Schrijf een ervaring over Transavia en maak kans op mooie prijzen!

Transavia

Url: https://www.transavia.com/nl-NL/home/

Type reizen: luchtvaartmaatschappij

Logo van Transavia
Transavia won in 2018 de Reisgraag award

Transavia is een budgetluchtvaartmaatschappij die opgericht is in 1965. De eerste vlucht met deze maatschappij vertrok in 1966 vanuit Nederland. Transavia vliegt naar meer dan honderd bestemmingen in Europa. De vliegtuigmaatschappij vliegt ook naar bestemmingen in Noord-Afrika en Azië. Transavia heeft zes thuishavens in de landen Frankrijk en Nederland. Daarnaast vliegt de maatschappij vanuit Italië, Portugal en Spanje. Transavia is een onderdeel van AIR FRANCE KLM Groep. Omdat ze onderdeel zijn van deze organisatie behoort Transavia tot de grootste luchtvaartgroep van Europa. De vloot van de luchtvaartmaatschappij bestaat uit twee verschillende soorten vliegtuigen. De organisatie heeft namelijk 8 Boeing 737-700 en 65 Boeing 737-800 vliegtuigen.

Op de website onder het kopje 'Mijn Transavia' kun je ruimbagage boeken, een stoel reserveren, je vliegticket omboeken en medische services melden. Daarnaast is het mogelijk om online in te checken vanaf dertig tot vier uur voor vertrek. Naast vliegtickets kun je bij Transavia ook een hotel boeken, een auto huren en een transfer of taxi regelen. Maar ook parkeerplaatsen en zakenreizen zijn te boeken bij Transavia.

Het bezoekadres van de maatschappij is te vinden op Schiphol. Hier kun je terecht voor al je vragen. Via Facebook, Instagram en Twitter kun je op de hoogte blijven van deze maatschappij.

6,4
op basis van 201 reviews

2 consumenten awards

KLM won in 2017 de Reisgraag award
Lees meer
6,0
op basis van 54 reviews
Lees meer
op 8 juli 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: mei 2019

Na aankomst op de luchthaven in Turkije misten wij 1 koffer. De koffer kwam pas na 2 dagen op de bestemming aan. Wij hebben een klacht ingediend over de gemaakte uitgaven.
Na vele telefoontjes en berichten naar Transavia al sinds 21 mei nog niets vernomen. NOOIT MEER MET TRANSAVIA

  • Algemeen 1
op 5 juli 2019 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: maart 2019

Op 04-03-2019 vlucht HV5355 geboekt. Eindhoven-Faro retour. Op deze vlucht heb ik een Ice-Watch gekocht die bij aankomst in Faro niet bleek te werken. Door opname in het ziekenhuis hebben wij de vlucht terug van 18-4 moeten canselen. Op 29-04 zijn wij retour gevlogen, vlucht HV 6608. In dit toestel heb ik geprobeerd de Ice-Watch te ruilen of mijn geld ( € 79,00) terug te krijgen. Dit was niet mogelijk. Purser heeft een hand geschreven briefje meegegeven.Op 5-04 bericht gestuurd via e-mail aan Transavia met mijn vraag om restitutie. Dezelfde dag bericht retour met de vraag om het horloge op te sturen naar Customer Care/inflight. Bij verdere vragen kon ik gebruik maken van een replay op deze mail. E-mail werd geweigerd. Daarna heb ik 01-07 gebeld met Transavia Purchases Receipt. Een oplossing wordt niet aangedragen. Ik kan contact opnemen met www.transavia.com. Onder welk kopje? Hoe nu verder.

  • Algemeen 6
op 4 juli 2019 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juni 2019

Voor een begrafenis naar Nederland gevlogen zonder problemen. De terugvlucht via Rotterdam uren vertraagd en uiteindelijk geannuleerd. Compensatie een bon ter waarde van € 3,50 voor een drankje.

Dan begint de ellende en wordt je aan je lot overgelaten. Service Center onbereikbaar dus zelf maar nieuwe vlucht geboekt via Amsterdam (betalen natuurlijk), hotel en eten (betalen natuurlijk), taxi naar Amsterdam (betalen natuurlijk). 24 uur later ter plaatse.

Thuis gekomen direct via de mail wat vragen gesteld hoe nu verder met alle gemaakte extra kosten. Antwoord na 4 dagen: Wij vragen om uw geduld. In verband met grote drukte staat hier 6 tot 8 weken voor. Onze excuses en nog een fijne dag!

Hoe verzinnen ze het........en nog een fijne dag........schaam jullie Transavia!

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws

Artikelen

Vakantieverhalen / reisverslagen