Schrijf een ervaring over TUI en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen TUI

Pagina 1 van 88 met 876 resultaten

op 25 mei 2018 bestemming: CuraÁao / Willemstad, reisperiode: mei 2018

Vragen over de vlucht en eventuele bijboeken kunnen niet gecontroleerd worden omdat de site ze niet aanpast op het boekingsformulier en TUI telefonisch gewoon niet, maar dan ook niet bereikbaar is. Ik heb 2 maal 28 min aan de lijn gehangen, maar nog steeds niemand gesproken, men neemt niet, maar dan ook helemaal niet op!! Wat een waardeloze maatschappij. Men heeft het vaak over low budget, maar ook hier moet ik extra betalen om naast mijn partner te zitten op een vlucht van 10 uur. Ook zij kloppen hier geld uit. wat is de reden om personen die samen boeken niet naast elkaar te laten zitten, juist geld dat is de enige reden. Ik ben echt boos. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 23 mei 2018 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: mei 2018

Omdat lager niet kan. Bestemming is oude zooi en kamers zijn vies & buiten de hekken lijkt het wel een oorlogsgebied Mijn vrouw en haar zus zijn vandaag 23-05-2018 daar aan aan gekomen. de zusen Schenk. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 mei 2018 bestemming: Griekenland / Karpathos, reisperiode: mei 2018

Goede prijs kwaliteitverhouding ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 22 mei 2018 bestemming: Portugal / Alhos D'Agua, reisperiode: mei 2018

Afreis Portugal op 6 mei , opgehaald door Billo thuis, reis naar hotel (Riu Guarana) was dik in orde , hostessen en uitleg in het hotel meer dan genoeg . plaatselijk auto besteld bij de hostess , auto dik in orde ( was een nieuwe ) hotel zeer mooi en zeer netjes , het eten was niet overweldigend maar we hadden toch genoeg keuze ( hebben zeker geen honger gehad ) De wijn was wel wat van mindere kwaliteit ( de witte toch want andere hebben we niet gedronken ).

We hebben daar toch 12 dagen een fantastische reis gehad .

Bedankt Tui en alle medewerkers daar , dikke pluim . ... Lees meer

  • Algemeen 10




op 20 mei 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2018

Vlucht ging ineens naar amsterdam ipv rotterdam hoop vertraging reisleiding kortaf en geen compensatie ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 19 mei 2018 bestemming: Griekenland / Petra, reisperiode: augustus 2017

Voor ons eenmalig met TUI. Wat een arrogantie die firma. Eens en nooit weer. Op klachten wordt niet gereageerd en kritische reviews op de site van TUI worden niet geplaatst !!!. Dit jaar weer met een prettige professionele reisorganisatie gereisd. Wat een verademing. NOOIT MEER TUI ! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 mei 2018 bestemming: KaapverdiŽ / Boa Vista, reisperiode: mei 2018

Zeer slecht hotel word momenteel gerestaureerd is ook dringend nodig overal werkzaamheden en na klachten geeft tui niet thuis..word vervolgd via omroep max.slechte service diverse restaurants gesloten 3 zwembaden gesloten eten middelmatig dus geen 5 sterren kamers niet goed schoon informeer jullie klanten over dit hotel of ga na restauratie verder met met dit te boeken ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 15 mei 2018 bestemming: Spanje / La Palma, reisperiode: september 2017

Onze vakantie was heerlijk maar we hadden een zeer slechte ervaring met TUI mbt gevaarlijke huurauto's. Deze zal ik hieronder beschrijven.
Wij gingen via TUI naar La Palma. Op vliegveld geen hostess. Gebeld met TUI, werd bevestigd dat er idd geen hostess aanwezig zou zijn op vliegveld. Geen probleem. Auto - zat bij reis in - opgehaald. Bleek gladde banden te hebben. Dit aangekaart bij autoverhuurder in hotel. Kreeg volgende dag nieuwe auto maar deze bleek wederom gladde banden te hebben en versleten remschijven. Werd bevestigd na bezoek aan een garage. TUI gebeld om situatie uit te leggen, werd doorverwezen naar hostess ter plekke. Hostess ter plekke gebeld (bleek er dus wel te zijn). Die werd kwaad omdat ze ons gemist had op vliegveld. Ik kon mijn verhaal niet eens doen, niet over de auto's en niet over het telefoontje met TUI waarin bevestigd werd dat er geen hostess op het vliegveld aanwezig was. Vroeg naam van hostess want wou klacht indienen over de gang van zaken. Hostess drukte telefoon gewoon uit! Weer TUI in NL gebeld. Daar werd gewoon gezegd dat die gladde banden en remschijven mijn eigen schuld zouden zijn. Had ik zelf gedaan werd gezegd. Had ik maar op moeten letten toen ik auto meenam werd gezegd. Alsof die gladde banden en versleten remschijven binnen een dag na normaal gebruik ontstaan. Ik moest maar aantonen dat dat niet het geval was. Als ik een auto huur via TUI mag ik er toch vanuit gaan dat deze in orde is??? Gesprek beeindigd en geen stap verder gekomen. Werd toen echt kwaad. Nogmaals gebeld met TUI. Vriendelijke medewerker bied nu een luisterend oor maar kan helaas niet helpen. Zelf maar direct contact opgenomen met kantoor verhuurder auto. Spreek af daar heen te rijden - rit van anderhalf uur - en auto te wisselen. Kaart daar bij een grote nors kijkende medewerker de problemen nogmaals aan maar het heeft geen zin, ik krijg de indruk dat het hem allemaal allemaal niets interesseert. Krijg een nieuwe auto mee. Deze is in orde. Conclusie: communicatie met TUI was echt waardeloos en chaotisch, beneden alle peil. Autoverhuurder Avia op La Palma waar TUI mee samenwerkt gaf ons tot 2x toe een auto mee met gladde banden en een van die auto's had versleten remschijven. Deze waren hier in NL niet door de APK gekomen!!! En toch worden die auto's keer op keer via TUI verhuurd aan touristen. Wat gaat TUI doen om dit in de toekomst te voorkomen? ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 10 mei 2018 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: december 2017

Slechte service en niet schoon ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 10 mei 2018 bestemming: Spanje / Albir, reisperiode: mei 2018

We werden netjes opgehaald van Airp. Alicante , en afgezet bij ons Hotel in Albir. De terug reis idem dito , netjes op tijd , en next stop Benidorm ,alwaar onze Bus Chauffeur Arthuro ruim 5 min. heeft gewacht maar niemand kwam op dagen . Dit was op de ochtend van 6 Mei rond 6 :15 in de ochtend. Dit ter onderbouwing , mocht Tui een klacht van deze mensen hebben ontvangen. Complimenten voor Arthuro onze chauffeur ,we hebben een aangename bus reis terug naar Alicante airport gehad. ... Lees meer

  • Algemeen 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende