Schrijf een review

Reviews over EasyJet

Url:

Type reizen: luchtvaartmaatschappij

Logo van EasyJet

Pagina 2 van 2 met 152 resultaten

op 8 mei 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2018

Slechtste vliegtuigmaatschappij waarmee ik ooit heb gevlogen. Onklantvriendelijk, onbeschoft en proberen op elke manier geld van je af te troggelen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 april 2019 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: april 2019

18 april zouden wij om 18.40 met easy jet naar edinburgh vliegen (vluchtnummer eju9926) echter kregen wij in het vliegtuig te horen dat we vertraging hadden door een technisch mankement wat ze wouden proberen op te lossen. Na 2 uur in het vliegtuig te hebben gezeten kregen we te horen dat de vlucht geannuleerd werd. Vervolgens werden we na een balie gestuurd in de vertrekhallen. Echter stond ons hier een totaal onprofessionele crew op te wachten. Er werd totaal niet geinformeerd. In plaats daarvan stonden een paar van de grondstewardessen met elkaar te lallen en daarnaast te roddelen over lastige passagiers waar wij bij stonden. Na half elf kregen we dan eindelijk een hotel toegewezen, vervolgens kun je ook daar weer een uur op de bus wachten. Tevens kregen we te horen dat we de volgende dag pas om half 2 's middags zouden vliegen. Na ons idee zou dit toch op z'n minst in de ochtend moeten zijn. Zo heeft het namelijk erg veel invloed op een reis. Wij snappen heel goed dat het allemaal mensenwerk blijft en dat vertragingen of geannuleerde vluchten dus voor kunnen komen. Echter is er bij passagiers op dat moment veel behoefte aan begrip, begeleiding en informatie. Erg jammer dat ze dit bij easy jet niet lijken te begrijpen... voor ons geen easy jet meer!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 18 maart 2019 bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: maart 2019

Op schiphol redelijk behandeld, op vliegveld venetie als honden behandeld, omdat we niet gelijk begrepen wat de dame bij de koffer drop off bedoelde. Ons italiaans is niet goed maar dat ze ons uit stond te schelden dat begrepen we wel. Uiteindelijk heeft een passagier achter ons, ons verder geholpen omdat deze dame tierend weg liep. Nooit meer!!! ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 17 maart 2019 bestemming: Italië / Napels, reisperiode: februari 2018

We hadden 3 tickets geboekt naar Napels. We hadden van te voren niet
kunnen inchecken. We kregen wel de mededeling dat we ons bij de balie moesten melden.
Bij de balie kregen we te horen dat er maar twee mensen mee konden.
De dame achter het loket zei dat Easy jet altijd 10 % overboekt, dan hadden we de kleine lettertjes maar moeten lezen. Vervolgens moesten
we naar de gate (anders zouden we ook geen vergoeding ontvangen).
Daar was het een grote bende. We moesten wachten tot iedereen aan boord was gegaan en er was inderdaad een plek te weinig. Het 'meisje' achter de balie was ongehoord onbeschoft. Tegen ons, tegen een Italiaanse toerist waarover, achter zijn rug, werd gepraat. Het overige grondpersoneel liep jolig te doen. Er was sprake van passagiers die onder het vliegtuig doorliepen. Ik wist niet dat dit bestond in Nederland.
Ik begrijp werkelijk niet dat Schiphol dit toestaat.
Aan de balie boven in de hal kregen we het 'aanbod' om eind van de middag via Venetie naar Napels te vliegen. Om half elf 's avonds dan eindelijk aangekomen. Eerste vakantiedag weggegooid.
Dat was de eerste en direct de laatste keer vliegen met EASY jet.

  • Algemeen 2
op 2 maart 2019 bestemming: Engeland / Bristol, reisperiode: februari 2019

Vlucht overboekt. Twee weken tevoren de reis geboekt. Door omstandigheden kon ik niet online inchecken. Op schiphol en Bristol, kwam ik op de reserve lijst te staan. Raar gevoel, twee weken tevoren geboekt met bevestiging en dan geen stoel beschikbaar. Voorlopig geen Easy Jet. Zegt men wij betalung uw volledige hotel kosten. Maar daar zit ik niet op te wachten, ik heb gewoon optijd geboekt dan verwacht ik een zitplaats, op welke vorm ik ook incheckt.

  • Algemeen 2
op 7 februari 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: januari 2019

Bij de gate van luton airport werden wij erg onvriendelijk behandeld en dat is nog op zijn zachts uitgedrukt eerst moest ik mijn hand tas in mijn trolley doen en mijn vriend zijn rugtas. Daarna vond ze mijn koffer te groot en dat hij in het ruim moest daarvoor moest ik extra gaan betalen deze mevrouw zij meerdere keren 15 pond maar het was 50 pond 58 euro wat is afgeschreven van mijn rekening eenmaal beneden was er niemand die mijn trolley aan nam en eenmaal terug in nederland nog gebeld met easy yet werd er erg moeilijk gedaan en heb ik mijn geld niet meer terug gekregen. Ik vlieg nooit meer met easy yet

  • Algemeen 1
op 30 december 2018 bestemming: Engeland / Londen-Southend, reisperiode: december 2018

Langs deze weg wil onze speciale dank toezeggen aan de voortreffelijke assistentie die ons verleend is door het personeel van Easyjet en Schiphol bij het verlenen van hun assistentie bij het aan boord gaan en bij aankomst van zowel de heenvlucht als retourvlucht van mijn man en mij. Wij zijn slecht ter been en zijn op zo,n voortreffelijke manier geholpen met alles , hier kan ik bijna niet de woorden vinden om hen te bedanken. Het was werkelijk voortreffelijk en zullen zeker vaker met de Maatschappij gaan vliegen. Chapeau en 1000 keer dank. Zeer tevreden passagiers Adri Buunk en Will Buunk-Hobbelink👍👍👍👍👍

  • Algemeen 10
op 24 september 2018 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: augustus 2018

Tijdens het boeken van mijn retour tickets AMSTERDAM-EDINBOROUGH (4-7 augustus - €374,50) vul ik zorgvuldig de persoonlijke informatie van mijn vriendin en mijzelf in. De bewijzen hiervoor heb ik zwart op wit. Toch werd op de boardingpasses alleen onze voorletter vermeld. Hier kwamen wij achter bij het boarden. We moesten 140 euro bijbetalen en werden behandeld als honden. Ik wilde mijn vakantie die hierdoor heel gefrustreerd begon niet verder verpesten door een constructieve klachtbrief te schrijven en deed dit daarom 5 dagen later bij thuiskomst. De maatschappij reageerde 40 dagen later op mijn klacht met de woorden: helaas heeft u de klacht niet binnen 24 uur ingediend en kunnen wij daarom niets voor u doen. Ik vlieg nooit meer met deze maatschappij.

  • Algemeen 2
op 10 september 2018 bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: juni 2018

Extreme vertraging vanuit Milaan (geplande aankomst 20:20 uur; daadwerkelijke aankomst 0:30 uur). Geen informatie aan reizigers op luchthaven van vertrek. Eenmaal aangekomen op Schiphol ben je aan je lot overgelaten. Wij hebben onze trein naar Maastricht door de vertraging gemist en hebben noodgedwongen een hotelovernachting en twee duurdere treinkaartjes moeten kopen. Via Expedia een klacht ingediend maar zij mogen deze niet doorgeven aan EasyJet vanwege bepaalde zakelijke afspraken. Kortom de goedkoop bleek een duurkoop te zijn.Volgende keer vliegen wij met KLM!

  • Algemeen 1
op 15 augustus 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juni 2018

Vlucht vanuit Berlijn geannuleerd wegens overschrijding wettelijk aantal werkuren van de crew (stond op hun eigen app NB), claim ingediend, gemaild, gebeld, gechat maar geen EU-261 vergoeding voor ons, terwijl er hier absoluut geen sprake van 'extraorinary reason' was zoals weersomstandigheden of staking. Klanten worden compleet aan hun lot overgelaten en gefrustreerd afgewimpeld....

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2018 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juli 2018

Vriendelijke medewerkers en een handige app waarmee je zelf alles digitaal kan regelen. Voor een klein bedrag priority bijgeboekt voor extra beenruimte en privileges, waaronder gratis je handbagage laten meenemen als ruimbagage. Bij mijn toekomstige vluchten zal mijn voorkeur weer uitgaan naar easyJet.

  • Algemeen 9
op 2 augustus 2018 bestemming: Nederland / enschede, reisperiode: juli 2018

Ze hebben me in totaal bijna 180 euro voor mn baggage geclaimt en wil de helfst van mn geld terug/

  • Algemeen 2
op 30 juli 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2018

Meest dramatische vliegtuigmaatschappij ooit

  • Algemeen 1
op 26 juni 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: maart 2018

Vlucht geannuleerd op 2 maart 2018 vanwege hevige sneeuwval. Vlucht omboeken lukt niet meer aangezien alle vluchten volgeboekt zijn de dagen erna. Ik kies dus voor de Ferry naar Hoek van Holland. Easyjet biedt mij dezelfde dag de optie om het geld te retourneren. U begrijpt hem al. Easyjet heeft nog steeds niets teruggestort. Verschillende malen alle facturen en ticket overhandigd maar Easyjet laat niets van zich horen. Tot 26 juni want dan krijg ik de vraag van Easyjet Nederland wat de reden was van de annulering was. Met heel luchtvaartmaatschappijen het geval: een vlucht boeken is zo gebeurd maar ojee wanner zij moeten betalen. Schandalige service van Easyjet.

  • Algemeen 1
op 25 juni 2018 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: juni 2018

Reis geboekt bij Tui, dacht met Transavia te vliegen, werd dus easyJet, was er een beetje sceptisch
Ik vond heen en ook terug reis super
Hadden wel , met bijbetaling een voorkeursbehandeling, maar wel heel erg fijn
Ook schiphol lekker rustig
Dus in een woord, voor ons geweldig

  • Algemeen 10
op 25 juni 2018 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: februari 2018

Easyjet canceled de terug vlucht op zaterdagmorgen. Alternatief om te vliegen is dinsdag! In paniek een vlucht geaccepteerd van EJ dicht bij Nederland met de waarborging om te kunnen cancelen. Easyjet is vervolgens niet bereikbaar en nu zijn de gevolgen voor mij. Ik heb bewijs van mijn acties. Onacceptabel!

  • Algemeen 1
op 21 juni 2018 bestemming: Zwitserland / Genève, reisperiode: juni 2018

Door omstandigheden deze vlucht moeten cancellen. 3 uur voor vertrek notabene😬 Wie schetst mijn verbazing dat ik mijn geld via voucher terug krijg
Geheel onverwachts you've made my day😘

  • Algemeen 10
op 3 juni 2018 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: juni 2018

Heen en terugvlucht vertraagd. Heen vlucht te begrijpen ivm weer maar reden vertraging terugvlucht onduidelijk

  • Algemeen 5
op 24 maart 2018 bestemming: Zwitserland / Basel, reisperiode: februari 2018

Claim ingediend omdat de terugreis 3 dagen vertraagd was. Snappen zeker niet dat er ook mensen moeten werken. Dus als alternatief de terugreis per trein genomen. Bon ingediend maar is afgewezen omdat er een alternatief???? was aangeboden. Totaal niet bereikbaar. Zeer klantonvriendelijk.

  • Algemeen 1
op 19 maart 2018 bestemming: Engeland, reisperiode: november 2018

Easyjet liet de terugvlucht uitvallen, maar weigert gemaakte kosten te compenseren. Het formulier op hun website is ook al 3 weken offline voor onderhoud. Oplichters.

  • Algemeen 1
op 19 maart 2018 bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: maart 2018

Op Schiphol geaccepteerde handbagage werd op Malpensa NIET geaccepteerd. Personeel maakte op intimiderende wijze duidelijk dat er extra betaald moet worden voor handbagage om toch mee te kunnen vliegen naar Amsterdam.
Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij EasyJet.

  • Algemeen 1
op 1 januari 2018 bestemming: Schotland / Glasgow, reisperiode: december 2017

Zeer veel vetraging verkeerde informatie rondom vertraging terwijl ieder een netjes optijd vliegt op heenweg 3uur vertrging en terugweg 5uur vertraging easy jet heeft het hele weekend negatief beinvloed denk goed na want hier geld goedkoop is duurkoop

  • Algemeen 1
op 18 december 2017 bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: oktober 2017

Bij de terugreis uit Milaan was mijn koffer beschadigd. Easyjet heeft mij een nieuwe koffer gestuurd. Prima service! De vluchten waren overigens ook prima!

  • Algemeen 9
op 20 november 2017 bestemming: Engeland / Liverpool, reisperiode: november 2017

De vlucht was ruim 2 uur vertraagd en vervolgens moet je je handbagage nog inchecken, waardoor we de laatste trein naar Manchester misten. Easyjet is niet aan te raden, stoelen zijn erg krap vergeleken met andere maatschappijen en het is niet goed geregeld. Dit is de laatste keer vliegen met easyjet

  • Algemeen 2
op 13 november 2017 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: april 2017

Erg fijne vlucht gehad, vriendelijk personeel en goede service.

  • Algemeen 9
op 29 oktober 2017 bestemming: Engeland / London, reisperiode: mei 2017

Op het moment dat we Schiphol binnen kwamen lopen, kwamen we er achter dat de vlucht 2 uur vertraagd was. Deze 2 uur werd 3 uur en uiteindelijk 5 uur. We kregen een een vergoeding waarvan we net geen 2 koppen koffie konden kopen. 5 uur later aangekomen op Londen Gathwick, hadden we het probleem dat we niet meer langs ons hotel konden om ons in te checken en de koffers weg te brengen. Hierdoor waren we verplicht om op Gathwick Airport onze koffers achter te laten. We moesten rennen om de eerst volgende trein te halen die naar het Victoria station ging, omdat we een half uur later kaarten hadden voor de voorstelling van Wicked. Uiteindelijk hebben wij de voorstelling net kunnen halen. Helaas moesten wij daarna weer terug naar het vliegveld om onze koffers op te halen om vervolgens naar ons hotel te kunnen om ons in te checken. En dit in de 36 uur die we maar naar Londen hadden geboekt vanuit huis gerekend.

  • Algemeen 4
op 28 oktober 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: oktober 2017

Drama, op zowel heen als terugreis moest handbagage in het ruim met als gevolg wachten op je handbagage... Daarvoor neem je toch geen handbagage mee! Verder vertraging...

  • Algemeen 3
op 25 oktober 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: april 2017

Fijne mensen goede personeels leden aan boord

  • Algemeen 10
op 29 augustus 2017 bestemming: Kroatië / Split, reisperiode: augustus 2017

We vlogen met Easy Jet en de reis was heel comfortabel en alle ging naar wens. Ik zou zo weer met deze maatschappij vliegen.

  • Algemeen 8
op 28 augustus 2017 bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: juli 2017

Het was een goeie vlucht met prima personeel alles verliep goed en waren vriendelijk.

  • Algemeen 8
op 20 augustus 2017 bestemming: Italië / Sardinië, reisperiode: september 2017

Wegens heupoperatie heb ik vorige week 3 dgn nodig gehad om reis te annuleren. Via email was niet mogelijk. Moest tel. via 0900 ... Daar kreeg ik uitleg in onverstaanbaar 'Cockney Engels'. Uiteindelijk over het weekeinde via Facebook kunnen annuleren. Wacht nog op bevestiging van annulering, omdat mijn verzekering zonder deze bevestiging niet uitkeert.

  • Algemeen 3
op 15 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juli 2017

Gewoon prima!!!

  • Algemeen 9
op 24 juli 2017 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juni 2017

Op de site van easyjet staat vermeld dat je je wandelstok als handbagage mee kan nemen. Op het vliegveld van Toulouse bleek dat niet mogelijk te zijn en ik moest betalen voor het vervoer in bagageruimte. Daarbij stuit ik steeds op "o oeps error 404" als ik hun contactformulier voor een klacht klachten op hun site in wil vullen.

  • Algemeen 4
op 5 juli 2017 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juli 2017

Vanwege een medische crisis is er door het cabine personeel geweldig gehandeld. Complimenten.

  • Algemeen 8
op 13 mei 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: mei 2017

Vlucht geannuleerd 13 uur voor vertrek , 1e alternatief 32 uur later geen opgave van reden. familie bezoek kan hierdoor niet doorgaan , heel onbetrouwbare maatschappij

  • Algemeen 1
op 30 april 2017 bestemming: Zwitserland, reisperiode: april 2017

Veel Vertraging op beide reizen Op terugreis was het vliegtuig kapot en na landing geen parkeerplek. Op heenreis geen reden gegeven voor vertraging. Foutieve informatie gegeven. Onvriendelijk personeel.

  • Algemeen 3
op 2 maart 2017 bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: februari 2017

Na eerst onverklaard keer op keer vertraging t hebben bleek nadat eindelijk iedereen in t vliegtuig mocht dat d vliegtijden voor d crew overschreden werden.
Werden we voor 4 uurtjes ondergebracht in een ( overigens voortreffelijk) hotel ondergebrachtom d volgende dag gewoon weer 3 uur in t vliegtuig t moeten wachten. Er kon toen zowaar n bekertje water vanaf.
Klachtenafhandeling: een lachertje. Het formulier accepteert gewoon j ibannummer niet. Het beloofde uitzoekenen terugbellen. Natuurlijk nooit gebeurd.
Gelukkig heb ik n rechtsbijstandverzekering

  • Algemeen 4
op 11 januari 2017 bestemming: Italië, reisperiode: januari 2017

Handbagage die op Schiphol wel werd toegelaten, werd op Malpensa/Milaan niet toegelaten. Kreeg geen kans op te passen. Dit overkwam zo'n 20 reizigers. Iedereen kon 47 euro extra voor de bagage betalen. Tevens een uur vertraging.

  • Algemeen 5
op 16 december 2016 bestemming: Frankrijk / Marseille, reisperiode: juli 2016

Super aardige steward en stewardessen!! Op de terug weg bij het inchecken werd aan mij gevraagt of ik mijn handbagage in het ruim wil hebben (gratis) ,dit is mij nog nooit gevraagt door andere maatschappijen..Top service en super aardig in Marseille!!!!

  • Algemeen 9
op 8 november 2016 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: november 2016

Personeel maakt op zeer intimiderende wijze duidelijk dat er extra betaald moet worden voor handbagage om toch mee te kunnen vliegen naar Amsterdam

  • Algemeen 3
op 1 november 2016 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: oktober 2016

Zeer tevreden over de prijs kwaliteit verhouding. Geen vertraging , goed vlucht en vriendelijke en correct personeel!

  • Algemeen 7
op 6 september 2016 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: januari 2016

Voor korte vluchten een prima keus. Zou voor een volgende vlucht binnen Europa weer voor Easyjet kiezen

  • Algemeen 9
op 3 september 2016 bestemming: Italië / Milaan, reisperiode: juni 2016

Alles verliep perfect bij Easyjet

  • Algemeen 10
op 19 mei 2016 bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: mei 2016

Waardeloos bedrijf!!!
Onze vlucht had 9.5 uur vertraging, waardoor wij ons weekend trip niet wouden voortzetten. Op basis van informatie van service-medewerker van Easy Jet hebben wij deze keuze gemaakt. Zij gaf aan dat we recht hadden op € 250,00 per persoon plus een vergoeding voor de gemaakte kosten en gaf ons een folder mee met informatie waarin staat omschreven dat wij er inderdaad recht op hebben.
Nu hebben wij het formulier ingevuld conform de folder krijgen we een bericht terug dat we geen recht hebben op vergoeding omdat we akkoord zijn gegaan met een nieuwe vlucht, de volgende dag! Wat dus absoluut niet waar is. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar en zijn alleen bereid om ons 18 euro per persoon terug te geven (oorspronkelijk bedrag is 458 euro). Als wij dit hadden geweten , hadden wij natuurlijk gekozen om dan alsnog maar te gaan en te accepteren dat we een dag later ( plus gebroken nacht) aankwamen. We hebben al meerder mailen contact gezocht via het contactformulier, want email adres wordt niet op gereageerd, maar wij krijgen iedere keer de deksel op onze neus. Wij waren eerst in de veronderstelling dat de balie medewerker een fout heeft gemaakt en ons per ongeluk niet heeft doorgestreept, maar ook dit wordt door Easy Jet genegeerd.

Wij dan ook zeer ontevreden over de klantvriendelijkheid en raden niemand aan een vlucht te boeken via Easy jet.

  • Algemeen 1
op 18 januari 2016 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juni 2015

Enorm fijne vlucht gehad naar London! Vriendelijk cabinepersoneel en comfortabel vliegtuig!

  • Algemeen 7
op 18 januari 2016 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juli 2015

Alles goed geregeld en verliep heel erg soepel.

  • Algemeen 8
op 9 januari 2016 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: november 2015

Was leuk helaas konden we niet veel zien vanwege het slechte weer .. Wil graag een keer terug en genieten van het lekkere weer.

  • Algemeen 6
op 7 oktober 2015 bestemming: Schotland / Edinburgh, reisperiode: mei 2015

Alles was super duidelijk, hele prettige reis gehad super!!

  • Algemeen 8
op 5 oktober 2015 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: september 2015

Dit was de eerste keer dat ik met EasyJet heb gevlogen. Het was een prima reis. Goede service. Comfortabele stoelen. Het was ook erg fijn dat ik ruime tijd van te voren online kon inchecken zodat ik geen gedoe had om een printer kort van te voren te vinden. Er is wel een lange boarding tijd van ongeveer een uur. Aangezien EasyJet veel stoelen beschikbaar heeft duurt het ook een tijdje voordat iedereen zit en het toestel klaar is voor vertrek. Prima luchtvaartsmaatschappij voor korte vluchten! Het geld is het waard.

  • Algemeen 7
op 5 oktober 2015 bestemming: Kroatië / Split, reisperiode: september 2015

Easyjet was een fijne maatschappij om mee te vliegen. Meer beenruimte dan bijv Arkefly en ook het inchecken ging erg soepel. Omdat wij erg vroeg vlogen konden we kiezen voor een warm ontbijt. Al met al een prima vlucht die volledig op tijd verliep.

  • Algemeen 9
op 27 september 2015 bestemming: Frankrijk / Bordeaux, reisperiode: december 2014

Voor kerst wou ik graag in Frankrijk zijn om de feestdagen met mijn familie te vieren. Easyjet had tickets voor een redelijke prijs waarbij we onze stoelen konden kiezen. Nadat we onze handbagage naar de nog wat onhandige en net wat te kleine gate te hebben gesleept konden we na een tijdje wachten en controles aan boord. Het personeel was vriendelijk en aan boord waren tijdschriften te vinden met boeiende verhalen rondom eten, reizen en easyjet. Op de terugweg hadden we een geweldige man als steward die in het frans hilarische imitaties en met woordgrappen de huisregels en uitleg gaf waardoor iedereen die een beetje frans verstond in een deuk lag. Ik vond het vliegen met easyjet een fijne ervaring en een relaxte sfeer hebben!

  • Algemeen 7
op 27 oktober 2014 bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: juni 2014

In juni ben ik met neven, nichten en broertje 4 dagen naar Praag geweest. We vlogen vanaf Schiphol met EasyJet. Het vliegtuig was keurig op tijd en alles verliep soepel. Praag is een prachtige stad en ik heb enorm genoten van alles... Een paar mooie foto's en 1 wijk gezien. Tot dat ik dag 2 doodziek werd en na een halve dag op de eerste hulp de rest van de dagen op bed heb gelegen.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Prijs / kwaliteit 8
  • Vorige
  • 1
  • 2