Janssen
op 12 juli 2025
bestemming: Sardinie / Olbia, reisperiode: juni 2025
Waardeloos zeer slechte klantenservice en geen bereikbaarheid. Lossen niks op nooit meer easyJet. Auto gehuurd creditcard op naam vrouw kon door een handeling aangepast worden zegt iedere verhuurorganisatie maar ze trekken 650 euro uit je handen en laten je in de kou staan op vakantie
... Lees meer
Niels de nooijer
op 9 juli 2025
bestemming: Kroatië / Split, reisperiode: juli 2025
We hebben 230 euro extra moeten betalen onmdat er een wieltje van de koffer niet past in een belachelijk stalen bakje .Een uiterst onfatsoenlijke manier om de reiziger geld uit zijn zakken te kloppen!!!Totaal onduidelijk wat de voorwaarden zijn en er word onderling verschil gemaakt !!De ene word wel gecontroleerd en andere reizigers niet
Erg jammer en laatste keer met deze maatschappij gevlogen
... Lees meer
Otto en Marianne Kuis
op 8 juli 2025
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2025
Het was voor ons de eerste maal dat we met EasyJet vlogen ( donderdag 3 juli 11.50h ) en het was in alle opzichten voor ons een 8 + waard. Een hele aangename reis. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. We werden goed op de hoogte gehouden van het verloop van de vlucht.
Er was ook gelegenheid tot een bezoekje aan de cockpit terwijl we wegens vertraging op de grond wachtten.
Het eten was goed en de aanbiedingen uit de folder wáren er ook!
Onze dank gaat op de eerste plaats uit naar Dennis en tevens de gehele crew.
( 830359)
Bij een eventuele volgende vlucht zullen we zéker EasyJet overwegen.
Met vriendelijke groeten.
Otto en Marianne
... Lees meer
Monique Kramer
op 8 juli 2025
bestemming: Sardinië / Olbia, reisperiode: juli 2025
Omdat we de auto niet meekregen waarvoor we wel betaald hadden. Mijn man was hoofdbestuurder en de creditcard stond op mijn (voornaam) maar met dezelfde achternaam. Ze waren niet bereid om de naam voor ons aan te passen, waarvoor we best hadden willen betalen. Kortom €397,97 kwijt en geen auto. De medewerkers van Ecovia, het verhuurbedrijf waar easyJet mee samenwerkt waren zeer onvriendelijk en zaten gewoon te whatsappen terwijl ze met ons in gesprek waren.
Jeroen van de pol
op 28 juni 2025
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: augustus 2022
Ik kom aan op het airport van bordeaux. Alles gaat prima tot aan de vlucht zelf. Ik zit in het vliegtuig en er wordt aangekondigd dat er 2 uur vertraging is en ik, samen met de andere in het vliegtuig worden met een bus terug naar de terminal gebracht, wat ik al heel raar vond. Vervolgens horen we dat we weer kunnen boarden en zo gingen we weer met die bus naar dat vliegtuig. Nou, we zitten weer in het vliegtuig, en ja hoor we hebben weer vertraging, het ergste is nog dat we al aan het taxiën waren. Blijkbaar had iemand in zijn bagagekoffer in het bagagruim zijn telefoon niet op vliegtuigstand had staan. Ik raad deze vliegmaatschappij niet aan en zal ook nooit van me leven aanraden. Echt een schandalig zooitje daar
Esther
op 19 mei 2025
bestemming: Schotland / Glasgow, reisperiode: mei 2025
Bij aankomst stond er op het bord dat onze vlucht gecancelled was, dat was even een schrik, maar we kregen een nieuw vluchtnummer. Helaas werden we met dit nummer geweigerd bij de poortjes (net als een aantal andere mensen). Na veel gedoe mochten we doorlopen. Daarna hadden we lange vertraging (zo'n 1,5uur) zonder dat dit aan de passagiers gecommuniceerd werd. Ik vraag me af of de originele vlucht dubbel geboekt was oid... fout Easyjet! Eindelijk boarden, al direct werden we eruit gepikt om onze rolkoffers te meten(dat hadden ze natuurlijk allang gezien), die van mij paste op de wieltjes na(het kleinste rolkoffertje verkrijgbaar) en we moesten direct 50 pond boete betalen. Een mooi verdienmodel van Easyjet!!
Na een heerlijk familiebezoek een enorme domper. Ze moeten bij Easyjet gewoon aangeven dat rolkoffers niet toegestaan zijn, dan kun je een hoop ellende voorkomen!! En een vriendelijke stewardess had de ellende nog een beetje kunnen verzachten, wat het dus niet deed. We reizen al jaren met Easyjet naar onze familie in Schotland. Maar dit is de laatste keer geweest.
We zijn erg teleurgesteld en tenzij je een backpacker bent raden we niemand Easyjet aan!
Chanine
op 26 maart 2025
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: maart 2025
Met alle juiste reisdocumenten, gecheckt op easyjet.traveldoc.aero, zijn mijn partner en ik onterecht geweigerd bij het boarden. Met een Nederlands paspoort en een Nederlands verblijfsdocument kun je bij aankomst in Egypte een visum kopen. Het personeel wist dit niet, belde met iemand en liet ons, onterecht, vervolgens niet toe.
Meteen hierna zijn we op Schiphol langs de balie van Easy Jet gegaan. Zij konden ons niet helpen. Daarom zijn we langs KLM en Transavia gelopen. Beide vliegmaatschappijen bevestigden dat wij met een Nederlands verblijfsdocument gewoon een visum bij aankomst in Egypte kunnen kopen.
2 weken later krijgen we nog steeds geen contact met Easy Jet en krijgen we ons geld niet terug. Verschrikkelijke, slechte vliegmaatschappij. NOOIT MEER.
Renko Berends
op 23 maart 2025
bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: maart 2024
Vorig jaar gevlogen met easyJet en moet er nog aan terugdenken; wat een verschrikkelijke maatschappij. Wanneer je op vakantie gaat weet easyJet meteen de vakantie pret te bederven op allerlei manieren. Had de afmetingen voor de handbagage goed opgenomen (dacht ik) en ben thuis gaan meten. Daarbij vergeten de wieltjes mee te nemen, extreem duur foutje! Wordt dan €120,00 alstublieft... Heen en terug keihard genaaid door het personeel van easyJet. Met je meedenken zat er ook niet in, en volgensmij vond het personeel het zelf ook verschrikkelijk om voor deze maatschappij te werken. Dit geintje kostte mij meer dan de retourvlucht zelf van en naar Schotland. Klachten indienen via hun website heeft geen enkel nut gehad, ze wimpelen je alleen maar af. Probeer deze maatschappij altijd te vermijden! Gelukkig vlieg ik binnenkort met KLM naar Ierland, daar kan het tenminste wel normaal en zijn ze nog een beetje menselijk. Echt wat een walgelijke maatschappij, heb er geen andere woorden voor...
Reiziger
op 4 maart 2025
bestemming: Spanje / Palma, reisperiode: maart 2025
Waardeloos handbagage moet je bij betalen omdat de wieltjes van de koffer bij de totale grote van de koffer word gerekend, pure oplichting.
Grond personeel uiterst onbeleefd.
Lijkt er op dat om klachten over service te voorkomen easyJet geen service geeft.
Feriha
op 20 februari 2025
bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: februari 2025
Liever geen ster. Stelletje armoedzaaiers en mensenoplichters. Overal op aarde wordt een handbagage geaccepteerd, behalve bij jullie! Belachelijk. Die man komt op tien meter afstand met zijn pinautomaat op me afgelopen en twee mini koffers kosten 116 euro!
Maria Cox
op 11 februari 2025
bestemming: UK / Londen, reisperiode: februari 2025
EasyJet levert niet wat het belooft. Veel extra kosten die ondoorzichtig zijn bij boeking. Ik heb geen sms ontvangen vertraging vlucht terwijl ik wel voor deze dienst heb betaald. De vliegreis heeft zowel op de heen als terug vlucht 7 uur geduurd vanuit Amsterdam. Veel extra tijd en kosten om op de vliegvelden ver buiten Londen te komen. Zeer teleurstellend
Marion Peters
op 10 februari 2025
bestemming: Egypte / Sharm wl sheikh, reisperiode: februari 2025
Ik heb handbagage door de hele wereld is meegereisd, dit is de eerste keer dat ze alle koffers meten en de onze was net iets te groot, kosten €58 wat een afzetterij zeg , triest om zo geld te verdienen over de rug van passagiers die dan met de rug tegen de muur gezet worden.
Ton
op 28 januari 2025
bestemming: Nederland / Madeira, reisperiode: januari 2025
In Amsterdam kunnen we gewoon doorlopen met onze koffers alleen op madeira moeten we een bedrag van115 euro bijbetalen omdat onze koffers te groot zijn wat is het verschil vlieg nog steeds met easy jet
Is trouwens ook gelijk de laatste keer hou niet van die ongein
J de boer
op 11 januari 2025
bestemming: Egypte / hungarda, reisperiode: januari 2025
We zijn op de heen vlucht naar Egypte tijdens de vlucht kon je eten bestellen ze beginnen van voor aan het vliegtuig en van achter het vliegtuig naar het midden toe toen ze bij de nooduitgangen terecht kwamen zaten we er met 12 mensen die wat wouden bestellen maar er was geen eten meer ze verkochte te veel broodje naar dat ze zich bij hadden en was een donker dame stewardess die dan zie dan hadden jullie zelf maar wat mee moeten nemen en dat kwam verkeerd terecht bij ons om hoe ze dat zij en ze bleef maar opmerking maken de oudere stewardess probeerde het met van alles op te lossen maar dit kan gewoon niet dat dit word gezegd op een vlucht van 5 uur was geen leuke ervaring met de donker dame van easyjet
Mandelijn
op 30 november 2024
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2024
Bij vergissing boeking zefde dag aangegeven toch 150 euro extra in betaling brengen om over te boeken naar juiste datum. Je kunt niemand hiervoor telefonisch benaderen
Gerard
op 28 november 2024
bestemming: Londen, reisperiode: november 2024
Wij hebben een vakantie naar Londen geboekt en hebben gekozen om met Easyjet te vliegen. Wij zijn hier ontevreden over en zullen het niemand aanraden.
Bij de vlucht werd ons koffer geweigerd, vervolgens hebben wij het koffer moeten achterlaten op shiphol omdat wij anders 2 x 58 EUR (heen en terugreis) bij diende te betalen. Wij hadden ons gehouden aan de afmetingen van het koffer, maar de wieltjes waren 1 cm te groot. Het koffer werd door een medewerker van Easyjet aan de kant geschoven en wij kregen een vieze blik van de medewerker dat wij niet wilde betaalden zodat Easyjet makkelijk geld kon vangen.
Daarnaast wilde de medewerker van Easyjet niet zeggen waar het koffer weer opgehaald kon worden, want een klant die niet genoeg betaald is geen klant voor Easyjet. Ondanks dat wij ons koffer wilde labelen werden wij genegeerd door Easyjet.
Toen wij weer terugkeerden naar Schiphol was ons koffer op 'magische' wijze verdwenen en werden wij van het kastje naar de muur gestuurd. Het zou bij Menzies liggen, bij security en bij Lost & Found. Echter weet niemand waar het koffer ligt. Toen wij weer terugkwamen was Easyjet boos dat wij niet hadden betaald en het was onze eigen schuld dat het koffer verdwenen was. Easyjet weigerde ook op zoek te gaan naar koffers en zeiden letterlijk: "als je een formulier invult daar doen wij toch niks mee". Ze benadrukten dat wij maar betaald moesten hebben en dat het onze eigen schuld is.
Esther van Steen
op 24 november 2024
bestemming: Marokko / Marakesh, reisperiode: december 2024
Ik vind het erg klantonvriendelijk dat er alleen betaald kan worden met een creditcard. Je moet er maar net eentje hebben anders kun je dus niet boeken. Dingen bijboeken of je stoel reserveren als je geboekt hebt via andere sites waar je wel gewoon hebt kunnen betalen via ideal, klara of paypal gaat dus ook niet want dat kan alleen via de easyjet site waar je dus alleen kunt betalen met een creditcard.
Peek
op 20 november 2024
bestemming: tenerif / Costa Adeje, reisperiode: november 2024
De heen reis werd de trolly gemeten in de bak en die paste maar toen we naar nederland terug gingen moet de trolly werderom in tenerif in de meet bak en je raad het al de bak was te klein in ieder geval kleiner dan in nederland want mijn trolly paste hier niet soepel in en daarom moesten we 58 euro betalen, dit is dus gewoon geld klopperij. Ik ben er ook zeker van dat ik niet meer met easyjet mee gaat
Michiel
op 12 november 2024
bestemming: Milaan / Amsterdam, reisperiode: november 2024
We hebben afgelopen 3 weken 8 vluchten gehad en hadden een rugzak gekocht wat als handbagage word gezien. Behalve bij easyjet. We moesten allemaal passen in dat kastje van ze . Niemand sprak engels alleen maar italiaans!!! Allemaal extra kleren aan . Maar bij een moment van niet opletten gewoon doorgelopen. Ze jagen gewoon om dat extra geld!!! Door deze acties heb je 1 allemaal frustaties en ze halen nooit hun slot tijd. 45 min vertraagd. Dan ook nog chagrijnige stewards op de vlucht! Wat een domper!!!
Beste maatschappij die we hebben gehad was NEOS AIR dit is wat vliegen moet zijn!!
Kick
op 11 november 2024
bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: november 2024
Pas op voor Easyjet in verband met de groote van de handbagage, elke kleine koffer blijkt te groot en dus wordt er € 58,= in rekening gebracht!! Extra verdienmodel waar vrijwel iedereen intrapt!! PAS DUS OP!!
R. Ardani
op 3 november 2024
bestemming: Amsterdam / Tenarif, reisperiode: januari 2024
Ik zal nooit vlucht boeken bij deze fucking Easyjet Engels organisatie!!!!!!!!!!!!!!
Martijn
op 24 oktober 2024
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: oktober 2024
Boek nooit een auto via EasyJet. Voor het gemak heb ik bij het boeken van mijn vlucht naar Malaga gelijk een auto geboekt en om en gedoe te voorkomen ook een aanvullende verzekering. Kom je de auto ophalen blijkt deze betaalde verzekering niet te voldoen!! De auto krijg je alleen mee bij het betalen van een borg van €1.200 of door het afsluiten van een nwe verzekering. Dit omdat er geen volledige naam op de creditcard staat maar initialen (zoals bij alle nederlanders). Je hebt al betaald en een keuze heb je eigenlijk niet. Dat het een bekend probleem is bleek want het nummer van EasyJet lag klaar om te kunnen bellen! Die konden niks meer doen want de verhuur was al in gegaan. Later via de mail nogmaals de situatie aangegeven en dan wordt je opeens doorverwezen naar een externe partij (car Trawler). Te triest dit. Deze partij komt ook niet met een oplossing anders dan dat de huur al was gestart en ze niks kunnen. Echt zo jammer om je reis zo te beginnen en te eindigen.
Mijn advies boek geen huurauto bij EasyJet.
Jos Velsteren
op 16 oktober 2024
bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: september 2024
Prettige reis. Vriendelijk personeel aanboord. Grondpersoneel is geen easyJet personeel maar een afhandelings maatschappij genaamd Menzies.
Toestel nieuwe airbus 320 Neo. Boarding muziek, gezellig cabine personeel. Behulpzaam en aanwezig.
Over gedoe met handbagage. Er staat duidelijk vermeld in het boekingsproces wat je kan meenemen met je ticket die je boekt. Mensen moeten toch echt beter opletten en lezen. Uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid bij jezelf want jij bent diegene die boekt. Genoeg emails gehad voor de reis wat ik wel en niet mee kon nemen met mijn boeking.
Ook snap ik niet zo waarom je een trolley moet volstouwen met van alles en nog wat . Spullen die je niet nodig hebt aan boord. Lekker inchecken ben je ook van de stress af en gezeur van grondpersoneel als jiij weer eens niet de regeltjes goed hebt doorgenomen.
Koffers waren er snel, echt binnen 20 minuten.
Volgende keer weer, doet niet onder voor de grote luchtvaartmaatschappijen die in Europa vliegen.
Kirsten
op 14 oktober 2024
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: oktober 2024
Wees gewaarschuwd! Echte afzetters zijn dit.. vantevoren goed gecheckt wat er aan handbagage mee mocht. Speciaal tassen gekocht die aan de eisen zouden voldoen 45-35-20. Heen geen probleem. De tas paste ook netjes onder de stoel volgens de vereisten. Terug echter moesten we ineens de bagage in een meetbak doen waar de tas nooit in kon passen.. gevolg... ik moest voor 2 tassen EUR 112 bijbetalen.. Wat een enorme domper op een heel leuk weekend weg. Ze waren onvermurwbaar. Op de heenweg niets zeggen en je dan op de terugweg zo pakken. Easyjet krijgt geen cent meer van mij. Ik vlieg er nooit meer mee..
Hanna
op 9 oktober 2024
bestemming: Bristol / England, reisperiode: oktober 2024
Personeel is onvriendelijk grondpersoneel. Inflexibel en onbeleefd. Totaal niet correct en ook niet klant gericht. Chelsie en de andere jonge blonde dame met lang haar die ons te woord stonden waren verre van behulpzaam en ook inhoudelijk incorrect
Soraya
op 2 oktober 2024
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: oktober 2024
Netjes aan de afmetingen gehouden 45 x 36 x 20 cm, paste het niet bij de controle afmetingen. Met een app gemeten en wat blijkt, de controle meting is 18cm, dus al hou jij je aan de afmetingen, dan moet je alsnog gaan betalen. Schandalijk. Nooit meer "Easyjet"
M. de Vries
op 8 september 2024
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: september 2024
Ik reisde met een kleine, lichtetrolley, thuis nog gemeten, 45cm alleen het flexibele handvat had ik er niet bij gemeten. Ik werd bij de gate eruit gepikt en moest 48 pond (!) betalen of niet mee. Pure willekeur bij Easyjet want 2 heren die voor mij liepen mochten door met hun grotere koffers waarvoor ze NIET extra betaald hadden (ik heb ze gevraagd). Heb zelfs nog een foto genomen van mijn trolley en die van de heren waarop duidelijk te zien is dat die koffers minstens 10cm langer waren. Pure willekeur dus en een verdienmodel voor deze maatschappij. Misschien moet je eruit zien als een zakenman/vrouw om er niet uitgepikt te worden ? Ik heb me voorgenomen om voortaan alleen nog maar met de KLM te vliegen, met de KLM nog nooit zoiets meegemaakt: blatant and unfair charging, daylight robbery!
Dimitri Hartman
op 24 april 2024
bestemming: Italië / Napels, reisperiode: april 2024
Koffer is kwijt. Meer dan 48 uur is hij al onderweg nu. Je krijgt niemand telefonisch te pakken. En als dat lukt na uren proberen zeggen ze dat de koffer onderweg is naar het hotel. Maar ze weten niet waar hij is. Gewoon smoesjes. Ik heb de inhoud van die koffer echt nodig voor een klus hier. Niet te doen. Wat een prutsers.
Max Claushuis
op 18 april 2024
bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: juli 2024
Ongelofelijk slechte service!
Website werkte niet waardoor vlucht niet omgeboekt kon worden binnen de gestelde termijn. Heb ze hier tijdig van op de hoogte gesteld incl. filmpje. Reageren niet meer op de mail en word per telefoon afgewimpeld.
Judith van den Berg
op 24 maart 2024
bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: juli 2023
Mijn klacht : We hadden een grote(re) koffer netjes ingecheckt en betaald. Verder hadden we een kleine rugzakjes en 4 mini-koffers als handbagage bij ons...Over de mini-koffer was de afmeting namelijk: 56x35x20 cm (inclusief de "pootjes").. En de vereiste, toegestane afmetingen zijn 56x45x25 cm. Zou geen probleem zijn. En op de heenvlucht was dan ook geen enkel probleem. Koffertje paste dan ook prima in de bagagerekken (gewoon in de lengte erin geplaatst).
Op de terugvlucht werd het anders: de zeer chagrijnige vrouwelijke balie-beambte had veel oog voor mede-Sicilianen en stond duidelijk grotere koffers, inclusief extra schoenen en andere spullen toe... Toen ik boardde zei ze dat mijn koffer waarschijnlijk te groot was.. Ik diende hem in het daarvoor bestemde maatrek plaatsen ; en de koffer bleek zelfs ruimte over te houden, behalve in de lengte (daar had ik een paar centimeter "over" vanwege de pootjes)
Dat leverde mij een boete op van €232,-. Voor 4 personen. Terstond te voldoen. Ik was boos maar bleef netjes, maar maakte mijn misbaar duidelijk kenbaar. Andere passagiers spraken er ook schande van. De EasyJet-beambte hield voet bij stuk, genoot zichtbaar van de situatie en probeerde me verder te provoceren, door te roepen dat ik, wanneer ik de € 232,- niet zou voldoen, ik niet zou meevliegen.... Mijn partner was de verstandigste en betaalde. Vervolgens bleek de koffer ook nog gewoon mee te mogen in het passagiersgedeelte (….tenminste dat deden we en niemand hield ons tegen), in de daarvoor bestemde bagageruimten !. Ik reis al 29 jaar over de hele wereld, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt ! Volstrekte willekeur en onrechtvaardig !
Wolvers/Tilstra
op 5 februari 2024
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: december 2023
Terugreis stoelen gereserveerd en betaald. Maar in het vliegtuig aangekomen , waren ze door iemand anders ook gereserveerd. Kwamen op een rij stoelen terecht die gratis waren. Hebben meerdere keren klacht ingediend om het geld van de betaald , maar niet gekregen stoelen terug te krijgen. Maar nog steeds na 2 maanden geen enkele reaktie, laat staan dat de € 89,00 teruggestort is.
Stanley de Vries
op 7 december 2023
bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: november 2023
Contact met deze luchtvaartmaatschappij is een drama. Kofferst niet meegenomen en totaal onbereikbaar. weekend niet bereikbaar en je wordt hierna van het kastje naar de muur gestuurd. Mensen bij easy jet hebben werkelijk geen idee wat ze aan het doen zijn. ga nooit maar dan ook nooit met deze maatschappij. een weekendje weg, wekenlang ellende met contact leggen of informatie krijgen. continue wordt je voorgelogen.
C.Stap
op 4 december 2023
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: augustus 2023
We hadden ruim een uur vertraging op de terug vlucht naar Amsterdam buiten dat , bleek ons koffertje iets te groot als handbagage.
Terwijl op de heenweg dit wel de juiste afmeting had,?.
Kosten€59. Heb klacht ingediend achteraf bij klantenservice maar nooit reactie gehad. Ik vloog altijd met deze maatschappij maar mij zien ze dus nooit meer!,
Kan er nog boos om worden,gewoon onbeschoft om niet te reageren op schriftelijke klachten!
Lukas
op 21 november 2023
bestemming: Kroatië / Split, reisperiode: september 2023
Raakte onze koffer voor 3 dagen kwijt waardoor we honderden euros moesten uitgeven aan spullen. ze compenseren volgens hun eigen regels maar 100 euro, maar zelfs dat hebben ze na 3 maanden nog niet gedaan, ondanks dat ik er elke maand achteraan ga. vreselijke klantenservice, en ook het process van onze koffers krijgen was erg moeilijk
Bep
op 15 november 2023
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: november 2023
Op onze vlucht bleek dat onze hand bagage net 1 cm. te groot was, Heb meerdere keren met Easyjet gevlogen en deze hand bagage koffer was noot een probleem, De dame bij het inchecken was arrogant en er werd met 2 maten gemeten, niet van origine Nederlandse passagiers mochten koffers meenemen in het vliegtuig die echt velen malen te groot waren. Verder bleek er legio ruimte te zijn in het vliegtuig. Nu passen wij onze bagage aan voor een Week Egypte en per koffertje hadden we 7 Kg. handbagage als we dit in 1 koffer hadden ingecheckt waren we minder geld kwijt geweest. Bijkomstigheid is dat we er bij nader inzien achter kwamen dat er voor de terug reis helemaal geen hand bagage mee mocht dan alleen tegen betaling. Op zijn minst is dit zeer klant onvriendelijk te noemen.
Op de heen reis een vraag gesteld aan de steward echter heb hem moeten vragen net voor de landing of hij nog een antwoord had.
Allerlei smoesjes maar een sorry was er niet bij.
Verder werd ons net voor de terug vlucht gemeld dat er geen eten aan boord zou zijn. Tijd om dit te halen hadden we niet, op een vlucht van 17:00 tot 22:00 is dit niet echt heel prettig
Al met al is de zienswijze en behandeling van en door Easyjet en haar personeel t.ov. haar passagiers één die veel te wensen over laat. Als als gevolg, een onplezierig begin en einde van onze vakantie en daarboven op een redelijk geprijsde reis dit ineens rond de 200 euro meer is gaan kosten.
Ben er van overtuigd dat er meerdere van dit soort klachten zijn binnengekomen daar er een aantal andere passagiers ook onaangenaam verrast werden.
Luijerink
op 14 november 2023
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2023
Oplichters, iedereen vliegt behalve easyjet en je krijgt niets terug
De hele dag stond er vertraging, tot aankomst vertrekhal, gecanceled, geen desk, niemand bereikbaar, geen alternatief, zoek maar uit, later geen terugbetaling, niets niets, terwijl andere maarschappijen allemaal vlogen, oplichters, ik hoop dat dat her Easyjet kapot gaat. dat dit mogelijk is.oplichting oplichting.
Ellen Oud
op 26 oktober 2023
bestemming: Jordanië, reisperiode: november 2023
Easyjet annuleert net binnen 14 dagen heeft zelf geen alternatief waardoor je aan een duur alternatief moet. De laatste 3 reizen met Easyjet 3 keer te maken gehad met annuleringen en flink extra kosten. Wij vliegen nooit meer met Easyjet.
Bart
op 18 oktober 2023
bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: oktober 2023
Bij het boarden kom je achter de policy van EasyJet. Je koffer is standaard maar je mag 58 Euro betalen omdat het niet aan hun eisen voldoet. Tientallen passagiers waren de pisang. Allemaal bijbetalen ook op de terugreis. Het is pure misleiding wat EasyJet doet. Op hun site staan de standaard maten maar bij het boarden moet je flink betalen. Wat een fail EasyJet. Iedereen is gewaarschuwd voor deze misleidende EasyJet.
Paul
op 28 september 2023
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: september 2023
Ik had de beschrijving vooraf goed gelezen en dus een koffertje van 45x36x20cm gekocht voor aan boord. Echter, vlak voor het instappen werden ik en nog wat anderen uit de rij gehaald omdat de koffertjes te groot zouden zijn. Alleen de wieltjes staken 3cm uit. €.58,= bijbetalen werd zeer onvriendelijk meegedeeld. Het enkeltje kostte €.34,= en mijn koffertje was duurder. Ze doen het erom. Ik zag ze langs de rijen lopen wetende dat de standaard maat koffertjes allemaal niet in de metalen pas bak passen en deze mensen uit de rij halen. Het is gewoon pure maffia dat EasyJet. Oplichtingspraktijken! Ik ga nooit meer met hen mee want goedkoop is duurkoop. Dan maar meer betalen voor een betere reiservaring in alles, ook aan boord.
John Kuipers
op 25 september 2023
bestemming: Engeland / Bristol, reisperiode: september 2023
De slechtste klanten no service ooit, ik vlieg nooit weer met jullie
Sue
op 18 augustus 2023
bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: augustus 2023
Handbagage te groot wegens kleine zelf bedachte formaten van Easyjet. 2x 58,- bijbetalen. De terugreis wilden we handbagage bijboeken, zou ons 40,- per rolkoffeetje kosten. we hebben de koffers laten staan en alles in een strandtas gepropt, geen extra cent meer naar deze oplichters
Volgens de IATA is de algemene regel voor het reizen met handbagage dat het formaat niet groter mag zijn dan 56 cm hoog, 45 cm breed en 25 cm diep. Ik hoop van harte dat ze Easyjet eruit gooien
Sue
op 12 augustus 2023
bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: augustus 2023
Reis met EasyJet rampzalig. Chagerijnig personeel, handbagage peperduur (58,-) per koffer bijbetaals) vd terugreis willen apart handbagage boeken kost ook 40,-po. Afzetters.
Alex Hornhuis
op 7 juni 2023
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: mei 2023
Er zat een fout in de voornaam op mijn ticket. Daar kwamen we op de terugreis achter tijdens het boarden. Ik mocht niet mee en mijn partner moest maar alleen gaan. Ik bleef achter terwijl het vliegtuig vertrok. Personeel zei: "zoek het maar uit". Ticket aanpassen mocht niet. Ik kon niets anders doen dan een nieuw ticket kopen en hopen dat ik nog thuis kon komen. Ik uiteindelijk per toeval nog gelukt. Er was nog één stoel vrij.
Duur foutje, maar de belabberde service was verschrikkelijk. Totale paniek.
Melvin
op 23 mei 2023
bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: mei 2022
Easyjet houd NIET de gemiddelde maat voor handbagage aan,
maar een koffer/tas met de maximale lengte van 45cm,
dit is bij de meeste maatschappijen zeker 10cm meer. Ik reis al 10 jaar met dezelfde handbagage koffer, maar nu koste het me 48 euro boete omdat de wieltjes 2 cm uitstaken.
een vieze manier om geld te verdienen.
NOURB'ness
op 4 mei 2023
bestemming: Spanje / Evissa, reisperiode: april 2023
€ 48 euro voor klein koffertje moet betalen; dat formaat dat ze hanteren bestaat niet eens en je kunt dus nauwelijks wat handbagage mee. Dan hebben ze het lef mijn tas uit de bergruimte aan boord te halen, want daar moet plaatst worden gemaakt voor een 10-tal giga 1mx0.5mx1.5m koffers van speedline passagiers. Nou breekt mijn klomp: ik betaal al bloedgeld dat mijn koffertje mee kan, maar dat ging in het ruim. Komen ze aanzetten met de kolossen van 'handbagage' van hun speedline passagiers, die beter een privejet moeten boeken. Als ze ruimte willen besparen is het misschien een tip om slankere stewardessen in dienst te nemen ipv dikzak ASHLEY.
Version for English speaking customers and company owners:
Pure extortion to pay €48 extra for luggage that goes to the cargo-load; required size for cabin case is not even commercially available. Despite the fact I paid extra for my baggage, these gangsters have the nerve to take out my handbag from the overhead cabin to put in gigantic oversized 1mx0.5mx1.5m trolleys of their speedline customers to create space in the compartments! These passengers should travel by private jet and other paying customers shouldn’t be duped by their issues. This is a free hint for your company: employ more slender stewardesses to save space and carry-on weight instead of fatso ASHLEY.
Jan Philippa
op 10 april 2023
bestemming: Schotland / Glasgow, reisperiode: april 2023
Het gevoel van een geweldige 10 dagen-trip door Schotland met mijn zoon werd met een geweldig vervelend gevoel afgesloten. Door Easyjet! Toen ik in de terminal het vliegtuig 2ilde instappen werd ik uit de rij gehaald. Mijn handbagage was te groot. NB : de kleinste trolley die er is, die ook nog IN hun voorbeeldtrolley paste!
Maar een zeer onaangenaam mens vond dat het niet zo was. Ik had de keus om 39,99 pond te betalen OF niet mee te mogen. Natuurlijk bleef ik niet aardig maar wel netjes. Geen enkele discussie, haar naam mocht ik niet hebben: privacy.
Puur willekeurig werd ik gekozen , mensen met grotere koffers (zelfs 2!) mochten door.
Het is puur een company-policy, een profit-middel. Op de bon die ik kreeg staat ook niet voor niets 'sale-amount', het is een extra verkoopje.
NOOOOOOOOOIT meer deze bedriegers. EasyJet : IK RAAD HET IEDEREEN AF. MAAK EEN STATEMENT, betaal gewoon wat meer bij maatschappijen die normaal doen.
R schuitemaker
op 13 maart 2023
bestemming: , reisperiode: maart 2023
Schandalige vertoning bij annulering van vlucht geen enkele informatie. en hulp hij omboeken, ze lieten de passagiers gewoon zelf het probleem oplossen,niemand op de luchthaven aanspreekbaar ook balie personeel wist niets.
Stefanie
op 21 februari 2023
bestemming: Egypte / Sharim el sheikh, reisperiode: februari 2022
Zo strebg voor een trolley.Het is belachelijk.50 euro moest ik betalen voor simple handbagage
Danielle
op 14 januari 2023
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: oktober 2022
Geen enkele service vanuit hun kant. medewerker zei dat hij de vlucht zou annuleren, nooit gedaan dus daar gaat al het geld. nemen ook nooit op als je belt
M.L. de Graaf
op 11 januari 2023
bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: juni 2022
Nooit uitgevoerd, geannuleerd. Kosten nog steeds niet vergoed.
T martens
op 6 januari 2023
bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: januari 2022
Mijn dochter zou op 8 januari 2023 terug vliegen naar Amsterdam ze ontvangt een app met helaas uw vlucht is geannuleerd. zij snel een andere vlucht zoeken helaas geen directe te vinden dus dan maar de goedkoopste en ipv 2 uur maar 6 uur vliegen. uur later bericht van easyjet helaas vorige app was een foutje sorry. Nu kan zij natuurlijk kiezen om haar easyjet vlucht te annuleren en dan krijgt zij die vlucht vergoed maar ja dan moet ze ipv 2 uur 6 uur in het vliegtuig en op een rot tijdstip. easyjet komt in de hulp niet verder dan sorry onze fout maar doen er niks mee
Bilal
op 29 december 2022
bestemming: / Nederland, reisperiode: december 2022
Noooit meeer met de vliegtuigmaatschappij doen
Marnix Groenland
op 23 december 2022
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: mei 2022
Waardeloze klantenservice, geeft nooit thuis wanneer het om restitutie van dubbel gefactureerde kosten gaat. Telkens een ander argument waarom het hun verantwoordelijkheid niet is. Weigeren zich te verdiepen in de ontstane situatie. Reageren niet op e-mails. Schuiven verantwoordelijkheid van door collega's gemaakte fouten af op de klant.
Martin
op 24 augustus 2022
bestemming: Oostenrijk / Salzburg, reisperiode: februari 2022
De reis was op zich prima, echter was bij aankomst de koffer zwaar beschadigd. Via een app moet de schade gemeld worden en dat heb ik ook gedaan, waarna gemeld werd dat er een nieuwe koffer opgestuurd zou worden. Nu inmiddels zes maanden en talloze pogingen tot contact met iets wat voor hun klantenservice zou moeten doorgaan (echt nauwelijks bereikbaar) verder, maar nog steeds geen nieuwe koffer...
John
op 9 augustus 2022
bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2022
Eigenlijk is het een tien maar op de terugreis moet je een mondkapje op en die worden niet verstrekt of verkocht. Gelukkig hadden wij er een paar extra zodat we een moeder plus dochter konden voorzien.
Voor de rest een voorbeeldige heen en terugreis waar absoluut niets op aan te merken valt. Bij de incheck balie in Nederland valt echter wel wat aan te merken maar dat ligt geheel aan Schiphol zeg. Wat een chagrijnige ongeorganiseerde meiden zeg, die kunnen (zoals heel Schiphol) nog wat leren van de luchthaven op Mallorca. Daar hebben ze geen personeelstekort en zijn ze zeer vriendelijk, zelfs bij de douane. Dus dikke pluim voor easyJet, en Schiphol; Ga je diep schamen bah...
Melle
op 18 juli 2022
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2022
Een werkelijk verschrikkelijk slechte airline. Extreem slechte organisatie. Terugvlucht gecancelled. Kan gebeuren. Maar Easyjet zelf vloog niet meer terug naar NL binnen 48 uur. Dus dure retourtickets moeten kopen bij andere aanbieder. Easyjet doet er vervolgens alles aan om je niets te hoeven vergoeden. Dat is echt hun beleid. Je wordt van het enen naar het andere formulier gestuurd en van het kastje naar de muur. Heldere vragen beantwoorden ze met standaard geautomatiseerde emails. Klantenservice is niet of nauwelijks bereikbaar en is na 17.00 en in weekend gewoon dicht. Bizar voor een 24/7 operatie. Ik raad iedereen af om met Easyjet te vliegen.
Sissi
op 4 mei 2022
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: mei 2022
We moesten extra betalen voor een koffertje dat zgn niet aan de maten voldeed. Thuis gemeten en was ok. Op de heenweg geen problemen. Op de terugweg moesten we bijbetalen omdat de koffer te groot was. Het ergste is niet eens het bedrag van 25 pond, maar de manier waarop we aangesproken werden en de hele boel afgehandeld werd. Zeer onbeleefd, onbeschoft en klantonvriendelijk! We werden naar de kant gestuurd alsof we een stelletje criminelen waren, alleen omdat we vroegen waarom het op de heenreis geen probleem was en nu wel. Helaas had ik geen meetlint bij me, volgens mij hadden ze de 'meetbak' kleiner gemaakt namelijk. Het ene na het andere koffertje voldeed niet aan de maten! Lekker verdienen zo voor Easy Jet!
Nooit meer vlieg ik met Easy Jet! Ik betaal liever iets meer voor een beetje klantvriendelijkheid!
Andre Rijs
op 25 februari 2022
bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: februari 2022
Easyjet is waardeloos. Vlucht op laatste moment geannuleerd. Crew kon zelf de gate niet vinden. Kosten voor gemiste hotelnacht niet vergoed. Zeer slechte service, zeer slechte airline.
Van Zandbergen
op 15 februari 2022
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: november 2021
Alles perfect geregeld personeel vriendelijk en behulpzaam. Het zou een nog beter zijn wanneer je terugvliegt naar huis iets te eten kan krijgen. Ik had een vlucht om 16u05
Herman en Herma de Haas
op 13 februari 2022
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: januari 2022
De reis en de omboekingen door corona waren gewoon perfect. Het cabine personeel was zeer bekwaam en vriendelijk.
Een klein punt van aan dacht zou kunnen zijn is op de terug reis is toch een avond vlucht de consumptie kwa eten iets beter te hebben daar er geen warme producten waren.
Vol lof en dit was voor ons de eerste keer dat we met Easy-jet vlogen maar ook zeker niet de laatste keer.
Margreet Hofland
op 29 december 2021
bestemming: Engeland / Bristol, reisperiode: januari 2021
De reis moet nog komen maar ik kon niet januari 2022 invullen. Onze tickets zijn omgeboekt naar een ander tijdstip en we konden zogenaamd geld terugvragen, vervolgens zijn ze onbereikbaar. Zogenaamd klopt het boekingsnummer ook niet. Absurd. De vluchten, heen en terug die volgens hen niet doorgaan, kun je overigens nog wel boeken?!
Felice
op 26 oktober 2021
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: oktober 2021
Bsurd slechte beleving gehad met klantenservice van easyjet op Schiphol
Absurde beleving gehad op Schiphol. We waren op tijd om nog bij de balie in te checken, volgens hun regeling. Echter al volgeboekt dus zouden we bij de check-in balie bij het instappen onze stoelen toegewezen krijgen. Ondertussen hebben we steeds proberen te bellen met easy-jet, maar extreem slecht bereikbaar en veel nummers die online staan klopten niet of waren buiten gebruik. Erg vreemd.
Daarnaast was er ook nog eens vertraging van de vlucht, dus hebben we 4 uur in onzekerheid staan wachten. Bij het instappen bleek er geen plek meer te zijn. Het personeel gaf ons aan niet te kunnen helpen, dit moest via easyjet zelf gebeuren. Gelukkig toen toch een nummer gevonden van easyjet waar werd opgenomen. Helaas kon deze medewerker mij heel slecht informeren en totaal niet helpen. Ik wilde namelijk zo snel mogelijk een nieuwe vlucht regelen aangezien we maar een weekendje weg gingen. De medewerker gaf aan dat dit alleen kon via de online klantenservice waar we dan 240 euro pp extra voor moesten neerleggen en pas de volgende dag in de avond eventueel een vlucht konden krijgen. Bovendien moest dit online en kon zij niks doen.
In het reglement van Easyjet staat duidelijk aangegeven dat de maatschappij zo goed en snel mogelijk probeert een nieuwe vlucht te organiseren. Dit werd in mijn beleving juist tegengewerkt. Ook wel extreem gek dat we dan moesten bijbetalen.. Vervolgens gaf de medewerker aan dat zij mij niet verder kon helpen (omdat ik eerder een vlucht wilde en niet wilde bijbetalen) en dat vervanging van vluchten bij de check in van bagage gedaan kon worden. Ik wist al dat dit wel lastig zou worden dus ik gaf aan in het gesprek dat we weggestuurd zouden worden en verwezen zouden worden naar de klantenservice van Easyjet, dus de dame met wie ik nu in gesprek was. Echter werd de medewerker geïrriteerd en kon ze geen oplossing bieden.
Uiteindelijk toch naar de bagage check in gegaan, en inderdaad, niemand kon ons helpen. En blijkbaar werden mensen wel vaker naar hen gestuurd. Dit is een belichaming van van het kastje naar de muur gestuurd worden. Echt een enorm vervelende ervaring. In het beleid van easyjet staat ook dat grondpersoneel ons zou opvangen wanneer er een onterechte weigering is (dus in ons geval, zij hebben zelf overboekt). Dus was niet zo.
Door enorm gebrekkige hulp hebben we toen gekozen voor een last minute vlucht van een andere maatschappij, we zijn uiteindelijk 8 uur later aangekomen en een smak geld neergelegd voor een last minute ticket.
Mijn ervaring is heel slecht, vooral het contact met de klantenservice en hoe het verder is opgepakt. Op basis van hun eigen compensatiebeleid hebben we een claim ingediend vanuit de Verordening 261/2004. Hopelijk kan het vertrouwen nog een beetje opgekrikt worden door een snelle, professionele en klantvriendelijke aanpak van easyjet rondom deze kwestie
Maria Janssen
op 17 september 2021
bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: september 2021
De vluchtwagen prima. Maar een toeslag van 58 euro voor een handbagage koffertje was absurd!
De borger
op 15 augustus 2021
bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: augustus 2021
58 euro betaald voor reguliaire afmeting bij geen enkele maatschaqpij voorgehad pure diefstal boeken nooit meer bij jullie ga dit delen op soc media warwn niet dee enige
Nicole Kelling
op 13 augustus 2021
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: augustus 2021
Ik was niet toegelaten op mijn vlucht naar Amsterdam terwijl ik volledig gevaccineerd ben en een covid test van NHS kon oeverleggen. Het moest een dure prive test zijn. Nul flexibiliteit, geen assistentie, brutale manier van benadering en geen reactie op mijn claim. Ik kan deze airline absoluut niet aanbevelen.
Julia dodds
op 9 februari 2021
bestemming: , reisperiode: december 2019
Omdat deze vliegtuigmaatschappij als enige vliegt naar Belfast. Ik ga hier elk jaar heen om naar mijn familie in Antrim te vliegen en elke keer moet ik weer janken.
Erik calis
op 9 november 2020
bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: november 2020
Service kunnen ander nog wat van leren terugreis geannuleerd ivm met covid. Zelf een foutje gemaakt met het kiezen van voucher of refund. De klanten service heeft alles geregeld binnen een week geld terug bij de creditkaart maatschappij . Echt klasse in deze moeilijke tijd. Bedankt
Chris
op 6 november 2020
bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: november 2020
EasyJet heeft intern de regels aangepast waardoor je op de dag van de vlucht ineens een negative COVID test moet laten zien. Hoewel doet fysiek onmogelijk is was dit door eigen belijd ineens een vereiste.
Resultaat, geen vlucht. Hoop stres en vliegen met klm zonder probleem.
Wilma Ros
op 21 augustus 2020
bestemming: Italië / Catania, reisperiode: september 2020
Op 8 julli 2 retourtjes Amsterdam naar Catania geboekt bij easyjet.
Op 5 aug krijg ik bericht van easyjet dat mijn heenvlucht op 3-9-2020 is geannuleerd.
De terugvlucht op 6-9-2020 gaat wel door, maar hoe kan ik terug vliegen vanaf Catania naar Amsterdam als mijn heenvlucht is geannuleerd?
Ik kan een voucher krijgen of de reis omboeken, in beide heb ik geen zin in omdat ik ivm werk toch niet in de toekomst weer vakantie kan opnemen om alsnog naar Catania te gaan.
Ik wil gewoon mijn geld terug, waar ik ook recht op heb.
Telefonisch niet bereikbaar, je hang uren aan de lijn maar ze nemen nooit op en op diverse mailtjes wordt of niet gereageerd of je krijg een standaard mail terug met informatie waarvan we al op de hoogte zijn en niets mee kunnen.
Graag hoor ik andere reacties over de ervaring en slechte service van easyjet waar ik nooit meer zaken wil doen.
Sandra
op 20 augustus 2020
bestemming: Schotland / Glasgow, reisperiode: augustus 2020
Ivm Corona maatregelen kon de reis niet doorgaan. EasyJet gaf aan alleen telefonisch een voucher te kunnen verstrekken. Na meerdere keren een half uur in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding verbroken.
Robin
op 30 juli 2020
bestemming: , reisperiode: juli 2020
Nooit in mijn leven heb ik een slechtere vlucht meegemaakt en we zijn nog niet eens opgestapt. Verder is het personeel niet vriendelijk noch behulpzaam. De heen en terugvlucht hadden overigens allebei vertraging.
Dus: wil
Je graag reizen zonder comfort, neem dan EasyJet.
Marleen de Laat
op 27 juli 2020
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2020
In mei dit jaar zou ik samen met mijn vriend naar Londen gaan. Door de situatie rondom corona kon dit helaas niet doorgaan. Gelukkig gaf EasyJet direct aan dat dit geen probleem was en kregen wij een voucher. Tot dat moment was het contact met EasyJet prima, maar daarna begon de ellende. Wij hadden namelijk verwacht dat je met een code een nieuwe vlucht kon boeken, maar zo werkt het niet. Je moet een nieuwe vlucht telefonisch boeken (lees: hoge kosten door een onbereikbaar 0900-nummer). Meerdere malen gebeld (lang in de wachtrij, uiteindelijk telefoontjes dienen te verbreken aangezien ik niemand kon bereiken), gemaild en contactformulier toegestuurd, maar we krijgen nergens een reactie op. We willen onze vlucht namelijk plannen op een ander moment en we hebben het hotel al geboekt, vandaar dat we wel zeker willen zijn van onze vlucht. Helaas is EasyJet onbereikbaar. Waarom wordt er niet gewoon een code vrijgegeven waarmee je kunt omboeken? Het lijkt gewoon op een ontmoedigingsbeleid, zodat mensen denken dat ze een voucher krijgen, maar uiteindelijk is deze onbruikbaar als je geen vluchten kunt boeken. Het maakt niet uit op wat voor tijdstip je boekt (vroeg in de ochtend, rond lunchtijd of einde middag), niemand neemt op. Nooit meer EasyJet voor ons en ik hoop ook dat ik met deze recensie andere mensen kan behoeden voor EasyJet!
AW
op 23 juli 2020
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2020
Na 2 pogingen contact, 3e poging succes! Ivm covid-19 zelf ticket omlaten zetten. dankzij flexbiliteit en mededenken van Easyjet zeer tevreden
Harry
op 25 juni 2020
bestemming: Engeland / london, reisperiode: juni 2020
Reis gaat niet door wegens corona. Infovoorziening via website Easyjet en account is lachwekkend slecht: geen enkele definitieve info of vlucht wel of niet doorgaat.
Gerrit Siebelink
op 18 juni 2020
bestemming: Italië / Milan, reisperiode: januari 2020
Deze reis K1HVSB2 is niet door gegaan van wegen COVID-19 uitbraak maar we willen EasyJet toch bedanken voor de geweldige service . We hebben ons reis kosten terug gekregen en hoop in de toekomst weer opnieuw het reis te boeken. Good luck.
Marion & Fred Siebelink
Pieters
op 29 mei 2020
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: maart 2020
Easyjet annuleerde mijn vlucht van Agadir naar Amsterdam van 17-3-2020. Ik kon hem omboeken. Ik boekte om naar London Gatwick op 24-3-2020. Ook deze werd door hen geannuleerd. In principe zou ik nu deze door hen geannuleerde vlucht ook weer moeten kunnen omboeken, of een voucher ontvangen, of geld terug. Wat hebben ze echter gedaan? Ik kan niet meer op mijn vlucht inloggen. Het referentie nr. in combinatie met mijn achternaam werkt niet meer. Mijn reis bestaat gewoon niet meer. Kortom de helft van mijn kosten en reis zijn in rook opgegaan. Ze zijn tot nu toe (dik 2 maanden later) nauwelijks te bereiken, en per mail wordt ik afgepoeierd, omdat ik de tickets via Cheaptickets heb gekocht. Nog steeds geen reden om mijn geannuleerde vlucht uit hun systeem te verwijderen toch? Ik heb ook nog een vlucht staan, die ik wel bij hen (easyjet) betaald heb, en die is ook door hen geannuleerd, en daar kan ik nog wel steeds op inloggen, en omboeken. Beide maatschappijen wijzen naar elkaar als verantwoordelijke, maar ondertussen is mijn vlucht wel verdwenen van de Easyjet site, en dat klopt niet. Vandaar mijn 1.
Jeannette
op 28 mei 2020
bestemming: Zwitserland / Zurich, reisperiode: februari 2020
Onze vlucht werd geannuleerd daarna konden we 1.5 later pas vliegen. We zijn toen met de auto gegaan en zouden ons geld terug krijgen nu is het met jou 28 mei en nog niets terug elke week bellen wij easy yet en hebben al klachten formulier ingevuld maar nog steeds niets terug
Natasja
op 7 mei 2020
bestemming: Engeland / Luton, reisperiode: januari 2020
Ik denk als mensen zich eens wat meer verdiepen in easyJet dat ze voor minder verassingen komen te staan. Ik vlieg maandelijks met easyJet enja het gebeurd wel eens dat ik vertraging heb waar ik smorgens netjes een berichtje van krijg, als ik smiddags vlieg. Je betaald bij easyJet niet de hoofdprijs dus verwacht ik ook niet topservice, het is puur om mij van a naar b te brengen. Er wordt duidelijk gecommuniceerd 1 handbagage dus als jij een extra handtas mee wil nemen moet deze in je handbagage, lijkt mij geen hogere wiskunde. Zorg dat je op tijd aanwezig bent, 2 uur van te voren. Wil je je vlucht verplaatsen tijdens de crisis betaal je het verschil in tickets, net zoals bij een Transavia e.d. Enja bij elke vliegmaatschappij heb je wel eens ongeluk volgens mij zijn daar geen uitzonderingen in. Ik vloog 1 keer met klm en mijn bagage was niet op de vlucht mee gegaan, zwaar balen maar kan wel gebeuren. Over het algemeen ben ik tevreden over easyJet.
Martijn
op 29 april 2020
bestemming: Kroatië / Dubrovnik, reisperiode: september 2019
Misleiding extra kosten auto
Doet er niet toe
op 23 april 2020
bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: maart 2020
Dit is de slechtste airline aller tijden een stelletje onbeschoften klootzakken zijn het zeggen je het geld terug te betalen van de geannuleerode vlucht vervolgens smeren ze je een voucher aan die ik niet wil klantenservice zijn een stelletje onbeschofte horken maar weet jr wat ik heb me geld terug gehaald bij de credit maatschappij dus easyjet krijg lekker het lazarus met je klote zooi
Herman Meijer
op 18 maart 2020
bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: maart 2020
Corana noopt tot beslissingen. Dat begrijpen wij. Maar om bij de eerste berichten vluchten te cancellen, met alle gevolgen voor de reizigers, toont aan dat je geen respect hebt voor je klanten. Want andere maatschappijen vlogen en vliegen namelijk wel volgens schema. Klantenservice onbereikbaar op alle fronten en geen communicatie. Dit lijkt echt nergens naar en ik neem jullie dit als trouwe 70 jarige klant met een hartprobleem ten zeerste kwalijk.
Dick
op 5 maart 2020
bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: mei 2020
Terugvlucht zomaar halve dag eerder. Botte klantenservice zonder gevoel voor de klant. Denk dat daar zelfs een cursus klantgerichtheid niet meer helpt. Nooit meer Easyjet.
Joost
op 4 maart 2020
bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: februari 2020
Vreselijke klantenservice. Ik krijg absoluut geen contact met ze omdat ik de vlucht wil omboeken. Wachtrijen van meer dan 2 uur. Meerdere keren geprobeerd, ook via de online chat.
Yvonne
op 2 maart 2020
bestemming: Engeland / Bristol, reisperiode: februari 2020
Heenreis geen probleem. Terugreis bij boarden uit de rij gehaald omdat ik mijn jas over mijn schouder had. Ook moest mijn tas in de trolley. We moesten 50 pond betalen en onze trolley zou het ruim in gaan. Geprobeerd in gesprek te gaan. Ik zei tegen mijn man, laat maar ik pak wel de pas hoor en betaal, waarop de medewerker aangaf dat ik hem uitschold voor Asshole en dat wij niet mee mochten. Dit woord heb ik pertinent niet gezegd. Hij was niet voor reden vatbaar, heel autoritair en arrogant. Omdat er nog een paar jonge vrouwelijke collega's bij kwamen staan kon er geen gesprek gevoerd worden en werden we zonder pardon verwijderd van het vliegveld. Gevraagd om security (kwam niet) en manager (dat zou hij zelf zijn, want hij absoluut niet was) . Omdat het de laatste vlucht die avond van Bristol was konden we niets anders dan inchecken in het hotel naast het vliegveld (113 euro) en een nieuwe vlucht boeken voor de andere dag. We wilden geen Easyjet meer maar de vlucht met KLM kosten 1000 euro met z'n 2-en. Dus toch weer Easyjet, kosten 512 euro voor 2 personen. Waarom?? Door een knulletje die aan zijn vrouwelijke collega's willen laten zien hoe stoer hij is. Uiteraard laten we het er niet bij zitten maar hoor en lees al overal dat Easyjet zich niets aan trekt van klacht. Ook mensen die wij in hotel en op het vliegveld hierover spraken waren geschokt en gaven aan dat je dit bij Easyjet kan verwachten. Totaal geen service en respect. Wij hebben hierdoor een waardeloos weekend gehad, onze 3 dagen bristol smaken nu heel zuur. Voelen ons aangetast in onze integriteit en normen en waarden. Ik heb nog nooit van mijn leven iemand uitgescholden. Werk zelf op een klantenservice waar we dagelijks alle rottigheid over ons heen krijgen, weet dus heel goed hoe je niet te gedragen.
Ali Moleeio
op 29 februari 2020
bestemming: , reisperiode: februari 2020
De vlucht stond om 15.50 gepland. We stonden om 15.35 voor de gate en heb te horen gekregen dat de gate om 15.20 dicht ging. Veel stress krijgen we dan. We moeten 500 euro betalen om in dezelfde dag naa AMS te reizen omdat er de 1e volgende Easyjet na 2 dagen was. Ik vond jammer dat onze namen niet geroepen werden net als andere vliegmaatschappij. ZONDE
Ahteeuwen-lubbers
op 26 februari 2020
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: februari 2020
24febr van lissabon-Amsterdam vlucht ging Niet door .geen Bericht gehad .moest tot woesdag wachten.zelfmaar vliegtuig geboekt maandag via Düsseldorf met trein naar Amsterdam.vijf pers .ben 74jaar .en zoek het maar uit .vind dit schandalig.
Joshua
op 19 februari 2020
bestemming: Italië / Napels, reisperiode: januari 2019
Dit was de eerste keer dat ik met easy jet heb gevlogen maar al vanaf de eerste vlucht heb ik een heel goed beeld gekregen hoe deze maatschappij in elkaar zit.
Ze geven meldingen die niet kloppen en geven niks om hun gasten. We hadden namelijk een melding gekregen dat het gratis was om handbagage in te checken aangezien hun vliegtuig niet genoeg ruimte heeft voor de aanwezige handbagage. Door deze melding gingen we er van uit dat we onze bagage gratis konden inchecken, alleen blijkt bij de laatste gate dat we hier toch €60, - voor moesten betalen. Het kost echter €30, - wanneer je voorafgaandde de koffer zelf incheckt via de app. Dit is dus pure oplichterij. Zowel omdat de bagage sowieso in het ruim moest en aangezien de koffer ook nog eens in het bagagevak pastte. Zelfs in het metalen testvak om te checken of hij de juiste afmetingen heeft. Het moest met wat kracht maar het lukte wel. Ze proberen op elke manier mogelijk winst te behalen en dit doen ze dus blijkbaar ook door hun eigen gasten op te lichten.
Zelfs Transavia is veel beter qua service en een stuk gastvriendelijker dan Easy jet. Dat easy jet in 2019 een award heeft gewonnen gaat m'n pet teboven. Ik heb namelijk meer dan 30 keer gevlogen met verschillende maatschappijen maar nog nooit heb ik zo'n nare ervaring gehad. De heenweg hebben we namelijk met Transavia gevlogen die me niet extra hebben laten betalen voor de koffer. Dus dan vraag ik me af waar het fout gaat dat dit bij Easy Jet wel moet.
Mijn advies: beter iets meer betalen voor een andere airline dan vrijwillig opgelicht te worden door deze geldgierige wolven.
Bert Nobel
op 16 februari 2020
bestemming: Engeland / Gatwick, reisperiode: februari 2020
De vlucht werd op de avond er voor geannuleerd. Onze zoon zou vanaf Gatwick naar Argentinië vliegen.
Reden: storm Dennis.
Grote onzin. We hebben hem uiteindelijk met de auto weg gebracht. Daar zagen we vele vliegtuigen van Easyjet komen en gaan. Easyjet bedondert de zaak dus gewoon! Dat er een storm was kwam goed uit. Konden ze die als reden gebruiken om niet uit te keren, terwijl er wat anders aan de hand was.
Onze zoon is gelukkig nog op tijd vanuit Gatwick vertrokken met Norwegian Air.
M van den Berg
op 13 februari 2020
bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: januari 2020
Het vliegtuig vertrok meer dan drie uur te laat, dit was onprettig, maar contact met de klantenservice was prima, binnen 4 weken volledig volgens de richtlijnen gecompenseerd.
Victor
op 8 februari 2020
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: november 2019
Easyjet? gewoon een bijzonder slecht amateur vervoerder, absoluut niet waard om mensen te vervoeren, wees slim en probeer ze vermeiden. Dom niet capable klanten service , worden
K S medewerkers geselecteerd en aangenomen door een laag IQ? meesters in slecht luisteren en een houding van" ik luister naar eigen visie, wat de klant zegt doe ik niets mee, want dan zou ze misschien eigen brein aan het werk moet zetten" vreselijk idee,totaal ongeschikt om met mensen om te gaan . management van Easyjet doet je werk en grijp eens in, contact met jullie klanten service is gewoon geen fijn ervaring, laag schaamtevol houding.
Hans
op 4 februari 2020
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: januari 2020
Wc kapot op vlucht.
Gate verkeerd aangegeven waarop je bijna te laat kwam voor de vlucht.
Geen pkek meer daarvoor voor handbagage.
Service slecht.
Je hoeft nog net niet te betalen als je naar de wc gaat.
A.A Petter
op 21 januari 2020
bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: januari 2020
Super slecht gereisd we zouden landen op schiphol dit werd zaventem dan met de bus 3.15 rijden niemand wacht je op geen enkel excuses de trein gemist uiteraard dus nieuwe kaartjes en als je dan belt voor een vergoeding gaan alle deuren dicht ik heb geen goed woord over voor easyJet
Joel den Braber
op 5 januari 2020
bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: januari 2019
Gisteren vlogen wij met Easyjet terug uit Lanzarote.
Er was meer dan 3 uur vertraging. Omdat er een crewlit niet optijd was. Super vervelend! en dan stap je in het vliegtuig na dus uren wachten, zonder enige info, of compensatie is de eerste reactie: er is geen eten aanwezig... ronduit schandalig dat je zo met je passagiers omgaat. 13 uur onderweg geweest om vanuit lanzarote naar Nederland te komen. erg slecht.
voor mij een koude douche!
Evelin
op 21 december 2019
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: december 2019
Easyjet heeft de vlucht geannuleerd wegens slecht weer, terwijl andere luchtvaartmaatschappijen gewoon vlogen. Daarbij hebben we me opnieuw geboekt voor de dag erna, maar dat kon helemaal niet voor mij. Toen ik een chat gestart ben om mijn vlucht te verplaatsen naar een moment die wel kon bij mij, werd de chat beeindigd. Zonder verdere hulp of wat. Echt een klote maatschappij. Dit doe ik niet meer.
Daniël
op 22 oktober 2019
bestemming: Engeland / Gatwick, reisperiode: oktober 2019
De reis ging op zich prima. Via Easyjet ook een auto bij Europcar gehuurd. Ik had alles netjes in orde, maar Europcar weigert de boeking omdat ik geen pincode heb bij mijn creditcard. Daar was ik echt niet van op de hoogte, staat ook nergens in de voorwaarden vermeld. Daar sta je dan, 's avonds laat op Gatwick. Geen andere reisopties, moest ik dus een auto bij een andere verhuurder huren voor 5 x zoveel geld (gewoon met m'n geldige creditcard, maar nu zonder de pin). Deze kosten wilde noch Europcar noch Easyjet vergoeden. Dat is nog tot daaraantoe. Maar Easyjet ging zelfs zo ver dat ze de kosten die ik hen betaald heb voor de huurauto ook niet wil terugstorten. En dat terwijl de overeenkomst geannuleerd is (buiten mijn schuld om, zo vind ik) en Easyjet geen stuiver aan Europcar heeft betaald! Gewoon mijn centjes in hun zak gestopt. En dat terwijl de eerste medewerker via de klachtenlijn begripvol was en toezegde te dit bedrag te zullen gaan terugboeken. Ieder redelijk bedrijf dat klantvriendelijk nastreeft doet dat toch gewoon. Ging niet eens om een heel groot bedrag, maar 't is mijn ogen gewoon niet rechtvaardig.
Wil evertsen
op 14 oktober 2019
bestemming: Frankrijk / toulouse, reisperiode: juni 2019
Easy Jet verdient van mij een 10!!
wat een superservice hebben jullie geboden toen ik met mijn vriendin naat Toulouse ben gevlogen en weer terug naar Nederland. Mijn vriendin had pers. assistentie nodig, het wordt teveel om alles tot in detail te omschrijven hoe we onder de indruk waren van deze superservice. Vanaf dat we op Schiphol waren tot dat we in Toulouse werden opgehaald door mijn man, werden we super geholpen!!! Niets was teveel, zelfs de bagage werd van de band gehaald!! En het is niet de eerste keer dat ik met Easy Jet heb gevlogen. Dit jaar heb ik zeker al 5 keer met Easy Jet gevlogen. geen enkele keer problemen gehad. Easy Jet , wat mij betreft een dikke 10 en ga zo door!!
B Pieterman
op 16 september 2019
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: september 2019
Vlucht was geen probleem. Alleen handbagage. Er staat zo mooi geschreven dat je dat mee mag niet dus. Op de heenreis moest het in het ruim oké geaccepteerd. Op de terugreis waren we op tijd op het vliegveld en 2,5 uur voor vertrek werd ons al meegedeeld dat de handbagage in het ruim moest want het was al vol. Zeer ontevreden over deze handelwijze
Chiqui
op 1 september 2019
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: augustus 2019
Vlucht vertraagd. Slecht communicatie. Ik wilde mijn hand bagage inchecken en mocht het niet, later voor de boarding ik moest dus toch niet mijn hand bagage mee.nemen.....echt heel erg vermoeiend!! Ze maken voor alles en nog wat een probleem!! Ondanks dat hun service middelmatig is.
Roos
op 28 augustus 2019
bestemming: Zwitserland / Genève, reisperiode: augustus 2019
Verschrikkelijk. Begin al met boarden, ik moest van de stewardess mijn rugzak per se onder de stoel doen, zodat ik geen been ruimte meer had. Iedereen met een trolley hoeft dat niet. Je wordt dus gestraft voor het feit dat je minder bagage meeneemt. Dus neem ik volgende keer ook maar zo'n koffertje mee. Vervolgens werd ons gemeld dat we niet konden vertrekken ivm het weer, waarom laat je ons dan boarden?? Ik werd tijdens de vlucht lastig gevallen door een andere passagier, personeel doet of ze het niet zien. Voor mij de volgende keer gewoon weer KLM.
Michel
op 24 augustus 2019
bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: juli 2019
Easyjet cancelled vlucht omdat er personeel niet op is komen dagen. Er wordt ons gezegd dat eerstvolgende vlucht een week later is, maar dat we alternatieve reiskosten kunnen claimen. Het heeft ons met 7 personen 2 dagen en 3000 euro gekost om alsnog in Olbia te komen voor onze vakantie. Na vakantie is mijn vrouw 3 uur bezig geweest op de website van easyjet om gemaakte kosten in te dienen (alle bonnen bijgevoegd). We krijgen nu antwoord uit Mumbai: slechts 125 euro wordt vergoed. Reden: op bonnetjes staat niet alle informatie, bijvoorbeeld 'route die de taxi heeft afgelegd'. Zelfs ticket niet uitgevoerde vlucht wordt niet vergoed. Grrrrrr ……nooit meer easyjet!