Schrijf een ervaring over TUI en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen TUI

De Jong Intra Vakanties
8,4
op basis van 988 reviews

6 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2019 de Reisgraag award
Lees meer
BBI Travel
8,4
op basis van 11 reviews
Lees meer
Kras
6,3
op basis van 485 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 117 met 1165 resultaten

op 17 november 2019 bestemming: CuraÁao / Willemstad, reisperiode: mei 2019

Waarom moet ik om in het vliegtuig normaal te kunnen zitten met mijn lengte van 193 cm. bijbetalen. Terwijl iemand met een gewicht van 110 kg. dit niet hoeft.

  • Algemeen 7
op 14 november 2019 bestemming: Frankrijk / La Plagne, reisperiode: februari 2019

Waardeloos: voor de eerste keer een wintersport geboekt bij TUI (voorheen al jaren met zeer veel plezier bij Bizztravel en Sunweb). Een mooi gebied gevonden met een gezellig dorpje dicht op de piste. Geboekt en betaald en de kinderen blij gemaakt met mooie foto's van omgeving, skigebied en appartement. Worden we de volgende dag "doodleuk" opgebeld door TUI met de melding dat het appartement niet beschikbaar is, terwijl dit een definitieve boeking is! Dat is ontzťttend zuur natuurlijk. TUI komt ook niet met een alternatief en we zijn ook nog eens hotelkosten kwijt voor een geboekt hotel wat niet geannuleerd kan worden. TUI is waardeloos, jullie moesten jullie kapot schamen, zeer teleurstellend!

  • Algemeen 1




op 28 oktober 2019 bestemming: Gambia / Kotu, reisperiode: oktober 2019

Een excursie Roots geboekt netjes op tijd met een bus opgehaald de boot op en naar het slaveneiland gebracht met aansluitend een bezoek aan het dorp van Kunta Kinte. Dit alles ging goed met een deskundige gids. Op de terugweg een heerlijke lunch op de boot. Dat de boot geen motor heeft naar westerse maatstaven kan ik begrijpen maar dat de bemanning aan het eind van de reis de lege blikken en plastic flessen de rivier Gambia in gooit kon er bij veel mede passagiers niet in. Misschien dat TUI contact op kan nemen met de betreffende aanbieder van deze excursie.

  • Algemeen 6
op 24 oktober 2019 bestemming: MacedoniŽ / Ohrid, reisperiode: september 2019

Door een technisch gebrek aan het vliegtuig werd vlucht OR165 naar Ohrid uitgesteld. Van meet af aan is TUI zeer onduidelijk geweest over het verloop. Zeker is dat er op twee momenten ten de passagiers is gelogen: 1) er zou personeel van TUI onderweg zijn door de douane om ons te woord te staan (8 uur lang op Schiphol niemand "live" gesproken alleen per SMS die zeer traag op gang kwam en die onvolledig waren). Grondpersoneel was onderweg alleen mochten ze de douane niet door. Ja, ja. Leugen nummer 2 was dat het toestel pas op 30 september om 17:50 kon vertrekken, doordat het vliegveld op Ohrid op maandagmorgen gesloten is. Dat klopt niet en is bevestigd door luchthavenpersoneel in Ohrid.
Gaan wij nog eens boeken? Dikke NEEN. Het komt verdacht vaak voor dat er vluchten geannuleerd worden met technische gebreken. en het ergste is: men weet ervan! Doodeng.

  • Algemeen 3
op 21 oktober 2019 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: oktober 2019

Bij balie Schiphol heel vriendelijk , bij aankomst op maidera heel vriendelijk vervoer naar hotel goed geregeld schoon hotel auto geboekt via hostess verliep prima aflevering en ophalen bij hotel terugreis idem dus grandioos vliegtuigpersoneel ook heel vriendelijk

  • Algemeen 10
op 21 oktober 2019 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: oktober 2019

Een stedentrip naar Madrid. Geweldige stad, leuk hotel, via TUI geboekt.
Het venijn zat in de staart. De terugvlucht werd door de KLM gecanceld. Dit gebeurde vrijdagmiddag laat. TUI gebeld, wisten nergens van en zouden ons terugbellen. Helaas, ze konden niets voor ons doen NB een pakket reis daarbgekocht. Ze vertelden doodleuk dat vanwege privacy wetgeving (echt waar) ze ons niet konden helpen. De KLM verwees permanent naar de reisagent. Ik zal het verder kort houden. Op vrijdagavond (5 perdonen 3 kamers) hotel voor 1 nacht bijgeboekt. Vroegen de hoofdprijs, inderhandeld naar Ä 110.00 . Een extra maaltijd en nog een
nachtelijke taxirit geboekt. Op zondagmorgen eerst met AF en in Parijs naar Amsterdam. Niemand gaf thuis.
Snel klacht ingediend en de gemaakte kosten verklaard. Ä 610,00 . Alles afgewezen. Blijft met een katterig gevoel van TUI achter. Hun imago wil 100% tevredenheid uitstralen, ontzorgen en tevredenheid. Stop die reclames, wees er voor je klanten, en los het probleem van je klanten op.

  • Algemeen 1
op 17 oktober 2019 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: oktober 2019

O de heenreis hadden we een uur vertraging omdat het vliegtuig later aankwam op Schiphol. Maar door een prima luchtstroom hebben we ruim 3 kwartier ingelopen tijdens de vlucht en kwamen we nog redelijk op tijd op Rhodos aan. Op maandag kwam de hostes van Tui kennis maken en Priscilla was een erg enthousiaste dame die alles echt netjes uit heeft gelegd. We hebben een aantal excursies geboekt om Rhodos te ontdekken. Op de eerste dag was Corinne onze gids. Ze kwam zelf van Rhodos en wist heel veel over de geschiedenis te vertellen, de gewoontes en gebruiken van het eiland. Hierdoor of mede dankzij haar hebben we een fantastische vakantie gehad. Wat een gids het verschil kan maken. Was een heerlijke vakantie die we zeker nog een keer over willen doen.

  • Algemeen 9
op 16 oktober 2019 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: september 2019

Terugvlucht 2 keer uitgesteld. Er werd ter plaatse NIETS medegedeeld. Grote verrassing bij het ophalen dat wij naar een ander hotel werden gebracht. I.p.v. het vliegveld. Terug In Nederland 3 keer gebeld en 3 keer gemaild over het waarom. Tot op heden GEEN antwoord. Reis verzekering vraagt om de reden van vertraging, kan ik dus niet geven

  • Algemeen 2
op 15 oktober 2019 bestemming: Griekenland / Chaldiliki, reisperiode: september 2019

Ken je die grap va Tui? Wij hadden een vakantie geboekt twv 5400 euro. Maar bij aankomst in het hotel stond de reservering op een andere naam. Dus, wij hadden geen kamer want konden niet inchecken. Uiteindelijk bleek dat Tui onze reservering op een andere naam had doorgegeven. Klacht ingediend.

Reactie (na 4(!) weken): 'Wat vervelend om te lezen dat het hotel uw reservering in de eerste instantie niet heeft kunnen vinden. Echter kunnen wij geen verantwoordelijkheid nemen voor het handelen van het hotelpersoneel.' HET LAG NIET AAN HET HOTELPERSONEEL

En

'Wij hechten veel waarde aan een goede relatie met onze klanten en daarom bieden wij u graag een reischeque aan van Ä 50,00'

Sorry, maar wij hebben dus 5400,- euro betaald. Tui maakt aan de lopende band fouten. Je kan alleen per mail een klacht indienen, vervolgens moet je 4 weken op antwoord wachten en dan krijg je zoiets. Ik weet het niet hoor. Maar uit niets blijkt dat Tui waarde hecht aan een goede relatie met de klant.

  • Algemeen 6
op 14 oktober 2019 bestemming: Bulgarije / Varna, reisperiode: september 2019

Het Riu hotel Astoria is geen 4 sterren waard !In verschillende Riu hotels over de wereld geweest kennen het concept van dit hotel ! ! Zijn tijdens de vakantie 3 dagen ziek geweest door de slechte hygiŽne van zowel het eten etc.Wat ook vermeld staat op verschillende sites Doordat we de klacht niet op papier hadden maar mondeling is doorgegeven hebben wij in verhouding met de reissom een belachelijk laag bedrag terug gekregen ! En alleen doordat het personeel van het reisbureau Deventer onze klacht wel serieus nam hulde voor hun ! Maar Tui waar wij al jaren meevliegen hebben wij geen woorden voor schande hoe die met mensen omgaan !!

  • Algemeen 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende