Schrijf een ervaring over Kras en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Kras

Pagina 1 van 38 met 375 resultaten

op 22 juni 2018 bestemming: Schotland / Rondreis Edenburg Glasgow, reisperiode: juni 2018

6 Juni. Mijn vrouw Jo en ik hebben deze reis gemaakt omdat ik dat nog wilde doen. Nu, na 4 jaar kreeg ik een positief reisadvies.
En ja, alles was perfect. De bus en de chauffeur. fantastisch. De mede reizigers waren gezellig iedereen kon met elkaar overweg. Het weer was ons gunstig gezind Slechts Ĺ uur regen en veel zon.
Maar Marjan onze reisleidster was geweldig, zij weet ontzettend veel van Schotland. Van cultuur, oorlogen, het land, de bergen en meren, steden. En kan dit op een leuke manier vertellen. Bovendien vroeg zij of de kamers naar wens waren en zo nodig voeg zij een andere kamer aan.
Zelfs regelde Marjan een nieuw stoeltje voor mij toen dat stuk ging.
En altijd was zij bezorgt voor iedereen, smakelijk eten, is het lekker?
Zij was inventief in het regelen van excursie en rondvaart. CreŽerde mogelijkheden zodat mensen konden kiezen wat te doen.
Keek steeds de mensen aan bij in en uitstappen en zag dat het goed was. Geweldig En wat is Schotland mooi.
Kras en vooral Marjan dank je wel.
Gerard Klijn ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 19 juni 2018 bestemming: Oostenrijk / Passau-Wenen, reisperiode: juni 2018

Voucher boottocht Melk-Spitz, stuurtas niet ontvangen. In het hotel weet men van niets! Anderen hadden een boekje met kortingsvouchers? Als je fietst bij 25-30 graden is het prettig dat je na het fietsen kunt douchen en dan ook andere kleding aan kunt trekken. Voor het laatste tochtje naar Wenen werd geadviseerd deze mede te nemen, echter de eerste dag komt de koffer om 4 uur aan, tochtje van 40 km en de voorlaatste dag pas om half zes. Tussen ritten geen idee tocht zelf langer gemaakt.
Op donderdag bericht ontvangen dat de fietsen op zaterdag om vijf uur opgehaald zouden worden ivm overboeking. De fiets in de stalling geplaatst en de sleutel bij de receptie in het hotel afgegeven. Dat vertrouwde ik al niet want er moest drie man aan te pas komen. Geprobeerd Kras te bereiken, na 20 minuten in de wacht verbinding maar verbroken. Toch maar gezorgd dat we om vijf uur terug waren en terecht. We werden gelijk aangesproken door andere fietsers dat ze ons aan het zoeken waren omdat het busje dat de fietsen op kwam halen buiten stond te wachten. Dat ze de sleutels hadden waren ze schijnbaar vergeten. Fietsen ingeladen. De volgende dag werden we opgehaald en de chauffeur van de bus vroeg waar onze fietsen waren, op zijn papieren stond wij + 2 fietsen!! Eind van het verhaal was dat de halve aanhanger waar de fietsen op moesten leeg was en leeg bleef. Hoezo overboekt?
Vorige dag verpest omdat we om vijf uur terug bij het hotel waren voor de fietsen, voor nop!!
Hotels en ontbijt oke. ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 12 juni 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2018

Wij hadden een vacantie geboekt voor Koutouloufari op Kreta. Bij aankomst werden we heel prettig ontvangen. Na een welkomstdrankje s'nachts om 2.00 uur na een flinke vertraging door weersomstandigheden werden naar onze kamer gebracht. De volgende ochtend werden we gewekt om 7.00 door een enorme herrie van de bouw recht tegenover ons appartement. Wat gebouwd werd hoort bij het complex waarin wij zaten. We zijn alle dagen om 7.00 gewekt door de bouw. Nu zijn wij niet direct ons beklag gaan doen omdat de manager ons beloofde dat het nog maar 1 dag zou duren deze herrie. Maar we hebben echt alle dagen in de herrie van boren, zagen, timmeren en een kangoo gezeten. Het ergst vinden wij dat wij dit meerdere keren hebben aangegeven ook bij de hostess die maandag 4 juni aanwezig was. En we hebben gemaild bij thuiskomst en tot vandaag is er na meerdere toezeggingen geen enkele reactie gekregen. Heel erg jammer dat hier niet naar geluisterd word. Waarom laat deze accomodatie de appartementen tegenover die bouw niet even vrij, zodat we ook echt een vakantie gevoel hebben waarvoor je tenslotte ook betaald hebt. Ons appartement was Eperides in Koutouloufarie en we zaten in appartement 105 recht tegenover en met de neus op de bouw. Verder wil ik nog aangeven dat het zeker niet door het personeel kwam dat we zo behandeld zijn, zij waren erg vriendelijk. Ook de accomodatie is verder prima. Blijft jammer dat Kras en Tui niks doen met een klacht van een klant. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 12 juni 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: mei 2018

Prima reis naar een heerlijk hotel, maar de begeleiding vanuit Kras was zeer matig. Er was maar 1 avond reisleiding aanwezig in het hotel. Bij de vertraging op de terugreis van 28 uur was er 0 communicatie vanuit Kras en bleek het 'noodnummer' onbereikbaar. ... Lees meer

  • Algemeen 6




op 11 juni 2018 bestemming: Schotland / Rondreis, reisperiode: mei 2018

Top reis buschauffeur was reisleider organisator en helpende hand bij alles peter bedankt voor deze fantastische vakantie ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 11 juni 2018 bestemming: Oostenrijk / Worgl, reisperiode: juni 2018

Chauffeur moest invallen,had deze reis nog nooit gemaakt.Slechte voorbereiding.Met heenreis lange zit te weinig stops geen muziek en wist niets te vertellen onderweg.Voor mij de 1e keer wist dus niet wat ik verwachten moest.Medereizigers hebben hem hier op attent gemaakt.
Heeft hierna contactgezocht met Kras Waarna alles beter ging.
Als chauffeur krijgt hij voor mij een 10. Zouden jullie een invaller chauffeur
beter voor willen berijden en ook zorgen dat hijmuziek bij zich heeft.
De excursies waren mooi heb hier erg van genoten.
De gletscher met eeuwige sneeuw was fantastisch ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 10 juni 2018 bestemming: Rusland / Moskou, reisperiode: juni 2018

Het vervoer via lufthansa was een groot drama de heenreis vijf uur vertraging. De terugreis gestrand op frankfurt waarna we uiteindelijk na drie uur vertraging een aanbod kregen om met de trein verder te reizen
Om acht uur een treinkaartje gekregen van lufthansa welke achteraf niet geldig bleek te zijn en wij bij de conducteur zelf mochten betalen. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 8 juni 2018 bestemming: Portugal / single reis, reisperiode: mei 2018

Een mooie reis veel gezien Een fijne reisleidster.Twee mindere hotels. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 8 juni 2018 bestemming: Duitsland / Moezel, reisperiode: juli 2018

Kras is telefonisch slecht te bereiken. Ik wacht al een half uur op een telefoniste voor een aantal vragen. Echt slecht ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 7 juni 2018 bestemming: ItaliŽ / SiciliŽ, reisperiode: juli 2018

Wij hadden de complete pakket reis 3 weken fly en drive geboekt en aanbetaald in dec.2017 (voor 4 personen). Wij komen er zelf achter dat Kras vergeten is hotel Da Pepe voor de laatste week vast te leggen. (7 weken voor vertrek).Klantenservice Kras is slecht. Bellen niet terug/mailen niet terug. Komen maar met 1 slecht alternatief! Willen ons 1100 euro bij laten betalen. Als we zelf iets zouden kunnen vinden voor de laatste week dan is dat prima volgens Kras maar dan hebben we geen recht meer op de huurauto. Kortom zij maken de fout( wij ontdekken die) en wij worden gestraft ! meer betalen en geen huur auto meer! Kras stuurt echt aan op annuleren reis want het is erg moeilijk 7 weken voor vertrek een goed alternatief te vinden. NOOIT MEER KRAS !! Slechte afhandeling en nooit een excuus of vergoeding! Nu maar zelf op zoek naar een zelf georganiseerde reis . KRAS had maar 1 taak nl. een standaard pakket reis inboeken. En...dat doen ze nog fout ! zo moeilijk is het toch niet! Tot de dag van vandaag (5 weken later nog geen een reactie op onze mails en vragen gehad) ... Lees meer

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende