Schrijf een ervaring over D-reizen en maak kans op mooie prijzen!

D-reizen

Url: https://www.d-reizen.nl
Aangesloten bij: ANVR / SGR
Type reizen: online reisbureau

Logo van D-reizen

D-reizen is een Nederlandse reisorganisatie met ruim 240 reisbureaus gevestigd in het hele land. Ze werken samen met veel verschillende touroperators zodat er altijd wel een vakantie is bij D-reizen die bij je wensen aansluit. Deze vakanties worden verkocht in de eigen reisbureaus en de eigen website. D-reizen verzorgt al ruim 50 jaar vakanties naar allerlei bestemmingen wereldwijd.

Via de website van D-reizen kun je eenvoudig jouw ideale vakantie zoeken. Doordat alle grote touroperators met elkaar worden vergeleken, worden direct de beste vakanties voor de beste prijzen getoond. Dit bespaart je een hoop tijd in het vergelijken van verschillende vakanties. Je kunt vervolgens je vakantie eenvoudig online betalen. Verder vind je op de website handige informatie over bijvoorbeeld verzekeringen, vaccinaties en bagage. Besteed je toch liever het zoekwerk uit aan een reisbureau? Dat kan ook bij D-reizen. Zij hebben maar liefst 230 reisbureaus door heel Nederland, waar je eenvoudig een afspraak kunt maken en je vakantiewensen kunt delen met de persoonlijke reisassistenten van D-reizen.

Bij de reisorganisatie kun je onder andere terecht voor zonvakanties, vliegtickets, stedentrips en autovakanties. Maar ook voor autohuur, cruisereizen, vakantiehuizen, last minutes, Disney arrangementen en kampeervakanties kun je bij D-reizen terecht. Daarnaast kun je zoeken op bijvoorbeeld hotelketens en touroperators als je vooraf hiervoor al een voorkeur hebt. Elke dag komen er nieuwe dagaanbiedingen op de website D-deals.nl, welke vaak maar één of enkele dagen te boeken zijn. Deze dagaanbiedingen kun je automatisch via e-mail ontvangen door je aan te melden voor de nieuwsbrief.

Je kunt een afspraak bij een reisbureau maken via e-mail, telefoon of social media. Zodra je een vakantie geboekt hebt, is de reisassistent ook je aanspreekpunt voor al je overige vragen van voor, tijdens en na je vakantie. Verder heeft de reisorganisatie een Customer Contact Center in Breda die 365 dagen per jaar geopend is tot 23:00. Het hoofdkantoor van D-reizen is gevestigd in Hoofddorp.

D-Reizen is aangesloten bij ANVR, SGR en Calamiteitenfonds.

op 23 januari 2021 bestemming: Turkije, reisperiode: juli 2019

Ja, waar zal ik beginnen. Ook ik ga mij uitlaten over mijn ongenoegen ( nog zacht uitgedrukt) over d-reizen. De manier waarop je te woord word gestaan door de medewerkers verbaasd mij. Het standaard verhaaltje wat ze inmiddels uit hun hoofd weten krijg je keer op keer te horen. Er wordt niet 1x naar je verhaal geluisterd. Erg jammer want dit is ons verhaal. Wij hadden vorig jaar een mooie zomervakantie in verschiet. Helaas door covid is deze reis tot 3 keer toe geannuleerd. Door een fout van 1 van de medewerkers bij D-reizen.. ( er was toegezegd dat de reis geannuleerd was terwijl dit niet aan de orde was verkeerde informatie doorgegeven ) uiteindelijk de reis wel geannuleerd is door een medewerker waarbij ze het op covid konden gooien prima. Deze medewerker te werkende in Almelo heeft beloofd dat door haar fout en toedoen ons een toezegging te mogen doen in overleg met de manager uiteraard dat wij ons geld zouden terug krijgen. Laat ik voorop stellen dat wij NOOIT akkoord zijn gegaan met een voucher, en dit ook niet aan de orde zou zijn. Ook in ons mailcontact komt het woord voucher niet naar voren. Naar meerdere keren contact te hebben gehad over de uitbetaling ervan, dit zou binnen 90 dagen zijn ( vanaf oktober) hebben wij netjes afgewacht. Helaas de communicatie door de medewerkers vaak lieten afweten hebben wij elke keer uit eigen belang moeten bellen of mailen met de desbetreffende medewerkers in Almelo. Wat wij erg storend vonden waren de wisselende verhalen. Allereerst dat ze bij de uitbetaling waren in Augustus, daarna dat onze restitutie nog niet aangeboden waren bij de administratie dus de 90 dagen gold nog niet. Waarna we nu op het punt zijn beland dat wij opeens een voucher krijgen en deze dus al maanden bestaat zonder enige toestemming van de klant, en dat de voucher toegestuurd gaat worden. Waarbij wij expliciet hebben aangegeven geen voucher te willen en wij zwart op wit hebben staan dat wij een uitbetaling zullen ontvangen.. Ook uit de telefoongesprekken is dit beloofd.. Helaas mag een klacht ook niet wat uitmaken voor de dames in Almelo. Als ik deze schriftelijk wil indienen moet dit via de dames uit Almelo aangeleverd worden en hun zullen dit doorsturen naar de manager. Je kunt je natuurlijk voorstellen dat dit niet opgaat in onze beleving. Wanneer ik een klachtenbrief wil sturen wil ik deze schriftelijk en aangetekend toesturen. Maar niemand kan vertellen waar wij deze brief naartoe kunnen sturen. Graag willen wij alsnog ons geld terug, en nemen wij ook geen genoegen met een voucher. Ik zie ook graag voordat ik juridische stappen onderneem dat er iemand over onze zaak buigt. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 28 november 2020 bestemming: / Wormerveer, reisperiode: mei 2019

D reizen is gewoon een asociaal bedrijf en zich niet aan de regels houdt.
Reis geboekt voor de corona tijd. Reis werd door hen geannuleerd vanwege corona. Prima. Maanden moeten wachten op een voucher waar ik niks aan heb. 6 mnd later (november) kon ik dan een restitutie aanvragen EN dan nog duurt het tot mei 2021. Want tsja, dan loopt de corona voucher af. Vind het schandalig hoe ze met geboekte mensen omgaan. Heb gisteren na al die tijd echt mijn frustratie in een mail gezet. Zeg maar gerust dat ik te keer ben gegaan. Terwijl ik zelf altijd geduldig ben. Maar mijn geduld is helemaal klaar met D reizen. Mijn andere reis is afgelopen maand ook gecanceld. Gelukkig bij een andere maatschappij. Hier krijg ik volgende maand mijn geld terug volledig. En zo hoort het. Vraag mij af of ik rente kan vragen omdat ze mijn geld zolang hebben achter gehouden. Ze mogen van mij failliet gaan!. Ben er echt zo klaar mee. Iedereen moet maar begrip hebben voor D reizen. Maar de mensen die geboekt hebben dan? ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 24 juli 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2020

Wat een waardeloos boeven bedrijf. D-reizen bied ons een voucher aan, waar we in deze moeilijke tijd best accoord mee willen gaan maar :
1) D reizen haalt wel ff de al betaalde bemiddelings kosten van t voucher-tegoed af.... 50 euro minder.
2) De voucher moet natuurlijk gebruikt worden bij D-reizen. MAAR.. hij moet ook gebruikt worden bij de oorspronkelijke reisorganisatie EN bij de oorspronkelijke vliegtuigmaatschappij. Daar gaan we niet accoord mee, en daarom willen we ons geld terug.
3) indien je geen voucher wil, zegt D-reizen, dan kun je dat pas na 6 maanden claimen EN daarna moet je nog 1 jaar wachten op je geld. TOTAAL 1 1/2 jaar EN de bemiddelingskosten steekt D reizen daarbij nog even in eigen zak. Volgens de wettelijke regelgeving moet D-reizen na 6 maanden betalen. Geen 1 1/2 jaar !!!
4) D-reizen wenst telefonisch geen discussie hierover aan te gaan met ons als klant. Verbinding wordt verbroken.
5) D-reizen wenst de rechtsbijstand van ons niet telefonisch te woord te staan. Men moet maar een email sturen. Einde gesprek.
Over 6 maanden staan we bij de rechtbank D-reizen ! Na 30 jaar komt die rechtsbijstandverzekering toch n keer van pas. Jullie verdienen t om falliet te gaan !! ... Lees meer

  • Algemeen 1

Meer ervaringen