Schrijf een ervaring over Aer Lingus en maak kans op mooie prijzen!

Aer Lingus

Url: http://www.aerlingus.com/

Type reizen: luchtvaartmaatschappij

Logo van Aer Lingus

Aer Lingus is een Ierse low-cost vliegtuigmaatschappij met een hoog servicelevel die zowel lange afstandsvluchten als korte afstandsvluchten aanbiedt. Aer Lingus is in 1936 opgericht en vliegt al jaren in de typische Ierse kleur groen. Het logo bevat een klaver wat een symbool is in Ierland.

De luchtvaartmaatschappij heeft zo'n 40 toestellen in haar bezit waaronder airbussen A330 en A320, Boeings 767 en 757. De thuishaven van Aer Lingus is te vinden in Dublin. Vanuit Nederland vliegt de low-cost airline alleen vanaf het Amsterdamse Schiphol. De maatschappij vliegt naar meer dan 190 bestemmingen vanuit Engeland, Ierland en vele andere landen in Europa met hun basis in Belfast, Cork, Dublin, Shannon en London Gatwick. Ze vliegen daarnaast ook nog naar 4 luchthavens in de Verenigde Staten (Boston, New York- JFK, Orlando en Chicago). Wil je inchecken? Dan kun je dit doen via de Nederlandstalige site. Hier vind je ook een ruim aanbod aan hotels en autoverhuurbedrijven waar Aer Lingus mee samenwerkt. Wil je graag persoonlijk contact dan kun je contact opnemen met het Nederlandse kantoor. Daar zijn de medewerkers bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 17:30 uur.

Wil je op vakantie met Aer Lingus? Bekijk dan eerst eens onderstaande organisaties die mogelijk beter aan je wensen voldoen.

7,3
op basis van 151 reviews

2 consumenten awards

KLM won in 2017 de Reisgraag award
Lees meer
6,7
op basis van 40 reviews
Lees meer
op 2 januari 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: december 2017

Vriendelijk personeel, maaltijd slecht, slecht 1 rondje met drinken, vertraging van anderhalf uur. Compensatie een ontbijtje van 8 euro. Boek daar nooit meer!

  • Algemeen 3
op 20 oktober 2017 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: juni 2017

Gewoon een geweldige maatschappij. Al meerdere malen mee gevlogen. Vriendelijk en behulpzame crew. Veilig gevoel in het vliegtuig. En niet onbelangrijk scherpe prijzen.

  • Algemeen 10
op 19 augustus 2017 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: juli 2017

Plus- en minpunten:
Min: urenlange wachtrijen op Schiphol, omdat er maar een paar balies open waren. Er was ruim voldoende personeel, maar die werkte niet allemaal achter de incheckbalies: onbegrijpelijk sloom systeem, want online inchecken van te voren kon ook niet!
Oude dames die lang voor mij in de rij hadden gewacht (voor Cork, dus ik dacht: wellicht vliegt het vliegtuig voor of na Dublin naar Cork?) hoorden na lange wachttijd dat het vliegtuig helemaal niet ging. Gelaten ondergingen ze dit, hoewel het vliegtuig lange tijd aangekondigd had gestaan op het grote beeldscherm!
Worden passagiers niet gebeld van te voren?
Ik eindig met een pluspunt: op de heenweg wachtte het vliegtuig net zo lang tot iedereen aan boord was, tien minuten vertraging daardoor. Dat vond ik weer sympathiek, hoewel passagiers met beperkte overstaptijd later daar wellicht anders over denken!

  • Algemeen 7

Meer ervaringen

Nieuws