Schrijf een ervaring over Thomas Cook en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Thomas Cook

Pagina 1 van 4 met 35 resultaten

op 14 maart 2019 bestemming: Egypte / Titanic Palace, reisperiode: maart 2018

Prachtig, alleen een ziekenhuisopname, We hadden een geweldige host van Thomas Cook, nl Hareth, die heeft ons in alles bijgestaan. Geweldig. Thomas Cook mocht wensen dat hij alleen maar Harets in dienst had. Hij krijgt een dik compliment. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 10 februari 2019 bestemming: Egypte / Abu dabbab, reisperiode: januari 2019

Wij zaten in het Malika resort, wat 5 sterren zou zijn, maar echt niet. Het grote zwembad werd gerenoveerd, waar wij niet van op de hoogte waren gebracht door Thomas Cook, terwijl er sommige gasten wel op de hoogte waren gebracht. de kamers erg gehorig, weinig geslapen. Toiletten oud en vies, kapotte lakens, geen stop in het bad, het warm eten 'avonds weinig variatie. We hadden all inclusive, maar daar bleek dat je smiddags alleen tussen 12.30 en 14.30 wijn kon krijgen bij het strand, terwijl sterke dranken volop geschonken werden. Personeel was wel vriendelijk,
voor ons eenmalig naar dit resort. We hebben ter plaatse veel klachten gehoord van andere gasten over Thomas Cook en hun service, waarbij sommigen zelfs moesten tekenen om geen slechte revieuws te schrijven. Heel jammer... ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 23 januari 2019 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: oktober 2018

Fantastisch eiland maar dankzij Thomas Cook een lange ellendige reis. Je betaalt voor een zekere service en ondersteuning tijdens je verlof maar dat is wat we niet hebben gekregen. Kan je je afvragen wat het nut is om een reis te boeken via Thomas Cook. Geen bagage, hotel niet klaar (een werf met bijhorend lawaai) en verkeerde kamer geboekt. Kan gebeuren maar wat ik voor een bedrijf als Thomas Cook schandalig vind is dat er niemand van Thomas Cook te bereiken was. De helpdesk heeft ons een week aan het lijntje gehouden met loze beloftes en geen opvolging gegeven aan onze klacht. Ze hebben het zelfs gepresteerd om op eigen initatief de klacht af te sluiten. Dat er dingen fout lopen kan maar dat de service waarvoor je deels betaald zo erbarmelijk is gaat er bij mij niet in. Was de eerste en laatste keer met Thomas Cook. Wij gaan 3 tot 4 keer per jaar privť op reis, rezien heel veel voor ons werk maar dit sloeg alles. Beste van alles was dat de alle andere reisorganisaties deze reis ook 50% goedkoper aan hadden geboden aan hun klanten. Ze hebben niet eens het lef gehad om ons persoonlijk te contacteren. Nooit meer met Thomas Cook. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 november 2018 bestemming: Oostenrijk / Pertisau, reisperiode: februari 2018

Reis is niet doorgegaan. Thomas Cook boekte een pension buiten het hotel in plaats van het hotel zelf, waardoor we steeds 150 meter door de sneeuw moesten voor ontbijt, diner en saunabezoek. Vervolgens brengen ze EUR 267,79 in rekening om van deze foute boeking af te komen. Echt treurig. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 30 oktober 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: oktober 2018

Terug reis van kos naar amsterdam. meer dan 10 uur vertraging gehad wegens motor storing met een small planet airlines kan gebeuren een bedrijf wat failliet is zo ik als bedrijf geen zaken mee doen thomas cook wel dus.niemand aanwezig van thomas cook om ons te begeleiden.ook valt er nergens t claimen want thomas cook trek ze handen er van af als je gaat boeken kan alles.hele slechte reclameTHOMAS COOK !!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 oktober 2018 bestemming: Turkije / Marmaris, reisperiode: augustus 2018

Ergste reis van mijn leven. Nooit reis ik nog met Thomas Cook. Ook nadien niet geholpen met onze lijst van klachten. Ik raad het iedereen af om met thomas cook te reizen! In het vervolg ga ik terug me Tui. Daar heb je wel een goede service en info op reis. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 18 september 2018 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: augustus 2018

Prima service zowel reisbureau (reizen de kiezel)als assistentie luchthavens. Prima hotel (don pancho)met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel keuze maaltijden. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 9 augustus 2018 bestemming: KroatiŽ, reisperiode: augustus 2018

Vreselijk slechte kamer en accomodatie,wat beloofd is , word niet nagekomenen na klachten word er niets geregeld, mijn dochter zit er nu met haar gezin, fam stoeten ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 5 augustus 2018 bestemming: MacedoniŽ / Ohrid, reisperiode: mei 2018

Wij verbleven in hotel Filip. 2 nachten niet geslapen omdat er 1 x 2 bussen en 1 x 3 bussen ongemanierde jeugd in het hotel verbleef die de ganse nacht feestjes bouwden, het eten was dan ook zoals in een jeugdherberg !! Ander verblijf geŽist, was een B&B, eten werd van hotel per taxi gebracht met alle gevolgen van dien. In deze B&B kwam dan tot overmaat van ramp het plafond in de badkamer naar beneden? Onze klacht werd pas na 7 !!weken beantwoord, na mijn reactie kon het wel plots de dag nadien om dan een luttele 10% te krijgen, te besteden bij een volgende boeking!!! Voor ons NOOIT maar dan ook N O O I T meer Thomas Cook en wij reizen 3 a 4 per jaar. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 20 juli 2018 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juli 2018

Mijn hotel had geen reisleider op locatie en ik kreeg bij aankomst op de vluchthaven een folder met contactmogelijkheden( zogenaamd 24u pd dag beschikbaar) om toch excursies te kunnen boeken, dus heb ik de dag na aankomst via whatsapp een aantal excursies proberen te boeken. De communicatie via whatsapp verliep niet klantvriendelijk naar mijn idee en het kwam er op neer dat ik geen excursie kon boeken via hun. Toen heb ik gebeld naar het belgische nummer . Meneer aan de telefoon was niet bekend met de excursies, dus moest ik hem alles uitleggen. Na een kwartier vertelde hij dat ik alleen met creditcard kon betalen. Dat was niet mogelijk voor mij dus ik had er alsnog niks aan. In de avonduren werd ik door de reisleider in zakynthos gebeld en was ik al te laat om de excursie te boeken voor de volgende dag. Uiteindelijk wat excursies geboekt waar ik vroeg wat de excursies inhielden en of het geschikt is voor mijn zoon. Ik heb geen enkel moment een waarschuwing gekregen om teleurstellingen te voorkomen. Uiteindelijk was geen enkele excursie geschikt voor hem, want hij was overal te klein voor. in het waterpark mocht hij niet van de grote glijbanen af met mij en bij de bootexcursie mocht hij niet zwemmen bij het eiland.
Hoe kan je zulke prijzen hanteren als een kind van vier zeven uur lang op een boot mag zitten en niks mag doen dan stil zitten. Dat is voor geen enkel kind leuk.

Ik vind dat de reisleiders dit van te voren hadden moeten zeggen, zodat het aan mij de keus is om hier geld aan te besteden. ... Lees meer

  • Algemeen 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende