Schrijf een ervaring over Kras en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Kras

Pagina 1 van 46 met 451 resultaten

op 12 mei 2019 bestemming: Cuba, reisperiode: april 2019

Prachtig land cuba ,maar slechte hotels , slecht eten ,vaak geen water in de hotels ,heel veel in de bus gezeten ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 12 mei 2019 bestemming: Spanje / Osuna, reisperiode: mei 2019

We hadden een fly en drive geboekt naar Andalusie voor € 300 p.p.. voor dit schijntje hadden we dit niet verwacht. Een goede vlucht met TUI, prachtige hotels en een bijna nieuwe auto om mee rond te trekken. Andalusie heeft ons verrast. Wij zullen vanaf nu vaker bij Kras boeken. Geweldig.... ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 8 mei 2019 bestemming: Cuba / Rondreis, reisperiode: april 2019

Wij hebben de reis naar dit werkelijk prachtige land gemaakt met een privé chauffeur. Dit was een voor Kras nieuwe optie en is ons meer dan uitstekend bevallen. Geen gezeur met autohuur en parkeren ed en de chauffeur was een uitstekend sprekende gids die veel voor ons heeft kunnen regelen. Wat betreft de accomodaties...het is natuurlijk wel Cuba dus stelt vaak weinig voor. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 4 mei 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2019

Magisch Londen + Harry Potter

Vooraf:
boeking ging snel en gemakkelijk.
2 weken voor vertrek kreeg ik de reispapieren.
enige wat ik miste was iets van een programmaboekje..
Ik had graag een voetbal stadion toer gedaan maar omdat ik geen idee had tot hoelaat excursies duurde en wanneer mijn vrije tijd begon, kon ik niks plannen.

Het Hotel:
We verbleven in het Mercure hotel in Watford.
Op mijn reispapieren stond dat ik een eenpersoons kamer zou krijgen maar bij aankomst had ik een tweepersoonskamer gekregen.
ontzettend fijn!!
kamer was schoon en de bedden lagen lekker.
Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

excursie:
Ik had een stadstour bijgeboekt.
In de reisomschrijving stond vermeld dat het een tour en wandeling zou zijn maar het was alleen een bustour en mochten we soms heel kort eruit voor een fotostop.
Maar bij de grotere bezienswaardigheden was dit niet en vanuit de bus kan je niet zulke mooie foto's maken dus heb in mijn vrije tijd alles opnieuw moeten nalopen om foto's te maken.
De gids was wel ontzettend enthousiast en wist ontzettend veel te vertellen.

Londen:
Londen is een geweldige stad en heeft veel te bieden.
Ik heb ontzettend veel kunnen zien maar kwam tijd tekort..

Harry Potter studio's:
Op de zaterdagochtend stonden de Harry potter studio's op het programma.
Ontzettend leuk, ook voor de niet Harry Potter fans.
Hier zijn de films opgenomen en je ziet zoveel terugkomen in de films.

Busreis:
Je bent toch zn 12 uur onderweg om op de plek van bestemming te komen,dat is toch best een lange zit..
gelukkig om de 2uur een stop.
We hadden een leuke buschauffeur, Ben.
Op de heenweg werden we vermaakt met 2 Harry potter films en op de terugweg kregen we wat vrije tijd in Brugge.
Ik miste alleen Wi-Fi in de bus en iets van een fooienpotje.

Kortom ik heb genoten, het was allemaal goed geregeld en de tijd is omgevlogen.

  • Algemeen 9




op 1 mei 2019 bestemming: België / Gent, reisperiode: april 2019

Pas op voor kamerfraude die Kras pleegt binnen hun eigen boekingssysteem!!!

Onlangs dacht ik via Kras een familiekamer geboekt te hebben in een leuk hotel dat zij aanboden in Gent. Een familiekamer want ik boekte één kamer waar ik samen met mijn kinderen kon slapen. Niets bijzonders aangezien dat in vrijwel ieder hotel kan. Ook hun boekingssysteem gaf aan dat dat kon (vandaag nog eens geprobeerd een je kunt nog steeds zogenaamd met 3 personen op één kamer slapen in het betreffende hotel) en dus de kamer geboekt. Vervolgens (zoals je dat ook wel eens in de supermarkt hebt als je er niet als een havik op toeziet dat verder alles wel klopt) gelijk afgerekend via internetbankieren en daarbij niet stil gestaan bij het grote prijsverschil. Bij aankomst in het verder prima hotel kwam de frauduleuze aap uit de mouw: Kras had mij niet één maar twee hotelkamers aangesmeerd! Bij een telefonische klacht die ik daarna bij kras indiende wierpen zij vervolgens iedere verantwoordelijkheid van zich af: "u had uw boeking moeten controleren" werd mij verweten. En "met dat hotel hebben wij slechts een contract voor één of twee persoons kamers. Dit ondanks de keuze op hun eigen website voor een familiekamer en foto's die daarvan te zien zijn met twee riante tweepersoons bedden! Het hotel was nog zo vriendelijk om aan te bieden dat als zij de tweede kamer alsnog konden volboeken, zij dat bedrag zouden terugstorten naar Kras. Maar mocht dat gebeurd zijn dan verwacht ik niet anders dan dat Kras reizen óók dat bedrag zelf heeft geïncasseerd. Wees gewaarschuwd aldus voor de meest onbetrouwbare reisorganisatie waar ik ooit het ongenoegen mee heb gehad een boeking te doen.

  • Algemeen 1
op 17 april 2019 bestemming: Griekenland, reisperiode: april 2019

Prachtige rondreis Klassiek Griekenland gemaakt van 8 dagen in april 2019.
Toffe groep, heel goed programma waarbij gids Mirjam echt het verschil maakte. Zij geeft op de sites waar het mag de volledige uitleg in het Nederlands ! Dit doet zij vrijwillig en daar is zij niet toe verplicht maar geloof me het maakt de uitleg heel wat aantrekkelijker dan de 'grieks-english' sprekende lokale gids. De kamers waren ok voor een rondreis, niet chique maar goed genoeg voor een nacht.

  • Algemeen 9
op 17 april 2019 bestemming: Jordanië, reisperiode: maart 2018

Kras had het zeer slecht geregeld . Hotelkeuze in Amman was hopeloos .
In wadi rum waren wij de enige in het hele kamp en men wist niet dat wij zouden komen !! Autohuur was dramatisch slecht geregeld niet via normaal bedrijf op vliegveld maar leek wel via een particulier !!
Was een volkomen onduidelijke toestand
verweer kras is steeds dan had je naar nederland moeten bellen maar als je laat aankomt gaat dat niet werken Al met al zeer slecht geregeld !!

  • Algemeen 2
op 15 april 2019 bestemming: Curaçao, reisperiode: juli 2018

Wij zijn de reis nog niet aangegaan.
In onze periode is zwembad dicht i.v.m opknappen/verbouwen, wilde hier oplossing voor, om boeken was mogelijk.
Moesten we over nadenken, op zaterdag 850 erbij, 2 dagen later 1200 erbij.
dit was omdat het dagprijzen zijn, is niet aan ons vermeld.
Er wordt totaal niet meegedacht, het is zoals het is, klaar.
Zeer, zeer slecht, dus mensen denk goed na voordat je bij Kras/Tui boekt

  • Algemeen 1
op 13 april 2019 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: maart 2019

Geweldige cruise op mein schiff 4 met 4 bevriende stellen. Alleen hadden wij een binnenhut gekregen terwijl we een buitenhut geboekt en betaald hadden. Er waren ook geen andere hutten meer vrij met een raam of balkon. Echt een domper lang voor gespaard en krijg het benauwd als ik geen raam heb. Maar na lang wachtend bellen voordat we iemand van kras aan de lijn hadden.en hun idd fout geboekt hadden Is het daarna super geregeld .Kregen een familiekamer met 2 grote ramen. Was super al ben je er alleen om te slapen. Nou als ik nu mijn hoge telefoonkosten door lang in de wacht gezet werd vergoed krijg kan ik niets verkeerd zeggen over kras en zou zeker weer een cruise willen maken met hun dan ergens anders.

  • Algemeen 10
op 11 april 2019 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: maart 2019

Elden zo ontevreden geweest na afloop van een reis. We zijn naar Madeira geweest, overigens zeker een aanrader. Wij hadden de vakantie geboekt met een huurauto van Avis. Allemaal best prima behalve dat ze je natuurlijk een upgrade en een diesel aanboden tegen extra geld. Maar nee, we wilde wat waar we voor hadden geboekt bij kras, niet meer niet minder. De vakantie zelf was dan ook zeker de moeite waar. Alleen toen ik thuis kwam werd er ineens een bedrag via Avis van €40,- afgeschreven, en dit zou in april nog een keer gebeuren.. Ik had geen idee waarvan aangezien wij de auto in dezelfde staat en met een volle tank terug hadden gegeven. Nu ik eindelijk contact heb gehad met kras blijkt dat wij een extra verzekering hebben afgesloten? Apart aangezien we dit zelf niet wisten, maar toen we erover na gingen denken.. inderdaad, wij zijn gewoon opgelicht. Onze handtekening 'deed' het namelijk niet dus we moesten nog even één keer tekenen. Waarschijnlijk hebben ze toen het contract op de Ipad geopend en zeggen ze nu dat wij een contract hebben getekend. Pure oplichterij dus! Zolang Kras reizen aan blijft bieden met Avis boek ik niet meer via hun! Ik wil iedereen ook aanraden geen reis meer te boeken met huurauto via Kras als het een huurauto van Avis betreft! Daarnaast heeft ook Kras ons niet geholpen.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende