Schrijf een ervaring over Garuda Indonesia en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Garuda Indonesia

Pagina 1 van 2 met 18 resultaten

op 2 september 2017 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: september 2017

Vanwege de goede recensies hebben we dit keer Garuda geboekt. Voorheen altijd Qatar Airways. Nu al spijt. Ik heb een mail gestuurd ivm voedselintoleranties want online kan slechts ťťn optie aangevinkt worden. Reactie van Garuda; De chef kan mij een FRUIT PLATTER aanbieden. Business-class geboekt, 16 uur in het toestel en het diner, ontbijt en lunch bestaat uit fruit ! Van chef tot fruitschiller. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 25 augustus 2017 bestemming: IndonesiŽ / Yogyakarta, reisperiode: juli 2017

Hele fijne vliegtuigmaatschappij. Alles is goed geregeld en het eten en drinken aan boord is top. Ook heb je de keus om van te voren speciale dieetwensen aan te geven, je krijgt dan netjes deze aangepaste maaltijden in het vliegtuig. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 28 juni 2017 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: april 2017

Goede service, Goede beenruimte. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 28 juni 2017 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: mei 2016

Goede service. Zeer vriendelijk personeel. In economy class heeft Garuda een 3-3-3 stoelopstelling. Veel maatschappijen hebben een 3-4-3 opstellen. Bij Garuda heb je dus meer bewegingsruimte. Al met al prima vluchten gehad met ze! ... Lees meer

  • Algemeen 8




op 23 mei 2017 bestemming: Nederland, reisperiode: mei 2017

Zoals onderstaand bericht ook ziek geworden van het ontbijt terug naar Nederland denk van het ontbijt, echter mijn vriend heeft hetzelfde gegeten maar het worstje niet, dus denk dat het door het eitje komt. We kokhalzen om het half uur nog steeds. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 19 mei 2017 bestemming: IndonesiŽ / Makassar, reisperiode: mei 2017

Terugvlucht Denpasar-Jakarta redelijk vliegtuig met voldoende beenruimte, echter Jakarta-Amsterdam een reis van zo'n kleine 14 u werd uitgevoerd met een toestel met veel te weinig beenruimte voor een gemiddelde Europeaan. Hier bij het ontbijt voedselvergiftiging opgelopen omdat het eten niet voldoende opgewarmd was. De boosdoener was een worstje wat bij het ontbijt geserveerd werd. DIT KAN ECHT NIET!!!! Ben er dagenlang erg ziek van geweest!!! Koorts, braken en waterige ontlasting. Ben na 6 dagen weer een beetje op de been. ECHT SCHANDALIG!!! DIT KAN NIET!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 25 maart 2017 bestemming: Nederland / Schiphol, reisperiode: maart 2017

Vlucht GA 88 op 18-19 maart 2017, Jakarta-Amsterdam, tussenlanding in Singapore. Op het eerste deel (Jakarta-Singapore) kregen we diner. Mij werd de keus uit 2 niet-vegetarische maaltijden aangeboden aangeboden. Na enig geharrewar kreeg ik alsnog de vegetarische maaltijd waarom ik vooraf gevraagd had. Na Singapore kregen we een souper. Er was geen keuze, iedereen kreeg hetzelfde (lasagna) en er werd niets bij verteld. Ik ging ervan uit dat dit eten dus vegetarisch zou zijn. Bij het ontbijt kreeg ik de keus uit 2 niet-vegetarische maaltijden. Ik gaf aan dat ik mij vooraf als vegetariŽr had gemeld. Dit was een nieuw gegeven voor de stewardess. "U heeft gisteravond toch ook de lasagna gegeten en die was niet vegetarisch!" Uit de voorraad is alsnog een vegetarisch ontbijt gehaald, maar vriendelijk ging dit niet. Het was alsof ik de fout had gemaakt.

Het komt erop neer dat ik, tegen mijn wil, tegen mijn vooraf opgegeven wens en zonder het te kunnen weten, een maaltijd met rundvlees heb gegeten. Ik vind dit een zeer onaangename ervaring. De reactie van het cabine-personeel vond ik niet zeer beleefd.

NB: (1)de reis was geen vakantie! Waarom gaan ze daar vanzelfsprekend van uit?
(2) Ik ben75. Ik heb er een hekel aan dat ik in allerlei e-mails en op web-sites door anonieme figuren getutoyeerd word. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 21 februari 2017 bestemming: Nederland / Capelle a/d IJssel, reisperiode: februari 2017

De vlucht verliep vlot, we kregen te eten en dinken. Het vliegtuig landde op tijd op Schiphol. Beenruimte voldoende. Perfect. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 17 januari 2017 bestemming: IndonesiŽ / Schiphol, reisperiode: januari 2017

Goeie vlucht, maar mijn bagage is zoek geraakt. Ongelooflijk slechte klantenservice en onbereikbare contactpersonen die telkens naar een ander wijzen. Kafkiaans! ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 5 december 2016 bestemming: IndonesiŽ, reisperiode: december 2016

Het begon met 1 uur & 20 minuten vertraging vooraf, daar ik 1,5 uur overstaptijd had. "Gewoon instappen, de servicedesk regelt het op Jakarta wel voor je" juist, niet dus .. Eenmaal te laat op Jakarta te zijn aangekomen, doen ze werkelijk niets meer voor je, en moet je het allemaal maar uitzoeken. 3 uurtjes mocht ik verblijven in een hotel, daarna #zoek het maar weer uit! Een ticket boden ze me overigens wel aan, duurder als een eerder geboekt retourtje Amsterdam - Jakarta bij Qatar Airways. Jammer .. ik raad ze niet aan! Wat een K**TE maatschappij, en de vriendelijke stewards & stewardessen na. Jammer dat ik een dergelijke recensie moet achterlaten, maar helaas gaat de volgende vlucht pas morgen naar Amsterdam, na ca. 40 uur vast te hebben gezeten op de Internationale Luchthaven van Jakarta. ... Lees meer

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • Volgende