Schrijf een ervaring over Garuda Indonesia en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Garuda Indonesia

Pagina 1 van 3 met 26 resultaten

op 11 maart 2018 bestemming: IndonesiŽ / Ambon, reisperiode: november 2018

Ik geef dit cijfer omdat ik reizen met Garuda als positief had ervaren.
Ik heb vliegangst en vloog voor het eerst buiten Europa. Mijn moeder van 79 jr ging ook mee. Na 66 jaar ging ze weer voor het eerst terug. Het moest voor ons een ongeloflijke reis worden. En ja voor ons werd het een ongelofelijk reis. Heb een kleine opmerking . Inderdaad weinig beenruimte, maar verder qua service zowel heen als terug hebben wij niets te klagen. Super✨👌🏽
Er werd netjes assistentie verleend omdat mijn moeder slecht ter been was. Ik dacht aan te hebben gegeven dat ik mijn moeder zelf zou duwen. Maar er was gewoon assistentie , we konden als eerst aan boord. Het eten vond ik redelijk, werd wat misselijk van de geur. Maar door de enthousiasme en de blijdschap maar ook de lieve stewardessen was ik mijn vliegangst ven het thuisfront vergeten. Garuda brdankt!! En vooral Julianus Loupatty voor de goede service👌🏽👌🏽👌🏽 ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 8 maart 2018 bestemming: IndonesiŽ / Jakarta, reisperiode: maart 2018

Is een goede reis maar ik kreeg een wondje en bloedde nogal maar nergens in vliegtuig een pleister was bij het uitstappen uiteindelijk een heel klein pleistertje gekregen ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 5 februari 2018 bestemming: IndonesiŽ / Jakarta, reisperiode: november 2017

Erg onplezierige ervaring. Mijn zak was bij aankomst doorweekt en stonk naar vis. Garuda heeft daarop mijn zak van 350 euro in de kookwas gestoken, waardoor deze geheel geruÔneerd is. Naar onze klacht wilden ze niet luisteren. Ze vroegen om de klacht door te mailen naar een mailadres. Na meer dan 10 mails hebben we nog steeds geen antwoord ontvangen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 1 februari 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: januari 2018

De vlucht naar Amsterdam ging gepaard met redelijk veel turbulentie. The bediening en aandacht van de crew in de businessclass deed je dat echter snel vergeten. In 1 woord fantastisch. Als ik de kans krijg vlieg ik zeker weer met Garuda business. ... Lees meer

  • Algemeen 9




op 14 januari 2018 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: oktober 2017

Ik vloog terug van Bali via Jakarta naar Amsterdam toen bleek dat ik 24 uur op de luchthaven in Jakarta moest doorbrengen omdat mijn vlucht Jakarta-Amsterdam tot mijn grote woede een dag later geboekt was! Ook ging mijn terugreis via Singapore waar ik niets van wist. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 2 december 2017 bestemming: IndonesiŽ / Makassar, reisperiode: november 2017

Beenruimte was niet meer dan bij andere mij'en. Te weinig drinken onderweg. 10 uur lang t licht uit een met gevlucht geen hulplampje En ook geen schermpje wat het deed (3 keer gereset). Met terugkomst halve dag vrij moeten nemen omdat het koffer niet mee was gekomen naar Amsterdam. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 27 november 2017 bestemming: IndonesiŽ / Jakarta, reisperiode: oktober 2017

Zeer goede service,optijd aangekomen,en terminal 3 op Jakarta ,Bakus. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 26 november 2017 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: augustus 2017

We zouden vliegen van Jakarta naar bangkok met garuda indonesia.4 uur van te voren waren we op het vliegveld in Jakarta.en wachten en wachten tot er een incheque balie openging .dit gebeurde dus niet elke keer weer wezen kijken .tot op een gegeven moment de tijd wel krap werd. eindelijk iemand gevonden voor informatie en deze vertelde ons dat we te laat waren en niet meer met de vlucht meekondendus let op in Jakarta de service daar krijgt van mij een 0 nooit meer met deze maatschappij.de vlucht naar bankok gemist dus ook de vlucht naar Nederland geen goed woord voor de service van garuda in Jakarta ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 2 september 2017 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: september 2017

Vanwege de goede recensies hebben we dit keer Garuda geboekt. Voorheen altijd Qatar Airways. Nu al spijt. Ik heb een mail gestuurd ivm voedselintoleranties want online kan slechts ťťn optie aangevinkt worden. Reactie van Garuda; De chef kan mij een FRUIT PLATTER aanbieden. Business-class geboekt, 16 uur in het toestel en het diner, ontbijt en lunch bestaat uit fruit ! Van chef tot fruitschiller. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 25 augustus 2017 bestemming: IndonesiŽ / Yogyakarta, reisperiode: juli 2017

Hele fijne vliegtuigmaatschappij. Alles is goed geregeld en het eten en drinken aan boord is top. Ook heb je de keus om van te voren speciale dieetwensen aan te geven, je krijgt dan netjes deze aangepaste maaltijden in het vliegtuig. ... Lees meer

  • Algemeen 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende