KILROY

Url: https://www.kilroyworld.nl
Aangesloten bij: ANVR / SGR
Type reizen: actieve vakantie

Logo van KILROY

KILROY is gespecialiseerd in verre reizen, wereldreizen, backpacken en studeren en stage lopen in het buitenland. Haar doelgroep bestaat uit jongeren, studenten en backpackers. Ook organiseert KILROY schoolreizen en werkweken voor groepen scholieren en studenten. KILROY bestaat in Nederland sinds 1996 en helpt reizigers graag bij het plannen van hun buitenlands avontuur. Deze reis wordt op maat voor jou gemaakt, wat je doel ook is.

Het team van KILROY combineert haar kennis met jouw wensen om zo de meest onvergetelijke reis en ervaring samen te stellen. Dat kan een uitgebreid wereldticket zijn, een duikcursus op Bali, een roadtrip in Nieuw-Zeeland maar ook een trektocht in Colombia. Alles kan voor jou geregeld worden. Ook is de service van KILROY zeer persoonlijk. Je krijgt een eigen Travel Specialist die in overleg met jou de reis samenstelt. De missie van diegene is om jouw bucketlist te realiseren. Het team heeft de hele wereld al gezien, zodat er altijd wel iemand is die kennis heeft over jouw droombestemming. De medewerkers weten als geen ander wat je echt niet mag missen.

Heb je hulp nodig bij het boeken van een verre reis, wereldreis of stage dan kan je via de website ook een afspraak maken. KILROY heeft vestigingen in Amsterdam, Den Haag, Groningen en Utrecht. Op maandag t/m vrijdag is de reisorganisatie bereikbaar van 10:00 tot 18:00 uur. Op zaterdag kun je KILROY van 11:00 tot 17:00 uur bereiken.

KILROY is aangesloten bij de ANVR en de SGR.

op 16 mei 2021 bestemming: Vietnam, reisperiode: juli 2020

Wij hebben een vlucht geboekt (december 2019) naar Vietnam voor juli 2020 via de website van Kilroy. Deze vlucht is door het coronavirus geannuleerd en er werd verteld dat we een refund zouden krijgen (waar we ook recht op hebben). Nu bijna een jaar nadat de vlucht is geannuleerd hebben we nogsteeds geen geld terug, het gaat om tickets van 750 euro wat voor studenten gewoon ontzettend veel geld is. Wanneer je Kilroy belt wordt je doorgestuurd naar de Engelstalige klantenservice, wat erg vervelend is, want in het Engels kan ik mij een stuk minder goed uiten dan in het Nederlands. Bovendien krijg je elke keer dezelfde reactie "we zijn er mee bezig en we houden je op de hoogte". Ook niet waar, in al deze tijd hebben we maar één keer een mail gekregen waar (zoals voorspeld) in stond "we zijn er mee bezig". Kortom, de communicatie bij Kilroy is ronduit slecht, er wordt niet naar oplossingen gezocht en ze laten reizigers aan zijn lot over. Ik weet in ieder geval dat ik mijn vliegtickets de volgende keer niet meer via Kilroy boek en dat ik er werk van ga maken als we niet snel alsnog de refund ontvangen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 2 januari 2021 bestemming: Tanzania, reisperiode: juli 2020

Reis door corona geannuleerd. Refund gevraagd, alleen ze betalen niets. Sturen alleen maar standaard mails. Zijn genoodzaakt ze te dagvaarden. Wat een slechte organisatie. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 december 2020 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: april 2020

Wij wachten nog steeds op refund van 4 tickets. Kilroy niet te bereiken. Drama... ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 18 december 2020 bestemming: Colombia, reisperiode: juni 2020

Ik wacht al maanden op refund-actie van Kilroy! Blijven je maar aan het lijntje houden. Reis zou juni 2019 plaatsvinden. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 december 2020 bestemming: Dominicaanse Republiek / Santo Domingo, reisperiode: december 2020

Ik had 3 tickets online gekocht op 20-11-20 met een tussenstop New York eindbestemming santo Domingo reis datum op 16- 12 20 maar ik kreeg te horen via een telefoon gesprek met united airiline dat ons reis niet door gaat omdat wij kunnen niet de land in met een NL paspoort. Maar ik heb tot geen geld terug ontvangen van KILROY omdat ons reis niet door gaat omdat united airiline geannuleerd heeft ik moet Kilroy heel vaak bellen om mijn geld terug krijgen maar word van een kant naar de andere kant gestuurd ik kreeg geen duidelijkheid antwoorden op de online klantenservice ook niet het is erg vermoeiend het is ongelofelijk hoe KILROY met de mensen spelen een van mijn zoontje bijna 12jaar wij hebben deze tickets geboekt omdat wij wilden samen vieren met ons familia in santo Domingo maar ondanks kilroy zal niet meer lukken.
Mvg,
Maria ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 november 2020 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: april 2020

Mijn reis van 1 april werd gecanceld door Corona maar dit kreeg ik via de airlines te horen. Geen bericht van Kilroy tot ruim een week nadat mijn vlucht zou gaan. Vervolgens reactieve standaard e-mails ontvangen met beloftes over refund, maar 7,5 maand na data nog steeds geen duidelijkheid gekregen. Telefonisch slecht bereikbaar. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 10 oktober 2020 bestemming: Nepal, reisperiode: september 2020

Voor de Corona pandemie hadden wij een reis naar Nepal geboekt om het Annapurna Circuit Track te lopen. Door vlucht- en reisrestricties is deze helaas gecanceld. De service van Kilroy bij het (in eerste instantie omboeken door Pascale) en het uiteindelijke (onvermijdelijke) cancellen en aanvragen van een volledige refund bij Qatar Airways door Nienke was professioneel, snel en behulpzaam. Inmiddels een volledige vergoeding ontvangen. Dus top service! Enige puntje van verbetering dat we kunnen bedenken is dat we de vluchten liever naar september 2021 hadden verplaatst. Dit bleek echter niet mogelijk (maximaal 11 maanden vooruit schuiven van de reis) maar hadden we wel graag gedaan. Overigens alle begrip ervoor dat hier ook redenen (van de luchtvaartmaatschappij) achter zitten. Al met al dus erg tevreden met de service. Ik zal wanneer het mogelijk is wederom via Kilroy boeken. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 28 september 2020 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: april 2020

Wij wachten al vanaf april op een refund ivm annuleren door Corona. Andere reisburo's hebben allang de refund gedaan voor mensen binnen onze reisgroep maar Kilroy niet. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 23 september 2020 bestemming: Thailand, reisperiode: juli 2020

De reis heeft wegens de pandemie niet plaatsgevonden.

De afhandeling van Kilroy is heel netjes geweest. Duidelijke communicatie en nette afhandeling met ons.

Wanneer het reizen weer verantwoord is zullen wij zeker nog eens bij Kilroy boeken. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 15 september 2020 bestemming: Sri Lanka, reisperiode: juli 2020

Onze reis moesten we helaas annuleren ivm Corona. Hiervoor hebben wij een refund moeten aanvragen. Kilroy heeft dit heel netjes afgehandeld. Het mailcontact is fijn en ze reageren heel snel. Super service! ... Lees meer

  • Algemeen 9

Meer ervaringen