Schrijf een ervaring over World Ticket Center en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen World Ticket Center

Pagina 1 van 7 met 61 resultaten

op 16 februari 2017 bestemming: Nederland / Den helder, reisperiode: februari 2017

Boek een ticket binnen 1 minuut later me geld eraf vervolgens een mail we hebben geen ticket gaan binnen 24 uur kijken of het lukt lukt niet volgende dag tickets 300 euro duurder naar curaco
Boek nooit nooit nooit nooit
BOEK Nooit Nooit Nooit... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 februari 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juni 2017

In December 2016 een retour A'dam - Londen gekocht voor Ä 109 voor reis in Juni 2017 . WTC stuurde alleen het enkele reis gedeelte ; en ondanks eindeloze pogingen dit recht te zetten, geen enkele reactie. Ze negeren emails, geen hulp als je ze eindelijk na 15 minuten aan de telefoon krijgt. ik ben nu gedwongen een enkele reis bij te kopen: extra Ä 100. Retour Ä 209 . Slimme truc, maar schandelijke oplichterij.... Lees meer

  • Algemeen 1
op 1 februari 2017 bestemming: IndonesiŽ / Java, reisperiode: januari 2017

De vlucht is geanulleerd door de vliegmaatschappij.Wtc heeft een nieuw aanbod gedaan voor 800 euro meer ( 4 personen )
Uiteindelijk gevraagd het gehele bedrag terug te storten.
Ik krijg inmiddels al een week totaal geen reactie van wtc.... Lees meer

  • Algemeen 1
op 3 januari 2017 bestemming: MaleisiŽ / Kuala Lumpur, reisperiode: december 2016

Vandaag onze vakantie geboekt voor juli 2017. De bevestiging was er binnen een paar minuten. Daarna gebeld met WTC om te kijken of ik al een voorkeursstoel kon boeken op de lange vlucht naar Kuala Lumpur. De werknemer van WTC heeft direct met de Malaysian Airlines gebeld en we hebben prima plaatsen gekregen in het upper deck. Een super service.... Lees meer

  • Algemeen 10
op 15 november 2016 bestemming: Nepal / Kathmandu, reisperiode: april 2016

Net een top ondersteuning gehad van Danique van het callcenter. We wilden onze tickets wijzigen. Zij legde uitgebreid uit wat de mogelijkheden waren en wat de kosten waren. Uiteindelijk blijken we niets bij te hoeven betalen. Super blij met Danique en WTC. Dit is een warme douche waard.... Lees meer

  • Algemeen 8
op 25 oktober 2016 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: augustus 2016

Mijn reis naar New York met British Airways geboekt bij WTC. De site was overzichtelijk, echter als je een goede vlucht had gevonden en je op boeken klikt, krijg je geen totaalprijs te zien (pas als je alle gegevens hebt ingevuld). Erg irritant. De reden waarom wij bij WTC boekten is dat je hier ook andere betaalmogelijkheden hebt dan alleen creditcard. Na de boeking direct bevestiging gekregen en de bijbehorende tickets. Ook na contact met WTC duidelijk en snel antwoord gekregen.... Lees meer

  • Algemeen 8
op 19 september 2016 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: september 2016

Wat een waardeloze fa. WTC mensen boek hier nooit een reis. Hier gaat va nalles fout en bel je of mail je krijg je nog geen antwoord op. Heb 10-09 weer een mail gestuurd en zou binnen 48 uur antwoord krijgen ,inmiddels weer twee mails gestuurd en zijn zo onbeschoft en reageren niet. Heb inmiddels alles de rechtsbijstand in handen gegeven. Wat een onbeschofte bende die daar zit reis al mijn hele leven maar eerste keer met WTC maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt.Dus mensen ben gewaarschuwd.... Lees meer

  • Algemeen 1
op 29 augustus 2016 bestemming: , reisperiode: maart 2016

Ik had via One World al een reis uitgestippeld, belde voor advies. Eerst zei de medwerker die mij hielp, zonder zelf te controleren dat de reis niet kon. Bleek later wel te kunnen, daarna nog fouten met bagage, datum van 1 specifiek traject en aantal passagiers. Echt onkundig en slecht. Zeker geen rond de wereld specialist... Lees meer

  • Algemeen 1
op 23 augustus 2016 bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: september 2016

Ticket geboekt via WTC naar Las Vegas. Vertrek zou Schiphol zijn. De ochtend hierop zag ik dat de zelfde vlucht ook vanuit Brussel mogelijk is tegen een bijbetaling van 100e. Wijzigen kan alleen telefonisch via WTC dus heb ik ze direct gebeld. Volgens de telefoniste was het geen probleem echter moest ik wel direct de extra 100e (nog aan te telefoon) overmaken. Er werd mij beloofd dat ik komend uur een bevestigingsmail zou krijgen. Uur later nog geen bevestigingsmail. Weer opnieuw bellen met WTC waarna ze mij vermelden dat het wat langer kon duren maar ik me geen zorgen hoef te maken. Ondertussen 4 uur verder, nogmaals gebeld waarna mij natuurlijk weer werd verteld dat het allemaal goed zou komen. Hierbij vroeg ik nog aan de telefonist of de tickets wel al waren geboekt aangezien de prijzen van de vliegtickets iedere minuut kunnen veranderen (WAT EEN BEDRIJF ALS WTC TOCH MOET WETEN???!!). De telefonist beloofde mij dat de vlucht al was geboekt en dat ik binnen no time de etickets plus boekingsbevestiging zou krijgen. Ondertussen weer 2 uur verder, nog steeds niets ontvangen. Plots word ik gebeld door WTC met de boodschap dat ze NU PAS mijn tickets aan het verwerken zijn en dat de prijs per ticket 300e is gestegen... JA HALLO!!!! dat kon mijn konijn nog voorspellen. Echter was hier niets aan te doen (ONGELOFELIJK MAAR WAAR!!) en kreeg ik de keus toch vanuit Amsterdam te vertrekken maar was ik wel mijn 100e extra betaling kwijt of vanuit Brussel te vertrekken maar dan zou ik 300e bij moeten betalen.... Wat een waardeloze service. Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gevraagd en gelukkig was dit nog mogelijk aangezien WTC dit nog in beheer had. WTC heeft netjes het geld geretourneerd maar ook niet meer dan dat! In de tussentijd heb ik mooie andere aanbiedingen moeten missen waarvoor een extra compensatie vanuit WTC op zijn plaats was geweest.... Lees meer

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2016 bestemming: Zweden / Stockholm, reisperiode: november 2016

Erg slechte ervaring met WTC. Tijdens het boeken stond niet aangegeven dat de vlucht een dag overstaptijd had in Kopenhagen. Op een weekend tripje naar stockholm is dat natuurlijk niet te doen. Ik had 's avonds laat geboekt toen wtc al dicht was. Dus direct volgende ochtend gebeld. Krijg is te horen dat ze alleen iets kunnen betekenen als je dezelfde dag nog belt. En als je in de avond na sluitingstijd belt heb je pech. De konden het ticket wel annuleren voor twee keer het bedrag dat het ticket oorspronkelijk gekost had. Pfff... Lees meer

  • Algemeen 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • `
  • Volgende