Reviews over TravelBird

De Jong Intra Vakanties
8,5
op basis van 1209 reviews

10 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2024 de Reisgraag award
Lees meer
BBI Travel
6,4
op basis van 17 reviews
Lees meer
Kras
6,2
op basis van 524 reviews
Lees meer

Pagina 2 van 2 met 165 resultaten

op 16 september 2016 bestemming: Italië, reisperiode: augustus 2016

De reis op zich is ok, maar ik zie geen enkele toegevoegde waarde van TravelBird. Je kan beter het eea zelf boeken, ben je goedkoper uit en heb je hetzelfde.
Onze heen vlucht ging 10 uur later dan was omschreven, hier geen enkele vergoeding voor gekregen, terwijl anderen hier een extra reisdag voor kregen, er wordt dus met 2 maten gemeten!
Oftewel 1x, maar nooit weer, de volgende keer boek ik wel zelf.

  • Algemeen 6
op 9 september 2016 bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: november 2015

Ben alleen gegaan werd warm ontvangen.mooie single upgraded kamer gekregen en ze hebben veel rekening gehouden met mijn voeding vegetarische eten.Ga zeker volgend jaar weer een verre reis met travelbird maken.

  • Algemeen 10




op 4 september 2016 bestemming: Italië / Puglia, reisperiode: augustus 2016

Fantastische reis behalve de reis.

  • Algemeen 8
op 4 september 2016 bestemming: Duitsland / Bonn, reisperiode: augustus 2016

Ik had een wellnesreisje geboekt voor mijn moeder en mijzelf, beiden herstellende van ziektes, waardoor we niet veel kunnen lopen. Nu bleek dat het hotel 26 km van badewelt aflag, openbaar vervoer was erg ingewikkeld, eerst de bus, trein, bus en lopen. Dat zou 1 1/2 uur duren voordat je er was. Genoodzaakt om een dure taxi te nemen. Daarna een klacht ingrediënt bij travelbird, zij geven een afgezaagde reactie dat je dat zelf maar moet controleren. Voor mij de laatste keer travelbird!

  • Algemeen 4
op 31 augustus 2016 bestemming: Oostenrijk / Bad Gastein, reisperiode: augustus 2016

Travelbird beloofd een oostenrijks 3 sterren hotel Evianquelle, maar je wordt in een aftans bijgebouw ondergebracht waarvan de kamer niet lijkt op wat wordt aangeprezen. personeel spreekt geen Duits en engels . Manager is rusisch. Na bedreiging met politie door receptioniste zijn wij niet 4 dagen gebleven. Nu krijgen wij geen respons van Travelbird dat onze reissom vergoedt wordt. Zij geven zelfs aan dat dit hotel wordt omschreven als authentiek.
Dit betetent in hun ogen dat klant dit kan lezen als oud, oubollig en ransig???

  • Algemeen 1
op 29 augustus 2016 bestemming: Duitsland, reisperiode: augustus 2016

Hebben ons laten stikken toen we in de problemen zaten.Nooit meer reis bij Travelbird.Bedankt voor de misleiding

  • Algemeen 1
op 27 augustus 2016 bestemming: Italië, reisperiode: augustus 2016

Het hotel was geen 4* waard.Er viel niets te beleven zonder auto of bus kwam je nergens.het vast tapijt in de kamers was vies. Het was een oud hotel waar al lang niets meer aan gedaan was. Het was de eerste keer met travelbird en ook de laatste keer.Veel geld voor niets wij waren blij dat we terug naar huis mochten.

  • Algemeen 3
op 20 augustus 2016 bestemming: Duitsland / Bonn-Hardberg, reisperiode: augustus 2016

Afgelopen week de aanbieding 1 x Ticket Phantasialand + 2 dagen Hotel Mercure Bonn Hardberg (euro 193,50) en 2 x Tickets Movie Park + 2 dagen Holiday Inn Dusseldorf Airport Ratingen (euro 200,50) uitgevoerd. Ik raad mensen aan deze beide aanbiedingen NIET te boeken. De hotels liggen ver van het pretpark (Hotel Mecure - Phantasialand > 30km en Hotel Holiday Inn - Moviepark > 50km), maar dat is nog niet het ergste. De hotels geven je niet echt een vakantiegevoel; Hotel Mecure ligt erg afgelegen en in de omgeving is werkelijk niets te beleven. Daarnaast is het hotel echt gedateerd. De basisfaciliteiten (kamer+bed+douche+schoon) zijn weliswaar hier prima op orde, maar daarmee houdt het dan ook wel op. Geen airco, een douche die maar niet kan besluiten of het koud of warm moet zijn en het beloofde zwembad ligt buiten en is niet veel meer dan een bak met water. Niet uitnodigend om even lekker in te zwemmen. Hotel Holiday Inn ziet er van buiten weliswaar leuk uit, maar van binnen misschien nog gedateerder dan het eerste hotel. Het hotel is echt een transfer-hotel voor vluchtpassagiers en geeft vakantiegangers echt geen vakantiegevoel. Het hotel ligt op een naar industrieterrein waar je niet even voor de gezelligheid 's-avonds een rondje gaat wandelen. Ook bij dit hotel zijn de basisfaciliteiten weliswaar op orde, maar in alles zie je en voel je zelfs de gedateerdheid. Het hele hotel voelt oud en vies aan. Ook moest je hier euro 10,- per nacht (!) parkeergeld betalen. Niet echt klantvriendelijk. Nee, achteraf was het beter geweest om meer tijd in het boeken te stoppen door online de Tickets voor de pretparken zelf aan te schaffen en zelf 2 leuke hotels of pensions in de buurt van de pretparken te zoeken. En ik denk dat dit ook niet veel duurder zou zijn geweest, wellicht zelfs veel goedkoper.

  • Algemeen 4
op 13 augustus 2016 bestemming: Duitsland / Ost-Friesland, reisperiode: augustus 2016

Fietsvakantie gedaan in Ost-Friesland van 5 dagen. Was goed geregeld. Alleen de kilometers klopten niet. Er stond 31-34-26-21 km maar het was veel meer 53-43-36-26 km en we hebben echt niet verkeerd gefietst. Het is allemaal wel goed gekomen, maar het zou fijn zijn als dit iets beter zou kloppen. De hotels onderweg zijn heel divers, maar waren prima. Jammer was wel dat er op maandag en dinsdag veel restaurants dicht zijn, dus onderweg tijdens het fietsen maar ook in de dorpjes waar je logeert. Bij het eerste hotel in Wiesmoor kon je ook niet eten en er was maar 1 restaurant open in het dorp. Verder toch een leuke vakantie.

  • Algemeen 8
op 7 augustus 2016 bestemming: Nederland / Drenthe, reisperiode: augustus 2016

Slechtste reisorganisatie ooit.
Vakantie afzeggen 2 dagen van te voren.
Gemaakte kosten worden niet vergoed en wat anders vinden gaat niet meer lukken..
Daar gaat onze vakantie!

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2016 bestemming: Indonesië / eilandhoppen, reisperiode: mei 2016

Wij hebben een super goed georganiseerde travelbird reis gehad. alles was keurig geregeld en de hotels allemaal prima tot zeer luxe. wij kunnen deze reis zeker aanbevelen.

  • Algemeen 9
op 29 juli 2016 bestemming: België / Gent, reisperiode: juli 2016

Geboekt voor 2 nachten 'Hotel de Flandre ' in Gent ,
De prachtige nieuwe luxueuze executive kamer die beloofd werd en op de aanbieding te zien op foto) hebben wij alvast niet gehad! Integendeel,we kregen een muffe gedateerde kamer!

  • Algemeen 5
op 29 juli 2016 bestemming: Duitsland / Bruhl, reisperiode: juli 2016

Wij hadden tickets besteld bij Travelbird voor Phantasialand. Toen we toekwamen aan het park en binnen wilden, was er wel een probleem. Mijn vriend kon binnen met zijn ticket en ik niet. Blijkbaar warden de codes verouderd. Dus dan eerst moeten, herdrukken enz. na heel wat omwegen dan uiteindelijk toch binnen geraakt. Jammer dat zoiets moet gebeuren. We waren niet de enigste met deze tickets en de anderen hadden dit probleem ook. Voor de tweede dag tickets gekocht voor de zoo in Keulen. Daar wel geen problemen mee gehad. Het Mercure hotel was ook wel prima anders.

  • Algemeen 7
op 18 juli 2016 bestemming: Italië / Toscane, reisperiode: juni 2016

Wat een leuke accommodatie (agriturismo Diacceroni) geboekt bij Travelbird. Contact en afhandeling Travelbird is prima!

  • Algemeen 9
op 13 juli 2016 bestemming: Italië / Olbia, reisperiode: juni 2016

Via Travelbird een week doorgebracht in Appartement Smeralda Village op Sardinie. NOOIT MEER! Voordat je boekt lees dan onze ervaringen eerst, beschreven onder de reviews van Smeralda Village.

  • Algemeen 4
op 11 juli 2016 bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: juli 2016

Komen afspraken echt niet na ,oplichters eerste klas ,dezelfde reis voor een week was bij TUI 212 euro goedkoper.dom van me maar achteraf zag ik dat ANVR waarschuwt voor travelbird ,een gevaarlijk bedrijf om een reis te boeken ,ze zijn nergens lid van bv SGR ,2e OAD je raakt je geld kwijt

  • Algemeen 1
op 6 juli 2016 bestemming: Thailand / strandhoppen, reisperiode: juni 2016

We zijn via travelbird gaan strandhoppen in Thailand. Alles was tot in de puntjes geregeld. Bij iedere wisseling van hotel een fax een super vervoer,ook de veerboot naar phi phi don was uitstekend geregeld. De hotels waren van goede kwaliteit en als er iets was kon je bij travelbird terecht voor ondersteuning. Voor ons zeker nog eens travelbird. Chapeau

  • Algemeen 9
op 27 juni 2016 bestemming: Duitsland / lahnstein, reisperiode: juni 2016

De ontvangst niet geweldig een verschil wie je was. kamer douche stukken kapot niet vervangen. water kon je niet regelen was koud en dan heetwater. gewone straal uit de douche kop de douchekuip juist groot genoeg voor uw voeten en gladig. op de tweede dag gans de dag koudwater

  • Algemeen 4
op 17 juni 2016 bestemming: Frankrijk / Bretagne, reisperiode: mei 2016

De reis was prima en ik as zinnens nog meer met Travelbird te reizen maar ze hebben mij 3 kamers aangerekend in plaats van 2 kamers. De klantendienst was in fout en ze houden mij gewoon aan 't lijntje en durven gewoon niet zeggen waar het op staat. Ik vind dit heel spijtig want ik had al een nieuwe reis gepland naar Noorwegen samen met nog vrienden.

  • Algemeen 1
op 28 mei 2016 bestemming: Thailand / Phuket, reisperiode: mei 2016

We hadden via Travelbird een vakantie "Eilandhoppen Thailand" geboekt en we hebben genoten. We hadden nog nooit via Travelbird een reis geboekt maar alles was tot in de puntjes verzorgd. Bedankt Travelbird.

  • Algemeen 9
op 28 mei 2016 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: mei 2016

Travelbird had ons een all in voorgeschoteld dat eigenlijk maar een vol pension was, drinken bij eten inbegrepen, en dat was het dan, wijn van t'vat, pils en frisdranken, in de dag alleen frisdranken,geen bier of wijn,je kon dat wel aanpassen, maar dan moest je wel 10€ per dag opleggen, en dan kreeg je alleen doorlopend wijn en pils, niets anders. of je moest weer opleggen, de verblijftaks wan geen 3€ zoals ons was gemeld op de brochure,maar 2+6€ wat toch al voor 7 dagen een deftig bedrag is. alles is er te betalen, strandhanddoeken 2€/per dag. De kamers waren goed,maar daar stond een transformator dag en nacht te ronken, niet zo aangenaam.de huurauto's waren goed, een citroen C1.,maar men had ons wel een routebeschrijving mogen geven,het adres was echt bijna onvindbaar ,we kwamen om 22uur aan in sicilie en moesten nog 60Km in het donker, en geen enkele GPS vond het adres,al goed ik thuis al eens opgezocht had voor vertrek en ik ongeveer wist waar we moesten zijn, er zijn mensen die uren rondgereden hebben, en een stuk in de nacht zijn aangekomen, slechte organisatie vind ik en geen goed start van een mooie achtdaagse vakantie, welkomst drankje, was een glas limonade,dus hebben we na een lange rit ons drinken ,pilsje dan maar zelf betaald.

  • Algemeen 7
op 18 mei 2016 bestemming: , reisperiode: mei 2016

Misleidende webside, geen recente fotos. niet meer geverfd en onderhouden sinds 1885 in Braslet hotel Les Fabliaux. vieze kamer (nr20) vuil bedlinnen, schimmel in de badkamer, hotel is 0,000 sterren waard. Hondenpoep op de parking enz, het hotel beantwoordt niet aan de veiligheidsnormen.

  • Algemeen 1
op 16 april 2016 bestemming: Nederland / Diverse, reisperiode: juli 2015

Prima weekendjes weg geweest in voorjaar en zomer 2015. Dit jaar zijn diezelfde weekendjes 10 en zelfs 20 euro duurder tegen dezelfde voorwaarden

  • Algemeen 8
op 11 april 2016 bestemming: Nederland, reisperiode: maart 2016

Een paar bedenkingen van ons als trouwe klant van Travelbird bij onze eerste annulatie..*is een annulatieverzekering wel zinvol als men in groep reist?
we kunnen toch moeilijk beginnen vragen of iemand zwanger is? (tot 3 maand geldt bij jullie de annulatie) Vinden wij wel erg discriminerend want dan mag geen enkele zwangere vrouw (na 3 maand) nog op reis vertrekken! Een zwangerschap, hoe die zal verlopen kan niemand voorspellen!! Kortaf zeggen "buiten annulatie" vinden we toch grof van de firma naar trouwe klanten toe. Is dat evt ook niet mogelijk om iets anders, gelijkaardig, later (na bevalling) voor dit bedrag te boeken? Zou van ons terug "tevreden" klanten maken! Willen jullie toch ook? Dornez Jan. Dank voor een spoedige positieve reactie.

  • Algemeen 3
op 23 maart 2016 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: maart 2016

Alles was enorm goed geregeld, zowel de heenreis en het fijne verblijf. Maar vooral de terugreis: door een staking was onze terugvlucht door Ryanair gecanceld. De enorm hulpvaardige medewerksters van Travelbird hebben er met kunst en vliegwerk voor gezorgd dat we de volgende ochtend alweer in NL waren, op tijd voor een belangrijk evenement. Geweldige service.

  • Algemeen 10
op 21 maart 2016 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: maart 2016

Perfecte stedentrip voor een belachelijk lage prijs geboekt bij Travelbird. Van begin tot eind goed op de hoogte gehouden. Mogelijkheid om in meerdere termijnen betalen. Daarnaast was het ook geen probleem toen wij het paspoortnummer van een van de reizigers moesten aanpassen en wij later nog een koffer wilden bij boeken. Klantenservice altijd tot 's avonds laat bereikbaar en nog nooit hoeven wachten totdat ik iemand aan de lijn kreeg. Net voordat we op reis gingen kregen we nog een sms van Travelbird met het telefoonnummer voor problemen of vragen. Het hotel was ook zeer goed, op een uitstekende plek in Boedapest, gelegen vlak naast het OV en met een heerlijk ontbijt. Travelbird had ook nog eens een welkomstdrankje en een late check-out geregeld. Voor herhaling vatbaar!

  • Algemeen 9
op 5 maart 2016 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2015

Barcelona, echt een aanrader! Een stedentrip gecombineerd met een dagje strand. Wij maakten een excursie naar montserrat om daar de bergen te beklimmen. Een local die we ontmoet hadden bij de bushalte, had aangeboden om ons te brengen met de auto. Super aardig! Hij heeft ons handige tips gegeven. We hebben ook een dagtocht naar Blanes gemaakt met de trein. Hier bezochten we de botanische tuin en het kasteel hoog boven de rotsen. De uitzichten zijn adembenemend mooi.

  • Algemeen 10
op 17 februari 2016 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: november 2015

Super leuke actie. Samen met een vriendin 5 dagen naar Lissabon vertrokken vanaf Airport Eindhoven. Alles prima geregeld. Wij vlogen met Ryanair. Voor een paar euro extra kreeg je er een transfer bij die ons opwachtte voor de uitgang. Het hotel was prima, alle faciliteiten aanwezig. Ook lag het hotel dicht in de buurt van de metro waardoor we binnen elke minuten in de stad Lissabon waren. Vanuit daar kun je naar iedere mooie stad in de buurt. Terugreis weer prima op tijd opgehaald door een transfer. Goede ervaring mee. Ook omdat je alle telefoonnummers krijgt zowel van Travelbird als van de transfer etc. Ik ben zeer tevreden. Zie ik een leuke aanbieding of een mooie stad die ik altijd heb willen bezoeken. Absoluut boeken!

  • Algemeen 8
op 17 februari 2016 bestemming: Nederland / zoetermeer - den haag, reisperiode: februari 2016

Een aan te raden hotel, super vriendelijk onthaal, alles was netjes en mooie kamer. het ontbijt was heel lekker en groot aanbod aan keuze. ligging dichtbij station dus ook een pluspunt. zou zeggen een echte aanrader...

  • Algemeen 9
op 15 februari 2016 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: juli 2015

Een snelle reisorganistatie

  • Algemeen 8
op 13 februari 2016 bestemming: Duitsland / Breda, reisperiode: juli 2015

Wij hebben met vrienden 2x nachten in B&B Am Knittenberg gelogeerd. 2x ontbijt
.Koffie & cake bij aankomst. Gratis gebruik van openbaar vervoer in het sauerland. 1x fles wijn bij vertrek. Gebruik van wifi. Parkeren gratis. Omdat wij met 2 echtparen dit reisje hadden geboekt werd er maar 1x keer boekingskosten in rekening gebracht, terwijl er toch 2 boekingen zijn gemaakt. Dit noem ik nog eens klantvriendelijk!

  • Algemeen 8
op 3 februari 2016 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: november 2015

Andere vliegtijden Ryanair werd goed gecommuniceerd en hotel werd zonder extra kosten met 1 dag verlengd! Zeer goed verzorgde reis!

  • Algemeen 9
op 31 januari 2016 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: januari 2016

Week van tevoren een citytrip naar Lissabon geboekt samen met onze dochter. Vlucht en hotel prima geregeld. Hotelkamer America Diamonds wellicht wat klein maar alles aanwezig en keurig schoon. Dagelijks schone handdoeken en prima ontbijt. Metro tegenover het hotel dus perfecte ligging. Lissabon een geweldige stad! Transfers prima geregeld. Terugreis iets eerder en onverwacht dan gepland aangezien we 4 uur in de nacht uit bed werden gebeld dat onze transfer klaar stond. Bleek dat we in plaats van 11.30 uur om 7.00 uur vlogen aangezien Ryanair een staking hield. We vlogen nu met TAP airlines terug. Omdat we in Amsterdam zouden landen in plaats van Eindhoven hebben we onze treintickets achteraf betaald gekregen. Travelbird heeft ons getracht telefonisch hiervan op de hoogte te stellen, helaas niet opgemerkt mijnerzijds. Bedankt Travelbird dat jullie ons gewoon hebben omgeboekt zodat we gewoon naar huis konden gaan. Alles achteraf prima geregeld al was het die nacht even schrikken en haasten.

  • Algemeen 9
op 17 januari 2016 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: oktober 2015

In oktober 2015 hebben we een stedentrip naar Lissabon gemaakt via Travelbird. Zij hebben ons ontzettend fijn geholpen. Ook de tranfers waren erg goed door hen geregeld, en bij vragen waren zij goed bereikbaar en erg behulpzaam. Dankzij Travelbird hebben wij een fijne stedentrip gemaakt!

  • Algemeen 9
op 3 januari 2016 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: november 2015

De hel van travelbird. Een citytip geboekt via travelbird. Wat al moeizaam ging ,maar omdat ik een cadeaubon van 250 euro had heb ik toch doorgezet
tot mijn grote spijt. Eerst werd k gedwongen om mijn bon zo snel mogelijk te gebruiken. Het maakte hen allemaal niet uit of je wel of niet op je bestemming geraakte. Het enigst wat telde was dat de bon in hun bezitting was
Nog nooit heb ik zo een slechte ervaring meegemaakt als met travelbird
Dank zij Astrid Mees is het hen gelukt om de bon de bemachtigen. Na 8 medewerkers van travelbird aan de telefoon te hebben gekregen en ik in totaal geen vertrouwen meer had in travelbird. Kwam Atrid mij overtuigen om alsnog een reis te boeken maar nu ik weet waarom het allemaal zo is gegaan hoeft ik geen cadeaubon van travelbird meer. Ze krijgen het geld niet van de cadeaubon tot er een reis geboekt is. Als je dan een reis geboekt hebt ben je als klant niets meer waard. Een goede raad GA NOOIT MET TRAVELBIRD IN ZEE.

  • Algemeen 1
op 11 december 2015 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2015

Slecht geregeld en veel te duur! Via travelbird een stedentrip geboekt voor een hotel in het centrum of anders dichtbij en snel bereikbaar met het OV. Hotel zat meer dan een half uur met de trein vanuit het centrum en niet bij het treinstation. Het hotel was zeker nog een kwartier lopen. Al met al waren we altijd meer dan een uur kwijt om vanuit het hotel naar de bestemming in het centrum te komen die we op het oog hadden. Hotel was verder prima maar een typisch zaken hotel, simpel ingericht, niet sfeervol en ontbijt voor 10 uur. Daarnaast constateerde we dat als we de vlucht+ datzelfde hotel buiten travelbird om zouden boeken we 100 euro per persoon goedkoper uit zouden zijn. Dit hebben we na het boeken gemeld bij travelbird maar de reactie was; we garanderen eenmaal niet de laagste prijs. Eenmaal in Londen en op locatie aangekomen bleek dat travelbird niet voor ons geboekt had. Uiteindelijk heeft travelbird terwijl wij bij de receptie stonden telefonisch voor ons geboekt. (dat hadden we zelf op dat moment natuurlijk ook gewoon bij de balie kunnen doen). Meer dan 3 kwartier staan wachten bij de balie met veel heen en weer gebel en het geluk dat er nog kamers vrij waren in het desbetreffende hotel. Bij vertrek werd ons gevraagd of we nog even wilden betalen. Ook dit was niet goed geregeld van travelbird met het hotel. Al met al leverde travelbird ons meer gedoe en tijd op dan dat we er voordelen van hadden en dat voor een extra 100 euro per persoon..

  • Algemeen 3
op 9 december 2015 bestemming: Duitsland / Düsseldorf, reisperiode: december 15

We verbleven in een heel mooi hotel. Het hotel had een tramhalte op nog geen 100 meter afstand, en vanuit daar kon je zo naar de stad. De reis was niet duur, en we hebben erg genoten van de kerstmarkt en het hele weekend in Düsseldorf!

  • Algemeen 8
op 2 december 2015 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2015

Niet nagekomen beloftes site

  • Algemeen 3
op 26 november 2015 bestemming: België / Brugge, reisperiode: november 2015

Wat een ongelooflijk leuke reis!

  • Algemeen 10
op 25 november 2015 bestemming: Tanzania / Afrika, reisperiode: november 2015

Ik heb in 12 dagen tijd 6 kamers gehad waarvan 1 hotel een spookhotel was vies geen warm water vieze handoekken en ongedierte heb daar 2 nachten doorgebracht schandalig meestal geen stroom ,( coconut tree village resort ) heb reeds enkele dagen geleden een mail gestuurd met klachten naar Carlijn van travelbird team maar krijg geen antwoord.

  • Algemeen 3
op 11 oktober 2015 bestemming: Tjechie / Praag, reisperiode: juni 2015

Travelbird heeft leuke hotel en citytrip deals alsmede complete vakanties. Nadat ik het hele internet had afgestruint voor het voor mij 'perfecte hotel' in Praag kwam ik uit bij Travelbird. Niet alleen boden zij een heerlijk boutique hotel aan maar daarbij kregen wij ook nog eens een upgrade naar een deluxe kamer met uitzicht op de Praagse Burcht maar ook nog een fruitmandje op de kamer alsmede een hop on/hop off dagkaart voor de stad. Alles was perfect geregeld en zelfs drie dagen voordat wij vertrokken kregen wij een emailtje van het hotel met de vraag op welk tijdstip wij zouden arriveren zodat zij de kamer voor ons klaar zouden hebben alsmede of wij een tweepersoons of twee eenpersoons bedden wilden. Geweldige service.

  • Algemeen 9
op 5 oktober 2015 bestemming: Griekenland / Thessaloniki, reisperiode: september 2015

Alles was perfect geregeld.. Vlucht.. Autohuur, 3 mooie hotels.

  • Algemeen 8
op 1 oktober 2015 bestemming: Duitsland / Sundren, reisperiode: september 2015

Hotel, gevestigd in een boerderij, keurig verzorgd en goed eten, prachtige omgeving! Travelbird heeft altijd leuke aanbiedingen naar leuke lokaties

  • Algemeen 8
op 1 oktober 2015 bestemming: Nederland / Renesse, reisperiode: augustus 2014

Elke ochtend n mail met leuke aanbiedingen om n paar dagen er tussen uit te gaan! Wie wil dat niet? En ook al boek je niet iedere dag de aangeboden reisjes, toch ben je in gedachten n paar dagen of weken weg naar n leuke, interessante stad of aan n zonnig strand!!! Heerlijk om af en toe er even uit te breken!!!

  • Algemeen 8
op 1 oktober 2015 bestemming: Oostenrijk / Oostenrijk, reisperiode: augustus 2015

Geweldige vakantie keurig hotel vriendelijke mensen en behulpzaam met het uitzoeken van onze wandelroutes. Geweldig mooie omgeving en prima eten
Wij gaan vaker via TravelBird.nl ook naar vakantiehuisjes in nederland altijd prima in orde.

  • Algemeen 10
op 1 oktober 2015 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juni 2015

Bezienswaardigheden muziekliefhebber want maak zelf muziek en elke dag een heerlijk glas Port. eindelijk zelf zien waar t vandaan komt!

  • Algemeen 8
op 1 oktober 2015 bestemming: Frankrijk / ST.Hilaire, reisperiode: augustus 2015

Prachtig appartement aan het zwembad voor een zeer mooie prijs.

  • Algemeen 8
op 21 september 2015 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: september 2015

We zijn helaas bijzonder teleurgesteld op de door Travelbird gekozen verblijven tijdens onze rondreis op Sicilië. Het eerste hotel voldeed nog aan onze verwachtingen, maar bij Delfino beach werd het verblijf al minder met een kamer naast de receptie en behoorlijk luidruchtige omgeving. Maar goed dag was nog acceptabel. Het derde hotel Santa Lucia Le sabbie d'oro was een behoorlijke afknapper. Een andere kamer was totaal niet mogelijk. Helaas was ik diezelfde avond in de receptie getuigen van een andere stel die via bookings.com een kamer hebben geboekt en ook zeer ontevreden waren over hun kamer. Echter voor hun werd er wel een andere kamer ter beschikking gesteld inclusief een gratis maaltijd! Het laatste hotel (waar we de resterende twee dagen zouden moeten verblijven). Hotel D orange D alcantara. zijn we gillend weg gegaan. We lezen op internet al een eerdere recensie van 1 van de reizigers die via Travelbird dit hotel heeft bezocht. En werkelijk geen woord hiervan is gelogen. We wilde niet onze laatste twee dagen doorbrengen in een hotel waar we van onze levensdagen zelf nooit zouden willen zitten. En ik durf te beweren dat het management van Travelbird hier ook geen gebruik van zou willen maken! Maar indien ze het willen proberen! Mijn kamer sta ik graag aan ze af! Gezien het feit dat deze vakantie onze honeymoon is. Getrouwd op 12 september 2015 hadden we ons verblijf anders voorgesteld. Om nu toch enigszins aan de verwachtingen te voldoen hebben we zelf een alternatief geboekt en verblijven nu de resterende twee nachten in Alcantara Resort! Voor het eerst sinds 5 dagen dagen weer eens vriendelijk ontvangen! Toen we hier vertelde dat het onze honeymoon was kregen we zonder extra kosten een grotere kamer aangeboden. Het verblijf in dit laatste hotel heeft ons verblijf op Sicilië weer helemaal goedgemaakt. Uiteraard mijn ervaringen ook gedeeld met Travelbird en gevraagd om een kostenvergoeding. Maar we krijgen hierop de mededeling dat we niet conform de spelregels hebben gehandeld en bieden ze ons een vergoeding aan van 20 euro. Al met al. Is Travelbird zeker aan te raden. Indien je graag wilt verblijven in hotels waar je onvriendelijk ontvangen wordt, wordt weg gezet in de mindere kamers en de oudere hotels tegen een hogere prijs. Voor ons was het de eerste keer om via een reisorganisatie te boeken. Maar de volgende keer doen we het weer lekker zelf.

  • Algemeen 2
op 18 september 2015 bestemming: Frankrijk / Les Menuires, reisperiode: februari 2015

Ultieme wintersport met Travelbird! Gebruik gemaakt van een mooie dagaanbieding en vervolgens een week genoten in een mooi appartement aan de piste. Service en deskundigheid via de telefoon zijn van kwaliteit, zoals een reisorganisatie behoort te zijn. Volgende keer opnieuw Travelbird!

  • Algemeen 8
op 15 september 2015 bestemming: Italië / Piemonte/veneto, reisperiode: juli 2015

2x 3 nachten in mooie omgeving in verblijven in een prachtige ambiance.
2 geweldig prachtige landhuizen met werkelijk fantastisch personeel 6 dagen in pure rust en glamour voor een prijs die alleen nog maar in het laag seizoen gelden.

  • Algemeen 9
op 8 september 2015 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: juli 2015

Rondreis door Sicillie, alles geregeld door Travelbird, hotelletjes huurauto en alles was prima voor elkaar, wisselde soorten hotels, maar dat was juist heel leuk!
Wat ik een plus punt van Travelbird ook vondt was dat als je iets tijdends de reis niet klopte of gewoon voor een enkele vraag per mail, je bijna per direct antwoord kreeg!
Heel erg netjes van hun , toch ver weg in het Buitenland, maar het voelde zo dichtbij Travelbird was gelijk tijdens de reis onze vraagbaak!
Wij denken dat een reisorganisatie zo moet zijn......de warme douche voor Travelbird!

  • Algemeen 8
op 7 september 2015 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: augustus 2015

Niet goed genoeg geregeld. Voldeed niet aan de reisbeschrijving.

  • Algemeen 6
op 6 augustus 2015 bestemming: Italië / gardameer, reisperiode: juli 2015

Via Travelbird boek ik geen reis meer. We hadden een reis geboekt, 3 dagen Gardameer en 3 dagen Lago majore. De omgeving van gardameer was mooi. alleen viel het hotel tegen, onze airco op de kamer kreeg zelfs de kamer niet koel. Het bleef de ganse nacht een 28 graden op de kamer, koeler kregen we het nooit ! Na 3 dagen met volle moed naar het hotel aan Lago majore, waar geen airco te bespeuren was, toch een must in zulke temperaturen. Ook ons welkomstdrankje hebben we nooit gezien ! Hotel was oud en zeker niet aan te raden, toch onze kamer niet. Zelfs 1 dag vroeger afgereist en dit laten weten aanTravelbird, die dan terugviel op de annulatie verzekering die we hadden genomen maar waar we geen aanspraak konden op maken. 1 ding is zeker, nooit meer via Travelbird (.be) !

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 2
op 4 augustus 2015 bestemming: Kroatië / Istrie, reisperiode: mei 2015

Dank zij de geweldige beloftes die in de folder stonden waren onze verwachtingen hooggespannen, daar bleef na aankomst in het hotel nog maar weinig van over.
De ontgoocheling begon al bij het zien van het hotel, onze eerste reactie was, moeten we hier een week verblijven.
Het hotel gaf een verlaten, onbewoonde, verwaarloosde, onverzorgde, verouderde indruk, vergane glorie in een desolate omgeving.
Daarbij komt nog eens dat van wat er in de aanbieding stond zo goed als niets bleek te kloppen.
We voelen ons ernstig te kort gedaan, bedrogen zeg maar.
Samenvatting van onze vaststellingen:
Sportmogelijkheden: sportpleinen niet bruikbaar, overwoekerd door onkruid en/of netten niet aanwezig. Geen mogelijkheid om materiaal te huren.
All inclusive formule: niet van toepassing. Er diende voor dranken betaald te worden.
Enkel tijdens het middag- en avondeten was er een zeer beperkt aanbod van dranken gratis voorzien.
Vier bars: eentje was open, zogezegd open, we dienden telkens te gaan roepen om geholpen te worden.
Buitenzwembad: zonder water.
Bubbelbad: idem, zonder water.
Binnenzwembad: kleedkamers zonder mogelijkheid om je kleren veilig op te bergen.
De douches waren buiten gebruik, stuk.
Drie restaurants: eentje was open en daar was ongezelligheid (zoals trouwens overal in het hotel) troef. Grote ruimte, zonder hotelgasten. Doeken over de toestellen die niet gebruikt mochten worden.
Winkels: wat doorging voor een Market was meestal niet geopend. Alle andere winkels lagen er desolaat bij en waren altijd dicht.
Entertainment: onbestaand.
Live muziek: 2 avonden was er live muziek, de anderen avonden verlaten, donkere ruimtes.
Disco avonden: niets van gemerkt.
Ontbijt: de naam ontbijt niet waardig, geen koffiekoeken, uitzonderlijk yoghurt aanwezig, 2 keer een beperkt aantal hard gekookte eieren, zeer beperkte keuzes.
Dessert: 1, soms 2 soorten, maar iedere keer hetzelfde, geen afwisseling.
Kamer: geen (onvoldoende) zeep en geen badschuim (zijn we in het nabijgelegen dorp moeten gaan kopen). Geen haardroger aanwezig. Doorgelegen matras van voor de oorlog.
Door al deze vaststellingen en de ongezelligheid hebben we het maar één halve dag volgehouden om in het hotel te verblijven, alle andere dagen hebben we elders doorgebracht om toch nog enigszins wat te genieten van onze reis.
Dan hebben we het nog niet gehad over het verkrijgen van de boarding-kaarten.
Minder dan vierentwintig uur voor ons vertrek hadden we de tickets voor de heenvlucht nog niet ontvangen, ondanks herhaaldelijk mailen en telefonisch contact. De tickets voor de terugvlucht waren op naam van andere personen.
Ook hier weer opwinding, ongeloof en extra kosten.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 17 juni 2015 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: juni 2015

Aan hotel aangekomen, het verblijf was door Travel Bird niet betaald dus mochten we niet op de kamers. Na lang overleg en een nacht bij betalen toch mogen overnachten en eten gekregen. Geduurd tot 's anderdaags eer de bevestiging kwam dat Travel Bird toch betaald had en wij onze extra betaalde nacht terug kregen.
IS DAT SERVICE ?

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 3
  • Prijs / kwaliteit 7
op 8 mei 2015 bestemming: Duitsland / dieblich, reisperiode: mei 2015

Wij hadden geboekt voor hotel pistono, kwamen aan en moesten naar een bijhuis zonder meer uitleg. wat blijkt hotel burghof te zijn na eens terug te keren. uiteindelijk de weg gevraagd want zelf hadden ze geen naam gezegd. dat hotel hoorde je alles van de buren: kartonnen muren, slecht ontbijt, goed avond eten. ook was dan naar pistono gaan weer terug er was blijkbaar zwembad, niks gezien zelfs niks uitgelegd over dat hotel. jammer het enige we hadden zicht op de moezel dat wel dat was al hopelijk veranderd het daar wat anders zullen er nog reacties komen, spijtig.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 6
op 17 oktober 2014 bestemming: Polen / Warschau, reisperiode: augustus 2014

Travelbird had mooie vliegtijden uitgezocht (Ryanair) en een goed hotel. Alleen toen ik na het boeken eens keek wat de prijs van vlucht en hotel is als ik zelf via Ryanair (vlucht) en Booking (hotel) had geboekt, schrok ik wel even, want zelf alle elementen los boeken was een stuk goedkoper en eenvoudig te doen.
Wat ik ook miste was een beschrijving van hoe we van het vliegveld in Warschau richting hotel konden komen. Er waren meerdere mogelijkheden (taxi, bus, trein), maar alles staat in het Pools aangegeven en de mensen op de luchthaven spraken geen of heel gebrekkig Engels.
Voor de rest was de service en afhandeling van Travelbird prima.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 12 oktober 2014 bestemming: Oostenrijk / Maria Alm, reisperiode: september 2014

Klein minpuntje. Als de aanbieding voorbij is, kun je je reis niet meer zien op internet. Na 1 telefoontje kreeg ik echter alles keurig per mail aangeleverd binnen 5 minuten van Travelbird.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 11 oktober 2014 bestemming: Duitsland / Bij Moezel, reisperiode: oktober 2014

Door familieomstandigheden moesten wij helaas dit weekend annuleren.
Travelbird ondernam meteen actie en ging contact opnemen met het hotel.
Ik werd netjes teruggebeld en heb de kosten van het hotel terug gehad.
Uitstekende service van het hotel en van Travelbird en de zeer behulpzame en vriendelijke medewerkster van Travelbird. Wij zijn zeer tevreden over deze reisorganisatie.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 10
op 7 oktober 2014 bestemming: Italië / Abano Thermen, reisperiode: augustus 2014

Dit jaar voor het eerst geboekt via travelbird. Kwam er pas later achter dat zij nergens bij zijn aangesloten, dus het was even afwachten hoe het zou verlopen. We hebben een reis incl hotel met volpension geboekt voor 370,-- per persoon. Daar zaten dan ook nog 2 massages in. Het was dan ook ontzettend spannend wat we daarvoor zouden aantreffen en of we er uberhaupt wel zouden komen. Vliegen ging met Ryanair. Tja je kan daar niets anders over zeggen dan dat je opgevouwen op je bestemming aankomt, maar goed, dat weet je vooraf. In Italië hebben we een auto (panda) gehuurd en naar de bestemming gereden. Daar wachtte ons het hotel. Zo op het eerste gezicht was het een oud sjiek hotel. Als je iets beter ging kijken, was het eigenlijk een oud hotel. Maar dit alles werd goedgemaakt door erg vriendelijk personeel, lekker eten en een schone kamer. Over de kamer gesproken. Deze was wel erg gehorig. We hadden 3 avonden live-muziek van ons en 2 omringende hotels. Het leek wel of ze in de kamer stonden. Maar he.... een kniesoor die daar op let. We hebben een erg leuke en lekkere week gehad. Voor de prijs zou ik er zo weer naartoe gaan.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 10
op 6 oktober 2014 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: juni 2014

Over de reisorganisatie (TravelBird) heb ik niets dan lof. Alles netjes geregeld. Vragen prima beantwoord!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 22 september 2014 bestemming: Oostenrijk / kaprun, reisperiode: augustus 2014

De reisorganisatie TravelBird lost problemen ter plekke niet op. Hierdoor waren wij genoodzaakt om naar huis te gaan. Hotel was een herberg. Met foto's aangetoond wat er allemaal mis was en dat het duidelijk geen gerenoveerd hotel was en ook echt geen 3 sterren waard. Alles was vies en verouderd. Oude vogelpoep plakkaten op het balkon en in de kamer gelopen, alle glazen en borden vuil, zweet voeten bed en lakens, schimmels in de schenk tuitjes van de drinktap, speeltuin waarvan de kabel baan het niet deed, de glijbaan een wildernis was, stopcontact in badkamer los. Echt bar slecht. Wij dachten dat Travel Bird met een redelijke compensatie zou komen, echter ze schepen ons af met een fooi, welke wij geweigerd hebben. Voor ons nooit meer Travel Bird. Bij ANVR is Travel Bird ook nog steeds niet aangesloten.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 6 juli 2014 bestemming: Oostenrijk / Kaprun, reisperiode: juni 2014

De ligging van het hotel was prima, alleen was het absoluut niet schoon.
Het personeel was ongemotiveerd en was liever op de laptop bezig en aan het roken dan dat ze voor de gasten bezig waren.
Ook was het eten vaak niet genoeg (all inclusive )oud en niet te eten.
Excursie zit er voor ons niet in want er was 1 busje geregeld en die was vol!!! Geboekt bij Travelbird.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 3
  • Vervoer 7
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 3
op 5 juni 2014 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: mei 2014

Per trein naar Berlijn een aanrader voor iedereen. Alles is goed aangegeven en wanneer je een plaatsreservering boekt ben je verzekerd van een relaxed begin van je vakantie, zeker in de weekends is het druk op het spoor. In Berlijn aangekomen kun je al lopend of met de fiets heel goed uit de voeten. Boek daarbij een goed Hotel , wij sliepen in het Ellington Hotel hartje Berlijn,wat echt een aanrader is. Geboekt bij Travelbird.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 20 december 2013 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: december 2013

Afgelopen weekeinde Barcelona bezocht gelogeerd in Hotel Nuevo Triunfo 2 sterren,leuk stadshotel 10 minuten van de Ramblas en 15 minuten van de haven. Thuis de taxi en hop on of bus voor 2 dagen besteld het ideale vervoermiddel om alle hoogtepunten te bezoeken van Barcelona. De heenvlucht was lekker vroeg en de terugvlucht weer in de avond ,optimaal genieten dus. Complimenten voor reis-organisatie Travelbird.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 8
  • Vorige
  • 1
  • 2