Schrijf een ervaring over Wtc.nl en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Wtc.nl

Pagina 1 van 2 met 93 resultaten

op 26 november 2020 bestemming: Marokko / Tanger, reisperiode: mei 2019

Vliegreis vanuit tanger Marokko is gecanceld door air Arabia ik wacht nog steeds op een reactie van WTC voor retour van mijn geld of voucher. Zeer slechte boekingsite die WC site zo ga je niet met klanten om dit is pure oplichterij. Ga nooit meer iets boeken hun.
Sh*tservice door de W(t)C ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 oktober 2020 bestemming: Colombia, reisperiode: augustus 2019

Wat een slecht bedrijf is dit! Ik wacht nog op 4000 Euro voor de reis van ons leven! Nu kunnen we niets..."we zijn een tussenpersoon" , "het kan maanden duren" "neem geen contact met ons op" "Bla, Bla, Bla, Bla" Ik begrijp veel, maar terugstorten van bedragen voor gecancelde tickets lijkt mij niet zo moeilijk. Ze doen alles geautomatiseerd, incasseren hebben ze geen moeite mee dus terugstorten mag ook geen probleem zijn. NOOIT MEER WTC!
Ik start vandaag een juridische procedure. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 12 oktober 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: april 2020

Walgelijk bedrijf. Tickets verkopen kunnen ze goed maar service verlenen hoo maar. In maart werd onze vlucht geannuleerd en wij zouden binnen 3-6mnd ons geld terug krijgen. Inmiddels 7mnd verder. En nu mogen we nog een jaar wachten?! We kunnen niks zeggen mevrouw, we wachten op een terugbetaling van condor, nee we kunnen niet zien wanneer. Na 10x bellen met condor hebben ze het nagekeken op de administratie en onze betaling is alleen retour gegaan naar wtc. Wat is dit voor een gel*l en waar blijft ons geld?! Wij zijn het goed zat! Wij keren nooit meer terug bij Wtc. Wees eerlijk en geen openheid van zaken en verleen service. Want zonder klanten zijn jullie niks. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 oktober 2020 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: mei 2019

Geen enkele reactie/terugbetaling na eindeloos aandringen

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: augustus 2020

De helft van de boeking is geannuleerd. Wtc verkoopt dezelde tickets nog steeds voor een meerprijs op de site. De klantenservice reageert niet op email en bellen is ook niet mogelijk. Dramatische service. Vreselijke boekingssite.

  • Algemeen 1
op 24 juli 2020 bestemming: Kenia, reisperiode: augustus 2020

Een 1 is nog teveel, ze doen bij WTC helemaal niets voor je! Wel tickets blijven verkopen, maar service verlenen? ho maar. geen reactie op email, telefoon hebben ze daar niet. WTC is terug naar de steentijd. Kreeg wel een email of ik en helemaal klaar voor ben? Mijn vlucht is al weken terug geannuleerd door de maatschappij....... Zo slecht dit.

  • Algemeen 1
op 21 juli 2020 bestemming: Nederland / seattle, reisperiode: augustus 2020

Reis gecanceld ivm corona .kan niet bellen . Krijg geen antwoord op email. Moet half jaar tot jaar wachten op geld of voucher. Echt slechte klantenservice. Ik zou geen reis meer boeken via wtc

  • Algemeen 2
op 15 juli 2020 bestemming: Suriname, reisperiode: juli 2020

Wij hebben onze ticket via Wtc geboekt en een tour in Suriname via een ander reisorganisatie. Via de andere organisatie kreeg ik al vrij snel te horen dat KLM alle vluchten voor de maand Juli heeft gecanceld. Contact met WTC is onmogelijk. Tel wordt niet opgenomen en er wordt niet gereageerd op mails. Helaas duurde het bij de WTC tot begin Juli waarop we te horen kregen dat evt refund via Voucher of cash pas over min. een half jaar tot een jaar kan duren. En we mochten ook geen contact met WTC opnemen want ze reageren toch niet. We hebben het hier niet over een paar honderd euro's maar een paar duizend. Dus wat ons betreft onacceptabel!!! Wie kunnen we hiervoor inschakelen, want we willen ons geld zo snel mogelijk terug.

  • Algemeen 1
op 29 juni 2020 bestemming: Verenigde Staten / Los Angeles, reisperiode: augustus 2020

1 aug 2020 willen wij onze droomreis naar Amerika maken ,hiervoor hebben wij jaren lang gespaard. Niet wetende dat corona roet in het eten zou goeien. Ik ben nu al maanden bezig om contact te krijgen met WTC, gebeld geen contact ,gemaild geen antwoord op je vragen dit is echt te triest voor woorden. Ik vindt dit geen manier van werken en hoe je met je klanten om moet gaan. Ik raad iedereen aan die hier een ticket wil boeken eens goed achter zijn oren te krabben om dat bij WTC te doen.

  • Algemeen 1
op 14 maart 2019 bestemming: Vietnam / Tilburg, reisperiode: juli 2019

Het bedrijf is zeer klantonvriendelijk als er problemen zijn met de boeking. Ze vermelden het niet wanneer een inter-airport vlucht bij je van toepassing is en er wordt geen melding gegeven wanneer 3 uur overstaptijd op twee verschillende vliegvelden 60km uit elkaar kort is maar 1 uur op hetzelfde vliegveld wel. De informatievoorziening is dus slecht en ze doen niks om het voor jou zo goed mogelijk op te lossen want ze rekenen gewoon 30% korting en laten je niet eens uitpraten aan de telefoon. Wees dus gewaarschuwd kijk goed of het geen inter-airport vlucht betreft en boek deze nooit want het is een en al ellende. Al zou ik NOOIT meer boeken bij deze verschrikkelijke organisatie!!!

  • Algemeen 1
op 11 februari 2019 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: maart 2019

Een tijdje geleden een ticket geboekt bij WTC. Toen ik na een paar dagen nog altijd geen ticket had ontvangen (ze beloven binnen een uur na betaling deze te mailen) maar eens gebeld. Dit heb ik na een half uur in de wacht te hebben gestaan maar opgegeven.
Toen maar een mail gestuurd. Deze werd keurig beantwoord, tickets waren bijgevoegd, excuses gemaakt. Helaas was de file een zodanig verouderd bestandsformaat, dat ik het niet geopend kreeg. Dus maar via een converter omgezet in PDF. Bleek het een ticket van iemand anders (hallo, privacy?).
Hierop een boze mail gestuurd, maar ik wacht nog altijd op antwoord, en op mijn tickets.

  • Algemeen 1
op 17 januari 2019 bestemming: Peru / Cusco, reisperiode: september 2018

Ik boek vaak (nu voor de 5de keer) via WTC.nl en ik ben altijd heel tevreden over hun dienst! Ik vind vaak goede prijzen en ik vind het erg fijn dat ik vertrouwd geld naar hun kan over maken.

  • Algemeen 10
op 14 september 2018 bestemming: Turkije / Izmir, reisperiode: augustus 2018

Stond heel slecht aangegeven dat je voor je koffer moest betalen!!! Andere maatschappijen geven dit duidelijk aan!!!! Ik kon het bespottelijke hoge bedrag van 10euro de kg betalen!!!!!! Totaal 210euro!!! Terwijl mijn ticket 129euro kostte!

  • Algemeen 2
op 9 augustus 2018 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: augustus 2018

Ik zit op dit moment in JFK, WTC heeft ons gezin van 6 personen niet ingedeeld met zitplaatsen. Hierdoor moeten wij op verschillend zitplaatsen ver van elkaar zitten met kinderen van 10, 13 en 14. Dat is een nachtmerrie voor ouders, wij wensen niemand zo een situatie aan.
Dat WTC ons niet heeft ingedeeld heeft ons in een nare situatie gebracht. Wij gaan nooit meer via WTC boeken en adviseerden ook niemand om dat te doen ( vooral gezinnen niet). Dat onze vakantie op zoín manier afgesloten moet worden is heel erg jammer.

  • Algemeen 1
op 9 juli 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2018

Website is onbetrouwbaar bij het opslaan van persoonsgegevens. Met meldingen over een slecht functionerende website gaat de klantenservice laconiek mee om. Het is mij een raadsel waarom je 35 euro servicekosten betaald, service is namelijk ver te zoeken

  • Algemeen 1
op 9 mei 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: mei 2018

Wtc heeft ons super goed geholpen. Mailde iedere keer netjes terug. Zorgde ervoor dat eea alsnog aangepast werd. Zorgeloos op vakantie echt zeer tevreden

  • Algemeen 10
op 15 april 2018 bestemming: Japan / Tokyo, reisperiode: juni 2018

Bij het nakijken van mijn E-ticket bleek het ticket niet te voldoen aan mijn zoekopdracht. Dit was niet duidelijk geworden tijdens het boekingsproces. Ik heb direct via E-mail contact gezocht met WTC. Het duurde 4(!) dagen voordat ik een reactie ontving. Geen antwoord op mijn vragen en ook geen enkel gebaar om mij tegemoet te komen of verder te helpen. Ik heb direct een E-mail teruggestuurd. Nu zijn er opnieuw meer dan 4 dagen verstreken en nog altijd heb ik geen reactie mogen ontvangen. Ik vind dit bijzonder klantonvriendelijk en ik zal in de toekomst niet meer van de diensten van WTC gebruik maken. Ik raad het iedereen af.

  • Algemeen 1
op 21 maart 2018 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juni 2018

Wij weten nog niet of we daadwerkelijk gaan boeken wat we hebben opgevraagd maarrr...toch even een onwijs compliment voor medewerker Esther die ons heel uitgebreid en goed heeft geholpen. Dat maak je niet vaak meer mee, echt boven verwachting!
Esther bedankt!

  • Algemeen 10
op 5 februari 2018 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: februari 2018

Alles was zoals altijd prima geregeld. 2x met WTC gebeld i.v.m. foutief gespelde naam en kinderbedje, onze schuld, maar werd kosteloos veranderd. Huisjes naast elkaar waren prima geregeld. WTC krijgt al jaren van ons een 10. Nooit klachten gehad.

  • Algemeen 10
op 1 februari 2018 bestemming: Cuba, reisperiode: juli 2017

Van tevoren is alles top geregeld. Altijd snel antwoord op vragen, ook vanuit Cuba. Top service en een fantastische reis, aangepast aan onze wensen. Complimenten aan Ingrid Scholte!

  • Algemeen 10
op 13 december 2017 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: mei 2017

Een vriend wilden zijn reis verzetten naar 2 dagen later ,1 uur na boeking,
kon niet en was 400 euro kwijt , WTC dit is een schande.zeker dollar tekens in jullie ogen .let goed op ,er komt een tijd dat Servies weer hoog in het komt testaan

  • Algemeen 1
op 24 november 2017 bestemming: Verenigde Staten / Orlando, reisperiode: september 2017

De reis was prima. alleen ticket en auto (rondom verzekerd) geboekt via WTC.kan weinig misgaan.
echter: na thuiskomst bleek de autoverhuurder Alamo bijna 200Ä van onze visa kaart te hebben afgeschreven, terwijl de auto met volle tank was afgeleverd. Aan WTC gevraagd dit af te handelen. Na 1 maand nog steeds niets gehoord.

wel snel als je boekt en nog moet betalen, maar after-sale blijkbaar geen service

  • Algemeen 3
op 2 november 2017 bestemming: Kenia, reisperiode: februari 2017

De vlucht vertrok op tijd. Het personeel was aardig. Alleen was er onduidelijkheid over mijn bagage naar de volgende vlucht of ik dat opnieuw moest inchecken.

  • Algemeen 8
op 12 september 2017 bestemming: Nieuw-Zeeland / Christchurch, reisperiode: december 2017

Meerdere redens:
1/ mijn ervaring met WTC.nl was perfect met een gouden randje
2/ de reviews op deze site zijn in tegenspraak met (mijn werkelijkheid)
3/ andere review-sites zoals trustpilot.com lijken het juister te doen
4/ misschien moeten we maar eens een review-site voor review sites gaan maken?
- ik vermoed dat er veel te weinig geÔnvesteerd wordt in automatische of ondersteunde fraude-detectie? jullie site vermeld alvast niets daarover.

  • Algemeen 10
op 15 augustus 2017 bestemming: Myanmar, reisperiode: juli 2017

WTC is slecht bereikbaar, communiceert onduidelijk en is niet dienstverlenend.

  • Algemeen 3
op 5 augustus 2017 bestemming: Ghana / Accra, reisperiode: augustus 2017

Het is gewoon troep van een reis bureau. Slechte service, oplichterijen. Zeker slecht. Ik zal het niet aanraden.

  • Algemeen 1
op 1 augustus 2017 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2017

Ten eerste ze nemen de telefoon niet op na zo veel keer bellen, de volgende dag weer proberen half uur wacht nemen ze op, en als je wat wil veranderen zegen ze eerst kan niet ,dan zeg ik heb nagevraagd het kan wel. dat kost het net zo veel als gewone ticket, je word gewoon belazert . beste mensen koop ergens anders je ticket,ik geef een cijfer 0 maar dat kan niet

  • Algemeen 1
op 16 juli 2017 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: april 2017

Na een moeizame boeking waarbij in 1e instantie wordt aangegeven dat de betaling mislukt is blijkt dat er toch een boeking, Ťn betaling heeft plaatsgevonden. Wij krijgen pas ons geld terug als de vliegmaatschappij het geld uitkeert. Wij kunnen aantonen dat de fout door het boekingssysteem komt. Niet alleen hebben wij niets met die vliegmaatschappij te maken, maar het heeft ook meer dan 1 maand geduurd voordat er Łberhaupt actie werd ondernomen.
Hoe komt het dat er op de website van WTC vooral positieve ervaringen staan? Uit 2015!

  • Algemeen 1
op 26 juni 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: augustus 2017

Ben nog niet eens gegaan! Betaalt extra voor goede vlucht tijden, wordt zomaar ongeboekt naar andere operator met drama tijden. Beloven van alles wat betreft omboeken, wordt vervolgens compleet genegeerd. Nooit hier boeken!

  • Algemeen 1
op 18 mei 2017 bestemming: ArgentiniŽ / Mendoza, reisperiode: april 2017

Pas op, je neemt enorm veel risico als je via WTC boekt.

Ik heb recent een vlucht geboekt via WTC. Na betaling werden datum en tijd keurig vermeld. Mijn verbazing was dan ook groot dat ik anderhalve dag later een mail van WTC heb ontvangen waar een andere vlucht staat vermeld. Na bellen en doorsturen van de eerste bevestiging, geven ze aan dat het hier waarschijnlijk gaat om een fout. Ik moest daarom zelf een nieuw een duurder ticket boeken. Maar goed ze beloven op schift (via email) dat ik mijn geld binnen 5 dagen zal terugkrijgen. Nadat het geld na 5 dagen nog niet binnen was heb ik contact gezocht. Hun reactie: de belofte was een foutje en ik moet maar wachten tot de vliegtuigmaatschappij een refund goedkeurt. Het feit dat zulke fouten worden gemaakt geeft al stof tot nadenken, maar dat WTC zo omgaat met dit soort situaties geeft aan dat zij absoluut niet te vertrouwen zijn. En dan noem ik nog niet eens de moeite dit het kost om hen te bereiken (flinke betaalde wachttijden). En dan te bedenken dat ik juist dacht om voor zekerheid te gaan qua boeking en service.

Ik heb al begrepen van veel mensen dat je veel beter via google flight direct kan boeken bij vliegtuigmaatschappijen. Dit geeft maar weer eens aan dat dit waar is. Dus blijf nogmaals uit de buurt bij dit soort tussenpersonen!!

  • Algemeen 1
op 17 mei 2017 bestemming: Spanje / Platja d aro, reisperiode: mei 2017

Ten 1e de zeer slechte afhandeling van t wtc alles ging vanaf dag 1 fout van namen die duidelijk gespeld waren tot aan de tickets die we 1 dag voor vertrek ontvingen toen het verblijf het was zeer slecht de inrichting van de tent was waardeloos de beheerders niet erg vriendelijk

  • Algemeen 5
op 1 maart 2017 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: september 2017

Ticket Venetie geboekt, bericht dat de heenvlucht van Amsterdam naar Rotterdam is verzet. Kan in hun bericht kiezen voor totale annulering. (Alle berichtgeving in de Engelse taal! Blijkt dit alleen voor de heenreis te zijn maar niet voor terugreis die via andere maatschappij gaat. Inmiddels had ik wel een totaal nieuwe vlucht geboekt. Op mails wordt niet gereageerd. Bezoek wtc Amsterdam beloftes van contact. Nog niks gehoord!

  • Algemeen 1
op 16 februari 2017 bestemming: Nederland / Den helder, reisperiode: februari 2017

Boek een ticket binnen 1 minuut later me geld eraf vervolgens een mail we hebben geen ticket gaan binnen 24 uur kijken of het lukt lukt niet volgende dag tickets 300 euro duurder naar curaco
Boek nooit nooit nooit nooit
BOEK Nooit Nooit Nooit

  • Algemeen 1
op 5 februari 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juni 2017

In December 2016 een retour A'dam - Londen gekocht voor Ä 109 voor reis in Juni 2017 . WTC stuurde alleen het enkele reis gedeelte ; en ondanks eindeloze pogingen dit recht te zetten, geen enkele reactie. Ze negeren emails, geen hulp als je ze eindelijk na 15 minuten aan de telefoon krijgt. ik ben nu gedwongen een enkele reis bij te kopen: extra Ä 100. Retour Ä 209 . Slimme truc, maar schandelijke oplichterij.

  • Algemeen 1
op 1 februari 2017 bestemming: IndonesiŽ / Java, reisperiode: januari 2017

De vlucht is geanulleerd door de vliegmaatschappij.Wtc heeft een nieuw aanbod gedaan voor 800 euro meer ( 4 personen )
Uiteindelijk gevraagd het gehele bedrag terug te storten.
Ik krijg inmiddels al een week totaal geen reactie van wtc.

  • Algemeen 1
op 3 januari 2017 bestemming: MaleisiŽ / Kuala Lumpur, reisperiode: december 2016

Vandaag onze vakantie geboekt voor juli 2017. De bevestiging was er binnen een paar minuten. Daarna gebeld met WTC om te kijken of ik al een voorkeursstoel kon boeken op de lange vlucht naar Kuala Lumpur. De werknemer van WTC heeft direct met de Malaysian Airlines gebeld en we hebben prima plaatsen gekregen in het upper deck. Een super service.

  • Algemeen 10
op 15 november 2016 bestemming: Nepal / Kathmandu, reisperiode: april 2016

Net een top ondersteuning gehad van Danique van het callcenter. We wilden onze tickets wijzigen. Zij legde uitgebreid uit wat de mogelijkheden waren en wat de kosten waren. Uiteindelijk blijken we niets bij te hoeven betalen. Super blij met Danique en WTC. Dit is een warme douche waard.

  • Algemeen 8
op 25 oktober 2016 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: augustus 2016

Mijn reis naar New York met British Airways geboekt bij WTC. De site was overzichtelijk, echter als je een goede vlucht had gevonden en je op boeken klikt, krijg je geen totaalprijs te zien (pas als je alle gegevens hebt ingevuld). Erg irritant. De reden waarom wij bij WTC boekten is dat je hier ook andere betaalmogelijkheden hebt dan alleen creditcard. Na de boeking direct bevestiging gekregen en de bijbehorende tickets. Ook na contact met WTC duidelijk en snel antwoord gekregen.

  • Algemeen 8
op 19 september 2016 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: september 2016

Wat een waardeloze fa. WTC mensen boek hier nooit een reis. Hier gaat va nalles fout en bel je of mail je krijg je nog geen antwoord op. Heb 10-09 weer een mail gestuurd en zou binnen 48 uur antwoord krijgen ,inmiddels weer twee mails gestuurd en zijn zo onbeschoft en reageren niet. Heb inmiddels alles de rechtsbijstand in handen gegeven. Wat een onbeschofte bende die daar zit reis al mijn hele leven maar eerste keer met WTC maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt.Dus mensen ben gewaarschuwd.

  • Algemeen 1
op 29 augustus 2016 bestemming: , reisperiode: maart 2016

Ik had via One World al een reis uitgestippeld, belde voor advies. Eerst zei de medwerker die mij hielp, zonder zelf te controleren dat de reis niet kon. Bleek later wel te kunnen, daarna nog fouten met bagage, datum van 1 specifiek traject en aantal passagiers. Echt onkundig en slecht. Zeker geen rond de wereld specialist

  • Algemeen 1
op 23 augustus 2016 bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: september 2016

Ticket geboekt via WTC naar Las Vegas. Vertrek zou Schiphol zijn. De ochtend hierop zag ik dat de zelfde vlucht ook vanuit Brussel mogelijk is tegen een bijbetaling van 100e. Wijzigen kan alleen telefonisch via WTC dus heb ik ze direct gebeld. Volgens de telefoniste was het geen probleem echter moest ik wel direct de extra 100e (nog aan te telefoon) overmaken. Er werd mij beloofd dat ik komend uur een bevestigingsmail zou krijgen. Uur later nog geen bevestigingsmail. Weer opnieuw bellen met WTC waarna ze mij vermelden dat het wat langer kon duren maar ik me geen zorgen hoef te maken. Ondertussen 4 uur verder, nogmaals gebeld waarna mij natuurlijk weer werd verteld dat het allemaal goed zou komen. Hierbij vroeg ik nog aan de telefonist of de tickets wel al waren geboekt aangezien de prijzen van de vliegtickets iedere minuut kunnen veranderen (WAT EEN BEDRIJF ALS WTC TOCH MOET WETEN???!!). De telefonist beloofde mij dat de vlucht al was geboekt en dat ik binnen no time de etickets plus boekingsbevestiging zou krijgen. Ondertussen weer 2 uur verder, nog steeds niets ontvangen. Plots word ik gebeld door WTC met de boodschap dat ze NU PAS mijn tickets aan het verwerken zijn en dat de prijs per ticket 300e is gestegen... JA HALLO!!!! dat kon mijn konijn nog voorspellen. Echter was hier niets aan te doen (ONGELOFELIJK MAAR WAAR!!) en kreeg ik de keus toch vanuit Amsterdam te vertrekken maar was ik wel mijn 100e extra betaling kwijt of vanuit Brussel te vertrekken maar dan zou ik 300e bij moeten betalen.... Wat een waardeloze service. Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gevraagd en gelukkig was dit nog mogelijk aangezien WTC dit nog in beheer had. WTC heeft netjes het geld geretourneerd maar ook niet meer dan dat! In de tussentijd heb ik mooie andere aanbiedingen moeten missen waarvoor een extra compensatie vanuit WTC op zijn plaats was geweest.

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2016 bestemming: Zweden / Stockholm, reisperiode: november 2016

Erg slechte ervaring met WTC. Tijdens het boeken stond niet aangegeven dat de vlucht een dag overstaptijd had in Kopenhagen. Op een weekend tripje naar stockholm is dat natuurlijk niet te doen. Ik had 's avonds laat geboekt toen wtc al dicht was. Dus direct volgende ochtend gebeld. Krijg is te horen dat ze alleen iets kunnen betekenen als je dezelfde dag nog belt. En als je in de avond na sluitingstijd belt heb je pech. De konden het ticket wel annuleren voor twee keer het bedrag dat het ticket oorspronkelijk gekost had. Pfff

  • Algemeen 2
op 7 juli 2016 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: november 2016

De klantenservice bij WTC is echt onbeschoft. Na dat mijn familie een paar keer met WTC had gebeld om een fout te laten oplossen, en dit niet voor ons werd gedaan ben ik zelf maar gaan bellen. Ik kreeg een een medewerker aan de telefoon die een toon aansloeg dat totaal niet klantvriendelijk was. Ze kwam niet met een oplossing en eigenlijk zei ze dat ik niet moest zeuren. WTC zijn geld trekkers en helpen je niet met het oplossen van problemen nooit meer boek ik bij deze reis organisatie.

  • Algemeen 1
op 27 juni 2016 bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: mei 2016

Koop nooit tickets via deze organisatie, ze belazeren je waar je bij staat. Ook op de website van Tros Radar en de Consumentenbond wordt gewaarschuwd voor WTC! Voor mij was het helaas te laat...

  • Algemeen 1
op 14 juni 2016 bestemming: Canada / Vancouver, reisperiode: juli 2016

Ik probeer al een paar dagen DE aanbieding te boeken, flydrive voor de mooie prijs van 1088,- maar bij de offerte ineens 1247,-. Ik vraag een verklaring per email. Krijg ik het algemene vage antwoord waarmee ze elk ticket elk moment van het jaar gewoon een paar honderd euro duurder kunnen maken. Ik ben niet gek, ik heb SEPR en hersencellen op zak. Dit zijn een stelletje oplichters die de manier van boeken handhaven die een paar jaar geleden verboden werd. Ze geven prijzen weer op de website die ze niet waar kunnen maken. Echt een organisatie om AF TE RADEN.

  • Algemeen 1
op 4 mei 2016 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: april 2016

Het is heel verstandig om je reis of tickets bij WTC te betalen met een creditcard, het is 5 euro duurder maar het kan je een hoop ellende besparen. Het is bij WTC namelijk een drama om je geld terug te krijgen. Ik zit namelijk net als veel andere mensen ook nog steeds te wachten op mijn geld. Als ik de ervaringen eerder had doorgelezen had ik nooit met ideal betaald, waar ik nu nog spijt van heb. Als je met een creditcard betaald en het gaat fout halen die het geld voor je terug en dat is die 5 euro meer dan waard!!!!

  • Algemeen 1
op 6 maart 2016 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2016

Beste WTC. Vandaag hebben jullie geld aan mij verdiend zonder dat ik een ticket heb gekocht. Knap hoor. Ik weet dat het altijd oppassen geblazen is bij het boeken van een vliegticket, maar ik ben vandaag toch weer in een van jullie valkuilen getuind. Hoe hebben jullie dat gedaan? Ik zocht een retourvlucht amsterdam-londen heathrow en ik kreeg zoals gewoonlijk verschillende opties te zien met verschillende tijden en tarieven. Ik klik een voor mij qua tijd gunstige optie aan, vul mijn gegevens in, betaal de vlucht en dan zie ik vijf minuten later in mijn e-mail dat de terugvlucht vanaf gatwick is! Stelletje grapjassen, als ik vanaf gatwick had willen terugvliegen had ik dat natuurlijk wel aangeklikt, jullie hebben daar immers een mooie knop voor, de 'alternatieve luchthavens'-knop. Die moet je apart aanvinken. Maar omdat jullie, klantgericht dat jullie zijn, altijd de scherpste prijs willen tonen, krijg ik dus ook vluchten vanaf een andere luchthaven.DAT WIL IK NIET, anders had ik je dat wel laten weten via die eerdergenoemde knop. Dus ik verwacht ook niet dat jullie in het geheim ineens gatwick ertussen zetten. had ik dat moeten zien? Ja. Maar voel ik mij alsnog genaaid? Ja, natuurlijk. Ok, en nu? Bellen met de klantenservice, het annuleren of omboeken kost mij 75 euro. Na een gesprek met de supervisor kon dit kostenloos, MAAR dan moest ik bij annuleren nog de boekingskosten betalen. Tja, ik geef het op. Ik boek in ieder geval nooit meer een vlucht via WTC en ik hoop ook anderen te inspireren dit niet meer te doen. Klantvriendelijkheid staat duidelijk onderaan jullie prioriteitenijst. Een boekingsfoutje maken we allemaal wel eens, maar deze grap komt echt op jullie conto. Een fijn weekend nog, groetjes

  • Algemeen 1
op 18 februari 2016 bestemming: India / Mumbai, reisperiode: april 2016

NOOIT MEER WTC.NL!!! We hebben 8 maanden geleden tickets geboekt. Voor het eerst en laatst via WTC.nl. We hebben maar liefst 18 keer!!!!! een aanpassing gehad. 1 keer stond de aankomsttijd zelfs niet eens vermeld op de tickets. Dit is echt amateurisme ten top. Het absolute dieptepunt is dat na al die aanpassingen de terugvlucht van een andere luchthaven vertrekt dan eerst het geval was. Nu moet onze chauffeur ons de laatste dag nog 6 uur rijden. Dan hebben we een binnenlandse vlucht van ruim een uur, vervolgens moeten we in Mumbai maar liefst 11,5 uur wachten!!! Dit doe je je ergste vijanden niet aan. Daarna vliegen we in 4 uur naar Doha, waar we nog eens 3 uur moeten wachten voor we in ruim 6 uur naar Schiphol vliegen. Can you believe it? en dan zeggen ze dat ze echt geen enkel alternatief kunnen vinden. Telefonisch wordt je trouwens door een heel plat wijf onvriendelijk te woord gestaan.
Jammer dat je geen 0 kunt geven of een -1, want het is zo slecht.

  • Algemeen 1
op 10 november 2015 bestemming: Uganda / Entebbe, reisperiode: november 2015

Ik heb een 1 gegeven omdat je geen 0 kunt geven. Wat een onprofessioneel boeltje. Geen goed woord voor over. Krijg je te horen dat het gesprek opgenomen wordt voor kwaliteitsbevordering. Nu, daar is niets van te merken.

  • Algemeen 1
op 17 oktober 2015 bestemming: Mexico / Mexico-stad, reisperiode: april 2015

Slechte afhandeling van een klacht. Verkeerde naam op de ticket het betreft hier een dubbel tussenvoegsel na 3 weken nog geen antwoord. Toen heb ik zelf naar American Airline gebeld. Ze zeiden dat zo'n kleine fout geen kosten met zich meebracht. Bij WTC willen ze hier Ä110 voor in rekening brengen terwijl ik zelf alles heb moeten regelen. Ze kunnen ook niets meer terug vinden van mijn correspondentie. Ook de mail die ze van American Airlines gekregen hebben is niet ontvangen. Een aantal jaren geleden was het wel goed geregeld.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • Volgende