Schrijf een ervaring over Eurocamp en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Eurocamp

Pagina 1 van 8 met 72 resultaten

op 6 september 2019 bestemming: Frankrijk, reisperiode: augustus 2019

Mooie camping. Heel vriendelijk geholpen altijd door Eurocamp.
Wel een wat oudere stacaravan maar het was ook een last minute. Scheelt ook dat je bij hun geen borg moet betalen en ook niets voor eindschoonmaak. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 26 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / Argeles sur mer, reisperiode: januari 2019

Accommodatie beetje gedateerd. Veel eenvoudige dingen stuk zoals lampen, douch niet op te hangen, deurposten beschadigd, deuren zwaar beschadigd
Zaten op 5 sterren camping le soleil, maar alleen de stacaravan krijgt 2 sterren. Camping dus wel goed ... Lees meer

  • Algemeen 6




op 25 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / Bonal, reisperiode: augustus 2019

Voor ons gezin was dit was onze eerste echte vakantie naar het buitenland. Mijn man wilde al niet mee, maar gaat nu ook nooit meer mee.

Deze klachtenbrief schreef ik na thuiskomst aan Eurocamps:
Om 17:00 kwamen we aan bij de camping, meldde ons bij de receptie, kregen onze armbandjes en ze verwezen ons naar het huisje van Eurocamps om de sleutel op te halen. Niemand aanwezig. Er komen mensen binnenlopen die speelspullen komen brengen en meenemen. Op het bord staat in het engels dat er een envelop klaar zou liggen, dat we die moesten pakken en onze sleutel uit de kast moeten pakken. Gezocht, maar niks gevonden. Er zou rond deze tijd toch een medewerker moeten zijn, raar. Ik bellen en een Engels sprekende medewerker zou iemand sturen. Binnen enkele minuten was de NL medewerker bij ons. Of we een goede reis hadden gehad, blablabla. Wij vroegen of wij misschien niet goed hadden gekeken? Nee, ze waren vergeten de envelop klaar te leggen. Hij geeft ons de sleutel en wijst waar we met de auto naartoe moeten.

Vol verwachting rijden we stapvoets richting “onze” caravan. Nu ben ik van nature erg kritisch, maar ik had mezelf voorgenomen niet op alles te gaan vitten. Daar issie, onze caravan! We parkeren de auto, lopen de vlonder op en openen de caravan. Ik ruik meteen een muffe geur. “Niet zeiken Jeurs”, fluister ik mezelf toe. Ik zet alle ramen en deuren open. Misschien komt het wel omdat het hier warm is en dat het nu een beetje regent. We pakken onze spullen uit de auto en laden de caravan in. Het is klein, maar we “leven” deze dagen buiten dus het is goed zo.

Jammer dat er maar 2 horren zijn. De ene zit al in de slaapkamer met het stapelbed en het extra bed, de andere in de woonkamer. Deze maar even verplaatsen naar de 2pk slaapkamer. De raam in het woongedeelte dan maar wat dichthouden. Interieur is ook wat gedateerd maar op het oog schoon. John verklaarde me nog voor gek dat ik van huis uit schoonmaakspullen en extra lakens mee had genomen, maar die kwamen later goed van pas.

Na dat reizen, uitpakken en schoonmaken tijd om even op te frissen in de douche. O, hier ruikt het wel erg muf! Maar goed even opfrissen en wegwezen hier. Ik sta onder de douche, laat het water over me heen glijden; heerlijk. Ik buk kom de shampoo te pakken. He? Wat is dat! Allemaal zwarte puntjes. Oh nee, hieronder allemaal rood. Schimmel! Nee he! Nou ik sta in ieder geval schoon, niet op letten en maar niet teveel douchen. Emy en John hebben telkens na het zwemmen de douche in het toiletgebouw genomen. Door omstandigheden kon ik niet zwemmen en was ik veroordeeld tot de schimmeldouche (vrouwending).

’s-Avonds hebben we in de cafetaria gegeten. De volgende ochtend gezellig ontbijten in de caravan. We pakken het servies en bestek. Ook deze waren niet schoon, eerst maar afwassen dan.

Zaterdag
Later die middag arriveren onze “nieuwe” buren. Ze komen uit GB. De vrouw begint te poetsen en de man en kinderen laden de caravan vol. Vol bewondering bekijken wij het tafereel. Tot een uur of 22:00 zijn ze hiermee bezig. Wij gaan naar bed.

Zondag
De volgende ochtend worden we wakker van een hoop gestommel. Wij schrikken ervan omdat het lijkt alsof het in onze caravan is. Het blijkt dat de buren zich aan het klaarmaken zijn voor vertrek. He? Doorreisburen dus. Rond 8:00 blijkt dat de auto niet wil starten en dat hij aangetrokken moet worden. Ik lig nog te doezelen. John komt naar mij toe en vraagt of ik ze met de auto aan wil trekken. Ik schiet vlug iets aan en ga met mijn slaapkop in de auto zitten en trek ze aan. De auto doet het, ze laden de laatste spullen in en vertrekken.

Later die middag arriveren weer nieuwe buren. Ook weer uit GB. Blijken ook weer doorreizigers te zijn. In de avond hebben ze het erg gezellig met 2 gezinnen en 5 kinderen. Iets na 23:00 vertrekt een gezin naar een andere caravan. De volgende ochtend om 6:00 uur begint het gerommel weer om om 7;00 te kunnen vertrekken. Nou ook leuk, wij ook klaarwakker.

Maandag
Weer doorreisburen. Nu uit NL. 06:20 begint het gerommel en ook zij zijn 07:00 weg

Dinsdag
Weer doorreisburen uit GB. 06:10 gerommel en 07:15 weg.

Ik ben het zat. Hier betalen wij toch geen € 200,00 per nacht voor! Ik bel met het reisbureau. Ze horen mijn tirade aan en adviseren contact op te nemen met Eurocamp lokaal. Ik stuur een sms waarin ik vraag of de NL medewerker langs kan komen om het eea te bespreken. De medewerker heeft vrij en zal morgen “first thing” gestuurd worden.

Inmiddels zijn de nieuwe doorreisburen gearriveerd uit GB

Woensdag
Yeah we horen ze “pas” om 6:45. Ze vertrekken 7:30.

Om 11:30 uur nog geen spoor van de NL medewerker van Eurocamps te bekennen. Ik sms weer. Oh, hij is vandaag ook nog vrij! Of de GB medewerker iets kan doen. Ja, als de sodemieter naar huisje 213 komen! Hij moet eerst nog een huisje schoonmaken en komt zo snel mogelijk. Ik geef aan dat ik erg teleurgesteld ben omdat ik gisteren te horen had gekregen dat de NL medewerker er vandaag “first thing” zou zijn. Anders hadden zij gisteren ook wel kunnen komen. Ik bel met Eurocamps Nederland en spreek met Yara. Ze begrijpt het volkomen en adviseert ons bij thuiskomst via het reisbureau een klacht in te dienen.

Rond 12:30 kwam de teamleider met de NL medewerker (ondanks dat hij vrij was) naar onze caravan.

De hieronder staande punten hebben we met beide heren besproken:

De vieze schimmeldouche, vuile toiletborstel en kapotte pedaalemmer

De armoedige staat van de caravan; slechte matrassen, oud interieur, stinkende zithoek met stoffen kussens die niet schoongemaakt kunnen worden en erg zuur (volgens mijn dochter zelfs naar kots) ruiken. (Hier hadden wij onze eigen doeken overheen gelegd om toch nog een beetje schoon te zitten)

Erg gehorige caravan

Oude vlonder en balustrade met mos en groene aanslag waardoor deze bij vochtig weer spekglad is

Bij elkaar geraapt tuinset

Matrassen erg slecht. Wij begrijpen dat er geen M-line matrassen in liggen, maar deze zijn in en in versleten.

Stapelbed en bed 60 cm breed. Dat is geen breedte waar je je hele vakantie op kunt liggen

Buitenkant erg smerig en niet afgewerkt

Van de 6 overnachtingen, 5 nachten naast doorreizigers die iedere ochtend tussen 06:00 en 07:00 uur beginnen te rommelen en vertrekken waardoor onze nachtrust verstoord wordt vinden wij onacceptabel.

De heren geven aan dat het wachten was op klachten wanneer ze deze stacaravans Classic verhuren. Ze hebben meerdere keren aangegeven dat ze volledig zijn afgeschreven en niet meer geschikt zijn voor verhuur. Maar dan beslist een Pipo op het hoofdkantoor (mijn woorden) dat ze nog best voor de verhuur geschikt zijn. Zeker voor de laatst paar weken.

Door de regel genomen worden deze alleen gebruikt voor doorreizigers. En dat zouden wij nog enigszins kunnen begrijpen, hoewel hygiëne nooit ter discussie mag staan. De medewerkers zelf zeggen “Sorry voor ons taalgebruik, maar deze caravan Looks like Shit!” De teamleider heeft, als het goed is, hier ook een melding van gedaan.

Wij hebben ook gesproken met een andere organisatie op de camping. Zij verhuren tegen nagenoeg dezelfde prijs nieuwere en schonere caravans met meerdere faciliteiten (airco, satelliet tv, loungeset met kussens etc.). Wij beweren absoluut niet dat jullie medewerkers niet goed poetsen, maar iets wat oud en versleten is is op den duur niet meer schoon te houden met een spray.


De Camping krijgt van ons een 8, de accommodatie een 2.

Vakantie is normaliter toch iets waar je uitgerust van thuiskomt. Het wel fijn vindt om weer thuis te zijn, maar het ook niet erg had gevonden nog een week te blijven. Onze eerste echte vakantie geeft ons echter is het gevoel; Wij hebben betaald om bij thuiskomst weer te kunnen waarderen wat we hebben en “there’s no better place like HOME!” En afgezien daarvan vormt zowel rode als zwarte schimmel een gevaar voor de gezondheid. Het is dus afwachten of dit nog een staartje gaat krijgen.


Wij vertrouwen erop dat Eurocamps met een compensatie komt.

Via het reisbureau hebben we onze klacht laten versturen. 5 werkdagen later een reaktie. Nou, dat valt niet tegen. Echter de reaktie.....

Bedankt voor je reactie. Ik heb de foto's nu kunnen openen en de klacht doorgenomen. Erg jammer dat de accommodatie enkele gebreken vertoonde en er geen mogelijkheid was om te verhuizen naar een andere accommodatie van Eurocamp.

Wij hebben de bevindingen van de klant gemeld bij onze regiomanager ter plaatse, zodat hij passende maatregelen kan nemen om een dergelijke situatie in de toekomst te voorkomen.

Verder hebben wij contact gezocht met onze medewerkers ter plaatse en die geven aan dat er een bestrijdingsmiddel in het zwembad is gedaan om bacteriën te doden, wat volledig veilig was. Wij begrijpen dat dit er minder uitnodigend uitziet.

Je mag de klant het volgende aanbieden: Als bijlage stuur ik een vakantiecheque ter waarde van €225 . Deze korting kan worden gebruikt voor een hoofdvakantie in 2020 of 2021, maar natuurlijk ook voor een korte vakantie in het laagseizoen, zoals een lang weekend Duinrell of Beekse Bergen. Deze kan gecombineerd worden met geldende acties en aanbiedingen.

Als de klant geen gebruik wenst te maken van bijgevoegde vakantiecheque, ontvangen wij graag hun iban rekeningnummer. Wij zullen dan een bedrag van €166 restitueren. De vakantiecheque komt daarmee te vervallen.

Wij vertrouwen erop de situatie hiermee naar tevredenheid te hebben afgehandeld.


Hierop gelijk mijn reaktie:
Dit gaan wij NIET accepteren!

Hebben ze onze klacht wel serieus gelezen en in behandeling genomen? Wij hebben n.l. helemaal geen klacht over het zwembad ingediend.

En € 166,00 is een aalmoes. Dit kunnen wij ook echt niet serieus nemen. Indien Eurocamps niet met een serieuze compensatie komt gaan wij andere stappen nemen.

Nu afwachten op een reaktie, anders toch met sterker geschut te veld gaan. EUROCAMPS.... NOOIT MEER!!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 17 augustus 2019 bestemming: Italië / Figline Valdarno, reisperiode: augustus 2019

Wij verblijven op camping Norcenni di Girasole. Bij aankomst troffen wij een zeer vieze stacaravan aan met achterstelling onderhoud en schoonmaakwerkzaamheden.
Zwarte schimmel op de wanden, in de douche, lampen kapot etc.
Hiervan hebben wij direct melding gemaakt maar wij worden voor ons niet serieus genomen. Een keer maar nooit meer!!!!

  • Algemeen 1
op 30 juli 2019 bestemming: Spanje / Calonge, reisperiode: juli 2019

3de jaar met deze organisatie naar deze camping maar dit jaar slecht bevallen. Wordt totaal niet geluisterd naar voorkeurswensen bij boeking ivm kleine kinderen. Bij aankomst blijkt niets mogelijk om te verplaatsen maar andere caravan, worden geplaats hoger gelegen op camping terwijl gevraagd is juist lager gelegen vanwege kleine kinderen. Caravan ligt naast afgrond en hoge steile trap dus gevaarlijk maar wordt niet serieus genomen. Tevens zeer verouderde en vieze caravan, smerige stinkende matrassen en kussens erge mieren overlast die steken, ook in bed. Na paar keet klagen niets mee gedaan. Wordt van kastje naar de muur gestuurd. Bij thuiskomst blijkt dat we ring zijn verloren, meteen gebeld naar camping en ze hadden hem gevonden , nu blijkt de procedure van verloren voorwerpen zeer omslachtig geregeld en zijn al paar weken aan het wachten terwijl de ring daar gewoon nog ligt en kosten 35!! Euro. Camping zelf is zeker moeite waard en goed geregeld maar eurocamp nooit meer!

  • Algemeen 3
op 19 juli 2019 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: juli 2019

We hebben een stacaravan azura geboekt. Voor 6 personen! Blijkt dat de kinderen niet in het bed passen die extra in de living gedeelte is. Maar de locatie van de stacaravan was tussen drie andere caravans in. We hadden het gevoel dat we afgesloten waren voor de hele camping. We zagen alleen muren. Mensen van eurocamp gaven aan dat ze deze klacht vaker hadden gehad. Hij ontwijkt ons ook om maar er van af te zijn over ons beklag. Waardeloze organisatie. Van het kastje naar het muurtje gestuurd,

  • Algemeen 3
op 2 oktober 2018 bestemming: Frankrijk / Berny-Riviere, reisperiode: september 2018

Niet goed aangegeven,waar je moet melden ,bleek ne 3 kwatier wachten eindelijk een persoon vertelde dat op het park waar meerdere orgenesaties waren daar moest melden iritant na 7uur sturen
de caravan bleek geen kontrole te hebben gehad er ontbraken velerlerlei
dingen afzuig(wasemkap)kapot geencafetiere,geenknoflookpers,geenBraadslede geen pedaal emmer of afvalbak,geendeurmat geen emmer geen mop met emmer wel mop met emmer gekregen want met 2 honden is dat wel zo fris de rest niet gekregen naar wasemkap gekeken word volgende week gemaakt zijn wij al naar huis .24/9 t/m 1/10 dus erg teleurstellend ontzettend koud in caravan buiten gem:22gr was moest de kachel heel de dag branden voor
behaaglijke warmte,volgende dag gevraagd voor andere caravan kregen nr11 aangeboden dus eerst kijken tot onze grootten schrik stonde caravan binnen helemaal onder water ook dat gemeld bleek iets aansluiting kapot te zijn was dus geen optie vroegen om een caracan aan de overzijde nee dat was niet mogelijk zo druk was het niet op de camping? wij hebben zelf voor eind schoonmaak gekozen bij in levering sleutel gevraagd of ze wilde kommen kijken,werd mede grdeeld dat zij het wel geloofde erg terleurstellend,het blijkt dus dat je zelf huisraad moet meenemen zeker om koffie te make zeer sneu hoop dat jullie er wat mee doen

  • Algemeen 5
op 5 augustus 2018 bestemming: Italië / Norcenni girasol, reisperiode: augustus 2018

Vieze sta caravan, personeel niet vriendelijk vraagt niet eens hoe het verblijf was, ook niet waarom 1 dag eerder terug moesten naar NL geen reactie op klachten, geen service

  • Algemeen 5
op 9 juli 2018 bestemming: Italië / Bardolino, reisperiode: juni 2018

Wij zaten op de camping Cisano san vito het wordt tijd dat ze de matrassen vernieuwen!! erg vies en vuil .
ook de koekepan is aan vernieuwing toe.
En als ik eerlijk ben zijn ook de Esprit caravan aan vernieuwing toe .
Al met al hebben wij toch een fijne vakantie gehad !!

  • Algemeen 8
op 28 juni 2018 bestemming: Duitsland / Lindau, reisperiode: juni 2018

Op de Nederlandse website staat dat er grotendeels Wifi is, en zie je mooie caravans staan. Maar als je aan komt op de camping hoor je dat Eurocamp geen plaatsen met Wifi hebben ingekocht, dus dat is balen, en kom je bij de caravan dan denk je dat zou thuis naar de schroot gaan. Slechte planken op het terras waar je je voeten aan open haalt, zonnescherm waar de hagelgaten nog steeds in zitten. Kortom je gaat daar niet voor je plezier heen. Op de dag van aankomst meteen naar Eurocamp gebeld, en dan is er begrip, maar als je na afloop je beklag doet dan worden er allerlei onnozele argumenten gezocht om onder een normale schadevergoeding uit te komen. Totaal niet klant gericht, heel slechte behandeling van een klacht, en je moet zelf blijven bellen wat men er mee doet. Als men van begin af aan zich soepel en normaal had opgesteld, dan was dit al uit de wereld, maar de kwaliteit van de klachtenbehandeling is beneden peil, net zoals de voorlichting over deze Eurocamp accommodatie bij de Bodensee ook beneden peil is. Wie doet er nu wat ?

  • Algemeen 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende