Schrijf een ervaring over Wtc.nl en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Wtc.nl

Pagina 1 van 7 met 68 resultaten

op 15 augustus 2017 bestemming: Myanmar, reisperiode: juli 2017

WTC is slecht bereikbaar, communiceert onduidelijk en is niet dienstverlenend.... Lees meer

  • Algemeen 3
op 1 augustus 2017 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2017

Ten eerste ze nemen de telefoon niet op na zo veel keer bellen, de volgende dag weer proberen half uur wacht nemen ze op, en als je wat wil veranderen zegen ze eerst kan niet ,dan zeg ik heb nagevraagd het kan wel. dat kost het net zo veel als gewone ticket, je word gewoon belazert . beste mensen koop ergens anders je ticket,ik geef een cijfer 0 maar dat kan niet... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 juli 2017 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: april 2017

Na een moeizame boeking waarbij in 1e instantie wordt aangegeven dat de betaling mislukt is blijkt dat er toch een boeking, Ťn betaling heeft plaatsgevonden. Wij krijgen pas ons geld terug als de vliegmaatschappij het geld uitkeert. Wij kunnen aantonen dat de fout door het boekingssysteem komt. Niet alleen hebben wij niets met die vliegmaatschappij te maken, maar het heeft ook meer dan 1 maand geduurd voordat er Łberhaupt actie werd ondernomen.
Hoe komt het dat er op de website van WTC vooral positieve ervaringen staan? Uit 2015!... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 juni 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: augustus 2017

Ben nog niet eens gegaan! Betaalt extra voor goede vlucht tijden, wordt zomaar ongeboekt naar andere operator met drama tijden. Beloven van alles wat betreft omboeken, wordt vervolgens compleet genegeerd. Nooit hier boeken!... Lees meer

  • Algemeen 1




op 18 mei 2017 bestemming: ArgentiniŽ / Mendoza, reisperiode: april 2017

Pas op, je neemt enorm veel risico als je via WTC boekt.

Ik heb recent een vlucht geboekt via WTC. Na betaling werden datum en tijd keurig vermeld. Mijn verbazing was dan ook groot dat ik anderhalve dag later een mail van WTC heb ontvangen waar een andere vlucht staat vermeld. Na bellen en doorsturen van de eerste bevestiging, geven ze aan dat het hier waarschijnlijk gaat om een fout. Ik moest daarom zelf een nieuw een duurder ticket boeken. Maar goed ze beloven op schift (via email) dat ik mijn geld binnen 5 dagen zal terugkrijgen. Nadat het geld na 5 dagen nog niet binnen was heb ik contact gezocht. Hun reactie: de belofte was een foutje en ik moet maar wachten tot de vliegtuigmaatschappij een refund goedkeurt. Het feit dat zulke fouten worden gemaakt geeft al stof tot nadenken, maar dat WTC zo omgaat met dit soort situaties geeft aan dat zij absoluut niet te vertrouwen zijn. En dan noem ik nog niet eens de moeite dit het kost om hen te bereiken (flinke betaalde wachttijden). En dan te bedenken dat ik juist dacht om voor zekerheid te gaan qua boeking en service.

Ik heb al begrepen van veel mensen dat je veel beter via google flight direct kan boeken bij vliegtuigmaatschappijen. Dit geeft maar weer eens aan dat dit waar is. Dus blijf nogmaals uit de buurt bij dit soort tussenpersonen!!... Lees meer

  • Algemeen 1
op 17 mei 2017 bestemming: Spanje / Platja d aro, reisperiode: mei 2017

Ten 1e de zeer slechte afhandeling van t wtc alles ging vanaf dag 1 fout van namen die duidelijk gespeld waren tot aan de tickets die we 1 dag voor vertrek ontvingen toen het verblijf het was zeer slecht de inrichting van de tent was waardeloos de beheerders niet erg vriendelijk... Lees meer

  • Algemeen 5
op 1 maart 2017 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: september 2017

Ticket Venetie geboekt, bericht dat de heenvlucht van Amsterdam naar Rotterdam is verzet. Kan in hun bericht kiezen voor totale annulering. (Alle berichtgeving in de Engelse taal! Blijkt dit alleen voor de heenreis te zijn maar niet voor terugreis die via andere maatschappij gaat. Inmiddels had ik wel een totaal nieuwe vlucht geboekt. Op mails wordt niet gereageerd. Bezoek wtc Amsterdam beloftes van contact. Nog niks gehoord!... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 februari 2017 bestemming: Nederland / Den helder, reisperiode: februari 2017

Boek een ticket binnen 1 minuut later me geld eraf vervolgens een mail we hebben geen ticket gaan binnen 24 uur kijken of het lukt lukt niet volgende dag tickets 300 euro duurder naar curaco
Boek nooit nooit nooit nooit
BOEK Nooit Nooit Nooit... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 februari 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juni 2017

In December 2016 een retour A'dam - Londen gekocht voor Ä 109 voor reis in Juni 2017 . WTC stuurde alleen het enkele reis gedeelte ; en ondanks eindeloze pogingen dit recht te zetten, geen enkele reactie. Ze negeren emails, geen hulp als je ze eindelijk na 15 minuten aan de telefoon krijgt. ik ben nu gedwongen een enkele reis bij te kopen: extra Ä 100. Retour Ä 209 . Slimme truc, maar schandelijke oplichterij.... Lees meer

  • Algemeen 1
op 1 februari 2017 bestemming: IndonesiŽ / Java, reisperiode: januari 2017

De vlucht is geanulleerd door de vliegmaatschappij.Wtc heeft een nieuw aanbod gedaan voor 800 euro meer ( 4 personen )
Uiteindelijk gevraagd het gehele bedrag terug te storten.
Ik krijg inmiddels al een week totaal geen reactie van wtc.... Lees meer

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende