Schrijf een ervaring over Qatar Airways en maak kans op mooie prijzen!

Qatar Airways

Url: http://www.qatarairways.com/

Type reizen: luchtvaartmaatschappij

Logo van Qatar Airways

Qatar Airways is de nationale Luchtvaartmaatschappij van Qatar en is in een relatief korte tijd uitgegroeid tot een grote luchtvaartmaatschappij met meer dan 100 bestemmingen over de hele wereld. In 2011 zijn ze zelfs door het prestigieuze Skytrax uitgeroepen tot 'luchtvaartmaatschappij van het jaar', hiermee hebben ze definitief het vertrouwen van de reiziger gewonnen.

De onderneming werd in 1993 op initiatief van de koninklijke familie van Qatar opgericht en startte een jaar later met een geleende Boeing 767 van Kuwait Airways. In het begin had de koninklijke familie van Qatar alle aandelen in handen maar vanaf 1997 werd dit verlaagd naar 50%. Op 27 maart 1997 kreeg Qatar Airways haar eerste Airbus A300-600 en op 1 februari 1999 kreeg de luchtvaartmaatschappij haar eerste Airbus A320. Inmiddels beschikt de luchtvaartmaatschappij over 5 verschillende soorten vliegtuigen.

Qatar Airways is op 30 oktober 2013 toegetreden tot de luchtvaartalliantie Oneworld. De thuishaven van Qatar Airways is Hamad International Airport in Doha, de hoofdstad van Qatar. Op de website van Qatar Airways kun je eveneens hotels en tours boeken en een auto huren. Ook is er de mogelijkheid online in te checken, je vluchtstatus te controleren en je tijdschema te bekijken. Quatar Airways heeft een speciaal programma opgezet voor haar jongste reizigers. Ook hierover kun je alles vinden op de website.

op 1 oktober 2017 bestemming: Indonesië / Bali, reisperiode: september 2017

Ik was mijn vest vergeten in de vliegtuig. Ik was nog geen 10 minuten uit het vliegtuig en ik kwam erachter dat ik mijn vest vergegen was. Ik ging naar een medewerker van Qatar airways en zij vertelde dat zij niks kon doen. Vervolgens heb ik een half uur moeten wachten op niks. De medewerker vertelde mij later dat ik terug moest bellen en de meeste gevonden voorwerpen weg gegooid worden!??????

Wettelijk gezien moeten gevonden voorwerpen gewoon verzameld worden, heel vreemd dit.

Ik bel later op dag naar het nummer dat de medewerker gegeven heeft en krijg ik een snauwende medewerker aan de lijn. De medewerker liet mij niet uitpraten en begon vervolgens te schreeuwen! Vreemd dat jullie mensen in dienst hebben die communicatief geen vaardigheden bezitten.

Iemand uit laten praten is eenvoudig genoeg lijkt mij.
Medewerker hangt gewoon de telefoon op tijdens het gesprek, wat is dit voor mentaliteit??????
Ik bel vervolgens terug en er wordt niet meer opgenomen.

Ik dacht dat jullie staan voor klanten maar daar merk ik letterlijk niks van terug!

Ik heb gebeld op zondagavond tond 17:30 en live gesproken met een medewerker rond 14:00. Ik hoop dat jullie hier wat mee doen, want de klantvriendelijkheid is bagger slecht. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 9 september 2017 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: september 2017

Wanneer we terug naar huis moesten vliegen....kregen we een taxi ongeluk onderweg naar luchthaven in BKK. Doch waren we nog 59 min op voorhand aan de check in counter helemaal ondersteboven van wat ons net was overkomen. En toch werden we geweigerd. ze zeiden koop maar een nieuw ticket.....dus nooit meer Qatar voor ons ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2017 bestemming: Zuid-Afrika / Kaapstad, reisperiode: juli 2017

De service is zwaar onder de maat niet oplossingsgericht en de balie medewerksters zijn onfatsoenlijk. ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws