Schrijf een ervaring over KLM en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen KLM

Pagina 1 van 25 met 248 resultaten

op 13 augustus 2020 bestemming: Rusland / Moskou, reisperiode: augustus 2019

4 keer ticket geboekt en vlucht 4 keer geannuleerd. Telefonisch contact gezocht maar KLM neemt niet op.
Wat mij betreft 3,4 miljard staatssteun direct intrekken. Voor mij nooit meer KLM! 0 punten. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2020 bestemming: Verenigde Staten / Miami, reisperiode: april 2020

Vlucht geannuleerd door corona. nog geen geld terug. dit kan nog maanden duren geeft klm aan. laatste keer geboekt, nooit meer ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 10 augustus 2020 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: mei 2020

Ik heb voor Corona 2 tickets naar NY USA geboekt bij KLM. Op datum vlucht (4 mei) was een inreisverbod voor ingezetenen Schengenlanden van kracht. Toegang tot USA werd dus geweigerd. KLM heeft alle vluchten naar New York geannuleerd, met uitzondering van onze vlucht. Vlucht ging door omdat USA ingezetenen alsnog terug zouden kunnen. Onze tickets zijn niet door KLM geannuleerd. KLM liet overigens in het geheel niets van zich horen, behalve het bericht op de dag voor de reis dat wij konden inchecken (ondanks het inreisverbod). Wij hebben uit armoede zelf op 3 mei de vlucht maar geannuleerd en om restitutie gevraagd. KLM reageert niet en zegt, ondanks ons protest, vouchers uit te gaan geven.

Na 90 dagen nog niets vernomen. Per SMS opheldering gevraagd. Na ruim een week antwoord: "Restitutie verzoek afgewezen"
KLM argumentatie: "wij hebben vlucht niet gecanceld". M.a.w. ondanks dat passagiers niet tot de USA worden toegelaten, vindt de KLM het niet redelijk om een reis te annuleren.

Het bericht van KLM:
"Verder willen we je informeren dat indien wij restitutie voor je gaan aanvragen, deze afgekeurd wordt. Dit omdat de vluchten niet geannuleerd waren. Ook wanneer er een inreisverbod in Amerika geldt, kan het nog steeds zo zijn dat de vluchten nog steeds worden uitgevoerd. Dit omdat de lokale bevolking wel toegang heeft tot Amerika en er eventueel ook passagiers zijn welke wegens hun werk toegelaten worden. Of voor het vervoeren van medische hulpmiddelen en andere vracht."

Inmiddels vouchers ontvangen, die niet inwisselbaar zijn en slechts tot mei 2020 geldig zijn. Niet gebruikt = geld kwijt.

En wij maar denken dat de "K" in KLM voor Koninklijke staat. Dat blijkt een dure vergissing...

Waarom ik het cijfer 1 geef aan KLM? Het cijfer 0 behoort niet tot de keuzemogelijkheden. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 10 augustus 2020 bestemming: IndonesiŽ / Jakarta, reisperiode: juni 2019

Ik was 3 uur van te voren aanwezig. Controles duurde belachelijk lang (ongeveer 4 uur) terwijl veel balie en check in dicht waren. Veel mensen om mij heen zaten te huilen omdat ze allemaal hun vluchten misten. Daarnaast kreeg ik geen geld terug ookal was ik 3 uur van te voren aanwezig

  • Algemeen 1
op 26 juli 2020 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: mei 2020

Geachte medewerker KLM,

Via de e-mail heb ik bericht ontvangen over de teruggave van mijn vliegticket naar Bangkok.
Met dit bedrag ga ik niet akkoord, ik ontvang 525,00 minder dan ik betaald heb. Ik heb een totaalbedrag van 821,46 overgemaakt, waarvan 44,80 travel insurance policy. Jullie teruggave op dit bedrag is 251,66. Het volledig totaal bedrag 776,66 terug storten, anders neem ik verdere stappen.

  • Algemeen 1
op 25 juli 2020 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: juli 2020

Blij dat we toch met KLM op vakantie konden naar Griekenland. Wel erg slecht dat ik al ruim 3 weken bezig ben om een dubbele blokkade op mijn creditcard op te heffen. Zou toch een een eenvoudige administratieve handeling moeten zijn. Whatís app Ďservice teamí verwees me eerst ten onrechte naar mijn CC maatschappij. Had daarna aan dat een weekje wachten vast zou helpen en toen dat ik maar moest bellen omdat ze me via WA niet konden helpen. Na ruim 30 minuten in wacht geholpen door call center die verrast aangaf dat ik gelijk had en er inderdaad ten onrechte een Ďdouble blockí op mijn credit card was geplaatst en dat het belachelijk was dat dat al ruim 3 weken duurde. Zij zou er persoonlijk achteraan gaan bij haar collegaís van de administratie...Maar nog steeds geen resultaat. Tickets zijn op 1 juli afgeschreven maar reservering blijft gewoon staan.

  • Algemeen 5
op 23 juli 2020 bestemming: Canada / Vancouver, reisperiode: juli 2020

De vlucht is door KLM geannuleerd ivm coronavirus. Maar ik heb mijn geld nog niet terug ruim 5000,- euro!!! Op de vraag wanneer ik het tegemoet kan zien krijg ik geen antwoord. SLECHTE communicatie

  • Algemeen 1
op 20 juli 2020 bestemming: Zuid-Afrika / Johannesburg, reisperiode: maart 2020

I v m leeftijd zelf geannuleerd uit voorzorg wegens corona.
zelf geannuleerd dus alleen tickets belasting terug
na 5 weken ticket refund van klm, maar wegens een foutje van klm alleen mijn refund gekregen en niet van partner nu wachten we sedert 3 april op de rest. nu is het bedrag niet groot, 2x euro 50,maar zonder refund bewijs kunnen wij niet bij de verzekering claimen, en dat is met euro 3500 wel een groot bedrag.we zullen best nog wel eens vliegen, maar dan nooit meer met onze nationale zogenaamde trots

  • Algemeen 1
op 13 juli 2020 bestemming: CuraÁao, reisperiode: juni 2020

KLM weigert restitutie te geven. Ze verwijzen telkens door naar Budgetair, terwijl zij degenen zijn die het geld moeten terugbetalen. Walgelijke manier van zaken doen en nooit meer KLM voor mij!

  • Algemeen 1
op 6 juli 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juni 2020

Ik had een tickit geboekt voor 12 juni die werd geanuleerd en verzet zonder vragen naar 5 juli van af dit moment is mijn reis al 8 keer verandert .
Nu zou ik vliegen 8 juli
Het is om dat ik in de app kijk hoelaat we vliegen .
Anders had ik er niet achter gekomen dat ook deze weer was geanuleerd
Tot nu toe 6 juli niks meer vernomen van ze .
Ook had ik gevraagt in juni over teruggave geld zodat ik bij een andere maatschapij kan boeken .
En dan wordt het stil bij ze .
Nooit verwacht van klm wat een slechte service .

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende