Schrijf een ervaring over World Ticket Center en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen World Ticket Center

Pagina 1 van 7 met 64 resultaten

op 18 mei 2017 bestemming: ArgentiniŽ / Mendoza, reisperiode: april 2017

Pas op, je neemt enorm veel risico als je via WTC boekt.

Ik heb recent een vlucht geboekt via WTC. Na betaling werden datum en tijd keurig vermeld. Mijn verbazing was dan ook groot dat ik anderhalve dag later een mail van WTC heb ontvangen waar een andere vlucht staat vermeld. Na bellen en doorsturen van de eerste bevestiging, geven ze aan dat het hier waarschijnlijk gaat om een fout. Ik moest daarom zelf een nieuw een duurder ticket boeken. Maar goed ze beloven op schift (via email) dat ik mijn geld binnen 5 dagen zal terugkrijgen. Nadat het geld na 5 dagen nog niet binnen was heb ik contact gezocht. Hun reactie: de belofte was een foutje en ik moet maar wachten tot de vliegtuigmaatschappij een refund goedkeurt. Het feit dat zulke fouten worden gemaakt geeft al stof tot nadenken, maar dat WTC zo omgaat met dit soort situaties geeft aan dat zij absoluut niet te vertrouwen zijn. En dan noem ik nog niet eens de moeite dit het kost om hen te bereiken (flinke betaalde wachttijden). En dan te bedenken dat ik juist dacht om voor zekerheid te gaan qua boeking en service.

Ik heb al begrepen van veel mensen dat je veel beter via google flight direct kan boeken bij vliegtuigmaatschappijen. Dit geeft maar weer eens aan dat dit waar is. Dus blijf nogmaals uit de buurt bij dit soort tussenpersonen!!... Lees meer

  • Algemeen 1
op 17 mei 2017 bestemming: Spanje / Platja d aro, reisperiode: mei 2017

Ten 1e de zeer slechte afhandeling van t wtc alles ging vanaf dag 1 fout van namen die duidelijk gespeld waren tot aan de tickets die we 1 dag voor vertrek ontvingen toen het verblijf het was zeer slecht de inrichting van de tent was waardeloos de beheerders niet erg vriendelijk... Lees meer

  • Algemeen 5
op 1 maart 2017 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: september 2017

Ticket Venetie geboekt, bericht dat de heenvlucht van Amsterdam naar Rotterdam is verzet. Kan in hun bericht kiezen voor totale annulering. (Alle berichtgeving in de Engelse taal! Blijkt dit alleen voor de heenreis te zijn maar niet voor terugreis die via andere maatschappij gaat. Inmiddels had ik wel een totaal nieuwe vlucht geboekt. Op mails wordt niet gereageerd. Bezoek wtc Amsterdam beloftes van contact. Nog niks gehoord!... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 februari 2017 bestemming: Nederland / Den helder, reisperiode: februari 2017

Boek een ticket binnen 1 minuut later me geld eraf vervolgens een mail we hebben geen ticket gaan binnen 24 uur kijken of het lukt lukt niet volgende dag tickets 300 euro duurder naar curaco
Boek nooit nooit nooit nooit
BOEK Nooit Nooit Nooit... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 februari 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juni 2017

In December 2016 een retour A'dam - Londen gekocht voor Ä 109 voor reis in Juni 2017 . WTC stuurde alleen het enkele reis gedeelte ; en ondanks eindeloze pogingen dit recht te zetten, geen enkele reactie. Ze negeren emails, geen hulp als je ze eindelijk na 15 minuten aan de telefoon krijgt. ik ben nu gedwongen een enkele reis bij te kopen: extra Ä 100. Retour Ä 209 . Slimme truc, maar schandelijke oplichterij.... Lees meer

  • Algemeen 1
op 1 februari 2017 bestemming: IndonesiŽ / Java, reisperiode: januari 2017

De vlucht is geanulleerd door de vliegmaatschappij.Wtc heeft een nieuw aanbod gedaan voor 800 euro meer ( 4 personen )
Uiteindelijk gevraagd het gehele bedrag terug te storten.
Ik krijg inmiddels al een week totaal geen reactie van wtc.... Lees meer

  • Algemeen 1
op 3 januari 2017 bestemming: MaleisiŽ / Kuala Lumpur, reisperiode: december 2016

Vandaag onze vakantie geboekt voor juli 2017. De bevestiging was er binnen een paar minuten. Daarna gebeld met WTC om te kijken of ik al een voorkeursstoel kon boeken op de lange vlucht naar Kuala Lumpur. De werknemer van WTC heeft direct met de Malaysian Airlines gebeld en we hebben prima plaatsen gekregen in het upper deck. Een super service.... Lees meer

  • Algemeen 10
op 15 november 2016 bestemming: Nepal / Kathmandu, reisperiode: april 2016

Net een top ondersteuning gehad van Danique van het callcenter. We wilden onze tickets wijzigen. Zij legde uitgebreid uit wat de mogelijkheden waren en wat de kosten waren. Uiteindelijk blijken we niets bij te hoeven betalen. Super blij met Danique en WTC. Dit is een warme douche waard.... Lees meer

  • Algemeen 8
op 25 oktober 2016 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: augustus 2016

Mijn reis naar New York met British Airways geboekt bij WTC. De site was overzichtelijk, echter als je een goede vlucht had gevonden en je op boeken klikt, krijg je geen totaalprijs te zien (pas als je alle gegevens hebt ingevuld). Erg irritant. De reden waarom wij bij WTC boekten is dat je hier ook andere betaalmogelijkheden hebt dan alleen creditcard. Na de boeking direct bevestiging gekregen en de bijbehorende tickets. Ook na contact met WTC duidelijk en snel antwoord gekregen.... Lees meer

  • Algemeen 8
op 19 september 2016 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: september 2016

Wat een waardeloze fa. WTC mensen boek hier nooit een reis. Hier gaat va nalles fout en bel je of mail je krijg je nog geen antwoord op. Heb 10-09 weer een mail gestuurd en zou binnen 48 uur antwoord krijgen ,inmiddels weer twee mails gestuurd en zijn zo onbeschoft en reageren niet. Heb inmiddels alles de rechtsbijstand in handen gegeven. Wat een onbeschofte bende die daar zit reis al mijn hele leven maar eerste keer met WTC maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt.Dus mensen ben gewaarschuwd.... Lees meer

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • `
  • Volgende