Schrijf een ervaring over Garuda Indonesia en maak kans op mooie prijzen!

Garuda Indonesia

Url: https://www.garuda-indonesia.com

Type reizen: luchtvaartmaatschappij

Logo van Garuda Indonesia

Garuda Indonesia is de nationale luchtvaartmaatschappij van Indonesië. De thuisbasis van Garuda Indonesia is de luchthaven Soekarno-Hatta in Tangerang, een voorstad van Jakarta. Inmiddels wordt er gevlogen naar 65 binnenlandse bestemmingen en meer dan 20 buitenlandse bestemmingen. Hiermee is Garuda Indonesia een van de toonaangevende, internationale luchtvaartmaatschappijen van Azië. De luchtvaartmaatschappij biedt hoge kwaliteit en service aan haar passagiers.

De luchtvaartmaatschappij is opgericht 1949 en heeft daarmee bijna 70 jaar ervaring in de vliegindustrie. De vloot van Garuda Indonesia groeide snel uit tot 53 vliegtuigen in 1959. In 1965 breidde de maatschappij haar aanbod in het buitenland uit naar bestemmingen in Europa en Japan. Inmiddels heeft Garuda Indonesia ongeveer 140 toestellen in haar vloot, met name Boeings 737-800. Deze vliegen naar Azië, Australië, Afrika, Noord-Amerika en Europa, waaronder ook Amsterdam Schiphol, Düsseldorf Airport en Brussels Airport. Jaarlijks vliegen ruim 25 miljoen passagiers met Garuda Indonesia.

De vliegtuigen van Garuda Indonesia kenmerken zich door de verschillende kleuren blauw op het uiteinde van het toestel. De luchtvaartmaatschappij hanteert drie klassen: First Class, Business Class en Economy Class. Op de website van Garuda Indonesia vind je altijd enkele aantrekkelijke aanbiedingen om te vliegen met de luchtvaartmaatschappij. Bovendien kun je bij het boeken van je vlucht meteen een huurauto en een hotel bijboeken.

Je kunt telefonisch contact opnemen met Garuda Indonesia, per e-mail of via het contactformulier op de website. Daarnaast kun je de luchtvaartmaatschappij volgen op Facebook, Twitter, YouTube en Instagram. Je kunt de luchtvaartmaatschappij op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur bereiken.

op 28 september 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: september 2019

Vanwege een gewijzigde afspraak, moest ik mijn vertrekdatum wijzigen van 2-10 naar 29-9. Slechts 3 dagen eerder. KostenÄ406,00 extra.
In de afgelopen weken heb ik echter meerdere vluchtwijzigingen ontvangen en blijkt er ook ineens een extra tussenstop in Medan te zijn. De tijd tussen twee vluchten voor overstap was slechts 20 minuten. Als je het vliegveld van Jakarta kent, weet je dat dit onmogelijk is.
Ik heb vervolgens getracht Garuda telefonisch te bereiken. Dat lijkt vrijwel onmogelijk, op welk moment van de dag je dat ook probeert. Derhalve op advies van een manager, afgelopen maandag een e-mail gestuurd. Hierna nog twee maal vriendelijk verzocht om een reactie, welke helaas niet gekomen is. Wel is er gisteren wederom een vluchtwijziging gemaild en blijkt de reis, naast de extra tussenstop, ook twee uur langer te duren. Aangezien er geen enkele ticket meer klopt, moet ik mij nu vroeg aan de Garuda balie melden, voor andere tickets.
Teleurstellend Garuda! ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 17 juli 2019 bestemming: IndonesiŽ / Lombok, reisperiode: februari 2018

Nieuwe Koffer stuk en ze doen niets voor je zoek het maar uit zeggen ze slechte afhandeling gooien echt hard met de koffers ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 1 juli 2019 bestemming: IndonesiŽ / bali-Jakarta, reisperiode: juni 2019

Van bali naar Jakarta verkeerde Gate nummer op ticket na 3 keer vragen zelfs bij de bali van Garuda moesten we toch daar gaan zitten, 5 min voor vliegtuig weg ging toch ineens een andere gate rennen want we moesten snel snel eindelijk in het vliegtuig blijven we zonder verdere mededeling 2 uur aan de grond staan, dan eindelijk na 16 uur in het vliegtuig te hebben gezeten gaan we dan eindelijk. Eindelijk op schiphol staan allemaal een half uur voor de bagageband te wachten wat blijkt geen bagage 187 mensen geen koffer of we even naar de balie van Swissport willen gaan om een formulier in te vullen alle 187 mensen vreselijk wat een ellende... wat blijkt ze waren overbeladen.. koffers worden nagestuurd. Zonder mededeling in het vliegtuig, mensen half uur voor niks laten staan bij de bagageband... we krijgen een brief mee en worden gebeld op zondag ontvangen we een mailtje de 2 koffers worden maandag tussen 11 en 3 uur gebracht en dan komt er 1 koffer als ik bel weten ze niet wanneer die van mij komt..... beste Garuda dat was een keer en nooit meer wat een vreselijke puinhoop !!! ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen

Nieuws