Schrijf een ervaring over KLM en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen KLM

Pagina 1 van 21 met 206 resultaten

op 7 augustus 2019 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: juli 2019

Een prima vlucht met KLM, voldoende entertaiment. Een rustige vlucht. Dit in tegenstelling tot onze terugvlucht met Delta, hier werd zeer weinig informatie gegeven terwijl we heftige turbulentie hadden. Ben zo blij dat ik ook de ervaring met KLM heb anders zou ik nooit meer vliegen. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 7 augustus 2019 bestemming: Suriname / Paramaribo, reisperiode: juli 2019

Ruim van te voren op het vliegveld aanwezig om de bagage aan te bieden bij de drop-off. Het is belachelijk druk zo vroeg in de ochtend. Er zijn een aantal balies open voor Paramaribo, dit is op de borden te zien. We sluiten aan bij de rij die zich langzaam voortbeweegt. Eenmaal aangekomen bij een balie blijkt dat we niet meer met de vlucht meekunnen ondanks dat we er vroeg genoeg waren. Het grondpersoneel is zo onwaarschijnlijk arrogant dat er geen enkel begrip is voor ons. Op eigen vraag waar we terecht kunnen met onze klacht wordt er ergens in de verte gewezen. Bj deze zogenaamde service plaats moeten we voor ruim duizend euro's andere tickets aanschaffen en noodgedwongen overnachtingen boeken om met de eerstvolgende vlucht mee te kunnen. Een ingediende klacht online werd eveneens denigrerend benaderd. Het is erg jammer om te zien dat de KLM zo minachtend met haar reizigers om gaat. ... Lees meer

  • Algemeen 4




op 2 augustus 2019 bestemming: Spanje / Bilbao, reisperiode: juli 2019

KLM annuleert mijn terugvlucht van de avond vanwege stakingen op Bilbao. Stakingen die waren opgeschort. Waarom kunnen ze wel KL1684 en KL1686 laten vliegen en niet KL1688. Een vlucht waarvoor ik ruim meer betaald om te kunnen genieten van Bilbao en uiteindelijk wordt ik met een non-refundable ticket t.w.v. Ä 150 en een jaar geldig gecompenseerd. Verkapte ticketverkoop van de KLM. Dit is halsstarrigheid ten top van de KLM om slecht hiermee te komen. Terwijl er sprake is geweest van slechte communicatie, vakantie-ongerief en iets duurs kopen en vervolgens iets goedkoops teruggeleverd krijgen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 1 augustus 2019 bestemming: Verenigde Staten / Washington D.C., reisperiode: juni 2019

Ondanks dat mijn moeder pas een dag later kon vertrekken ivm technisch mankement geeft ze een 10. Mijn moeder is 84 en voor het eerst sinds 4 jaar alleen op reis zonder haar man.
Na 6 weken bij haar dochter te zijn geweest weer naar Amsterdam gevlogen met vlucht 9447.
Een 10 voor alle goede zorgen en lieve aandacht die ze heeft gekregen tijdens de vlucht maar ook voor en na de vlucht, op Schiphol en in Washington toen ze noodgedwongen naar een hotel moesten.
Alles was prima geregeld!
Bedankt namens mijn moeder!

  • Algemeen 10
op 30 juli 2019 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: juli 2019

Wij boekte een citytrip met KLM en waren zeer tevreden. Ze vlogen op tijd, gaven veel info zodat je mee bent. Je krijgt een drankje en broodje aan boord. Maar ik was vooral tevreden over de stewardessen. Ze zagen dat ik zenuwachtig was. (Ik heb enorme vliegangst) en ze probeerde me gerust te stellen. Wat heel veel deed. Ze kwamen regelmatig horen hoe het ging. Je betaald wat meer maar het verschil met een low-budget vliegmaatschappij is behoorlijk te merken.

  • Algemeen 9
op 3 juli 2019 bestemming: Verenigde Staten / Las Vegas, reisperiode: juni 2019

Wij gingen met 4 personen met de eerste rechtstreekse vlucht op 6 Juni naar Las Vegas met de nieuwe Dreamliner. 10,5 uur heen / 9,5 uur terug opgevouwen in een heel smalle stoel. Een Amerikaan noemde het toestel een veewagen. Beenruimte is erg krap, en als de passagier voor je de stoel in de achterste stand zet, dan heb je het beeldscherm bijna in je gezicht. Ik zat in het midden naast het gangpad en werd voortdurend aangereden door de trolley van de stewardessen omdat het pad heel smal is. Dus continue je armen strak langs je lichaam houden zit niet lekker en probeer zo maar eens te eten. Service is goed en vriendelijk personeel aan boord. Ik heb al 7 vluchten gemaakt naar Amerika met diverse maatschappijen, maar nog nooit zo beroerd gezeten. Nadeel van een plek naast het zeer smalle gangpad is dat elke passagier je stoel vastpakt op weg naar het toilet. Dus nooit meer.

  • Algemeen 5
op 27 juni 2019 bestemming: Canada / Calgary, reisperiode: juni 2019

Mochten bijna niet mee met het vliegtuig, omdat klm het expres had overboekt

  • Algemeen 1
op 16 juni 2019 bestemming: CuraÁao / Willemstad, reisperiode: juni 2019

Vertrek aan beide kanten te laat! zonder opgaaf van reden of excuus, heen en terug stoel niet verstelbaar 9, 5 uur rechtop! retour; media systeem u/s. en veel te koud aan boord, ik begrijp dat de crew hard moet werken in uniform maar de passagiers zitten lang stil, en hebben het hierdoor erg koud, met uitstappen zie je wat een rommel men maakt, snap niet dat de crew niet al een deken/kussen ronde maakt zoals bij diverse andere airlines. De B747-400 is aan vervanging toe, begreep dat dit een B787 gaat worden, tevens nog steeds veel plastic als catering afval, en melk en suiker als set ? dus 4 x melk in afval.
Crew erg vriendelijk.

  • Algemeen 6
op 14 juni 2019 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: mei 2019

Terugreis vanuit New York door KLM geannuleerd. KLM beloofd s'morgens om 08.30 direct een andere vlucht te regelen. Helaas, s middag om 17.00 alles nog zelf moeten regelen. Jammer, wat een slechte service.

  • Algemeen 2
op 31 mei 2019 bestemming: Filipijnen / Manilla, reisperiode: mei 2019

Ik moest door een traumatische ervaring per direct vanwege mijn veiligheid terug naar huis, dan boek je het ticket wat je hebt om en dan betaal je bijna net zo veel als de retourticket gekost had. Dit is zo duur omdat je zo snel mogelijk terug moet/wil. Dus i.p.v. dat KLM blij is dat ze op het laatste moment toch nog de laatste plekjes vol krijgen in het vliegtuig wordt de klant die om een ernstige rede per direct terug moet uitgebuit. Dit ook omdat mijn terugreis 2 weken later ook weer vrij komt en al betaald is, deze kunnen ze dan ook voor heel veel geld opnieuw verkopen. Dit betekend dat de KLM heel erg profiteert van de oprechte ellende van klanten!!!! Als je dan een klacht in dient krijg je een reactie terug waar zeaan het grootste gedeelte van je klachten voorbij gaan. Ze vinden het alleen erg vervelend maar zo is het nu eenmaal bij KLM ????? Ook is het een geautomatiseerd antwoord waar je dus vervolgens niet meer op kunt reageren!!! Heel fustrerend. En dan nog besluiten met , Wij hopen u snel weer een keer aan boord te mogen begroeten???? KLM NOOIT MEER !!!!!!!

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende