Schrijf een ervaring over De Jong Intra Vakanties en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen De Jong Intra Vakanties

Pagina 1 van 111 met 1103 resultaten

op 28 september 2020 bestemming: Spanje / Malgrat de Mar, reisperiode: september 2020

Deze reis zouden we in mei maken. Geannuleerd door de Jong i.v.m. corona. Daarna geboekt voor 21 september. Deze reis ging ook niet door om dezelfde reden. De betaling is doorgeboekt naar de kerstreis. Wij hebben geen enkel probleem ondervonden maar hebben ook rustig afgewacht, hoe alles zich zou ontwikkelen. Dus een tip voor alle mensen, die niet tevreden zijn over de afwikkeling van hun reis, die niet doorging : WACHT AF !!!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 21 september 2020 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: november 2020

K heb vorige week gebeld met de klantenservice over een geboekte reis naar Bali. Zoals iedereen weet is Bali tot eind 2020 op slot. Ik heb deze vakantie in november 2019 geboekt en aanbetaald en dus al een keer verzet naar het najaar omdat het in de zomer ook niet door kon gaan. Nu wil De Jong Intra dat ik het restant bedrag a 2000 euro ga betalen ondanks dat IEDEREEN weet dat de reis niet doorgaat. Sterker nog, ik heb berichtjes via Facebook van de klantenservice ontvangen dat de reis niet door zal gaan. Gebeld met de klantenservice en ze willen geen enkele moeite doen voor een oplossing. Ik wil namelijk niet nog 2000 euro betalen voor een reis die gegarandeerd niet doorgaat. Nee, ik moet maar zelf annuleren tegen 400 euro kosten. De boekeing naar voren halen is ''onhandig'' dus dan doen we maar lekker niks en heb je als klant gewoon vette pech. Een voucher voor de aanbetaling kan pas als De Jong Intra annuleert maar ze hebben al via Messenger laten weten pas een paar weken van tevoren te gaan bekijken of de reis door kan gaan, oftewel als de restbetaling gedaan moet zijn. Wat een walgelijk bedrijf zijn jullie! Staan helemaal niet open voor een oplossing. Ik zal NOOIT meer een reis boeken bij jullie en iedereen waarschuwen voor jullie ''service''. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 3 augustus 2020 bestemming: Verenigde Staten / Rondreis, reisperiode: september 2020

Ivm Corona reis geannuleerd.Hoge kosten gemaakt zonder voucher.Zij hebben reizen zelf geannuleerd t/m 31/8. Op 3/9 niet.Zij willen totale reissom en daar voucher voor geven.Boek nooit meer bij hen. Bah! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 3 juli 2020 bestemming: Nederland / Callantsoog, reisperiode: september 2019

Je krijgt niet eens de kans om die reis te maken Waardeloze bereikbaarheid Er wordt niet teruggebeld Op Facebook bericht wordt niet reageerd Heel lang in de wacht aan de telefoon en dan wordt de verbinding door hun verbroken Waardeloze service

  • Algemeen 1
op 8 juni 2020 bestemming: Oostenrijk, reisperiode: september 2020

Omdat we niet mogen reizen vanwege corona maar wel veel geld voor annulering

  • Algemeen 1
op 7 mei 2020 bestemming: Oostenrijk / Maria Alm, reisperiode: juni 2020

Wij hebben de reis moeten annuleren, dit ivm het risico op onze leeftijd voor besmetting corona. Wij horen tot de risicogroep. We hadden een pakketreis. Andere hotels rekenen 10% of 15% kosten maar het hotel Alpenland Sport Hotel rekent maar liefst 100%! Dit, terwijl het nergens in de gids vermeld staat! Schandalig!

  • Algemeen 1
op 22 februari 2020 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: februari 2020

Een tikfoutje in een naam (Enggel) viel alleen op te lossen door een volledig nieuw ticket te boeken. We kwamen hier een week van te voren mee..Het zette een grote domper op de vakantie zette. Extra kosten: 274 euro voor iets wat eigenlijk gratis even in orde gemaakt zou moeten worden. Waardeloze club.

  • Algemeen 1
op 10 januari 2020 bestemming: Oostenrijk / Freistadt, reisperiode: december 2019

Het Hotel Goldener Adler is niet meer van deze tijd.Heel oud bollig.
M.n kamer ward alleen de wastafel en toilet schoongemaakt niet het plancet er boven en ook geen schoon glas voor je mond te spoelen.
Het avond eten was afschuwelijk discussie gehad over gebakken aardappelen en aardappel kroketten bleven volhouden dat dit gebakken aardappelen waren.Personeel was ook niet echt vriendelijk.Een persoon krijgt van mij een dikke 10 dat is Henk de Chaffeur wat een toffe man en wat een geduld TOP.

  • Algemeen 5
op 6 januari 2020 bestemming: Oostenrijk / Freistadt, reisperiode: december 2019

Goed hotel Goldener Adler in Freistadt,geweldige chauffeur Henk, prachtige bus van de firma Beuk,prima overnachting hotels in Duitsland.

  • Algemeen 9
op 4 januari 2020 bestemming: Duitsland / Ditzingen, reisperiode: november 2019

Het was in een woord vreselijk

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende