Schrijf een ervaring over Vueling en maak kans op mooie prijzen!

Vueling

Url: https://www.vueling.com/nl

Type reizen: luchtvaartmaatschappij

Logo van Vueling

De Spaanse prijsvechter Vueling vindt haar oorsprong in Barcelona en bestaat sinds 2004. De maatschappij probeert de reiziger met veel gemak te bedienen, zonder extra kosten in rekening te brengen. Vueling streeft erna om het boeken van vluchten makkelijk en snel te maken, zonder nodeloze, ingewikkelde bijkomstigheden. Efficiëntie is de basis en alles kan altijd beter met minder middelen.

Het eerste witte Vueling vliegtuig met de kenmerkende grijze neus en gele motoren steeg op in juli 2004 in Barcelona met Ibiza als eindbestemming. Een jaar later stonden al zes landen te boek als eindbestemming, verdeeld over 26 routes. Vueling was de eerste Spaanse luchtvaartmaatschappij die haar vluchten aanbood via de telefoon. Tegenwoordig kan via de app snel en gemakkelijk een vlucht geboekt worden. Via deze app kunnen ook allerlei andere gegevens rondom de vluchten gecheckt worden, zo kan bijvoorbeeld het vliegtuig in de gaten worden gehouden om zo vertragingen te voorspellen. Ook kunnen vluchten via de app gratis omgezet worden naar vluchten op dezelfde dag.

Sinds Vueling een tweede hub heeft in Rome, biedt de luchtvaartmaatschappij meer dan 100 bestemmingen aan verdeeld over Europa, Noord-Afrika en het Midden-Oosten. Al deze bijzondere bestemmingen zijn via Vueling te bereiken vanaf de vier bekende Nederlandse luchthavens: Schiphol, Eindhoven, Maastricht en Rotterdam.

op 28 juli 2020 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: juli 2020

Slechte service onvriendelijke stewardessen.Spreken geen nederlands en bijna geen engels..teminste geen verstaanbaar engels. Dus slechte communicatie. Chaotisch met stoelverdeling...ondanks corona werden bijna alle families in aparte stoelen geplaatst...( En dan in deze coronatijd)veel onrust en stoel ruilingen voor de vlucht. Ik vlieg nooit weer met deze maatschappij..eerste en laatste keer.!

  • Algemeen 3
op 15 juli 2020 bestemming: Spanje / Santiago de Compostela, reisperiode: juni 2020

Vlug geanuleerd.
Wat een verrassing van Vueling. We hebben 4 vouchers van geannuleerde vluchten wegens de Corona.
We proberen opnieuw te boeken 4 tickets en bij het betalen is alleen mogelijk 1 voucher te innen wat betekent dat jij moet bij betalen terwijl genoeg bedrag zit in de 4 vouchers.
We hebben gebeld met klantenservice, en zij kunnen wel de vouchers toevoegen alleen vragen 10€ per persoon per rit dus 80€.
Wat een manier van de klanten in de maling te nemen en ook een diefstal van Vue…

  • Algemeen 1
op 12 juli 2020 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juli 2020

22 juni 2020 mail ontvangen van Vueling dat onze boeking geannuleerd is en dat we t.z.t. bericht krijgen over voucher. Aangezien we op 26 juli op vakantie gaan en vluchten doorgaans duurder worden naarmate de vertrekdatum dichterbij komt, heb ik toch maar nieuwe vlucht geboekt bij KLM. Vervolgens krijg ik op 2 juli bericht van Vueling dat ik flight credits kan krijgen. Dit blijkt alleen mogelijk voor de terugvlucht! De heenvlucht gaat ineens wel door. Gelukkig flexibel ticket dus ik kan de reis doorschuiven naar ander moment maar dan wel met bijbetaling van een bedrag hoger dan de ticketprijs. Er is inderdaad geen mogelijkheid om hierover contact te krijgen met Vueling.

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws