Schrijf een ervaring over TUI en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen TUI

Pagina 1 van 118 met 1175 resultaten

op 14 januari 2020 bestemming: Finland / Levi, reisperiode: december 2019

Vlucht, transfer en appartement met TUI. Vlucht was prima en op tijd. Transfer was ook goed alleen bij terugvlucht moesten we tussen 9,00u en 9,20u buiten staan wachten. Wat ik erg raar vind, waarom kunnen ze niet even naar binnen lopen om te zeggen als de bus er is. 20 minuten in de kou en sneeuw wachten vind ik nou niet echt goede service. Activiteiten allemaal zelf geboekt via TUI duur en alleen maar grote groepen. ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 9 januari 2020 bestemming: Verenigde Staten / Orlando, reisperiode: november 2019

Omdat ik nu voor de tweede keer mij genept voel. Twee jaar achter elkaar een ticket Orlando geboekt met auto. En 2 x hebben wij teveel betaald. Vroegboeken nooit doen! Scheelt je honderden euro's. ... Lees meer

  • Algemeen 5




op 22 december 2019 bestemming: Senegal / Dakar, reisperiode: december 2019

Ik geef dit cijfer voor de terugvlucht, alleen tot de eerste tussenstop. personeel was zeer onvriendelijk en onprofessioneel. gingen ons vertellen dat wij eerder moesten aangeven dat handbagage niet paste in de vakken boven ons, terwijl er nergens plek was. 3 keer gezegd dat het nu onze schuld was dat we laten opstegen terwijl we alsnog veel eerder opstegen als van tevoren op ons vliegticket stond. ik denk dat het hun werk is om het eerder te checken, bij de balie met inchecken nog gevraagd of het bij het ruim moest maar dan moesten we betalen, dus we namen het mee. voor ons geen probleem maar was dus wel een probleem in het vliegtuig. wij als 2 jonge meiden wisten wij veel dat dat niet een kwartier bij onze voeten mocht staan. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 19 december 2019 bestemming: , reisperiode: december 2019

+ = -shuttle naar zee
-mooie kamer
-zicht op zee
-zeer gedienstig personeel
-zeer gevarieerde keuken, en nog lekker ook

  • Algemeen 8
op 16 december 2019 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: december 2019

Het Hotel krijgt 8,5. De vlucht 1uur te laat vertrokken door staking in Frankrijk? Plus 1u in de bus wachten in Fuertventura voor wij vertrokken naar het Hotel,wachten op Duitse mensen die later landen? Terugvlucht,stoelen stonden zeer smal bijeen,zelfs voor mensen van 1,75m.Vlucht vertrok ook 1uur later.Hostess verstond geen Frans.

  • Algemeen 8
op 10 december 2019 bestemming: Suriname / Johan Adolf Luchthaven te Zanderij, reisperiode: december 2019

Bij vertrek uit Suriname wordt door Tui 3 van de 15 incheckbalies in gebruik genomen. Online inchecken is niet nodig. Ik sta nu al anderhalf uur in de rij en moet nog door de bagagescanner en door de douane.Vertrektijd van het vliegtuig is 21.05 uur. Ik sta al vanaf 17.45 uur in de rij. Het is nu 19.15 en ben nog steeds niet bij de incheckbalie. Online inchecken is ook niet mogelijk geweest.

  • Algemeen 5
op 6 december 2019 bestemming: Egypte, reisperiode: december 2019

Top geregeld TUI! Een gezin in een vlucht (kids 1 en 3 jaar) uit elkaar halen, wanneer er geen stoelenreservering is gedaan. Het maakt ons niet uit waar we zitten. Had iig gezorgd dat we bij elkaar zitten! Veel sterkte om de passagiers naast ons uitleg te geven waarom de kinderen zo onrustig zijn. Excuses aan deze personen alvast

  • Algemeen 1
op 4 december 2019 bestemming: Egypte / Marsa Alaam, reisperiode: november 2019

De reisleider in hotel van Tui heeft ons moet geholpen, Tui international kon niks doen. Eenmaal thuis aangekomen nemen ze de klacht niet serieus.

Op vakantie de 2e dag een buikinfectie opgelopen waarschijnlijk door het eten.. werd door de receptie van het hotel naar een dokter die in het hotel zat gestuurd. Deze deed onderzoeken bij veel mensen op het zelfde hotel en iedereen moest onnodig aan infuus. Deze arts probeerde geld af te troggele bij de toeristen.. zelf 800 eiro moeten betalen anders kwam ik het hotel niet uit.. tui zelf kon niks betekenen voor mij en kon eerst korting bij de dokter regelene later niet meer. Thuis gekomen zeiden ze dat ze geen bewijs hadden van andere klanten die een klacht hadden ingediend.. deze dokter moet worden aangepakt en het hotel ook jammer dat Tui hier niks mee doet en de klanten geen vergoeding kan geven voor de nare ervaring.

  • Algemeen 5
op 30 november 2019 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: november 2019

De reis en hotel prima
Excursies slecht
Wij hebben eiland Mayhna gedaan en woestijn
Snorkelen bij eiland gehaast echt niet prettig.
Woestijn bezoek aan inwoners is nep
Reisleider eist bijna 20 euro aan fooi
Moet Tui echt iets aan doen
Excursies zijn al vrij prijzig dus echt niet doen , te duur voor wat je krijgt

  • Algemeen 8
op 24 november 2019 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: februari 2019

Op de heenreis vanaf Eindhoven vertraging,wat natuurlijk niet leuk was. Prima opgelost door TUI. Na een telefoontje en het invullen van het formulier op hun site stond de compensatie binnen 2 weken op onze rekening. Hotel Bull Escorial was geweldig. Wij hebben een fijne vakantie gehad.

  • Algemeen 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende