Schrijf een ervaring over Transavia en maak kans op mooie prijzen!

Transavia

Url: https://www.transavia.com/nl-NL/home/

Type reizen: luchtvaartmaatschappij

Logo van Transavia
Transavia won in 2018 de Reisgraag award

Transavia is opgericht in 1965. De luchtvaartmaatschappij maakt onderdeel uit van de KLM-groep en opereert vanaf Schiphol, Rotterdam, Eindhoven, Maastricht, Groningen en heeft een Franse tak die vanaf Parijs-Orly vliegt. In de winter worden er ook vluchten verzorgd tussen luchthavens in het Alpengebied en in België en Duitsland. De kracht van Transavia zit in de combinatie van scherpe prijzen en oprechte aandacht naar de klanten.

Transavia biedt een groot aantal bestemmingen aan die worden aangepast aan de behoefte van de klanten en per seizoen kan worden gewijzigd. Zo biedt Transavia in de winter een aantal wintersportbestemmingen aan en in de zomer kun je meer vluchten naar het Middellandse Zeegebied boeken.

Transavia biedt een uitgebreid pakket aan diensten aan. Zo kunnen passagiers online een stoel reserveren, een auto huren, een hotel boeken of een verzekering afsluiten. Daarnaast verzorgt de vliegmaatschappij ad hoc vluchten voor bijvoorbeeld bedrijven, sportorganisaties en (overheids)instellingen en verhuurt de maatschappij vliegtuigen aan andere luchtvaartmaatschappijen.

Het bezoekadres van Transavia is te vinden op Schiphol. Er werken zo'n 1.800 medewerkers bij de organisatie. Dit doen zij in het hoofdkantoor, bij de hangaar en aan boord van de vliegtuigen. Al deze medewerkers proberen ervoor te zorgen dat je de vakantie zo goed mogelijk kunt beginnen.

op 9 november 2018 bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: oktober 2018

Een grove schande hoe Transavia klachten afhandelt.

Op 6 september heb ik een verzoek tot uitbetaling van taxikosten ingediend en tot op heden nog niets ontvangen FC 88220.
De kosten waren gemaakt omdat het vliegtuig i.pv. op Zestienhoven moest landen op Schiphol en wij zodoende een taxi naar ZH moesten nemen. Op 18 oktober (anderhalve maand later!!!!) kreeg ik van mevrouw Hasna van "klantenservice" een mailtje dat zij het bedrag aan mij had overgemaakt. Tot op heden, ondanks diverse telefoontjes nog steeds niets ontvangen. Te gek voor woorden en wat een slechte organisatie!!!!!! Op mijn (telefonische) vraag aan mevr. Rama van klantenservice om iemand te kunnen spreken die hier daadwerkelijk iets aan zou kunnen doen werd mij verteld dat dit niet mogelijk was. Zij vertelde mij tevens dat de betaling niet was doorgegaan omdat niet duidelijk was waar de kosten voor gemaakt waren, terwijl dit duidelijk in het contact formulier was omschreven. Nogmaals een belachelijke gang van zaken en niet getuigend van een goed lopende administratieve organisatie. Van mijn kant heb ik er alles aan gedaan om steeds zo snel mogelijk antwoord te geven op de door TA via e-mail gestelde vragen. Waar blijft de service en wanneer wordt nu eindelijk mijn geld gestort. Dit is toch zeker niet teveel gevraagd na ruim twee maanden????
Gaarne een reactie, u heeft mijn e-mail adres en mijn mobiele telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,
P. de Bruin ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 november 2018 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: augustus 2018

We zouden de terugreis landen op Eindhoven. Agv vertraging kon er niet meer voor 24.00 u geland worden op vliegveld Eindhoven en werd er uitgeweken naar Schiphol . Vervoer v Schiphol naar Eindhoven moest ik zelf regelen. Met toestemming van Transavia taxi genomen, kosten € 336,—. Ben al bijna 3 maanden bezig om m’n geld terug te krijgen. Verschillende klachten ingediend.... totaal zinloos. Ongelofelijk trieste dienstverlening. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 november 2018 bestemming: Servië / Belgrado, reisperiode: november 2018

Waardeloos! Je kan niet online incheken!
De vlucht had 2 uur vertraging, totaal geen service. ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws

Artikelen

Vakantieverhalen / reisverslagen