SGR Voucher of reis van failliete D-reizen claimen

Claim je SGR voucher of reis
Claim je SGR voucher of reis
Heb je een voucher ontvangen voor een pakketreis die je geboekt had bij de reisorganisatie of het reisbureau D-reizen? Wij vertellen je graag wat je hiermee moet doen. 

Voucher

Heb je een voucher ontvangen van D-reizen? Controleer dan of deze voucher SGR gedekt is. De Stichting Garantiefonds Reisgelden zorgt ervoor dat je als consument geen risico loopt bij een faillissement bij de aankoop van een pakketreis. Heb je een reisvoucher met SGR-garantie in het bezit? Dan is deze gedekt. Zodra de SGR inzicht heeft in alle informatie van de klanten van D-reizen, worden de klanten individueel geïnformeerd. 

Geboekte reis

Stond er een pakketreis geboekt op het moment dat D-reizen failliet ging en valt deze onder de SGR dekking? Ook dan ben je ook verzekerd van deze garantie. In beide gevallen zal de SGR contact met je opnemen over het verloop van jouw reis. Zij zullen de claims inventariseren, controleren en afhandelen. Heb je hulp nodig? Neem dan contact op met ons, we helpen je graag! Je kunt ons bereiken via 0486-412199 of reisbureau@reisgraag.nl.