Schrijf een ervaring over TUI en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen TUI

Pagina 1 van 105 met 1042 resultaten

op 21 mei 2019 bestemming: KaapverdiŽ / S„o Vicente, reisperiode: maart 2019

Toen het vliegtuig (738 max)was geland mochten we niet naar voren lopen anders kon het toestel omkieperen, zei de stewardess. Ik denk dat ze de klok had horen luiden maar niet wist waar de klepel hing. Ik denk dat ze iets opgevangen had van de piloten over het gevaar van het uit balans raken van het toestel en er haar eigen interpretatie aan gaf.
Ik voel me willens en wetens in gevaar gebracht, ik vind dat er met mijn leven is gespeeld en dat van mijn partner. Zijn er meer mensen die die stewardess hebben gehoord op da vlucht sa vicente amsterdam op 1 maart 2019? Misschien kunnen we gezamenlijk actie ondernemen. Daarom een 1 ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 20 mei 2019 bestemming: KroatiŽ / Hvar, reisperiode: mei 2019

Dit gaat over de transfer van de reis, niet de reis zelf. Tui doet nl voorkomen in de reis een goeie transfer te geregeld maar niets is minder waar. Je bent nl een kleine 10 uur (minimaal) onderweg ipv 4 uur. Let goed op bij het boeken met Tui naar Hvar. De boot die zij presenteren is niet de boot waar je bij opstapt. Overigens is het eiland zeker wel een aanrader. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 18 mei 2019 bestemming: Griekenland / Lassi, reisperiode: juni 2019

Mijn partner en ik zijn een 'stelletje medische pechvogels', want ik heb helaas best wat medicatie, en mijn partner heeft een CPAP nodig voor zijn ernstige slaapapneu.

Omdat de CPAP wegens luchtdrukregulatie en gevoelig is voor beschadigingen mag deze niet in het ruim vervoerd worden. Tevens i.v.m. mogelijke zoekraking.

Omdat we enkel met handbagage zouden vliegen heb ik gevraagd of een extra bagagestuk mee de cabine in een probleem zou zijn. "Nee, mits het wel even als medische bagage werd aangemeld".

Nu ik bezig ben met aanmelden, en al 2 x bij Tui in de winkel ben binnengestapt blijken we de medische bagage plots in het ruim te moeten inboeken. Dit, terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat het apneuapparaat absoluut niet in het luchtruim vervoerd mag worden.
(Van mijn medicatie wordt door Tui echter aangeraden deze niet als medische bagage in het ruim te laden, maar in mijn handbagage, ivm de kans op zoekrakingen. Huh? Dat apneuapparaat van mijn partner is misschien nog wel noodzakelijker, en mag ook niet zoek raken??!!)

Oplossing van tui; dan boek je tegen betaling een extra koffer en reis je niet met alleen handbagage, maar gaan die spullen in het ruim, en de medische bagage als handbagage.


Dit hebben we werkelijkwaar nog bij geen ťťn vliegtuigmaatschappij meegemaakt!
Erg klantonvriendelijk, terwijl er ons duidelijk verteld is dat het extra apneuapparaat geen probleem zou zijn, krijgen we nu het idee dat Tui er een extra slaatje uit probeert te slaan!

We wensen dan ook een nette oplossing, zodat we toch nog met een fijn gevoel op vakantie kunnen gaan. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 18 mei 2019 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: september 2019

Door overlijden van mijn partner, heb ik onze reis geannuleerd. We hadden een annulatieverzekering, maar ik heb maar een deel van ons voorschot teruggekregen. Ik vind het schandalig dat mijn overleden partner, die reeds 17 jaar klant was bij TUI, niet het volledige bedrag teruggestort krijgt! Bij stormschade kreeg ik van mijn verzekering alle kosten terugbetaald. Bij een auto-ongeval kreeg ik van de verz. ook alles terugbetaald! Waarom van TUI niet??????

  • Algemeen 1




op 17 mei 2019 bestemming: CuraÁao / Jan Thiel, reisperiode: mei 2019

De heen en terugvlucht met de dreamliner.
Fantastische verzorging en heerlijke stoelen. Dikke 10

  • Algemeen 10
op 15 mei 2019 bestemming: Mexico / Cancķn, reisperiode: april 2019

Top vakantie!! De uitstappen via tui geboekt waren echt top!
Speciale dank aan Tui medewerker Sebastian.
Ik was mijn autosleutels vergeten in het hotel en hij heeft ervoor gezorgd dat ze bij met thuis in Belgie werden afgeleverd.
Tui doet meer voor jou dan je denkt. Dit besef je pas als je een probleem hebt!
Thanks Tui en vergeet je medewerker niet te bedanken.

  • Algemeen 10
op 14 mei 2019 bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: juni 2019

Andere maatschappij, geen comfort stoelen. Terwijl TUI zelf op website beloofd: In het drukke zomerseizoen kan het voorkomen dat je met ťťn van onze geselecteerde partners vliegt. TUI fly heeft een moderne, jonge vloot. Voor diezelfde kwaliteit kiezen we ook als we onze partners selecteren.
Ook mag je dezelfde service en beenruimte verwachten. Het jasje ziet er wat anders uit, de kwaliteit is hetzelfde.

Dat is dus niet zo. Een klacht wordt afgedaan met een relaas over het probleem van TUI????? Zomer, 737 Max, etc. etc

  • Algemeen 1
op 12 mei 2019 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: mei 2019

Geachte, wij waren met een groep van 15 personen met en zonder handicap uit BelgiŽ van 2-8 mei jl. op Rhodos, Faliraki. We zijn daar geweldig ontvangen en geholpen door Jana, de Duitse reisleidster van Tui in het hotel Blue Sea Resort. Ook hebben we hulp gehad van een Tui reisleidster voor een Engelse groep. Wij, de drie begeleidsters/er van de groep, hebben gemerkt met hoeveel liefde en toewijding zij hun beroep uitoefenen. Jana heeft er echt alles aan gedaan om het ons comfortabel te maken. Ik heb mijn complimenten over haar aan het reisbureau in BelgiŽ doorgegeven. En wil ook hierbij heel graag langs deze weg uw organisatie laten weten welk een fantastische vrouw Jana is.
Volgend jaar graag weer met TUI op reis!
Met vriendelijke groet,
Constance

  • Algemeen 10
op 11 mei 2019 bestemming: , reisperiode: april 2019

Een dikke tien, m.n. voor Johan, onze reisleider in La Palma. wat een enthousiaste en behulpzame man die echt plezier in zijn werk heeft. Top ontvangst op het vliegveld en hij liet zich ook nog even zien in ons hotel.

  • Algemeen 10
op 10 mei 2019 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: mei 2019

Reis februari geboekt , maart blijkt zelfde reis ineens 600Ä goedkoper , konden de reis wel omboeken maar dat kosten ons de annuleringskosten , ergernis nr 1 , nog een paar weken later blijkt dezelfde reis nog eens goedkoper te zijn , konden wij niets meer mee helaas , ergernis nr 2
30 dagen voor vertrek 2 stoelen gereserveerd met extra beenruimte , 40Ä , week na reservering melding gekregen dat er een ander vliegtuig gecharterd is met het gevolg dat wij naar onze gereserveerde stoelen konden fluiten , erfenis nr3 ,
want die kwamen niet overeen met het andere toestel , trouwens een smerig toestel dat van binnen erg achterhaald en onderhouden is , vlieg dus nooit met euroatlantic airways . In het toestel kregen wij de melding dat er vertraging was ontstaan door stakingen in het Franse luchtruim , geen probleem , kan gebeuren , alleen zag ik en andere passagiers , tot onze verbazing dat er koffers uit het toestel gehaald werden , door onze zichtbare verbazing was het personeel genoodzaakt uit te leggen waarom , reden was dat het vliegtuig te zwaar zou zijn om op te stijgen , ook omdat het vliegveld te KORT zou zijn voor aanloop om te stijgen , vreemd verhaal want andere toestellen zijn gewoon vertrokken
Hoop mensen hadden ook , zoals wij , medicatie in de koffer , doen we dus niet meer , dus er ontstond in het vliegtuig rumoer , zeker na de melding van de captain dat de airco uitgezet moest worden vanwege brandstofverlies
Toen waren we al twee uur verder , en een hoop mensen zijn na die melding op de trappen gaan staan voor frisse lucht
Daarna kwam de captain met de mededeling dat de totale catering uit het vliegtuig gehaald moest worden omdat het vliegtuig volgepompt moest worden vanwege het omvliegen , wat een heerlijk gevoel van veiligheid gaf dat weer zeg , gewoon krankzinnig , en dan te bedenken dat de directe vlucht al 4 1/2 uur zou duren , kwam er nog eens een aantal uur bij voor een omtrekkende beweging , en dat zonder eten en drinken aan boord
Voor ons en een aantal andere passagiers was nu de maat vol en zijn zeer verontwaardig en met een groot gevoel van onveiligheid door alle meldingen het toestel verlaten
Wij moesten bij de balie van tui een formulier in vullen waarom wij van de reis hebben afgezien , de dame achter de balie vond het zelf ook vreemd omdat er niets van bekend was dat het toestel te zwaar zou zijn , alles was berekend en gecheckt
Wij zagen bijna 3 uur later het voltallige personeel ineens via de AirPort vertrekken en zijn vervangen door andere , ik weet niet waarom en het zal wel met werktijden te maken hebben , maar ja , als het vliegtuig twee uur later dan vertrektijd zou opstijgen had het personeel zwaar over die werktijd heen gegaan neem ik aan
Al met al is het toestel pas 3 1/2 uur later dat vertrektijd vertrokken en heel laat op plaats van bestemming gekomen
We hebben de vlucht via internet gevolgd
Onze vakantie is totaal verziekt , nooit meer TUI
Benieuwd wat er met onze klachten gaat gebeuren

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende