjes, waarin alleen maar gezegd werd dat het bij een andere afdeling lag, die we niet konden spreken.... nooit meer wat van gehoord. Kortom... niet doen, boeken via TRavelbird, dat eigenlijk Secret Escapes is. Als er iets misgaat, geven ze niet thuis.

  • Algemeen 3
op 20 maart 2020 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: maart 2020

Wij zouden vandaag 20 maart 2020 viaTravelbird vertrekken naar Boedapest met KLM. Hongarije heeft een inreisverbod vanaf 14 maart ingelast voor toeristen. Min. Van Buitenlandse zaken heeft een negatief reisadvies vanaf 16 maart gegeven. Ondanks herhaalde e-mails van onze kant en onbereikbare telefoontjes tot op heden nog geen reactie van Travelbird/secretescapes ontvangen. Echt schandalig. Wij realiseren ons dat het een drukke periode is, maar vanmorgen hadden wij dus eigenlijk moeten vertrekken. Niets gehoord, geen oplossing, echt helemaal niets is aangedragen door Travelbird. Wat een teleurstellende reisorganisatie.

  • Algemeen 1




op 18 februari 2020 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: februari 2020

Reis was prima ,vlucht,auto en hotels zeer goed
porto tasting aangeboden bij porto cruz was onmogelijk.
het ganse gebouw is uitgebroken en wordt gerenoveerd.
Dit zal nog lange tijd duren.Dus niet meer aanbieden aan nieuwe klanten.
er zijn andere portokelders genoeg,bv Calem is prima

  • Algemeen 8
op 23 maart 2019 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: november 2018

Nog steeds geen reactie over faillissement en geld retour . Wachten al vijf maanden

  • Algemeen 1
op 4 februari 2019 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: januari 2019

Alles vooraf betaald, transfer heen en weer, hotel, halfpensioen, excursie dus een zorgeloos vakantie. Maar bij aankomst in het hotel was onze reservering geannuleerd. Moest alles ter plekke weer zelf gaan regelen en betalen. Travelbird/Tui zeiden dat het was een miscommunicatie. Mijn hele vakantie was naar de Kl.... Onvoorstelbaar en zwaar teleurgesteld.

  • Algemeen 1
op 18 januari 2019 bestemming: Nederland / volendam, reisperiode: januari 2019

Erg tegen gevallen....nooit meer

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2018 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: oktober 2018

Bij aankomst is het hotel geannuleerd. Hele middag bellen met Travelbird. Liegen dat er wel betaald is. Allemaal waardeloze beloftes en nul actie. Onvoorstelbaar waardeloos!!!!!

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: oktober 2018

Een 6 geef ik omdat Travelbird het hotel niet had betaald en ik dit bij aankomst op zaterdagavond zelf moest betalen (op straat slapen leek mij geen optie). Als dit voorval er niet was geweest en de klantenservice niet zoín bizar lange wachttijd kende (45+ minuten in de wacht), had ik een 9 gegeven. De reis was goed georganiseerd en de informatievoorziening heel duidelijk. Dus eigenlijk heel goed voor elkaar, alleen verwacht je dan niet dat Travelbird deze problemen zo slecht onder controle heeft. Het is echt niet meer van deze tijd dat je niet 24/7 bereikbaar bent als reisorganisatie. Alleen een noodnummer voor levensbedreigende situaties, maar geen klantenservice die je bij andere problemen helpt. Ze hadden dit probleem per direct moeten oplossen. Je kunt je gasten als reisorganisatie niet op reis sturen om ze vervolgens jouw problemen te laten oplossen. TravelBird, waarom laten jullie dit allemaal zo escaleren en waarom laten jullie dit gebeuren met deze negatieve media aandacht tot gevolg ?
Jullie verkoop groeit sneller dan jullie klantenservice aan kan, tenmiste zo komt het op mij over. Zorg eerst dat je deze problemen goed onder controle hebt. Zonder gezonde Travelbird wordt en moeilijk vliegen voor Blackbird!

  • Algemeen 6
op 26 oktober 2018 bestemming: China / Beijing, reisperiode: oktober 2018

Wij hebben via travelbird een reis naar China geboekt. In de communicatie naar ons was het niet duidelijk dat je zelf een visum moest aanvragen bij het Chinese consulaat. De luchtvaartmaatschappij liet ons weten dat het mogelijk is om de bestemming en/of het tijdstip om te boeken maar dat hieraan een kost verbonden is van 250 euro pp. We zijn onmiddellijk naar het consulaat vertrokken om een visum aan te vragen. Ondertussen kregen we (na herhaaldelijk bellen) van travelbird de informatie dat het omboeken naar een later tijdstip 1956 euro pp zou kosten. We zijn met deze informatie terug naar de balie van Emirates geweest en daar hebben ze ons bevestigd dat dit gewoon een nieuw ticker is en dat dit geen normale procedure is. Daarenboven krijgen we niets van onze reis terugbetaald, zelfs de optionele excursies niet. Ze zouden hiervoor naar de lokale partner gebeld hebben. Bij de reis hebben we dan nog eens 130euro betaald als annulatieverzekering. Hier konden ze ons ook niet verder helpen. We moesten maar zelf contact opnemen met de verzekeraar. Ook de supervisor is toevallig niet aanwezig of wil niet aan de telefoon komen.
We zijn niet kunnen vertrekken, krijgen niets terug en hebben dus ook nog eens kunnen genieten van de enorme slechte service. Bij deze organisatie boeken we nooit meer!!!!

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2018 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: oktober 2018

Komplete waardeloze organisatie, niets is geregeld. 3 maand voor vertrek alles geregeld, krijgen we 1 week voor vertrek uit rome te horen dat ons hotel overbooked is...
gepoogd hen te bereiken, helaas, niemand meld zich; achter het telefoonummer zit een bandje, op email wordt niet gerageerd, en op FB messenger ook niet, oftewel je kunt niets.

na veel heen en weer gedoe een keuze gekregen uit een tweetal alternatieven; een novotel 14 km buiten het centrum, of een 3* Hotel in het centrum (zeg maar 3e rangs)...

daarnaast ook transfer vliegveld hotel vv afgesloten en betaald.... wat denk je ?? uiteraard staat er niemand, en kan ik alsnog zelf een taxi regelen en betalen....nu maar zien of ik die extra kosten vergoed krijg.

al met al een slechte organisatie....1x nooit weer..

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende