Schrijf een ervaring over TUI en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen TUI

Pagina 1 van 109 met 1083 resultaten

op 20 juli 2019 bestemming: TunesiŽ / Skanes, reisperiode: juli 2019

Hotel lag erg achteraf, kamers waren verouderd. Restaurant zou gezelliger kunnen en er zou wat aan de akoestiek gedaan kunnen worden. Ook het zelf opscheppen van eten vond ik niet zo geweldig. Reserveren van tafels en lugbedjes bij het zwembad zou iets aan gedaan moeten worden en tevens aan het laten staan van (teveel) opgeschept eten, loop dan een keer vaker!
Het was overal wel erg schoon en er werd overal de hele dag door gepoetst. Personeel was over het algemeen erg aardig ( vooral Maryam) en behulpzaam en animatieteam erg professioneel ( tenminste de shows, verder hebben wij niet veel meegedaan). Kamers schoon maar aan renovatie toe en voor 3 personen erg klein. ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 20 juli 2019 bestemming: Turkije / Izmir, reisperiode: juli 2019

Tui.. Nooit meer voor mij.
We zouden vandaag om 7.15 vertrekken. Maar helaas zonder enig berichtgeving is er vertraging op vertraging. İk ben maar zelf verhaal gaan halen bij de balie. Maar daar zit een meisje die van niets weet.
Inmiddels 4uur verstreken na vertrek tijd. Nog geen bericht van Tui. Er zitten mensen sinds 3 uur snachts hier vast. Zonder eten en drinken. Wees allen gewaarschuwd. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 16 juli 2019 bestemming: Mauritius / Point aux Piments, reisperiode: juli 2019

Onze eerste keer op Mauritius, een schitterend eiland!! Het resort (Recif Attitude) werd ons aangeraden door vrienden en het was in 1 woord: geweldig!! Mooie ligging met heerlijk zwembad en super mooi privť strand om te relaxen en te snorkelen (aanrader) en om aan het einde van de dag naar de prachtige zonsondergang te kijken. Wij hadden all-inclusive en dat voldeed aan al onze wensen, het eten was erg goed en ook de coktails smaakte tropisch lekker! Het personeel is zeer vriendelijk en doen er alles aan om het je naar je zin te maken. We hebben een fantastische vakantie gehad ook door het geweldige personeel! Speciale dank aan onze reisleider ter plaatse: Shiv, ontzettend aardig en behulpzaam!! Mocht je naar Mauritius gaan, dan zullen wij dit resort zeker aanbevelen!!! ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 15 juli 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juli 2019

De reis en transfer top het hotel top echter de verkoop van dagtrips en voorlichting tui medewerker tegen gevallen, we huren fietsen op advies top geregeld , voor n dagje naar de warm water bron , volgens tui medewerkster goed te doen moet je wel t ďlaatste stukje ď lopen omdat t berggebieden is , nou dat stukje werd 2 km stijl omhoog lopen in de gloeiende hitte , eenmaal boven weer 2 km stijl via rotspartijen naar beneden , eenmaal aangekomen verbrande voeten vd hete stenen .dus beter advies was ga met de bus en neem waterschoentjes mee . Ook hadden we n 3 eilanden boottocht gereserveerd , er werd veel wind verwacht dus ik vraag als t niet doorgaat horen we dan iets , ja dan krijg je bericht, ook hier weer vervoer naar haven ,prima. Best ver lopen van bushalte naar haven chaotisch maar okť , eenmaal op de boot vriendelijk personeel , maar op zee was t onverantwoord , geen zwemvest te zien en de enige uitleg van de tui medewerkster was we hebben n zwemlerares bij, veel zieke mensen , veel bange mensen iedereen op n hoop want op de boeg vd boot was t inmiddels levensgevaarlijk door de hoge golven personeel doet of dit normaal is en de mevr v tui is niet te zien , mensen huilen vallen bijna flauw vd angst , geven over de enige reactie is je kunt n pilletje tegen reisziekte hebben , de golven worden steeds hoger windkracht 6 op open zee met n boot te vol met angstige mensen , nee voir mij was dit onverantwoord en slechte begeleiding van tui jammer toch 45Ä pp.

  • Algemeen 8
op 14 juli 2019 bestemming: Cyprus / Pafos, reisperiode: juli 2019

Mijn vriendin had heel veel pijn maar werden van hak op de tak gestuurd. Wij zijn bij het ziekenhuis geweest. Daar konden zij ons ook niet helpen. Ik vroeg daarna of zij er wat aan konden doen dat kon alleen de volgende dag pas....

  • Algemeen 10
op 13 juli 2019 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: juli 2019

WAARDELOZE SERVICE VAN TUI!
BOEK HIER NOOIT JE VAKANTIE!

Tui beloofd goude bergen op hun website, maar wanneer en problemen zijn dan laten ze hun klanten volledig aan hun lot over.

De ellende begon al toen onze vlucht naar Rome 15 minuten voor vertrek plots werd geannuleerd. Wij direct bellen, waar we een transfer via MŁnchen kregen. Eenmaal op MŁnchen bleek onze overstap naar Rome al vertrokken te zijn. Wij weer bellen, nieuwe vlucht vanaf MŁnchen naar Rome gekregen. We hadden plaatsen bij het raam gereserveerd, maar werden gedropt voor de nooduitgang van het vliegtuig.

Na een vertraging van 5 uur zijn we eindelijk in Rome aangekomen. Blijkt dat AL onze bagage niet met de vlucht mee gekomen te zijn!†
Wij weer bellen. TUI schoof vrijwel meteen de schuld in de schoot van KLM en visa versa. We worden van het kasje naar de muur gestuurd.

Inmiddels zijn we 2.5 dagen van onze vakantie verloren aan vertragingen, geregel en spullen opnieuw kopen. En tot op de dag van vandaag hebben we nog niks over onze bagage gehoord. En TUI? Die laat ons lekker in de stront zakken!

Als TUI vandaag niks voor ons regelt dan gaat dit viraal!

  • Algemeen 1
op 9 juli 2019 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2019

Het vertrek van Brussel naar Ibiza was perfect verlopen, alles goed op tijd en super goed hotel! zeker een dikke 10 waard! Maar tot we zondag de 7e juli voor het vertrek een bericht kregen van Tui dat we de 8e juli vertrokken in de voormiddag ipv zondag de 7e juli. Van toen is het allemaal begonnen. We hebben contact genomen met iemand van Tui en iedere keer gingen ze iets laten weten tot we zelf naar de balie zijn moeten gaan voor een kamer te regelen. Zeker 20 keer naar Tui gebeld en iedere keer kregen we te horen "we laten u iets weten". Tui heeft gezegd dat we zelf een taxi moeten regelen want zij konden dit niet regelen voor ons dus uiteindelijk hebben we alles zelf moeten regelen. Maandag 6uur in de ochtend is de taxi op tijd gekomen en dan komen we aan in de luchthaven waar we nergens iets vinden over onze vlucht naar Brussel. Opnieuw gebeld naar Tui en we hebben weer alles zelf moeten regelen. We hebben zelf een eerdere vlucht moeten regelen naar Oostende want dit konden zij ook niet regelen voor ons. Om 9uur kregen we een bericht dat de vlucht weer uitgesteld was tot namiddag! Maar goed dat we zelf het initiatief hebben kunnen nemen om te vliegen over Oostende en alles op eigen kosten!

  • Algemeen 1
op 8 juli 2019 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2019

Koffer 4 hele dagen zoek geen enkele inspanning hostes op kos of terug koppeling vanuit tui helpdesk nederland. vakantie pret behoorlijk verpest . Bij terug komst standaard mail van tui na indienen van klacht met max vergoeding van 3 dagen totaal 180 eur na overleggen van griekse onleesbare kassa bonnen. Verder geen enkele reactie van tui over klacht over hostes ontvangen. ( voor ons schandaligste) Na meerdere malen met tui op vakantie te zijn geweest dit maal zeer tegenvallende service als je tui nodig hebt.

  • Algemeen 1
op 8 juli 2019 bestemming: Suriname / Paramaribo, reisperiode: september 2019

Waar begin ik. Je betaald niet gelijk voor een vlucht maar na 5 dagen word dit definitief inplaats van dat ze het annuleren. Ik heb dit nog nooit in me leven meegemaakt en heb veel gereisd. Als je ze dan op belt en zegt ik wist dit niet omdat ik dacht dat de betaling zou komen maar dit kwam niet zeggen ze ja is in algemene voorwaarde. Zo proberen ze je erin te luisteren. Ik belde ze om de datum te wijzigen dan kost 200 euro. En je moet alles gelijk betalen anders annuleren ze het en vragen nog steeds 100% annuleringskosten. Dat ga ik dus niet betalen voor een vlucht die ik niet neem. Goedkoop duurkoop lekker met klm vliegen. Het geld besteed ik liever daar dat ik business kan vliegen dan een stuiver aan tui te betalen. Ik woon niet in nederland dus success met het geld krijgen

  • Algemeen 1
op 4 juli 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2019

Lawaai tot 6 uur in de morgen . Niet geslapen !!!!!!

Vlucht vertraging van 2 uur en kwart .

Zelf moeten oplossen . Welkombegroeting. Alles behalve.

  • Algemeen 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende