Schrijf een ervaring over Alltours en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Alltours

Pagina 1 van 6 met 54 resultaten

op 3 februari 2020 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: februari 2020

We gaan nog op reis, maar heb een aantal kostbare punten, die je niet van tevoren weet. We reizen va Dusseldorf, en ik neem mijn eigen rolstoel mee. Nu kregen we te horen dat we zelf een mail in het Duits naar Tui mochten sturen, of voor 25 euro ging het reisbureau het doen. Daarna kregen we grote schrik doordat we een formulier moesten tekenen dat we 54 euro per enkele reis moesten betalen voor de shuttle naar het hotel (12 km) enkele reis. Daarop maar een taxi gezocht, en dat kost ons toch nog 25 euro enkele reis. Zonde, en had ik graag eerder geweten ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 9 januari 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: december 2019

Reis was heel goed , enkel bij terugkeer zijn onze koffers verdwenen , nooit aangekomen , diverse malen gemaild met alltours maar geen reactie , zelf maar contact zoeken met de vliegmaatschappij zeker , zitten nu al 14 dagen te wachten ... Lees meer

  • Algemeen 5




op 11 november 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: januari 2019

Het hotel was goed alleen de service van Alltours was bagger. We vlogen vanaf Schiphol maar moesten via een omweg terug. De terugvlucht was naar Rotterdam met drie uren vertraging. Vanaf Rotterdam moesten we het maar uitzoeken om op Schiphol te komen waar onze auto stond. Taxi voor zes personen zelf moeten regelen. Alltours communiceerde daarna niet meer. Meerdere mails gestuurd en een klachtenformulier ingevuld. Helaas geen reactie. Wij reizen nooit meer met Alltours! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2019 bestemming: Marokko / Agadir, reisperiode: oktober 2019

Schandalig, geen enkele dienst na reservatie, totaal aan ons lot overgelaten. Door omstandigheden vlucht gemist. Wij proberen touroperator te contacteren om oplossingen te vinden, geen enkel contact mogelijk. Zelf nieuwe vluchten moeten boeken. Voor accommodatie, moeten we via touroperator oplossing vinden maar ze zijn al hele dag niet te bereiken. Straatje zonder einde, geen enkele ondersteuning of hulp! Ondertussen al 2000euro extra kwijt. En nog steeds geen oplossing voor hotel want zij wensen enkel met operator te onderhandelen, en zij zijn niet contacteerbaar.

  • Algemeen 1
op 17 augustus 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2018

Vervoer van en naar hotel was prima. Ik ben alleen niet zo gecharmeerd door de misleidende informatie van de reisleider ter plaatste. Excursie boeken via AllTours? NOOIT meer. Bij Reisleider 220 euro betaald voor 4 pers Blaue Reise. Buiten het hotel dezelfde excursie op dezelfde dag op dezelfde boot: 75 euro voor 4 pers!!! Dit verschil is bizar. Zo ook de jeepsafari. Bij de reisleider voor 4 pers 140 euro. Buiten het hotel 80 euro..... Waarom moeten deze prijzen zo belachelijk hoog zijn????

  • Algemeen 3
op 8 juli 2019 bestemming: Spanje / Formentera, reisperiode: juni 2019

De reis was tot in de perfectie geregeld. Alle verbindingen per taxi of bus waren ruim op tijd ter plekke. Hotel Sa Roqueta op Formentera was rustig gelegen nabij diverse strandjes en op loopafstand van Es Pujols! Superschoon hotelletje met airco op de kamer en een uitstekende keuken! Enkele minpuntjes: géén TV en koelkastje op de kamer. Wil je een kamer reserveren, zorg dan dat je een kamer krijgt aan de voorzijde met frisse zeewind en zeezicht. Achterkant is bloedheet en biedt weinig perspectief!

  • Algemeen 10
op 4 juni 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2019

Heel slecht de . bestuurders werken . te veeel uren en vallen bijna in slaap heen reis nar alayna en terug reis precies zelfde levens gevaarlijk ik ben naaast de bestuurder gaan zitten maar sprak geen engels nooit meeer via deze firma

  • Algemeen 1
op 23 februari 2019 bestemming: , reisperiode: maart 2019

Website zeer misleidend. Je vult netjes alle gegevens in, inclusief vertrek/terugreis. Vervolgens komt de prijs p.p. in beeld met een korting van 44 %. Als je de reis gaat boeken, wordt de reis meer dan 2x zo duur voor je gepresenteerd. Hierover gebeld. Antwoord: het systeem heeft zich nog niet actueel aangepast. Zeer slecht en misleidend

  • Algemeen 1
op 31 januari 2019 bestemming: Portugal / Praille de la luz, reisperiode: oktober 2018

Voor de duidelijk, mijn reis was geweldig. Wij komen hier een paar keer per jaar en hebben deze reis geboekt bij Prijsvrij inclusief huurauto. Dit doen wij altijd, wel zo makkelijk. Achteraf betaal je dan een paar tientjes voor Tol en luchthavenbelasting. Echter voor het eerst bij Prijsvrij. Het schetste dan ook onze verbazing dat er na de vakantie 261,47 werd afschreven van onze credit card. Telefonisch werd onze medegedeeld dat dit ook voor een verzekering was en navigatiesysteem die overigens niet in de auto aanwezig was. Prijsvrij onthoud zich van alle verantwoordelijkheid ik kon een klacht indienen en dit zou doorgestuurd worden naar Alltours. Na 9 weken kregen we als antwoord terug dat het dus daadwerkelijk om een verzekering gaat. Prijsvrij waar wij dus geboekt zegt niets voor ons te kunnen doen. Als ik kan aantonen waar op de website staat dat de inclusief auto, ook inclusief verzekering is dan kan ze iets voor mij doen. Heel dom van mij natuurlijk om er van uit te gaan dat alle reisbureaus het zelfde werken. Maar ik voel me misleid want in mijn beleving is inclusief auto ook echt inclusief auto zoals bij 3 andere reisbureaus waar wij dit eerder hebben gedaan. Want zeg nou zelf, voor 261,47 had ik de auto zelf kunnen huren en een reis uitgezocht die niet inclusief auto was geweest. Dat had achteraf een hoop ergernis en geld gescheeld! Jammer Alltours en vooral Prijsvrij! Die zaken doet met deze organisatie. En geen verantwoordelijk wil nemen.

  • Algemeen 1
op 16 januari 2019 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: augustus 2017

Wijzelf hebben genoten, echter conform de faciliteiten zoals aangeboden in de brochure en de werkelijk geen overeenkomst. Niet alleen dat maar meer de afhandeling van Alltours van onze klachten is écht schandalig. Op mijn laatste 2 mails überhaupt geen reactie meer...Voor ons nooit meer een vakantie via Alltours, wil nl graag gehoord worden als klant en je betaald voor je reis en als deze dan niet is zoals bedacht en organisatie heeft daar aandeel in dan moet daar wat tegenover staan...Helaas bij alltours dus niet het geval.

  • Algemeen 6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende