Ervaringen Emirates Airline

Pagina 1 van 1 met 59 resultaten

op 29 oktober 2020 bestemming: IndonesiŽ / Denpasar, reisperiode: juli 2020

Zouden vliegen op 3 juli naar Bali en wij hebben nog 1 week voor vertrek gebeld of vlucht doorging vanwege Covid 19 maar dat ging hij en nogmaals gevraagd iedere dag voor vertrek.

Op de dag dat wij zouden vliegen nog keer gebeld en vlucht ging niet door.(zelf dan laten ze je niet weten)

Wacht nu al een maand of 4 voor teruggave van geld en echt te triest voor woorden nog steeds niets en zij hun sturen je naar tussenpersoon Supersaver en hun sturen je weer naar Emirats

Twee trieste firma's in deze Covid 19 tijd die totaal klant onvriendelijk en geen respect voor niemand hebben . ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 30 december 2019 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: december 2019

Onze zoon heeft medische voeding nodig. Niet alleen tijdens de vliegreis. Maar ook op bestemming en terug. Dus 2 koffers met flesjes. Dit mag niet te koud worden. Aangezien het ruim te koud is moet het als handbagage. Ondanks onze medische verklaringen van doktor en leverancier weigert Emirates. Alleen de 5 flesjes gedurende de vlucht werden geaccepteerd. Uiteindelijk voor de KLM gekozen. Geen probleem en de extra medische handbagage mocht gratis mee. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 2 december 2019 bestemming: Cambodja, reisperiode: november 2019

Ontzettend boers, onbeschoft en zonder de minste empathie behandeld door deze maatschappij. Mijn vriendin was ziek geworden op vakantie en nadat we eerder op een onbeschofte manier van het vliegtuig naar huis verwijderd werden, zonder enige opvang van personeel van Emirates, kregen we ook op de herboekte vlucht geen enkele medewerking van dit cabinepersoneel. Op mijn vraag om een rolstoel, omdat mijn vriendin niet meer op haar benen kon staan, kregen we ludiek het antwoord dat we er maar eentje moesten zoeken in de terminal eens we uit het vliegtuig waren. De stewardess stond er gewoon op te kijken hoe mijn vriendin stond te huilen van de pijn en zichzelf trachtte ietwat staande te houden tegen een wandje bij de kombuis. Bovendien werd botweg tegen ons gelogen dat we door de maatschappij waren opgevangen nadat we verplicht moesten uitstappen. Het herboeken van de vlucht, waarvoor zij zelf verantwoordelijk waren, kostte ons een extra 500,- euro. Ons zien ze nooit meer bij Emirates. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 25 november 2019 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: november 2019

Had betere service verwacht van Emirates.
Personeel arrogant en chagrijnig. Weinig drinken tussendoor.
Bij andere maatschappijen krijg je oordopjes, ooglapje, tandenborstel etc. Kortom erg karig allemaal. Voor mij geen emirates meer

  • Algemeen 4
op 11 november 2019 bestemming: Thailand / Phuket, reisperiode: oktober 2019

Stoelen gereserveerd en voor betaald hebben we andere stoelen gehad .
Het geld zou volgens de purser terugbetaald worden .
Na 51/2 week nog niks gehoord ook al een mail gestuurd geen reactie

  • Algemeen 3
op 6 juli 2019 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: juni 2019

Vol verwachting en enthousiasme die zwaar teleurgesteld werd!
Zeer onvriendelijke stewardessen, kan geen glimlach van af, geen hulp als dit nodig is bij je koffertje in de bagagebak proberen te zetten tussen andere bagage van andere passagiers! Ze staan erbij, zien dat mensen hulp nodig hebben maar ondernemen geen enkele actie om te helpen. Eerst moet je het zelf aangeven dan word er met een onvriendelijk gezicht toch maar even geholpen.
Bij elke vlucht viel ons en ook anderen dit op, geen gedag word er gezegd, niets!
Vriendelijkheid kost geen geld, het gevoel geven aan passagiers dat ze welkom zijn aan boord en dat de stewardessen plezier hebben in hun is werk bij deze maatschappij kennelijk niet aan de orde!
Te weinig drinken, of het word gebracht met een chagrijnig gezicht als je op het hulp knopje hebt gedrukt.
Er moet weer geholpen worden, valt zwaar bij de stewardessen!
Niet meer met Emirates!
Ook lang in het vliegtuig moeten wachten, een uur voordat we konden vliegen, en rennen bij de overstap om de volgende vlucht dus niet te missen!
Worden we ook nog zeer onvriendelijk geholpen bij de gate door een grond steward! Met een grote waffel waarom we niet drie minuten eerder konden komen, mn dochter heeft hart problemen en was compleet uitgeput!
Schofterig, geen woorden voor!
Ik ben zeer beleefd gebleven op elk moment, maar dit is echt te gek voor woorden!

  • Algemeen 5
op 16 mei 2019 bestemming: IndonesiŽ / Jakarta, reisperiode: maart 2018

Vlieg nu al jaren met Emirates. Werd stakingen en stakingsdreiging van de FNV in Nederland zat, vlieg dus ook altijd via Brussel. Heb vrijwel nooit iets te klagen gehad. Een keer naast een dranktoeter gezeten, maar ook toen werd ik op een gegeven moment geholpen met een betere plek. Vindt de service eigenlijk altijd fantastisch. Altijd goed eten gehad, genoeg te drinken, prima entertainment en informatie. Enige negatieve vind ik het vliegveld bij de tussenstop. Door de drukte steeds vaker met bus van vliegtuig naar de hallen. En de Arabische toiletten blijven een drama. Maar over het algemeen al 6 jaar tevreden.

  • Algemeen 9
op 2 mei 2019 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: mei 2019

Tussen de maaltijden door komen ze geen enkele keer langs voor drinken. Op een gegeven moment had ik gewoon trek in een whiskey. Toen een steward langs liep, en daarom vroeg, kreeg ik te horen dat hij daar op dat moment geen tijd voor had en later bij mij terug zou komen. Dat gebeurde niet. 1,5 uur voor de landing ben ik zelf maar naar achteren gelopen om er ťťn te halen. Toen kreeg ik te horen dat Whiskey niet mogelijk was omdat de bar inmiddels was gesloten. Wel kon ik een wijntje krijgen.
Tijdens de vlucht heb ik welgeteld 2 x koffie, 2 x wijn en een sap gekregen.
Service krijgen ze een dikke 1, eten was wel lekker.

  • Algemeen 3
op 4 februari 2019 bestemming: , reisperiode: oktober 2018

Omdat wij heel erg teleurgesteld zijn in Emirates, nl wij hebben veel geld voor zitplaasen met beenruimte betaald, heeweg ging goed maar terug van Sydney (Australie) via Dubai hebben wij niet plaatsen met beenruimte gekregen, in beide vluchten niet en Amirates wil ons geen geld terug geven. Het gaat bij elkaar om 250 euro. Het was echt afzien voor mijn man met zn 196 meter 14 uur en 8,5 uur opgevouwen te zitten.Wij zijn heeeeel erg teleurgesteld.

  • Algemeen 1
op 7 december 2018 bestemming: Nieuw-Zeeland / Christchurch, reisperiode: november 2018

Zowel op de heen als de terugvlucht veel hinder ondervonden van de hoge stoelen met korte zitting. De purser ligt toe dat dit een gewichtsbesparing is en dat de 'gemiddelde reiziger' hier geen hinder van heeft. Iemand onder de 1.80 meter wel. Nu schijnt dit vooral een probleem te zijn in het type Airbus A380, andere typen zijn voorzien van andere stoelen in Economy Class. Dus, een volgende keer met Emirates zeer zeker niet meer met een A380. En anders kiezen voor een andere maatschappij welke niet vliegt via Dubai.
Op de terugvlucht bleek ook nog eens de speciale dieetwens van mijn vrouw niet te zijn doorgekomen. Hierdoor heeft zij op een vlucht van 28,5 uur niets kunnen eten. Een alternatief was er niet.

  • Algemeen 2
op 3 november 2018 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: oktober 2018

De stewardessen zijn lui, luisteren niet naar de wensen van de passagiers, zijn onbeleefd en arrogant. Ze staan enkel mooi te wezen maar bieden 0 service.

  • Algemeen 5
op 15 september 2018 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: september 2018

Een nachtmerrie! We zitten al twee dagen te wachten op onze koffers die ze in Dubai hebben laten staan. Geen enkele communicatie. We hebben ons suf gebeld waar de koffers zijn. Een maatschappij waar je gewone prijzen betaald, maar die zich gedraagt als een lowcost airline. Nooit meer met Emirates. Dit was onze eerste en laatste keer!

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2018 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: juli 2018

Slechte service en tevens erg veel maagklachten sinds terugkomst. Op Bali nergens last van gehad maar na een stuk kip in het vliegtuig nu al 3 dagen ziek.

  • Algemeen 3
op 14 juli 2018 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: maart 2018

Ik reisde voordien met quatar of Thai maar dit is naar mijn mening toch kort bij perfectie. Als de pick-up aan huis niet meetelt mag het nog een puntje meer zijn. Vanaf de checkin tot in de lounge en de service op de vlucht zelf is deze airliner toch een streepje voor op de andere. Tijdens mijn laatste 4 vluchten met Emirates heb ik nog maar 1 min puntje ondervonden. Voor het diner krijg je altijd een map met daarin de menu's voor de vluchten, ZE waren vergeten er een menu in te steken , dus niet nagecheckt denk ik of de voorganger mee naar huis genomen. Maar voor de rest toppie! !

  • Algemeen 8
op 25 mei 2018 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: mei 2018

Slechte service
Personeel was erg slecht we zaten achter in het vliegtuig zowel heen als terug.
Als ze al eindelijk bij ons kwamen was er geen keuze meer wat betreft eten.
Ook het drinken was zo goed als op je kon nog kiezen tussen 2 soorten drankjes de rest was op zeiden ze terwijl een ronde later het er wel weer was.
Als je daar iets van zei kreeg je een opmerking van jammer dan.
Was eerste en laatste keer dat wij met ze gevlogen hebben.
Geef ons maar KLM

  • Algemeen 1
op 4 april 2018 bestemming: Thailand / Phuket, reisperiode: februari 2018

Goed bedrijf vriendelijk personeel veel fijner als klm dat nu op Ryanair begint te lijken.

  • Algemeen 10
op 4 april 2018 bestemming: Thailand / Dubai, reisperiode: februari 2018

Echt een geweldig bedrijf , vriendelijk personeel wij vliegen meestal met KLM maar vonden dat helaas tegenvallen de laatste jaren dus probeerde we een keer wat anders en daar hebben we geen spijt van. Wij vlogen van Amsterdam - Dubai een weekend later Dubai - Bangkok en 3 week later Phuket - Dubai Dubai - Amsterdam in de Economy class wie heel veel beenruimte heeft. Dubai is trouwens ook zeker een aanrader voor een paar dagen.

  • Algemeen 10
op 5 maart 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: augustus 2017

Slecht ervaring vanwege de service. Mevrouw met groot moedervlek op haar gezicht ( dat kan je niet missen of vergissen wie jou de weg wijst) ze verwees mij naar de verkeerd gate vervolgens heb ik mijn vlucht gemist en ze schreef op mijn ticket waar ik heen moest. Dat had ik alles bewijs, liet zien aan supervisor, ze waren gewoon aan liegen en moest gewoon wacht op een ander supervisor, die ook weg ging, en ook niet terug komt heb lang uren staan wachten op de manager. zegt van nee wordt niet vergoed terwijl een van hun college hun fout was, ik ken niet eens Dubai. Waarom ik daar was alleen om over te stappen. Was zo blij om mijn tussen stop daar te boeken.
Nadat was ik verplante om nieuw ticket te kopen via hun. Ik stond in de rij een opeens een van hun medewerkers schreeuwt tegen een ouder vrouw dat ze op haar beurt moet wachten terwijl ze zat aan het kletsen met haar collega. Ongelofelijk.
Ik ben zelf niet gewent dat zulk mensen bestaan, geen manieren, het kan wel je moeder zijn. Heb gelijk mijn vlucht maatschappij verandert. Ben ook gelijk naar (D) KLM gegaan, was alles spoel gegaan.

Tip. Bril meenemen de scherm in gaten houden ! :)

  • Algemeen 1
op 22 februari 2018 bestemming: IndonesiŽ / Sanur, reisperiode: februari 2018

Bij Amsterdam hadden wij een uur vertraging, waardoor er nog 10 minuten waren om de aansluitende naar Bali te halen. Onze koffers zijn in Dubai achtergebleven. 1 hebben we na 1 dag terug gekregen de andere is na 3 dagen op Bali aangekomen maar staat bij de douane! Wij moeten zelf naar het vliegveld terug om de koffer te openen en hopelijk mee te mogen nemen. Wat een slechte service!!! Voor ons geen vlucht meer met de Emirates.

  • Algemeen 1
op 9 januari 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: december 2017

Super onvriendelijke mensen bij Emirates. Wij probeerden iets te wijzigen in ons ticket. Je kunt alleen bellen met een Engels sprekende service team in Manchester die niet behulpzaam zijn.
Emirates was vroeger een Airline met een hoog service niveau, dat is nu afgegleden naar low-cost airline.
Volgende x weer gewoon KLM!

  • Algemeen 3
op 25 december 2017 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: december 2017

Wij zitten al een dag vast op het vliegveld van Dubai met een paar duizend gestrande reizigers van Emirates. Geen hotels en geen oplossing. Achteraf wist Emirates vooraf al dat wij in Dubai zouden stranden toen wij met de a 380 uit Amsterdam vertrokken. Het is beschamend hoe de Passagiers behandeld worden. Niemand word geholpen en van het kastje naar de muur geschoven. Dat er iets fout gaat kan gebeuren maar dat het niet opgelost is onbegrijpelijk. Op het moment van schrijven nog geen slaapplek.

  • Algemeen 1
op 28 november 2017 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: september 2016

Wij vliegen eigenlijk altijd met KLM maar deze keer wilde we eens Emirates proberen omdat de verhalen over Emirates erg lovend waren! We vlogen met de A380 eerst naar Dubai en daar een overstap voor de vlucht naar Bali.ons 1e punt is ; Bij vertrek vanuit AMS duurde het zeker anderhalf uur na take off voordat we een drankje kregen aangeboden, De KLM doet dit vrijwel direct na take off! Wij vonden dat best vervelend en natuurlijk kan je bellen en vragen maar toch..
Punt 2 is de overstap in Dubai; bij het inchecken in AMS hadden ze eigenlijk MOETEN vermelden dat je bij de overstap in Dubai zeker rekening moet houden met de tijd ivm de enorme afstand die je moet afleggen tussen de Gates...dit heeft serieus een uur geduurd om van de ene gate bij de andere te komen,we hebben ons suf gerend om op tijd de aansluiting te halen omdat we geen
Benul hadden dat het zo,n enorme afstand (oa ook nog met n stukje met een soort Railway)was..gelukkig gehaald! Okay je hebt iets meer beenruimte dan hij KLM maar qua service aan boord vind ik absoluut niet dat Emirates ďexcellentĒis!

  • Algemeen 7
op 27 november 2017 bestemming: Verenigde Staten, reisperiode: november 2017

Heel goeie reis gehand met Emirates goede been ruimte heel belangrijk
vriendelijke personeel lekker eten en veel drinken zoveel als je maar wilde
zeker een aan radar.

  • Algemeen 10
op 2 november 2017 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: juli 2017

Omdat alles heel erg soepel ging en het vliegtuig was comfortabel. Alles was goed geregeld.

  • Algemeen 9
op 2 november 2017 bestemming: Zuid-Afrika / Rustenburg, reisperiode: augustus 2015

Het vliegtuig zag er ruim uit en schoon. Het personeel was aardig en praatte goed Engels. Omdat we op ontwikkelingshulpreis gingen, werd het gedeelte van de groepsreis gesponsord door Emirates.

  • Algemeen 8
op 2 november 2017 bestemming: Canada, reisperiode: juli 2014

Goed eten, tijdig vertrokken en terug. Duidelijk aangegeven.

  • Algemeen 10
op 2 november 2017 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: juli 2015

Fijne stoelen (ruim)
Lekker eten (ook vega etc.)
Aardig, vriendelijk personeel
Veel keuze aan muziek, films etc.

  • Algemeen 8
op 31 oktober 2017 bestemming: Mauritius, reisperiode: juli 2015

Alles was goed geregeld.

  • Algemeen 8
op 27 oktober 2017 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: juli 2017

Goed verzorgd aan boord. Nooit dorst gehad, telkens opnieuw drinken. Ook lekkere snacks. Animatie met films ook top. Personeel was vriendelijk.

  • Algemeen 8
op 8 oktober 2017 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: oktober 2017

Wat een waardeloze maatschappij. Op 7 oktober vlogen we van Amsterdam via Dubai naar Bali. Eerst hebben we in Amsterdam een uur vertraging gehad vanwege een defecte airco. De temperatuur in het vliegtuig was zo enorm opgelopen dat mensen flauw dreigde te vallen. Het personeel weigerde drinken te serveren. Het eerste bekertje water kregen we 2 uur na het opstijgen (dus 3,5 uur na boarding). De overstap zou normaal gesproken in Dubai 2 uur bedragen, maar door de vertraging was dit nog maar 1h15. Op zich niet heel erg, maar wel als je van gate A24 naar B2 moet lopen. Eerst 15 min. lopen, dan security check - smalle roltrap - lift - metro - lift - 15 min. lopen (bijna rennen) met als hoogtepunt 20 min. staand in een volle bus. De hele tussenstop was al een wereldreis op zich. 10 min. voor vertrek konden we eindelijk plaatsnemen op onze stoelen. En daar mankeerde diverse dingen aan, zoals 2 kopotte hoofdtelefoonaansluitingen, defecte bekerhouder en loszittend scherm. Dit soort dingen baart mij zorgen, want hoe zit het met het onderhoud van de cruciale dingen?
Tijdens de vluchten werd er nauwelijks met versnaperingen en drinken gelopen. En als ze dat wel deden dan leek het wel een 100m sprint van voor maar achter zodat men geen tijd had om iets aan te pakken.
O ja, was bijna vergeten te vermelden dat onze bagage ook nog in Dubai stond. Dus 2 dagen gelopen in vuile kleding en stinkende adem (niet helemaal waar omdat we op eigen kosten div. spullen hebben aangeschaft)

  • Algemeen 1
op 25 augustus 2017 bestemming: IndonesiŽ / Gili Air, reisperiode: augustus 2017

Heerlijk relaxen op het eiland en met boot op 4 plaatsen snorkelen en dan s avonds eten bij restaurant Ruby, vlucht goed.

  • Algemeen 8
op 14 augustus 2017 bestemming: Vietnam / Dusseldorf, reisperiode: augustus 2017

Zijn nu aan het wachten op de vlucht naar DŁsseldorf. Zojuist vanaf Ho Chi Minh naar Dubai gevlogen. Wij wilde als gezin graag eens met Emirates vliegen. Nou geef ons maar KLM. Op de heenvlucht hadden we geluk. DŁsseldorf naar Dubai een upgrade naar Business Class in de A380. Dit was super. De vlucht daarna van Dubai naar Hanoi was echt beduidend minder. Eten slecht en kwamen in de 6 uur biten het eten om niet meer met drinken. Zojuist 7 uur gevlogen een warme maaltijd gehad. En vanmorgen een breakfast. Heel vreemd ongeveer 10 mensen kregen een ontbijt. Wij zaten op rij 12. Ik moeder van gezin kreeg een ontbijt, de rest kreeg niets. Mensen achter ons ook niet meer. Er was nog tijd genoeg 2 uur voor de landing en geen turbulentie dus daar kon het niet aan liggen. Niet dat dat ontbijt nou zo geweldig was. Broodje zonder iets erop of erbij. Maar dit is toch heel vreemd. We wachten nu op onze vlucht met de A380 nu economy dus ben benieuwd. Maar nee voor ons zeker geen meerwaarde om nog eens te kiezen voor Emirates. Voor ons 1 van de minste maatschappijen waar we tot nu toe mee gevlogen hebben. En dat zijn er toch al heel wat. KLM blijft voor ons toch nummer 1

  • Algemeen 6
op 2 maart 2017 bestemming: Thailand, reisperiode: augustus 2016

Op 4 augustus via Emirates naar Thailand en zouden 5 augustus op onze vakantiebestemming zijn. Door ernstige vertraging van 2 vluchten van Emirates gezien we via Dubai vlogen, kwamen we 5 dagen later op onze vakantiebestemming. Koffers een week in Dubai gestaan en kregen we pas na een week op onze vakantiebestemming. Claim ingediend bij Emirates, na 8 maanden wachten op reactie van Emirates, als reactie geen enkele vergoeding! Ze beroepen zich op de regelgeving EC 261/2004. Ze zijn geen lid van de EUstaten. Emirates en mooi weer maatschappij, als alles goed gaat goede service. Bij problemen met name vertraging laten ze je keihard vallen! Daarom krijgt deze maatschappij ook een dikke onvoldoende!

  • Algemeen 2
op 7 februari 2017 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: januari 2017

Vlucht vertrok later, maar geen probleem. Aan boord entertainment werkte niet bij ons. Purser aangesproken, hij zou erop terug komen. Helaas niet!
Eten voor mij was prima, voor mijn zoon (kindermenu) echter minder. Tijdens de overstap in Dubai kreeg hij maag darmklachten. Voedselvergiftiging. De beloofde maaltijd bij een lange tussenstop hadden ze eenzijdig afgeschaft.
Naderhand een klacht ingediend omdat onze eerste dagen van de vakantie weg waren ivm ziekte van mijn zoontje werd afgedaan met... hij zal thuis wel iets niet goeds gegeten hebben. Mijn zoon heeft nooit klachten gehad, ook tijdens onze rondreis sri lanka met streetfood e.d. Het was echt van het voedsel in het vliegtuig. Op de terugweg weer. Het kindermenu rook raar. Wij hebben mijn maaltijd gedeeld en de rest niet aangeraakt.
De afhandeling van deze serieuze klacht vond ik beneden de maat. Ook, omdat ik mededeelde dat ik hun reactie op social media zou delen, werd mij nog even verteld dat ze hun advocaten er dan wel naar zouden laten kijken?!?!
Normaliter vlieg ik Garuda, dat is toch echt wel een stuk beter geregeld. Nooit klachten gehad.

  • Algemeen 3
op 27 januari 2017 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: januari 2017

Bij aankomst Bangkok stonden de koffers nog in Dubai . We hadden geen vertraging daar wel is het daar van uit het vliegtuig in een bus 15 min en nog 15 min lopen. Wij waren 25 jaar getrouwd en gingen naar een lux resort in pattaya .Na 2 dagen en veel bellen met mensen die zich niet aan hun afspraken houden , kwamen zij de koffers brengen in het hotel . Kleding in onze maten waren er niet te koop. Toen wij weer naar huis gingen zijn wij even bij de balie van Emirates geweest om onze ongenoegen te uiten zij konden 50 euro geven , dan wel in Thai bath en meer niet ! Bij aankomst in Amsterdam alle koffers weg , staan nog in Dubai, Voor ons nooit meer een vlucht met Emirates .
Zij maken grote fouten en doen niks om deze leed te verzachten op je 25 jarige huwelijksdag en dat zal ik ze nooit kunnen vergeven!

  • Algemeen 2
op 21 december 2016 bestemming: Thailand / Tumbol Naimuang - Amphur Muang - 40000 Khonkaen, reisperiode: juni 2016

Bij de incheckbalie op schiphol Amstrdam -Bangkok deed men daar nogal moeilijk
Ik heb een retour-ticket op zak via WTC en op mijn paspoort stond dat ik een een visa heb tot en met 23 november 2016
Moest nog bewijzen of ik kon aan-tonen of ik in Thailand een woonverblijf heb
Bij aankomst in Bangkok bleek mijn samsonite koffer aan de rechterkant kapot te zijn
Men heeft waarschijnlijk de koffer proberen open te maken
Ik reis al meer dan 10 jaar en heb dit nog nooit mee gemaakt
Dus daarom is emirates voor mij
een dikke onvoldoende

  • Algemeen 5
op 20 december 2016 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: november 2016

Super service, alles loopt perfect zoals ze het beloven.

  • Algemeen 9
op 6 december 2016 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2016

Omdat,op woensdag 03-08-2016,wij hadden meer dan 18 uur bij Dubai vertraging. hebben alleen maar 1 keer eten en drinken die dag.Ik heb 7 keer een e-mail gestuurd naar emirates maar,tot heden geen gehoord van hun,dat is,5 maanden verder.Dit,vind ik schandalig ter wel,ik recht op heb voor de claim.emirates,weten alles van wat er gebeurd op die dag maar,hun laten niet horen.Dit vind ik schandalig en geen respect voor mensen die recht op heb voor de vergoeding.Ik ga,een brief schrijven naar radar avrotros.en daarom geef ik dit cijfer.

  • Algemeen 4
op 4 oktober 2016 bestemming: Thailand, reisperiode: augustus 2016

Wat een waardeloze airline is dit. Op het eerste gezicht ziet het er bij Emirates prima uit. Daar heeft ook de serie op Discovery aan meegeholpen: altijd een perfecte service. De werkelijkheid ligt toch heel anders. Wij zijn afgelopen augustus midden in de nacht uit het vliegtuig gezet tijdens het boarden van onze vlucht van Dubai naar Bangkok omdat mijn dochter had overgegeven. Ze voelde zich daarna overigens prima (waarschijnlijk iets verkeerds gegeten). We wilden helemaal niet van board maar het cabine-personeel eiste dat we van board gingen met de toezegging dat Emirates een dokter en de eerst volgende vlucht voor ons zou regelen. In eerste instantie wilden we niet van boord, ook onze dochter niet, maar omdat Emirates alles zou regelen hebben we toch ingestemd. Na een kort bezoek om half 5 in de morgen aan de arts op het vliegveld (er was niks aan hand) werden we terug verwezen naar de Emirates desk. Daar aangekomen met ons verhaal werd onze vlucht alleen omgeboekt tegen betaling van 1000 euro. Ik probeerde onbeschofte chagrijnige balie medewerksters van Emirates ons verhaal nogmaals uit te leggen maar het enige wat we kregen was een chagrijnige sneer. Er was totaal geen begrip voor ons verhaal. Er was geen andere keuze dan de 1000 euro te betalen. Een retourticket naar Adam had ons nog meer gekost. Bij terugkomst in Nederland heb ik diverse mails/klachten gestuurd waarop ik een enkele flauwe reactie kreeg waarin alles werd verworpen en werd verwezen naar de reisverzekering. Nou bedankt Emirates. Met 1 woord: waardeloos!!

  • Algemeen 2
op 30 september 2016 bestemming: IndonesiŽ / Jakarta, reisperiode: juni 2014

Mijn paspoort moest 6 mnd. geldig zijn ! Mijn fout , ik dacht 3 mnd. Op de dag van vertrek kwamen zij erachter bij de paspoort controle! O.k. ik kon niet op die vlucht mee maar kreeg van hen een hele new. ticket voor de eerst volgende vlucht! SERVICE!!

  • Algemeen 10
op 5 september 2016 bestemming: IndonesiŽ / Jakarta, reisperiode: september 2015

Ruime zitplaatsen, Goede, vlotte service aan boord.

  • Algemeen 9
op 25 augustus 2016 bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: augustus 2016

2 dagen vertraagd om opertionele redenen , geen compensatie gekregen

  • Algemeen 3
op 18 maart 2016 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: februari 2016

Graag wil ik mijn klacht uiten over het feit dat wij op vrijdag 26-2 van Schiphol zouden vertrekken naar Thailand. We waren op tijd bij de gate aangekomen en toen kregen we te horen dat er wat technische storingen waren aan het vliegtuig en we 20 minuten moisten wachten. Uiteindelijk konden we naar binnen en vlogen we anderhalf uur later. Dat is precies de tijd voor onze door vlucht vanuit Dubai naar Bangkok. Wij aangekomen in Dubai hebben wij gerend naar de gate om nog net paar minuten voor tijd mee te kunnen vliegen. We werden geweigerd, omdat onze baggage niet mee kon, omdat er anders vertraging zou oplopen. We warden doorverwezen naar de transferdesk en krijgen daar uiteindelijk te horen dat we ipv 09.30 uur om 15.00 uur konden vliegen naar Bangkok. We kregen een coupon voor het eten mee op de airport voor een paar euro's en dat was het. We hebben uiteindelijk een metro ticket gekocht om de stad van Dubai te gaan verkennen, want om nou 5 uur op de airport te gaan hangen zagen we niet zo zitten. We hebben uiteindelijk ook wat gepind in Dubai om ons dag door te komen. Vervolgens weer op tijd terug naar de airport om door te kunnen vliegen naar Bangkok. Daar aangekomen was het al na 00.00 uur. Op de airport in Bangkok een taxi genomen bij de service balie waar we omgerekend 40 euro hebben moeten betalen omdat het midden in de nacht was en weekend om naar ons hostel te komen. Daar aangekomen hadden ze ons kamer weg gegeven en er werd verteld hadden we maar moeten mailen dat we vertraging hadden. Hoe dan?????? Uiteindelijk hostel volgeboekt. Gelukkig was het personeel vriendelijk en heeft hij wat rond gebeld en konden we terecht bij een ander hostel, waar we ons niet helemaal veilig hebben gevoeld. Maar goed het was inmiddels 02.00 uur in de nacht. Aangezien het een stukje lopen was zei het personeel en uiteindelijk niet hebben kunnen vinden hebben we een taxi moeten nemen. Je begrijpt wel als je de eerste nacht zo aankomt in een vreemde stad dat je alles maar aanneemt, dus als ze 5 euro voor een taxi vragen voor 1 minuut rijden, terwijl later op de vakantie is het niet eens 50 cent. Kortom wat gaan jullie hieraan doen? We hebben kosten gemaakt van de taxi die ons heeft belazerd van 40 euro op Airport van Bangkok. Ik heb daar een bon van en kopie van bankafschrift voor het pinnen van Dubai. 5 uur vertraging!

  • Algemeen 6
op 5 januari 2016 bestemming: India / Chennai, reisperiode: december 2015

Bij de retourvlucht op 4-1-2016 vanaf Kochi komen wij er 12 uur voor vertrek bij het online inchecken erachter dat de vlucht is omgeboekt. dit zonder een bericht te ontvangen. Incorrect, sneaky en uiterst klantonvriendelijk.

  • Algemeen 1
op 7 oktober 2015 bestemming: China / Hongkong, reisperiode: oktober 2015

Bij het inchecken op de luchthaven van Hong Kong kregen wij een maaltijd voucher omdat wij in Dubai 4 uur de tijd hadden voor onze aansluitende vlucht.

  • Algemeen 8
op 6 oktober 2015 bestemming: IndonesiŽ / Jakarta, reisperiode: juni 2014

Voor ons persoonlijk airline nummer ťťn! Uitstekende service, vriendelijk cabin crew, goede prijzen.

  • Algemeen 10
op 5 oktober 2015 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: januari 2015

Dit was mijn eerste verre reis en daarmee ook de eerste keer in een 'groot' vliegtuig. Ik vond het een geweldige ervaring. Een kussentje voor in de rug, een eigen schermpje voor muziek en films, vťťl eten, stewardessen met mooie rode lippenstift en de hele vlucht gratis drinken. Ik wil wel weer opnieuw!

  • Algemeen 9
op 5 oktober 2015 bestemming: MaleisiŽ / Kuala Lumpur, reisperiode: juli 2015

Afgelopen zomer zijn wij op reis gegaan naar MaleisiŽ. Vertrek vanaf DŁsseldorf naar Kuala Lumpur via Dubai met Emirates. Met enige vertraging vertrokken uit DŁsseldorf zonder stress, wij hadden immers 4 uur overstap tijd in Dubai. Tijdens de vlucht bleek onze landings-slot al verlopen en moesten wij achterin de rij aansluiten. Na ťťn uur cirkelen hadden wij te weinig brandstof en werden wij naar een ander vliegveld begeleidt. 500 passagiers waren in de stress om het niet duidelijk was wat de consequenties waren. Na het tanken, wederom volgen van de veiligheidsinstructies hadden wij de kortste vlucht ooit. Ook voor de stewardessen. Binnen 15 minuten stonden wij op de grond op Dubai International Airport maar de aansluitende vluchten van de meeste passagiers waren op papier al vertrokken. Eenmaal uit het vliegtuig werd iedereen keurig opgewacht door de grondmedewerkers en al rennend naar de juiste gates gestuurd. De vliegtuigen stonden al in de rij om op te stijgen en wij konden er nog bij via een trap. De koffers zijn nog geen 12 uur later bezorgd in ons hotel. Al met al keurige service, ondanks de stress voor ons en het personeel. De vakantie kon beginnen!

  • Algemeen 9
op 5 oktober 2015 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: juli 2015

Mooi vliegtuig, ruime zitplaats, ruime toilet met diverse toiletartikelen, vriendelijk personeel, heerlijk eten.

  • Algemeen 10
op 10 september 2015 bestemming: Qatar / Doha, reisperiode: juni 2015

In mijn eentje vertrok ik voor een maand naar Qatar om daar te werken en stage te lopen. Het bedrijf had mijn vliegticket geregeld, ik vloog met Emirates. Wat een fijne ervaring was dat! Zoveel luxe, zelfs in de Economy Class. Ik heb genoten van mijn vlucht. Zeer vriendelijk personeel, een mooie entourage, lekker eten en van alle gemakken voorzien. Als je naar het Midden-Oosten gaat, ga met Emirates! Daar zul je geen spijt van krijgen.

  • Algemeen 9
op 8 september 2015 bestemming: Filipijnen / Manilla, reisperiode: juli 2015

Vriendelijke stewarden en stewardessen in de fierce kleding van emirates. Wilde ook even melden dat het eten van Emirates me smaakte! Krijg niet zo vaak 'vliegtuigvoee' door mijn keel...maar die kjip, ik bedoel kip met rijst was gewoon echt yummy for the tummy. Had wel spijt toen ik de pasta zag bij de buurvrouw :')

  • Algemeen 9
op 7 september 2015 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: september 2013

Deze vliegtuig maatschappij heeft zeer vriendelijk personeel aan boord. De vliegtuigen waren zeer ruim,schoon en van veel voorzieningen voorzien. De vluchten gingen via schema. Het eten aan boord was ook goed te doen.

  • Algemeen 9
op 7 september 2015 bestemming: Zuid-Afrika / Kaapstad, reisperiode: augustus 2014

Ik had mijn vliegticket naar Zuid-Afrika via Emirates geboekt en ik kan niet anders zeggen dan; wat een top luchtvaartmaatschappij! Alles was goed verzorgd en ik heb zelden in zo'n mooi vliegtuig gezeten. De bemanning in het vliegtuig was uiterst vriendelijk en kwam regelmatig langs met drinken en ook de maaltijden waren uitstekend.

Voor mij was het toevallig ook de goedkoopste optie, wat natuurlijk al helemaal mooi meegenomen was! Ik zou iedereen deze maatschappij ook zeker aanraden!

  • Algemeen 10
  • Vervoer 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 7 september 2015 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: augustus 2015

Tijdens onze vlucht naar Bangkok werden mijn vriend en ik verrast met een upgrade naar de Business Class! Wat een verassing! We hadden nog nooit eerder met Emirates gevlogen, maar onze verwachtingen werden helemaal waargemaakt. De service aan boord was ontzettend goed en het cabine personeel erg vriendelijk. Ze hebben erg hun best gedaan om ons in de watten te leggen en we voelden ons dan ook echt speciaal! We hebben heerlijk gegeten en een drankje gedronken in de bar. Onze eerste vakantie samen had niet beter kunnen beginnen!

  • Algemeen 10
op 7 september 2015 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: juli 2015

Op 29 juli 2015 vertrokken wij met de Emiraten via Dubai naar Colombo. Deze vliegtuigmaatschappij is top! Het personeel was erg vriendelijk, en de vlucht was erg fijn. Gedurende de vlucht kregen we veel eten en drinken. Ook hadden we de mogelijkheid om tijdens de vlucht films en/of series te kijken, muziek te luisteren en spelletjes te spelen. Al met al een top ervaring voor iemand die niet vaak vliegt!

  • Algemeen 10
op 7 september 2015 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: juli 2015

Eindelijk naar Bali van de zomer. Hard voor gespaard! Goede vlucht gehad met emirates. Na twee dagen belde mijn moeder op, om te zeggen dat mijn vader ernstig ziek was en we naar huis moesten. Stress dat we hadden op het vliegveld, werd alles goed voor ons geregeld. We konden meteen instappen in het eerste de beste vliegtuig naar Nederland. Perfect! Je hebt natuurlijk dan wel wat anders aan je hoofd. Eenmaal thuis aangekomen, was mijn vader overleden en hebben we onze reis niet kunnen vervolgen. Toch ben ik dankbaar dat op het vliegveld alles zo snel geregeld kon worden voor ons. We hopen snel nog een keer terug te gaan.

  • Algemeen 8
op 31 mei 2015 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: juni 2014

Zonder opgaaf van reden werd een vervolgvlucht gecanceld en er werd niets gedaan om op maar enige wijze het probleem te verzachten. Zelfs een kopje koffie zat er niet in. 3 Kinderen hebben de nacht op de luchthaven doorgebracht zonder enige duidelijkheid wanneer we verder konden. Van kastje naar de muur gestuurd en tot op heden geen enkel teken of vergoeding. De terugvluchten bleken ook nog eens gecanceld en wederom werden we met extra kosten en heel veel onzekerheid opgezadeld. De "klantenservice" vond het spijtig maar geen enkele tegemoetkoming werd er aangeboden. Heel anders dan ze je op TV laten geloven.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 3
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 3
op 4 februari 2015 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten, reisperiode: augustus 2014

Volgens emirates stonden we niet op de passagierslijst moesten we 3 nieuwe tickets kopen. Later bleek dat ze de stoelen aan een ander verkocht hadden. Ratten, nooit meer met emirates.

  • Algemeen 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 2
  • Excursies 5
  • Prijs / kwaliteit 2
op 10 oktober 2014 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: augustus 2014

Emirates Airline biedt geweldige service en comfort voor een betaalbare prijs. Een tip: Ruim een halfuur voordat het vliegtuig gaat landen bij de bestemming van aankomst, wordt het vliegtuig schoongemaakt. Door de medewerkers worden dan de kussens, dekens en eventueel afvalresten opgehaald bij de reizigers. Dit is door mij als minder prettig ervaren. Dit kan beter worden uitgevoerd nadat alle reizigers het vliegtuig hebben verlaten op de desbetreffende bestemming.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 9
  • 1