Schrijf een ervaring over Transavia en maak kans op mooie prijzen!

Transavia

Url: https://www.transavia.com/nl-NL/home/

Type reizen: luchtvaartmaatschappij

Logo van Transavia
Transavia won in 2018 de Reisgraag award

Transavia is een budgetluchtvaartmaatschappij die opgericht is in 1965. De eerste vlucht met deze maatschappij vertrok in 1966 vanuit Nederland. Transavia vliegt naar meer dan honderd bestemmingen in Europa. De vliegtuigmaatschappij vliegt ook naar bestemmingen in Noord-Afrika en Azië. Transavia heeft zes thuishavens in de landen Frankrijk en Nederland. Daarnaast vliegt de maatschappij vanuit Italië, Portugal en Spanje. Transavia is een onderdeel van AIR FRANCE KLM Groep. Omdat ze onderdeel zijn van deze organisatie behoort Transavia tot de grootste luchtvaartgroep van Europa. De vloot van de luchtvaartmaatschappij bestaat uit twee verschillende soorten vliegtuigen. De organisatie heeft namelijk 8 Boeing 737-700 en 65 Boeing 737-800 vliegtuigen.

Op de website onder het kopje 'Mijn Transavia' kun je ruimbagage boeken, een stoel reserveren, je vliegticket omboeken en medische services melden. Daarnaast is het mogelijk om online in te checken vanaf dertig tot vier uur voor vertrek. Naast vliegtickets kun je bij Transavia ook een hotel boeken, een auto huren en een transfer of taxi regelen. Maar ook parkeerplaatsen en zakenreizen zijn te boeken bij Transavia.

Het bezoekadres van de maatschappij is te vinden op Schiphol. Hier kun je terecht voor al je vragen. Via Facebook, Instagram en Twitter kun je op de hoogte blijven van deze maatschappij.

KLM
6,3
op basis van 224 reviews

2 consumenten awards

KLM won in 2017 de Reisgraag award
Lees meer
op 12 februari 2020 bestemming: Spanje / La Palma, reisperiode: oktober 2019

Ik heb deze route al vele keren gevlogen. Op Schiphol begint men altijd te zeuren of we onze handbagage niet willen afgeven, aan boord is het eten en drinken duur en niet lekker. De cabine wordt vooraf aan de retour vlucht van La Palma naar Amsterdam niet schoongemaakt en zit je letterlijk in het vuil van je voorganger.

  • Algemeen 2
op 11 februari 2020 bestemming: , reisperiode: februari 2020

Helaas door de storm een geannuleerde vlucht dus een extra nachtje moeten blijven in Barcelona. We werden netjes opgehaald door een bus die ons naar het hotel bracht. De volgende ochtend werden we weer allemaal netjes opgehaald en op een nieuwe vlucht gezet met een flesje water en sandwich.
Top service van Transavia!

  • Algemeen 10
op 8 februari 2020 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: januari 2020

Beenruimte erg krap, ook op rij 1, dit in tegenstelling tot Rij 1 bij Ryanair. Het halve gratis glaasje water tijdens de vlucht was wel zielig. Omboeken stoelen voor terugreis ging makkelijk. Claim ingediend omdat reis 10 uur duurde ipv 4, volgende dag al bevestiging en 12 dagen later vergoeding al ontvangen. Ander pluspunt is dat je de geboekte bagage mag verdelen over meerdere koffers. Online inchecken is ook erg makkelijk dus al met al goede ervaring. Minpunten heb je overal

  • Algemeen 8

Meer ervaringen

Nieuws

Artikelen

Vakantieverhalen / reisverslagen