Schrijf een ervaring over Emirates Airline en maak kans op mooie prijzen!

Emirates Airline

Url: https://www.emirates.com/

Type reizen: luchtvaartmaatschappij

Logo van Emirates Airline

Emirates is de nationale luchtvaartmaatschappij van Dubai, deelstaat van de Verenigde Arabische Emiraten. De thuishaven is Dubai International Airport. De maatschappij heeft vluchten naar veel bestemmingen in het Midden-Oosten, Azië, Europa, Afrika, Oceanië en Noord-Amerika. De eerste vluchten in 1985 gingen naar India en Pakistan. Emirates is de grootste luchtvaartmaatschappij van het Midden-Oosten en maakt zo'n 3.600 vluchten per week naar 140 bestemmingen. Emirates vliegt twee keer per dag direct van Dubai naar Schiphol Amsterdam. De vloot bestaat uit ongeveer 258 vliegtuigen.

Emirates heeft 3 verschillende klassen: Economy Class, Emirates First Class en Business Class. Deze laatste twee staan er bekend om erg luxe te zijn. Zo heeft de Airbus A380-800 een eigen bar in de Business Class. Verder heeft Emirates een van de grootste cateringfaciliteiten in de vliegtuigen en kun je gebruikmaken van je eigen tv-scherm, waarmee je muziek kunt luisteren en films kunt bekijken. Ook hebben de nieuwere vliegtuigen gratis WiFi aan boord. Je kunt bij Emirates altijd 24 tot 2 uur voorafgaand aan je vlucht online inchecken.

Op de website kun je eenvoudig zoeken naar vluchten. Daarnaast werkt Emirates samen met Booking.com en CarTrawler, waardoor je er ook hotels en huurauto's kunt boeken. Verder kun je gemakkelijk jouw gemaakte boeking inzien en een actuele vluchtstatus opvragen aan de hand van een vluchtnummer. Als je contact op wilt nemen met Emirates kun je naar de maatschappij bellen. De maatschappij heeft op de website verschillende Nederlandse en Belgische telefoonnummers voor vluchten, hotels, autohuur en excursies. Op Schiphol zit een Emirates ticketbalie.

op 2 december 2019 bestemming: Cambodja, reisperiode: november 2019

Ontzettend boers, onbeschoft en zonder de minste empathie behandeld door deze maatschappij. Mijn vriendin was ziek geworden op vakantie en nadat we eerder op een onbeschofte manier van het vliegtuig naar huis verwijderd werden, zonder enige opvang van personeel van Emirates, kregen we ook op de herboekte vlucht geen enkele medewerking van dit cabinepersoneel. Op mijn vraag om een rolstoel, omdat mijn vriendin niet meer op haar benen kon staan, kregen we ludiek het antwoord dat we er maar eentje moesten zoeken in de terminal eens we uit het vliegtuig waren. De stewardess stond er gewoon op te kijken hoe mijn vriendin stond te huilen van de pijn en zichzelf trachtte ietwat staande te houden tegen een wandje bij de kombuis. Bovendien werd botweg tegen ons gelogen dat we door de maatschappij waren opgevangen nadat we verplicht moesten uitstappen. Het herboeken van de vlucht, waarvoor zij zelf verantwoordelijk waren, kostte ons een extra 500,- euro. Ons zien ze nooit meer bij Emirates. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 25 november 2019 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: november 2019

Had betere service verwacht van Emirates.
Personeel arrogant en chagrijnig. Weinig drinken tussendoor.
Bij andere maatschappijen krijg je oordopjes, ooglapje, tandenborstel etc. Kortom erg karig allemaal. Voor mij geen emirates meer ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 11 november 2019 bestemming: Thailand / Phuket, reisperiode: oktober 2019

Stoelen gereserveerd en voor betaald hebben we andere stoelen gehad .
Het geld zou volgens de purser terugbetaald worden .
Na 51/2 week nog niks gehoord ook al een mail gestuurd geen reactie ... Lees meer

  • Algemeen 3

Meer ervaringen

Nieuws

Vakantieverhalen / reisverslagen