Schrijf een ervaring over Vueling en maak kans op mooie prijzen!

Vueling

Url: http://www.vueling.com/nl

Type reizen: luchtvaartmaatschappij

Logo van Vueling

De Spaanse prijsvechter Vueling vindt haar oorsprong in Barcelona en bestaat sinds 2004. De maatschappij probeert de reiziger met veel gemak te bedienen, zonder extra kosten in rekening te brengen. Vueling streeft erna om het boeken van vluchten makkelijk en snel te maken, zonder nodeloze, ingewikkelde bijkomstigheden. Efficiëntie is de basis en alles kan altijd beter met minder middelen.

Het eerste witte Vueling vliegtuig met de kenmerkende grijze neus en gele motoren steeg op in juli 2004 in Barcelona met Ibiza als eindbestemming. Een jaar later stonden al zes landen te boek als eindbestemming, verdeeld over 26 routes. Vueling was de eerste Spaanse luchtvaartmaatschappij die haar vluchten aanbood via de telefoon. Tegenwoordig kan via de app snel en gemakkelijk een vlucht geboekt worden. Via deze app kunnen ook allerlei andere gegevens rondom de vluchten gecheckt worden, zo kan bijvoorbeeld het vliegtuig in de gaten worden gehouden om zo vertragingen te voorspellen. Ook kunnen vluchten via de app gratis omgezet worden naar vluchten op dezelfde dag.

Sinds Vueling een tweede hub heeft in Rome, biedt de luchtvaartmaatschappij meer dan 100 bestemmingen aan verdeeld over Europa, Noord-Afrika en het Midden-Oosten. Al deze bijzondere bestemmingen zijn via Vueling te bereiken vanaf de vier bekende Nederlandse luchthavens: Schiphol, Eindhoven, Maastricht en Rotterdam.

op 13 december 2018 bestemming: Engeland / Luton, reisperiode: december 2018

Onze terugreis niet mogen instappen. Vueling hele avond gebeld op de luchthaven luton. Niemand die opneemt of terugbelt. 140 euro extra vliegkosten werkdag gemist daardoor
En extra parkeerkosten gemaakt. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 december 2018 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: augustus 2018

De vlucht werd steeds met een uur vertraagd. Uiteindelijk 12 uur vertraging opgelopen en geen hotel aangeboden gekregen. Moest dus slapen op schiphol. Het meest bizarre vindt ik nog wel dat ze na de tijd geen compensatie wouden geven. Echt ongelooflijk slecht en dan druk ik mij nog zacht uit. Oprecht nog nooit zulke slechte service ervaren. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 23 november 2018 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: november 2018

Bij instappen bleken onze tickets niet te kloppen (initialen)werd keurig verteld dat wordt flink bij betalen(460€)of anders niet mee met vlucht. Geen greintje klant vriendelijkheid wat een baggermaatschappij nooit maar dan ook nooit meer Veulling. Bedenk je eerst goedkoop is duurkoop ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws