Schrijf een ervaring over Canvas Holidays en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Canvas Holidays

Pagina 1 van 2 met 19 resultaten

op 10 augustus 2020 bestemming: Duitsland / Saarburg, reisperiode: juli 2020

Voor vertrek contact gezocht met de klantenservice van Canvas, als ze al reageren (op mail niet, dus er moet gebeld worden) dan nog kunnen de medewerkers geen enkele vraag met betrekking tot beschikbaarheid wifi, tent inventaris en beddengoed beantwoorden. Ook over de gewijzigde in- en uitchecktijd ivm Corona wordt niet vooraf gecommuniceerd. Oftewel de klantenservice van Canvas neemt hun klanten niet serieus, jammer! De accomodaties van Canvas (huurtent) gaan al een tijdje mee en dat is duidelijk te zien, een update van tent, bedden/inrichting van de tent wordt hoog tijd. Ik verblijf al meerdere jaren in huurtenten van andere organisaties en deze zijn wel met hun tijd meegegaan, dus minpunt voor Canvas. De locatie van onze tent op de camping was op van de krappere gedeeltes van de camping, hierdoor staan met name de overburen erg dichtbij waardoor het allemaal wat (te) vol oogt. Lof voor de twee aanwezige vriendelijke Canvas vertegenwoordigers op de camping (twee aardige behulpzame Engelsen), jammer dat ze niet de beschikbaarheid over vervangend meubilair/interieur op het moment dat er iets sneuvelt/ontbreekt (bij ons bij normaal gebruik twee stoelen (uit 2007) gesneuveld). Camping op zich is verder prima, sanitair gebouwen zijn prima en gehele terrein oogt netjes. ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 26 juli 2020 bestemming: Frankrijk / Pierrefitte sur, reisperiode: juli 2020

Zeer slechte accommodatie, sterk verouderd, onhygiŽnisch. Bijna alles werkt niet, van sanitair tot keukenapparatuur. Slechte klantenservice, helpen gewoon niet om problemen op te lossen ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 13 augustus 2019 bestemming: Duitsland / Kinzigtal, reisperiode: augustus 2019

WIJ BOEKEN NOOIT MEER BIJ CANVAS!N Onze huurtent was erg slecht, o.a. lekkage. Er was een groot bouwterrein naast de camping, met veel herrie. Britse gastheer was niet erg behulpzaam en kwam afspraken niet na. Klantenservice geeft ook geen reactie op klachten. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 1 augustus 2019 bestemming: KroatiŽ / Fazana, reisperiode: juli 2019

Geen empathie waardeloze klantenservice geen oplossingen erg nare smaak NOOIT MEER BOEKEN WIJ EEN VAKANTIE BIJ CANVAS

  • Algemeen 1
op 8 november 2018 bestemming: Frankrijk / Berny-RiviŤre, reisperiode: juni 2018

In Juni 2018 ben ik met vrienden een lang weekend naar camping la Croix du Vieux Pont in Frankrijk geweest. Het was een geweldige periode door de fantastische service van Canvas Holidays. De camping heeft alles wat je maar kan wensen en we hadden vanuit onze chalet een prachtig uitzicht over het meer. Daarnaast is de omgeving zeer leuk voor uitjes zoals kastelen en schattige dorpjes.

  • Algemeen 10
op 28 oktober 2018 bestemming: Frankrijk / Dol-de-Bretagne, reisperiode: juli 2018

We hebben genoten op camping Domaine des Ormes. Onze stacaravan was net 3 maanden oud en ook de andere stacaravans die om ons heen stonden zagen er bijna allemaal nieuw uit. Wij stonden op een rustige lokatie en je wandelt zo naar de faciliteiten toe. De camping is heel erg uitgebreid met veel zwembaden, animatie en sportieve faciliteiten. Zelfs een 18-holes golfbaan.
Deze camping is een aanrader. We komen hier zeker nog een keer terug.
De staff van Canvas was dagelijks bereikbaar via de receptie en erg behulpzaam en vriendelijk. Top!

  • Algemeen 9
op 8 oktober 2018 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: augustus 2018

Erg fijne en schone accommodatie. Camping was ook top, alleen jammer dat de accommodaties achteraan op de camping stonden. Hierdoor was het vrij ver lopen naar het strand en het zwembad. Voordeel was wel dat we in een redelijk rustig hofje zaten waar de kids lekker konden spelen en er ook geen auto's reden. Medewerkers van Canvas waren ook erg vriendelijk en kwamen af en toe langs om te vragen of alles in orde was.

  • Algemeen 9
op 17 september 2018 bestemming: KroatiŽ / Rovinj, reisperiode: juni 2018

Bij aankomst de nacht doorgebracht op een bed wat alle kanten op bewoog en dus niet echt slapen. Bellen de volgende dag, technische dienst kan het niet oplossen, matras op de grond. Oplossing een ander bed dezelfde kwaliteit geen oplossing. Luxere tent voor de laatste dagen, slaap er over, ja willen we o nee kan niet is vol. Andere camping dan terwijl we met vrienden hierheen zijn gegaan, ook geen oplossing. Na 1 van de 2 weken ziek van de stress naar huis. Nu blijven ze zeggen dat wij alle oplossingen hebben geweigerd. Wat een leugens, nooit meer boeken hier bij canvas holidays!!!!!

  • Algemeen 1
op 14 augustus 2018 bestemming: ItaliŽ / Bibbona, reisperiode: augustus 2018

De canvas tent is voorzien van een mini koelkast zeker niet voldoende ruimte. Oude en vieze bekers, bestek. Keuken is gewoon een rekje. Reisleiding niet te bereiken. Luifel gewoon aarde stenen en erg klein. Geen voldoende kussen. Ook niet ontvangen na afspraak met begeleiding van canvas.

  • Algemeen 3
op 13 augustus 2018 bestemming: ItaliŽ / Marina di Bibbona, reisperiode: augustus 2018

2 weken een tent geboekt bij Canvas Holiday op mooi camping Le Capanne. Bij aankomst al gelijk teleurgesteld over de plek van hun tenten: achteraf in uiterste hoek van de camping. Tenten staan erg dicht op elkaar en bijna geen ruimte voor de tent. Alleen voor de stoelen en tafel. Eenmaal in de tent werden we er niet blijer van. Wat een oude troep. Gasstel leek wel 30 jaar oud, de tent stonk en een ieniemienie koelkast voor een 5 persoons tent. We wilden graag iemand spreken van Canvas Holidays maar kregen 3 dagen lang alleen haar voicemail. Toen hoofdkantoor gebeld maar die konden niks voor ons doen. Uiteindelijk hebben we zelf een koelkastje erbij geregeld. Andere organisaties hadden hun tenten piekfijn in orde zoals Roan en Selectcamp. Hadden ook altijd iemand van de organisatie op de camping. Nooooit meer Canvas Holidays!

  • Algemeen 2
  • 1
  • 2
  • Volgende