Schrijf een ervaring over Emirates Airline en maak kans op mooie prijzen!

Emirates Airline

Url: https://www.emirates.com/

Type reizen: luchtvaartmaatschappij

Logo van Emirates Airline

Emirates is de nationale luchtvaartmaatschappij van Dubai, deelstaat van de Verenigde Arabische Emiraten. De thuishaven is Dubai International Airport. De maatschappij heeft vluchten naar veel bestemmingen in het Midden-Oosten, Azië, Europa, Afrika, Oceanië en Noord-Amerika. De eerste vluchten in 1985 gingen naar India en Pakistan. Emirates is de grootste luchtvaartmaatschappij van het Midden-Oosten en maakt zo'n 3.600 vluchten per week naar 140 bestemmingen. Emirates vliegt twee keer per dag direct van Dubai naar Schiphol Amsterdam. De vloot bestaat uit ongeveer 258 vliegtuigen.

Emirates heeft 3 verschillende klassen: Economy Class, Emirates First Class en Business Class. Deze laatste twee staan er bekend om erg luxe te zijn. Zo heeft de Airbus A380-800 een eigen bar in de Business Class. Verder heeft Emirates een van de grootste cateringfaciliteiten in de vliegtuigen en kun je gebruikmaken van je eigen tv-scherm, waarmee je muziek kunt luisteren en films kunt bekijken. Ook hebben de nieuwere vliegtuigen gratis WiFi aan boord. Je kunt bij Emirates altijd 24 tot 2 uur voorafgaand aan je vlucht online inchecken.

Op de website kun je eenvoudig zoeken naar vluchten. Daarnaast werkt Emirates samen met Booking.com en CarTrawler, waardoor je er ook hotels en huurauto's kunt boeken. Verder kun je gemakkelijk jouw gemaakte boeking inzien en een actuele vluchtstatus opvragen aan de hand van een vluchtnummer. Als je contact op wilt nemen met Emirates kun je naar de maatschappij bellen. De maatschappij heeft op de website verschillende Nederlandse en Belgische telefoonnummers voor vluchten, hotels, autohuur en excursies. Op Schiphol zit een Emirates ticketbalie.

op 6 juli 2019 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: juni 2019

Vol verwachting en enthousiasme die zwaar teleurgesteld werd!
Zeer onvriendelijke stewardessen, kan geen glimlach van af, geen hulp als dit nodig is bij je koffertje in de bagagebak proberen te zetten tussen andere bagage van andere passagiers! Ze staan erbij, zien dat mensen hulp nodig hebben maar ondernemen geen enkele actie om te helpen. Eerst moet je het zelf aangeven dan word er met een onvriendelijk gezicht toch maar even geholpen.
Bij elke vlucht viel ons en ook anderen dit op, geen gedag word er gezegd, niets!
Vriendelijkheid kost geen geld, het gevoel geven aan passagiers dat ze welkom zijn aan boord en dat de stewardessen plezier hebben in hun is werk bij deze maatschappij kennelijk niet aan de orde!
Te weinig drinken, of het word gebracht met een chagrijnig gezicht als je op het hulp knopje hebt gedrukt.
Er moet weer geholpen worden, valt zwaar bij de stewardessen!
Niet meer met Emirates!
Ook lang in het vliegtuig moeten wachten, een uur voordat we konden vliegen, en rennen bij de overstap om de volgende vlucht dus niet te missen!
Worden we ook nog zeer onvriendelijk geholpen bij de gate door een grond steward! Met een grote waffel waarom we niet drie minuten eerder konden komen, mn dochter heeft hart problemen en was compleet uitgeput!
Schofterig, geen woorden voor!
Ik ben zeer beleefd gebleven op elk moment, maar dit is echt te gek voor woorden! ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 16 mei 2019 bestemming: IndonesiŽ / Jakarta, reisperiode: maart 2018

Vlieg nu al jaren met Emirates. Werd stakingen en stakingsdreiging van de FNV in Nederland zat, vlieg dus ook altijd via Brussel. Heb vrijwel nooit iets te klagen gehad. Een keer naast een dranktoeter gezeten, maar ook toen werd ik op een gegeven moment geholpen met een betere plek. Vindt de service eigenlijk altijd fantastisch. Altijd goed eten gehad, genoeg te drinken, prima entertainment en informatie. Enige negatieve vind ik het vliegveld bij de tussenstop. Door de drukte steeds vaker met bus van vliegtuig naar de hallen. En de Arabische toiletten blijven een drama. Maar over het algemeen al 6 jaar tevreden. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 2 mei 2019 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: mei 2019

Tussen de maaltijden door komen ze geen enkele keer langs voor drinken. Op een gegeven moment had ik gewoon trek in een whiskey. Toen een steward langs liep, en daarom vroeg, kreeg ik te horen dat hij daar op dat moment geen tijd voor had en later bij mij terug zou komen. Dat gebeurde niet. 1,5 uur voor de landing ben ik zelf maar naar achteren gelopen om er ťťn te halen. Toen kreeg ik te horen dat Whiskey niet mogelijk was omdat de bar inmiddels was gesloten. Wel kon ik een wijntje krijgen.
Tijdens de vlucht heb ik welgeteld 2 x koffie, 2 x wijn en een sap gekregen.
Service krijgen ze een dikke 1, eten was wel lekker. ... Lees meer

  • Algemeen 3

Meer ervaringen

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen