Schrijf een ervaring over KLM en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen KLM

Pagina 1 van 15 met 146 resultaten

op 2 november 2017 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: juli 2017

Kleine vertraging, verder alles goed. ... Lees meer

  • Algemeen 7
op 2 november 2017 bestemming: Kenia / Nairobi, reisperiode: juli 2017

Geen/nauwelijks vertraging. Goede service aan boord. Mijn tv was kapot en werd goed geholpen met deze te maken. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 2 november 2017 bestemming: Frankrijk / Grasse, reisperiode: mei 2016

Goede ervaringen, geen vertragingen alleen een beetje duur. Goed en professioneel personeel. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 2 november 2017 bestemming: CuraÁao / Willemstad, reisperiode: oktober 2017

Recent gevlogen met KLM, op de terugvlucht maar liefst 7 uur vertraging gehad. Mijn complimenten hoe goed alles geregeld is, extra drinken en eten. Voldoende informatie tussendoor gekregen. Uiteindelijk Ä600,00 p.p. teruggekregen. ... Lees meer

  • Algemeen 8




op 31 oktober 2017 bestemming: Filipijnen, reisperiode: juli 2017

Ben tevreden en een goede service. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 31 oktober 2017 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: juni 2017

De reis was lang maar wel prettig, het personeel was vriendelijk, eten was oke. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 31 oktober 2017 bestemming: Taiwan, reisperiode: april 2017

Fijen stoelen, lieve, behulpzame stewardessen. Alles wat je wil was er. Veel momenten dat er drinken wordt aangeboden + deken. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 31 oktober 2017 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: juli 2016

KLM geeft een luxe gevoel aan vliegen. Alles is duidelijk geregeld vanaf het moment dat je op het vliegveld komt, ziet alles er nieuw en high tech uit. Enige minpunt was dat we niet voldoende waren geÔnformeerd over de kosten van het meenemen van extra bagage buien de handbagage, waardoor er onverwachte kosten bijkwamen. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 31 oktober 2017 bestemming: ArgentiniŽ / Buenos Aires, reisperiode: oktober 2016

Dit was mijn eerste grote intercontinentale reis waar ik al jaren op wachtte maar steeds uitstelde. Het was een wauw reis! ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 30 oktober 2017 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2017

KLM vliegen met kinderen wij zullen het niet aanbevelen.
Zondag 29 oktober zouden we met ons gezin terugvliegen vanuit Malaga naar Amsterdam met de KLM. Kan niet mis gaan zou je denken bij een in mijn ogen betrouwbare airline als KLM. Niets bleek minder waar. Zaterdag bij het inchecken kregen we een bericht dat de vlucht overbooked was en dat we op een reservelijst stonden, erg vreemd als je al in maart geboekt en betaald hebt toch? Contact met de Messenger van KLM gaf geen duidelijkheid over of we wel of niet mee konden vliegen. Vroeg op het vliegveld melden was het enige advies. Het vreemde was dat mijn broer in het zelfde vliegtuig nog meerdere opties had om uit te kiezen terwijl hij later heeft ingecheckt en later heeft geboekt. Eenmaal op het vliegveld kregen we te horen dat we ons moesten opsplitsen. Er is plaats voor 3 personen, de andere 2 moeten afwachten of er iemand niet op komt dagen. Totaal legaal volgens de uiterst vriendelijk hostess, al was dit informatie waar wij eigenlijk helemaal niet om gevraagd hadden, het gebeurd altijd dat er meer plaatsen verkocht worden als dat er plek voor is.
Uiteindelijk was waren er geen afvallers. Zie het voor je een lege gate, 5 personen waarvan 3 kinderen die geen idee hebben wat hun overkomt, gedwongen afscheid van elkaar nemen met geen idee hoe het uiteindelijk opgelost gaat worden? Ik begrijp nu waarom de KLM afscheid heeft genomen van de slogan the reliable airline.
Echter: vol verbazing hoor ik na de landing dat de business class stoelen vrij waren. Dit zijn banken van 3 waar 2 personen mogen zitten. Er is geen moeite gedaan om ons gezin compleet aan boord te krijgen, ik had van de KLM service verwacht. ... Lees meer

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende