Schrijf een ervaring over Transavia en maak kans op mooie prijzen!

Transavia

Url: https://www.transavia.com/nl-NL/home/

Type reizen: luchtvaartmaatschappij

Logo van Transavia
Transavia won in 2018 de Reisgraag award

Transavia is opgericht in 1965. De luchtvaartmaatschappij maakt onderdeel uit van de KLM-groep en opereert vanaf Schiphol, Rotterdam, Eindhoven, Maastricht, Groningen en heeft een Franse tak die vanaf Parijs-Orly vliegt. In de winter worden er ook vluchten verzorgd tussen luchthavens in het Alpengebied en in België en Duitsland. De kracht van Transavia zit in de combinatie van scherpe prijzen en oprechte aandacht naar de klanten.

Transavia biedt een groot aantal bestemmingen aan die worden aangepast aan de behoefte van de klanten en per seizoen kan worden gewijzigd. Zo biedt Transavia in de winter een aantal wintersportbestemmingen aan en in de zomer kun je meer vluchten naar het Middellandse Zeegebied boeken.

Transavia biedt een uitgebreid pakket aan diensten aan. Zo kunnen passagiers online een stoel reserveren, een auto huren, een hotel boeken of een verzekering afsluiten. Daarnaast verzorgt de vliegmaatschappij ad hoc vluchten voor bijvoorbeeld bedrijven, sportorganisaties en (overheids)instellingen en verhuurt de maatschappij vliegtuigen aan andere luchtvaartmaatschappijen.

Het bezoekadres van Transavia is te vinden op Schiphol. Er werken zo'n 1.800 medewerkers bij de organisatie. Dit doen zij in het hoofdkantoor, bij de hangaar en aan boord van de vliegtuigen. Al deze medewerkers proberen ervoor te zorgen dat je de vakantie zo goed mogelijk kunt beginnen.

op 4 augustus 2018 bestemming: ItaliŽ / Bari Sardo, reisperiode: augustus 2018

Mijn bagage niet in het vliegtuig gestopt, na 5 dagen nog steeds niet terug en elke dag nieuwe onbetrouwbare niet kloppende informatie ontvangen.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2018 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: mei 2018

Tijdens de terugreis vanuit Valencia moesten wij VERPLICHT onze handbagage in het ruim beneden laten plaatsen ivm. te veel mensen met handbagage. Op zich geen probleem, maar de trolley raakte onherstelbaar beschadigd. Dit hebben we meteen na aankomst in Eindhoven gemeld op 15 mei. Het schadeformulier is eveneens meteen doorgestuurd. Ik wacht nog steeds op antwoord.... De enige reactie is dat het druk is met het verwerken van claims. Waar zou dat nou aan liggen...? Transavia beschadigt, maar stelt niet schadeloos. Probeer daar als particulier maar eens mee weg te komen. Transavia NOOIT MEER!

  • Algemeen 1
op 16 juli 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juni 2018

Tijdens de terugvlucht van Antalya naar Schiphol in eerste instantie 1,5 uur vertraging vanwege het slechte weer. Kan op zich gebeuren, maar de informatie terplaatse was nul. Bij aankomst op Schiphol ook 5 kwartier moeten wachen op de koffers. Van 1 van de koffers was een wiel afgebroken, waardoor de koffer onbruikbaar is geworden. Ook bleek bij aankomst alle kleding nat te zijn, doordat de koffer in Antalya in de stromende regen had gestaan. De koffer was slechts voor de eerste x gebruikt. Op het vliegveld direct een schaderapport laten maken. De klacht gemeld bij Transavia en na 1,5 maand een standaard mail ontvangen met als antwoord dat 'kleine' schades niet worden vergoed. Voorlopig de laatste x dat we met Transavia hebben gevlogen voor ons.

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws

Artikelen

Vakantieverhalen / reisverslagen