Schrijf een ervaring over Allcamps.nl en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Allcamps.nl

Pagina 1 van 6 met 54 resultaten

op 27 mei 2020 bestemming: KroatiŽ / Eindhoven, reisperiode: juli 2020

Veel verkeerd gegaan in de mailing. Uiteindelijk komen ze met 3 opties. Wij willen overboeken naar 2021. Maar krijgen nu een nota voor annuleringskosten. Dit was niet duidelijk aangegeven. Ze verdienen hier goed aan over de rug van de consument in deze tijd. Schandalig. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 23 mei 2020 bestemming: Nederland / Renesse, reisperiode: juli 2020

Reis naar Frankrijk herboekt ivm Corona. Allcamps maakt daarbij een fout in de factuur maar contact opnemen is alleen mogelijk per mail waarbij zij een week nodig hebben om te reageren. Helaas annuleert Allcamps onze herboeking vanwege wanbetaling 1 week na deze herboeking terwijl wij al een aanbetaling van 1000 euro hadden gedaan. Onbeschoft gedrag van een bedrijf in nood die vergeet dat Ze klanten normaal behandelen door bijvoorbeeld communicatie mogelijk te maken. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 22 mei 2020 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: juli 2019

Geen contact nu mogelijk, alleen via email. We hadden laatst een email ontvangen met daarin vermeld 3 opties, deze mail te laat gezien en daardoor niet kunnen kiezen. Opties waren maar een paar dagen geldig. Nu proberen we ze tevergeefs te bereiken, anders wordt onze vakantie geannuleerd en zijn we ons geld kwijt. Zeer frustrerend dit. ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 17 mei 2020 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: juli 2020

Wat een schande niet bereikbaar zijn om in gesprek te gaan over onze vakantie in juli 2020 maar wel de restant reissom vorderen en anders annuleren. Dit lijkt mij een actie om de schade de beperken voor het bedrijf over de rug van de klant. In slechte tijden leer je de juiste mentaliteit van een bedrijf kennen. Ga in gesprek met je klanten en gebruik geen excuus dat je niet telefonisch bereikbaar bent.

  • Algemeen 1
op 2 april 2020 bestemming: ItaliŽ / Garda, reisperiode: augustus 2020

Met verbazing net gehoord dat je de vakantie niet kan verzetten. Je 2 maanden voor vertrek moet betalen en hun 2 weken voor vertrek kunnen afzeggen en dat je dan een bon krijg. Maar dan ben je wel je aankoopbedrag kwijt. Het is nu al bekend dat tot juli de maatregelen blijf staan. Ons voorstel was een win/win maar helaas kijk ALLCamps alleen maar naar hun eigen cash flow.

Een aantal jaar geleden kwam dit bedrijf ook al negatief in het nieuws bij een consumentenprogramma en nu blijkt dat buiten mooie praatjes men niks geleerd heeft

Een schande voor de reisbranche.

Heeft u ook dit soort klachten of erger. LAAT HET ONS WETEN DAN.

  • Algemeen 1
op 5 november 2019 bestemming: Frankrijk, reisperiode: september 2019

Wij hebben in September 2 campings in Frankrijk bezocht die we geboekt hebben via Allcamps. Erg gebruiksvriendelijke site en keuze uit veel campings en accommodaties. Zo konden wij de perfecte camping en stacaravan uitzoeken om met onze baby heen te gaan. Ook de klantenservice was erg behulpzaam toen we wat vragen hadden. We hebben een erg fijne eerste vakantie gehad als gezin.

  • Algemeen 10
op 4 november 2019 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: oktober 2019

We hadden na onze online boeking (ging overigens heel vlotjes) nog wat vragen. Onze mail werd snel en vriendelijk beantwoord en de vakantie was ook helemaal top met een prachtige stacaravan, zelfs met vaatwasser!

  • Algemeen 10
op 7 oktober 2019 bestemming: ItaliŽ / Jesolo, reisperiode: augustus 2019

Bij Allcamps een vakantie geboekt. Allcamps heeft deze kennelijk uitbesteed bij Homair. Bij aankomst bleek het geen luxe stacaravan, maar een afgedankt krot, met een lange lijst gebreken (o.a. een doorgezakt bed, doorgezakte vloer, kapotte douche, kapotte deuren, losse planken terras een gevaarlijk terrasdak etc. etc..). Zelf een oplossing moeten zoeken met de plaatselijke camping. Voor de eerste week werd er geen oplossing geboden. Voor de tweede week uitsluitend tegen betaling. Na toegezegd te hebben te willen bijbetalen, bleek de avond voor ons vertrek naar de vervangende accomdatie, dat dit niet door ging... Allcamps had niet gecommuniceerd...

  • Algemeen 1
op 28 augustus 2019 bestemming: Duitsland / borken am see, reisperiode: augustus 2019

Op web site mooier dan werkelijkheid

  • Algemeen 5
op 17 augustus 2019 bestemming: ItaliŽ / Toscane, reisperiode: augustus 2019

Wij hebben dit jaar twee aangesloten vakantie geboekt bij allcamps, beiden in een andere omgeving van Toscane. Bij aankomst op de 2e camping Norcenni di Girasole troffen wij een zeer vieze accomodatie aan (stacaravan Eurocamps). Zwarte schimmel op de wanden in de slaapkamers, in de douche. Het water in het doucheputje liep niet weg, kapotte lampen en een geiser die constant uitslaat. Onverantwoord! Bij aankomst direct melding gemaakt. Allcamps werkt als tussenpersoon en is afhankelijk van andere partijen zoals Eurocamps. Onze klachten worden niet opgelost, zij proberen mee te denken maar komen met campings 200 km verder naar het zuiden. De enige mogelijkheid is blijven en wachten op een eventuele prijscompensatie achteraf, drama!!

  • Algemeen 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende