Schrijf een ervaring over Wtc.nl en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Wtc.nl

Pagina 1 van 8 met 73 resultaten

op 13 december 2017 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: mei 2017

Een vriend wilden zijn reis verzetten naar 2 dagen later ,1 uur na boeking,
kon niet en was 400 euro kwijt , WTC dit is een schande.zeker dollar tekens in jullie ogen .let goed op ,er komt een tijd dat Servies weer hoog in het komt testaan ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 24 november 2017 bestemming: Verenigde Staten / Orlando, reisperiode: september 2017

De reis was prima. alleen ticket en auto (rondom verzekerd) geboekt via WTC.kan weinig misgaan.
echter: na thuiskomst bleek de autoverhuurder Alamo bijna 200Ä van onze visa kaart te hebben afgeschreven, terwijl de auto met volle tank was afgeleverd. Aan WTC gevraagd dit af te handelen. Na 1 maand nog steeds niets gehoord.

wel snel als je boekt en nog moet betalen, maar after-sale blijkbaar geen service ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 2 november 2017 bestemming: Kenia, reisperiode: februari 2017

De vlucht vertrok op tijd. Het personeel was aardig. Alleen was er onduidelijkheid over mijn bagage naar de volgende vlucht of ik dat opnieuw moest inchecken. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 12 september 2017 bestemming: Nieuw-Zeeland / Christchurch, reisperiode: december 2017

Meerdere redens:
1/ mijn ervaring met WTC.nl was perfect met een gouden randje
2/ de reviews op deze site zijn in tegenspraak met (mijn werkelijkheid)
3/ andere review-sites zoals trustpilot.com lijken het juister te doen
4/ misschien moeten we maar eens een review-site voor review sites gaan maken?
- ik vermoed dat er veel te weinig geÔnvesteerd wordt in automatische of ondersteunde fraude-detectie? jullie site vermeld alvast niets daarover. ... Lees meer

  • Algemeen 10




op 15 augustus 2017 bestemming: Myanmar, reisperiode: juli 2017

WTC is slecht bereikbaar, communiceert onduidelijk en is niet dienstverlenend. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 5 augustus 2017 bestemming: Ghana / Accra, reisperiode: augustus 2017

Het is gewoon troep van een reis bureau. Slechte service, oplichterijen. Zeker slecht. Ik zal het niet aanraden. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 1 augustus 2017 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2017

Ten eerste ze nemen de telefoon niet op na zo veel keer bellen, de volgende dag weer proberen half uur wacht nemen ze op, en als je wat wil veranderen zegen ze eerst kan niet ,dan zeg ik heb nagevraagd het kan wel. dat kost het net zo veel als gewone ticket, je word gewoon belazert . beste mensen koop ergens anders je ticket,ik geef een cijfer 0 maar dat kan niet ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 16 juli 2017 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: april 2017

Na een moeizame boeking waarbij in 1e instantie wordt aangegeven dat de betaling mislukt is blijkt dat er toch een boeking, Ťn betaling heeft plaatsgevonden. Wij krijgen pas ons geld terug als de vliegmaatschappij het geld uitkeert. Wij kunnen aantonen dat de fout door het boekingssysteem komt. Niet alleen hebben wij niets met die vliegmaatschappij te maken, maar het heeft ook meer dan 1 maand geduurd voordat er Łberhaupt actie werd ondernomen.
Hoe komt het dat er op de website van WTC vooral positieve ervaringen staan? Uit 2015! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 juni 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: augustus 2017

Ben nog niet eens gegaan! Betaalt extra voor goede vlucht tijden, wordt zomaar ongeboekt naar andere operator met drama tijden. Beloven van alles wat betreft omboeken, wordt vervolgens compleet genegeerd. Nooit hier boeken! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 18 mei 2017 bestemming: ArgentiniŽ / Mendoza, reisperiode: april 2017

Pas op, je neemt enorm veel risico als je via WTC boekt.

Ik heb recent een vlucht geboekt via WTC. Na betaling werden datum en tijd keurig vermeld. Mijn verbazing was dan ook groot dat ik anderhalve dag later een mail van WTC heb ontvangen waar een andere vlucht staat vermeld. Na bellen en doorsturen van de eerste bevestiging, geven ze aan dat het hier waarschijnlijk gaat om een fout. Ik moest daarom zelf een nieuw een duurder ticket boeken. Maar goed ze beloven op schift (via email) dat ik mijn geld binnen 5 dagen zal terugkrijgen. Nadat het geld na 5 dagen nog niet binnen was heb ik contact gezocht. Hun reactie: de belofte was een foutje en ik moet maar wachten tot de vliegtuigmaatschappij een refund goedkeurt. Het feit dat zulke fouten worden gemaakt geeft al stof tot nadenken, maar dat WTC zo omgaat met dit soort situaties geeft aan dat zij absoluut niet te vertrouwen zijn. En dan noem ik nog niet eens de moeite dit het kost om hen te bereiken (flinke betaalde wachttijden). En dan te bedenken dat ik juist dacht om voor zekerheid te gaan qua boeking en service.

Ik heb al begrepen van veel mensen dat je veel beter via google flight direct kan boeken bij vliegtuigmaatschappijen. Dit geeft maar weer eens aan dat dit waar is. Dus blijf nogmaals uit de buurt bij dit soort tussenpersonen!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende