Schrijf een ervaring over Alltours en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Alltours

Pagina 1 van 9 met 84 resultaten

op 24 september 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: oktober 2020

Het geboekte hotel gesloten ik weet dat al 2 weken maar volgens vakantiediscounter heeft alltours (waar hun blijkbaar ingekocht hebben) dit nog niet laten weten dus de reis gaat door .
Ondertussen staat Spanje al 7 weken op negatief reisadvies en zegt vakantiediscounter ja maar alltours is Duits dus dan gelden de Duitse regels
Om een lang verhaal kort te maken alltours heeft alles geannuleerd vakantiediscounter zegt dit niet te weten en het hotel is gesloten nu 6 dagen voor vertrek nog steeds 0 communicatie wat een bagger tent ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 september 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: oktober 2019

Belachelijk. Het hotel is gesloten. Weten we omdat we zelf contact hebben opgenomen. Moeten nu wel aanbetalen ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 14 augustus 2020 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: september 2020

Hotel is gesloten maar we horen niks ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 augustus 2020 bestemming: Cuba / 2020, reisperiode: september 2020

Alltours en vakantiediscounter werken niet mee om de reis om te boeken. Cuba staat op oranje dus niet veilig. Maar ze willen alleen geld ontvangen. Ik zal nooit meer een reis boeken bij alltours en vakantie discounter. Super super slecht mensen trap niet in de goedkope reizen want het is alleen maar geld wat ze willen. Ze zijn beiden niet bereikbaar maar als je wil annuleren dan krijg je binnen een half uur een mail.

  • Algemeen 1
op 28 juli 2020 bestemming: Spanje / Calpe, reisperiode: september 2020

We zouden in Sept 2020 naar Calpe gaan.Spijtig genoeg is een reisgezel hervallen van kanker,dus mag niet vertrekken met het vliegtuig.
Dus maar gevraagd tot omboeking,geen avance,NJET.
Dus maar zelf geannuleerd dan.750€ kwijt.
Het zijn zakkenvullers tot en met,het enige wat voor hun telt is geld in het bakje,geld geld en nog eens geld.
En zo zijn er al veel mensen slecht uitgespeeld bij Alltours.
Conclusie : nooit meer met Alltours
SHAME ON YOU

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Spanje / Cala milor, reisperiode: augustus 2020

Vanwege gezondheidsklachten geannuleerd en 1300 euro kwijt

  • Algemeen 1
op 22 juli 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juli 2020

Hoe verklaar je dan dat wij gewoon reisbescheiden met alles erop en eraan krijgen voor een vlucht die al lang en breed gecanceld is.. En nee, niet door ons. Voor ons loopt de reis nog steeds. Ik weet dat het vluchtnummer eruit gehaald is maar Alltours blijft volhouden dat de reis wel door gaat. De vluchtmaatschappij en de luchthaven zeggen allebei neem met spoed contact op met alltours want de vluchten zijn eruit gehaald maar ja als ze beweren dat dat niet zo is en ons zelfs een prettige vakantie wensen. Wat moeten we dan?? Maar zelf annuleren NOOIT... Vroeg of laat zullen ze toch met compensatie op de proppen moeten komen. Oja, vertrekdatum is over 3 dagen. Ben benieuwd of ze nog zo eerlijk zijn dat we afgebeld worden.

  • Algemeen 1
op 18 juli 2020 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: mei 2020

Boeken al jaren bij alltours. Zouden in mei gaan en kregen ruim van te voren de mededeling dat de reis geannuleerd was. Kreeg de optie, omboeken, voucher of geld terug. Vanwege de onzekerheid, ook qua volgend jaar, hebben we gekozen voor geld terug. Binnen een maand stond het geld weer op mijn rekening. Alltours reageert niet op mail, begrijpelijk met het aantal annuleringen. Als je in de toekomst gaat reizen dan is het voor hun natuurlijk ook onduidelijk of alles überhaupt doorgaat. Annuleren doe je idd op eigen kosten als je hier zelf voor kiest, dat is altijd zo. Ik raad aan om af te w8en en hun site in de gaten houden. Ze komen tegen die tijd dat je vertrekt heus wel met een aanbod. Mijn ervaring met alltours, door de jaren heen, is goed.

  • Algemeen 9
op 12 juli 2020 bestemming: Griekenland / Korfu, reisperiode: augustus 2020

Voor de corinacrisis in januari 2020 een reis geboekt naar Corfu in augustus voor vier personen via Alltours met reisburo Ab in die Urlaub. Vanwege gezondheidsredenen van een van de deelnemers ( astma) en het reizen met kleine kinderen geprobeerd om de reis om te boeken. Reisburo amper telefonisch te bereiken en na diverse malen bellen en wachttijden van gemiddeld één uur totaal geen advies en hulp om te bemiddelen. Alltours biedt geen enkele mogelijkheid tot omboeken terwijl andere aanbieders ( Tui, Corendon) dit wel aan hun klanten aanbieden.Eindresultaat: een hoop annuleringskosten kwijt. (800 euro) NOOIT zullen wij nog een reis bij beide organisaties boeken. Vroegboekklanten worden de dupe in deze tijd.

  • Algemeen 1
op 8 juli 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: augustus 2020

Voor de coronacrisis een reis geboekt voor 12 dagen naar Gran Canaria. We zijn er zelf achter gekomen dat de accommodatie gesloten is en in Augustus waarschijnlijk ook nog. Alltours reageert nergens op en zijn telefonisch niet bereikbaar. Omboeken kan niet. We kunnen nu zelf annuleren voor €900 zodat we niet nog meer geld kwijt zijn. Waardeloze reisorganisatie waar ik nooit van mijn leven meer een vakantie boek!

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende