Schrijf een ervaring over Eurocamp en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Eurocamp

Pagina 1 van 1 met 79 resultaten

op 7 september 2020 bestemming: Frankrijk / Argeles Sur Mer / Camping de La Sirene, reisperiode: augustus 2020

Geboekt een ruime 8 persoons caravan
Nu weten we dat dat altijd 6 persoons is en een slaapbank dus prima.

Ter plekke een zeer slecht ingedeelde gedateerde mobile home.

Zeer kleine slaapkamers, je kunt net 1 been kwijt naast het twee persoons bed.
En de kinder slaapkamers vooral die met het stapelbed is nog kleiner.

Deuren van de badkamer en slaapkamer zo dicht op elkaar de ene moet dicht anders kom je niet in de andere kamer.

Keuken minimaal qua pannen.
Er is één koekenpan en that’s it, dus als je vlees bakt kun je niet tegelijk ook de rest wokken.

Helemaal achteraan de camping een plek gekregen, letterlijk naast de achter uitgang.

Geen WiFi gratis.
Receptie alleen open van 10:00 uit tot 11:00 uur en 15:00 tot 16:00 uur.

Oh en vieze dekens! Want mensen die dekbedden die halen ze niet uit de caravan hoor als je weggaat die bekijken ze vouwen ze op en klaar.

Terras wel prima, overdekt schaduw.
Gras eromheen met ligbedden en relax stoeltjes.
Ruime plek dat dan weer wel.

Volgende keer boeken we weer rechtstreeks bij de camping. ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 21 augustus 2020 bestemming: Nederland / Limburg, reisperiode: augustus 2020

Zeer verouderde mobile Home! Gaten in het dak! Lekkage moeten opvangen met pannen. Niemand bij de receptie gezien 5 dagen lang! Noodnummer gebeld is na 17:00 Gesloten. Via de receptie van Landel aan een Engels nummer Gekomen die we moesten bellen.
Kapotte buiten stoelen waar je je zelf echt pijn aan doet. Lekkende koelkast, kapotte buitenlamp, kapotte vlonder!

Voor dit geld zal ik eerder kijken bij Roan! Die huisjes zien er beter uit. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 23 juli 2020 bestemming: Frankrijk, reisperiode: september 2020

We moeten nog vertrekken, maar we zijn nu al reuzeblij. Al 3 dagen na onze boeking was de prijs on-line verlaagd voor ons reisje. Eurocamp deed niet lullig en heeft direct het verschil gecrediteerd. Hulde !! ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 20 juli 2020 bestemming: Frankrijk / Varennes, reisperiode: juli 2020

De mobile home was zwaar verouderd: kuilen in het matras, veel kapot in het huisje, muizen die door dichte verpakkingen heen aten. Wij boekten een “luxe” mobile home met 2 badkamers, helaas kon de boiler slechts 1 douchend persoon aan, daarna was deze leeg. Ook hoorden we van de lokale eurocamp begeleider dat er niet tegelijkertijd gedoucht kon worden dus dat we wel voor 2 badkamers betalen zonder er gebruik van te kunnen maken.
De WiFi moet je via eurocamp voor betalen terwijl die gratis zou zijn als je via de camping zelf boekt.
Voor 200 euro per nacht mag je echt wel wat meer verwachten. In 2 dagen tijd hebben we nog 2 andere gezinnen gesproken die gingen verhuizen naar een andere mobile home door diverse klachten (kakkerlakken, kapotte boiler, voordeur kon niet op slot).
Boek aub niet via eurocamp, je voelt je een dief van je portemonnee!

  • Algemeen 2
op 1 juni 2020 bestemming: Nederland / Wassenaar, reisperiode: juni 2020

Wij hebben een super weekend gehad in een sta caravan van euro camp. Het huisje was helemaal prima. De medewerkers waren aardig en alles was geregeld. Ik ben zeer tevreden met eurocamp

  • Algemeen 10
op 19 november 2019 bestemming: Frankrijk / Port Grimaud, reisperiode: september 2019

Omdat we Domaine De naiades een aangename ,goed gelegen en verzorgde camping vonden, zijn we eind augustus 2019 voor de derde maal voor 4 weken teruggekeerd naar deze toplocatie.( zoals de vorige 2 jaren terug geboekt bij EUROCAMP) Bij onze aankomst op 25 augustus 2019 op de camping Domaine Des Naiades bleek dat we een heel andere en oudere mobilhome toegewezen kregen dan in september 2017 en 2018 . Bij het betreden van mobilhome s033 viel ons direct op dat de kussens van de zithoek heel vuil waren. Bij verdere inspectie bleken alle gordijnen beschimmeld te zijn. De zijkant van het aanrecht was ook duidelijk aangetast door waterschade en zag er niet smakelijk uit. Het tweepersoonsbed bleek een matras te zijn op een houten plaat. De tafel aan de zithoek was veel te hoog en ook zichtbaar gezwollen door waterschade en aan het rotten. Enkele poten bleken half afgebroken. Onmogelijk om op deze tafel iets te doen, laat staan te eten. Er was ook een indringende geur van schimmel en vocht waar te nemen. Omdat we 4 weken geboekt hadden hebben we dit alles direct gemeld aan receptie eurocamp. De enige oplossing die ons werd voorgesteld was de gordijnen en de hoezen van de zithoek te wassen, wat ook gebeurt is. Er werd ons beloofd eventueel een andere mobilhome voor ons te zoeken maar daar hebben we nooit nog iets van gehoord. Wat we niet begrijpen is dat we de 2 vorige jaren 209 euro per week betaalden in dezelfde periode en geen klachten hadden(ook oudere mobilhome maar redelijk in orde) en dat we dit jaar 259 euro betalen om in de oudste,vuilste en meest stinkende mobilhome van de camping terecht te komen. Op 10/9 heeft het een ganse dag geregend met als gevolg dat het water op 3 plaatsen binnenkwam. Toen werd ons duidelijk waarom mobilhome beschimmeld was. Tot overmaat van ramp kregen we vanaf 17/9 ook nog af te rekenen met een stank en vliegenplaag op het verhoogde houten terras. De geur was het beste te omschrijven als de stank van een rottend karkas. Een medewerkster van eurocamp heeft getracht de oorzaak van de stank te zoeken maar zonder resultaat. Het gevolg was dat we eigenlijk niet meer buiten konden zitten zonder stank en vliegen. Dit verhaal hebben we ter plaatse op 19/9 geschreven en tot dan nog geen verantwoordelijke gezien of gehoord. We hebbben trouwens tussen de regels door kunnen verstaan dat de mobilhome waar we in terecht zijn gekomen reeds vorig seizoen had moeten verdwijnen van de camping. Dat een firma als eurocamp zulke smerige mobilhomes(Er staan er meerdere van hetzelfde type en bouwjaar) dan nog verder durft te verhuren is onbegrijpelijk. Er zijn andere firma’s die veel betere,recentere en goedkope mobilhomes verhuren op deze camping. Wij voelen ons heel erg bedrogen en hopen dit nooit meer mee te maken. Op 20-9-2019 is dan de verantwoordelijke langs gekomen om samen met ons een klacht in de dienen. Op 30 september hebben we een antwoord op de klacht gekregen.
Er werd ons een vergoeding gegeven in de vorm van een vakantiecheque van eurocamp( dus niet) ter waarde van 150 euro of 90 euro contant. Dit schamele bedrag is niet in verhouding voor een verblijf van 28 dagen in een beschimmeld,stinkend,lekkend en rot krot. NOOIT MEER EUROCAMP!!!!!!!!

  • Algemeen 1
op 22 september 2019 bestemming: Italië / Peschiera, reisperiode: september 2019

Geweldig ontvangst. Caravan heel mooi en heel goed schoon
Complimenten voor het personeel, heel vriendelijk en hulpvaardig
Ga beslist volgend jaar weer.

  • Algemeen 10
op 6 september 2019 bestemming: Frankrijk, reisperiode: augustus 2019

Mooie camping. Heel vriendelijk geholpen altijd door Eurocamp.
Wel een wat oudere stacaravan maar het was ook een last minute. Scheelt ook dat je bij hun geen borg moet betalen en ook niets voor eindschoonmaak.

  • Algemeen 8
op 26 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / Argeles sur mer, reisperiode: januari 2019

Accommodatie beetje gedateerd. Veel eenvoudige dingen stuk zoals lampen, douch niet op te hangen, deurposten beschadigd, deuren zwaar beschadigd
Zaten op 5 sterren camping le soleil, maar alleen de stacaravan krijgt 2 sterren. Camping dus wel goed

  • Algemeen 6
op 25 augustus 2019 bestemming: Frankrijk / Bonal, reisperiode: augustus 2019

Voor ons gezin was dit was onze eerste echte vakantie naar het buitenland. Mijn man wilde al niet mee, maar gaat nu ook nooit meer mee.

Deze klachtenbrief schreef ik na thuiskomst aan Eurocamps:
Om 17:00 kwamen we aan bij de camping, meldde ons bij de receptie, kregen onze armbandjes en ze verwezen ons naar het huisje van Eurocamps om de sleutel op te halen. Niemand aanwezig. Er komen mensen binnenlopen die speelspullen komen brengen en meenemen. Op het bord staat in het engels dat er een envelop klaar zou liggen, dat we die moesten pakken en onze sleutel uit de kast moeten pakken. Gezocht, maar niks gevonden. Er zou rond deze tijd toch een medewerker moeten zijn, raar. Ik bellen en een Engels sprekende medewerker zou iemand sturen. Binnen enkele minuten was de NL medewerker bij ons. Of we een goede reis hadden gehad, blablabla. Wij vroegen of wij misschien niet goed hadden gekeken? Nee, ze waren vergeten de envelop klaar te leggen. Hij geeft ons de sleutel en wijst waar we met de auto naartoe moeten.

Vol verwachting rijden we stapvoets richting “onze” caravan. Nu ben ik van nature erg kritisch, maar ik had mezelf voorgenomen niet op alles te gaan vitten. Daar issie, onze caravan! We parkeren de auto, lopen de vlonder op en openen de caravan. Ik ruik meteen een muffe geur. “Niet zeiken Jeurs”, fluister ik mezelf toe. Ik zet alle ramen en deuren open. Misschien komt het wel omdat het hier warm is en dat het nu een beetje regent. We pakken onze spullen uit de auto en laden de caravan in. Het is klein, maar we “leven” deze dagen buiten dus het is goed zo.

Jammer dat er maar 2 horren zijn. De ene zit al in de slaapkamer met het stapelbed en het extra bed, de andere in de woonkamer. Deze maar even verplaatsen naar de 2pk slaapkamer. De raam in het woongedeelte dan maar wat dichthouden. Interieur is ook wat gedateerd maar op het oog schoon. John verklaarde me nog voor gek dat ik van huis uit schoonmaakspullen en extra lakens mee had genomen, maar die kwamen later goed van pas.

Na dat reizen, uitpakken en schoonmaken tijd om even op te frissen in de douche. O, hier ruikt het wel erg muf! Maar goed even opfrissen en wegwezen hier. Ik sta onder de douche, laat het water over me heen glijden; heerlijk. Ik buk kom de shampoo te pakken. He? Wat is dat! Allemaal zwarte puntjes. Oh nee, hieronder allemaal rood. Schimmel! Nee he! Nou ik sta in ieder geval schoon, niet op letten en maar niet teveel douchen. Emy en John hebben telkens na het zwemmen de douche in het toiletgebouw genomen. Door omstandigheden kon ik niet zwemmen en was ik veroordeeld tot de schimmeldouche (vrouwending).

’s-Avonds hebben we in de cafetaria gegeten. De volgende ochtend gezellig ontbijten in de caravan. We pakken het servies en bestek. Ook deze waren niet schoon, eerst maar afwassen dan.

Zaterdag
Later die middag arriveren onze “nieuwe” buren. Ze komen uit GB. De vrouw begint te poetsen en de man en kinderen laden de caravan vol. Vol bewondering bekijken wij het tafereel. Tot een uur of 22:00 zijn ze hiermee bezig. Wij gaan naar bed.

Zondag
De volgende ochtend worden we wakker van een hoop gestommel. Wij schrikken ervan omdat het lijkt alsof het in onze caravan is. Het blijkt dat de buren zich aan het klaarmaken zijn voor vertrek. He? Doorreisburen dus. Rond 8:00 blijkt dat de auto niet wil starten en dat hij aangetrokken moet worden. Ik lig nog te doezelen. John komt naar mij toe en vraagt of ik ze met de auto aan wil trekken. Ik schiet vlug iets aan en ga met mijn slaapkop in de auto zitten en trek ze aan. De auto doet het, ze laden de laatste spullen in en vertrekken.

Later die middag arriveren weer nieuwe buren. Ook weer uit GB. Blijken ook weer doorreizigers te zijn. In de avond hebben ze het erg gezellig met 2 gezinnen en 5 kinderen. Iets na 23:00 vertrekt een gezin naar een andere caravan. De volgende ochtend om 6:00 uur begint het gerommel weer om om 7;00 te kunnen vertrekken. Nou ook leuk, wij ook klaarwakker.

Maandag
Weer doorreisburen. Nu uit NL. 06:20 begint het gerommel en ook zij zijn 07:00 weg

Dinsdag
Weer doorreisburen uit GB. 06:10 gerommel en 07:15 weg.

Ik ben het zat. Hier betalen wij toch geen € 200,00 per nacht voor! Ik bel met het reisbureau. Ze horen mijn tirade aan en adviseren contact op te nemen met Eurocamp lokaal. Ik stuur een sms waarin ik vraag of de NL medewerker langs kan komen om het eea te bespreken. De medewerker heeft vrij en zal morgen “first thing” gestuurd worden.

Inmiddels zijn de nieuwe doorreisburen gearriveerd uit GB

Woensdag
Yeah we horen ze “pas” om 6:45. Ze vertrekken 7:30.

Om 11:30 uur nog geen spoor van de NL medewerker van Eurocamps te bekennen. Ik sms weer. Oh, hij is vandaag ook nog vrij! Of de GB medewerker iets kan doen. Ja, als de sodemieter naar huisje 213 komen! Hij moet eerst nog een huisje schoonmaken en komt zo snel mogelijk. Ik geef aan dat ik erg teleurgesteld ben omdat ik gisteren te horen had gekregen dat de NL medewerker er vandaag “first thing” zou zijn. Anders hadden zij gisteren ook wel kunnen komen. Ik bel met Eurocamps Nederland en spreek met Yara. Ze begrijpt het volkomen en adviseert ons bij thuiskomst via het reisbureau een klacht in te dienen.

Rond 12:30 kwam de teamleider met de NL medewerker (ondanks dat hij vrij was) naar onze caravan.

De hieronder staande punten hebben we met beide heren besproken:

De vieze schimmeldouche, vuile toiletborstel en kapotte pedaalemmer

De armoedige staat van de caravan; slechte matrassen, oud interieur, stinkende zithoek met stoffen kussens die niet schoongemaakt kunnen worden en erg zuur (volgens mijn dochter zelfs naar kots) ruiken. (Hier hadden wij onze eigen doeken overheen gelegd om toch nog een beetje schoon te zitten)

Erg gehorige caravan

Oude vlonder en balustrade met mos en groene aanslag waardoor deze bij vochtig weer spekglad is

Bij elkaar geraapt tuinset

Matrassen erg slecht. Wij begrijpen dat er geen M-line matrassen in liggen, maar deze zijn in en in versleten.

Stapelbed en bed 60 cm breed. Dat is geen breedte waar je je hele vakantie op kunt liggen

Buitenkant erg smerig en niet afgewerkt

Van de 6 overnachtingen, 5 nachten naast doorreizigers die iedere ochtend tussen 06:00 en 07:00 uur beginnen te rommelen en vertrekken waardoor onze nachtrust verstoord wordt vinden wij onacceptabel.

De heren geven aan dat het wachten was op klachten wanneer ze deze stacaravans Classic verhuren. Ze hebben meerdere keren aangegeven dat ze volledig zijn afgeschreven en niet meer geschikt zijn voor verhuur. Maar dan beslist een Pipo op het hoofdkantoor (mijn woorden) dat ze nog best voor de verhuur geschikt zijn. Zeker voor de laatst paar weken.

Door de regel genomen worden deze alleen gebruikt voor doorreizigers. En dat zouden wij nog enigszins kunnen begrijpen, hoewel hygiëne nooit ter discussie mag staan. De medewerkers zelf zeggen “Sorry voor ons taalgebruik, maar deze caravan Looks like Shit!” De teamleider heeft, als het goed is, hier ook een melding van gedaan.

Wij hebben ook gesproken met een andere organisatie op de camping. Zij verhuren tegen nagenoeg dezelfde prijs nieuwere en schonere caravans met meerdere faciliteiten (airco, satelliet tv, loungeset met kussens etc.). Wij beweren absoluut niet dat jullie medewerkers niet goed poetsen, maar iets wat oud en versleten is is op den duur niet meer schoon te houden met een spray.


De Camping krijgt van ons een 8, de accommodatie een 2.

Vakantie is normaliter toch iets waar je uitgerust van thuiskomt. Het wel fijn vindt om weer thuis te zijn, maar het ook niet erg had gevonden nog een week te blijven. Onze eerste echte vakantie geeft ons echter is het gevoel; Wij hebben betaald om bij thuiskomst weer te kunnen waarderen wat we hebben en “there’s no better place like HOME!” En afgezien daarvan vormt zowel rode als zwarte schimmel een gevaar voor de gezondheid. Het is dus afwachten of dit nog een staartje gaat krijgen.


Wij vertrouwen erop dat Eurocamps met een compensatie komt.

Via het reisbureau hebben we onze klacht laten versturen. 5 werkdagen later een reaktie. Nou, dat valt niet tegen. Echter de reaktie.....

Bedankt voor je reactie. Ik heb de foto's nu kunnen openen en de klacht doorgenomen. Erg jammer dat de accommodatie enkele gebreken vertoonde en er geen mogelijkheid was om te verhuizen naar een andere accommodatie van Eurocamp.

Wij hebben de bevindingen van de klant gemeld bij onze regiomanager ter plaatse, zodat hij passende maatregelen kan nemen om een dergelijke situatie in de toekomst te voorkomen.

Verder hebben wij contact gezocht met onze medewerkers ter plaatse en die geven aan dat er een bestrijdingsmiddel in het zwembad is gedaan om bacteriën te doden, wat volledig veilig was. Wij begrijpen dat dit er minder uitnodigend uitziet.

Je mag de klant het volgende aanbieden: Als bijlage stuur ik een vakantiecheque ter waarde van €225 . Deze korting kan worden gebruikt voor een hoofdvakantie in 2020 of 2021, maar natuurlijk ook voor een korte vakantie in het laagseizoen, zoals een lang weekend Duinrell of Beekse Bergen. Deze kan gecombineerd worden met geldende acties en aanbiedingen.

Als de klant geen gebruik wenst te maken van bijgevoegde vakantiecheque, ontvangen wij graag hun iban rekeningnummer. Wij zullen dan een bedrag van €166 restitueren. De vakantiecheque komt daarmee te vervallen.

Wij vertrouwen erop de situatie hiermee naar tevredenheid te hebben afgehandeld.


Hierop gelijk mijn reaktie:
Dit gaan wij NIET accepteren!

Hebben ze onze klacht wel serieus gelezen en in behandeling genomen? Wij hebben n.l. helemaal geen klacht over het zwembad ingediend.

En € 166,00 is een aalmoes. Dit kunnen wij ook echt niet serieus nemen. Indien Eurocamps niet met een serieuze compensatie komt gaan wij andere stappen nemen.

Nu afwachten op een reaktie, anders toch met sterker geschut te veld gaan. EUROCAMPS.... NOOIT MEER!!!!!

  • Algemeen 2
op 17 augustus 2019 bestemming: Italië / Figline Valdarno, reisperiode: augustus 2019

Wij verblijven op camping Norcenni di Girasole. Bij aankomst troffen wij een zeer vieze stacaravan aan met achterstelling onderhoud en schoonmaakwerkzaamheden.
Zwarte schimmel op de wanden, in de douche, lampen kapot etc.
Hiervan hebben wij direct melding gemaakt maar wij worden voor ons niet serieus genomen. Een keer maar nooit meer!!!!

  • Algemeen 1
op 30 juli 2019 bestemming: Spanje / Calonge, reisperiode: juli 2019

3de jaar met deze organisatie naar deze camping maar dit jaar slecht bevallen. Wordt totaal niet geluisterd naar voorkeurswensen bij boeking ivm kleine kinderen. Bij aankomst blijkt niets mogelijk om te verplaatsen maar andere caravan, worden geplaats hoger gelegen op camping terwijl gevraagd is juist lager gelegen vanwege kleine kinderen. Caravan ligt naast afgrond en hoge steile trap dus gevaarlijk maar wordt niet serieus genomen. Tevens zeer verouderde en vieze caravan, smerige stinkende matrassen en kussens erge mieren overlast die steken, ook in bed. Na paar keet klagen niets mee gedaan. Wordt van kastje naar de muur gestuurd. Bij thuiskomst blijkt dat we ring zijn verloren, meteen gebeld naar camping en ze hadden hem gevonden , nu blijkt de procedure van verloren voorwerpen zeer omslachtig geregeld en zijn al paar weken aan het wachten terwijl de ring daar gewoon nog ligt en kosten 35!! Euro. Camping zelf is zeker moeite waard en goed geregeld maar eurocamp nooit meer!

  • Algemeen 3
op 19 juli 2019 bestemming: Spanje / Salou, reisperiode: juli 2019

We hebben een stacaravan azura geboekt. Voor 6 personen! Blijkt dat de kinderen niet in het bed passen die extra in de living gedeelte is. Maar de locatie van de stacaravan was tussen drie andere caravans in. We hadden het gevoel dat we afgesloten waren voor de hele camping. We zagen alleen muren. Mensen van eurocamp gaven aan dat ze deze klacht vaker hadden gehad. Hij ontwijkt ons ook om maar er van af te zijn over ons beklag. Waardeloze organisatie. Van het kastje naar het muurtje gestuurd,

  • Algemeen 3
op 2 oktober 2018 bestemming: Frankrijk / Berny-Riviere, reisperiode: september 2018

Niet goed aangegeven,waar je moet melden ,bleek ne 3 kwatier wachten eindelijk een persoon vertelde dat op het park waar meerdere orgenesaties waren daar moest melden iritant na 7uur sturen
de caravan bleek geen kontrole te hebben gehad er ontbraken velerlerlei
dingen afzuig(wasemkap)kapot geencafetiere,geenknoflookpers,geenBraadslede geen pedaal emmer of afvalbak,geendeurmat geen emmer geen mop met emmer wel mop met emmer gekregen want met 2 honden is dat wel zo fris de rest niet gekregen naar wasemkap gekeken word volgende week gemaakt zijn wij al naar huis .24/9 t/m 1/10 dus erg teleurstellend ontzettend koud in caravan buiten gem:22gr was moest de kachel heel de dag branden voor
behaaglijke warmte,volgende dag gevraagd voor andere caravan kregen nr11 aangeboden dus eerst kijken tot onze grootten schrik stonde caravan binnen helemaal onder water ook dat gemeld bleek iets aansluiting kapot te zijn was dus geen optie vroegen om een caracan aan de overzijde nee dat was niet mogelijk zo druk was het niet op de camping? wij hebben zelf voor eind schoonmaak gekozen bij in levering sleutel gevraagd of ze wilde kommen kijken,werd mede grdeeld dat zij het wel geloofde erg terleurstellend,het blijkt dus dat je zelf huisraad moet meenemen zeker om koffie te make zeer sneu hoop dat jullie er wat mee doen

  • Algemeen 5
op 5 augustus 2018 bestemming: Italië / Norcenni girasol, reisperiode: augustus 2018

Vieze sta caravan, personeel niet vriendelijk vraagt niet eens hoe het verblijf was, ook niet waarom 1 dag eerder terug moesten naar NL geen reactie op klachten, geen service

  • Algemeen 5
op 9 juli 2018 bestemming: Italië / Bardolino, reisperiode: juni 2018

Wij zaten op de camping Cisano san vito het wordt tijd dat ze de matrassen vernieuwen!! erg vies en vuil .
ook de koekepan is aan vernieuwing toe.
En als ik eerlijk ben zijn ook de Esprit caravan aan vernieuwing toe .
Al met al hebben wij toch een fijne vakantie gehad !!

  • Algemeen 8
op 28 juni 2018 bestemming: Duitsland / Lindau, reisperiode: juni 2018

Op de Nederlandse website staat dat er grotendeels Wifi is, en zie je mooie caravans staan. Maar als je aan komt op de camping hoor je dat Eurocamp geen plaatsen met Wifi hebben ingekocht, dus dat is balen, en kom je bij de caravan dan denk je dat zou thuis naar de schroot gaan. Slechte planken op het terras waar je je voeten aan open haalt, zonnescherm waar de hagelgaten nog steeds in zitten. Kortom je gaat daar niet voor je plezier heen. Op de dag van aankomst meteen naar Eurocamp gebeld, en dan is er begrip, maar als je na afloop je beklag doet dan worden er allerlei onnozele argumenten gezocht om onder een normale schadevergoeding uit te komen. Totaal niet klant gericht, heel slechte behandeling van een klacht, en je moet zelf blijven bellen wat men er mee doet. Als men van begin af aan zich soepel en normaal had opgesteld, dan was dit al uit de wereld, maar de kwaliteit van de klachtenbehandeling is beneden peil, net zoals de voorlichting over deze Eurocamp accommodatie bij de Bodensee ook beneden peil is. Wie doet er nu wat ?

  • Algemeen 3
op 8 juni 2018 bestemming: Italië / Cisano de garda, reisperiode: juni 2018

Hele leuke hostes vooral Tom en Eva die stonden altijd voor je klaar.top.

  • Algemeen 9
op 29 mei 2018 bestemming: Spanje / Torroella de motgri, reisperiode: mei 2018

Geweldige service van de medewerkers van eurocamp.. vriendelijk .. behulpzaam... komen hun afspraken na! Proberen je verblijf heel aangenaam te maken! En dat is ze super goed gelukt!!!

  • Algemeen 9
op 18 januari 2018 bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: mei 2017

Bam! We hebben weer geboekt voor de
Meivakantie! Vorig jaar was super bevallen en dit jaar weer met 10% vaste klanten korting.

  • Algemeen 10
op 2 november 2017 bestemming: Italië / Peschiera, reisperiode: augustus 2017

Duidelijke info, eerlijke communicatie, betaalbare prijzen, goede website, mooie campings en veel keuzes.

  • Algemeen 8
op 10 september 2017 bestemming: Italië / San Vincenzo, reisperiode: augustus 2017

De caravan viel van ellende uitelkaar smoezelig, geen warm water, deur kon niet dicht van de douche. Bed was vreselijk , 2weken rugklachten gehad. Alleen het plekje was super camping albatros

  • Algemeen 4
op 9 september 2017 bestemming: Spanje / Vilanova i la Geltru, reisperiode: maart 2017

We zijn net terug. We waren op deze camping van 28 aug t/m 8 september 2017. De camping is in onze ogen veel en veel te groot. We zijn 3 x de weg kwijt geweest. Internet is erg slecht. Wifi kochten we voor 1 week 25 euro. we konden daarna voor een paar dagen bijkopen. Nee dus, of per uur of weer een week. Het eten in het restaurant was 2 x koud. Daarna zijn we niet meer gegaan. Personeel Eurocamp was top! Ik ga er wel nooit meer terug.

  • Algemeen 5
op 30 augustus 2017 bestemming: Frankrijk / Serignan-Plage, reisperiode: juli 2017

Verschrikkelijk plek voor veel geld

  • Algemeen 3
op 29 augustus 2017 bestemming: Frankrijk / Marseillan Plage, reisperiode: augustus 2017

Zoals gewoonlijk is alles perfect geregeld.

  • Algemeen 9
op 24 juli 2017 bestemming: Spanje / Estartit castell montgri, reisperiode: juli 2017

Zeer grote, nette camping met overwegend nederlanders engelsen en fransen. Erg heuvelachtig, niet geschikt voor slecht ter been zijnde mensen. Huisjes wel zeer dicht op elkaar. Tot 24.00 uur veel rumoer en muziek op camping, erna muisstil cf regels. Huisje oranje 222 is model Vista van Eurocamp. Net modern huisje met redelijke matrassen. Boiler was echter eerste 4 dgn kapot, wel netjes gerepareerd na melding. Klantenservice hier op camping reageert zeer adequaat en netjes op klachten. Zwembaden massaal, strand prima, supermarkt op camping en restaurants prijzig,matige kwaliteit. Weinig ligbedjes beschikbaar ook tegen betaling niet. Verder wel ok, sanitair erg proper!!

  • Algemeen 7
op 11 juli 2017 bestemming: Frankrijk / St. Valery sur Somme, reisperiode: juli 2017

Een prachtige camping in St. Valery sur Somme met ruime plaatsen.

  • Algemeen 8
op 9 juni 2017 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: mei 2017

Voor siciliaanse begrippen een mooie camping. Caravan was prima, we hadden 2 grote naast elkaar, kort bij 't zwembad. Schoon en netjes onderhouden. Medewerker was erg vriendelijk. Mooie omgeving met allerlei activiteiten

  • Algemeen 8
op 4 mei 2017 bestemming: Nederland / Duinrell, reisperiode: april 2017

Duinrell heeft een leuke camping met goede faciliteiten. De kinderen hebben zich goed vermaakt in het attractiepark en in het Tikibad. De stacaravan van Eurocamp was prima in orde. Mensen van Eurocamp ook heel vriendelijk. Wij komen hier zeker nog eens terug.

  • Algemeen 9
op 2 mei 2017 bestemming: Frankrijk / Frejus, reisperiode: april 2017

Mooie camping geboekt in Frejus, van alles te doen voor de jeugd.

  • Algemeen 7
op 29 april 2017 bestemming: Nederland / duinrell, reisperiode: april 2017

We hadden via prijsvrij een caravan geboekt op de camping bij Duinrell. De caravan viel wel wat tegen. Er miste 1 dekbed. Er was een cafetiere om koffie te zetten, maar die was kapot. Er waren veel minder dingen stuk. Plankje in de ouderslaapkamer was stuk, lampje vd afzuigkap was stuk, timer vd oven deed het niet, je kon de deur vh toilet gewoon open trekken ondanks dat hij op slot zat, er was geen theepot, theelepeltjes en geen kaasschaaf, snijplank. Er miste heel veel vd keukeninventaris : glazen, borden, theeglazen, kommen en koppen, waterkoker. We zouden de magnetron aanzetten, maar er bleek een engelse stekker aan te zitten, dus we moesten een verloopstekker halen. We zaten in caravan nummer st005 esprit.
Toen we gingen douchen bleek het water gewoon onder uit de caravan in het gras te stromen.....?? Er was een chiffon kapot. We hebben dit allemaal wel gemeld bij de receptie. De kussens waren veel te klein. Er was 1 lamp kapot in de ouderslaapkamer. De deksels pasten niet op de pannen. Er was een kastje wat niet tussen de bedden paste en daarom in de kledingkast stond.de doorspoelknop vh toilet deed het niet helemaal goed. Er waren alleen engelse medewerkers,dus we moesten dit in het Engels vertellen.....Er was geen sleutel vd caravan aanwezig !! Dus het slot moest vervangen worden.......En er was geen barbecue aanwezig. We hadden pasfoto's mee moeten nemen,maar dit wisten wij niet, dus die moesten dat ter plekke nog gemaakt worden voor 4 euro pp. Omdat we met zijn zessen waren koste dat dus ook nog weer 24 euro....
Jammer dat erzoveel mis was met de caravan....... Verder hebben we het prima naar de zin gehad op het park.
Tot slot: de medewerker van eurocamp had de plaats vd caravan ook op een andere plek aangewezen op deplattegrond......Na lang zoeken bleek de caravan op een heel ander deel vd camping te staan.....

  • Algemeen 6
op 27 april 2017 bestemming: Nederland / Duinrell, reisperiode: april 2017

Vanaf dag 1 een teleurstelling. Bij aankomst werden we geholpen door engels personeel wat geen woord nederlands sprak. We hebben de caravan geboekt om hierin met 4 volwassenen en 2 kinderen te verblijven. Er waren maar 4 stoelen om de eettafel. Op de foto's op de site van eurocamps staat een hoekbank afgebeeld. Wij hadden een rechte bank waar je met 4 volwassenen schouder aan schouder kan zitten. De caravan is ijskoud. Tot overmaat van ramp hebben we een dag zonder gas gezeten. Wij konden dus niet douchen koken of koffie zetten. Eurocamp is een brits bedrijf. Ik zeg, eurocamp sluit je aan bij de brexit en vertrek uit Nederland.
Ps. Wel complimenten voor het Nederlandse personeel (Vincent en Redania) van eurocamp. Zij hebben er alles aan proberen te doen om ons te helpen.

  • Algemeen 1
op 18 april 2017 bestemming: Frankrijk / Frejus, reisperiode: mei 2016

Wij waarderen met 4 sterren!

La palmerie/La baume in Frejus word door ons viertjes nu voor het vijfde jaar bezocht in de mei vakantie. Het is een mooi aangelegde camping met op beide campings prachtige zwembaden. Het park is kindvriendelijk met een animatieprogramma voor kinderen en volwassenen. Rondom het zwembad is een aanbod van waterpolo aquarobics, zumba fitnes. In de avonduren kan je voetballen, volleyballen tenissen. Er is een campingwinkel met vriendelijke eigenaren. Daarnaast een restaurant en snackbar met prima aanbod!
Wij bezoeken een eurocamp stacaravan, deze is voordelig geprijst in de meivakantie en van alle gemakken voorzien.Bij aankomst word je vriendelijk ontvangen en naar de caravan gebracht. Is er tijdens je verblijf een probleempje dan word dat de zelfde dag nog opgelost.

  • Algemeen 8
op 18 april 2017 bestemming: Spanje / costa Dorado, reisperiode: mei 2016

Super accommodatie, super service en een hele mooi camping

  • Algemeen 8
op 12 april 2017 bestemming: Frankrijk / Languedoc-Roussillon-Midi-Pyrénées, reisperiode: juli 2016

Zeer rustig gelegen camping met alle comfort en eigen toegang tot strand, mooie verzorgde zwembaden met leuke glijbanen voor alle leeftijden.

  • Algemeen 9
op 12 april 2017 bestemming: Spanje / Estartit, reisperiode: augustus 2017

Met eurocamp tot nu toe elk jaar een top vakantie en prachtige campings en mooie accemodaties. En dat word t zeker dit jaar ook weer

  • Algemeen 8
op 9 maart 2017 bestemming: Frankrijk, reisperiode: mei 2016

De reis was heerlijk, even er tussen uit in de meivakantie. In een goed onderhouden sta caravan met vriendelijk ontvangst. Kortom geweldig.

  • Algemeen 9
op 8 maart 2017 bestemming: Italië, reisperiode: april 2016

Mooie camping, mooie accommodatie, vriendelijk personeel en prachtige caravan. De caravan is van alle luxe voorzien, waardoor je 100 % kan genieten van je vakantie.

  • Algemeen 9
op 8 maart 2017 bestemming: Frankrijk, reisperiode: augustus 2017

Eurocamp biedt altijd prima accomodatie op dito campings! Vroegboekers krijgen daarnaast zeer acceptabele prijzen.

  • Algemeen 9
op 25 oktober 2016 bestemming: Italië, reisperiode: oktober 2016

Mooie camping met veel faciliteiten . Supermarkt en restaurant prima. Mooi gelegen aan het meer.

  • Algemeen 8
op 13 oktober 2016 bestemming: Nederland / Wassenaar, reisperiode: september 2016

Voor de 3e keer via Eurocamp bij Duinrell geboekt. Weer heerlijk genoten van alles wat Duinrell en omgeving te bieden heeft. De nieuwe caravans van Duinrell zien er prachtig uit. Wel een puntje waar Eurocamp goed op moet letten is de afwerking van de wat oudere caravans. Ook deze moeten niet vergeten worden. Ik geef toch een dikke 8 voor Eurocamp, omdat de medewerkers ons zeer goed van dienst waren op Duinrell, maar ook op kantoor. Door het breken van de arm van onze zoon, moest onze vakantie verzet worden, dit ging zonder problemen. Wij kregen daarbij goed advies en het restbedrag zelfs terug gestort. Ga zo door medewerkers! Volgende keer boeken wij weer bij jullie!

  • Algemeen 8
op 12 oktober 2016 bestemming: Italië, reisperiode: augustus 2016

Reis naar Peschiera Del Garda via Eurocamp

Wat een mooie reis had moeten worden….

Aankomst vrijdag 29/7

We logeren in een van de oudere minder verzorgde chalets.

De buitenkant is ronduit vuil. Even met de T-shirt er tegen en hop : klaar voor de wasmand. De douche bevat redelijk wat schimmel (heb er foto van genomen alsook van de buitenkant chalet) en in de koelkast ontbreken rekken zodat deze niet volledig bruikbaar is. De radio heeft geen antenne en piept en kraakt en 2 van de 4 lichten branden niet in het woongedeelte. Beschadigde horren zorgen er voor dat de kleine steekgrage mugjes toch binnen geraken. In de keuken plakt één van de pannen zo hard aan de kastbodem dat er mannenspierkracht aan te pas komt. De tuinstoelen en barbecue hebben we zelf maar afgewassen.
Later ontdekken we dat wanneer we de wc doortrekken het water in de lavabo naar boven spuit …en het bed in de living was niet eenvoudig samen te puzzelen, piepte en kraakte dat het een lust was, je rolde ook steeds naar elkaar toe - heel leuk maar niet in deze hitte (het goedkoopste zetelbed van Ikea is 10 x meer comfortabel) … maar de uiteindelijke nachtmerrie : de airco !

Dit superkoopje voor bijna 2000 euro voor een goeie week ….

De temperatuur bedraagt (behalve de laatste dag) ongeveer 30° C
Bij aankomst was het broeierig heet en de airco … die blaast lauw tot warme lucht.
Even melden bij de mensen van Eurocamp. “geen probleem : je moet gewoon ramen en deur dicht houden” - Ja, dat weten we, we deden dat de hele weg in onze wagen, daar hadden we namelijk wel airco.

Zaterdagmorgen terug naar Eurocamp : “dit wordt binnen de 24u opgelost”

Zondagmorgen nota achtergelaten in de chalet van Eurocamp : nog steeds geen airco
In de loop van zondagnamiddag zien we iemand aanwezig in het bureau van Eurocamp “uw probleem wordt opgelost ‘as we speak’ ” Qué ?? We komen juist van onze chalet .. en daar hebben we geen technieker gezien.

Maandagmorgen krijgen we bezoek van Eurocamp met de vraag of de airco nu goed werkt.

We worden een heel klein beetje boos en vragen of ze met ons aan het lachen zijn.
Ze gaan het probleem melden aan het hoofdbureau . Maandagmiddag ging de manager langskomen, het wordt uiteindelijk maandag in de vooravond …. als ze aankomen met 3 personen.

Ze kan niet toveren en wil ons geen leugens wijs maken, maar de volgende dag tegen 16u komt er iemand langs om de boel te herstellen. Een overplaatsing naar een andere chalet met opwaardering zou bekeken en overwogen worden of ook een refund behoorde tot mogelijkheden.

Er wordt melding gemaakt van een aantal van bovenstaande problemen (alinea 1) en … de ontbrekende stukken voor de frigo, de defecte lampen, de slechtwerkende radio worden dinsdag vervangen. Als voorlopige oplossing voor de airco wordt een ventilator voorgesteld. Ik ben akkoord en vraag of het toch een oscillerend exemplaar is. Natuurlijk is dat zo. Alles werkt bijna aan de ventilator behalve de eerste stand en …. Hij blijft lekker in 1 richting blazen ipv heen en weer te zwaaien.
Camping Murphy ??

Er wordt een klantenrapport formulier ingevuld met de lokale verantwoordelijke.

Om 16 u komt een redelijk gestresseerde technieker langs die na ongeveer 1 uur spoorloos verdwijnt en ons achterlaat … zonder stroom… gedurende een 2tal uur. de lokale verantwoordelijke komt langs om te zien of de airco nu wél werkt en tracht samen met ons de elektriciteit te repareren, wat niet lukt. Hij belt een collega en later blijkt het de zekering in de hoofdkast buiten te zijn. Wij hadden toevallig de juiste materialen om deze open te toveren.
Terug elektriciteit , maar nog altijd geen airco.

We krijgen de melding dat de airco stuk is en dient vervangen te worden. Men belooft dat er ’s avonds iemand langskomt met een voorstel voor een andere chalet en later op de avond, wanneer we op het terras aan het restaurant nog iets drinken, krijgen we telefoon van eurocamp (Nederland ?) met de vraag om naar de chalet te gaan – er komt iemand langs binnen de 30 min. om een voorstel te doen.

We verlaten het terras en gaan naar de chalet. De hele avond niemand gezien…

Woensdagmorgen. Niemand van Eurocamp te bereiken en wanneer we op weg naar het zwembad in de verte 3 mensen van eurocap zien, verdwijnen die als sneeuw voor de zon : ze hadden ons zien aankomen.
Woensdag late namiddag besluiten we er even op uit te trekken en wanneer we om 17u30 terugkeren is er plots airco
De hond zat in zijn bench en we hadden gevraagd niet zonder ons binnen te gaan. Geen probleem – we zouden een sms krijgen (we geven onze gsm nr) zodat we aanwezig konden zijn. Niet dus …
nog 2 dagen verlof !!

Donderdag morgen : de lokale verantwoordelijke komt langs om goedbedoeld te vragen of we blij zijn met de airco en of we plannen hebben voor vandaag. Jazeker en nu kunnen we de hond (waarvoor we extra betaald hebben) eindelijk in zijn bench in de chalet achterlaten mét airco … tot we rond 15u terug komen …
Geen airco en , het leven kan leuk zijn, terug geen stroom meer !!
We kijken echt uit naar het einde van deze horror en wensen dat het al zaterdagmorgen was zodat we hier wegkunnen. Zelfs de hond vindt dit niet leuk. Hij heeft het heet en is lusteloos.
De ijslaag in koelkast en diepvries is gesmolten. Hallo Eurocamp we have a problem here.

Mirna van Eurocamp komt om 16u langs met de melding dat ze niets kan doen : haar collega heeft de sleutel van de hoofdkast. We gaan zelf aan de slag en krijgen de kast open. We ontdekken dat de zekering springt als we de airco-zekering in de chalet opzetten. Zo lang we hier niet aankomen hebben we stroom … We hebben geen zin meer en willen geen eurocamp meer horen of zien !!
Wanneer we vrijdagmiddag terugkomen van een bezoek aan Peschiera zie ik buiten een nieuwe unit van de airco staan en wanneer we binnenkomen hangt ook hier een nieuwe module.
Weer zat de hond alleen in de chalet en weer geen verwittiging gekregen.
Het is 24° C en het regent … voor ons hoeft nu geen airco meer en morgenvroeg zijn we weg ! Eindelijk !
Als we de laatste dag bij onze overbuur mogen gaan kijken (een chalet voor een lagere basisprijs) worden we helemaal pissed. Een proper en bijna nieuw interieur met 3 volwaardige slaapkamers en een douche waar douchen wel mogelijk is . (probeer eens te douchen in een ruimte van 60 x 60)

De lokale verantwoordelijke komt nogmaals langs om hem te excuseren in naam van eurocamp en zijn team.
Hij stelt een refund van ongeveer 200 euro voor ….. We ontploffen bijna.
We doen een even belachelijk tegenvoorstel : betaal de hele reis terug + onze reiskosten van 2 wagens + een welverdiende morele schadevergoeding.

  • Algemeen 1
op 19 september 2016 bestemming: Nederland / Wassenaar, reisperiode: april 2016

Het is altijd heerlijk om met Eurocamp op Duinrell te zijn. Huisjes zijn schoon en prima in orde. De kinderen vermaken zich uitstekend in het park en in het Tikibad. En Wassenaar is een gezellig dorpje om lekker koffie te drinken of een ijsje te halen. Top!

  • Algemeen 9
op 16 september 2016 bestemming: Frankrijk / Salignac, reisperiode: mei 2016

Fijne, rustige camping in een mooie omgeving

  • Algemeen 8
op 11 september 2016 bestemming: Italië / cavallino treporti, reisperiode: augustus 2016

Nooit meer Eurocamp.

Meer dan 80% van de holliday homes waren erg oud en zagen er absoluut niet uit zoals op de foto's. Ons huisje... of krot zoals je het wilt noemen zat vol schimmel, op zowel badkamer, kinderkamer, keuken en ook nog eens een lekkend toilet.

De medewerkers kon het niet veel interesseren en de enige opmerking was, dat ze inderdaad veel klachten kregen, iedere week minstens een aantal keer. Verder waren ze niet erg welwillend om de problemen op te lossen.

We hebben wel nog een nieuw holliday home gekregen die wel schoon was, maar waar je ook al het verval kon zien. Daarna contact opgenomen met eurocamp maar na 2 weken wachten willen ze nog niet inhoudelijk reageren.

Een tip van ons. Zie je een leuke camping op eurocamp bel dan even met de camping zelf. Dan wordt je niet weggestopt in een uithoek van de camping en de huisjes zijn veel mooier want iedere euro uitgegeven aan eurocamp is een verloren euro.

  • Algemeen 1
op 7 september 2016 bestemming: Italië / Caorle, reisperiode: augustus 2016

Een hele leuke vakantie gehad. We hebben meer gekregen dan verwacht.
Goede service en vriendelijk personeel!!

  • Algemeen 9
op 1 september 2016 bestemming: Frankrijk, reisperiode: juli 2016

Heerlijk vakantie gehad. In de omgeving is niet zoveel te doen voor een peuter daarom hebben we vooral gezwommen en in de speeltuin geweest. De aspect mobilhome was helemaal wat we verwachre met veel ruimte. Airco wel lekker met de hitte. Alleen koffiepot was er niet.

  • Algemeen 9
op 31 augustus 2016 bestemming: Frankrijk / vias-plage, reisperiode: augustus 2016

Via Eurocamp een Esprite stacaravan gehuurd, enorm vies, wat zijn wij geschrokken !! Hier zijn geen woorden voor, enkel dat wij nooit meer bij deze organisatie iets boeken. Jammer !

  • Algemeen 4
op 25 juli 2016 bestemming: Italië / Caorle, reisperiode: juni 2016

Voor ons geen Eurocamp meer. Diverse reparaties moesten uitgevoerd worden, meerdere keren aangegeven, bij ons vertrek na 2 weken, nog niet opgelost. Tijdens aankomst geen BBQ aanwezig, deze werd na navraag alsnog gebracht, maar oh oh oh, zo smerig !!! Dat kun je niet zo geven.
Pas na een week kwam er een keer een Nederlandse medewerker (we vroegen ons al af, of ze uberhaupt Nederlandse mederwerkers daar hadden).
Inmiddels al 3 weken terug, na terugkomst zou ik binnen een week een enquette ontvangen, welke ik graag in wil vullen.
Tot op heden nog niet gehad. Vorige week naar gevraagd, binnen een dag zou er antwoord komen, nog niet gehad.
Typisch de gang van deze vakantie. Gelukkig wel enorm van de vakantie kunnen genieten !

  • Algemeen 1
op 23 juni 2016 bestemming: Spanje / Villanova, reisperiode: juni 2016

Eurocamp heeft ons erg teleur gesteld. Wij zouden de overnachtings hotels dicht bij de snelweg krijgen, maar die waren echt in de moeilijk te bereiken, en ver van alles vandaan. De hostes zou nederlands moeten spreken, maar ook dat was niet het geval. We zouden in een schoongemaakt huisje komen, maar ook klopte niet , de schimmel zat dik aan de wanden van de douch. Er zou een aangepast huisje zijn, maar de dames en heren van eurocamp ter plaatse waren niet op de hoogte, waardoor het douchen en verschonen van stoma materiaal erg moeilijk was. Eurocamp heeft voor ons niet dat gedaan wat ze beloofde, dus deze organisatie nemen we dus nooit meer!!!!

  • Algemeen 2
op 7 januari 2016 bestemming: Frankrijk / berny riviere, reisperiode: augustus 2015

Heerlijke camping in Berny Riviere met eigen zwemmeer en fijn overdekt zwembad. In de buurt van Parijs en Disneyland.

  • Algemeen 9
op 7 januari 2016 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: augustus 2015

Weer een fijne Eurocamp camping in Italië. Dicht bij de stad Rome en toch het rustige campingleven kunnen ervaren. Goede duidelijke website en geen vreemde kosten aan het eind.

  • Algemeen 10
op 5 januari 2016 bestemming: Frankrijk / Sampzon, reisperiode: juli 2015

Heerlijke vakantie gehad op camping La Bastide met Eurocamp. Fijn dat we konden aankomen op de dag van onze voorkeur.

  • Algemeen 9
op 4 januari 2016 bestemming: Nederland / Duinrell, reisperiode: oktober 2015

Stacaravan direct naast het attractiepark. Zwemmen in het Tikibad en 1 week lang vrolijke kinderen. Website en eurocamp hebben waargemaakt wat ze beloven.

  • Algemeen 10
op 28 december 2015 bestemming: Duitsland / Soltau, reisperiode: mei 2014

Was erg leuk weekend weg met een maatje van me goede accomodatie, mooi park en ook veel in de omgeving te doen.....

  • Algemeen 10
op 28 december 2015 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: september 2015

Fijne organisatie en mooie campings. netjes op de hoogte gebracht pr mail over van alles en nog wat voorafgaand de vakantie. ook ter plaatse alles prima in orde.

  • Algemeen 10
op 23 december 2015 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juni 2015

Was een top vakantie! Alles net even beter geregeld dan bij andere aanbieders.

  • Algemeen 9
op 22 december 2015 bestemming: Frankrijk / Vias Plage, reisperiode: juli 2015

Vriendelijk personeel. zowel op kantoor als op locatie. Alles goed geregeld. In de eerste week werd een welkomst BBQ georganiseerd door personeel eurocamp. Erg gezellig en meteen leuke kennismaking met overige gasten. Ook bij receptie is altijd van alles te leen, luchtbedden, ballen, spelletjes, boeken. Kortom heerlijke vakantie gehad mede dankzij eurocamp

  • Algemeen 9
op 21 december 2015 bestemming: Frankrijk / Le Bugue, reisperiode: mei 2015

We zijn al vele malen met Eurocamp op vakantie geweest, waarvan al vier keer naar Le Bugue, en iedere keer was het een heerlijke ervaring. De mobilhomes zijn mooi en comfortabel en de camping is prachtig en zeer goed onderhouden. De kinderen (inmiddels 17 en 14 jaar) verheugen zich altijd enorm op de fantastische zwembaden. De camping (St.Avit Loisirs) ligt in een glooiend landschap, midden tussen de weilanden, lekker rustig dus. Echt een aanrader!

  • Algemeen 10
op 21 december 2015 bestemming: Frankrijk / Argelès-sur-Mer, reisperiode: juli 2015

Heerlijke zonnige vakantie gehad mede dankzij zeer vriendelijke personeel op de camping. Goed ontvangst en geen gezeur bij het uitchecken.

  • Algemeen 10
op 19 december 2015 bestemming: , reisperiode: augustus 2015

Fijne campings met vriendelijk personeel. Meestal een goede en schone accommodatie en vooral fijne zwembaden aanwezig.

  • Algemeen 10
op 9 december 2015 bestemming: Italië / Gardameer, reisperiode: 2015

Ieder jaar weer erg tevreden met Eurocamp. Prettig ontvangst, vriendelijk personeel en goede service. Daarnaast altijd een leuk welkomst presentje, bestaande uit een lekker flesje wijn en een mooi strandtas. De tent die wij elk jaar huren is van alle gemakken voorzien. Vandaar dat we graag weer terugkomen.

  • Algemeen 9
op 3 december 2015 bestemming: Italië / Caorle, reisperiode: augustus 2015

Gewoon al jaren een goede persoonlijke service, fijne stacaravans en goede prijzen!

  • Algemeen 10
op 2 december 2015 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: september 2015

Eenvoudige camping op toplocatie

  • Algemeen 9
op 18 november 2015 bestemming: Italië / gardameer, reisperiode: juni 2015

Top vakantie in Avant stacaravan. Geen gedoe met uitchecken en aardig personeel.

  • Algemeen 10
op 5 oktober 2015 bestemming: Frankrijk / Frejus, reisperiode: juli 2015

Wederom vakantie geboekt bij Eurocamp, alles tot in de puntjes geregeld.

  • Algemeen 10
op 19 september 2015 bestemming: Frankrijk / Doucier, reisperiode: juni 2012

Via Keycamp hebben we last-minute een sta-caravan geboekt. Bestemming: de Jura in Frankrijk, camping Domaine de Chalain. Vrienden van ons stonden op dat moment op deze camping en waren heel enthousiast. Vanwege het slechte weer op dat moment in Nederland, was de keuze snel gemaakt. Vriendelijk ontvangen op de camping. Toen in eerste instantie de verkeerde caravan (met maar een badkamer, wij hadden een caravan met twee badkamers geboekt) werd toegewezen aan ons, werd dit heel snel en vakkundig verholpen. Ook bleek de fohn niet aanwezig, ondanks dat dit wel op de website vermeld stond. Onze host van Keycamp ging op zijn fiets erop uit en kwam met een gloednieuwe fohn terug. Super-service! We hebben genoten van deze vakantie en zullen zeker nog eens boeken bij deze reisorganisatie.

  • Algemeen 8
op 27 augustus 2015 bestemming: Frankrijk / Languedoc-Roussillon-Midi-Pyrénées, reisperiode: juli 2015

Fijne vakantie gehad in stacaravan in Frankrijk. Na enkele jaren weer Eurocamp geprobeerd en uitstekend bevallen. Zeer mooie camping, wel druk (hoogseizoen) en aardig personeel.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 20 augustus 2015 bestemming: Spanje / léstartit, reisperiode: juli 2015

In de vakantie in verschillende caravans gezeten. De esprit, welke prachtig was. Airco en ruimte prima. Kids zijn nog klein en passen nog best op de kleinste slaapkamer met stapelbed. Tweede caravan was een classic. Dit staat echt niet meer in verhouding voor de prijs die je ervoor betaald. Veel te krap. Wel airco. Zeer tevreden waren we wel over het overdekte terras bij beide accommodaties.
Accommodatie cijfer is gemiddelde. Esprit een 8. classic een 5.
Service prima. Alhoewel de verhuizing op de camping naar een andere accommodatie wel soepeler had kunnen verlopen, door betere communicatie in het team.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 6
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 6
op 8 augustus 2015 bestemming: Frankrijk / Perros-guirec, reisperiode: augustus 2015

Classic plus caravan, deze bevatten veel schimmels, ook ruikbaar, oud en niet van deze tijd. Kleine slaapkamers, vieze stoffige wollige dekens. Alles maakte een vieze oude en afgeschreven indruk, we zijn 5 nachten eerder weg gegaan. Het was eigenlijk een belediging. Duur betaald voor wat je krijgt. Personeel vriendelijk en camping wel oké

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 3
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 4
op 17 maart 2015 bestemming: Nederland / Hilvarenbeek, reisperiode: augustus 2014

Vakantie op Beekse Bergen was enorm leuk met Eurocamp! Naast het slechte weer bij aankomst wilde zo ons wel helpen met het neerleggen van 2 extra handdoeken op de grond zodat we niet alles direct vies zouden maken in onze Eurocamp stacaravan. Dat was allemaal prima in orde.
Ook de camping met het grote meer en het Safaripark zijn geweldig. Vooral omdat het entree tot het Safaripark inclusief is!

  • Algemeen 9
  • Prijs / kwaliteit 10
op 6 januari 2015 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juli 2014

Top camping vlakbij Rome met Eurocamp stacaravan op een mooie plaats met wat schaduw van de hoge bomen. Waterpark dichtbij. Vriendelijk Eurocamp personeel en personeel van de camping zelf. Stad zelf is ook prachtig.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 9
op 10 december 2014 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juni 2014

Hele mooie en ruime stacaravan. Een luxe ! Goede service en uitleg over het openbaar vervoer. De stad is goed te bereiken met de bus.
Je kan de stad goed zien vanuit de camping.
Vooral 's avonds mooi om te zien met al die lichtjes. Top vakantie gehad !

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 25 oktober 2014 bestemming: Frankrijk / Argeles sur merre, reisperiode: augustus 2014

Kan bijna niet beter, alles tot in de puntjes verzorgd en brandschoon met Eurocamp. Alleen niet blij met stapelbed.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 27 juni 2014 bestemming: Frankrijk / Frejus, reisperiode: mei 2014

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op camping La Baume in Frejus. De caravan van Eurocamp (Vista) is vrij ruim, schoon en compleet ingericht. De medewerkers van Eurocamp staan dag en nacht voor je klaar op de camping en hebben een leuk animatieprogramma samengesteld, zelfs voor de allerkleinsten. Ik vond de ouderslaapkamer alleen wat krap en niet handig dat er niets voor de deur zat om onze kinderen (1,5 jaar) tegen te houden. Nu 'vielen' ze gelijk van de trap als ze zelf naar buiten wilden, dus moesten we ze continu helpen. Een terras wat even hoog is als de caravan was makkelijker geweest.

Nadeel van de camping is de ligging, je kunt s`avonds niet naar het centrum van Frejus wandelen, dat is te ver. Grote pluspunt is het enorme zwembadcomplex, hier vermaakt ieder kind (groot en klein) zich prima.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 25 maart 2014 bestemming: Italië / Gardameer, reisperiode: juni 2013

Mooie camping met luxe stacaravan geboekt. Aardig Eurocamp personeel op de camping, het weer zat mee en de incheck bij de Eurocamp balie op de camping ging snel. Probleem met te kort aan bestek werd snel opgelost. Eurocamp is top!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 9
op 14 september 2007 bestemming: Italië / Peschiera, reisperiode: juni 2007

Bij aankomst was onze caravan te smerig voor woorden. Daarnaast hadden we een parasol voor onze veranda maar daar heb je weinig aan als het regent. Een luifel zou beter zijn. Toen wij met anderen praatten die via Vacansoleil geboekt hadden kwamen we erachter dat zij voor 3 weken € 250 minder betaald hadden dan wij voor onze 2 weken en zij hadden een veel mooiere, schonere en grotere caravan dan wij. Met een luifel waar je 's avonds onder kon zitten als het regende en toch te warm was om binnen te zitten.

Al met al een leuke vakantie gehad maar wij boeken niet meer bij Eurocamp.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 6
  • Prijs / kwaliteit 4
op 22 augustus 2007 bestemming: Spanje, reisperiode: augustus 2007

Schandalig oude caravans van EuroCamp waarvoor men de hoofdprijs moet betalen. Echt beschamend als je deze met het aanbod van de campings zelf vergelijkt.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 3
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 5
  • Prijs / kwaliteit 2
op 3 augustus 2007 bestemming: Oostenrijk, reisperiode: juli 2007

Alle prima geregeld. Leuke tas met kadootjes voor de kinderen ontvangen alsmede een boekje van de omgeving. Tent was prima in orde en de medewerker van Eurocamp was erg vriendelijk en deed goed zijn best.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 8
  • 1