Schrijf een ervaring over TUI en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen TUI

Pagina 1 van 70 met 699 resultaten

op 21 september 2017 bestemming: Spanje / Cadiz, Canil Park, reisperiode: september 2017

Prima hotel, prima hotelregels alleen het hotel zelf houdt zich daar niet aan. Met het gevolg ; het badhanddoeken drama. Jammer! Pluim voor Julie (medewerkster Tui) ter plaatse. Qua menselijkheid / manieren kan Xander (Benidorm) daar nog veel van leren. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 20 september 2017 bestemming: Spanje / Almeria, reisperiode: juni 2017

Uitstekend heerlijk uitgerust ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 17 september 2017 bestemming: Cuba / Varadero, reisperiode: september 2017

Dit lage cijfer geef ik gelet op mijn slechte ervaring die ik heb gehad met TUI. Ik was op vakantie en er kwam vervolgens een orkaan. Van TUI heb ik helemaal niets gehoord, op 1 klein lullig briefje dan na waarin stond dat ik de aanwijzingen van het hotelpersoneel op moest volgen. Na de orkaan ontving ik geen enkele informatie van TUI, niet hoe het met me ging of mij informeren of ik nu ook naar een ander hotel moest. Nee niets nada noppes. Dat vind ik echt schandalig. Het hotel waar ik in zat liep leeg en ik hoorde allerlei tegenstrijdige informatie dat het hotel zou gaan sluiten etc etc en dat ik contact op moest nemen met TUI. TUI Nederland gebeld zij zeiden: er is niets aan de hand en de lokale TUI medewerkers waren uiteraard nergens te bekennen, geen contactgegevens van hen. Allerlei reisleiders van TUI van andere landen, maar van TUI Nederland, niemand te bekennen. De volgende dag in de avond, nadat ik vanwege klein beetje stroom mijn telefoon kon opladen, ontving ik een sms van TUI Nederland dat er een uur geleden een vlucht naar Nederland was vertrokken. Verder niets gehoord van een transfertijd of iets, alleen maar ťťn lullig smsje. Dit terwijl algemeen bekend is dat er geen/weinig stroom is. Toen meerdere keren met TUI NL gebeld en uiteindelijk na meerdere keren bellen kreeg ik eindelijk duidelijkheid dat ik alsnog mijn oorspronkelijk geboekte vlucht kon terugpakken naar NL. De lokale reisleiding zou contact met mij opnemen voor transfertijd, maar uiteraard toen niets vernomen. Gelukkig was ik daadkrachtig genoeg om tijdig een taxi te regelen naar het vliegveld. Had ik dit niet gedaan dan was ik daar vast blijven zitten. Dus TUI moet die lokale reisleiders van TUI NL die in Cuba zitten echt ontslaan en er dient betere communicatie plaats te vinden. Beetje medeleven tonen mag ook. Schandalig vind ik het. Een orkaan meemaken is al erg genoeg en dan dit gedoe er nog bij, nog meer stress. Bedankt TUI. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 16 september 2017 bestemming: TunesiŽ / Sousse, reisperiode: oktober 2017

Op 28 aug. reis geboekt naar Sousse voor 6 oct a.s. : vertrektijd Schiphol : 13.00 uur.
Gisteren werd het ticket gestuurd : vertrektijd : 06.45 !!!
Met die vertrektijd zou ik het ticket nooit gekocht hebben.
Je wordt met een aangename vertrektijd verlokt , de realiteit is anders.
Heel slecht, riekt naar oplichting ... Lees meer

  • Algemeen 3




op 12 september 2017 bestemming: Gambia / Senegambia, reisperiode: september 2017

Reeds 10 jaar komen wij in Gambia
TUI uit zich zeer negatief over de bevolking en het land. Gevaarlijk en niemand is tevreden. Vooral geen zaken doen met locals en je trips boeken met TUI.
Het maakt me boos, we kregen van de reisleidster hier het advies om de locals te negeren als we ze lastig vonden.
Niet s avonds het hotel verlaten want dit is te gevaarlijk.
TUI verdiend genoeg aan deze vakantie bestemming en op deze manier natuurlijk nog meer.
De locale bevolking merkt een omslag in de touristen, vooral degenen die hier voor het eerst zijn.
Schandalig vind ik het, mensen zijn daadwerkelijk vriendelijk en ja in een land als Gambia.. everybody wants to make a living.
Zuur detail is dat TUI de kosten van trips verlaagd heeft zodat het voor de locals amper te beconcureren is.
Wat een zeer slechte bedrijfsvoering. Enkel verdienen aan het land over de rug van...
Enkel als het noodzakelijk is zal ik reizen met TUI.
Maar NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT zal ik een excursie doen met deze maffia bende.
Bah bah bah.
Ben blij dat ik enkele gasten in ons hotel heb kunnen koppelen aan goede betrouwbare lokale gidsen. Deze jonge mannen zorgen dat hun familie te eten heeft.
Ja uiteraard moet je info opvragen en maak gebruik van de contacten van de locals.
Het gevaarlijkste in heel Gambia is TUI. ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 12 september 2017 bestemming: MacedoniŽ / pestani, reisperiode: juni 2017

Veel vertraging heenreis ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 10 september 2017 bestemming: , reisperiode: september 2017

Ik geef dit cijfer voor de gehele services. De grootste waardering is er voor Garud Indonesia werkelijk een top services zelfs al voor de reis. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 8 september 2017 bestemming: , reisperiode: september 2017

Mijn kleindochter en vriend zijn in de Dominicaanse van Samana naar Peurto Plana gevacueerd,nu ter plaatse weten zij van tui niks er is geen reisagent,wanneer terug vlucht? ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 7 september 2017 bestemming: Griekenland / Anaxos, reisperiode: augustus 2017

Goed geregeld. Aangekomen 4 bussen voor de reis naar de bestemming. Erg comfortabel. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 6 september 2017 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: augustus 2017

Je boekt een reis bij Tui en je vliegt met freebird . Deze vliegtuigen zijn de slechtste waar wij al mee gevlogen hebben . Niet confortabel , weinig beenruimte . Niet leuk voor u vakantie mee te beginnen en eindigen . Tui neemt vliegtuigen van een low cost maatschappij . Goedkoop zeker ?
Al 4 jaar vakantie Turkije met Tui en 4 jaar freebird . Nu het laatste geweest . Zeer ontevreden . ... Lees meer

  • Algemeen 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende