Schrijf een ervaring over Alltours en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Alltours

Pagina 1 van 1 met 89 resultaten

op 25 februari 2021 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: april 2019

14 dagen na anulering reis bali al het reeds betaalde terug op eigen rekening mede door de zorg van jan pouls reisburo wierden

  • Algemeen 10
op 10 januari 2021 bestemming: Oostenrijk / Brixen, reisperiode: december 2020

Ronduit schoften zijn het, In deze zware en onzekere tijden van corona laten ze je gewoon opdraaien voor kosten die alleen maar meer worden als je moet omboeken of zelf maar gaat annuleren omdat het niet veilig om te reizen. Ze hebben er gewoon lak aan en willen allen maar geld binnenhalen over de gezondheid van mensen
Eens maar nooit meer een reis boeken bij Alltours!!

  • Algemeen 1




op 24 oktober 2020 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2020

Ronduit verschrikkelijke reisorganisatie.
8 dagen Side geboekt, bij aankomst op Antalya airport was de zgn transfer bus vertrokken zonder ons en had Alltours doorgegeven aan de plaatselijke medewerkster dat onze reis zou zijn geannuleerd.

Na veel woorden kregen wij te horen dat de reis geannuleerd was. Om vervolgens van een medewerkster te horen te krijgen dat er een fout was gemaakt, alsnog vervangend vervoer gekregen naar het hotel.

Bij vertrek hebben wij geen juiste informatie ontvangen, onze transfer terug naar de luchthaven stond gepland tussen 02:00 en 03:00 uur snachts. Uiteindelijk was de zogenaamde transfer om 01:30 vertrokken, zonder ons.

Na een flinke opstoot met het personeel van het hotel, welke ons nadrukkelijk hadden verteld dat wij tussen 02:00 en 03:00 bij de lobby werden verwacht, kregen wij Alltours aan de lijn.
In de stress, zonder geld en transport naar de luchthaven had de klantonvriendelijke medewerker ons verteld dat het niet Alltours hen probleem was en wij maar moesten kijken hoe wij op het vliegveld kwamen, als wij maar opschoten.

Nadat wij boos werden op het hotel zelf en er opstootjes volgden met de beveiliging, werden er militairen gebeld om ons koest te houden.

Alltours liet het ons lekker uitzoeken en vond het prima om de hoorn erop te gooien nadat wij ons hadden geuit.

Uiteindelijk zelf vervoer moeten regelen, boek hier NOOIT.

RONDUIT beschoft, slechte communicatie, en een onwijs klant onvriendelijke houding.

  • Algemeen 1
op 9 oktober 2020 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: oktober 2020

Onze vakantie is geannuleerd i.v.m. Corona en de annulering is keurig afgehandeld door Alltours. Mag ook wel eens gemeld.

  • Algemeen 10
op 9 oktober 2020 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: augustus 2020

Alles wat fout kon gaan, ging fout

  • Algemeen 1
op 24 september 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: oktober 2020

Het geboekte hotel gesloten ik weet dat al 2 weken maar volgens vakantiediscounter heeft alltours (waar hun blijkbaar ingekocht hebben) dit nog niet laten weten dus de reis gaat door .
Ondertussen staat Spanje al 7 weken op negatief reisadvies en zegt vakantiediscounter ja maar alltours is Duits dus dan gelden de Duitse regels
Om een lang verhaal kort te maken alltours heeft alles geannuleerd vakantiediscounter zegt dit niet te weten en het hotel is gesloten nu 6 dagen voor vertrek nog steeds 0 communicatie wat een bagger tent

  • Algemeen 1
op 15 september 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: oktober 2019

Belachelijk. Het hotel is gesloten. Weten we omdat we zelf contact hebben opgenomen. Moeten nu wel aanbetalen

Update:
alltours is een waardeloze organisatie. zw geven nu ivm corona pas een week van te voren aan of je wel of niet kunt gaan. eigenlijk kun je al lang niet naar mallorca want dat heeft code oranje. Ze laten je dus een maand voor vertrek de keus, of annuleren en 25% kosten betalen of alles betalen. Het zou netjes zijn om de termijn in deze tijd an te passen. Het hotel dat we geboekt hadden is nota bene zelfs gesloten.Wij hebben geannuleerd. waren met een groep van 9 personen. alltours harkt op deze manier nu nog wat geld binnen.Mar alltours vergeet aan de toekomst te denken. Al deze klanten denken nu voor ons geen alltours meer. Ze reageren ook helemaal niet op mail.Ik probeerde in deze periode een keer een vraag te stellen of het bahia del este hotel op mallorca nog boekbaar was. Wat schetst mijn verbazijng. Binnen een paar minuten een mail terug. Niet te geloven toch. Ze gaven aan dat het gesloten was maar ook zo weer open kon als de situatie zou verbeteren. Ik reageerde op deze mail dat ze dus wel kunnen reageren en daar kreeg ik weer het standaard corona mailtje op hoe druk ze het wel niet hadden. Alltours never en nooit meer. Wat een slechte organisatie. Het zou ze netjes staan om ons de aanbetaling terug te storten maar daar kunnen we denk ik alleen maar van dromen.

  • Algemeen 1
op 14 augustus 2020 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2020

Hotel is gesloten maar we horen niks

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2020 bestemming: Cuba / 2020, reisperiode: september 2020

Alltours en vakantiediscounter werken niet mee om de reis om te boeken. Cuba staat op oranje dus niet veilig. Maar ze willen alleen geld ontvangen. Ik zal nooit meer een reis boeken bij alltours en vakantie discounter. Super super slecht mensen trap niet in de goedkope reizen want het is alleen maar geld wat ze willen. Ze zijn beiden niet bereikbaar maar als je wil annuleren dan krijg je binnen een half uur een mail.

  • Algemeen 1
op 28 juli 2020 bestemming: Spanje / Calpe, reisperiode: september 2020

We zouden in Sept 2020 naar Calpe gaan.Spijtig genoeg is een reisgezel hervallen van kanker,dus mag niet vertrekken met het vliegtuig.
Dus maar gevraagd tot omboeking,geen avance,NJET.
Dus maar zelf geannuleerd dan.750€ kwijt.
Het zijn zakkenvullers tot en met,het enige wat voor hun telt is geld in het bakje,geld geld en nog eens geld.
En zo zijn er al veel mensen slecht uitgespeeld bij Alltours.
Conclusie : nooit meer met Alltours
SHAME ON YOU

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Spanje / Cala milor, reisperiode: augustus 2020

Vanwege gezondheidsklachten geannuleerd en 1300 euro kwijt

  • Algemeen 1
op 22 juli 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juli 2020

Hoe verklaar je dan dat wij gewoon reisbescheiden met alles erop en eraan krijgen voor een vlucht die al lang en breed gecanceld is.. En nee, niet door ons. Voor ons loopt de reis nog steeds. Ik weet dat het vluchtnummer eruit gehaald is maar Alltours blijft volhouden dat de reis wel door gaat. De vluchtmaatschappij en de luchthaven zeggen allebei neem met spoed contact op met alltours want de vluchten zijn eruit gehaald maar ja als ze beweren dat dat niet zo is en ons zelfs een prettige vakantie wensen. Wat moeten we dan?? Maar zelf annuleren NOOIT... Vroeg of laat zullen ze toch met compensatie op de proppen moeten komen. Oja, vertrekdatum is over 3 dagen. Ben benieuwd of ze nog zo eerlijk zijn dat we afgebeld worden.

  • Algemeen 1
op 18 juli 2020 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2020

Boeken al jaren bij alltours. Zouden in mei gaan en kregen ruim van te voren de mededeling dat de reis geannuleerd was. Kreeg de optie, omboeken, voucher of geld terug. Vanwege de onzekerheid, ook qua volgend jaar, hebben we gekozen voor geld terug. Binnen een maand stond het geld weer op mijn rekening. Alltours reageert niet op mail, begrijpelijk met het aantal annuleringen. Als je in de toekomst gaat reizen dan is het voor hun natuurlijk ook onduidelijk of alles überhaupt doorgaat. Annuleren doe je idd op eigen kosten als je hier zelf voor kiest, dat is altijd zo. Ik raad aan om af te w8en en hun site in de gaten houden. Ze komen tegen die tijd dat je vertrekt heus wel met een aanbod. Mijn ervaring met alltours, door de jaren heen, is goed.

  • Algemeen 9
op 12 juli 2020 bestemming: Griekenland / Korfu, reisperiode: augustus 2020

Voor de corinacrisis in januari 2020 een reis geboekt naar Corfu in augustus voor vier personen via Alltours met reisburo Ab in die Urlaub. Vanwege gezondheidsredenen van een van de deelnemers ( astma) en het reizen met kleine kinderen geprobeerd om de reis om te boeken. Reisburo amper telefonisch te bereiken en na diverse malen bellen en wachttijden van gemiddeld één uur totaal geen advies en hulp om te bemiddelen. Alltours biedt geen enkele mogelijkheid tot omboeken terwijl andere aanbieders ( Tui, Corendon) dit wel aan hun klanten aanbieden.Eindresultaat: een hoop annuleringskosten kwijt. (800 euro) NOOIT zullen wij nog een reis bij beide organisaties boeken. Vroegboekklanten worden de dupe in deze tijd.

  • Algemeen 1
op 8 juli 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: augustus 2020

Voor de coronacrisis een reis geboekt voor 12 dagen naar Gran Canaria. We zijn er zelf achter gekomen dat de accommodatie gesloten is en in Augustus waarschijnlijk ook nog. Alltours reageert nergens op en zijn telefonisch niet bereikbaar. Omboeken kan niet. We kunnen nu zelf annuleren voor €900 zodat we niet nog meer geld kwijt zijn. Waardeloze reisorganisatie waar ik nooit van mijn leven meer een vakantie boek!

  • Algemeen 1
op 8 juli 2020 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2020

Vanwege corona crisis proberen om te boeken ,naar 2021 met longpatienten durven we dit niet aan om nu te gaan laat staan wat er nog gebeurt we zij 1300 euro stonerings kosten kwijt ,en bij een nieuwe boeking ook nog eens 40 euro per persoon bijbetalen voor boekingskosten ,voor mij geen altours meer wat een slechte reisorganisatie

  • Algemeen 1
op 5 juli 2020 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: augustus 2020

We hebben begin januari een vakantie naar Tenerife geboekt. Dit was voor de Corna. Vertrek augustus. Vanwege Corona en gezondheidsredenen de reis geannuleerd. Er is geen enkele mogelijkheid tot omboeken. KORTOM BAM 800 EURO KWIJT. ZE HARKEN GEWOON GELD BINNEN. Alltours neem een voorbeeld aan TUI. Daar kan je wel omboeken. KORTOM NOOIT MEER ALLTOURS. DIT VERTELLEN WE AAN IEDEREEN NIET BOEKEN BIJ HUN.

  • Algemeen 1
op 3 juli 2020 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: september 2020

Wat een slechte organisatie!
Voor 5 september met ons gezin 8 personen een vakantie na Turkije geboekt, omdat onze ouders 45 jaar getrouwd zijn!
Me ouders zijn op leeftijd en angstig om op vakantie te gaan in deze Corona tijd.
En wij als hun kinderen en kleinkinderen zijnde vinden het ook onverantwoord.
Geen mogelijkheid om om te boeken na volgend jaar.
Al 2300€ aanbetaald en moeten maar zelf annuleren, weg 2300€.
Op geen enkele mogelijke manier willen ze wat voor je doen.
Niks is mogelijk!
Ze willen binnen nu en 3 weken het resterende bedrag van ons hebben, anders word de reis geannuleerd!
SCHANDALIG DAT ER ZO WORD OMGEGAAN MET KLANTEN!
Wij hebben hier geen woorden voor!
Dit moet toch niet mogen???
We hebben geboekt via Suntipp, die ons net zo goed laat stikken ook zij sturen je van het kastje naar de muur en houden je aan het lijntje!
Voor SUNtip ook geen goed woord over!
Het draait allemaal om geld geld geld en wij als klanten zijn maar een nummer!
NOOIT GEEN EURO MEER VAN ONS!
EN ZAL ER PERSOONLIJK VOOR ZORGEN DAT MIJN HELE FAMILIE EN VRIENDEN KENNISSEN COLLEGA’S ETC NOOIT BIJ JULLIE ZULLEN BOEKEN!!!!!
Schaam jullie diep!!!!

  • Algemeen 1
op 27 juni 2020 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2020

Jammer dat we niet gewoon kunnen omboeken naar volgend zomer...! zo vervelend dit. zet snel die zomer los en jullie houden meer tevreden klanten.

  • Algemeen 1
op 24 juni 2020 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: augustus 2020

Reisorganisatie die zo flexibel is als een deur, slecht communiceert en waar omboeken niet mogelijk is. We hebben ruim €1300,00 aanbetaald en willen liever dit jaar niet op vakantie i.v.m. risico persoon. Maar bij Alltours is omboeken niet mogelijk, annuleren kost je een absurde 30% van de reissom,dus weg € 1300,00. Dit is de eerste keer dat we geboekt hebben bij Alltours en ook gelijk de laatste keer.

  • Algemeen 1
op 19 juni 2020 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juli 2020

Slechte reisorganisatie , totaal geen communicatie, hier astma wat niet onder controle is, benauwd en hoesten vanaf januari al. wij mogen dus niet het vliegtuig in maar moeten wel betalen om te annuleren. super slecht. ze denken totaal niet mee.

  • Algemeen 1
op 16 juni 2020 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2020

Ik heb deze reis van Alltours via de VakantieDiscounter geboekt 2 weken voor vertrek door Corona geannuleerd , en ik kreeg als antwoord dat Alltours nog in afwachting hoe zij dit willen oplossen (geld terug of een voucher) het is nu 16 juni en nog steeds niks bekend!

  • Algemeen 3
op 12 juni 2020 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: mei 2020

9 mei zou ik naar Kos. Vanwege corona geannuleerd. Tot op heden nog niets gehoord. Geen reactie. Geen voucher en geen geld terug.

  • Algemeen 1
op 10 juni 2020 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2020

Geen mogelijkheid tot omboeken naar volgend jaar, waardeloos!

  • Algemeen 1
op 9 juni 2020 bestemming: Spanje / Blanes, reisperiode: juni 2020

Waardeloze organisatie zit al weken te wachten of de reis doorgaat met vertrek 19 juni nog steeds niks gehoord kan niet omboeken er moet eerst geannuleerd worden door alltours maar die blijft stil

  • Algemeen 1
op 8 juni 2020 bestemming: Turkije, reisperiode: juli 2020

Geen enkele duidelijkheid omtrent de vooruitzichten. Geen mogelijkheid tot omboeking naar volgend jaar. Een waardeloze organisatie

  • Algemeen 1
op 7 juni 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2020

Geboekt van 22 juni t/m 29 juni. Hotel gesloten tot zeker 1 juli vanwege corona. Reis kan dus absoluut niet doorgaan. Van alltours zelf hoor je dus absoluut nul komma nada niks. Wachten op officiele berichtgeving dat de reis niet door kan gaan. Tot die tijd geen voucher/omboeking/geld terug. Reis geboekt via een doorverkoper die er werkelijk alles aan doet om alltours aan de oren te trekken. Chapeau voor hun inzet maar zelfs de doorverkoper wordt door alltours in het ongewisse gelaten! Ze wachten gewoon tot ze de restantbetaling in het laatje hebben. Ik ga niet betalen voor een service die niet geleverd kan worden! Hopelijk komt er snel berichtgeving en boek ik via dezelfde doorverkoper een andere reis, vanwege de super inzet voor hun klanten maar alltours gun ik niks meer! Zo ga je niet met mensen om.

  • Algemeen 1
op 26 mei 2020 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: juni 2020

Omdat All tours mensen in het ongewisse laten net als ons gezin van 4
Reis is geboekt bij Suntip en beiden laat het volk stikken in de hoop dat ze geld kunnen stelen zo dat men annuleert vuile dieven hopelijk als corona voorbij is dat jullie bij faillissement krijgen volgende keer gaan we gewoon weer met Corendon!!!

  • Algemeen 1
op 20 mei 2020 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: juni 2020

Wij zouden 21 juni naar bali gaan. Er is nu nog een inreisverbod. De emirates vliegen nog tot 30 juni niet op amsterdam ( volgens hun website) . Maar er word wel om een aanbetaling gevragen. Want er is nog niet geannuleerd na 14 juni. Tuurlijk niet, want dan kunnen ze alle restantbedrage nog proberen te innen. HEEL slecht. Mensen geld uit hun zakken kloppen. Iedereen weet dat er nog niet gereisd kan worden.

  • Algemeen 1
op 20 april 2020 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: april 2019

Zouden 18 april vertrekken, enige wat we weten is dat er gratis geannuleerd is. Verder niks meer gehoord, wanneer krijg ik mijn geld terug all tours

  • Algemeen 1
op 12 april 2020 bestemming: Griekenland / Naxos, reisperiode: mei 2020

25 mei geboekt naar naxos. keurig vooruitbetaling gedaan.
Nu streng aangemaand om het restant te betalen.
Het zal alltours sieren om 7 weken vantevoren duidelijkheid te bieden over covid-19 i.p.v. 3 weken. Dit is een smerige conflictueuze praktijk t.a.v. restantbetalingen.
ALLTOURS PAS MET ONMIDDELLIJKE INGANG DE INFO OVER COIVID-19 AAN HET TERMIJN VAN 7 WEKEN OF LANGER!!!
WEES GEWOON EERLIJK!!!

  • Algemeen 1
op 10 april 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: mei 2019

Wij zouden 6mei naar Mallorca vliegen. Met all tours va Groningen. We hebben van het vliegveld al vernomen dat corendon en transavia dan nog niet vliegen. Er geld nog een inreis verbod en nu is er kans dat Spanje helemaal op slot blijft voor toeristen. Aanbetaling is gedaan. Nu geen informatie verder. Ze weten van niets. We kunnen volgens hen gewoon gaan. Of we de rest betaling willen doen geen bericht. Heeeeel slecht dit. Onze annuleringsverzekering kan niets. Want die moet eerst bericht van all tours hebben. Wij willen zelf eigenlijk al helemaal niet meer gaan. En lijkt me sterk dat er zomaar weer gegaan kan worden. Geen nieuws . Maar wel moeten dokken.

  • Algemeen 1
op 7 april 2020 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: mei 2020

Omdat wij 28 mei op vakantie zouden gaan wij hebben netjes de aanbetaling gedaan nu willen ze dat wij het restand betalen terwijl ze ons geen duidelijkheid kunnen geven of wij wel kunnen gaan.Zij denken dat wij gewoon kunnen gaan vliegen rond die tijd maar je wilt toch helemaal niet gaan met de Corona die over de hele wereld is uitgebroken wij hebben netjes aan gegeven dat wij wel een tegoed bon willen van de aanbetalen zodat we als alles veilig is gewoon weer bij hun willen boeken maar nee hoor dan moeten wij maar annuleren . Terwijl de andere touroperators al tot 1 juni niet meer vliegen

  • Algemeen 1
op 22 maart 2020 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: maart 2020

Op de voorlaatste dag van mijn vlucht om terug naar huis te gaan kreeg ik de melding dat mijn vlucht geannuleerd werd. Ik probeer iedereen van alltourz te bellen en te vragen of er andere alternatieven zijn. Heeft me al meer dan 200 euro gekost aan telefoonkosten om iemand aan de lijn te krijgen! Die boekte uiteindelijk mijn vlucht om naar een andere stad (Dusseldorf). Daar werd ik aan mijn lot overgelaten terwijl ze mij zeiden dat de treinticket naar Brussel vanuit Dusseldorf inbegrepen was!!!!! Ik ben om 1u snachts geland in Dusseldorf en daar werd ik aan mijn lot overgelaten!!!! NOOIT MEER MET DEZE TOUROPERATOR!!!

  • Algemeen 1
op 14 maart 2020 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: maart 2020

Omdat we ivm Corona niet willen vertrekken over een week, en alltours 30 dagen nodig heeft. wij willen omboeken, win/win en alltours weigert. inmiddels is corendon goed bezig met vouchersysteem.

  • Algemeen 1
op 3 februari 2020 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: februari 2020

We gaan nog op reis, maar heb een aantal kostbare punten, die je niet van tevoren weet. We reizen va Dusseldorf, en ik neem mijn eigen rolstoel mee. Nu kregen we te horen dat we zelf een mail in het Duits naar Tui mochten sturen, of voor 25 euro ging het reisbureau het doen. Daarna kregen we grote schrik doordat we een formulier moesten tekenen dat we 54 euro per enkele reis moesten betalen voor de shuttle naar het hotel (12 km) enkele reis. Daarop maar een taxi gezocht, en dat kost ons toch nog 25 euro enkele reis. Zonde, en had ik graag eerder geweten

  • Algemeen 7
op 9 januari 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: december 2019

Reis was heel goed , enkel bij terugkeer zijn onze koffers verdwenen , nooit aangekomen , diverse malen gemaild met alltours maar geen reactie , zelf maar contact zoeken met de vliegmaatschappij zeker , zitten nu al 14 dagen te wachten

  • Algemeen 5
op 11 november 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: januari 2019

Het hotel was goed alleen de service van Alltours was bagger. We vlogen vanaf Schiphol maar moesten via een omweg terug. De terugvlucht was naar Rotterdam met drie uren vertraging. Vanaf Rotterdam moesten we het maar uitzoeken om op Schiphol te komen waar onze auto stond. Taxi voor zes personen zelf moeten regelen. Alltours communiceerde daarna niet meer. Meerdere mails gestuurd en een klachtenformulier ingevuld. Helaas geen reactie. Wij reizen nooit meer met Alltours!

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2019 bestemming: Marokko / Agadir, reisperiode: oktober 2019

Schandalig, geen enkele dienst na reservatie, totaal aan ons lot overgelaten. Door omstandigheden vlucht gemist. Wij proberen touroperator te contacteren om oplossingen te vinden, geen enkel contact mogelijk. Zelf nieuwe vluchten moeten boeken. Voor accommodatie, moeten we via touroperator oplossing vinden maar ze zijn al hele dag niet te bereiken. Straatje zonder einde, geen enkele ondersteuning of hulp! Ondertussen al 2000euro extra kwijt. En nog steeds geen oplossing voor hotel want zij wensen enkel met operator te onderhandelen, en zij zijn niet contacteerbaar.

  • Algemeen 1
op 17 augustus 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2018

Vervoer van en naar hotel was prima. Ik ben alleen niet zo gecharmeerd door de misleidende informatie van de reisleider ter plaatste. Excursie boeken via AllTours? NOOIT meer. Bij Reisleider 220 euro betaald voor 4 pers Blaue Reise. Buiten het hotel dezelfde excursie op dezelfde dag op dezelfde boot: 75 euro voor 4 pers!!! Dit verschil is bizar. Zo ook de jeepsafari. Bij de reisleider voor 4 pers 140 euro. Buiten het hotel 80 euro..... Waarom moeten deze prijzen zo belachelijk hoog zijn????

  • Algemeen 3
op 8 juli 2019 bestemming: Spanje / Formentera, reisperiode: juni 2019

De reis was tot in de perfectie geregeld. Alle verbindingen per taxi of bus waren ruim op tijd ter plekke. Hotel Sa Roqueta op Formentera was rustig gelegen nabij diverse strandjes en op loopafstand van Es Pujols! Superschoon hotelletje met airco op de kamer en een uitstekende keuken! Enkele minpuntjes: géén TV en koelkastje op de kamer. Wil je een kamer reserveren, zorg dan dat je een kamer krijgt aan de voorzijde met frisse zeewind en zeezicht. Achterkant is bloedheet en biedt weinig perspectief!

  • Algemeen 10
op 4 juni 2019 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: mei 2019

Heel slecht de . bestuurders werken . te veeel uren en vallen bijna in slaap heen reis nar alayna en terug reis precies zelfde levens gevaarlijk ik ben naaast de bestuurder gaan zitten maar sprak geen engels nooit meeer via deze firma

  • Algemeen 1
op 23 februari 2019 bestemming: , reisperiode: maart 2019

Website zeer misleidend. Je vult netjes alle gegevens in, inclusief vertrek/terugreis. Vervolgens komt de prijs p.p. in beeld met een korting van 44 %. Als je de reis gaat boeken, wordt de reis meer dan 2x zo duur voor je gepresenteerd. Hierover gebeld. Antwoord: het systeem heeft zich nog niet actueel aangepast. Zeer slecht en misleidend

  • Algemeen 1
op 31 januari 2019 bestemming: Portugal / Praille de la luz, reisperiode: oktober 2018

Voor de duidelijk, mijn reis was geweldig. Wij komen hier een paar keer per jaar en hebben deze reis geboekt bij Prijsvrij inclusief huurauto. Dit doen wij altijd, wel zo makkelijk. Achteraf betaal je dan een paar tientjes voor Tol en luchthavenbelasting. Echter voor het eerst bij Prijsvrij. Het schetste dan ook onze verbazing dat er na de vakantie 261,47 werd afschreven van onze credit card. Telefonisch werd onze medegedeeld dat dit ook voor een verzekering was en navigatiesysteem die overigens niet in de auto aanwezig was. Prijsvrij onthoud zich van alle verantwoordelijkheid ik kon een klacht indienen en dit zou doorgestuurd worden naar Alltours. Na 9 weken kregen we als antwoord terug dat het dus daadwerkelijk om een verzekering gaat. Prijsvrij waar wij dus geboekt zegt niets voor ons te kunnen doen. Als ik kan aantonen waar op de website staat dat de inclusief auto, ook inclusief verzekering is dan kan ze iets voor mij doen. Heel dom van mij natuurlijk om er van uit te gaan dat alle reisbureaus het zelfde werken. Maar ik voel me misleid want in mijn beleving is inclusief auto ook echt inclusief auto zoals bij 3 andere reisbureaus waar wij dit eerder hebben gedaan. Want zeg nou zelf, voor 261,47 had ik de auto zelf kunnen huren en een reis uitgezocht die niet inclusief auto was geweest. Dat had achteraf een hoop ergernis en geld gescheeld! Jammer Alltours en vooral Prijsvrij! Die zaken doet met deze organisatie. En geen verantwoordelijk wil nemen.

  • Algemeen 1
op 16 januari 2019 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: augustus 2017

Wijzelf hebben genoten, echter conform de faciliteiten zoals aangeboden in de brochure en de werkelijk geen overeenkomst. Niet alleen dat maar meer de afhandeling van Alltours van onze klachten is écht schandalig. Op mijn laatste 2 mails überhaupt geen reactie meer...Voor ons nooit meer een vakantie via Alltours, wil nl graag gehoord worden als klant en je betaald voor je reis en als deze dan niet is zoals bedacht en organisatie heeft daar aandeel in dan moet daar wat tegenover staan...Helaas bij alltours dus niet het geval.

  • Algemeen 6
op 22 oktober 2018 bestemming: Egypte, reisperiode: augustus 2018

Nou wij gingen naar Egypte via Alltours van 17-08-2018 TOT 01-09-2018 we komen echt vaak in Egypte maar dit hotel was zo slecht had een 8.9 dus wij dachten moet goed zijn na dag 1 wilde ik al weg dus een mail naar het reisburo Allours na een dag of 6 nog niets gehoord dus maar een mail naar de tussen persoon en ja hoor de zelfde lag er een brief in onze kamer dat hij die middag om 13:30 in de lobby van ons hotel zou zijn erg jammer dat zo reisleider zelf niet kan bedenken dat je niet in je kamer zit als je op vakantie ben .
de dag er na gingen we hem maar even bellen we hadden ook allemaal excursie geregeld dus gaven dat we dus graag een afspraak wilde maken maar of vroeg in morgen of na 4 uur .maar nee hoor weer een brief dat hij de dag er na om 1 in de lobby zou zijn .De mensen achter de balie van het hotel wilde wel met hem bellen voor ons omdat hij dacht dat hij ons niet begreep nou hij gooide gewoon de hoorn er op .
toen dachten wij we moeten onze klacht wel melden hier in Egypte dus ik schreef een brief liet hem uitprinten met het idee deze op de dag van vertrek te laten zien er 1 aan hem tegeven met onze handtekenig .
maar goed ook op de dag van verterk niemand gezien van Alltour niet in het hotel en oo niet op het vliegveld dat hadden wij nog nooit mee gemaakt .
ik heb op de dag van verterk wel mijn brief per mail gestuurd 6 weken kreeg ik een mail van Alltours ze konnen niets met de klacht die had ik namelijk in Egypte moet meld bij de reisleider HAHA ja als die een keer zijn hoofd had laten zien .
DUS NOOIT MEER EEN REIS VIA ALLTOURS ZO SLECHT REISBURO HEB IK NOG NOOIT MEE GEMAAKT

  • Algemeen 3
op 22 oktober 2018 bestemming: Spanje / Mallorca Canyamel, reisperiode: oktober 2018

De reis was goed alleen het einde niet. We werden niet opgehaald door de transferbus van Alltours en hebben een taxi moeten pakken wat €93 extra heeft gekost. Ook waren we op het nippertje op tijd om in te checken omdat we eerst een uur hebben staan wachten op de bus. Gelukkig zijn de Spanjaarden reuze vriendelijk en behulpzaam geweest. Met twee kinderen erbij is dit niet ideaal te noemen. Zoiets zou gewoon niet moeten mogen gebeuren vinden wij als je reis met transfer boekt.

  • Algemeen 6
op 4 oktober 2018 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: juli 2018

Zeer slecht AllTours en reisburoMondial te Coevorden horror vakantie gehad niemand thuis zwaar opgelicht met kids 950€ voor 7 nachten stokbrood met chocopasta gegeten ! On je kapot voor te schamen ik heb mail en foto’s genoeg als bewijs ! Zeer slechte mensen dit zo ga je niet met mensen om !

Zeker niet als je eerst mailt dat het niet oke is , binnen 3 minuten met de koffers nog dicht heb ik gebelt dat we naar hyis wilden ! Niet urgent directrice was op vakantie een hele mooie !!!! Typisch nederlands dit zo een bedrijf runnen ! All Tours en de rest nooit weer !

Liever normaal bedrijf ! Let op als het fout gaat ben je gewoon je geld kwijt ! 128,50€ geschillen comissie betalen pffff zal nog meer uitgeven ! En ze nemen maatregelen als je te veel op internet zet !

Gewoon onderbouwd de waarheid ! Lihkt wel Russich

  • Algemeen 1
op 22 september 2018 bestemming: Bulgarije / Zonnestrand (Sunny Beach), reisperiode: september 2018

Wij zijn in het das hotel geweest voorheen caimero en nu dashotel dit is een grote0 waard eten heel slecht niks te doen avonds heel slecht nooit meer wij zijn er 11 keer geweest maar nooit meer net de kamers waren netjes een heel slecht hotel geld weg gegooit nooit meer wij zullen dan geen reclame meer maken vreselijk

  • Algemeen 1
op 14 september 2018 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juli 2018

Via prijs.vrij geboekt. Niets van de accommodatie klopte. De foto's waren verouderd en tijdens mijn vakantieperiode werd er ook nog eens verbouwd waardoor uitslapen er voor de komende twee weken niet in zat! Via Prijsvrij een klacht ingediend en zij geven aan dat er niet verbouwd werd in die periode. Hiermee geven zij dus aan dat ik lieg. Waarom zou ik alle moeite doen om een klacht in te dienen als dit niet waar was. Ik heb een hele lange lijst van wat er allemaal niet klopte en ik word niet serieus genomen. Van alle reizen die ik heb meegemaakt was dit de aller slechtste! Ik ben ontzettend kwaad en laat het hier niet bij zitten.

  • Algemeen 4
op 31 augustus 2018 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: juli 2018

Wat een vreselijke reisorganisatie.
We hebben over moeten stappen in Istanbul, stond er niet bij bij het boeken maar ze gaan er vanuit dat je zelf precies weet hoe lang het vliegen is. Dan kom je om 5 uur 's morgens daar aan na een lange reis moet je ook nog bij betalen voor een extra bed. Terwijl je voor een 4 persoons kamer hebt geboekt. € 2,- per nacht extra betalen. Op dat moment wil je gewoon naar bed dus denk je van nou ja dat regelen we in Nederland wel weer. Nee zegt All Tours je had dat direct bij de reisleiding in Egypte aan moeten geven. Dat ben je verplicht. Nou ja dat is toch achterlijk. Dus een vreselijke reisorganisatie

  • Algemeen 4
op 26 augustus 2018 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: augustus 2018

Een slechte ervaring bij aankomst. We werden gescammed door medewerkers van Alltours zelf. Normaal betaal je 25 dollar voor een visum om Egypte binnen te mogen. De medewerkers lieten ons in totaal 150 euro(5 personen) betalen. De hogere kostprijs werd ons niet op voorhand meegedeeld. Indien we niet direct betaalden konden we geen gebruik maken van de shuttle. Pure diefstal en chantage.

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2018

Wij hadden een envelop waargeen gegevens bij stonden welke hostess wij hadden .En ook niet wanneer ze bij het hotel zouden komen . Slechte reputatie voor zo'n reisorganisatie en wij moesten ook nog 2euro pd.pp betalen voor de Wi-Fi op onze kamer .Terwijl in de omschrijving staat dat Wi-Fi gratis is .Alleen in het hotel zelf bij de lobby en bij de bar en buiten. Terwijl er in de bus werd gezegd door een alltours medewerker dat er een hostes zou komen in het hotel .

  • Algemeen 7
op 31 juli 2018 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2018

Op vliegveld aangekomen bleek er geen hostes en geen transport te zijn, volledig aan je lot overgelaten. Gebeld en vervolgens wordt er dan gezegd pak maar een taxi en dan krijg je morgen het geld vergoed. Meer dan €300 euro uren te laat aangekomen in het hotel toch maar vol zin aan de vakantie te beginnen, blijkt dat alltours niet van plan is om de taxikosten te vergoeden.. zeer slechte geregeld in Lloret de Mar. Hostes daar laten je aan je lot over.

  • Algemeen 1
op 29 juli 2018 bestemming: Spanje / S'Illot, reisperiode: juli 2018

Een werknemer had een deuk in onze huurauto gereden op de hotel-parking. Het hotel zei ons dat alles geregeld zou worden. Ondanks dat hebben wij een factuur van 870 euro en wil de manager ons niet te woord staan.
Onze dochter heeft hand- voet- & mond-ziekte opgelopen.
Het volledige hotel is Duits: Eten, receptie (spreekt praktisch geen Engels) animatie. Om het helemaal leuk te maken hadden we ook nog lekkage in de kamer. Graag had ik een leuke review over Allsun mariant park geschreven maar ik kan niets anders dan jullie ten zeerste af te raden dit hotel te boeken, zonde van je geld en vakantie dagen.

  • Algemeen 2
op 22 juli 2018 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juni 2018

Zeer slechte organisatie.
Met de bus afgezet bij de accomedatie, na een uur zelf erachter moeten komen dat de sleutel bij een receptie op een andere accomedatie lag.
14 dagen geen nieuwe lakens en handdoeken gehad omdat we schijnbaar in een particuliete bungalow zaten.
Fotos op de site van Sun Club onze accimedatie zijn bedrog.
Nb op de dag van vertrek is de bus ons vergeten op te halen, 1.5 uur staan wachten, toen maar taxi gepakt naar het vliegveld.
Nederland als je een rot vakantie wilt hebben boek dan bij ALL TOURS

  • Algemeen 1
op 3 juni 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2018

Vakantie was wel een hoger punt waard. Helaas was de terugreis dramatisch. Onze namen stonden niet op de passegierstlijst voor de terugvlucht! Wij in lichte paniek naar balie van Alltours. Deze mensen verdienen een 10 voor hun inzet en hulp. We misten onze vlucht maar konden gelukkig met de volgende mee. Dus de 8 die ik voor deze reis geef is door de goede hulp van Alltours, anders had het voorval heel de vakantie vreugde goed kunnen verpesten.

  • Algemeen 8
op 3 mei 2018 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: mei 2018

De vluchten die we hebben geboekt, bestond en bestaat niet. Terugvlucht moet nog plaatsvinden. Zijn frauduleus!

  • Algemeen 1
op 3 november 2017 bestemming: Spanje / Playa d'Ingles, reisperiode: mei 2017

Een reis geboekt bij Alltours via Tjingo, all inclusive. Bij aankomst in het hotel op Gran Canaria bleek dat het hotel gerenoveerd werd. Dit met gevolgd, dat verblijf bij het hotel overdag bijna niet te doen was door de overlast van de herrie van de sloophamers etc. Het hotel was een hotel wat exclusief samenwerkt met Alltours, dus Alltours moest ban de renovatie op de hoogte zijn. Klacht ingediend bij de reisleiding ter plaatse. Na de vakantie klacht ingediend bij Alltours, via Tjingo, dat was begin juni 2017. Na lange tijd en informeren van onze kant, bericht gehad dat onze klacht niet bekend was bij Alltours. Na bemiddeling door Tjingo werd klacht alsnog in behandeling door Altours. Begin november bericht gehad dat een vergoeding overgemaakt zal worden. Bedrag is lager, dan andere hotelgangers kregen na hun klacht. Zij hadden hetzelfde reisbedrag betaald als wij. Al met al vijf maanden na de reis werd de verpeste vakantie afgedaan met een bedragje van ongeveer
€ 160. Voor ons in ieder geval nooit meer Alltours.

  • Algemeen 3
op 28 oktober 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: december 2017

Alltours.nl heeft een website met lokkertjes. Ze zetten de reis in een aanbieding en als je dan werkelijk wil boeken is de reis niet meer beschikbaar alleen voor een hogere prijs. Tot 4 x toe een reis met vlucht willen boeken wat uiteindelijk niet gelukt is omdat dd reis met boeken ineens duurder werd. We hadden hier geen goed gevoel over en daarom niks geboekt maar elders.

  • Algemeen 1
op 15 oktober 2017 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: oktober 2017

Hotel had een kakkerlakkenplaag, was niet schoon (groene aanslag bij kraan die al meer dan een jaar dus niet fatsoenlijk is gepoetst), bidet was ook niet schoongemaakt voor aankomst, vlekken in handdoeken. Alltours kon niks voor ons betekenen na meermaals contact werd gezegd dat we se volgende dag moesten bellen of gebeld moesten worden. Na 4 dagen het aanbod gehad om verhuisd te worden naar een ander hotel tegen een meerprijs van minimaal 150€ terwijl we al véél teveel betaald hadden voor het krot waar we verbleven. Een klein onderzoek wees aan dat het hotel waarnaar we konden verhuizen even smerig was als het hotel waar we verbleven (inclusief kakkerlakkenplaag waar niks aan wordt gedaan door het hotel) maar dan tegen meer geld. Bij de vraag voor nog andere hotels hetzelfde verhaal. Schandalig slechte service: je kunt beter zelf boeken of voor een betere organisatie kiezen !

  • Algemeen 1
op 20 september 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: september 2017

Werden met de bus aan een drukke weg afgezet en moesten door een tunnel met zware koffers en zeer slecht bewandelbaar was en dit terwijl de bus goed voor het hotel kon stoppen, heb hier 3 dagen met rugpijn gelegen dit is echt schandalig en op de derde dag al brief met bye bye en tijd van terug reis door de deur geduwd, geeft naar 5 dagen te gaan wel een optimaal vakantiegevoel😭

  • Algemeen 4
op 19 augustus 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2017

De heenreis was prima. Personeel op de luchthaven was vriendelijk en hielp ons snel richting de bus. Vanaf Palma waren we met de transfer binnen een uur bij ons hotel in Alcudia, hier werden wij als eerste van alle reizigers afgezet.
Op de laatste dag zouden wij wederom een transfer van hotel naar luchthaven hebben. In de map van Alltours die bij de receptie van het hotel lag, stond aangegeven dat de transferbus rond 18.40 bij ons hotel zou zijn. Wij moesten een kwartier voor tijd (18.25) klaar staan (we vlogen 22.00 uur = ongeveer 20.00 aanwezig zijn op het vliegveld). Om 17.45 zaten we klaar voor het hotel. Het werd later en later maar geen bus. Er reden wel bussen voorbij, maar geen enkele bus stopte. Rond 19.00 zijn we naar de receptie gelopen. Zij hebben naar Alltours gebeld. Ze zouden wel langs gereden zijn maar wij zouden zelf waarschijnlijk te laat zijn, want ze hadden niemand gezien. De receptiemedewerker gaf aan ook geen bus te hebben gezien die voor het hotel is gestopt (vaak lopen buschauffeurs nog naar binnen om mensen op te halen) en ook stond duidelijk in de map dat ze er 18.40 zouden zijn. Het hotel heeft voor ons een taxi geregeld, het was inmiddels al 19.45 uur. Eenmaal in de taxi hebben we geprobeerd het "nood"nummer te bellen, maar dit werkte niet. Vervolgens hebben we naar Alltours in Duitsland gebeld en het verhaal uitgelegd. De taxirit a €75 mogen we verhalen op Alltours. Uiteindelijk waren we nog op tijd voor onze vlucht, maar het is enorm zonde dat je een transfer boekt "zodat je je geen zorgen hoeft te maken over de reis van hotel naar luchthaven", maar het uiteindelijk door ons en het hotel moet worden opgelost en je alleen maar gestresst wordt omdat je misschien je vlucht niet haalt. Bovendien jammer dat er gezegd wordt dat wij te laat waren, terwijl wij duidelijk zichtbaar met koffers voor het hotel zaten en geen enkele bus is gestopt. Ik hoop dat Alltours hier iets mee gaat doen, want dit moet natuurlijk niet de bedoeling zijn.

  • Algemeen 4
op 12 augustus 2017 bestemming: Griekenland / georgiopoli, reisperiode: augustus 2017

Via alltours een vakantie geboekt op Kreta in hotel Feriniki (3 sterren). Het slechtste hotel dat ik ooit ervaren heb. Gelukkig was dit van korte duur. Na 2 uur in de nacht wachten op een kamer werden we door het personeel van hotel Feriniki in een stinkende auto naar een ander hotel gebracht om te overnachten. De volgende dag werden we in dezelfde stinkende auto opgehaald en bij Feriniki afgezet. Daar moesten we vervolgens weer wachten samen met nog 20 andere gasten, waarvan sommigen al 4 dagen wachten op een kamer. Toen het noodnummer van Alltours gebeld. Nog nooit waren we zo blij met een reisorganisatie. Binnen een kwartier was er een ander hotel (5 sterren) voor ons geboekt en 5 minuten later stond er een taxi voor ons klaar om ons naar het Georgiopolis Resort te brengen. Dit hotel deed zijn haar 5 sterren eer aan. Wij waren weer helemaal gelukkig en hebben een super vakantie gehad, met dank aan de fantastische hulp van Alltours.

  • Algemeen 10
op 8 augustus 2017 bestemming: Spanje / Cala Radjada, reisperiode: juli 2017

We gingen met 4 personen naar hotel Triton Beach Om zeker te zijn dat we 2 kamers haddenvan 2 personen hebben we additioneel per persoon nog 70 € per persoon bij betaald Daar aangekomen werden we in een kamer voor 4 personen geïnstalleerd Na veel over en weer gepalaver bij de receptie werd uiteindelijk de hostess van All tours erbij gehaald Op onze tickets stond wel degelijk dat het ging over 2persoonskamers maar het hotel sprak dit tegen Er waren ook geen andere kamers beschikbaar vanwege de overboekingingen in die periode. de hostess stelde dan voor om een hotel te zoeken op een andere plaats maar slechts de laatste 2 dagen werden we op de hoogte gebracht dat we eventueel in een plaats 25 km verder mogelijk zouden kunnen proberen een andere kamer te vinden Voor mijn part nooit meer

  • Algemeen 4
op 4 augustus 2017 bestemming: Spanje / can pastilla, reisperiode: juli 2017

Nog nooit meegemaakt dat vanaf het landen tot aan het hotel net zolang duurt als de vlucht, 2 uur dus. De bus naar het hotel werd met 6 verschillende vluchten gevuld. Waarvan de laatste 45 minuten later landen dan wij als eerste. Oftewel hebben we bijna 1.5 uur moeten wachten en uiteindelijk vertrok de bus zonder 12 personen die er nog niet waren. Afstand naar het hotel was maar 10 minuten!! Bij de balie van Alltours stond je ook in een lange rij. Normaal is het 1 bus met mensen uit 1 vliegtuig en ben je zo weg. Dus nooit meer Alltours!!

  • Algemeen 4
op 20 juli 2017 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2017

Omdat wij niet tevreden zijn over de terugweg .We zouden opgehaald worden bij ons hotel er kwam wel een bus maar dar stonden onze namen niet op dus we werden niet meegenomen naar het vliegveld.Geprobeerd om altours te bereiken maar het was weekend dus ze namen de telefoon niet op.Hebben toen maar besloten om zelf een taxi te nemen .Hebben daar uiteruit kosten voor moeten makenmaar to op heden hebben we dat (na vele mailtjes nog niet terug gekregen

  • Algemeen 4
op 20 juli 2017 bestemming: Griekenland, reisperiode: mei 2017

Eenpersoonskamer veel te klein. Geen plaats voor je koffer. Bed veel bijzonder slecht, de veren porden je in de rug. Om naar buiten te kijken moest je op je tenen staan. De reisleiding ter plekke, pas na 2 dagen bereikbaar, beweerde dat dit voor een eenpersoonskamer el redelijk was. We konden een betere kamer krijgen met bij betaling van €20 per nacht. Dit geeft het gevoel van een oplichterstruc. Nooit meer alltours en nooit meer boeken via D-reizen

  • Algemeen 3
op 10 juli 2017 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juli 2017

Folder Alltours is misleidend. Niets maar dan ook niets was in orde in ons resort. Kregen we na zoveel klachten aan de receptie te horen dat deze resort overgenomen was door oost europese groep. Na direct contact opgenomen te hebben op het nummer van alltours kregen we geen gehoor. Dan maar het kantoor gebeld waar we geboekt hadden. deze kregen alltours dan wel aan de lijn en men had daar gemeld dat ze de reisagent contact gingen laten opnemen bij ons persoonlijk wanneer hij ons zou bezoeken. Nooit wat van vernomen. Wij hebben niet geboekt met een NL reisbureau maar wens mijn ervaring met alltours even te vermelden. We hebben ontzettend veel betaald voor deze reis van 15 dagen en het mooiste moment was toen ik de vlucht naar huis kon nemen. We zijn er ziek van en zullen een klacht indienen bij het europees centrum voor de consument. Dan werkt een mens een jaar hard om 2 weken te genieten van een welverdiende vakantie

  • Algemeen 4
op 2 juni 2017 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: april 2017

April 2017 naar Fuerteventura geweest. Aankomst op het vliegveld ging prima, hotel was prima, vertrek naar het vliegveld was prima. Maar... De bijeenkomst op dag 2 was alleen maar in het Duits. (wij wisten niet dat het een Duitse organisatie was) Gelukkig kon de reisleidster wel Engels en zodoende hebben we een excursie kunnen boeken. We hadden een vip-trip eilandtour geboekt, omdat de reisleiding ons zei dat de gids ons wel wat dingen op locatie in het Engels kon vertellen. Zo waren we bij de eerste stopplek. Zag er indrukwekkend uit, maar hoe het ontstaan was wisten we niet, dus naar de gids gegaan en haar gevraagd of ze ons in het Engels uit wilde leggen wat er daar nou te zien was. Zegt ze keihard, ich spreche keine Englisch. Wij zo van huh, maar de reisleiding had ons gezegd dat ze ons wel dingen kon vertalen. Waarop de reactie was dat we dan maar een Engelse excursie hadden moeten boeken. Nou, daar sta je dan met je goede gedrag. De hele dag verpest, want de hele dag een geklets aan je hoofd waar je niks van snapt. Bij thuiskomst een klacht ingediend via D-reizen waar we hadden geboekt. Alltours heeft het nagevraagd bij hun reisleiding ter plekke, maar deze zegt keihard dat ze dat niet tegen ons heeft gezegd dat die gids wel engels kon. We worden uitgemaakt voor leugenaars en daar blijft het bij. D-reizen vond het ook een erg makkelijke reactie van Alltours en heeft er nog een bericht achteraan gestuurd, maar helaas vissen we gewoon achter het net. We hadden veel beter voor minder geld via een lokaal excursiebureautje tegenover ons hotel een Engels-talige excursie kunnen boeken.
We boeken nooit meer via deze organisatie, wat een viezeriken zeg, BAH! Oplichters!!

  • Algemeen 1
op 8 mei 2017 bestemming: Cuba / Varadero, reisperiode: mei 2017

De eerste boekingspoging via internet kwam niet door. Na telefonisch contact toch de gewenste reis kunnen boeken. Tot twee maal toe bevestigt dat het om een Eurowings vlucht inclusief eten en drinken ging. Bij check op de site van de vliegmaatschappij leek ook alles in orde. SMART tarief stond er. In het vliegtuig blijkt vervolgens dat toch alleen de vlucht is geboekt. Blijkbaar boekt ALLTOURS dus ACHTERAF je tarief om naar het BASIC TARIEF !! Eenmaal in het vliegtuig kun je het zelf regelen met de crew dat je kinderen toch te eten en drinken krijgen op een vlucht van 10,5 uur !

Ik ben dan ook geneigd te denken dat ALLTOURS klanten bewust misleid.

Op mijn klacht hierover heb ik nog geen antwoord gekregen.

  • Algemeen 6
op 7 mei 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: mei 2017

Bij aankomst op het vliegveld, staan alle reisorganisaties bij elkaar mensen op te wachten, wij met 9 personen hebben een tijdje gezocht naar alltours, bleek er ergens tussen de menigte een klein bordje te staan dat we bij b14 moesten zijn, dit was ook weer erg lastig vinden, maar uiteindelijk gelukt. Eenmaal in hotel aan gekomen blijkt de reisleidster pas na 3 dagen te komen tewerk we er maar 6 dat zijn, dus als je dingen zou willen ondernemen is dat rijkelijk laat, er waren zelfs excursies die maar 1 keer per week georganiseerd werden.

Toen ze dinsdag om 12.30 zou komen heb ik een uur in de lobby zitten wachten samen met enkele andere gasten, na een uur zijn we af gehaakt en hebben dus niemand gezien. We zijn zelf maar een auto gaan huren maar hadden geen idee wat leuke plekjes waren dus dat was vrij lastig te vinden. Gelukkig hielpen ze ons in het hotel wel op weg en zat daar iemand van een andere organisatie die ons werk wilde helpen, want ook telefonisch gaven ze niet thuis, waren niet te bereiken.

Toen ik per ongeluk iemand trof van alltours op onze 1na laatste avond, gaf ze aan dat ze inderdaad ruim een uur te laat was geweest. Op de vraag of ze voor mijn laatste dag nog iets kon regelen, gaf ze aan dat dit niet mogelijk was en dat het haar spijt dat ze voor ons niets heeft kunnen beteken deze vakantie.

Gelukkig via het hotel nog wel zaken kunnen regelen dus een fijne vakantie gehad, maar niet dankzij alltours.
Ohh ja en de hotline die 24 uur per dag bereikbaar is, is er niet in het weekend, dus met problemen kon je dan ook niet terecht. ..
Alet al, de eerste en laatste kreet met alltours...

  • Algemeen 4
op 23 februari 2017 bestemming: Dominicaanse Republiek / Punta Cana, reisperiode: januari 2017

We hadden voor desbetreffende hotel gekozen vanwege oa het mooie zandstrand, eenmaal aangekomen bleek dit strand erg tegen te vallen en kwam totaal niet overeen met de foto's. Een dag later hebben wij dit gelijk gemeld bij de reisleider van Alltours. We hadden immers flink betaald voor deze vakantie en waren erg teleurgesteld. De reisleider beloofde ons te bekijken wat mogelijk was, bijv. een ander hotel en zou hier uiterlijk de volgende dag op terug komen. Om een lang verhaal kort te maken heeft Alltours ons keihard in de steek gelaten en namen geen contact meer met ons op. Wij hebben zelf meerdere malen geprobeerd te bellen maar zonder succes. Ook in de map van alltours konden wij niet terug vinden wanneer de reisleiding in ons hotel aanwezig is. Wij hebben een dure vakantie gehad die uiteindelijk behoorlijk tegen viel. Ook hebben wij contact opgenomen met de Vakantie Discounter die hebben ons geprobeerd te helpen ook zonder succes. Eenmaal weer terug in Nederland een klachtenbrief gestuurd maar Alltours geeft niet thuis. Ze beweren zelfs schriftelijk contact op te hebben genomen tijdens de vakantie, wat dus niet het geval is. Wij zijn 2 eerlijke en correcte mensen en zijn laaiend over hun reactie. Al met al een zeer slechte ervaring met alltours en wij raden aan geen vakantie te boeken bij deze reisorganisatie. Ze gaan niet netjes met hun klachten om en zijn erg klantonvriendelijk. Boek NIET bij Alltours.

  • Algemeen 5
op 18 februari 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2016

Geweldig hotel schoon , mooi gelegen aan het strand , eten heel goed , maar vooral rustig geen groot hotel .

  • Algemeen 10
op 20 oktober 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: oktober 2016

De reis is goed verlopen maar er is geen enkele uitleg gegeven en er is geen reisleiding in het hotel geweest. We werden vier uur voor vertrek al op het vliegveld afgeleverd voor vertrek. Waarschijnlijk omdat ze voor die paar mensen niet richting het vliegveld wilden rijden. We kregen het idee dat ze geen moeite wouden doen voor een paar mensen. Wij zouden er niet snel weer voor kiezen.

  • Algemeen 6
op 10 augustus 2016 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: augustus 2016

Een geweldige vakantie geboekt in juli met een score op zoover van 8,9 naar Kahya Resort & Aqua

Inmiddels staat de score op 7,8 en hoofdzakelijk komen er extreem lage scores bij….

Dus direct actie en VakantieDiscounter gebeld en aangeven dat kennissen van ons nu ter plaatse zijn en dat zij dezelfde bevindingen hebben en dat we graag een ander hotel willen.

De volgende punten hebben we benoemd:

· Het hotel heeft zeer te lijden onder het extra gebouw dat er bij gezet is. De capaciteit van het zwembad, restaurant e.d. is niet toereikend voor het aantal gasten dat er is.

· Te veel mensen, hotel kan het niet aan

· Niet genoeg/geen tafels, borden, en glazen

· Nog steeds te weinig personeel

· zwembad ziet er mooi uit, maar super vies

Gelukkig, de VakantieDiscounter medewerker erkend dat er inderdaad veel negatieve beoordelingen zijn toegevoegd en zal bij Alltour navragen of er klachten zijn en of een ander hotel beschikbaar is.

De medewerker komt zijn afspraak na en heeft ons vandaag de volgende feedback gegeven:

Geachte heer xxxxxxx

Naar aanleiding van uw vraag hebben wij contact opgenomen met de reisorganisatie.

Helaas is het niet meer mogelijk om te wijzigen naar een andere accommodatie. Tot op heden zijn er geen klachten binnengekomen omtrent het door u geboekte resort. De reisleiding ter plaatste geeft aan dat er zich ter plaatse geen problemen voordoen.

Mocht u ter plaatse tegen problemen aanlopen, dan adviseren wij u om direct contact op te nemen met de reisleiding. Zij zijn tevens uw contactpersoon tijdens uw gehele verblijf in Alanya.

Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit uiteraard graag van u.

Alvast een prettige vakantie gewenst!

Het is niet het antwoord wat we graag hadden gehad, als we willen omboeken moeten we +/- 750 euro bij betalen voor een goedkopere vakantie want ja je krijgt natuurlijk niet de korting van op de website;-(

Annuleren is ook geen optie want dan zijn de kosten 100% voor mij, bij Alltours is dit nu eenmaal de regel.

18 aug 2016 zullen we dan toch naar Hotel Kahya Resort Aqua @ Spa moeten gaan, uit voorzorg het nummer van Red mijn vakantie opgeslagen in mijn telefoon en nu maar hopen dat alle zoover recensies van de afgelopen weken ongegrond zijn, en dat er geen enkele klacht is binnen gekomen.

Zal na afloop wederom een update schrijven

  • Algemeen 1
op 12 juli 2016 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2016

Hartelijk bedankt voor de goede ervaring met altours. Toen ik veel later in de nacht door vertraging van het vliegtuig op vliegveld palma aankwam werd er door altours een taxi voor mij alleen geregeld die mij naar mijn hotel bracht , anderhalf uur rijden. De reisleiding was altijd aanwezig in het hotel en hielp goed bij vragen. Alle lof.

  • Algemeen 10
op 2 mei 2016 bestemming: Griekenland / Gouves, reisperiode: april 2016

Een 1 is zelfs al te hoog voor de organisatie Alltours-X. Luchthaven van vertrek en aankomst was dezelfde bij boeking, daarna is dat veranderd. Het gevolg: bij aankomst in Brussel midden in de nacht moeten we naar Luik zien te komen (vertrekluchthaven was last minute veranderd van Brussel naar Luik) want daar staat de auto. Echter rijden er snachts geen treinen, en is het moeilijk om een auto te huren. Een taxi is de enige mogelijkheid, incl flinke toeslag vanwege het nachttarief (begrijpelijk). En dit met twee kinderen midden in de nacht. Na contact met alltours-x is hun advies: neem de trein. Uit deze opmerking blijkt wel dat ze zich er heel makkelijk vanaf maken, want er rijden geen treinen en dit hadden we vermeld. Wat een service alltours!
Boek dus niet via alltours, als er iets tegenzit laten ze je vallen als een baksteen. Geen plezierige en onbezorgde vakantie als je auto op een andere luchthaven staat en er geen vervoer mogelijk is voor een normale prijs.
Klantvriendelijkheid kennen ze niet bij alltours-x, boek hier niet en betaal iets meer. Krijg je een onbezorgde vakantie voor terug en geen hoge vervoerskosten... Nooit meer alltours-x voor ons! Ik raad het dan ook iedereen zwaar of om ooit te boeken bij alltours-x!

  • Algemeen 1
op 1 mei 2016 bestemming: Spanje / Benalmádena, reisperiode: april 2016

Boeken: Zelf een foutje gemaakt, dus direct gebeld. Alltours: Sorry wij kunnen niets meer wijzigen. Reis zelf: Aangekomen in het hotel blijkt Alltours een verkeerde kamer met 2x 1persoonsbed geboekt te hebben voor ons, 2 volwassenen + kind (7 jaar). Alltours reisleiding: niet te bereiken. Alltours kantoor Spanje: neemt niet op. Alltours Hoofdkantoor: Sorry, wij kunnen u niet helpen. Uiteindelijk duurt het 1 dag voordat Alltours eindelijk tijd heeft om terug te bellen na het meermaals inspreken van de voicemail. Gelukkig had het hotel zelf ons ondertussen al een goede kamer gegeven. Voor mij nooit meer Alltours.

  • Algemeen 2
op 26 april 2016 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: juni 2016

Een pakketreis geboekt bij alltours. Ze melden oo de site er niet bij dat er nog ongeveer € 200,-- aan kosten voor ruimbagage bij komt. Dit doen ze pas nadat je geboekt hebt. Let dus op bij de "addertjes" bij Alltours. Ze willen alleen annuleren als ik 25% annuleringskosten betaal. Inmiddels rechtsbijstand ingeschakeld. Een gewaarschud mens telt voor twee.

  • Algemeen 2
op 16 februari 2016 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2014

Prachtige natuur, veel culturele en sportactiviteiten ,hotel kort bij de boulevard, veel restaurants ,uitgaansmogelijkheden, excursies, fietsverhuur, bus naar de hoofdstad.

  • Algemeen 7
op 18 december 2015 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: januari 2016

Onze reis is nog niet begonnen en we hebben al flinke problemen met de klantvriendelijkheid bij Alltours. Ik zag op een andere site ook steeds dat de reizen wel goed zijn, maar de klantenservice te wensen overlaat. Dit hebben wij nu ook ervaren. Ze willen de klant niet helpen en zijn erg onvriendelijk als je contact met hen hebt.

  • Algemeen 1
op 1 oktober 2015 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: mei 2015

Gran Bahia prachtig hotel aan het strand met super vriendelijk en behulpzaam personeel.

  • Algemeen 9
op 15 september 2015 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: mei 2015

Prachtige accommodatie met een werkelijk super animatieteam. zeer kindvriendelijk, goed verzorgd. Meer dan uitstekende service. Wij gaan dus zeker terug.

  • Algemeen 10
op 15 september 2015 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: mei 2015

Ephesia Holiday Beach Club echt een aanrader. Ruime, schone kamers, geweldig personeel en leuk voor jong en oud. Goede tips voor excursies die je met huurauto kunt doen. Wij hebben genoten.

  • Algemeen 10
op 7 september 2015 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: juli 2015

Onze 18 daagse reis naar Bali in de zomer van 2015 was geweldig! We hebben geboekt via de website Vakantiediscounter en zo kwamen wij al snel op een goede reis met een goede prijs voor in het hoogseizoen (mijn man zit aan de kinder vakanties vast). Wij hebben toen geboekt en alles ging via de Duitse reisorganisatie All Tours. We vlogen met Qatar Airways en hebben een tussenstop gemaakt op Qatar. Tijdens de vlucht was alles erg goed geregeld, je werd genoeg voorzien van eten en drinken. Het enige nadeel aan de vlucht was de lange tussenstop van 7 uur lang op de heenweg. Maar dat hadden we er voor de goede prijs voor over. Tijdens onze aankomst in Bali werden wij goed ontvangen door de transfer van All Tours en kregen wij een privé taxi aangewezen. Tijdens onze reis in Bali zijn wij ook goed geholpen door de Engels sprekende reisleidster. En bij haar hebben wij toen dus ook twee georganiseerde tours gekocht. Een jeeptour door het hart van Bali, een tour midden door de rijstvelden jungle waar je zelf nooit zou kunnen komen, en een avondje inclusief goed diner naar het Elephant Safari Park Lodge. Erg leuke ervaringen! Verder hebben wij alles zelf uitgezocht door lekker rond te touren door Bali met de scooter. Maar zowel Vakantiediscounter, Qatar Airways en All Tours krijgen van ons een dikke 10!

  • Algemeen 10
op 12 oktober 2014 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: maart 2014

Alltours is een zeer goede Duitse reisorganisatie die al enkele jaren ook op de Nederlandse markt aan het groeien is. Wij hadden een hele goede reisleid (st) er, Aranka, maar dat is natuurlijk altijd afwachten. Hotel IC Green Palace is een zeer goed hotel, wij hadden het pech dat op dat moment ook het Iranees Nieuwjaar werd gevierd. De russen gedragen zich asociaal tijdens de buffetten, maar de Iranezen kunnen er ook wat van. Verder vond ik het a la carte restaurant niet veel voorstellen. Alle gasten die naar het buffetrestaurant gingen, konden dwars door het a la carte restaurant lopen. Niet erg gezellig.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 9 oktober 2014 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: mei 2014

Wij waren hier voor de 2de keer. En ik dacht dat mijn kinderen inmiddels al te groot waren voor dit mooie kleinschalige vriendelijke complex. Maar niets is minder waar, toen we weer naar huis gingen nam ik een huilend kind mee de bus in. Hij had het er weer erg naar zijn zin gehad. Het was all inclusive, en het eten was top daar. Mijn vrienden kunnen niet geloven dat wij voor zo weinig geld, zo'n goede en fijne vakantie hebben gehad. Ik raad het iedereen aan.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 9
op 12 augustus 2008 bestemming: , reisperiode:

Gewoon voor iedereen een aanrader.vooral de speciale kortingen voor alleenstaande ouders en scholieren.in alle jaren nog nooit zo,n goede service gehad.
de vakantie was van a tot z prima geregeld.een goede vooruitblik voor komend jaar.ik als alleen staande ouder heb nu voor mijn zoontje 1 derde van de prijs betaald . voor ieder kan ik alleen maar zeggen informeer naar altours en kijk voor de speciale kortingen die je in nederland altijd moet betalen.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 10
  • 1