Schrijf een ervaring over Emirates Airline en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Emirates Airline

Pagina 1 van 6 met 54 resultaten

op 6 juli 2019 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: juni 2019

Vol verwachting en enthousiasme die zwaar teleurgesteld werd!
Zeer onvriendelijke stewardessen, kan geen glimlach van af, geen hulp als dit nodig is bij je koffertje in de bagagebak proberen te zetten tussen andere bagage van andere passagiers! Ze staan erbij, zien dat mensen hulp nodig hebben maar ondernemen geen enkele actie om te helpen. Eerst moet je het zelf aangeven dan word er met een onvriendelijk gezicht toch maar even geholpen.
Bij elke vlucht viel ons en ook anderen dit op, geen gedag word er gezegd, niets!
Vriendelijkheid kost geen geld, het gevoel geven aan passagiers dat ze welkom zijn aan boord en dat de stewardessen plezier hebben in hun is werk bij deze maatschappij kennelijk niet aan de orde!
Te weinig drinken, of het word gebracht met een chagrijnig gezicht als je op het hulp knopje hebt gedrukt.
Er moet weer geholpen worden, valt zwaar bij de stewardessen!
Niet meer met Emirates!
Ook lang in het vliegtuig moeten wachten, een uur voordat we konden vliegen, en rennen bij de overstap om de volgende vlucht dus niet te missen!
Worden we ook nog zeer onvriendelijk geholpen bij de gate door een grond steward! Met een grote waffel waarom we niet drie minuten eerder konden komen, mn dochter heeft hart problemen en was compleet uitgeput!
Schofterig, geen woorden voor!
Ik ben zeer beleefd gebleven op elk moment, maar dit is echt te gek voor woorden! ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 16 mei 2019 bestemming: IndonesiŽ / Jakarta, reisperiode: maart 2018

Vlieg nu al jaren met Emirates. Werd stakingen en stakingsdreiging van de FNV in Nederland zat, vlieg dus ook altijd via Brussel. Heb vrijwel nooit iets te klagen gehad. Een keer naast een dranktoeter gezeten, maar ook toen werd ik op een gegeven moment geholpen met een betere plek. Vindt de service eigenlijk altijd fantastisch. Altijd goed eten gehad, genoeg te drinken, prima entertainment en informatie. Enige negatieve vind ik het vliegveld bij de tussenstop. Door de drukte steeds vaker met bus van vliegtuig naar de hallen. En de Arabische toiletten blijven een drama. Maar over het algemeen al 6 jaar tevreden. ... Lees meer

  • Algemeen 9




op 2 mei 2019 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: mei 2019

Tussen de maaltijden door komen ze geen enkele keer langs voor drinken. Op een gegeven moment had ik gewoon trek in een whiskey. Toen een steward langs liep, en daarom vroeg, kreeg ik te horen dat hij daar op dat moment geen tijd voor had en later bij mij terug zou komen. Dat gebeurde niet. 1,5 uur voor de landing ben ik zelf maar naar achteren gelopen om er ťťn te halen. Toen kreeg ik te horen dat Whiskey niet mogelijk was omdat de bar inmiddels was gesloten. Wel kon ik een wijntje krijgen.
Tijdens de vlucht heb ik welgeteld 2 x koffie, 2 x wijn en een sap gekregen.
Service krijgen ze een dikke 1, eten was wel lekker. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 4 februari 2019 bestemming: , reisperiode: oktober 2018

Omdat wij heel erg teleurgesteld zijn in Emirates, nl wij hebben veel geld voor zitplaasen met beenruimte betaald, heeweg ging goed maar terug van Sydney (Australie) via Dubai hebben wij niet plaatsen met beenruimte gekregen, in beide vluchten niet en Amirates wil ons geen geld terug geven. Het gaat bij elkaar om 250 euro. Het was echt afzien voor mijn man met zn 196 meter 14 uur en 8,5 uur opgevouwen te zitten.Wij zijn heeeeel erg teleurgesteld.

  • Algemeen 1
op 7 december 2018 bestemming: Nieuw-Zeeland / Christchurch, reisperiode: november 2018

Zowel op de heen als de terugvlucht veel hinder ondervonden van de hoge stoelen met korte zitting. De purser ligt toe dat dit een gewichtsbesparing is en dat de 'gemiddelde reiziger' hier geen hinder van heeft. Iemand onder de 1.80 meter wel. Nu schijnt dit vooral een probleem te zijn in het type Airbus A380, andere typen zijn voorzien van andere stoelen in Economy Class. Dus, een volgende keer met Emirates zeer zeker niet meer met een A380. En anders kiezen voor een andere maatschappij welke niet vliegt via Dubai.
Op de terugvlucht bleek ook nog eens de speciale dieetwens van mijn vrouw niet te zijn doorgekomen. Hierdoor heeft zij op een vlucht van 28,5 uur niets kunnen eten. Een alternatief was er niet.

  • Algemeen 2
op 3 november 2018 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: oktober 2018

De stewardessen zijn lui, luisteren niet naar de wensen van de passagiers, zijn onbeleefd en arrogant. Ze staan enkel mooi te wezen maar bieden 0 service.

  • Algemeen 5
op 15 september 2018 bestemming: Sri Lanka / Colombo, reisperiode: september 2018

Een nachtmerrie! We zitten al twee dagen te wachten op onze koffers die ze in Dubai hebben laten staan. Geen enkele communicatie. We hebben ons suf gebeld waar de koffers zijn. Een maatschappij waar je gewone prijzen betaald, maar die zich gedraagt als een lowcost airline. Nooit meer met Emirates. Dit was onze eerste en laatste keer!

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2018 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: juli 2018

Slechte service en tevens erg veel maagklachten sinds terugkomst. Op Bali nergens last van gehad maar na een stuk kip in het vliegtuig nu al 3 dagen ziek.

  • Algemeen 3
op 14 juli 2018 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: maart 2018

Ik reisde voordien met quatar of Thai maar dit is naar mijn mening toch kort bij perfectie. Als de pick-up aan huis niet meetelt mag het nog een puntje meer zijn. Vanaf de checkin tot in de lounge en de service op de vlucht zelf is deze airliner toch een streepje voor op de andere. Tijdens mijn laatste 4 vluchten met Emirates heb ik nog maar 1 min puntje ondervonden. Voor het diner krijg je altijd een map met daarin de menu's voor de vluchten, ZE waren vergeten er een menu in te steken , dus niet nagecheckt denk ik of de voorganger mee naar huis genomen. Maar voor de rest toppie! !

  • Algemeen 8
op 25 mei 2018 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: mei 2018

Slechte service
Personeel was erg slecht we zaten achter in het vliegtuig zowel heen als terug.
Als ze al eindelijk bij ons kwamen was er geen keuze meer wat betreft eten.
Ook het drinken was zo goed als op je kon nog kiezen tussen 2 soorten drankjes de rest was op zeiden ze terwijl een ronde later het er wel weer was.
Als je daar iets van zei kreeg je een opmerking van jammer dan.
Was eerste en laatste keer dat wij met ze gevlogen hebben.
Geef ons maar KLM

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende