Schrijf een ervaring over TUI en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen TUI

Pagina 1 van 97 met 970 resultaten

op 12 november 2018 bestemming: Egypte / Elgouna, reisperiode: oktober 2018

Elgouna is het pareltje in Egypte kortom het ware st tropez ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 8 november 2018 bestemming: Aruba, reisperiode: oktober 2018

Klantenservice is erg slecht. Op Aruba bleek mijn stoelnummer dubbel te zijn geboekt. Voor die bepaalde stoel had ik al 50 euro per persoon bijbetaald. Uiteindelijk omgeboekt naar een andere 'achteraf gebleken, goedkopere stoel'. In Nederland aangekomen contact opgenomen met Tui. Krijg ik te horen 'je moet jou geld op Aruba verhalen'. Hoofdkantoor van Tui is hier in Nederland, je zou verwachten dat hun dus ook die verantwoordelijkheid nemen. Nooit meer Tui voor mij, gewoon zoals altijd KLM! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 4 november 2018 bestemming: CuraÁao, reisperiode: november 2018

Door een probleem met deze visa van mijn vriendin moesten wij terug met de zelfde vlucht. Tui deed niets om het op te lossen en de paspoort controle op curaÁao was ronduit asociaal onbeschoft nooit meer Tui en nooit meer Curacao of de andere eilanden ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2018 bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: oktober 2018

Hotel en eten prima
Minpuntje als je denkt met Transavia te vliegen en het wordt Miami airline. ... Lees meer

  • Algemeen 7




op 26 oktober 2018 bestemming: Aruba, reisperiode: oktober 2018

Goede oplossing tui reisleiding ter plekke adequate en snel en begripvol ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 25 oktober 2018 bestemming: , reisperiode: november 2018

Probeer te boeken via Tui. be....Reserveringsnummer 019543088....Stoelreservatie, lukt langs geen kanten....bel naar hulplijn, enorm onvriendelijk......website werkt langs geen kanten.....amai is dit Tui(Sunair ed....) van vroeger ....prutsers....Vlieg een maal per maand met de Emirates naar Dubai;;;;;;WAT EEN VERSCHIL? LAATSTE KEER MET tUI WAREN DE HOSTESSEN ZELFS HET BESTEK VERGETEN VOOR EEN MAALTIJD Goe bezig...... ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 23 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: juli 2018

Wat de mooiste reis van mijn leven moest worden werd al gauw de grootste nachtmerrie. Op het vliegveld moest ik eerst wat zoeken naar de mensen van Tui die me met een transferbus zouden brengen naar men hotel in mati. Eerst moesten we samen met de organisatie een tijdje wachten omdat er bosbranden zouden zijn. Meer uitleg kregen we niet. Na een half uur a 40 minuten besloot iemand van tui om onze bus toch te laten vertrekken. Onderweg zagen we heel veel zwarte wolken en rook overal, en ineens werden we ďgedroptĒ aan ons hotel. Onze koffers werden letterlijk uit de bus gegooid omdat de bus andere toeristen nog moest afzetten aan diens hotel. Nog geen kwartier later stond heel het gebied waar wij verbleven in brand, zelfs de palmbomen aan het zwemband van ons hotel stonden in brand. Onze mooie vakantie zagen we al snel in vlammen opgaan, letterlijk en figuurlijk. We moesten meteen rennen naar de zee, dat achter ons hotel lag, waar we 7 uur lang hebben moeten wachten op evacuatie. We zijn dan nog geŽvacueerd door lokale Grieken die zo goed waren om zoveel mogelijk mensen te redden. Nadien hebben we van tui uit geen enkele medische of psychologische hulp gekregen. Een vorm van enige nazorg hebben alle Vlaamse toeristen niet gekend. We werden over de hele lijn aan ons lot overgelaten. Nadien hebben ze ons zelf noet gecontacteerd om te vragen hoe het met ons ging. Al onze spullen die we toen meehadden zijn kapot of vernield door de stank. Ons reisbureau garandeerde ons dat tui alles zou terugbetalen, zowel de reis als enige omkosten. Jammer genoeg was dit een grote leugen. Onrechtvaardig en oneerlijk!! We hebben op dat moment in Griekenland veel mensen zien vluchten voor hun leven en zelfs zien sterven. Tui heeft zelf besloten om de bus te laten rijden en ons af te zetten in een gevaarlijk gebied. Zo hebben ze mijn leven en dat van vele anderen onnodig in gevaar gebracht. Waar ligt de rechtvaardigheid? ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 oktober 2018 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: oktober 2018

Een week lang niet geslapen door geluidsoverlast. Tui doet niets met onze klacht! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 21 oktober 2018 bestemming: Mauritius, reisperiode: september 2018

Tui regelt excursies die niet voor iedereen te doen zijn, dat zeggen ze er natuurlijk niet bij! En als er dan wat gebeurt zwijgen zij!Ga dus NOOIT met deze maatschappij op vakantie ze zijn alleen goed als er niets gebeurt.Anders kan je stikken! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 21 oktober 2018 bestemming: , reisperiode: augustus 2018

De reis was mooi, maar de locaties van de hotels in San Francisco en Los Angeles waren vreselijk. Zodra je buiten stond, stond je gelijk tussen daklozen en drugsgebruikers. Met kinderen daar te zijn is het afschuwelijk en beangstigend. Heel erg bedreigend. We werden zelfs bedreigd vanuit het niets. Deze man bedreigde zelfs met wapen. TUI hierover aangesproken, maar die doen hier helemaal niets aan. We hadden zelfs een upgrade voor de reis. TUI zegt gewoon hier niets aan te kunnen doen. In San Francisco was het hotel zelfs geannuleerd, zonder ons medeweten. Nogmaals de reis was mooi, maar nooit meer met TUI. Wat een slechte service. Zelfs met allerlei klachten bieden ze je geen alternatieven en/of oplossingen aan. Je bent alleen goed genoeg om te betalen. Nog een tip. Boek je vlucht niet met TUI, maar rechtstreeks met de luchtvaartmaatschappij. Het scheelt je zo Ä 300,-- per persoon. Vorig jaar ook een slechte ervaring met TUI. Toen waren we in Florida. We hadden een huis. Tijdens ons verblijf stond dit huis te koop zonder dat we dit wisten. Telkens kwamen er mensen het huis bezichtigen tijdens ons verblijf. Zelfs werd er geklust, terwijl wij thuis aan het zwembad lagen. We zijn ter plaatse gaan klagen, maar ook hier werd niets geregeld en geen gehoor aan gegeven. NOOIT MEER TUI. Zodra ze het geld binnen hebben van de klanten, laten ze je vervolgens barsten. Kennissen van ons zijn in New York verbleven tijdens een rondreis. Hadden ook een upgrade, maar kregen ook een hotel middenin een slechte wijk. Denk goed na mensen. Vooral als je met kinderen gaat. TUI stopt je zo in slechte wijken. ... Lees meer

  • Algemeen 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende