Schrijf een ervaring over TUI en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen TUI

Pagina 1 van 102 met 1020 resultaten

op 23 maart 2019 bestemming: Curaçao, reisperiode: mei 2019

ANNULEREN KOSTEN € 900,00 47 DAGEN VOOR VERTREK ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 21 maart 2019 bestemming: Bonaire, reisperiode: maart 2019

Geen online incheck mogelijk en geen stoelkeuze mogelijk. Super waardeloos, nooit meer TUI !!! ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 20 maart 2019 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: maart 2019

Klachten lossen we niet op maar handelen we af, dat is de bizarre “service” van TUI Nederland.
Daar sta je dan bij het reisbureau om je vakantie te plannen. Reisbureau?! Bestaat dat nog, je vakantie boek je toch gewoon online? Nou niet als je graag wat extra comfort zou willen voor een lange vlucht met kleine kinderen (wij hebben twee kleintjes in de leeftijd van 1 en 2 jaar oud). Kinderen tot de leeftijd van 2 jaar reizen gratis mee en daaronder gaan ze op schoot. Nu bestaat er de mogelijkheid om een losse stoel te boeken voor kinderen onder de 2 jaar. Het boeken van die losse stoel kan echter alléén op het TUI reisbureau. Ach prima denken wij, je betaald er wat extra voor maar dan wordt je in principe ook goed ingelicht en weten de medewerkers waar ze het over hebben. Wij hebben dus een aantal maanden geleden besloten met zijn 4en op reis te gaan en hierbij ook 4 stoelen te boeken zodat de kleinste van het stel de mogelijkheid heeft om middels een uitklapbaar bedje (Jetkids Bedbox, super handig!) gedurende de vlucht te slapen. Zo hebben wij al een aantal vluchten achter de rug en dit gaat perfect. Er is echter wel één maar en dat is dat het bedje geplaatst dient te worden aan de raamzijde. Dit voorkomt namelijk een blokkade in de rij met stoelen. Aangezien we boeken op een TUI reisbureau kan je dit dan ook direct bespreken met deze medewerkers. Eén en ander was uiteraard geen enkel probleem aangezien je zelf voorafgaand aan de vlucht nog stoelen dient te reserveren en je hierbij de keuze hebt om een stoel te reserveren aan de raamzijde. De medewerkers van het TUI reisbureau boden aan dit nauwlettend in de gaten te houden en ons te bellen wanneer het zover was dat we de stoelen konden gaan reserveren. Dit zouden we dan gezamenlijk gaan doen op het TUI reisbureau. Tot onze verbazing worden wij een aantal weken verrast met de mededeling van de medewerkers van het TUI reisbureau dat er alleen 4 stoelen aan ons TOEGEWEZEN zijn. Onze reactie, ok..zijn deze dan wel aan het raam?! Nee, helaas mevrouw. Kan dit dan alsnog verplaatst worden naar het raam, anders hebben wij niks aan het bedje? Aangegeven wordt dat zij dit gaan proberen te regelen. Enkele weken! en vele belletjes later krijgen we zowel vanuit TUI Nederland als het TUI reisbureau te horen dat het niet meer mogelijk is de stoelen te veranderen, een en ander omdat WIJ er voor gekozen zouden hebben geen stoelen te willen reserveren. Dat is uiteraard compleet de andere wereld. De toewijzing vanuit TUI is gratis geweest en wij hebben zelfs aangeboden gewoon te willen betalen, zoals dat tegenwoordig gebruikelijk is bij het reserveren van stoelen, mits wij ZELF mogen bepalen waar we willen gaan zitten. Allemaal niet meer mogelijk en jammer joh. Dan maar naar de klantenservice meestal kunnen die in zulk soort vreemde situaties iets voor je betekenen. En ja daar hebben we weer iets moois te pakken, TUI heeft geen klantenservice voor klachten VOORAFGAAND aan een reis, nee nee TUI heeft een klantenservice voor klachten NA een reis. Ofwel klachten lossen wij liever niet op, die handelen we achteraf wel af (als het niet meer op te lossen is!). TUI Nederland hoe achterhaalt en ouderwets is dit?! Jullie komen je verplichtingen niet na, ik heb immers het recht volgens jullie eigen voorwaarden om een stoel te mogen reserveren, ontnemen mij die mogelijk en zeggen feitelijk ik hoor je na je vakantie wel weer.

Delen wordt gewaardeerd zodat TUI Nederland wellicht zijn service gaat aanpassen naar iets wat wel van deze tijd is. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 20 maart 2019 bestemming: Oostenrijk / Konigsleiten, reisperiode: februari 2019

Appartement in zeer slechte staat. Zoals gebroken lattenbodem stapelbed, vies, kookplaat niet schoon te maken vanwege kortsluiting, sigarettenpeuken in de kast, kapotte stoel, smerig dekbed en kussen. ... Lees meer

  • Algemeen 3




op 13 maart 2019 bestemming: , reisperiode: maart 2019

De vakantie was heerlijk, op zich prima appartement en we gingen voor de zon.. en die kregen we. Het einde van de reis kreeg een hele bittere nasmaak. Er kwam geen informatie over de terugreis. We hebben via verschillende kanalen telefonisch contact gezocht maar tevergeefs.. Eind van het verhaal.. vliegtuig gemist.. dagje langer moeten blijven en een extra kostenpost van 400,- pp aan vliegtickets én 200,- voor het appartement. En uiteraard gaf TUI niet thuis en moet je het doen met een uiterst irritante klantenservice. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 13 maart 2019 bestemming: Turkije / torba bodrum, reisperiode: mei 2018

Nooit geen Tui meer.
Omdat Tui vliegt met de 737 MAX wilden we de reis annuleren.Dit kon alleen op eigen kosten (aanbetaling kwijt dus).
Pas nadat de overheid het luchtruim sloot voor dit type toestellen deed Tui dit ook voor de 737 MAXX,
Alles drraait alleen om geld een mensen leven telt niet bij Tui.
Waardeloos Schandalig TUI ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 maart 2019 bestemming: Egypte, reisperiode: maart 2019

Tui blijft vliegen met toesteltype wat verongelukt is. Geen annulering mogelijk. Andere landen houden toestel aan de grond totdat er meer duidelijkheid is. Tui neemt onnodig risico met levens en mijn leven! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 7 maart 2019 bestemming: Senegal / M'bour, reisperiode: februari 2019

Service Tui minimaal, info op website over hotel en omgeving minimaal, uiterst krap vliegtuig met 0 entertainment ondanks 6 uur vliegen. Tour geboekt via Tui aldaar: slechtste tour ooit, niets gezien voor veel geld, op terugreis om 9.30 opgehaald, 10.00 uur op vliegveld Dakar en vliegtuig vertrok pas om 13.30, vervolgens vertraging terwijl we in het vliegtuig zaten van 1 uur omdat ze niet wisten hoeveel passagiers mee terug zouden vliegen, bij navraag wanneer we nu eindelijk eens zouden vertrekken: weten we niet. Bij aankomst Schiphol duurde het 1,5 uur voordat bagage op de loopband kwam: geen enkele info daarover. Nooit meer Tui!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 maart 2019 bestemming: Kaapverdië / Sal, reisperiode: april 2019

TUI krijgt een 2 omdat ze oneerlijke prijzen vermelden op haar site. Een aanbieding van € 998,- voor twee personen wordt bij het boeken 2183,50
En niet bij een bestemming maar bij veel meer, dit is geen vergissing maar pure oplichting. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 4 maart 2019 bestemming: Spanje / Benalmádena, reisperiode: maart 2019

Op de heenweg 1 uur en 3 kwartier vertraging. Een zeer gehorige hotelkamer. Dat terzijde. Nu is onze kleine harstikke ziek en zijn er 5 stoelen vrij bij transavia om vandaag te vliegen ( ipv donderdag) dan moet ik mijn reisverzekering, maar raadplegen. Contact gehad met Transavia zou 100 euro kosten om het om te boeken. Zelfs deze optie kreeg ik niet van Tui. Ben vaak met Tui op vakantie geweest, maar dit is de laatste keer. Goede service totdat er iets is. ... Lees meer

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende