Schrijf een ervaring over TUI en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen TUI

Pagina 1 van 80 met 796 resultaten

op 23 november 2017 bestemming: CuraÁao, reisperiode: november 2017

We dachten met een dreamliner te vliegen,zitten we in een airtanker! Volgens de kleine lettertjes mag dit, nou mijn kleine lettertjes zeggen wat anders! Slecht ! Geen entertainment, keuze in eten was er niet,want wat je koos was vervolgens op,airtanker maakt vreselijk veel lawaai, kortom; misleidend! ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 22 november 2017 bestemming: Bonaire / Kralendijk, reisperiode: november 2017

TUI heeft de onhebbelijke gewoonte om last minute eigen vliegtuigen te vervangen door vliegtuigen geleased van Airtanker. Dit betekent geen inflight entertainment en chagerijnige Britse stewardessen. Zo ook op onze terugreis van Bonaire. Wat een afknapper. Kan TUI beter mee ophouden, veel reizigers hebben daar een pesthekel aan, zo ook wij. Kom op TUI, zo gooien jullie je goede naam te grabbel. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 21 november 2017 bestemming: Spanje / Cruise, reisperiode: augustus 2017

Geboekt met "vroegboekkorting". Tijdens reis bleek dat alle reizigers die bij TUI dezelfde reis hadden geboekt het aanbod hadden gekregen om, tegen een zeer geringe vergoeding, te verlengen met een 5 daagse strandvakantie (half pensioen). Voor dit alles betaalden zij ook nog eens honderden euro's minder !!!............Reactie TUI: Men werkt tegenwoordig met flexibele prijzen en deze kunnen van dag tot dag anders zijn.....een beetje de beurs dus......Dus trap niet in die fooi die ze vroegboek korting noemen......o ja....kon een bloemenbon krijgen....maar niet opgehaald ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 18 november 2017 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: november 2017

Na de boeking werden we geattendeerd op de slechte reviews van TUI. Behoorlijk sceptisch gingen we op reis om vervolgens zeer aangenaam verrast te worden. Vluchten meer dan goed in mooie vliegtuigen met supervriendelijk personeel. Transfers, resort, alles perfect. Aanrader! ... Lees meer

  • Algemeen 10




op 18 november 2017 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: december 2017

Voor 140 euro heb ik een ticket gekocht voor een Dreamliner, zo werd de vlucht ook verkocht; ďBoek nu een Dreamliner vluchtĒ. Ik had al gezien dat Transavia een uur eerder ook vanuit Tenerife vertrok met een Boeing 737 voor 65 euro, maar toch gekozen voor de Dreamliner omdat het een nachtvlucht is. Dus ik heb contact gehad met tui, en zeggen ze vreselijk arrogant; ďwij moeten je vervoeren en dat maakt niet uit hoeĒ. Een 737 was ook prima om mee te vliegen werd mij verteld. Nou een 737 is qua beenruimte, luchtkwaliteit en geluid echt een stuk minder prettig om mee te vliegen, al helemaal als het een nachtvlucht is. Toen ik vroeg of ik bij een nooduitgang geplaatst kon worden wegens het feit dat daar meer beenruimte is, moest ik flink bij betalen. Dit was voor mij absoluut de laatste keer tui. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 17 november 2017 bestemming: CuraÁao, reisperiode: december 2017

Zeer teleurgesteld in TUI, wij vliegen al jaren met deze maatschappij en nu hebben wij voor onze vakantie in december Starclass geboekt i.v.m. onze jongste dochter. Dit in dachten wij goed overleg met de medewerkster van TUI. Afgelopen week via internet onze stoelen ( 6 stuks ) ingeboekt, maar dan...... zien wij net via onze boeking op internet dat wij zijn overgeboekt naar een militair vliegtuig de AIRTANKER van Britse afkomst. Zonder starclass stoelen, zonder entertainment aan boord kortom NIETS van wat we hebben geboekt in eerste instantie. Direct contact opgenomen met TUI en wat schept de verbazing, nu waren de medewerkers ineens niet meer zo behulpzaam, geld terug krijgen doen ze niet, we moeten het maar accepteren! Beste TUI, ik wil het best accepteren dat we een andere vlucht krijgen maar wel graag gelijkwaardig aan wat ik geboekt heb! Schande! Voor ons na jaren lange reizen met TUI nu NOOIT maar dan ook NOOIT meer! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 november 2017 bestemming: Nederland / Schiphol, reisperiode: november 2017

Wij vlogen voor de eeste keer met deze maatschappij, en wij vonden het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Hebben al met verschillende vliegtuig maatschappijen gevlogen, maar deze maatschappij doet niet onder voor andere!! En degene die zo negatief doen, moeten maar eerste klas gaan reizen!! Sommige passagiers zijn ook niet al te vriendelijk voor het personeel, zo was er een Engels echtpaar , welke de handbagage te groot en te zwaar was, werd de stewardess uitgemaakt voor stupid idiot!! Maar zij bleef vriendelijk!!! ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 16 november 2017 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: september 2017

Veel gedoe met regelen van een goede rustige kamer in hotel vanwege astma. Ik heb zelf het hotel gebeld want TUI kreeg het niet voor elkaar. Daarnaast veel geld betaald omdat we moesten uitwijken naar Rotterdam Airport. 80 euro pp. extra. We zaten naast mensen die 45 euro voor de vlucht hadden betaald. We kregen niets te eten aan boord bij Transavia, terwijl TUI zegt dat ze alle reizen onder dezelfde voorwaarden en service aanbieden, ook al vlieg je met een andere maatschappij. Ik heb er niets van gemerkt, want de stoel moest je ook nog betalen. Weinig service van TUI en de volgende keer boeken we zelf de vlucht en zelf het hotel. Voor ons geen TUI meer helaas.

Ik zie op de review-site van TUI dat een medewerker van TUI zelf een beoordeling geeft over TUI en haar reis. Absurd want de slager mag zijn eigen vlees niet beoordelen toch? Zij heeft onze reis geboekt nota bene. Dat zegt genoeg. De beoordeling van TUI moest zeker even opgekrikt worden! ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 15 november 2017 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: november 2017

Schandalig voor een vlucht van 2-2 zetels toch een koppel apart te plaatsen.
Ook schandalig dat het busvervoer van de vluchthaven naar Het hotel in Benidorm DRIE uur heeft geduurd.
Wij vliegen als jaren vliegen met het vroegere sunair en jetair.
Vanaf de mij. TUI is het achteruitgang en vooral voor alles te betalen : bagage, nu zelfs zitplaats, wat is het volgende?
Wij hebben het gehad met TUI, kijken voor onze vier reizen per jaar naar een andere maatschappij. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 12 november 2017 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: juni 2017

Alles klopte, prachtig hotel RIU Plaza NewYork met goede ligging en heerlijk ontbijt. Goede tips in de reisgids, ook voor restaurants en natuurlijk de Highlights, maar ook voor speciale plekjes ... Lees meer

  • Algemeen 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende