Schrijf een ervaring over Wtc.nl en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Wtc.nl

De Jong Intra Vakanties
8,4
op basis van 988 reviews

6 consumenten awards

De Jong Intra Vakanties won in 2019 de Reisgraag award
Lees meer
BBI Travel
8,4
op basis van 11 reviews
Lees meer
Kras
6,3
op basis van 484 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 9 met 84 resultaten

op 14 maart 2019 bestemming: Vietnam / Tilburg, reisperiode: juli 2019

Het bedrijf is zeer klantonvriendelijk als er problemen zijn met de boeking. Ze vermelden het niet wanneer een inter-airport vlucht bij je van toepassing is en er wordt geen melding gegeven wanneer 3 uur overstaptijd op twee verschillende vliegvelden 60km uit elkaar kort is maar 1 uur op hetzelfde vliegveld wel. De informatievoorziening is dus slecht en ze doen niks om het voor jou zo goed mogelijk op te lossen want ze rekenen gewoon 30% korting en laten je niet eens uitpraten aan de telefoon. Wees dus gewaarschuwd kijk goed of het geen inter-airport vlucht betreft en boek deze nooit want het is een en al ellende. Al zou ik NOOIT meer boeken bij deze verschrikkelijke organisatie!!!

  • Algemeen 1
op 11 februari 2019 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: maart 2019

Een tijdje geleden een ticket geboekt bij WTC. Toen ik na een paar dagen nog altijd geen ticket had ontvangen (ze beloven binnen een uur na betaling deze te mailen) maar eens gebeld. Dit heb ik na een half uur in de wacht te hebben gestaan maar opgegeven.
Toen maar een mail gestuurd. Deze werd keurig beantwoord, tickets waren bijgevoegd, excuses gemaakt. Helaas was de file een zodanig verouderd bestandsformaat, dat ik het niet geopend kreeg. Dus maar via een converter omgezet in PDF. Bleek het een ticket van iemand anders (hallo, privacy?).
Hierop een boze mail gestuurd, maar ik wacht nog altijd op antwoord, en op mijn tickets.

  • Algemeen 1




op 17 januari 2019 bestemming: Peru / Cusco, reisperiode: september 2018

Ik boek vaak (nu voor de 5de keer) via WTC.nl en ik ben altijd heel tevreden over hun dienst! Ik vind vaak goede prijzen en ik vind het erg fijn dat ik vertrouwd geld naar hun kan over maken.

  • Algemeen 10
op 14 september 2018 bestemming: Turkije / Izmir, reisperiode: augustus 2018

Stond heel slecht aangegeven dat je voor je koffer moest betalen!!! Andere maatschappijen geven dit duidelijk aan!!!! Ik kon het bespottelijke hoge bedrag van 10euro de kg betalen!!!!!! Totaal 210euro!!! Terwijl mijn ticket 129euro kostte!

  • Algemeen 2
op 9 augustus 2018 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: augustus 2018

Ik zit op dit moment in JFK, WTC heeft ons gezin van 6 personen niet ingedeeld met zitplaatsen. Hierdoor moeten wij op verschillend zitplaatsen ver van elkaar zitten met kinderen van 10, 13 en 14. Dat is een nachtmerrie voor ouders, wij wensen niemand zo een situatie aan.
Dat WTC ons niet heeft ingedeeld heeft ons in een nare situatie gebracht. Wij gaan nooit meer via WTC boeken en adviseerden ook niemand om dat te doen ( vooral gezinnen niet). Dat onze vakantie op zoín manier afgesloten moet worden is heel erg jammer.

  • Algemeen 1
op 9 juli 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2018

Website is onbetrouwbaar bij het opslaan van persoonsgegevens. Met meldingen over een slecht functionerende website gaat de klantenservice laconiek mee om. Het is mij een raadsel waarom je 35 euro servicekosten betaald, service is namelijk ver te zoeken

  • Algemeen 1
op 9 mei 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: mei 2018

Wtc heeft ons super goed geholpen. Mailde iedere keer netjes terug. Zorgde ervoor dat eea alsnog aangepast werd. Zorgeloos op vakantie echt zeer tevreden

  • Algemeen 10
op 15 april 2018 bestemming: Japan / Tokyo, reisperiode: juni 2018

Bij het nakijken van mijn E-ticket bleek het ticket niet te voldoen aan mijn zoekopdracht. Dit was niet duidelijk geworden tijdens het boekingsproces. Ik heb direct via E-mail contact gezocht met WTC. Het duurde 4(!) dagen voordat ik een reactie ontving. Geen antwoord op mijn vragen en ook geen enkel gebaar om mij tegemoet te komen of verder te helpen. Ik heb direct een E-mail teruggestuurd. Nu zijn er opnieuw meer dan 4 dagen verstreken en nog altijd heb ik geen reactie mogen ontvangen. Ik vind dit bijzonder klantonvriendelijk en ik zal in de toekomst niet meer van de diensten van WTC gebruik maken. Ik raad het iedereen af.

  • Algemeen 1
op 21 maart 2018 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juni 2018

Wij weten nog niet of we daadwerkelijk gaan boeken wat we hebben opgevraagd maarrr...toch even een onwijs compliment voor medewerker Esther die ons heel uitgebreid en goed heeft geholpen. Dat maak je niet vaak meer mee, echt boven verwachting!
Esther bedankt!

  • Algemeen 10
op 5 februari 2018 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: februari 2018

Alles was zoals altijd prima geregeld. 2x met WTC gebeld i.v.m. foutief gespelde naam en kinderbedje, onze schuld, maar werd kosteloos veranderd. Huisjes naast elkaar waren prima geregeld. WTC krijgt al jaren van ons een 10. Nooit klachten gehad.

  • Algemeen 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende