Schrijf een ervaring over Kras en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Kras

Pagina 1 van 52 met 518 resultaten

op 29 augustus 2020 bestemming: ItaliŽ / Genua, reisperiode: juli 2020

Onze cruise zelf geannuleerd vanwege Corona. Dat we de aanbetaling kwijt zijn prima maar voor Kras is dit niet voldoende. Nee men haalt liever het vel over de neus van haar klanten. Gewoon nog een rekening van Ä 150 er bovenop. Ons zien jullie niet meer terug. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 augustus 2020 bestemming: IJsland / Rondreis, reisperiode: september 2020

Kras annuleerde onze IJsland reis ondanks dat IJsland niet als oranje gemarkeerd stond.
De reden die werd opgegeven is dat bij aankomst 24 uur quarantaine vereist is. Dat was een klinkklare leugen; bij de IJslandse website staat die verplichting niet genoemd. Enige vereiste is een verplichte test bij aankomst en nog een keer na 4 tot 6 dagen. Er is geen enkele inreis belemmering.
Identieke reizen naar IJsland met vertrekdatum 2 dagen later werden gewoon nog aangeboden!1
Uiteraard krijg je een voucher en uitbetaling is niet mogelijk.
De medewerker aan de telefoon interesseerde het totaal niet en legde een ongelofelijke arrogantie aan de dag.
Ik kan alleen maar concluderen dat het doel is zoveel mogelijk vouchers te slijten en klanten op te lichten.
Kras: dat nooit meer! ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 10 augustus 2020 bestemming: Oostenrijk / worgl, reisperiode: juli 2020

Omdat meerdere personen in de groep last hadden van bedwants, en Kras hier niets mee heeft gedaan. Slechte zaak! ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 1 augustus 2020 bestemming: Polen / Rondreis, reisperiode: juli 2020

Mooie rondreis, met zeer kundige reisleider Albert. Door corona weinig toeristen wat gunstig was. Aanrader!!

  • Algemeen 9
op 29 juli 2020 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: augustus 2020

Wij zijn bezig voor 18 juli met contact te krijgen met kras daarna elke dag bericht gestuurd of we hem kunnen om boeken de reis 1 jaar later uren gebeld en wachten tot net toe had mijn reis geannuleerd en met max ombudsman gedreigd tot net toe iemand belde van Kras wat we wilde we wilde gewoon de reis met de zelfde hotel een jaar later zetten kon niet we zijn al meer daar geweest met Kras naar Berlijn toen kon ik kiezen tot maart boeken of annuleren met de kosten 30 procent te betalen was slimmer dan Kras gewoon een nieuwe reis boeken en een week later hoef je maar 15 procent te betalen na dit gezegd te hebben tegen haar in de wacht gezet de telefoon en 10 minuten later werd gezegd dat ik een ander hotel kon kiezen bij TUI reizen willen we niet want we gaan vaker naar dit hotel dan met god gratie werd dan voorgesteld 15 procent te betalen daar mogen ze taart van kopen en er in stikken mensen in Nederland laat je niet belazeren door Kras BOEK VOORTAAN NOOIT MEER BIJ KRAS OF TUI wil niet zeggen dat de ander beter is

  • Algemeen 1
op 17 juli 2020 bestemming: Nederland / Zevenbergen, reisperiode: juli 2020

Bijna uur aan telefoon, info over geboekt arrangement: Zoek het maar uit...

  • Algemeen 5
op 14 juli 2020 bestemming: Nederland / Assen, reisperiode: juli 2020

Kras bied een all inclusive arrangement aan bij hotel de Bonte Wever in Assen. Dit hotel staat op de site van Kras te boek als 4 sterren hotel. En mijn ervaring is dat je van een 4 sterren hotel redelijk wat mag verwachten. Niets blijkt echter minder waar. De Bonte Wever is een fabriek, slechts gericht op de grote massa en op het zoveel mogelijk geld verdienen met zo min mogelijk service. Het eten is werkelijk verschrikkelijk slecht. En dan moet je ook nog eens een half uur wachten om Łberhaupt toegang te kunnen krijgen tot de eetfabriek. Bij het ontbijt geen vers fruit en zelfs geen tomaatje of een plakje komkommer. Daarnaast heeft de kamer geen scheerspiegel, en niet eens standaard een flesje douchegel en we hadden maar 4 hangertjes in de kledingkast. Het personeel is soms ronduit onbeschoft en spreken je constant aan met je en jij. Mijn advies luidt dan ook: De Bonte Wever....Niet doen!

  • Algemeen 1
op 8 juli 2020 bestemming: Nederland / Epen, reisperiode: juli 2019

Boek NOOIT een vakantie via Kras
heb nog nooit zo'n slechte organisatie mee gemaakt als Kras en wij zijn nog nooit zo slecht behandeld! Kras komt zijn afspraken NIET na en voor de klantvriendelijkheid geef ik echt een 1! Ik boek NOOIT meer een vakantie via kras en ik raad het dan ook NIEMAND aan om via Kras een vakantie te boeken. Een en al teleurstellingen en stress mee gemaakt met deze organisatie!

  • Algemeen 1
op 4 juli 2020 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: september 2019

De reis zelf was prima maar we hebben een auto bij AVIS gehuurd en 9 maanden later is er 42 Ä van mijn creditcard gegaan.En dat is zonder mail of uitleg.Nu lees ik commentaar over de oplichting van AVIS en de situatie begint duidelijker te worden.Zijn er nog mensen die dezelvde hebben meegemaakt? Laat iets weten.

  • Algemeen 8
op 25 juni 2020 bestemming: Griekenland / Parga, reisperiode: juli 2019

Kras annuleert onze reis, dat kan. Wij willen geld terug ipv voucher, dat kan volgens KRAS niet. Afgelopen week heeft het ACM nog aangegeven dat KRAS wel degelijk terug moet betalen. KRAS zoekt ook geen contact of niets voor overleg. Vind het te schandalig voor woorden dat ik nu moeite moet gaan doen om mijn geld terug te krijgen. Gaat toch om zo'n 2500 euro. Als KRAS het open had gespeeld hadden we vast tot een compromis kunnen komen, maar nu heeft KRAS/TUI volledig voor mij afgedaan, inclusief voor de mensen in mijn persoonlijke omgeving. Dat moet je toch niet willen als reisorganisatie.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende