Reviews over EasyJet

Pagina 1 van 2 met 118 resultaten

op 18 augustus 2023 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: augustus 2023

Handbagage te groot wegens kleine zelf bedachte formaten van Easyjet. 2x 58,- bijbetalen. De terugreis wilden we handbagage bijboeken, zou ons 40,- per rolkoffeetje kosten. we hebben de koffers laten staan en alles in een strandtas gepropt, geen extra cent meer naar deze oplichters
Volgens de IATA is de algemene regel voor het reizen met handbagage dat het formaat niet groter mag zijn dan 56 cm hoog, 45 cm breed en 25 cm diep. Ik hoop van harte dat ze Easyjet eruit gooien ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 12 augustus 2023 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: augustus 2023

Reis met EasyJet rampzalig. Chagerijnig personeel, handbagage peperduur (58,-) per koffer bijbetaals) vd terugreis willen apart handbagage boeken kost ook 40,-po. Afzetters. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 7 juni 2023 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: mei 2023

Er zat een fout in de voornaam op mijn ticket. Daar kwamen we op de terugreis achter tijdens het boarden. Ik mocht niet mee en mijn partner moest maar alleen gaan. Ik bleef achter terwijl het vliegtuig vertrok. Personeel zei: "zoek het maar uit". Ticket aanpassen mocht niet. Ik kon niets anders doen dan een nieuw ticket kopen en hopen dat ik nog thuis kon komen. Ik uiteindelijk per toeval nog gelukt. Er was nog ťťn stoel vrij.
Duur foutje, maar de belabberde service was verschrikkelijk. Totale paniek. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 23 mei 2023 bestemming: TsjechiŽ / Praag, reisperiode: mei 2022

Easyjet houd NIET de gemiddelde maat voor handbagage aan,
maar een koffer/tas met de maximale lengte van 45cm,
dit is bij de meeste maatschappijen zeker 10cm meer. Ik reis al 10 jaar met dezelfde handbagage koffer, maar nu koste het me 48 euro boete omdat de wieltjes 2 cm uitstaken.
een vieze manier om geld te verdienen.

  • Algemeen 1
op 4 mei 2023 bestemming: Spanje / Evissa, reisperiode: april 2023

Ä 48 euro voor klein koffertje moet betalen; dat formaat dat ze hanteren bestaat niet eens en je kunt dus nauwelijks wat handbagage mee. Dan hebben ze het lef mijn tas uit de bergruimte aan boord te halen, want daar moet plaatst worden gemaakt voor een 10-tal giga 1mx0.5mx1.5m koffers van speedline passagiers. Nou breekt mijn klomp: ik betaal al bloedgeld dat mijn koffertje mee kan, maar dat ging in het ruim. Komen ze aanzetten met de kolossen van 'handbagage' van hun speedline passagiers, die beter een privejet moeten boeken. Als ze ruimte willen besparen is het misschien een tip om slankere stewardessen in dienst te nemen ipv dikzak ASHLEY.
Version for English speaking customers and company owners:
Pure extortion to pay Ä48 extra for luggage that goes to the cargo-load; required size for cabin case is not even commercially available. Despite the fact I paid extra for my baggage, these gangsters have the nerve to take out my handbag from the overhead cabin to put in gigantic oversized 1mx0.5mx1.5m trolleys of their speedline customers to create space in the compartments! These passengers should travel by private jet and other paying customers shouldnít be duped by their issues. This is a free hint for your company: employ more slender stewardesses to save space and carry-on weight instead of fatso ASHLEY.

  • Algemeen 1
op 10 april 2023 bestemming: Schotland / Glasgow, reisperiode: april 2023

Het gevoel van een geweldige 10 dagen-trip door Schotland met mijn zoon werd met een geweldig vervelend gevoel afgesloten. Door Easyjet! Toen ik in de terminal het vliegtuig 2ilde instappen werd ik uit de rij gehaald. Mijn handbagage was te groot. NB : de kleinste trolley die er is, die ook nog IN hun voorbeeldtrolley paste!
Maar een zeer onaangenaam mens vond dat het niet zo was. Ik had de keus om 39,99 pond te betalen OF niet mee te mogen. Natuurlijk bleef ik niet aardig maar wel netjes. Geen enkele discussie, haar naam mocht ik niet hebben: privacy.
Puur willekeurig werd ik gekozen , mensen met grotere koffers (zelfs 2!) mochten door.
Het is puur een company-policy, een profit-middel. Op de bon die ik kreeg staat ook niet voor niets 'sale-amount', het is een extra verkoopje.
NOOOOOOOOOIT meer deze bedriegers. EasyJet : IK RAAD HET IEDEREEN AF. MAAK EEN STATEMENT, betaal gewoon wat meer bij maatschappijen die normaal doen.

  • Algemeen 1
op 13 maart 2023 bestemming: , reisperiode: maart 2023

Schandalige vertoning bij annulering van vlucht geen enkele informatie. en hulp hij omboeken, ze lieten de passagiers gewoon zelf het probleem oplossen,niemand op de luchthaven aanspreekbaar ook balie personeel wist niets.

  • Algemeen 4
op 21 februari 2023 bestemming: Egypte / Sharim el sheikh, reisperiode: februari 2022

Zo strebg voor een trolley.Het is belachelijk.50 euro moest ik betalen voor simple handbagage

  • Algemeen 1
op 14 januari 2023 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: oktober 2022

Geen enkele service vanuit hun kant. medewerker zei dat hij de vlucht zou annuleren, nooit gedaan dus daar gaat al het geld. nemen ook nooit op als je belt

  • Algemeen 1
op 11 januari 2023 bestemming: ItaliŽ / Milaan, reisperiode: juni 2022

Nooit uitgevoerd, geannuleerd. Kosten nog steeds niet vergoed.

  • Algemeen 1
op 6 januari 2023 bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: januari 2022

Mijn dochter zou op 8 januari 2023 terug vliegen naar Amsterdam ze ontvangt een app met helaas uw vlucht is geannuleerd. zij snel een andere vlucht zoeken helaas geen directe te vinden dus dan maar de goedkoopste en ipv 2 uur maar 6 uur vliegen. uur later bericht van easyjet helaas vorige app was een foutje sorry. Nu kan zij natuurlijk kiezen om haar easyjet vlucht te annuleren en dan krijgt zij die vlucht vergoed maar ja dan moet ze ipv 2 uur 6 uur in het vliegtuig en op een rot tijdstip. easyjet komt in de hulp niet verder dan sorry onze fout maar doen er niks mee

  • Algemeen 1
op 29 december 2022 bestemming: / Nederland, reisperiode: december 2022

Noooit meeer met de vliegtuigmaatschappij doen

  • Algemeen 1
op 23 december 2022 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: mei 2022

Waardeloze klantenservice, geeft nooit thuis wanneer het om restitutie van dubbel gefactureerde kosten gaat. Telkens een ander argument waarom het hun verantwoordelijkheid niet is. Weigeren zich te verdiepen in de ontstane situatie. Reageren niet op e-mails. Schuiven verantwoordelijkheid van door collega's gemaakte fouten af op de klant.

  • Algemeen 2
op 24 augustus 2022 bestemming: Oostenrijk / Salzburg, reisperiode: februari 2022

De reis was op zich prima, echter was bij aankomst de koffer zwaar beschadigd. Via een app moet de schade gemeld worden en dat heb ik ook gedaan, waarna gemeld werd dat er een nieuwe koffer opgestuurd zou worden. Nu inmiddels zes maanden en talloze pogingen tot contact met iets wat voor hun klantenservice zou moeten doorgaan (echt nauwelijks bereikbaar) verder, maar nog steeds geen nieuwe koffer...

  • Algemeen 1
op 9 augustus 2022 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2022

Eigenlijk is het een tien maar op de terugreis moet je een mondkapje op en die worden niet verstrekt of verkocht. Gelukkig hadden wij er een paar extra zodat we een moeder plus dochter konden voorzien.
Voor de rest een voorbeeldige heen en terugreis waar absoluut niets op aan te merken valt. Bij de incheck balie in Nederland valt echter wel wat aan te merken maar dat ligt geheel aan Schiphol zeg. Wat een chagrijnige ongeorganiseerde meiden zeg, die kunnen (zoals heel Schiphol) nog wat leren van de luchthaven op Mallorca. Daar hebben ze geen personeelstekort en zijn ze zeer vriendelijk, zelfs bij de douane. Dus dikke pluim voor easyJet, en Schiphol; Ga je diep schamen bah...

  • Algemeen 9
op 18 juli 2022 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2022

Een werkelijk verschrikkelijk slechte airline. Extreem slechte organisatie. Terugvlucht gecancelled. Kan gebeuren. Maar Easyjet zelf vloog niet meer terug naar NL binnen 48 uur. Dus dure retourtickets moeten kopen bij andere aanbieder. Easyjet doet er vervolgens alles aan om je niets te hoeven vergoeden. Dat is echt hun beleid. Je wordt van het enen naar het andere formulier gestuurd en van het kastje naar de muur. Heldere vragen beantwoorden ze met standaard geautomatiseerde emails. Klantenservice is niet of nauwelijks bereikbaar en is na 17.00 en in weekend gewoon dicht. Bizar voor een 24/7 operatie. Ik raad iedereen af om met Easyjet te vliegen.

  • Algemeen 1
op 4 mei 2022 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: mei 2022

We moesten extra betalen voor een koffertje dat zgn niet aan de maten voldeed. Thuis gemeten en was ok. Op de heenweg geen problemen. Op de terugweg moesten we bijbetalen omdat de koffer te groot was. Het ergste is niet eens het bedrag van 25 pond, maar de manier waarop we aangesproken werden en de hele boel afgehandeld werd. Zeer onbeleefd, onbeschoft en klantonvriendelijk! We werden naar de kant gestuurd alsof we een stelletje criminelen waren, alleen omdat we vroegen waarom het op de heenreis geen probleem was en nu wel. Helaas had ik geen meetlint bij me, volgens mij hadden ze de 'meetbak' kleiner gemaakt namelijk. Het ene na het andere koffertje voldeed niet aan de maten! Lekker verdienen zo voor Easy Jet!
Nooit meer vlieg ik met Easy Jet! Ik betaal liever iets meer voor een beetje klantvriendelijkheid!

  • Algemeen 1
op 25 februari 2022 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: februari 2022

Easyjet is waardeloos. Vlucht op laatste moment geannuleerd. Crew kon zelf de gate niet vinden. Kosten voor gemiste hotelnacht niet vergoed. Zeer slechte service, zeer slechte airline.

  • Algemeen 1
op 15 februari 2022 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: november 2021

Alles perfect geregeld personeel vriendelijk en behulpzaam. Het zou een nog beter zijn wanneer je terugvliegt naar huis iets te eten kan krijgen. Ik had een vlucht om 16u05

  • Algemeen 9
op 13 februari 2022 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: januari 2022

De reis en de omboekingen door corona waren gewoon perfect. Het cabine personeel was zeer bekwaam en vriendelijk.
Een klein punt van aan dacht zou kunnen zijn is op de terug reis is toch een avond vlucht de consumptie kwa eten iets beter te hebben daar er geen warme producten waren.
Vol lof en dit was voor ons de eerste keer dat we met Easy-jet vlogen maar ook zeker niet de laatste keer.

  • Algemeen 9
op 29 december 2021 bestemming: Engeland / Bristol, reisperiode: januari 2021

De reis moet nog komen maar ik kon niet januari 2022 invullen. Onze tickets zijn omgeboekt naar een ander tijdstip en we konden zogenaamd geld terugvragen, vervolgens zijn ze onbereikbaar. Zogenaamd klopt het boekingsnummer ook niet. Absurd. De vluchten, heen en terug die volgens hen niet doorgaan, kun je overigens nog wel boeken?!

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2021 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: oktober 2021

Bsurd slechte beleving gehad met klantenservice van easyjet op Schiphol
Absurde beleving gehad op Schiphol. We waren op tijd om nog bij de balie in te checken, volgens hun regeling. Echter al volgeboekt dus zouden we bij de check-in balie bij het instappen onze stoelen toegewezen krijgen. Ondertussen hebben we steeds proberen te bellen met easy-jet, maar extreem slecht bereikbaar en veel nummers die online staan klopten niet of waren buiten gebruik. Erg vreemd.

Daarnaast was er ook nog eens vertraging van de vlucht, dus hebben we 4 uur in onzekerheid staan wachten. Bij het instappen bleek er geen plek meer te zijn. Het personeel gaf ons aan niet te kunnen helpen, dit moest via easyjet zelf gebeuren. Gelukkig toen toch een nummer gevonden van easyjet waar werd opgenomen. Helaas kon deze medewerker mij heel slecht informeren en totaal niet helpen. Ik wilde namelijk zo snel mogelijk een nieuwe vlucht regelen aangezien we maar een weekendje weg gingen. De medewerker gaf aan dat dit alleen kon via de online klantenservice waar we dan 240 euro pp extra voor moesten neerleggen en pas de volgende dag in de avond eventueel een vlucht konden krijgen. Bovendien moest dit online en kon zij niks doen.

In het reglement van Easyjet staat duidelijk aangegeven dat de maatschappij zo goed en snel mogelijk probeert een nieuwe vlucht te organiseren. Dit werd in mijn beleving juist tegengewerkt. Ook wel extreem gek dat we dan moesten bijbetalen.. Vervolgens gaf de medewerker aan dat zij mij niet verder kon helpen (omdat ik eerder een vlucht wilde en niet wilde bijbetalen) en dat vervanging van vluchten bij de check in van bagage gedaan kon worden. Ik wist al dat dit wel lastig zou worden dus ik gaf aan in het gesprek dat we weggestuurd zouden worden en verwezen zouden worden naar de klantenservice van Easyjet, dus de dame met wie ik nu in gesprek was. Echter werd de medewerker geÔrriteerd en kon ze geen oplossing bieden.

Uiteindelijk toch naar de bagage check in gegaan, en inderdaad, niemand kon ons helpen. En blijkbaar werden mensen wel vaker naar hen gestuurd. Dit is een belichaming van van het kastje naar de muur gestuurd worden. Echt een enorm vervelende ervaring. In het beleid van easyjet staat ook dat grondpersoneel ons zou opvangen wanneer er een onterechte weigering is (dus in ons geval, zij hebben zelf overboekt). Dus was niet zo.

Door enorm gebrekkige hulp hebben we toen gekozen voor een last minute vlucht van een andere maatschappij, we zijn uiteindelijk 8 uur later aangekomen en een smak geld neergelegd voor een last minute ticket.

Mijn ervaring is heel slecht, vooral het contact met de klantenservice en hoe het verder is opgepakt. Op basis van hun eigen compensatiebeleid hebben we een claim ingediend vanuit de Verordening 261/2004. Hopelijk kan het vertrouwen nog een beetje opgekrikt worden door een snelle, professionele en klantvriendelijke aanpak van easyjet rondom deze kwestie

  • Algemeen 1
op 17 september 2021 bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: september 2021

De vluchtwagen prima. Maar een toeslag van 58 euro voor een handbagage koffertje was absurd!

  • Algemeen 4
op 15 augustus 2021 bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: augustus 2021

58 euro betaald voor reguliaire afmeting bij geen enkele maatschaqpij voorgehad pure diefstal boeken nooit meer bij jullie ga dit delen op soc media warwn niet dee enige

  • Algemeen 1
op 13 augustus 2021 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: augustus 2021

Ik was niet toegelaten op mijn vlucht naar Amsterdam terwijl ik volledig gevaccineerd ben en een covid test van NHS kon oeverleggen. Het moest een dure prive test zijn. Nul flexibiliteit, geen assistentie, brutale manier van benadering en geen reactie op mijn claim. Ik kan deze airline absoluut niet aanbevelen.

  • Algemeen 1
op 9 februari 2021 bestemming: , reisperiode: december 2019

Omdat deze vliegtuigmaatschappij als enige vliegt naar Belfast. Ik ga hier elk jaar heen om naar mijn familie in Antrim te vliegen en elke keer moet ik weer janken.

  • Algemeen 10
op 9 november 2020 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: november 2020

Service kunnen ander nog wat van leren terugreis geannuleerd ivm met covid. Zelf een foutje gemaakt met het kiezen van voucher of refund. De klanten service heeft alles geregeld binnen een week geld terug bij de creditkaart maatschappij . Echt klasse in deze moeilijke tijd. Bedankt

  • Algemeen 10
op 6 november 2020 bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: november 2020

EasyJet heeft intern de regels aangepast waardoor je op de dag van de vlucht ineens een negative COVID test moet laten zien. Hoewel doet fysiek onmogelijk is was dit door eigen belijd ineens een vereiste.
Resultaat, geen vlucht. Hoop stres en vliegen met klm zonder probleem.

  • Algemeen 1
op 21 augustus 2020 bestemming: ItaliŽ / Catania, reisperiode: september 2020

Op 8 julli 2 retourtjes Amsterdam naar Catania geboekt bij easyjet.
Op 5 aug krijg ik bericht van easyjet dat mijn heenvlucht op 3-9-2020 is geannuleerd.
De terugvlucht op 6-9-2020 gaat wel door, maar hoe kan ik terug vliegen vanaf Catania naar Amsterdam als mijn heenvlucht is geannuleerd?
Ik kan een voucher krijgen of de reis omboeken, in beide heb ik geen zin in omdat ik ivm werk toch niet in de toekomst weer vakantie kan opnemen om alsnog naar Catania te gaan.
Ik wil gewoon mijn geld terug, waar ik ook recht op heb.
Telefonisch niet bereikbaar, je hang uren aan de lijn maar ze nemen nooit op en op diverse mailtjes wordt of niet gereageerd of je krijg een standaard mail terug met informatie waarvan we al op de hoogte zijn en niets mee kunnen.
Graag hoor ik andere reacties over de ervaring en slechte service van easyjet waar ik nooit meer zaken wil doen.

  • Algemeen 1
op 20 augustus 2020 bestemming: Schotland / Glasgow, reisperiode: augustus 2020

Ivm Corona maatregelen kon de reis niet doorgaan. EasyJet gaf aan alleen telefonisch een voucher te kunnen verstrekken. Na meerdere keren een half uur in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding verbroken.

  • Algemeen 1
op 30 juli 2020 bestemming: , reisperiode: juli 2020

Nooit in mijn leven heb ik een slechtere vlucht meegemaakt en we zijn nog niet eens opgestapt. Verder is het personeel niet vriendelijk noch behulpzaam. De heen en terugvlucht hadden overigens allebei vertraging.

Dus: wil
Je graag reizen zonder comfort, neem dan EasyJet.

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2020

In mei dit jaar zou ik samen met mijn vriend naar Londen gaan. Door de situatie rondom corona kon dit helaas niet doorgaan. Gelukkig gaf EasyJet direct aan dat dit geen probleem was en kregen wij een voucher. Tot dat moment was het contact met EasyJet prima, maar daarna begon de ellende. Wij hadden namelijk verwacht dat je met een code een nieuwe vlucht kon boeken, maar zo werkt het niet. Je moet een nieuwe vlucht telefonisch boeken (lees: hoge kosten door een onbereikbaar 0900-nummer). Meerdere malen gebeld (lang in de wachtrij, uiteindelijk telefoontjes dienen te verbreken aangezien ik niemand kon bereiken), gemaild en contactformulier toegestuurd, maar we krijgen nergens een reactie op. We willen onze vlucht namelijk plannen op een ander moment en we hebben het hotel al geboekt, vandaar dat we wel zeker willen zijn van onze vlucht. Helaas is EasyJet onbereikbaar. Waarom wordt er niet gewoon een code vrijgegeven waarmee je kunt omboeken? Het lijkt gewoon op een ontmoedigingsbeleid, zodat mensen denken dat ze een voucher krijgen, maar uiteindelijk is deze onbruikbaar als je geen vluchten kunt boeken. Het maakt niet uit op wat voor tijdstip je boekt (vroeg in de ochtend, rond lunchtijd of einde middag), niemand neemt op. Nooit meer EasyJet voor ons en ik hoop ook dat ik met deze recensie andere mensen kan behoeden voor EasyJet!

  • Algemeen 1
op 23 juli 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2020

Na 2 pogingen contact, 3e poging succes! Ivm covid-19 zelf ticket omlaten zetten. dankzij flexbiliteit en mededenken van Easyjet zeer tevreden

  • Algemeen 9
op 25 juni 2020 bestemming: Engeland / london, reisperiode: juni 2020

Reis gaat niet door wegens corona. Infovoorziening via website Easyjet en account is lachwekkend slecht: geen enkele definitieve info of vlucht wel of niet doorgaat.

  • Algemeen 1
op 18 juni 2020 bestemming: ItaliŽ / Milan, reisperiode: januari 2020

Deze reis K1HVSB2 is niet door gegaan van wegen COVID-19 uitbraak maar we willen EasyJet toch bedanken voor de geweldige service . We hebben ons reis kosten terug gekregen en hoop in de toekomst weer opnieuw het reis te boeken. Good luck.
Marion & Fred Siebelink

  • Algemeen 9
op 29 mei 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: maart 2020

Easyjet annuleerde mijn vlucht van Agadir naar Amsterdam van 17-3-2020. Ik kon hem omboeken. Ik boekte om naar London Gatwick op 24-3-2020. Ook deze werd door hen geannuleerd. In principe zou ik nu deze door hen geannuleerde vlucht ook weer moeten kunnen omboeken, of een voucher ontvangen, of geld terug. Wat hebben ze echter gedaan? Ik kan niet meer op mijn vlucht inloggen. Het referentie nr. in combinatie met mijn achternaam werkt niet meer. Mijn reis bestaat gewoon niet meer. Kortom de helft van mijn kosten en reis zijn in rook opgegaan. Ze zijn tot nu toe (dik 2 maanden later) nauwelijks te bereiken, en per mail wordt ik afgepoeierd, omdat ik de tickets via Cheaptickets heb gekocht. Nog steeds geen reden om mijn geannuleerde vlucht uit hun systeem te verwijderen toch? Ik heb ook nog een vlucht staan, die ik wel bij hen (easyjet) betaald heb, en die is ook door hen geannuleerd, en daar kan ik nog wel steeds op inloggen, en omboeken. Beide maatschappijen wijzen naar elkaar als verantwoordelijke, maar ondertussen is mijn vlucht wel verdwenen van de Easyjet site, en dat klopt niet. Vandaar mijn 1.

  • Algemeen 1
op 28 mei 2020 bestemming: Zwitserland / Zurich, reisperiode: februari 2020

Onze vlucht werd geannuleerd daarna konden we 1.5 later pas vliegen. We zijn toen met de auto gegaan en zouden ons geld terug krijgen nu is het met jou 28 mei en nog niets terug elke week bellen wij easy yet en hebben al klachten formulier ingevuld maar nog steeds niets terug

  • Algemeen 1
op 7 mei 2020 bestemming: Engeland / Luton, reisperiode: januari 2020

Ik denk als mensen zich eens wat meer verdiepen in easyJet dat ze voor minder verassingen komen te staan. Ik vlieg maandelijks met easyJet enja het gebeurd wel eens dat ik vertraging heb waar ik smorgens netjes een berichtje van krijg, als ik smiddags vlieg. Je betaald bij easyJet niet de hoofdprijs dus verwacht ik ook niet topservice, het is puur om mij van a naar b te brengen. Er wordt duidelijk gecommuniceerd 1 handbagage dus als jij een extra handtas mee wil nemen moet deze in je handbagage, lijkt mij geen hogere wiskunde. Zorg dat je op tijd aanwezig bent, 2 uur van te voren. Wil je je vlucht verplaatsen tijdens de crisis betaal je het verschil in tickets, net zoals bij een Transavia e.d. Enja bij elke vliegmaatschappij heb je wel eens ongeluk volgens mij zijn daar geen uitzonderingen in. Ik vloog 1 keer met klm en mijn bagage was niet op de vlucht mee gegaan, zwaar balen maar kan wel gebeuren. Over het algemeen ben ik tevreden over easyJet.

  • Algemeen 7
op 29 april 2020 bestemming: KroatiŽ / Dubrovnik, reisperiode: september 2019

Misleiding extra kosten auto

  • Algemeen 1
op 23 april 2020 bestemming: Hongarije / Boedapest, reisperiode: maart 2020

Dit is de slechtste airline aller tijden een stelletje onbeschoften klootzakken zijn het zeggen je het geld terug te betalen van de geannuleerode vlucht vervolgens smeren ze je een voucher aan die ik niet wil klantenservice zijn een stelletje onbeschofte horken maar weet jr wat ik heb me geld terug gehaald bij de credit maatschappij dus easyjet krijg lekker het lazarus met je klote zooi

  • Algemeen 1
op 18 maart 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: maart 2020

Corana noopt tot beslissingen. Dat begrijpen wij. Maar om bij de eerste berichten vluchten te cancellen, met alle gevolgen voor de reizigers, toont aan dat je geen respect hebt voor je klanten. Want andere maatschappijen vlogen en vliegen namelijk wel volgens schema. Klantenservice onbereikbaar op alle fronten en geen communicatie. Dit lijkt echt nergens naar en ik neem jullie dit als trouwe 70 jarige klant met een hartprobleem ten zeerste kwalijk.

  • Algemeen 1
op 5 maart 2020 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: mei 2020

Terugvlucht zomaar halve dag eerder. Botte klantenservice zonder gevoel voor de klant. Denk dat daar zelfs een cursus klantgerichtheid niet meer helpt. Nooit meer Easyjet.

  • Algemeen 1
op 4 maart 2020 bestemming: ItaliŽ / Milaan, reisperiode: februari 2020

Vreselijke klantenservice. Ik krijg absoluut geen contact met ze omdat ik de vlucht wil omboeken. Wachtrijen van meer dan 2 uur. Meerdere keren geprobeerd, ook via de online chat.

  • Algemeen 1
op 2 maart 2020 bestemming: Engeland / Bristol, reisperiode: februari 2020

Heenreis geen probleem. Terugreis bij boarden uit de rij gehaald omdat ik mijn jas over mijn schouder had. Ook moest mijn tas in de trolley. We moesten 50 pond betalen en onze trolley zou het ruim in gaan. Geprobeerd in gesprek te gaan. Ik zei tegen mijn man, laat maar ik pak wel de pas hoor en betaal, waarop de medewerker aangaf dat ik hem uitschold voor Asshole en dat wij niet mee mochten. Dit woord heb ik pertinent niet gezegd. Hij was niet voor reden vatbaar, heel autoritair en arrogant. Omdat er nog een paar jonge vrouwelijke collega's bij kwamen staan kon er geen gesprek gevoerd worden en werden we zonder pardon verwijderd van het vliegveld. Gevraagd om security (kwam niet) en manager (dat zou hij zelf zijn, want hij absoluut niet was) . Omdat het de laatste vlucht die avond van Bristol was konden we niets anders dan inchecken in het hotel naast het vliegveld (113 euro) en een nieuwe vlucht boeken voor de andere dag. We wilden geen Easyjet meer maar de vlucht met KLM kosten 1000 euro met z'n 2-en. Dus toch weer Easyjet, kosten 512 euro voor 2 personen. Waarom?? Door een knulletje die aan zijn vrouwelijke collega's willen laten zien hoe stoer hij is. Uiteraard laten we het er niet bij zitten maar hoor en lees al overal dat Easyjet zich niets aan trekt van klacht. Ook mensen die wij in hotel en op het vliegveld hierover spraken waren geschokt en gaven aan dat je dit bij Easyjet kan verwachten. Totaal geen service en respect. Wij hebben hierdoor een waardeloos weekend gehad, onze 3 dagen bristol smaken nu heel zuur. Voelen ons aangetast in onze integriteit en normen en waarden. Ik heb nog nooit van mijn leven iemand uitgescholden. Werk zelf op een klantenservice waar we dagelijks alle rottigheid over ons heen krijgen, weet dus heel goed hoe je niet te gedragen.

  • Algemeen 1
op 29 februari 2020 bestemming: , reisperiode: februari 2020

De vlucht stond om 15.50 gepland. We stonden om 15.35 voor de gate en heb te horen gekregen dat de gate om 15.20 dicht ging. Veel stress krijgen we dan. We moeten 500 euro betalen om in dezelfde dag naa AMS te reizen omdat er de 1e volgende Easyjet na 2 dagen was. Ik vond jammer dat onze namen niet geroepen werden net als andere vliegmaatschappij. ZONDE

  • Algemeen 4
op 26 februari 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: februari 2020

24febr van lissabon-Amsterdam vlucht ging Niet door .geen Bericht gehad .moest tot woesdag wachten.zelfmaar vliegtuig geboekt maandag via DŁsseldorf met trein naar Amsterdam.vijf pers .ben 74jaar .en zoek het maar uit .vind dit schandalig.

  • Algemeen 1
op 19 februari 2020 bestemming: ItaliŽ / Napels, reisperiode: januari 2019

Dit was de eerste keer dat ik met easy jet heb gevlogen maar al vanaf de eerste vlucht heb ik een heel goed beeld gekregen hoe deze maatschappij in elkaar zit.
Ze geven meldingen die niet kloppen en geven niks om hun gasten. We hadden namelijk een melding gekregen dat het gratis was om handbagage in te checken aangezien hun vliegtuig niet genoeg ruimte heeft voor de aanwezige handbagage. Door deze melding gingen we er van uit dat we onze bagage gratis konden inchecken, alleen blijkt bij de laatste gate dat we hier toch Ä60, - voor moesten betalen. Het kost echter Ä30, - wanneer je voorafgaandde de koffer zelf incheckt via de app. Dit is dus pure oplichterij. Zowel omdat de bagage sowieso in het ruim moest en aangezien de koffer ook nog eens in het bagagevak pastte. Zelfs in het metalen testvak om te checken of hij de juiste afmetingen heeft. Het moest met wat kracht maar het lukte wel. Ze proberen op elke manier mogelijk winst te behalen en dit doen ze dus blijkbaar ook door hun eigen gasten op te lichten.
Zelfs Transavia is veel beter qua service en een stuk gastvriendelijker dan Easy jet. Dat easy jet in 2019 een award heeft gewonnen gaat m'n pet teboven. Ik heb namelijk meer dan 30 keer gevlogen met verschillende maatschappijen maar nog nooit heb ik zo'n nare ervaring gehad. De heenweg hebben we namelijk met Transavia gevlogen die me niet extra hebben laten betalen voor de koffer. Dus dan vraag ik me af waar het fout gaat dat dit bij Easy Jet wel moet.
Mijn advies: beter iets meer betalen voor een andere airline dan vrijwillig opgelicht te worden door deze geldgierige wolven.

  • Algemeen 3
op 16 februari 2020 bestemming: Engeland / Gatwick, reisperiode: februari 2020

De vlucht werd op de avond er voor geannuleerd. Onze zoon zou vanaf Gatwick naar ArgentiniŽ vliegen.
Reden: storm Dennis.
Grote onzin. We hebben hem uiteindelijk met de auto weg gebracht. Daar zagen we vele vliegtuigen van Easyjet komen en gaan. Easyjet bedondert de zaak dus gewoon! Dat er een storm was kwam goed uit. Konden ze die als reden gebruiken om niet uit te keren, terwijl er wat anders aan de hand was.
Onze zoon is gelukkig nog op tijd vanuit Gatwick vertrokken met Norwegian Air.

  • Algemeen 1
op 13 februari 2020 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: januari 2020

Het vliegtuig vertrok meer dan drie uur te laat, dit was onprettig, maar contact met de klantenservice was prima, binnen 4 weken volledig volgens de richtlijnen gecompenseerd.

  • Algemeen 9
op 8 februari 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: november 2019

Easyjet? gewoon een bijzonder slecht amateur vervoerder, absoluut niet waard om mensen te vervoeren, wees slim en probeer ze vermeiden. Dom niet capable klanten service , worden
K S medewerkers geselecteerd en aangenomen door een laag IQ? meesters in slecht luisteren en een houding van" ik luister naar eigen visie, wat de klant zegt doe ik niets mee, want dan zou ze misschien eigen brein aan het werk moet zetten" vreselijk idee,totaal ongeschikt om met mensen om te gaan . management van Easyjet doet je werk en grijp eens in, contact met jullie klanten service is gewoon geen fijn ervaring, laag schaamtevol houding.

  • Algemeen 1
op 4 februari 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: januari 2020

Wc kapot op vlucht.
Gate verkeerd aangegeven waarop je bijna te laat kwam voor de vlucht.
Geen pkek meer daarvoor voor handbagage.
Service slecht.
Je hoeft nog net niet te betalen als je naar de wc gaat.

  • Algemeen 2
op 21 januari 2020 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: januari 2020

Super slecht gereisd we zouden landen op schiphol dit werd zaventem dan met de bus 3.15 rijden niemand wacht je op geen enkel excuses de trein gemist uiteraard dus nieuwe kaartjes en als je dan belt voor een vergoeding gaan alle deuren dicht ik heb geen goed woord over voor easyJet

  • Algemeen 1
op 5 januari 2020 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: januari 2019

Gisteren vlogen wij met Easyjet terug uit Lanzarote.
Er was meer dan 3 uur vertraging. Omdat er een crewlit niet optijd was. Super vervelend! en dan stap je in het vliegtuig na dus uren wachten, zonder enige info, of compensatie is de eerste reactie: er is geen eten aanwezig... ronduit schandalig dat je zo met je passagiers omgaat. 13 uur onderweg geweest om vanuit lanzarote naar Nederland te komen. erg slecht.

voor mij een koude douche!

  • Algemeen 3
op 21 december 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: december 2019

Easyjet heeft de vlucht geannuleerd wegens slecht weer, terwijl andere luchtvaartmaatschappijen gewoon vlogen. Daarbij hebben we me opnieuw geboekt voor de dag erna, maar dat kon helemaal niet voor mij. Toen ik een chat gestart ben om mijn vlucht te verplaatsen naar een moment die wel kon bij mij, werd de chat beeindigd. Zonder verdere hulp of wat. Echt een klote maatschappij. Dit doe ik niet meer.

  • Algemeen 1
op 22 oktober 2019 bestemming: Engeland / Gatwick, reisperiode: oktober 2019

De reis ging op zich prima. Via Easyjet ook een auto bij Europcar gehuurd. Ik had alles netjes in orde, maar Europcar weigert de boeking omdat ik geen pincode heb bij mijn creditcard. Daar was ik echt niet van op de hoogte, staat ook nergens in de voorwaarden vermeld. Daar sta je dan, 's avonds laat op Gatwick. Geen andere reisopties, moest ik dus een auto bij een andere verhuurder huren voor 5 x zoveel geld (gewoon met m'n geldige creditcard, maar nu zonder de pin). Deze kosten wilde noch Europcar noch Easyjet vergoeden. Dat is nog tot daaraantoe. Maar Easyjet ging zelfs zo ver dat ze de kosten die ik hen betaald heb voor de huurauto ook niet wil terugstorten. En dat terwijl de overeenkomst geannuleerd is (buiten mijn schuld om, zo vind ik) en Easyjet geen stuiver aan Europcar heeft betaald! Gewoon mijn centjes in hun zak gestopt. En dat terwijl de eerste medewerker via de klachtenlijn begripvol was en toezegde te dit bedrag te zullen gaan terugboeken. Ieder redelijk bedrijf dat klantvriendelijk nastreeft doet dat toch gewoon. Ging niet eens om een heel groot bedrag, maar 't is mijn ogen gewoon niet rechtvaardig.

  • Algemeen 3
op 14 oktober 2019 bestemming: Frankrijk / toulouse, reisperiode: juni 2019

Easy Jet verdient van mij een 10!!
wat een superservice hebben jullie geboden toen ik met mijn vriendin naat Toulouse ben gevlogen en weer terug naar Nederland. Mijn vriendin had pers. assistentie nodig, het wordt teveel om alles tot in detail te omschrijven hoe we onder de indruk waren van deze superservice. Vanaf dat we op Schiphol waren tot dat we in Toulouse werden opgehaald door mijn man, werden we super geholpen!!! Niets was teveel, zelfs de bagage werd van de band gehaald!! En het is niet de eerste keer dat ik met Easy Jet heb gevlogen. Dit jaar heb ik zeker al 5 keer met Easy Jet gevlogen. geen enkele keer problemen gehad. Easy Jet , wat mij betreft een dikke 10 en ga zo door!!

  • Algemeen 10
op 16 september 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: september 2019

Vlucht was geen probleem. Alleen handbagage. Er staat zo mooi geschreven dat je dat mee mag niet dus. Op de heenreis moest het in het ruim okť geaccepteerd. Op de terugreis waren we op tijd op het vliegveld en 2,5 uur voor vertrek werd ons al meegedeeld dat de handbagage in het ruim moest want het was al vol. Zeer ontevreden over deze handelwijze

  • Algemeen 3
op 1 september 2019 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: augustus 2019

Vlucht vertraagd. Slecht communicatie. Ik wilde mijn hand bagage inchecken en mocht het niet, later voor de boarding ik moest dus toch niet mijn hand bagage mee.nemen.....echt heel erg vermoeiend!! Ze maken voor alles en nog wat een probleem!! Ondanks dat hun service middelmatig is.

  • Algemeen 4
op 28 augustus 2019 bestemming: Zwitserland / GenŤve, reisperiode: augustus 2019

Verschrikkelijk. Begin al met boarden, ik moest van de stewardess mijn rugzak per se onder de stoel doen, zodat ik geen been ruimte meer had. Iedereen met een trolley hoeft dat niet. Je wordt dus gestraft voor het feit dat je minder bagage meeneemt. Dus neem ik volgende keer ook maar zo'n koffertje mee. Vervolgens werd ons gemeld dat we niet konden vertrekken ivm het weer, waarom laat je ons dan boarden?? Ik werd tijdens de vlucht lastig gevallen door een andere passagier, personeel doet of ze het niet zien. Voor mij de volgende keer gewoon weer KLM.

  • Algemeen 1
op 24 augustus 2019 bestemming: ItaliŽ / SardiniŽ, reisperiode: juli 2019

Easyjet cancelled vlucht omdat er personeel niet op is komen dagen. Er wordt ons gezegd dat eerstvolgende vlucht een week later is, maar dat we alternatieve reiskosten kunnen claimen. Het heeft ons met 7 personen 2 dagen en 3000 euro gekost om alsnog in Olbia te komen voor onze vakantie. Na vakantie is mijn vrouw 3 uur bezig geweest op de website van easyjet om gemaakte kosten in te dienen (alle bonnen bijgevoegd). We krijgen nu antwoord uit Mumbai: slechts 125 euro wordt vergoed. Reden: op bonnetjes staat niet alle informatie, bijvoorbeeld 'route die de taxi heeft afgelegd'. Zelfs ticket niet uitgevoerde vlucht wordt niet vergoed. Grrrrrr ÖÖnooit meer easyjet!

  • Algemeen 1
op 28 juli 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2018

Beste Easyjet,

Zoals je vast begrijpt, was het niet leuk om te horen dat we vrijdag (terwijl we al bezig waren met het vertrek) te horen kregen dat onze vlucht naar huis (Londen Gatwick-Schiphol) was geannuleerd..
Na een stressvolle periode van omboeken (naar zondag, TWEE dagen later!), zorgen voor accomodatie en alle bijbehorende zaken, hebben we ons erbij neer kunnen leggen.
Het omgaan met deze annulering vanuit jullie organisatie was al een ronduit vervelende ervaring. We kregen niets te horen, maar werden steeds uit de Ďwachtrijí van de telefoon gegooid en alles was Ďin gesprekí.
Zelf een nieuwe vlucht moeten regelen, werk en afspraken in Nederland voor het weekend moeten afzeggen. Dit was op zichzelf al een ontzettend vervelende ervaring en de Ďhulpí of uberhaupt
Ďtoegemoetkomingí was compleet afwezig.

Afijn, eenmaal twee dagen later: blij dat we eindelijk naar huis konden, kregen we net vanochtend (bij onze TWEEDE vlucht) dat deze OOK is geannuleerd.

We zitten inmiddels al bijna een uur in de wachtrij om contact met jullie op te nemen en Ďvia de chatí zijn ook nog eens alle medewerkers bezig. Het verhaal herhaalt zichzelf; weer geen informatie gekregen over onze vlucht (andere airlines gaan trouwens wťl!), en geen idee wanneer we nu naar huis kunnen.

Jullie menen Ďbinnen 48 uurí iedereen op een alternatieve manier op hun bestemming te krijgen, dus ik hoop dat we vandaag nog kunnen vertrekken.
Morgen Ďbegintí (begon dit weekend dus al, en niemand gelooft het als je afzegt omdat je vliegtuig WEER is geannuleerd) ons werk en onze afspraken weer, en is het van groot belang dat we deze niet weer 2 dagen moeten verschuiven. We kunnen niet bezig blijven.

  • Algemeen 1
op 26 juli 2019 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: juli 2019

Na annulering vlucht zijn we in Edinburgh prima opgevangen. Easyjet regelde een mooi hotel. Volpension en nog gratis drankjes buiten de maaltijden om. En dat terwijl Easyjet niets aan de ellende op Schiphol kon doen. Zo kan het dus ook! O ja, we kregen ook nog pasjes waarmee we gratis consumpties op de luchthaven kunnen krijgen.

  • Algemeen 10
op 23 juli 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juli 2019

De messen waaren niet aardig
Je moet je hand tas weg doen zonderen een reden.
Ik ga nooit meer met deze vliegtuig

  • Algemeen 1
op 6 juli 2019 bestemming: ItaliŽ / Milaan, reisperiode: juli 2018

Vlucht geannuleerd en verder zoek je het maar uit......
Ze bieden nog net aan om de ticket terug the betalen maar ondanks dat er later nog een vlucht is met op dat moment nog plaatsen wordt daar niet over gesproken. Uiteraard ook niet over de vergoeding waar je recht op hebt. We verliezen een dag en een hotelnacht dus is er schade. Nu is er schade ťn de schande van het waardeloze optreden van EasyJet . Als het even kan, kies voor een fatsoenlijke airline!! En dat is dit niet!!

  • Algemeen 1
op 3 juni 2019 bestemming: TsjechiŽ / Praag, reisperiode: juni 2019

Ik en mijn vriendin hadden onze ticket al maanden van te voren gekocht. Omdat wij de laatste waren die incheckte, was het overboekt. We moesten dus wachten op de eerst volgende vlucht. Die kwam pas om 18:45.

Op dit moment zit ik nog in het vliegtuig en deze heeft inmiddels ook al 2 uur vertraging. Enige wat ze aanbieden is een glas water...

Nooit meer easy jet voor mij!!!

  • Algemeen 1
op 12 mei 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2019

Betreurenswaardig slechte service. Vliegtuigen 80% van de tijd veel te laat en personeel arrogant en onbeschoft

  • Algemeen 1
op 8 mei 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2018

Slechtste vliegtuigmaatschappij waarmee ik ooit heb gevlogen. Onklantvriendelijk, onbeschoft en proberen op elke manier geld van je af te troggelen.

  • Algemeen 1
op 22 april 2019 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: april 2019

18 april zouden wij om 18.40 met easy jet naar edinburgh vliegen (vluchtnummer eju9926) echter kregen wij in het vliegtuig te horen dat we vertraging hadden door een technisch mankement wat ze wouden proberen op te lossen. Na 2 uur in het vliegtuig te hebben gezeten kregen we te horen dat de vlucht geannuleerd werd. Vervolgens werden we na een balie gestuurd in de vertrekhallen. Echter stond ons hier een totaal onprofessionele crew op te wachten. Er werd totaal niet geinformeerd. In plaats daarvan stonden een paar van de grondstewardessen met elkaar te lallen en daarnaast te roddelen over lastige passagiers waar wij bij stonden. Na half elf kregen we dan eindelijk een hotel toegewezen, vervolgens kun je ook daar weer een uur op de bus wachten. Tevens kregen we te horen dat we de volgende dag pas om half 2 's middags zouden vliegen. Na ons idee zou dit toch op z'n minst in de ochtend moeten zijn. Zo heeft het namelijk erg veel invloed op een reis. Wij snappen heel goed dat het allemaal mensenwerk blijft en dat vertragingen of geannuleerde vluchten dus voor kunnen komen. Echter is er bij passagiers op dat moment veel behoefte aan begrip, begeleiding en informatie. Erg jammer dat ze dit bij easy jet niet lijken te begrijpen... voor ons geen easy jet meer!!!!

  • Algemeen 1
op 18 maart 2019 bestemming: ItaliŽ / VenetiŽ, reisperiode: maart 2019

Op schiphol redelijk behandeld, op vliegveld venetie als honden behandeld, omdat we niet gelijk begrepen wat de dame bij de koffer drop off bedoelde. Ons italiaans is niet goed maar dat ze ons uit stond te schelden dat begrepen we wel. Uiteindelijk heeft een passagier achter ons, ons verder geholpen omdat deze dame tierend weg liep. Nooit meer!!!

  • Algemeen 3
op 17 maart 2019 bestemming: ItaliŽ / Napels, reisperiode: februari 2018

We hadden 3 tickets geboekt naar Napels. We hadden van te voren niet
kunnen inchecken. We kregen wel de mededeling dat we ons bij de balie moesten melden.
Bij de balie kregen we te horen dat er maar twee mensen mee konden.
De dame achter het loket zei dat Easy jet altijd 10 % overboekt, dan hadden we de kleine lettertjes maar moeten lezen. Vervolgens moesten
we naar de gate (anders zouden we ook geen vergoeding ontvangen).
Daar was het een grote bende. We moesten wachten tot iedereen aan boord was gegaan en er was inderdaad een plek te weinig. Het 'meisje' achter de balie was ongehoord onbeschoft. Tegen ons, tegen een Italiaanse toerist waarover, achter zijn rug, werd gepraat. Het overige grondpersoneel liep jolig te doen. Er was sprake van passagiers die onder het vliegtuig doorliepen. Ik wist niet dat dit bestond in Nederland.
Ik begrijp werkelijk niet dat Schiphol dit toestaat.
Aan de balie boven in de hal kregen we het 'aanbod' om eind van de middag via Venetie naar Napels te vliegen. Om half elf 's avonds dan eindelijk aangekomen. Eerste vakantiedag weggegooid.
Dat was de eerste en direct de laatste keer vliegen met EASY jet.

  • Algemeen 2
op 2 maart 2019 bestemming: Engeland / Bristol, reisperiode: februari 2019

Vlucht overboekt. Twee weken tevoren de reis geboekt. Door omstandigheden kon ik niet online inchecken. Op schiphol en Bristol, kwam ik op de reserve lijst te staan. Raar gevoel, twee weken tevoren geboekt met bevestiging en dan geen stoel beschikbaar. Voorlopig geen Easy Jet. Zegt men wij betalung uw volledige hotel kosten. Maar daar zit ik niet op te wachten, ik heb gewoon optijd geboekt dan verwacht ik een zitplaats, op welke vorm ik ook incheckt.

  • Algemeen 2
op 7 februari 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: januari 2019

Bij de gate van luton airport werden wij erg onvriendelijk behandeld en dat is nog op zijn zachts uitgedrukt eerst moest ik mijn hand tas in mijn trolley doen en mijn vriend zijn rugtas. Daarna vond ze mijn koffer te groot en dat hij in het ruim moest daarvoor moest ik extra gaan betalen deze mevrouw zij meerdere keren 15 pond maar het was 50 pond 58 euro wat is afgeschreven van mijn rekening eenmaal beneden was er niemand die mijn trolley aan nam en eenmaal terug in nederland nog gebeld met easy yet werd er erg moeilijk gedaan en heb ik mijn geld niet meer terug gekregen. Ik vlieg nooit meer met easy yet

  • Algemeen 1
op 30 december 2018 bestemming: Engeland / Londen-Southend, reisperiode: december 2018

Langs deze weg wil onze speciale dank toezeggen aan de voortreffelijke assistentie die ons verleend is door het personeel van Easyjet en Schiphol bij het verlenen van hun assistentie bij het aan boord gaan en bij aankomst van zowel de heenvlucht als retourvlucht van mijn man en mij. Wij zijn slecht ter been en zijn op zo,n voortreffelijke manier geholpen met alles , hier kan ik bijna niet de woorden vinden om hen te bedanken. Het was werkelijk voortreffelijk en zullen zeker vaker met de Maatschappij gaan vliegen. Chapeau en 1000 keer dank. Zeer tevreden passagiers Adri Buunk en Will Buunk-Hobbelink👍👍👍👍👍

  • Algemeen 10
op 24 september 2018 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: augustus 2018

Tijdens het boeken van mijn retour tickets AMSTERDAM-EDINBOROUGH (4-7 augustus - Ä374,50) vul ik zorgvuldig de persoonlijke informatie van mijn vriendin en mijzelf in. De bewijzen hiervoor heb ik zwart op wit. Toch werd op de boardingpasses alleen onze voorletter vermeld. Hier kwamen wij achter bij het boarden. We moesten 140 euro bijbetalen en werden behandeld als honden. Ik wilde mijn vakantie die hierdoor heel gefrustreerd begon niet verder verpesten door een constructieve klachtbrief te schrijven en deed dit daarom 5 dagen later bij thuiskomst. De maatschappij reageerde 40 dagen later op mijn klacht met de woorden: helaas heeft u de klacht niet binnen 24 uur ingediend en kunnen wij daarom niets voor u doen. Ik vlieg nooit meer met deze maatschappij.

  • Algemeen 2
op 10 september 2018 bestemming: ItaliŽ / Milaan, reisperiode: juni 2018

Extreme vertraging vanuit Milaan (geplande aankomst 20:20 uur; daadwerkelijke aankomst 0:30 uur). Geen informatie aan reizigers op luchthaven van vertrek. Eenmaal aangekomen op Schiphol ben je aan je lot overgelaten. Wij hebben onze trein naar Maastricht door de vertraging gemist en hebben noodgedwongen een hotelovernachting en twee duurdere treinkaartjes moeten kopen. Via Expedia een klacht ingediend maar zij mogen deze niet doorgeven aan EasyJet vanwege bepaalde zakelijke afspraken. Kortom de goedkoop bleek een duurkoop te zijn.Volgende keer vliegen wij met KLM!

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juni 2018

Vlucht vanuit Berlijn geannuleerd wegens overschrijding wettelijk aantal werkuren van de crew (stond op hun eigen app NB), claim ingediend, gemaild, gebeld, gechat maar geen EU-261 vergoeding voor ons, terwijl er hier absoluut geen sprake van 'extraorinary reason' was zoals weersomstandigheden of staking. Klanten worden compleet aan hun lot overgelaten en gefrustreerd afgewimpeld....

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2018 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juli 2018

Vriendelijke medewerkers en een handige app waarmee je zelf alles digitaal kan regelen. Voor een klein bedrag priority bijgeboekt voor extra beenruimte en privileges, waaronder gratis je handbagage laten meenemen als ruimbagage. Bij mijn toekomstige vluchten zal mijn voorkeur weer uitgaan naar easyJet.

  • Algemeen 9
op 2 augustus 2018 bestemming: Nederland / enschede, reisperiode: juli 2018

Ze hebben me in totaal bijna 180 euro voor mn baggage geclaimt en wil de helfst van mn geld terug/

  • Algemeen 2
op 30 juli 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2018

Meest dramatische vliegtuigmaatschappij ooit

  • Algemeen 1
op 26 juni 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: maart 2018

Vlucht geannuleerd op 2 maart 2018 vanwege hevige sneeuwval. Vlucht omboeken lukt niet meer aangezien alle vluchten volgeboekt zijn de dagen erna. Ik kies dus voor de Ferry naar Hoek van Holland. Easyjet biedt mij dezelfde dag de optie om het geld te retourneren. U begrijpt hem al. Easyjet heeft nog steeds niets teruggestort. Verschillende malen alle facturen en ticket overhandigd maar Easyjet laat niets van zich horen. Tot 26 juni want dan krijg ik de vraag van Easyjet Nederland wat de reden was van de annulering was. Met heel luchtvaartmaatschappijen het geval: een vlucht boeken is zo gebeurd maar ojee wanner zij moeten betalen. Schandalige service van Easyjet.

  • Algemeen 1
op 25 juni 2018 bestemming: ItaliŽ / SiciliŽ, reisperiode: juni 2018

Reis geboekt bij Tui, dacht met Transavia te vliegen, werd dus easyJet, was er een beetje sceptisch
Ik vond heen en ook terug reis super
Hadden wel , met bijbetaling een voorkeursbehandeling, maar wel heel erg fijn
Ook schiphol lekker rustig
Dus in een woord, voor ons geweldig

  • Algemeen 10
op 25 juni 2018 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: februari 2018

Easyjet canceled de terug vlucht op zaterdagmorgen. Alternatief om te vliegen is dinsdag! In paniek een vlucht geaccepteerd van EJ dicht bij Nederland met de waarborging om te kunnen cancelen. Easyjet is vervolgens niet bereikbaar en nu zijn de gevolgen voor mij. Ik heb bewijs van mijn acties. Onacceptabel!

  • Algemeen 1
op 21 juni 2018 bestemming: Zwitserland / GenŤve, reisperiode: juni 2018

Door omstandigheden deze vlucht moeten cancellen. 3 uur voor vertrek notabene😬 Wie schetst mijn verbazing dat ik mijn geld via voucher terug krijg
Geheel onverwachts you've made my day😘

  • Algemeen 10
op 3 juni 2018 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: juni 2018

Heen en terugvlucht vertraagd. Heen vlucht te begrijpen ivm weer maar reden vertraging terugvlucht onduidelijk

  • Algemeen 5
op 24 maart 2018 bestemming: Zwitserland / Basel, reisperiode: februari 2018

Claim ingediend omdat de terugreis 3 dagen vertraagd was. Snappen zeker niet dat er ook mensen moeten werken. Dus als alternatief de terugreis per trein genomen. Bon ingediend maar is afgewezen omdat er een alternatief???? was aangeboden. Totaal niet bereikbaar. Zeer klantonvriendelijk.

  • Algemeen 1
op 19 maart 2018 bestemming: Engeland, reisperiode: november 2018

Easyjet liet de terugvlucht uitvallen, maar weigert gemaakte kosten te compenseren. Het formulier op hun website is ook al 3 weken offline voor onderhoud. Oplichters.

  • Algemeen 1
op 19 maart 2018 bestemming: ItaliŽ / Milaan, reisperiode: maart 2018

Op Schiphol geaccepteerde handbagage werd op Malpensa NIET geaccepteerd. Personeel maakte op intimiderende wijze duidelijk dat er extra betaald moet worden voor handbagage om toch mee te kunnen vliegen naar Amsterdam.
Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij EasyJet.

  • Algemeen 1
op 1 januari 2018 bestemming: Schotland / Glasgow, reisperiode: december 2017

Zeer veel vetraging verkeerde informatie rondom vertraging terwijl ieder een netjes optijd vliegt op heenweg 3uur vertrging en terugweg 5uur vertraging easy jet heeft het hele weekend negatief beinvloed denk goed na want hier geld goedkoop is duurkoop

  • Algemeen 1
op 18 december 2017 bestemming: ItaliŽ / Milaan, reisperiode: oktober 2017

Bij de terugreis uit Milaan was mijn koffer beschadigd. Easyjet heeft mij een nieuwe koffer gestuurd. Prima service! De vluchten waren overigens ook prima!

  • Algemeen 9
op 20 november 2017 bestemming: Engeland / Liverpool, reisperiode: november 2017

De vlucht was ruim 2 uur vertraagd en vervolgens moet je je handbagage nog inchecken, waardoor we de laatste trein naar Manchester misten. Easyjet is niet aan te raden, stoelen zijn erg krap vergeleken met andere maatschappijen en het is niet goed geregeld. Dit is de laatste keer vliegen met easyjet

  • Algemeen 2
op 13 november 2017 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: april 2017

Erg fijne vlucht gehad, vriendelijk personeel en goede service.

  • Algemeen 9
op 29 oktober 2017 bestemming: Engeland / London, reisperiode: mei 2017

Op het moment dat we Schiphol binnen kwamen lopen, kwamen we er achter dat de vlucht 2 uur vertraagd was. Deze 2 uur werd 3 uur en uiteindelijk 5 uur. We kregen een een vergoeding waarvan we net geen 2 koppen koffie konden kopen. 5 uur later aangekomen op Londen Gathwick, hadden we het probleem dat we niet meer langs ons hotel konden om ons in te checken en de koffers weg te brengen. Hierdoor waren we verplicht om op Gathwick Airport onze koffers achter te laten. We moesten rennen om de eerst volgende trein te halen die naar het Victoria station ging, omdat we een half uur later kaarten hadden voor de voorstelling van Wicked. Uiteindelijk hebben wij de voorstelling net kunnen halen. Helaas moesten wij daarna weer terug naar het vliegveld om onze koffers op te halen om vervolgens naar ons hotel te kunnen om ons in te checken. En dit in de 36 uur die we maar naar Londen hadden geboekt vanuit huis gerekend.

  • Algemeen 4
op 28 oktober 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: oktober 2017

Drama, op zowel heen als terugreis moest handbagage in het ruim met als gevolg wachten op je handbagage... Daarvoor neem je toch geen handbagage mee! Verder vertraging...

  • Algemeen 3
op 25 oktober 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2017

Fijne mensen goede personeels leden aan boord

  • Algemeen 10
op 29 augustus 2017 bestemming: KroatiŽ / Split, reisperiode: augustus 2017

We vlogen met Easy Jet en de reis was heel comfortabel en alle ging naar wens. Ik zou zo weer met deze maatschappij vliegen.

  • Algemeen 8
op 28 augustus 2017 bestemming: ItaliŽ / Milaan, reisperiode: juli 2017

Het was een goeie vlucht met prima personeel alles verliep goed en waren vriendelijk.

  • Algemeen 8
op 20 augustus 2017 bestemming: ItaliŽ / SardiniŽ, reisperiode: september 2017

Wegens heupoperatie heb ik vorige week 3 dgn nodig gehad om reis te annuleren. Via email was niet mogelijk. Moest tel. via 0900 ... Daar kreeg ik uitleg in onverstaanbaar 'Cockney Engels'. Uiteindelijk over het weekeinde via Facebook kunnen annuleren. Wacht nog op bevestiging van annulering, omdat mijn verzekering zonder deze bevestiging niet uitkeert.

  • Algemeen 3
op 15 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juli 2017

Gewoon prima!!!

  • Algemeen 9
op 24 juli 2017 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juni 2017

Op de site van easyjet staat vermeld dat je je wandelstok als handbagage mee kan nemen. Op het vliegveld van Toulouse bleek dat niet mogelijk te zijn en ik moest betalen voor het vervoer in bagageruimte. Daarbij stuit ik steeds op "o oeps error 404" als ik hun contactformulier voor een klacht klachten op hun site in wil vullen.

  • Algemeen 4
op 5 juli 2017 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juli 2017

Vanwege een medische crisis is er door het cabine personeel geweldig gehandeld. Complimenten.

  • Algemeen 8
  • 1
  • 2
  • Volgende