Schrijf een ervaring over TUI en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen TUI

Pagina 1 van 36 met 356 resultaten

op 20 april 2017 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: april 2017

Wij zijn van 3t/m 17april in app casa velha grweest. De ligging is mooi wij komen al ongeveer 20,jaar in Portugal maar zaten altijd in een ander appartement maar door de ligging overal dicht bij winkels restaurant hadden we dit jaar voor Cass velha gekozen.het appartement ziet er goed uit maar de rest is erg tegen gevallen .Het begon al bij aankomst een arrogante meneer Guus als er meer dan een in zijn hokje kwam staan stond hij al met zijn hand dat je buiten moest wachten op zich niet zo erg maar de toon waarop deugd niet bied gasten even een kopje koffie aan desnoods.wij moesten een borg van 150'00 euro. Betalen ik heb in de voorwaarden van TUI gelezen dat het 100'00 is.
Mijn man vroeg een asbak hij rookt af en toe een sigaartje maar mijnheer Guus hield niet van rokers en er mocht op het hele park niet worden gerookt al hij rook in je appartement ruikt moet je 50'00 borg betalen dus ging hij een paar keer per dag maar buiten het hek roken.de eerste week hadden wij maar 2 keer schone handdoeken gekregen dus maandags ging ik vragen hoe dat zat want mijnheer is er niet dagelijks hij vertelde dat er maandag woensdag en vrijdag schone handdoeken uitgedeeld werden en dat ze ons waarschijnlijk vergeten zijn .Ik vroeg ook wanneer we schone lakens zouden krijgen dat zou op maandag zijn dus wij afwachten smiddags om rond 5uur werden er schone handdoekengebracht maar de dame zij dat het bed niet verschoond zou worden ik had duidelijk gemaaktdat wij 15 dagen er zijn maar ze deed het niet gelukkig was de beheerder er mogen ben ik naar hem toe gegaan hij zij dat ze nog zouden komen ik vertelde dat we de handdoeken al hadden en dat ze het bed niet deed de vriendin van Guus hoorde het en ging gauw bellen toen ik weer bij appartement was kwam de dame weer met schone lakens en zij sorry.het appartement werd ook niet schoongemaakt die twee weken ook was er geen toilet papier alles moest je zelf regelen.wij zijn al op heel wat parken geweest maar dit hebben we nog nooit meegemaakt ook TUI kont hierin te kort ik vind dat dit wel vermeld moet worden als je iets boekt .Wij komen hier nooit meer het voelde alsof je op een strafkamp zat... Lees meer

  • Algemeen 7
op 19 april 2017 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: mei 2017

Ik ben nog niet op reis geweest, maar de vluchttijd van de terugvlucht is met 9 uur vervroegd. Niet oke. Hierdoor zijn we al onze laatste dag in Turkije kwijt.... Lees meer

  • Algemeen 2
op 14 april 2017 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: mei 2017

Zijn nog niet eens op de reis geweest en klantgerichtheid krijgt nu al een 1 (alleen omdat lager niet mogelijk is). Er waren onduidelijkheden omtrent de betaling van onze reis. Toen ik de klantenservice belde om een regeling te treffen was er niks mogelijk en werd mij medegedeeld dat als ik niet binnen een absurd korte periode het volledige bedrag zou betalen de reis door hun geannuleerd zou worden met alle bijkomende kosten.
Wat een eikels..... Lees meer

  • Algemeen 1
op 14 april 2017 bestemming: KaapverdiŽ, reisperiode: maart 2017

Tijdens onze vakantie zijn we bestolen, 2 dgn bezig geweest met politie, manager Riu, etc. Aanklacht ingediend, Tui neemt haar verantwoordelijkheid niet.... Lees meer

  • Algemeen 3
op 12 april 2017 bestemming: Zwitserland / Davos, reisperiode: april 2017

Ik vergeet nooit de hautaine en aggressieve body language van Wendy van TUI op onze vragen bij de overbooking door TUI van ons hotel en de gedeeltelijke verplaatsing naar een ander hotel. 0/10 voor klantgerichtheid!... Lees meer

  • Algemeen 2
op 11 april 2017 bestemming: Turkije / Kemer, reisperiode: april 2017

Waardeloze reisorganisatie. 4april 22..00 uur aangekomen. Dag van vertrek 23.30. Die 8.00 uur eerder gezet is ....dus tui neemt gewoon een dag vakantie af. Nooit meer tui. En ik raad iedereen aan om NIET met degene organisatie in zee te gaan. Wij wisten niet eens van de wijziging...tot 5 uur voor vertrek....zo enorm boos...waardeloos ik raad het iedereen af...gaet corendon. Nooit problemen.... Lees meer

  • Algemeen 1
op 7 april 2017 bestemming: KaapverdiŽ / Boa Vista, reisperiode: maart 2017

Heel groot hotel en het eten was lekker gevarieerd. Het was er heel proper, ze waren altijd aan het schoonmaken. Het is een Rust vakantie maar dat weet je als je dit hotel boekt.... Lees meer

  • Algemeen 9
op 5 april 2017 bestemming: Cuba / HolguŪn, reisperiode: juni 2016

Vooraf zou moeten meegedeeld worden welke uitstappen er zijn en op welke afstand die liggen van je hotel. Deze waren zeer beperkt en duur!We zijn naar Santiag de Cuba geweest (Ä 77,5 pp) maar door de gietende regen niets gezien!Verloren geld niet?... Eet-Info op voorhand over je vlucht ontbreekt;( ťťn maaltijd inbegrepen) maar wanneer krijg je die?En het eten dat je dan op het vliegtuig zelf moet kopen trekt echt op niets.IK ben op terugreis zťťr ziek geworden na het eten van de warme maaltijd.Bij wie kan je terecht voor die klacht? Vliegtuigeten moet beter in vgl met de prijs!!!
Playa PesquŤres is verouderd en rauwkost smaakloos door gebrek aan lekkere sausjes.... Lees meer

  • Algemeen 6
op 31 maart 2017 bestemming: CuraÁao, reisperiode: maart 2016

Stelletjes oplichters zijn het. Annuleringkosten 100%, Omboekingskosten 100%.... Lees meer

  • Algemeen 1
op 29 maart 2017 bestemming: Jamaica / Montego Bay, reisperiode: januari 2017

Waardeloos!! Laten je stikken, houden je niet op de hoogte bij vertraging, laten je nodeloos 6(!) uur lang op een airport rondlopen! Ontkennen redenen van vertraging om onder claim uit te komen. Bij indienen klacht krijg je alleen maar ingestudeerde antwoorden, geen enkele hulp! Zal hier nooit meer een reis boeken.... Lees meer

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • `
  • Volgende