Schrijf een ervaring over KLM en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen KLM

Pagina 1 van 16 met 154 resultaten

op 22 maart 2018 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: maart 2018

Helaas is KLM enorm aan het afglijden naar het niveau EasyJet en Ryanair; hun zg. loyaliteitsprogramma Flying Blue wordt per 1 april (geen grapje!!!) verder uitgekleed en veranderd in nadeel van....jawel....de passagier. Voortaan moet je nl. meer vluchten maken om je status te behouden - voor Silver moet je voortaan 20 enkele vluchten maken ipv 15 per jaar. Heb KLM hier meerdere malen over gemaild, maar die schepen alleen maar af met mooipraterij antwoorden van Flying Blue zelf! En dat terwijl KLM zelf opdrachtgever is voor dit 'loyaliteitsprogramma'. KLM heeft dus duidelijk lak aan de passagier en diens onvrede hierover! Ga vooral zo door, dan kunnen wij als klant straks net zo goed met een (andere?) prijsvechter gaan vliegen! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 17 februari 2018 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: februari 2018

Hallo.
Wij hebben wederom heen en terug gevlogen met KLM! Is weer Citytrip geweest! En beide vluchten heen en terug met KLM waren meer dan naar wens!! Wel 1 dag van te voren KLM heeft e-mail naar ouders gestuurd. Naar moeder sms gestuurd. En ik zag bericht van KLM in App! In bericht van KLM stond. U vliegtuig is veranderd! Wel blijft bemanning en catering van KLM! Verder u reisschema is ongewijzigd! Ik vind dat is weer netjes van KLM is!! Er waren heerlijke boterhammen. En is ook genoeg van dranken is geweest. Terug is heerlijke pasta geweest en is weer keuze van dranken is genoeg geweest! KLM heeft ook erg goede Social Media Team!! Dat is grote + voor KLM is!! Mensen zijn altijd klantvriendelijk en ze antwoorden en reageren altijd super aardig en netjes en vriendelijk!! Maar ze geven ook duidelijke antwoorden!!! En ze bieden hulp aan! Volgende keer wij gaan weer heen en terug vliegen met KLM! Ik ben super blij dat wij hebben met KLM al 9 keren heen en terug gevlogen!!! ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 13 februari 2018 bestemming: ItaliŽ / Palermo, reisperiode: februari 2018

Normaal geen probleem. In geval van een probleem evenwel geen enkele hulp. Alleen: je moet bij een ander zijn. Situatie: bagage ergens kwijt op een vlucht van Amsterdam-Rome-Palermo. Amsterdam-Rome: KLM. Rome-Palermo: dor KLM uitbesteed aan Alitalia. Bagage niet in Palermo aangekomen. Schijnt ergens te stranden bij de vervoerder van Alitalia in Palermo. Je zou verwachten de KLM zich hiervoor verantwoordelijk voelt en zorgt dat de zaak wordt geregeld. Zij zijn hier toch voor betaald. Maar nee hoor: zoek het zelf allemaal maar uit. Bagage (met enkele cruciale onderdelen) inmiddels vier dagen zoek en geen uitzicht op enige verbetering. Vergeet een marketing flauwekul van KLM - ze laten je volkomen stikken als er een probleem(pje) is. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 18 januari 2018 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: december 2017

Meer dan 6 uur vertraging gehad met de KLM (DELTA) op JFK terug naar A'dam. Heen met een KLM kist terug met DELTA airlines; tickets geboekt bij KLM. LET OP: Buiten Europa krijg je, als je met een niet Europeesche Airline vliegt (ook als het een KL boeking is) geen cent als compensatie voor de vertraging! Wat een super slechte service! Voor mij nooit meer KLM! En voor die hele bejaardensoos verkleed als personeel bij DELTA- Airlines hoef je het ook niet te doen! Wat een bende is dat. Geef mij maar de dames van RYAN air of Singapore Airlines die zien er veel appetijtelijker uit! ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 30 december 2017 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: december 2017

Gebrek aan klantgerichtheid, We hadden vol enthousiasme onze reis naar Malaga bij KLM geboekt. Na het inchecken hebben we nog iets gedronken in de taksvrije zone en toen we in de gate het vliegtuig wilden betreden, werd ons op een arrogante & onvriendelijke manier de toegang geweigerd, omdat we "te laat" waren. Het vliegtuig vertrok om 12u55 en wij waren om 12u35 ter plaatse. We zagen zelfs nog mensen in de buis lopen. We hebben ten slotte onze reis een dag moeten uitstellen en moesten nog een flink bedrag bijbetalen.... ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 21 december 2017 bestemming: Verenigde Staten / Boise, reisperiode: januari 2017

Ik heb een vlucht geboekt met mijn gespaarde airmiles. Normaal vlieg je dan met ťťn overstap in bv Salt Lake City naar Boise. De KLM heeft nu een ticket uitgegeven van Amsterdam naar Londen City, dan van Londen Heathrow naar Philidelphia, dan naar Salt Lake City en dan Naar Boise. De overstaptijd in Londen is iets meer dan drie uur, hoe ik van het ene vliegveld naar het andere, helemaal aan de andere kant van Londen moet komen moet ik zelf maar uitzoeken, neem maar een taxi zeggen ze dan! Buiten het feit dat zoiets een vermogen kost is de tijd te kort om de aansluiting te halen. En KLM heeft nog plek zat vrij op de rechtstreekse vlucht, ze maken het gewoon zo beroerd mogelijk zodat je maar geen gebruik maakt van je zuur verdiende airmiles.
KLM is afgezakt naar een derderangs maatschappij, ik vlieg tegenwoordig liever met Easyjet dan KLM, wat een slechte service. Ik had de KLM altijd hoog zitten en was er trots op als Nederlander, tegenwoordig mogen ze wat mij betreft zo snel mogelijk failliet gaan en verdwijnen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 13 december 2017 bestemming: CuraÁao / Hato, reisperiode: juli 2015

Altijd weer geweldig reizen met KLM. Ik kan het echt iedereen aanraden. Service mťťr dan top en echt een feestje in de lucht.
Voor mij Šltijd KLM ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 9 december 2017 bestemming: Costa Rica / San Josť, reisperiode: december 2017

Ik heb me eind oktober georiŽnteerd op een ticket voor Costa Rica voor eind december. Binnen een week rezen de prijzen de pan uit; van rond de 800 naar 1200... ik wist niet wat ik moest doen en informeerde via via bij iemand van ticket office of de verwachting was dat die prijs nog zou gaan zakken voor eind van het jaar. Nee, zeker niet, was het antwoord. Met pijn in mijn hart heb ik een ticket geboekt bij tussenpersoon (Gate1) voor Ä 1379;let wel: dit was dezelfde prijs als waar KLM hem zelf voor verkocht of zelfs iets minder, dat weet ik niet meer; een belachelijke prijs voor een economy ticket....
Afgelopen weekend was ik mijn reis verder aan het voorbereiden en kwam advertentie voor tickets tegen. Toch even googelen, dacht ik. Exact hetzelfde KLM ticket, op exact hetzelfde tijdstip en dag voor Ä 880!!! Dat is 500(!!!) euro goedkoper dan wat ik betaald heb. Navraag bij KLM bleef vaag. 'Gebeurt echt nooit! Geen idee hoe dat kan.... '. Nee, maar ik ben dus wel mooi de dupe met een belachelijk ticket. Je voelt je als klant zo ongelofelijk gepakt met dit gebrek aan transparantie! Ik begrijp fluctuaties in prijs - is ook kwestie van vraag/aanbod - maar hoe kan een ticket in godsnaam 3 wkn voor vertrek 500 euro goedkoper worden?! Ik baal verschrikkelijk! ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 2 november 2017 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: juli 2017

Kleine vertraging, verder alles goed. ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 2 november 2017 bestemming: Kenia / Nairobi, reisperiode: juli 2017

Geen/nauwelijks vertraging. Goede service aan boord. Mijn tv was kapot en werd goed geholpen met deze te maken. ... Lees meer

  • Algemeen 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende