Schrijf een ervaring over KLM en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen KLM

Pagina 1 van 23 met 225 resultaten

op 16 februari 2020 bestemming: Zuid-Afrika / Johannesburg, reisperiode: februari 2020

Ik wil de drie personeelsleden die rondom mij aan het werk waren een 10 geven. KLM mag trots zijn op zulke werknemers! Het is te merken dat er ook steeds meer Fransen liever met KLM reizen dan met Air France (AF)
Laat KLM een voorbeeld zijn en het personeel van AF opleiden! ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 31 januari 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: januari 2020

Zowel op de heenweg als op de terugweg van Amsterdam naar Londen is mijn koffer zoek geraakt (2x!).

Weekendje in Londen heb ik blind moeten rondlopen, omdat mijn lenzen in mijn koffer waren. Bovendien kon ik nergens lenzen kopen zonder prescriptie. Zondag 3 uur voor mijn terugvlucht heb ik mijn koffer ontvangen.

Ik heb snel de gekochte dure items erin gedaan. Dan weer gegeven bij de ruimbagage. Big mistake! Want dit keer hebben ze mijn koffer kwijtgeraakt! Na 5 dagen is het nog niet gevonden.

Bovendien is de klantenservice belachelijk! De keuze menu is super vervelend! Heb ik een vraag over mijn bagage, dan wordt er aangegeven dat ik dat online kan doen en de verbinding wordt automatisch verbroken! Ik heb wel 5x moeten bellen totdat ik iemand aan de lijn had.

Wat ook heel vervelend was, was de contact met de medewerkers. Volgens hen is een bagage die kwijt raakt heel normaal. En hoe ik mijn invulling geef aan mijn reis is aan mij. Dat ik blind was, was volgens de medewerkers vervelend, maar geen ramp. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 20 januari 2020 bestemming: CuraÁao, reisperiode: januari 2020

Wat een slecht video systeem vertaling bijna niet in ned .slechte films stoelen zitten vreselijk gaan spontaan achterover.lekkage uit de airco ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 20 januari 2020 bestemming: Singapore, reisperiode: januari 2019

Ik werg geweigerd door KLM personeel omdat mijn ticket niet betaald zou zijn, het laten zien van betalings bewijs met juiste referentie hielp niets.

  • Algemeen 1
op 19 januari 2020 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: december 2019

Ik geef deze cijfer omdat de 24/7 service zeer waardeloos is, zelfs een budget maatschappij biedt betere 24/7 service. Uiteindelijk heeft het me meer dan 100euro aan bel kosten gekost in 2 dagen en nog niemand gesproken. Ik heb via de app verschillende redenen en belachelijke weg schuif reacties gehad. Dit heb ik 2x in 2 jaar met klm mee gemaakt, zodra je in het buitenland bent dan kan je de service op je buik schrijven. Wijze ervaring!!! Jullie kosten alleen geld en stress en hoofdpijn!!!

  • Algemeen 1
op 17 januari 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: januari 2020

Mijn klacht gaat over KL0810, aankomst gisterochtend om 6.00 uur. De heenreis was goed. Je kreeg regelmatig water en er werd vuil opgehaald. Alleen het ontbijt was het slechtste ooit bij klm gegeten in mijn jarenlange ervaring met de KLM. De terugreis was super slecht qua service. Er is 1x water uitgedeeld en ijsjes waren blijkbaar op. Tijdens de hele reis van 13 uur is er 2x afval opgehaald!!!. Wij zaten met 2 kleine kinderen en konden weinig doen. Over het algemeen is de kwaliteit van het eten erg achteruit gegaan. Ik vlieg al heel lang met klm, mede door verblijf in het buitenland en had in het verleden een goud kaart. Er wordt duidelijk heel veel bezuinigd. Ik had geen ticket van 600 euro maar van meer dan 1000. Zat dus niet voor een dubbeltje op de 1ste rij.

  • Algemeen 2
op 13 januari 2020 bestemming: , reisperiode: november 2019

Zeer slechte service van KLM, geen goede klachtafhandeling. Dit is mijn laatste vlucht met KLM.

  • Algemeen 1
op 6 januari 2020 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: januari 2019

Omdat we ticket niet meer hebben kunnen gebruiken...

Wat een slechte service!
We kopen retourticket Londen Amsterdam en omdat we de heenvlucht Londen Amsterdam niet konden vliegen Ivm ziekte, mogen we de terugvlucht Amsterdam Londen niet meer gebruiken. Dat zijn de regels, aldus KLM, maar de ď hulp die KLM biedt is dat we voor 125 euro het ticket dat we al hebben wel mogen gebruiken? En dat noemen ze hulp.. 125 euro betalen voor een ticket wat je al hebt betaald en exact dezelfde vlucht is...

Citaat KLM:
Uit je eerste bericht hebben wij vernomen dat onze collega's hebben aangegeven dat je je ticket toch nog kunt gebruiken, wanneer je hier EUR125.00 voor betaald. We horen het graag als wij je hier mee kunnen helpen.

  • Algemeen 1
op 17 december 2019 bestemming: CuraÁao, reisperiode: mei 2019

Al vele jaren vliegen wij met KLM naar CuraÁao of Aruba en dit tot grote tevredenheid.
Jaaaaren geleden een "uitstapje" gemaakt naar Arke Fly (nu TUI Fly)...maar na die ene keer weer heel snel teruggekeerd naar KLM.
Het enige minpuntje vind ik dat, ondanks er keuze is tussen 2 warme maaltijden, deze ieder jaar hetzelfde zijn. enkele jaren geleden kon je nog kiezen voor een andere maaltijd, (met bijbetaling) maar dit is niet meer mogelijk jammer genoeg. Maar ondanks dat is er voor ons maar 1 vliegmaatschappij en dat is KLM.

  • Algemeen 9
op 15 december 2019 bestemming: , reisperiode: december 2019

Ondanks dat bij de boeking stond 23kg bagage moest ik 60 euro. Klacht werd niet serieus genomen.

  • Algemeen 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende