Schrijf een ervaring over TUI en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen TUI

Pagina 1 van 125 met 1241 resultaten

op 29 juni 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juli 2020

Ineens bijbetalen voor een koffer, 66 euro per koffer, met z'n 4-en.
Is gewoon diefstal, NOOIT meer TUI.
Hoop werkelijk dat ze snel failiet gaan, ruimte voor een nieuw bedrijf dat wel weet wat service is.
Zijn nu verandert in stelletje graaiers.
Onder het mom van we mogen dat doen,.........
Gaat niet om wat wel of niet mag, gaat om klanten beetje eerlijk behandelen.
Maakt me ook niet meer uit, echt nooit meer TUI en wachten tot ze naar de klootten gaan. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 28 juni 2020 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: juli 2020

Ik en een vriendin gingen normaal eind juli na Valencia ze had alles al betaald.. ze had nog een vakantie en dat werd vervoegd door de corona dus kon zei niet meer mee gaan ze krijgt niks van haar geld terug ik wou dan een vriend mee nemen en dan kunne ze niet om boeken dat kost ook nog eens het zelfde bedrag als de rest dit toch niet meer nu zijn we een vakantie van meer dan 1000 euro kwijt omdat ze het niet tegoei willem bekijken! ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 28 juni 2020 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: juli 2020

Ik ben verplicht op vakantie te gaan. We hebben de enorme fout gemaakt een vroegboekvakantie te nemen via tui. Indien we annuleren zijn we bijna het hele voorschot kwijt. Een voucher kan niet, enkel omruilen maar dan hebben we geen verlof. Services zijn moeilijk bereikbaar en als je dan eindelijk iemand aan de lijn krijgt kunnen ze niet antwoorden op de vragen. Voor mij NOOIT meer tui! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 juni 2020 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: augustus 2019

Had vroeg geboekt daardoor hoefde ik geen aanbetaling te doen. Nu wil ik het annuleren vanwege dat ik in een risicogroep val. Tui gaat hier niet in mee moet nu 15% a 411 euro betalen om te annuleren voor een nieuw betaalde reis. Schoften zijn het nooit meer tui. Inboeken gastvrij niet in mee omdat ik zeker moet zijn dat ik veilig ben doormiddels vaccin of eer ik kan ga en durf. Onder protest de annulering betaal maar als er rechtszaken komen die gewonnen worden hang ik aan de bel.

  • Algemeen 1
op 26 juni 2020 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: juni 2019

Opgelicht door tui. Kiezen tussen zelf annuleren of hele reis betalen en wetende dat spanje 3 mnd in lockdown zit en mevrouw zei dat corona niet onder verzekering valt dus alles kwijt zou zijn. Verkeerde informatie gegeven. Nooit meer boek ik daar

  • Algemeen 1
op 22 juni 2020 bestemming: Oostenrijk, reisperiode: juli 2020

Wij zouden op 11 juli naar Oostenrijk gaan en moesten uiterlijk vorige week betalen. Begin vorige week nog contact gehad en ja we moesten gewoon betalen want de grenzen zijn weer open en de eis kan doorgaan. Vrijdag betaald en wat denk je maandag mail dat de reis geannuleerd is. Wat een stelletje oplichters. Mensen ben gewaarschuwd en betaal je reis niet voordat je zeker weet dat deze doorgaat. Eerste en meteen laatste keer geboekt via TUI

  • Algemeen 1
op 13 juni 2020 bestemming: IJsland / ReykjavŪk, reisperiode: april 2020

Dit cijfer is een cijfer voor Tui als reisorganisatie. Wij hebben een reis geboekt bij Tui. Die is gecanceled ivm Corona. Begrijpelijk. Zij dienen officieel de keus bij de klant te laten n.a.v. de recente uitspraak van de Europese unie. En doen dan ook geven ze aan: je krijgt nu een voucher, en kan dat na een jaar omzetten in een refund. Dat is natuurlijk niet de regels volgen. Weet niet of meer mensen die ervaren hebben, doch dit is natuurlijk niet correct.

Enige trip die we via Tui zouden willen maken is idd weer dezelfde reis/ bestemming alleen is die nu 400 euro duurder.

  • Algemeen 1
op 11 juni 2020 bestemming: ItaliŽ / Toscane, reisperiode: juni 2020

Via de vakantiediscounter een autovakantie van TUI naar ItaliŽ geboekt. Wij zouden 19 juni vertrekken met onze dochter van 2, maar hebben van de vakantiediscounter nog niks vernomen. Reageren niet op telefoon en e-mails.

Gister uit wanhoop via messenger TUI benaderd of zij uitsluitsel kunnen geven of onze reis wel of niet doorgaat. Binnen No time gaf TUI uitsluitsel. Hulde aan TUI. De vakantiediscounter had dit moeten communiceren, maar die laten het volledig afweten. Wij boeken voortaan weer rechtstreeks bij TUI.

  • Algemeen 10
op 11 juni 2020 bestemming: Spanje / Murcia, reisperiode: juli 2020

We hebben begin dit jaar een vlucht geboekt naar Murcia. We hebben daar een verblijf. Dinsdag ontvangen wij een mail met de melding dat de reis wordt geannuleerd. We hebben gisteren een voucher ontvangen en geven aan om terug onze vlucht te boeken. Wat denk je, er komt plots 600 euro en dan nog voor 3 dagen minder. Iedereen heeft een moeilijke periode achter de rug door de corona, je kijkt uit naar je vakantie en dan dit, echt een schande. Gisteren wordt er gezegd dat ze met een oplossing komen, je kan omboeken aan dezelfde voorwaarden. Niet waar dus, alle TUI kantoren zijn tijdelijk gesloten, telefonisch niet bereikbaar. Waar zijn ze mee bezig, vaste klanten op deze manier behandelen, schandalig.

  • Algemeen 1
op 10 juni 2020 bestemming: Oostenrijk / saalbach, reisperiode: maart 2020

Reis geannuleerd door tui door corona, dan sturen ze 4 mails dat ik mijn geld terug krijg 3x bankrekening doorgegeven ik dacht nog fijne service van tui. Ik boek vlot 4 a 5 keer per jaar en dikwijls bij tui. Nu eind april krijg ik ineens een mail van tui met antwoorden die nergens op slaan en dat ik naar de rechter mag stappen en toch niks kan krijgen, echt een dreigmail. Ik heb inmiddels een voucher ontvangen terwijl ik aan heb gegeven die niet te willen maar dat ik mijn geld terug wil zoals beloofd. Ik denk dat tui zijn eigen ruiten aan het ingooien is want ook ik boek nooit meer bij tui en betaal liever euro meer op een ander als nog eens afgebekt te worden. Ik maak mijn voucher ook niet op die gaan ze terug betalen wacht wel jaar maar tui krijgt nooit meer 1 euro van mij.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende