Schrijf een ervaring over KLM en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen KLM

Pagina 1 van 11 met 106 resultaten

op 17 juli 2017 bestemming: Zweden / Osla, reisperiode: juli 2017

Door een fout van KLM is de bagage niet meegekomen. De Klantenservice is verschrikkelijk slecht. Idiote keuzemenu's waar je uitgegooid wordt. Standaardantwoorden die je van kastje naar de muur leiden. Geen compensatie. Het heet Koninklijk, maar bij goedkopere maatschappijen is het zelfs beter geregeld.... Lees meer

  • Algemeen 1
op 24 juni 2017 bestemming: Engeland / Newcastle, reisperiode: mei 2017

Ik reisde met mijn oude tante. Zij is slecht ter been. We hadden assistentie om haar veilig naar het vliegtuig te begeleiden. Super geregeld. Ontzettend aardige mensen. We voelden ons bijna koninklijk behandeld. Zowel op Schiphol, als op New Castle airport.... Lees meer

  • Algemeen 9
op 23 juni 2017 bestemming: Costa Rica, reisperiode: februari 2017

Goede verzorging, redelijk eten. Stipt op tijd. Stoelen vrij krap en niet comfortabel.... Lees meer

  • Algemeen 8
op 15 juni 2017 bestemming: Frankrijk / Montpellier, reisperiode: mei 2017

Ben zeer ontevreden, had een retour vanaf Amsterdam naar Montpellier geboekt en je kan pas na je boeking je huisdier aanvragen. Dit heb ik gedaan maar mijn hondje van 2kg kon niet mee in de cabine, omdat er volgens hun het aantal huis dieren al teveel was dus kon alleen in het ruim. Uiteindelijk zat er heen maar 1hond in de cabine wat voor retour 110 eurokost en je een speciale zachte tas moet hebben. Die heb ik dus paar maanden geleden aangeschaft. De teugreis was ook compleet maar zat uiteindelijk geeneen huis dier in. Oke de hond mee in het ruim had een mail dat dit 150 euro zou kosten maar moest op vliegveld betalen nu ook weer nieuwe benc gekocht moet hard zijn met speciale sloten. Op het vliegveld aangekomen moest ik 200 euro betalen, ik een mail gestuurd maar kreeg gewoon copie van de site die nu 200 euro was. Dus konden niets doen. Ik heb nu vorige week met Transavia gevlogen en kon gelijk de hond tijdens boeken erbij boeken in de cabine voor 40 euro enkele reis super. Wat een verschil, waarom kan dit bij hun wel zo makkelijk. Maar ergstige is toch dat ik op de mail 150 euro heb staan en 200 moest betalen... Lees meer

  • Algemeen 3




op 24 april 2017 bestemming: Duitsland / Munchen, reisperiode: juli 2017

Reis moet nog plaatsvinden. 24/7 service blijkt per telefoon 0/0 . Je legt nog eerder 100 km per auto af dan dat je een servicemedewerker aan de telefoon krijgt. SLECHTE zaak. De K van Koninklijk kan men wel weglaen....... Lees meer

  • Algemeen 1
op 4 april 2017 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: april 2017

Na een vertraging kregen wij een transavia vliegtuig waarvan de stoel voor mij stuk was en deze mijnheer de hele vlucht veel te ver naar achteren zat. Er was te veel handbagage waardoor vele passagiers deze onder hun stoel moesten proppen.... Lees meer

  • Algemeen 4
op 22 maart 2017 bestemming: Frankrijk / Bordeaux, reisperiode: maart 2017

Ik geef een cijfer 3, omdat ik geen boarding pas heb ontvangen. Op Schiphol werd mij verteld, dat ik te maken had, dat het vliegtuig overboekt was. Misschien kon ik dus niet mee. Uiteindelijk bleek er wel een plek te zijn. Ik zat achter de business klas en daar waren slecht 6 stoelen van de 18 bezet!
Ik vond dit een uiterst onplezierige ervaring!... Lees meer

  • Algemeen 3
op 15 maart 2017 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Abu Dhabi, reisperiode: maart 2017

Doorsturen bagage eindbestemming en cannot do mentaliteit KLM personeel... Lees meer

  • Algemeen 2
op 14 maart 2017 bestemming: Rusland / Moskou, reisperiode: oktober 2014

Bij mijn KLM verdiend altijd goede woorden! En in 2014 eerste keer met KLM gevlogen! Super fijne vlucht gehad! Grote + voor KLM. KLM heeft Super Social Media Team! Waar werken super aardige en vriendelijke mensen!!! Mensen duidelijk uitleggen en helpen super!!!... Lees meer

  • Algemeen 10
op 27 februari 2017 bestemming: Tanzania / Arusha, reisperiode: februari 2017

Betreft: KLM neemt haar klanten niet serieus. Bij herhaling zendt KLM hun klanten met een kluitje in het riet. Klachten worden door KLM afgedaan met een (standaard)reactie, kennelijk zonder de klachten zelfs maar gelezen te hebben.

Gevraagde opheldering over de onaangekondigde gewijzigde zitplaatsen werd door de baliemedewerkster op Schiphol beantwoord met ĒEr werd een ander toestel ingezet. U mag van geluk spreken dat u nog een stoel heeftĒ. ĒHollands TrotsĒ is wel heel diep gezonken. Een volstrekt onacceptabele houding.

Gelet de wijze waarop KLM zich manifesteert verlang ik alsnog ten minste terugbetaling van de extra betaalde EUR 340,-.... Lees meer

  • Algemeen 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • `
  • Volgende