Schrijf een ervaring over Singapore Airlines en maak kans op mooie prijzen!

Singapore Airlines

Url: https://www.singaporeair.com/nl_NL/nl/home

Type reizen: luchtvaartmaatschappij

Logo van Singapore Airlines

Singapore Airlines is de nationale luchtvaartmaatschappij van Singapore, met als thuishaven de internationale Luchthaven Changi. In 1946 werd zij geïntroduceerd als Malayan Airways Limited maar al vanaf 1972 draagt het haar huidige naam. Singapore Airlines staat bekend om zijn uitstekende service en moderne vliegtuigen. De regionale vluchten worden verzorgd door SilkAir. De luchtvaartmaatschappij vliegt dagelijks vanaf Amsterdam naar Singapore, waar je kunt overstappen naar alle grote en belangrijke steden van het Aziatische en Oceanische continent. De maatschappij heeft zelfs de snelste verbinding tussen Amsterdam en Sydney. Je doet hier “slechts” 21 uur over.

Singapore Airlines heeft 65 boeings en 24 airbussen. De luchtvaartmaatschappij vliegt naar ongeveer 64 bestemmingen in 35 verschillende landen in Azië, Oceanië, het Midden-Oosten, Europa, Afrika en Noord-Amerika. Als je bij Singapore Airlines boekt, profiteer je van enkele privileges. Wanneer je bijvoorbeeld op weg naar je bestemming en een tussenstop maakt in Singapore. Dan kun je er voor kiezen om gebruik te maken van het Singapore Stopover Holiday Programma. Met dit programma kun je 1 of meerdere dagen genieten van het land en krijg je korting op hotelprijzen, diners en excursies. Daarnaast krijg je zelfs gratis toegang tot de Hop-on Bus en verschillende toeristische attracties.

op 27 maart 2020 bestemming: MaleisiŽ / Kuala Lumpur, reisperiode: maart 2020

Voor mij in ieder geval Nooit meer! Schandalig dat vluchten worden geannuleerd zonder dat hiervoor met een oplossing wordt gekomen. Onze vlucht werd geannuleerd en er werd ons verteld dat we maar ergens een andere vlucht moesten boeken. Geld hebben we voor alsnog niet terug ontvangen en we hebben door deze actie veel duurdere tickets moeten aanschaffen omdat dit een paar dagen voor de vlucht bekend werd gemaakt. Kortom voor mij in ieder geval geen Singapore Airlines meer. Ik heb een klacht ingediend en ben bezig om te kijken in hoeverre zij met een oplossing bereid zijn te komen. Wellicht als de oplossing goed genoeg is dat ik het nog een kans geef maar hoe het er vooralsnog uitziet NOOIT MEER. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 31 december 2018 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: november 2018

Algehele service ver beneden de maat
Veel te koude airco, ondanks vele opmerkingen van passagiers veranderde er niets ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 5 april 2018 bestemming: Nieuw-Zeeland / Auckland, reisperiode: maart 2018

Eten was niet goed vooral de kip gerechten en alles smaakte hetzelfde koffer was een hele hoek uit en gescheurd daar was echt mee gegooid ... Lees meer

  • Algemeen 5

Meer ervaringen

Nieuws