Schrijf een ervaring over Alltours en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Alltours

Pagina 1 van 6 met 56 resultaten

op 22 maart 2020 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: maart 2020

Op de voorlaatste dag van mijn vlucht om terug naar huis te gaan kreeg ik de melding dat mijn vlucht geannuleerd werd. Ik probeer iedereen van alltourz te bellen en te vragen of er andere alternatieven zijn. Heeft me al meer dan 200 euro gekost aan telefoonkosten om iemand aan de lijn te krijgen! Die boekte uiteindelijk mijn vlucht om naar een andere stad (Dusseldorf). Daar werd ik aan mijn lot overgelaten terwijl ze mij zeiden dat de treinticket naar Brussel vanuit Dusseldorf inbegrepen was!!!!! Ik ben om 1u snachts geland in Dusseldorf en daar werd ik aan mijn lot overgelaten!!!! NOOIT MEER MET DEZE TOUROPERATOR!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 14 maart 2020 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: maart 2020

Omdat we ivm Corona niet willen vertrekken over een week, en alltours 30 dagen nodig heeft. wij willen omboeken, win/win en alltours weigert. inmiddels is corendon goed bezig met vouchersysteem. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 3 februari 2020 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: februari 2020

We gaan nog op reis, maar heb een aantal kostbare punten, die je niet van tevoren weet. We reizen va Dusseldorf, en ik neem mijn eigen rolstoel mee. Nu kregen we te horen dat we zelf een mail in het Duits naar Tui mochten sturen, of voor 25 euro ging het reisbureau het doen. Daarna kregen we grote schrik doordat we een formulier moesten tekenen dat we 54 euro per enkele reis moesten betalen voor de shuttle naar het hotel (12 km) enkele reis. Daarop maar een taxi gezocht, en dat kost ons toch nog 25 euro enkele reis. Zonde, en had ik graag eerder geweten ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 9 januari 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: december 2019

Reis was heel goed , enkel bij terugkeer zijn onze koffers verdwenen , nooit aangekomen , diverse malen gemaild met alltours maar geen reactie , zelf maar contact zoeken met de vliegmaatschappij zeker , zitten nu al 14 dagen te wachten

  • Algemeen 5
op 11 november 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: januari 2019

Het hotel was goed alleen de service van Alltours was bagger. We vlogen vanaf Schiphol maar moesten via een omweg terug. De terugvlucht was naar Rotterdam met drie uren vertraging. Vanaf Rotterdam moesten we het maar uitzoeken om op Schiphol te komen waar onze auto stond. Taxi voor zes personen zelf moeten regelen. Alltours communiceerde daarna niet meer. Meerdere mails gestuurd en een klachtenformulier ingevuld. Helaas geen reactie. Wij reizen nooit meer met Alltours!

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2019 bestemming: Marokko / Agadir, reisperiode: oktober 2019

Schandalig, geen enkele dienst na reservatie, totaal aan ons lot overgelaten. Door omstandigheden vlucht gemist. Wij proberen touroperator te contacteren om oplossingen te vinden, geen enkel contact mogelijk. Zelf nieuwe vluchten moeten boeken. Voor accommodatie, moeten we via touroperator oplossing vinden maar ze zijn al hele dag niet te bereiken. Straatje zonder einde, geen enkele ondersteuning of hulp! Ondertussen al 2000euro extra kwijt. En nog steeds geen oplossing voor hotel want zij wensen enkel met operator te onderhandelen, en zij zijn niet contacteerbaar.

  • Algemeen 1
op 17 augustus 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2018

Vervoer van en naar hotel was prima. Ik ben alleen niet zo gecharmeerd door de misleidende informatie van de reisleider ter plaatste. Excursie boeken via AllTours? NOOIT meer. Bij Reisleider 220 euro betaald voor 4 pers Blaue Reise. Buiten het hotel dezelfde excursie op dezelfde dag op dezelfde boot: 75 euro voor 4 pers!!! Dit verschil is bizar. Zo ook de jeepsafari. Bij de reisleider voor 4 pers 140 euro. Buiten het hotel 80 euro..... Waarom moeten deze prijzen zo belachelijk hoog zijn????

  • Algemeen 3
op 8 juli 2019 bestemming: Spanje / Formentera, reisperiode: juni 2019

De reis was tot in de perfectie geregeld. Alle verbindingen per taxi of bus waren ruim op tijd ter plekke. Hotel Sa Roqueta op Formentera was rustig gelegen nabij diverse strandjes en op loopafstand van Es Pujols! Superschoon hotelletje met airco op de kamer en een uitstekende keuken! Enkele minpuntjes: géén TV en koelkastje op de kamer. Wil je een kamer reserveren, zorg dan dat je een kamer krijgt aan de voorzijde met frisse zeewind en zeezicht. Achterkant is bloedheet en biedt weinig perspectief!

  • Algemeen 10
op 4 juni 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2019

Heel slecht de . bestuurders werken . te veeel uren en vallen bijna in slaap heen reis nar alayna en terug reis precies zelfde levens gevaarlijk ik ben naaast de bestuurder gaan zitten maar sprak geen engels nooit meeer via deze firma

  • Algemeen 1
op 23 februari 2019 bestemming: , reisperiode: maart 2019

Website zeer misleidend. Je vult netjes alle gegevens in, inclusief vertrek/terugreis. Vervolgens komt de prijs p.p. in beeld met een korting van 44 %. Als je de reis gaat boeken, wordt de reis meer dan 2x zo duur voor je gepresenteerd. Hierover gebeld. Antwoord: het systeem heeft zich nog niet actueel aangepast. Zeer slecht en misleidend

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende