Schrijf een ervaring over Garuda Indonesia en maak kans op mooie prijzen!

Garuda Indonesia

Url: https://www.garuda-indonesia.com

Type reizen: luchtvaartmaatschappij

Logo van Garuda Indonesia

Garuda Indonesia is de nationale luchtvaartmaatschappij van Indonesië. De thuisbasis van Garuda Indonesia is de luchthaven Soekarno-Hatta in Tangerang, een voorstad van Jakarta.

De luchtvaartmaatschappij is opgericht 1949 en heeft daarmee bijna 70 jaar ervaring in de vliegindustrie. De vloot van Garuda Indonesia groeide snel uit tot 53 vliegtuigen in 1959. In 1965 breidde de maatschappij haar aanbod in het buitenland uit naar bestemmingen in Europa en Japan. Inmiddels heeft Garuda Indonesia ongeveer 140 toestellen in haar vloot, waaronder veel Boeings 737-800. De maatschappij vliegt nu naar 59 binnenlandse bestemmingen en 66 buitenlandse bestemmingen in Azië, Australië, Afrika, Noord-Amerika en Europa, waaronder ook Amsterdam Schiphol, Düsseldorf Airport en Brussels Airport. Jaarlijks vliegen er zo'n 25 miljoen passagiers met Garuda Indonesia.

De vliegtuigen van Garuda Indonesia kenmerken zich door de verschillende kleuren blauw op het uiteinde van het toestel. De luchtvaartmaatschappij hanteert drie klassen: First Class, Business Class en Economy Class. Service staat er hoog in het vaandel. Op de website van Garuda Indonesia vind je altijd enkele aantrekkelijke aanbiedingen om te vliegen met de luchtvaartmaatschappij en je kunt daarnaast bij het boeken van je vlucht meteen een huurauto en een hotel bijboeken.

Je kunt telefonisch contact opnemen met Garuda Indonesia, per e-mail of via het contactformulier op de website. Daarnaast kun je de luchtvaartmaatschappij volgen op Facebook, Twitter, YouTube en Instagram.

op 22 juli 2018 bestemming: IndonesiŽ / Denpasar, reisperiode: augustus 2018

Ontegensprekelijk de meest amateuristische maatschappij van Azie!
Vlucht GA88 van Jakarta naar Amsterdam vloog over Di gapire om td tanken...goedkoop voor hen, veel tijdverlies en weerom alle controleposten voor haar klienteel...
Op de vlucht elke 10 minuten wat gelul in drie talen, waardoor je amper je films kon volgen. 's Nachts maken ze je werken om je doodleuk een kleine sqndwich te geven, niettegenstaande je twee uur tevoren geeten hebt! Wij kregen 3 keer - ook als morgenmaal! - kip met rijst tijdens deze vlucht. Telkenmale! werd ons gezegd dat alles reeds op was en er znkel dat overbleef...we zaten thv de vleugels ...
Op de kar staan frisdranken, maar om een aperitiefje moesten we bedelen en werd apart in de keuken gehaald. Wanneer een opmerking werd gemaakt luisterde men zelfs niet en werden we compleet genegeerd... Totaal respectloos en het is me een raadsel hoe deze maatschsppij kon verkoezen worden om haar goede service. Ik reis (pive en professioneel ) de Wereld rond en koos voor de eerste maal Garadu...dat is dan ook tevens de laatste maal! ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 29 mei 2018 bestemming: IndonesiŽ / Denpasar, reisperiode: mei 2018

Stoelen geboekt niet gekregen. Bijna 2 uur mee bezig geweest in Denpasar om onze stoelen te krijgen. Wij hadden een E-ticket betaal bevestiging van Garuda dit alles laten zien maar niets hielp. Na bijna 2 uur kwamen ze waarschijnlijk tot ontdekking dat ze fout waren, maar toen was het al te laat onze stoel waren al vergeven aan iemand anders.
Toen kregen wij stoelen waar we niet op zaten te wachten tegen het toilet aan. Gevraagd voor teruggaven geld wat wij betaald hadden voor reservering van de stoelen tot op heden nog niets gehoord. NIET ECHT KLANTVRIENDELIJK ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 maart 2018 bestemming: IndonesiŽ / Ambon, reisperiode: november 2018

Ik geef dit cijfer omdat ik reizen met Garuda als positief had ervaren.
Ik heb vliegangst en vloog voor het eerst buiten Europa. Mijn moeder van 79 jr ging ook mee. Na 66 jaar ging ze weer voor het eerst terug. Het moest voor ons een ongeloflijke reis worden. En ja voor ons werd het een ongelofelijk reis. Heb een kleine opmerking . Inderdaad weinig beenruimte, maar verder qua service zowel heen als terug hebben wij niets te klagen. Super✨👌🏽
Er werd netjes assistentie verleend omdat mijn moeder slecht ter been was. Ik dacht aan te hebben gegeven dat ik mijn moeder zelf zou duwen. Maar er was gewoon assistentie , we konden als eerst aan boord. Het eten vond ik redelijk, werd wat misselijk van de geur. Maar door de enthousiasme en de blijdschap maar ook de lieve stewardessen was ik mijn vliegangst ven het thuisfront vergeten. Garuda brdankt!! En vooral Julianus Loupatty voor de goede service👌🏽👌🏽👌🏽 ... Lees meer

  • Algemeen 10

Meer ervaringen

Nieuws