Schrijf een ervaring over Garuda Indonesia en maak kans op mooie prijzen!

Garuda Indonesia

Url: https://www.garuda-indonesia.com

Type reizen: luchtvaartmaatschappij

Logo van Garuda Indonesia

Garuda Indonesia is de nationale luchtvaartmaatschappij van Indonesië. De thuisbasis van Garuda Indonesia is de luchthaven Soekarno-Hatta in Tangerang, een voorstad van Jakarta. Inmiddels wordt er gevlogen naar 65 binnenlandse bestemmingen en meer dan 20 buitenlandse bestemmingen. Hiermee is Garuda Indonesia een van de toonaangevende, internationale luchtvaartmaatschappijen van Azië. De luchtvaartmaatschappij biedt hoge kwaliteit en service aan haar passagiers.

De luchtvaartmaatschappij is opgericht 1949 en heeft daarmee bijna 70 jaar ervaring in de vliegindustrie. De vloot van Garuda Indonesia groeide snel uit tot 53 vliegtuigen in 1959. In 1965 breidde de maatschappij haar aanbod in het buitenland uit naar bestemmingen in Europa en Japan. Inmiddels heeft Garuda Indonesia ongeveer 140 toestellen in haar vloot, met name Boeings 737-800. Deze vliegen naar Azië, Australië, Afrika, Noord-Amerika en Europa, waaronder ook Amsterdam Schiphol, Düsseldorf Airport en Brussels Airport. Jaarlijks vliegen ruim 25 miljoen passagiers met Garuda Indonesia.

De vliegtuigen van Garuda Indonesia kenmerken zich door de verschillende kleuren blauw op het uiteinde van het toestel. De luchtvaartmaatschappij hanteert drie klassen: First Class, Business Class en Economy Class. Op de website van Garuda Indonesia vind je altijd enkele aantrekkelijke aanbiedingen om te vliegen met de luchtvaartmaatschappij. Bovendien kun je bij het boeken van je vlucht meteen een huurauto en een hotel bijboeken.

Je kunt telefonisch contact opnemen met Garuda Indonesia, per e-mail of via het contactformulier op de website. Daarnaast kun je de luchtvaartmaatschappij volgen op Facebook, Twitter, YouTube en Instagram. Je kunt de luchtvaartmaatschappij op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur bereiken.

op 28 november 2019 bestemming: IndonesiŽ / Sanur, reisperiode: oktober 2019

Het eten is niet echt goed. Personeel is wel vriendelijk. Tussenstop op Medan duurde meer dan 2 uur. Wordt je gedurende die tijd ook niks aangeboden. Op de terugweg vertraging. Wordt niet gecommuniceerd. Als je er naar vraag krijg je geen antwoord. ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 19 november 2019 bestemming: IndonesiŽ / Labuan Bajo op Flores, reisperiode: oktober 2019

Hadden een ticket geboekt bestemming Flores. De eigenlijke vlucht was Amsterdam Jakarta met een tussenstop van twee uur, daarna door naar Flores. Garuda heeft deze vlucht gewijzigd omdat zij niet meer rechtstreeks op Jakarta vlogen. De wijziging hield in Amsterdam Balie, overstap vlucht Balie Jakarta, 12 uur wachten, vervolgens Jakarta Flores. Dit was voor ons geen optie omdat onze fietsen meegingen. Hierdoor hebben wij onze plannen moeten aanpassen hebben onze eindbestemming Flores veranderd in Balie. Dit liep helemaal verkeerd want onze fietsen waren niet meegekomen met de vlucht. Noodgedwongen twee dagen op Balie gewacht voordat we onze fietsreis konden beginnen. Voor de tickets Jakarta Flores hebben wij 100 euro per persoon betaald. Garuda heeft tot op heden niets laten horen en/of iets terugbetaald voor deze tickets. De terugreis op 12 november was ook geen succes omdat mijn vrouw een voedselvergiftiging op heeft gelopen wat zes dagen heeft geduurd dankzij het vliegtuigeten, rijst met vis.....:( ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 november 2019 bestemming: , reisperiode: juni 2019

Wij vliegen elk jaar met garuda vriendelijke personeel goed eten en goede service en een schoon toilet. ... Lees meer

  • Algemeen 10

Meer ervaringen

Nieuws