Schrijf een ervaring over Aer Lingus en maak kans op mooie prijzen!

Aer Lingus

Url: https://www.aerlingus.com/

Type reizen: luchtvaartmaatschappij

Logo van Aer Lingus

Aer Lingus is een Ierse low-cost vliegtuigmaatschappij met een hoog servicelevel die zowel lange afstandsvluchten als korte afstandsvluchten aanbiedt. Aer Lingus is in 1936 opgericht en vliegt al jaren in de typisch Ierse kleur groen. Het logo bevat een klaver, een nationaal symbool in Ierland.

De luchtvaartmaatschappij heeft zo'n 40 toestellen in haar bezit waaronder airbussen A330 en A320, Boeings 767 en 757. De thuishaven van Aer Lingus is te vinden in Dublin. Vanuit Nederland vliegt de low-cost airline alleen vanaf het Amsterdamse Schiphol. De maatschappij vliegt naar meer dan 190 bestemmingen vanuit Engeland, Ierland en vele andere landen in Europa met hun basis in Belfast, Cork, Dublin, Shannon en London Gatwick. Ze vliegen daarnaast ook nog naar 4 luchthavens in de Verenigde Staten (Boston, New York-JFK, Orlando en Chicago). Op korteafstandsvluchten is er alleen Economy Class, bij de langeafstandsvluchten naar Noord-Amerika is er keuze uit Economy Class of Business Class.

Wil je inchecken? Dan kun je dit doen via de Nederlandstalige site. Hier vind je ook een ruim aanbod aan hotels en autoverhuurbedrijven waar Aer Lingus mee samenwerkt. Wil je graag persoonlijk contact dan kun je contact opnemen met het Nederlandse kantoor. Daar zijn de medewerkers bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00 uur tot 17:30 uur.

op 26 augustus 2020 bestemming: Ierland / Cork, reisperiode: juli 2019

Vlucht gecancelled, refund formulier ingevuld op 6 juli en nog altijd 0 reactie. Bij bellen alleen en bandje dat zegt dat het druk is en afhandeling nog weken kan duren......

  • Algemeen 1
op 3 augustus 2020 bestemming: Ierland / Cork, reisperiode: april 2020

Ik heb een retourticket geboekt en betaald. Door Corona werd vlucht gecanceld. Ik kon kiezen voor een voucher. Ik kreeg een mail dat de voucher zsm zou komen, kon even duren ivm de drukte. We zijn nu 6 mnd verder. Geen voucher ontvangen geen reactie op mijn mail in mei 2020 verstuurd. Klantenservice geeft alleen aan 15 wachtenden bij de tel. Je belt via Dublin kost ook weer hoop geld. Ik was altijd pro Aer lingus en ook Avios lid. Communicatie is abominabel nu.

  • Algemeen 1
op 8 juni 2020 bestemming: Ierland / Cork, reisperiode: maart 2020

Ik heb geboekt, betaald: vliegreis voor 2 personen. Maar kon niet doorgaan vanwege corona. Geld niet teruggekregen. Volgens aer lungus gewoon gevlogen. Absolute onzin en geld kwijt!

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws