Ervaringen Wtc.nl

Pagina 1 van 1 met 93 resultaten

op 26 november 2020 bestemming: Marokko / Tanger, reisperiode: mei 2019

Vliegreis vanuit tanger Marokko is gecanceld door air Arabia ik wacht nog steeds op een reactie van WTC voor retour van mijn geld of voucher. Zeer slechte boekingsite die WC site zo ga je niet met klanten om dit is pure oplichterij. Ga nooit meer iets boeken hun.
Sh*tservice door de W(t)C ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 oktober 2020 bestemming: Colombia, reisperiode: augustus 2019

Wat een slecht bedrijf is dit! Ik wacht nog op 4000 Euro voor de reis van ons leven! Nu kunnen we niets..."we zijn een tussenpersoon" , "het kan maanden duren" "neem geen contact met ons op" "Bla, Bla, Bla, Bla" Ik begrijp veel, maar terugstorten van bedragen voor gecancelde tickets lijkt mij niet zo moeilijk. Ze doen alles geautomatiseerd, incasseren hebben ze geen moeite mee dus terugstorten mag ook geen probleem zijn. NOOIT MEER WTC!
Ik start vandaag een juridische procedure. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 12 oktober 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: april 2020

Walgelijk bedrijf. Tickets verkopen kunnen ze goed maar service verlenen hoo maar. In maart werd onze vlucht geannuleerd en wij zouden binnen 3-6mnd ons geld terug krijgen. Inmiddels 7mnd verder. En nu mogen we nog een jaar wachten?! We kunnen niks zeggen mevrouw, we wachten op een terugbetaling van condor, nee we kunnen niet zien wanneer. Na 10x bellen met condor hebben ze het nagekeken op de administratie en onze betaling is alleen retour gegaan naar wtc. Wat is dit voor een gel*l en waar blijft ons geld?! Wij zijn het goed zat! Wij keren nooit meer terug bij Wtc. Wees eerlijk en geen openheid van zaken en verleen service. Want zonder klanten zijn jullie niks. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 oktober 2020 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: mei 2019

Geen enkele reactie/terugbetaling na eindeloos aandringen

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: augustus 2020

De helft van de boeking is geannuleerd. Wtc verkoopt dezelde tickets nog steeds voor een meerprijs op de site. De klantenservice reageert niet op email en bellen is ook niet mogelijk. Dramatische service. Vreselijke boekingssite.

  • Algemeen 1
op 24 juli 2020 bestemming: Kenia, reisperiode: augustus 2020

Een 1 is nog teveel, ze doen bij WTC helemaal niets voor je! Wel tickets blijven verkopen, maar service verlenen? ho maar. geen reactie op email, telefoon hebben ze daar niet. WTC is terug naar de steentijd. Kreeg wel een email of ik en helemaal klaar voor ben? Mijn vlucht is al weken terug geannuleerd door de maatschappij....... Zo slecht dit.

  • Algemeen 1
op 21 juli 2020 bestemming: Nederland / seattle, reisperiode: augustus 2020

Reis gecanceld ivm corona .kan niet bellen . Krijg geen antwoord op email. Moet half jaar tot jaar wachten op geld of voucher. Echt slechte klantenservice. Ik zou geen reis meer boeken via wtc

  • Algemeen 2
op 15 juli 2020 bestemming: Suriname, reisperiode: juli 2020

Wij hebben onze ticket via Wtc geboekt en een tour in Suriname via een ander reisorganisatie. Via de andere organisatie kreeg ik al vrij snel te horen dat KLM alle vluchten voor de maand Juli heeft gecanceld. Contact met WTC is onmogelijk. Tel wordt niet opgenomen en er wordt niet gereageerd op mails. Helaas duurde het bij de WTC tot begin Juli waarop we te horen kregen dat evt refund via Voucher of cash pas over min. een half jaar tot een jaar kan duren. En we mochten ook geen contact met WTC opnemen want ze reageren toch niet. We hebben het hier niet over een paar honderd euro's maar een paar duizend. Dus wat ons betreft onacceptabel!!! Wie kunnen we hiervoor inschakelen, want we willen ons geld zo snel mogelijk terug.

  • Algemeen 1
op 29 juni 2020 bestemming: Verenigde Staten / Los Angeles, reisperiode: augustus 2020

1 aug 2020 willen wij onze droomreis naar Amerika maken ,hiervoor hebben wij jaren lang gespaard. Niet wetende dat corona roet in het eten zou goeien. Ik ben nu al maanden bezig om contact te krijgen met WTC, gebeld geen contact ,gemaild geen antwoord op je vragen dit is echt te triest voor woorden. Ik vindt dit geen manier van werken en hoe je met je klanten om moet gaan. Ik raad iedereen aan die hier een ticket wil boeken eens goed achter zijn oren te krabben om dat bij WTC te doen.

  • Algemeen 1
op 14 maart 2019 bestemming: Vietnam / Tilburg, reisperiode: juli 2019

Het bedrijf is zeer klantonvriendelijk als er problemen zijn met de boeking. Ze vermelden het niet wanneer een inter-airport vlucht bij je van toepassing is en er wordt geen melding gegeven wanneer 3 uur overstaptijd op twee verschillende vliegvelden 60km uit elkaar kort is maar 1 uur op hetzelfde vliegveld wel. De informatievoorziening is dus slecht en ze doen niks om het voor jou zo goed mogelijk op te lossen want ze rekenen gewoon 30% korting en laten je niet eens uitpraten aan de telefoon. Wees dus gewaarschuwd kijk goed of het geen inter-airport vlucht betreft en boek deze nooit want het is een en al ellende. Al zou ik NOOIT meer boeken bij deze verschrikkelijke organisatie!!!

  • Algemeen 1
op 11 februari 2019 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: maart 2019

Een tijdje geleden een ticket geboekt bij WTC. Toen ik na een paar dagen nog altijd geen ticket had ontvangen (ze beloven binnen een uur na betaling deze te mailen) maar eens gebeld. Dit heb ik na een half uur in de wacht te hebben gestaan maar opgegeven.
Toen maar een mail gestuurd. Deze werd keurig beantwoord, tickets waren bijgevoegd, excuses gemaakt. Helaas was de file een zodanig verouderd bestandsformaat, dat ik het niet geopend kreeg. Dus maar via een converter omgezet in PDF. Bleek het een ticket van iemand anders (hallo, privacy?).
Hierop een boze mail gestuurd, maar ik wacht nog altijd op antwoord, en op mijn tickets.

  • Algemeen 1
op 17 januari 2019 bestemming: Peru / Cusco, reisperiode: september 2018

Ik boek vaak (nu voor de 5de keer) via WTC.nl en ik ben altijd heel tevreden over hun dienst! Ik vind vaak goede prijzen en ik vind het erg fijn dat ik vertrouwd geld naar hun kan over maken.

  • Algemeen 10
op 14 september 2018 bestemming: Turkije / Izmir, reisperiode: augustus 2018

Stond heel slecht aangegeven dat je voor je koffer moest betalen!!! Andere maatschappijen geven dit duidelijk aan!!!! Ik kon het bespottelijke hoge bedrag van 10euro de kg betalen!!!!!! Totaal 210euro!!! Terwijl mijn ticket 129euro kostte!

  • Algemeen 2
op 9 augustus 2018 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: augustus 2018

Ik zit op dit moment in JFK, WTC heeft ons gezin van 6 personen niet ingedeeld met zitplaatsen. Hierdoor moeten wij op verschillend zitplaatsen ver van elkaar zitten met kinderen van 10, 13 en 14. Dat is een nachtmerrie voor ouders, wij wensen niemand zo een situatie aan.
Dat WTC ons niet heeft ingedeeld heeft ons in een nare situatie gebracht. Wij gaan nooit meer via WTC boeken en adviseerden ook niemand om dat te doen ( vooral gezinnen niet). Dat onze vakantie op zoín manier afgesloten moet worden is heel erg jammer.

  • Algemeen 1
op 9 juli 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2018

Website is onbetrouwbaar bij het opslaan van persoonsgegevens. Met meldingen over een slecht functionerende website gaat de klantenservice laconiek mee om. Het is mij een raadsel waarom je 35 euro servicekosten betaald, service is namelijk ver te zoeken

  • Algemeen 1
op 9 mei 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: mei 2018

Wtc heeft ons super goed geholpen. Mailde iedere keer netjes terug. Zorgde ervoor dat eea alsnog aangepast werd. Zorgeloos op vakantie echt zeer tevreden

  • Algemeen 10
op 15 april 2018 bestemming: Japan / Tokyo, reisperiode: juni 2018

Bij het nakijken van mijn E-ticket bleek het ticket niet te voldoen aan mijn zoekopdracht. Dit was niet duidelijk geworden tijdens het boekingsproces. Ik heb direct via E-mail contact gezocht met WTC. Het duurde 4(!) dagen voordat ik een reactie ontving. Geen antwoord op mijn vragen en ook geen enkel gebaar om mij tegemoet te komen of verder te helpen. Ik heb direct een E-mail teruggestuurd. Nu zijn er opnieuw meer dan 4 dagen verstreken en nog altijd heb ik geen reactie mogen ontvangen. Ik vind dit bijzonder klantonvriendelijk en ik zal in de toekomst niet meer van de diensten van WTC gebruik maken. Ik raad het iedereen af.

  • Algemeen 1
op 21 maart 2018 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juni 2018

Wij weten nog niet of we daadwerkelijk gaan boeken wat we hebben opgevraagd maarrr...toch even een onwijs compliment voor medewerker Esther die ons heel uitgebreid en goed heeft geholpen. Dat maak je niet vaak meer mee, echt boven verwachting!
Esther bedankt!

  • Algemeen 10
op 5 februari 2018 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: februari 2018

Alles was zoals altijd prima geregeld. 2x met WTC gebeld i.v.m. foutief gespelde naam en kinderbedje, onze schuld, maar werd kosteloos veranderd. Huisjes naast elkaar waren prima geregeld. WTC krijgt al jaren van ons een 10. Nooit klachten gehad.

  • Algemeen 10
op 1 februari 2018 bestemming: Cuba, reisperiode: juli 2017

Van tevoren is alles top geregeld. Altijd snel antwoord op vragen, ook vanuit Cuba. Top service en een fantastische reis, aangepast aan onze wensen. Complimenten aan Ingrid Scholte!

  • Algemeen 10
op 13 december 2017 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: mei 2017

Een vriend wilden zijn reis verzetten naar 2 dagen later ,1 uur na boeking,
kon niet en was 400 euro kwijt , WTC dit is een schande.zeker dollar tekens in jullie ogen .let goed op ,er komt een tijd dat Servies weer hoog in het komt testaan

  • Algemeen 1
op 24 november 2017 bestemming: Verenigde Staten / Orlando, reisperiode: september 2017

De reis was prima. alleen ticket en auto (rondom verzekerd) geboekt via WTC.kan weinig misgaan.
echter: na thuiskomst bleek de autoverhuurder Alamo bijna 200Ä van onze visa kaart te hebben afgeschreven, terwijl de auto met volle tank was afgeleverd. Aan WTC gevraagd dit af te handelen. Na 1 maand nog steeds niets gehoord.

wel snel als je boekt en nog moet betalen, maar after-sale blijkbaar geen service

  • Algemeen 3
op 2 november 2017 bestemming: Kenia, reisperiode: februari 2017

De vlucht vertrok op tijd. Het personeel was aardig. Alleen was er onduidelijkheid over mijn bagage naar de volgende vlucht of ik dat opnieuw moest inchecken.

  • Algemeen 8
op 12 september 2017 bestemming: Nieuw-Zeeland / Christchurch, reisperiode: december 2017

Meerdere redens:
1/ mijn ervaring met WTC.nl was perfect met een gouden randje
2/ de reviews op deze site zijn in tegenspraak met (mijn werkelijkheid)
3/ andere review-sites zoals trustpilot.com lijken het juister te doen
4/ misschien moeten we maar eens een review-site voor review sites gaan maken?
- ik vermoed dat er veel te weinig geÔnvesteerd wordt in automatische of ondersteunde fraude-detectie? jullie site vermeld alvast niets daarover.

  • Algemeen 10
op 15 augustus 2017 bestemming: Myanmar, reisperiode: juli 2017

WTC is slecht bereikbaar, communiceert onduidelijk en is niet dienstverlenend.

  • Algemeen 3
op 5 augustus 2017 bestemming: Ghana / Accra, reisperiode: augustus 2017

Het is gewoon troep van een reis bureau. Slechte service, oplichterijen. Zeker slecht. Ik zal het niet aanraden.

  • Algemeen 1
op 1 augustus 2017 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2017

Ten eerste ze nemen de telefoon niet op na zo veel keer bellen, de volgende dag weer proberen half uur wacht nemen ze op, en als je wat wil veranderen zegen ze eerst kan niet ,dan zeg ik heb nagevraagd het kan wel. dat kost het net zo veel als gewone ticket, je word gewoon belazert . beste mensen koop ergens anders je ticket,ik geef een cijfer 0 maar dat kan niet

  • Algemeen 1
op 16 juli 2017 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: april 2017

Na een moeizame boeking waarbij in 1e instantie wordt aangegeven dat de betaling mislukt is blijkt dat er toch een boeking, Ťn betaling heeft plaatsgevonden. Wij krijgen pas ons geld terug als de vliegmaatschappij het geld uitkeert. Wij kunnen aantonen dat de fout door het boekingssysteem komt. Niet alleen hebben wij niets met die vliegmaatschappij te maken, maar het heeft ook meer dan 1 maand geduurd voordat er Łberhaupt actie werd ondernomen.
Hoe komt het dat er op de website van WTC vooral positieve ervaringen staan? Uit 2015!

  • Algemeen 1
op 26 juni 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: augustus 2017

Ben nog niet eens gegaan! Betaalt extra voor goede vlucht tijden, wordt zomaar ongeboekt naar andere operator met drama tijden. Beloven van alles wat betreft omboeken, wordt vervolgens compleet genegeerd. Nooit hier boeken!

  • Algemeen 1
op 18 mei 2017 bestemming: ArgentiniŽ / Mendoza, reisperiode: april 2017

Pas op, je neemt enorm veel risico als je via WTC boekt.

Ik heb recent een vlucht geboekt via WTC. Na betaling werden datum en tijd keurig vermeld. Mijn verbazing was dan ook groot dat ik anderhalve dag later een mail van WTC heb ontvangen waar een andere vlucht staat vermeld. Na bellen en doorsturen van de eerste bevestiging, geven ze aan dat het hier waarschijnlijk gaat om een fout. Ik moest daarom zelf een nieuw een duurder ticket boeken. Maar goed ze beloven op schift (via email) dat ik mijn geld binnen 5 dagen zal terugkrijgen. Nadat het geld na 5 dagen nog niet binnen was heb ik contact gezocht. Hun reactie: de belofte was een foutje en ik moet maar wachten tot de vliegtuigmaatschappij een refund goedkeurt. Het feit dat zulke fouten worden gemaakt geeft al stof tot nadenken, maar dat WTC zo omgaat met dit soort situaties geeft aan dat zij absoluut niet te vertrouwen zijn. En dan noem ik nog niet eens de moeite dit het kost om hen te bereiken (flinke betaalde wachttijden). En dan te bedenken dat ik juist dacht om voor zekerheid te gaan qua boeking en service.

Ik heb al begrepen van veel mensen dat je veel beter via google flight direct kan boeken bij vliegtuigmaatschappijen. Dit geeft maar weer eens aan dat dit waar is. Dus blijf nogmaals uit de buurt bij dit soort tussenpersonen!!

  • Algemeen 1
op 17 mei 2017 bestemming: Spanje / Platja d aro, reisperiode: mei 2017

Ten 1e de zeer slechte afhandeling van t wtc alles ging vanaf dag 1 fout van namen die duidelijk gespeld waren tot aan de tickets die we 1 dag voor vertrek ontvingen toen het verblijf het was zeer slecht de inrichting van de tent was waardeloos de beheerders niet erg vriendelijk

  • Algemeen 5
op 1 maart 2017 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: september 2017

Ticket Venetie geboekt, bericht dat de heenvlucht van Amsterdam naar Rotterdam is verzet. Kan in hun bericht kiezen voor totale annulering. (Alle berichtgeving in de Engelse taal! Blijkt dit alleen voor de heenreis te zijn maar niet voor terugreis die via andere maatschappij gaat. Inmiddels had ik wel een totaal nieuwe vlucht geboekt. Op mails wordt niet gereageerd. Bezoek wtc Amsterdam beloftes van contact. Nog niks gehoord!

  • Algemeen 1
op 16 februari 2017 bestemming: Nederland / Den helder, reisperiode: februari 2017

Boek een ticket binnen 1 minuut later me geld eraf vervolgens een mail we hebben geen ticket gaan binnen 24 uur kijken of het lukt lukt niet volgende dag tickets 300 euro duurder naar curaco
Boek nooit nooit nooit nooit
BOEK Nooit Nooit Nooit

  • Algemeen 1
op 5 februari 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juni 2017

In December 2016 een retour A'dam - Londen gekocht voor Ä 109 voor reis in Juni 2017 . WTC stuurde alleen het enkele reis gedeelte ; en ondanks eindeloze pogingen dit recht te zetten, geen enkele reactie. Ze negeren emails, geen hulp als je ze eindelijk na 15 minuten aan de telefoon krijgt. ik ben nu gedwongen een enkele reis bij te kopen: extra Ä 100. Retour Ä 209 . Slimme truc, maar schandelijke oplichterij.

  • Algemeen 1
op 1 februari 2017 bestemming: IndonesiŽ / Java, reisperiode: januari 2017

De vlucht is geanulleerd door de vliegmaatschappij.Wtc heeft een nieuw aanbod gedaan voor 800 euro meer ( 4 personen )
Uiteindelijk gevraagd het gehele bedrag terug te storten.
Ik krijg inmiddels al een week totaal geen reactie van wtc.

  • Algemeen 1
op 3 januari 2017 bestemming: MaleisiŽ / Kuala Lumpur, reisperiode: december 2016

Vandaag onze vakantie geboekt voor juli 2017. De bevestiging was er binnen een paar minuten. Daarna gebeld met WTC om te kijken of ik al een voorkeursstoel kon boeken op de lange vlucht naar Kuala Lumpur. De werknemer van WTC heeft direct met de Malaysian Airlines gebeld en we hebben prima plaatsen gekregen in het upper deck. Een super service.

  • Algemeen 10
op 15 november 2016 bestemming: Nepal / Kathmandu, reisperiode: april 2016

Net een top ondersteuning gehad van Danique van het callcenter. We wilden onze tickets wijzigen. Zij legde uitgebreid uit wat de mogelijkheden waren en wat de kosten waren. Uiteindelijk blijken we niets bij te hoeven betalen. Super blij met Danique en WTC. Dit is een warme douche waard.

  • Algemeen 8
op 25 oktober 2016 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: augustus 2016

Mijn reis naar New York met British Airways geboekt bij WTC. De site was overzichtelijk, echter als je een goede vlucht had gevonden en je op boeken klikt, krijg je geen totaalprijs te zien (pas als je alle gegevens hebt ingevuld). Erg irritant. De reden waarom wij bij WTC boekten is dat je hier ook andere betaalmogelijkheden hebt dan alleen creditcard. Na de boeking direct bevestiging gekregen en de bijbehorende tickets. Ook na contact met WTC duidelijk en snel antwoord gekregen.

  • Algemeen 8
op 19 september 2016 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: september 2016

Wat een waardeloze fa. WTC mensen boek hier nooit een reis. Hier gaat va nalles fout en bel je of mail je krijg je nog geen antwoord op. Heb 10-09 weer een mail gestuurd en zou binnen 48 uur antwoord krijgen ,inmiddels weer twee mails gestuurd en zijn zo onbeschoft en reageren niet. Heb inmiddels alles de rechtsbijstand in handen gegeven. Wat een onbeschofte bende die daar zit reis al mijn hele leven maar eerste keer met WTC maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt.Dus mensen ben gewaarschuwd.

  • Algemeen 1
op 29 augustus 2016 bestemming: , reisperiode: maart 2016

Ik had via One World al een reis uitgestippeld, belde voor advies. Eerst zei de medwerker die mij hielp, zonder zelf te controleren dat de reis niet kon. Bleek later wel te kunnen, daarna nog fouten met bagage, datum van 1 specifiek traject en aantal passagiers. Echt onkundig en slecht. Zeker geen rond de wereld specialist

  • Algemeen 1
op 23 augustus 2016 bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: september 2016

Ticket geboekt via WTC naar Las Vegas. Vertrek zou Schiphol zijn. De ochtend hierop zag ik dat de zelfde vlucht ook vanuit Brussel mogelijk is tegen een bijbetaling van 100e. Wijzigen kan alleen telefonisch via WTC dus heb ik ze direct gebeld. Volgens de telefoniste was het geen probleem echter moest ik wel direct de extra 100e (nog aan te telefoon) overmaken. Er werd mij beloofd dat ik komend uur een bevestigingsmail zou krijgen. Uur later nog geen bevestigingsmail. Weer opnieuw bellen met WTC waarna ze mij vermelden dat het wat langer kon duren maar ik me geen zorgen hoef te maken. Ondertussen 4 uur verder, nogmaals gebeld waarna mij natuurlijk weer werd verteld dat het allemaal goed zou komen. Hierbij vroeg ik nog aan de telefonist of de tickets wel al waren geboekt aangezien de prijzen van de vliegtickets iedere minuut kunnen veranderen (WAT EEN BEDRIJF ALS WTC TOCH MOET WETEN???!!). De telefonist beloofde mij dat de vlucht al was geboekt en dat ik binnen no time de etickets plus boekingsbevestiging zou krijgen. Ondertussen weer 2 uur verder, nog steeds niets ontvangen. Plots word ik gebeld door WTC met de boodschap dat ze NU PAS mijn tickets aan het verwerken zijn en dat de prijs per ticket 300e is gestegen... JA HALLO!!!! dat kon mijn konijn nog voorspellen. Echter was hier niets aan te doen (ONGELOFELIJK MAAR WAAR!!) en kreeg ik de keus toch vanuit Amsterdam te vertrekken maar was ik wel mijn 100e extra betaling kwijt of vanuit Brussel te vertrekken maar dan zou ik 300e bij moeten betalen.... Wat een waardeloze service. Uiteindelijk heb ik mijn geld terug gevraagd en gelukkig was dit nog mogelijk aangezien WTC dit nog in beheer had. WTC heeft netjes het geld geretourneerd maar ook niet meer dan dat! In de tussentijd heb ik mooie andere aanbiedingen moeten missen waarvoor een extra compensatie vanuit WTC op zijn plaats was geweest.

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2016 bestemming: Zweden / Stockholm, reisperiode: november 2016

Erg slechte ervaring met WTC. Tijdens het boeken stond niet aangegeven dat de vlucht een dag overstaptijd had in Kopenhagen. Op een weekend tripje naar stockholm is dat natuurlijk niet te doen. Ik had 's avonds laat geboekt toen wtc al dicht was. Dus direct volgende ochtend gebeld. Krijg is te horen dat ze alleen iets kunnen betekenen als je dezelfde dag nog belt. En als je in de avond na sluitingstijd belt heb je pech. De konden het ticket wel annuleren voor twee keer het bedrag dat het ticket oorspronkelijk gekost had. Pfff

  • Algemeen 2
op 7 juli 2016 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: november 2016

De klantenservice bij WTC is echt onbeschoft. Na dat mijn familie een paar keer met WTC had gebeld om een fout te laten oplossen, en dit niet voor ons werd gedaan ben ik zelf maar gaan bellen. Ik kreeg een een medewerker aan de telefoon die een toon aansloeg dat totaal niet klantvriendelijk was. Ze kwam niet met een oplossing en eigenlijk zei ze dat ik niet moest zeuren. WTC zijn geld trekkers en helpen je niet met het oplossen van problemen nooit meer boek ik bij deze reis organisatie.

  • Algemeen 1
op 27 juni 2016 bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: mei 2016

Koop nooit tickets via deze organisatie, ze belazeren je waar je bij staat. Ook op de website van Tros Radar en de Consumentenbond wordt gewaarschuwd voor WTC! Voor mij was het helaas te laat...

  • Algemeen 1
op 14 juni 2016 bestemming: Canada / Vancouver, reisperiode: juli 2016

Ik probeer al een paar dagen DE aanbieding te boeken, flydrive voor de mooie prijs van 1088,- maar bij de offerte ineens 1247,-. Ik vraag een verklaring per email. Krijg ik het algemene vage antwoord waarmee ze elk ticket elk moment van het jaar gewoon een paar honderd euro duurder kunnen maken. Ik ben niet gek, ik heb SEPR en hersencellen op zak. Dit zijn een stelletje oplichters die de manier van boeken handhaven die een paar jaar geleden verboden werd. Ze geven prijzen weer op de website die ze niet waar kunnen maken. Echt een organisatie om AF TE RADEN.

  • Algemeen 1
op 4 mei 2016 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: april 2016

Het is heel verstandig om je reis of tickets bij WTC te betalen met een creditcard, het is 5 euro duurder maar het kan je een hoop ellende besparen. Het is bij WTC namelijk een drama om je geld terug te krijgen. Ik zit namelijk net als veel andere mensen ook nog steeds te wachten op mijn geld. Als ik de ervaringen eerder had doorgelezen had ik nooit met ideal betaald, waar ik nu nog spijt van heb. Als je met een creditcard betaald en het gaat fout halen die het geld voor je terug en dat is die 5 euro meer dan waard!!!!

  • Algemeen 1
op 6 maart 2016 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2016

Beste WTC. Vandaag hebben jullie geld aan mij verdiend zonder dat ik een ticket heb gekocht. Knap hoor. Ik weet dat het altijd oppassen geblazen is bij het boeken van een vliegticket, maar ik ben vandaag toch weer in een van jullie valkuilen getuind. Hoe hebben jullie dat gedaan? Ik zocht een retourvlucht amsterdam-londen heathrow en ik kreeg zoals gewoonlijk verschillende opties te zien met verschillende tijden en tarieven. Ik klik een voor mij qua tijd gunstige optie aan, vul mijn gegevens in, betaal de vlucht en dan zie ik vijf minuten later in mijn e-mail dat de terugvlucht vanaf gatwick is! Stelletje grapjassen, als ik vanaf gatwick had willen terugvliegen had ik dat natuurlijk wel aangeklikt, jullie hebben daar immers een mooie knop voor, de 'alternatieve luchthavens'-knop. Die moet je apart aanvinken. Maar omdat jullie, klantgericht dat jullie zijn, altijd de scherpste prijs willen tonen, krijg ik dus ook vluchten vanaf een andere luchthaven.DAT WIL IK NIET, anders had ik je dat wel laten weten via die eerdergenoemde knop. Dus ik verwacht ook niet dat jullie in het geheim ineens gatwick ertussen zetten. had ik dat moeten zien? Ja. Maar voel ik mij alsnog genaaid? Ja, natuurlijk. Ok, en nu? Bellen met de klantenservice, het annuleren of omboeken kost mij 75 euro. Na een gesprek met de supervisor kon dit kostenloos, MAAR dan moest ik bij annuleren nog de boekingskosten betalen. Tja, ik geef het op. Ik boek in ieder geval nooit meer een vlucht via WTC en ik hoop ook anderen te inspireren dit niet meer te doen. Klantvriendelijkheid staat duidelijk onderaan jullie prioriteitenijst. Een boekingsfoutje maken we allemaal wel eens, maar deze grap komt echt op jullie conto. Een fijn weekend nog, groetjes

  • Algemeen 1
op 18 februari 2016 bestemming: India / Mumbai, reisperiode: april 2016

NOOIT MEER WTC.NL!!! We hebben 8 maanden geleden tickets geboekt. Voor het eerst en laatst via WTC.nl. We hebben maar liefst 18 keer!!!!! een aanpassing gehad. 1 keer stond de aankomsttijd zelfs niet eens vermeld op de tickets. Dit is echt amateurisme ten top. Het absolute dieptepunt is dat na al die aanpassingen de terugvlucht van een andere luchthaven vertrekt dan eerst het geval was. Nu moet onze chauffeur ons de laatste dag nog 6 uur rijden. Dan hebben we een binnenlandse vlucht van ruim een uur, vervolgens moeten we in Mumbai maar liefst 11,5 uur wachten!!! Dit doe je je ergste vijanden niet aan. Daarna vliegen we in 4 uur naar Doha, waar we nog eens 3 uur moeten wachten voor we in ruim 6 uur naar Schiphol vliegen. Can you believe it? en dan zeggen ze dat ze echt geen enkel alternatief kunnen vinden. Telefonisch wordt je trouwens door een heel plat wijf onvriendelijk te woord gestaan.
Jammer dat je geen 0 kunt geven of een -1, want het is zo slecht.

  • Algemeen 1
op 10 november 2015 bestemming: Uganda / Entebbe, reisperiode: november 2015

Ik heb een 1 gegeven omdat je geen 0 kunt geven. Wat een onprofessioneel boeltje. Geen goed woord voor over. Krijg je te horen dat het gesprek opgenomen wordt voor kwaliteitsbevordering. Nu, daar is niets van te merken.

  • Algemeen 1
op 17 oktober 2015 bestemming: Mexico / Mexico-stad, reisperiode: april 2015

Slechte afhandeling van een klacht. Verkeerde naam op de ticket het betreft hier een dubbel tussenvoegsel na 3 weken nog geen antwoord. Toen heb ik zelf naar American Airline gebeld. Ze zeiden dat zo'n kleine fout geen kosten met zich meebracht. Bij WTC willen ze hier Ä110 voor in rekening brengen terwijl ik zelf alles heb moeten regelen. Ze kunnen ook niets meer terug vinden van mijn correspondentie. Ook de mail die ze van American Airlines gekregen hebben is niet ontvangen. Een aantal jaren geleden was het wel goed geregeld.

  • Algemeen 1
op 8 oktober 2015 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: juli 2015

WTC heeft naast invalide reisinformatie ook de reis verkeert geboekt (tijdstip reservering en boeking waren verschillend). Nu hebben ze hierover een discussie met Virgin. En wie is uiteindelijk de dupe? Juist de klant. Ik word nu al meer dan 2 maanden aan het lijntje gehouden. Boek nooit bij WTC derhalve.

  • Algemeen 1
op 16 september 2015 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: augustus 2015

Begin dit jaar twee tickets gekocht bij WTC naar Turkije. Na twee maanden een mail ontvangen waarin staat dat de vlucht die we hebben geboekt is geannuleerd door Turkish Airlines. We mochten een andere vlucht uitkiezen wat ons niet beviel dus toch maar geannuleerd. nu onderhand 7 maanden verder maar het bedrag (ong. Ä 520) nog steeds niet binnen. Misschien wel 20 keer gebeld, krijg echter steeds dezelfde dingen te horen. De hoge servicekosten die men moet betalen slaat dus werkelijk nergens op!

  • Algemeen 1
op 15 juli 2015 bestemming: Verenigde Staten / atlanta, reisperiode: juni 2015

Vlucht geboekt via wtc, kon hem niet betalen met internationale usa creditcard, dus wtc gebeld meneer heeft hem ingeboekt en dus uiteindelijk via ideal betaald met omwegen. Meneer van wtc heeft mijn verzekeringen niet ingeboekt. Nu shit op vacantie en wil later terug, nou mooi dat ik 255 euro mag betalen voor omboeken ticket daarnaast hing ik als wachtende nr 13 in de cue is het 4 min over 9 wordt ik uit de cue getieft heb intotaal 40 min aan de lijn gehangen vanuit de usa a 1,93 euro pm lekker duur wtc bedankt wat een slechte service ik boek niet meer bij wtc!

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 17 juni 2015 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: juli 2015

Sinds 14-06-2015 getracht te boeken dusseldorf/bangkok/tokyo/dusseldorf voor Ä532/Ä548
Vlucht wordt aangeboden door WTC maar krijg ik niet. Moet tot Ä300Š Ä400 meer bij betalen.
Volgens WTC zou dit aan de vliegmaatschappij liggen. Ik heb ook al een aanbod van WTC ontvangen om alsnog te boeken voor een bedrag van Ä513,97. maar als ik wil betalen dan lukt dit niet. Na tel contact met WTC blijkt dat dit maar een fout is van vliegmaatschappij of systeem!!.
Heb inmiddels een bevestiging ontvangen om te komen betalen in de reiswinkel.
Weer gebeld met WTC. Weer krijg ik te horen "nee je krijgt het niet voor dat bedrag, ticket is paar honderd euro duurder. Wat is dit voor GEZEIK!!!!
Heeft iemand hier ervaring mee?

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 16 februari 2015 bestemming: Verenigde Staten / dallas, reisperiode: februari 2015

Ontzettend tevreden!!

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 19 januari 2015 bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: december 2015

Pas een reis geboekt, nu blijkt dat er een vlucht ge-annuleerd is.
je kan dan de hele reis annuleren werd er gezegd en dat terugbetaling 2-4 maanden of langer kon gaan duren, maf eigenlijk want bij annulering vlucht betaald een vluchtmaatschappij per ommegaande of binnen een week terug, dus WTC houdt gewoon uw geld dan meer dan 2 maanden vast, daarnaast deden ze een beetje vaag of het geld wel terugbetaald zou worden door de maatschappij en als het dan om een groot bedrag gaat, neem je toch het alternatief, nu moest ik door een ge-annuleerde vlucht dus meer dan 4 uur eerder vertrekken en in de nacht inchecken, daarnaast had ik ook een vervolgvlucht bij dezelfde vliegmaatschappij, die,- je begrijpt het al,, waardoor ik ipv 1 uur meer dan 5 uur moet wachten op mijn aansluiting, ik had ze gevraagd om de vervolgvlucht ook te wijzigen en omdat ik via een reisagent (WTC) had geboekt kon ik die vlucht niet zelf direct omboeken bij de betr. luchtvaartmaatschappij, anders zou dat wel even telefonisch in orde kunnen worden gemaakt.
Na ongeveer 5 belletjes naar WTC en verschillende mails ben ik nog steeds niet verder gekomen bij hun. Gisteren heb ik ze nog aan de lijn gehad, ja meneer u verzoek moet u via de mail indienen, ja meneer wij kunnen telefonisch niets wijzigen, ja meneer het duurt normaal maximaal 2 werkdagen voordat wij schriftelijk een reactie geven op uw mail, ja meneer het is erg druk hier, ja meneer ik mag u niet doorverbinden. Hallo mevrouw ik heb u een mail gestuurd met verzoek het te wijzigen, Mevrouw ik heb het verzoek maandag ingediend en het is nu vrijdag, Mevrouw kunt u mij niet doorverbinden met betr. afdeling, nou mevrouw van de week zei u collega die ik aan de lijn had dat ze aan het eten waren, dus waarom kunt u mij niet doorverbinden..
Ik had ze precies een week eerder ook aan de telefoon, Ja meneer wij kunnen nu niet de wijziging doorvoeren want het is avond de vluchtmaatschappij is nu gesloten en telefonisch ombereikbaar. Mevr waar heeft u het over,, elke luchtmaatschappij in EU is 24 uur open, maar het kan zijn dat de NL talige lijn al gesloten is. (Bij controle van de vliegmaatschappij bleek dat NL-talig gewoon tot 20.00 uur open was, ik beldde rond rond 19.00 uur in de avond met WTC.
Wat dat betreft zolang je geen annuleringen heb zal het een prima maatschappij zijn, maar zodra er annulering is en er nog een enkel dingetje nog extra veranderd moet worden, blijken zij ineens onbereikbaar en onbekwaam te zijn.
Je kan dus wel boeken en betalen binnen een minuut, maar bij canceling vluchten en of omboeken van vluchten zijn ze gewoon niet thuis of zeer moeilijk bereikbaar om dit ook te veranderen aan te passen..Dus bereikbaarheid een 0, ik heb betr. afdeling die de aanvullende wijziging kan doorvoeren niet kunnen bereiken en is de wijziging nog steeds niet doorgevoerd, levering orders, ze hebben nog niet mijn verzoek uitgevoerd. Service, tja als je al meer dan een week bezig bent om een wijziging doorgevoerd te krijgen, dat schiet niet op...Ook heb je niets aan service medewerkers die flutverhaaltjes staat te vertellen, ja meneer de vluchtmaatschappij kunnen we nu niet meer bereiken en is nu gesloten, etc...
Ik begrijp dat er soms wat fout gaat, ook bij WTC mbt boekingen die soms buiten hun schuld om gebeuren.
Maar WTC rekend ook boeking Fee, daar verdienen ze ook op, maar als er een keertje wat mis gaat verwacht je dat een maatschappij een stukje service verleent om zoiets zo snel mogelijk samen met de klant op te lossen, die bereidheid is klaarblijkelijk te weinig aanwezig bij dit bedrijf..
Dat is jammer want als zij slechte service verlenen gaan mensen toch even verder kijken en gaan ze toch deze aanbieder mijden. Update, na 2 weken nog geen positieve reactie (oftewel helemaal geen reactie) van ze gekregen dat ze aansluitend vlucht aangepast hebben.
Jammer, denk je in eerste instantie goedkoop te kunnen boeken, blijkt de klantenservice het af te laten weten.

  • Algemeen 3
  • Vervoer 4
  • Prijs / kwaliteit 1
op 1 december 2014 bestemming: Spanje / Sevilla, reisperiode: januari 2015

Naast de relatief hoge prijzen die WTC vraagt (ik heb toch geboekt, omdat ik op de site van Ryanair niet met PayPal kon betalen) is dit echt een bagger tent.

Ik heb een reis naar Sevilla geboekt, het was de bedoeling dat dat vanaf Eindhoven zou zijn. Echter zet WTC blijkbaar ook goedkopere alternatieven bovenaan, nu vlieg ik vanaf Brussel. Wat totaal niet de bedoeling was, want ik heb eindhoven ingevoerd.

Het bizarre is dat je Ä30,- servicekosten betaald terwijl er 0 service is. Ik heb het verhaal namelijk uitgelegd en kreeg een link toegestuurd waarmee ik dacht de boeking te kunnen wijzigen. Hiervoor moest ik dan wel even Ä180,- neerleggen (zelfde prijs als mijn ticket in eerste instantie).

Super slechte service van World ticket center. Ik zag de beoordelingen op hun eigen site en die waren prima, echter lees ik nu wtc ervaringen op andere sites en blijk ik niet de enige te zijn met een slechte ervaring.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 2 november 2014 bestemming: Mexico / Cancķn, reisperiode: juli 2013

Met World Ticket Center zijn we naar Mexico gevlogen. Dat beviel super goed. De eerste nachten sliepen we in Cancun.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 15 oktober 2014 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: mei 2014

Via World ticket center heb ik een goede deal kunnen regelen voor Thailand. Vooraf kun je goed prijzen vergelijken en zo kun je het beste ticket vinden voor jouw droomreis. Alle info vooraf was goed geregeld en heb mede door World Ticket Center een prima vlucht gehad naar Thailand, een goed begin van mijn backpackavontuur!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 26 september 2014 bestemming: Verenigde Staten / Amerika, reisperiode: april 2014

Heb een klacht ingediend en deze is in behandeling genomen door WTC. De klacht over de huurauto, waarvoor wij in overleg met WTC een GoldCar hadden besteld. Dit om problemen in USA te voorkomen hebben om wederom de verplichtingen en dwingende voorstellen van de verhuurder te krijgen. We zijn daar voor de tweede keer als een hond behandeld geworden door het autoverhuurbedrijf "DOLLAR". De klacht zou naar de bemiddelingsfirma CAR DEL MAR verstuurd worden en dan zou ik van WTC weer een terugkoppeling krijgen. Op 18 mei dit jaar hebben wij onze klacht ingediend en hebben toen een bericht gekregen van WTC, dat we binnen niet al te lange tijd een terugkoppelingen zouden krijgen van WTC. Tot op heden niets gekregen. Bij verschillende keren van ons een poging om toch nog iets te weten te komen via mail, we krijgen gewoon geen antwoord meer. Mensen die dit lezen, boek nooit bij WTC.NL !!!!!!!

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 5
  • Prijs / kwaliteit 5
op 21 augustus 2014 bestemming: Tanzania / Zanzibar, reisperiode: juli 2014

Los ticket en hotel geboekt bij WTC.nl, prima verlopen.
Boek er nu ruim 20 jaar, gaat uitstekend.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 2 februari 2014 bestemming: Chili / Santiago, reisperiode: december 2012

Juni 2012 heb ik via worldticketcenter tickets geboekt om in december alleen door Zuid-Amerika te reizen. Doel van mijn reis mijn biologische moeder te ontmoeten en haar familie. Vanuit Curacao 2 tussenstops naar Chili. Er was genoeg tijd om over te stappen, zelfs met veel vertraging.

Helaas ging het vanaf begin af aan al mis. En had ik inderdaad veel vertraging. Ik heb uren gewacht, maar kon alsnog mijn volgende vlucht niet halen. Na het falen van Insel air om mij toch op plaats van bestemming te krijgen, heb ik een nieuw ticket moeten kopen (een enkele, omdat ik dacht mijn terugreis staat nog). Helaas kwam ik met de terugreis, midden in de nacht erachter dat mijn ticket was geannuleerd, omdat ik geen gebruik had van de heenweg. Weer een nieuwe ticket moeten boeken. Waardoor ik 2000-2500 euro aan extra kosten heb gehad.

Meteen bij terugkomst mijn klacht bij Worldticketcenter ingediend. Na 6 maanden kwam Insel air met een teleurstellende vergoeding van nog geen 1/4 van de totale kosten. Ik heb een brief geschreven dat ik niet akkoord ga met dit bedrag. Daarna heb ik regelmatig contact opgenomen via mail en telefoon met Worldticketcenter. Ze konden geen contact krijgen met Insel air. En volgens hen zijn ze niet verantwoordelijk. Ze houden mij nu ruim een jaar het lijntje. En komen hun afspraken niet na. Zij komen nu met een aanbod van 50 euro als cadeaubon voor mijn volgende vlucht. Maar ik ga niet meer met ze vliegen

Ik stel Worldticketcenter hier wel verantwoordelijk voor. Ik heb hun het bedrag betaald voor de tickets, waar ik geen gebruik van heb kunnen maken. Verder zijn zij zaken gaan doen met Insel air. En als er een situatie als deze voordoet, moeten hun goede afspraken maken met Insel Air. En anders hier de verantwoordelijkheid voor nemen. En niet hun handen eraf trekken als ze geen contact kunnen krijgen met Insel Air. Deze manier van afhandeling vind ik ontzettend slecht.
En verder erg schandalig en teleurstellend dat ze niet meer kunnen doen. En er niet voor zorgt dat het opgelost wordt.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 17 december 2013 bestemming: Chili / Santiago, reisperiode: juli 2013

Afgelopen zomer heb ik de terugvlucht vanuit Bolivia met een tweetal tussenstops naar huis gemist. Hierdoor kreeg mijn ticket een no-show kenmerk en verviel het hele ticket ondanks dat ik honderden euroís betaald heb. Daarbij komt nog dat er waarschijnlijk toch iemand op de wachtlijst stond en de stoel dus gewoon betaald is. Dat is nog niet het ergste van alles. Je wordt direct door WTC doorverwezen naar de airline die op zijn beurt weer de vinger wijst naar WTC. Er werd totaal geen moeite gedaan om iets te regelen met de airline voor een gereduceerd tarief. Daarbij werd ook direct de voorwaarden aangehaald dat ze hiervoor niet aansprakelijk waren.

Vervolgens probeer je de luchthaven belasting terug te krijgen voor de vluchten die je niet hebt gebruikt. Ook hier weer hetzelfde verhaal. Geen medewerking maar passief op vragen een reactie geven en daarbij Ä75 in rekening brengen.

Kortom prima prijzen maar als er problemen zijn geven ze niet thuis (Ryan air achtige praktijken). Ik boek voortaan direct bij de airline want die paar tientjes die je op een ticket van Ä1.000 of Ä1.500 meer betaald zijn procentueel ook te verwaarlozen. Daarbij wordt je vervolgens in ieder geval niet de speelbal tussen 2 organisaties naar elkaar gaan wijzen.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 3
op 30 januari 2013 bestemming: ArgentiniŽ / 2012, reisperiode: augustus 2012

Zeer positieve ervaring. De tijd van de terugvlucht was gewijzigd, maar ik werd hier gelukkig ruim bijtijds over ge-informeerd door worldticketcenter. Ook voor advies over eventuele binnenlandse vluchten ben ik goed geholpen. Uiteindelijk heb ik de route die ik in gedachte had iets aangepast, ik wilde eerst een deel per trein doen maar heb dit gelukkkig uiteindelijk toch met een binnenlandse vlucht gedaan.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 2 januari 2013 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: januari 2013

Ondoorzichtige tarieven. Z.g. kortingen worden er later weer ergens bijgeteld in de vorm van een vage toeslag.
Geen service bij world ticket center.
Ondoorzichtige annuleringsverzekering. Ook na herhaaldelijk vragen nog steeds niet bekend welke we hebben afgesloten, geen polis, en dus niet bekend wat wel of niet vergoed wordt. Bij betreffende verzekeringsmaatschappij zelf kunnen ze ons ook geen duidelijkheid geven want daar zijn we niet bekend.....

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 7 augustus 2012 bestemming: Canada / Vancouver, reisperiode: augustus 2012

CHECK je gegevens op de factuur na.
Ga er niet vanuit dat de mensen bij WorldTicketCenter je naam goed schrijven!!! Wanneer je eenmaal betaald hebt en het blijkt een fout te zijn kost het je een nieuw ticket + Ä 75,-.. De kosten van het nieuwe ticket krijg je 3 tot 6 maanden later terug. 3 tot 6 maanden!?!?!? Lekker rente trekken zeker..
Je mag toch verwachten van zo een groot bedrijf dat ze medewerkers hebben die kunnen lezen en schrijven! En waarom in de kleine letters eronder zetten dat je het moet nakijken? Zet het er groot op!! Boek er nooit meer!!!

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 6
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 10 juli 2012 bestemming: Canada / Vancouver, reisperiode: mei 2012

Hele goede klantenservice bij worldticketcenter! Helpen goed en snel!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 19 juni 2012 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: juni 2012

ERg eenvoudige wijze van het boeken van een reis op de site van World Ticket Center.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 6
  • Prijs / kwaliteit 8
op 18 juni 2012 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: mei 2012

Nadat de tickets niet waren aangekomen op adres. Hebben we telefonisch contact gezocht met World Ticket Center en zijn we prettig geholpen.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 4 juni 2012 bestemming: Verenigde Staten / Fresno, reisperiode: januari 2012

Het was heel makkelijk om alles te regelen bij WorldTicketCenter, wel was ik ontevreden over de manier waarop ik mijn ticket moest wijzigen.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 6
  • Prijs / kwaliteit 5
op 29 mei 2012 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: mei 2012

De reisdocumenten waren ruimschoots op tijd binnen, de info was ok. Het enige was dat er niet was gemeld dat je NIET online kon inchecken, terwijl ik daar wel informatie over had gekregen. Dat is onduidelijk. Verder was het feit onduidelijk dat het leek dat we met Lufthansa zouden vliegen, terwijl dat Continental Airlines was.
Daarbij was in New York bij vertrek Continental Airlines veranderd in United. Dit werkt verwarrend, daar we op de vertrekborden zochten naar Continental. Het zou fijn zijn als al die informatie duidelijker vooraf gegeven zou zijn door World Ticket Center!

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 1
op 23 mei 2012 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: mei 2012

Bij een hotel van ca. 200 dollar per nacht zonder ontbijt is het heel raar dat er vervolgens voor een lugage ruimte weer betaald moet worden. Verder verwacht iedereen fooi van ca. 15% - 20%. De kamers zijn redelijk en heel goed in het centrum. Wel een kakkerlak in de kamer ontdekt. Geboekt bij World Ticket Center.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 10 mei 2012 bestemming: Turkije / Istanbul, reisperiode: maart 2012

Het was een heerlijke vakantie geboekt bij world ticket center waar alles goed geregeld was.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 6 mei 2012 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: april 2012

Goede overzichtelijke site. Up to date gehouden dmv email. Erg netjes van worldticketonline!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 2 mei 2012 bestemming: Verenigde Staten / Florida, reisperiode: april 2012

Worldticketcenter zorgt op tijd voor de reisdocumenten en geeft per e-mail door wanneer de vluchtgegevens eventueel veranderen, reageren snel op eventuele e-mail vragen en zijn goed bereikbaar. Ook de nazorg is goed, voor de reiziger altijd bereikbaar.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 28 april 2012 bestemming: Noorwegen / Bergen, reisperiode: april 2012

Vlotte en correcte reispapieren van World Ticket Center en een goede prijs.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 8
op 16 april 2012 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: april 2012

Duidelijke en transparante uitleg over aanbod, sms dienst over vertrek goede aanvulling van de service van WorldTicketCenter.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 30 maart 2012 bestemming: AustraliŽ / Melbourne, reisperiode: februari 2012

Heb alleen vlucht geboekt bij World Ticket Center en dat is prima verzorgd. was deels familiebezoek dus de rest deed ik zelf.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 9
op 11 augustus 2011 bestemming: Zuid-Afrika / Johannesburg, reisperiode: januari 2011

De ticketaanbiedingen van WorldTicketCenter zijn bijna bedrog. Men geeft 20 euro sale korting. Echter de prijs is gewoon opgehoogd met 20 euro. Daarnaast wordt er even 41 euro per ticket servicekosten gerekend. Voorbeeld. Air France, retour Dusseldorf - Johannesburg, Kaapstad - Dusseldorf. De prijs bij Air France is 683 euro. World ticket center rekent 703 euro - 20 euro sale = 683 euro plus 41 euro res kosten = totaal 724 euro. Kortom direkt boeken bij de vluchtmaatschappij is veel goedkoper.

Aanvullend: bij volledige boeking blijkt dat er daarnaast nog eens 25 euro reserveringskosten en 15 euro credit card kosten worden berekend. In totaal een verschil van 81 euro!!

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 3
  • Vervoer 3
  • Reisbegeleiding 3
  • Prijs / kwaliteit 3
op 28 juli 2011 bestemming: Griekenland, reisperiode: juni 2011

Verschrikkelijke organisatie, adverteren dat ze de beste zijn, en dat ze ook goede service leveren.
World Ticket Center is echter zoals boven omschreven en waardeloos, omboeken kan niet bij hun ook niet door een klein bedrag bij te betalen.
Zij krijgen een nul wat betreft service naar de klanten toe.

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 5
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 5
op 30 juni 2011 bestemming: Frankrijk / Bergerac, reisperiode: juli 2011

Ben nog nooit zo onbeschoft behandeld en heb daar ook nog eens 130,00 euro extra voor betaald|(servicekosten, die pas in een later stadium aan de prijs worden toegevoegd bij World Ticket Center.)
Om 10.00 uur s morgens een zakelijke reis geboekt en betaald met vertrekdatum 4 dagen later, om 15.00 s middag s weet ik nog steeds niet of ik tickets heb. Een onbeschoft wezen schoffeert je dan ook nog eens tot op het bot. Ik moest maar eens respect en ontzag betonen als ik -ook al was ik klant - iets van haar gedaan wilde krijgen! Ongehoord!

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 5 mei 2011 bestemming: AustraliŽ, reisperiode: januari 2011

Ik boek al bijna 10 jaar bij World Ticket Center en ben een zeer tevreden klant. De site is overzichtelijk en toont diverse airlines met prijzen en data. Ik heb altijd nog veel vragen over mijn reis (ben een stresskip als ik moet vliegen) en hun klantenservice is tot 22 uur bereikbaar doordeweeks dus dat vind ik echt een pluspunt! Prima prijzen en ze denken goed mee over je reis, ik regel vaak ook hotel en autohuur bij hun, want als alles in 1 keer is geregeld ga ik een stuk relaxter op reis.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 22 augustus 2010 bestemming: AustraliŽ / Christchurch, reisperiode: juli 2010

Geboekt via de email, prima geregeld, zelfs de visa konden ze regelen. Wij zijn zeer tevreden klanten van world ticket center, aangeraden door onze overburen.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 9
op 7 juli 2010 bestemming: Marokko, reisperiode: september 2010

Vanwege familieomstandigheden wilden wij de geboekte vliegtickets annuleren. Dit binnen 48 uur na boeking. Er was niets mogelijk en we zijn ons geld kwijt. Ook bij herhaling geen medewerking van WorldTicketCenter. Juridisch hebben ze het allemaal wel ingedekt, maar klantvriendelijk en servicegericht zijn zij niet. Zij schuiven alles af op de strenge voorwaarden van de luchtvaartmaatschappij, terwijl dat in de praktijk volgens mij wel meevalt. Advies: boek niet bij WTC of een van hun andere websites.

14/7 Noot van de redactie:
In reactie op bovenstaande geeft World Ticket Center aan dat de klant de mogelijkheid is geboden een annuleringsverzekering af te sluiten maar daar geen gebruik van is gemaakt en dat de ticketvoorwaarden vanuit de luchtvaartmaatschappij nu eenmaal zo zijn dat er na boeking niet meer geannuleerd kan worden.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 28 juni 2010 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: juli 2010

Ticket gereserveerd en aangeclickt dat ik via Ideal zou willen betalen. Krijg een mooie bevestiging maar geen doorlink naar Ideal. Meteen email gestuurd "how about" en zit nog op antwoord te wachten.
Na 1 1/2 dag geen antwoord maar besloten begdrag over te maken van eigen postbank rekening naar postbankrekening van World Ticket Center (dit is volgens de postbank 1 op 1 meteen over gekomen).
Daarna geen bericht (tot zondag avond). Krijg een email dat de betaling niet binnen zou zijn. En als ik het ticket nog zou willen er een bedrag van 100 euro bij zou komen. Dit bericht was een 20 minuten na sluitingstijd van World Ticket Center verzonden.
Natuurlijk meteen getracht terug te bellen, maar ja na sluitingstijd (slim van die gasten om dan pas een mail te sturen).
Maandag morgen bij de eerste gelegenheid getracht te bellen. Krijg de mededeling dat het honderd euro meer is wat ik moet gaan betalen want het is mijn eigen verantwoordelijkheid en het is dan maar jammer.
Bij de mededeling dat ik dan de overeenkomst maar wens te ontbinden omdat zij niet kunnen leveren krijg ik de mededeling dat dat dan 50 euro per ticket gaat kosten (1 van de 3 tickets is een baby ticket van een paar euro ?!?!?!) dus 150 euro kosten. (Overigens boekingsbedrag voor de 3 tickets is niet groot totaal even 300 euro voor 2 volwassenen en 1 baby). Maar het is het principe natuurlijk. Je boekt bij ze en voldoet aan alle voorwaarden, meer dan dat zelfs. Had ook kunnen afwachten natuurlijk en niets overmaken als proactieve bezigheid.
Op dit moment een aanzegging gedaan dat ik het bedrag binnen 4 uur terug op mijn rekening verwacht. Zoniet dat zal er politie aangifte van internetoplichting moeten volgen.
Heb ze telefonisch de kans gegeven (eerder ook per email) om e.e.a. recht te zetten. Die kans wilden ze niet grijpen.
Samengevat:
Je boekt iets (krijgt niets als je niet met meer geld over de brug komt).
Wil ontbinden (internetovereenkomst zou binnen zeven dagen ontbonden moeten kunnen worden, ook hier moet je voor betalen vinden ze.
Ze weigeren je je geld terug te geven.

Mag je zelf uitmaken of je hier wilt boeken, maar ik zou het wel weten.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 12 april 2010 bestemming: China / Peking (Beijing), reisperiode: juni 2010

LET OP!!! Bij het online boeken van een ticket bij World Ticket Center wordt er bij stap 2 eerst een customer service charge van 65 euro (!) berekend. Deze is asociaal hoog en dat voor een online boeking. Toch maar geboekt omdat ze inclusief deze kosten nog de goedkoopste waren... ...maar tot mijn verbazing komt er bij de volgende stap NOG EENS 25,00 euro dossierkosten bij! Dat is dus 90 euro voor administratie en service... Belachelijk! Dat was de laatste keer dat ik hier boekte. Je wordt gewoon in de maling genomen tijdens het boekingsproces.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 6
  • Prijs / kwaliteit 5
op 24 februari 2010 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: november 2009

De reis naar Bangkok was fantastisch geregeld door WorldTicketCenter. In de winkel werd ik goed geholpen, en vragen die ik later per mail stelde werden snel en goed beantwoord. Goede service voor een goede prijs! En ze hebben vaak aanbiedingen en leuke acties.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 13 oktober 2009 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: september 2009

Ik heb nu drie keer geboekt en vindt dat het personeel van WorldTicketCenter erg goede service biedt. Ook al is het de website die alles toont, zijn ze ook bereidwillig om mij telefonisch goed te adviseren.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 21 juli 2009 bestemming: Spanje, reisperiode: juli 2009

Ik heb tickets besteld bij World Ticket Center. We wilde buiten de e-tickets ook vaste tickets voor de zekerheid, dus die ook besteld (koste dacht ik Ä7,- per ticket extra). Ze vertelde toen telefonisch dat we die 10 werkdagen tevoren zouden ontvangen.

Na 10 werkdagen belde ik op, na 10min wachten op een 0900-nummer vertelde ze dat het 10 gewone dagen was.

Een week voor vertrek nog geen tickets. Ik bel dus weer, zeggen ze dat ze het aangetekend verstuurd (2 dagen terug).

Nu vertrek ik over 4 dagen, maar heb nog steeds geen aangetekende brief gehad. Bel ik vandaag weer, zegt de telefoniste (na weer 10min wachten) dat ze het gisteren aangetekend hebben verstuurd, omdat ze het de vorige keer per ongelijk per e-mail hadden gedaan. Ook raar, want ik heb geen e-mail gehad en ze zeiden de vorige keer dat ze het al aangetekend hadden gedaan. Klopt dus niets van daar. Nu krijg ik de tickets (als het goed is) morgen.

In totaal al iets van Ä50,- kwijt aan hun 0900-nummer. Ik bestel er niets meer!

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 7 november 2008 bestemming: AustraliŽ / Sydney, reisperiode: september 2008

Wij hebben een 3 weekse fly-drive gemaakt door Australie. Wij hebben van te voren goed gezocht & 3 offertes opgevraagd. World Ticket Center reageerde dezelfde dag, de prijs was goed. Maar met name de snelle reactie en de kennis van Australie heeft ons daar doen boeken.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 10 september 2008 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: augustus 2008

Topvakantie gehad en alles door World Ticket Center perfect geregeld! Wat een topservice!

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 5 juni 2008 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: februari 2008

Ik heb een startpakket geboekt bij World Ticket Center. Twee nachten hotel icm een ticket (van Thai airways). Ze waren prijstechnisch goed en de site was erg overzichtelijk. Ik heb hier overigens geboekt nav een tip van mijn buurvrouw.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 19 januari 2008 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: augustus 2007

Slechte afhandeling van mijn reis door World Ticket Center. Fout in de boeking van vluchten betekende dat we de camper in de USA niet op tijd konden ophalen. Extra nacht in een hotel. Voor terugreis ook. Kostte ons twee dagen gedoe op twee weken vakantie. Daarna duurde het vier maaden voordat we de extra kosten terugkregen. Personeel doet vriendelijk, maar achter de schermen lijkt het een rommeltje.

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
  • 1