Schrijf een ervaring over Transavia en maak kans op mooie prijzen!

Transavia

Url: https://www.transavia.com/nl-NL/home/

Type reizen: luchtvaartmaatschappij

Logo van Transavia
Transavia won in 2018 de Reisgraag award

Transavia is opgericht in 1965. De luchtvaartmaatschappij maakt onderdeel uit van de KLM-groep en opereert vanaf Schiphol, Rotterdam, Eindhoven, Maastricht, Groningen en heeft een Franse tak die vanaf Parijs-Orly vliegt. In de winter worden er ook vluchten verzorgd tussen luchthavens in het Alpengebied en in België en Duitsland. De kracht van Transavia zit in de combinatie van scherpe prijzen en oprechte aandacht naar de klanten.

Transavia biedt een groot aantal bestemmingen aan die worden aangepast aan de behoefte van de klanten en per seizoen kan worden gewijzigd. Zo biedt Transavia in de winter een aantal wintersportbestemmingen aan en in de zomer kun je meer vluchten naar het Middellandse Zeegebied boeken.

Transavia biedt een uitgebreid pakket aan diensten aan. Zo kunnen passagiers online een stoel reserveren, een auto huren, een hotel boeken of een verzekering afsluiten. Daarnaast verzorgt de vliegmaatschappij ad hoc vluchten voor bijvoorbeeld bedrijven, sportorganisaties en (overheids)instellingen en verhuurt de maatschappij vliegtuigen aan andere luchtvaartmaatschappijen.

Het bezoekadres van Transavia is te vinden op Schiphol. Er werken zo'n 1.800 medewerkers bij de organisatie. Dit doen zij in het hoofdkantoor, bij de hangaar en aan boord van de vliegtuigen. Al deze medewerkers proberen ervoor te zorgen dat je de vakantie zo goed mogelijk kunt beginnen.

op 1 februari 2019 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: januari 2019

Zojuist voor het 6-de jaar met Transavia naar Madeira gevlogen. Dit keer hadden we extra beenruimte bijgeboekt, geweldig die ruimte. Alle 6 keer hebben we nooit problemen gehad met Transavia. Hun website werkt uitstekend en is eenvoudig. Online inchecken is heel eenvoudig en werkt gewoon goed. Het personeel aan boord is authentiek vriendelijk. De maaltijden aan boord moet je kopen, hetgeen normaal is voor een budget airline, maar de prijzen zijn redelijk. Er wordt je echt geen ‘poot uit getrokken’. De hele afhandeling op Schiphol en Madeira AirPort is voor ons altijd prima en zonder veel vertraging verlopen. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 25 januari 2019 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: februari 2019

Moet je de data van een bestaande boeking veranderen? Weet waar je aan begint!! Volgens de site van Transavia is omboeken 'makkelijk en zo gebeurd'. Niets is echter minder waar. Na drie maal 15-20 minuten wachten bij de telefonische helpdesk hebben we het volgende moeten constateren:

A. Je krijgt geen cent van je eerdere boeking terug. B. Je moet een duurdere vlucht boeken. C. Je betaalt per persoon per vlucht e.50,- omboekingskosten. Met z'n tweeën kost je dat dus nog eens e.200,- extra.
Onze vlucht was eerder e.248,-. Nu betalen we e.736,-

Transavia, je doet zo een omboeking niet voor niks, er is een goede reden voor. Schande voor deze manier van afpersen!!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 21 januari 2019 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: maart 2019

Dit is toch wel te triest voor woorden dat je vrolijk 33 minuten lang een bandje te horen krijgt'' uw word zo spoedig mogelijk geholpen'' en dat na ruim een half uur gewoon de haak er op gaat.....heel slecht ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws

Artikelen

Vakantieverhalen / reisverslagen