Schrijf een review

Info over Scandinavian Airlines

Url:

Type reizen: luchtvaartmaatschappij

Logo van Scandinavian Airlines

Scandinavian Airlines is een gemeenschappelijke luchtvaartmaatschappij voor Denemarken, Noorwegen en Zweden, ontstaan in 1910. De maatschappij vliegt naar 1.300 bestemmingen wereldwijd maar met name in Noorwegen, Zweden, Finland en Denemarken. De thuishaven van Scandinavian Airlines is de luchthaven van Kopenhagen, maar Oslo Gardermoen en Stockholm-Arlanda zijn ook belangrijke knooppunten voor de luchtvaartmaatschappij.

Je kunt met deze maatschappij vliegen in drie verschillende klassen: Economy, Economy Extra en Business. Bij Economy krijg je geen eten, geen drinken en kun je de boeking na het reserveren niet meer wijzigen. Kies je voor Economy Extra ontvang je eenvoudige maaltijden tijdens de vlucht, ben je flexibel in het wijzigen van de vlucht en heb je iets meer beenruimte. Vlieg je liever Business Class? Dan profiteer je van goede maaltijden, goede service en comfort door brede stoelen.

Scandinavian Airlines heeft de beschikking over 9 verschillende vliegtuigen en blijf jaarlijks investeren in manieren om het reizen nog makkelijker en aangenamer te maken. Ook zetten zij zich in om de uitstoot van milieuschadelijke stoffen terug te dringen. Op de website kun je, bij je reis een hotel of huurauto reserveren. Met de speciale SAS app kun je eenvoudig een vlucht boeken, inchecken, je boekingen en vluchtstatus bekijken, airport kaarten weergeven en nog heel veel meer.

Ervaringen met Scandinavian Airlines

Op Reisgraag.nl staan meer dan 45.000 door de redactie gekeurde reviews over reisorganisaties. Je kunt 3 reviews over Scandinavian Airlines lezen. Het gemiddelde cijfer is een 9,0. Elke review is gecontroleerd door onze redactie. De eerste review werd geschreven op 2 november 2017 door Yvonne Boesten.

Deze organisatie zit in de categorie luchtvaartmaatschappij. Hierin zitten 26 organisaties; o.a. Ryanair, TUIfly, EasyJet, KLM, Transavia, Qatar Airways, Emirates Airline en Vueling. Al deze organisaties samen hebben in 2.750 reviews een gemiddelde gescoord van 3,8. Scandinavian Airlines scoort dus gemiddeld 5,2 hoger dan het gemiddelde cijfer in de categorie luchtvaartmaatschappij. Dit is opvallend positief.

Ieder jaar wint de beste organisatie (op basis van goedgekeurde klantenreviews) per categorie de Reisgraag-Award. Scandinavian Airlines heeft deze publieksprijs nog nooit gewonnen.

Scandinavian Airlines krijgt gemiddeld een 9,0
op basis van 3 ervaringen:

9,0 + Ervaring delen
op 2 november 2017 bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: mei 2017

Service was goed, alleen het vliegtuig was wat gammel. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 2 november 2017 bestemming: Zuid-Afrika / Port Elizabeth, reisperiode: november 2016

Goede & vriendelijke service, lekker eten aan boord. Personeel helpt heel goed, legt uit waar nodig. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 2 november 2017 bestemming: Zweden / Stockholm, reisperiode: februari 2017

Hele vriendelijke mensen
Makkelijke site
Jongerenkorting
Goede integratie wat betreft taal etc. website
Goede voorwaarden annuleren/wijzigen
Snelle in- en uitcheck ... Lees meer

  • Algemeen 9