Schrijf een ervaring over KLM en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen KLM

Pagina 1 van 22 met 215 resultaten

op 25 november 2019 bestemming: Maleisië / Kuala Lumpur, reisperiode: november 2019

Zeer aardig en professioneel
personeel en zij geven je een vertrouwd gevoel! ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 13 november 2019 bestemming: Curaçao / Curacao, reisperiode: november 2019

Geachte KLM, hierbij willen wij laten weten dat wij vandaag contact hadden bij de afdeling reserveren met mevrouw Dali.
Mijn man kon wegens fysieke problemen vandaag niet vliegen naar Curaçao,mevrouw Dali heeft ons enorm geholpen en alles ingezet om mijn man om te boeken naar 22 november.
Op die dag vlieg ik met onze andere dochter en twee kleindochters naar Curaçao!
De reden:onze jongste dochter wordt 25 nov 40 en op deze dag trouwt zij in Willemstad.
Zij woont op Curaçao.
Dankzij de enorme inzet van mevrouw Dali kon zij de ticket toch omboeken.
Wat een service van de KLM!.
Wij vliegen al jaren naar Curaçao met de KLM..de service is altijd top!
Een pluim voor mevrouw Dali!!
Hartelijk dank, een blijde familie.
Anja van Buuren en André Verhoeven ... Lees meer

  • Algemeen 10




op 6 november 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2019

Op 15 Oktober met KL0571, KLM onze nationale trots, van Nairobi naar Amsterdam gevlogen.Kilimanjaro ingestapt, ging vlot. Cabine en toiletten smerig. Tussenlanding Dar Es Salaam, passagiers uit-en instappen. Moesten blijven zitten ivm "schoonmaak" niet echt dus n schoonmaker met stofzuiger op de rug, . Hele cabine en toiletten en opbergruimte in de stoelrug voor je blijven vuil. Geen drankje, water aangeboden n uur verplicht zitten, belachelijk gewoon. Dan verder van Dar es Salaam naar Amsterdam, meer dan n uur wachten, het is al laat, drankje en waardeloos eten, fruit alleen harde stukken, geen toetje, koffie of nog n drankje erbij. Licht uit en zoek het maar uit. Heb maar geen opmerkingen naar cabinepersoneel gemaakt want dat heeft toch geen zin, denken ze weer zo'n oude zeur!! Geen rondje ijs of nog n watertje, drankje later tijdens de vlucht, allemaal zelf in de rear pantry vragen en zoeken. Ik moet echt overdenken om de vlg reizen naar oa Zuid Afrika, Tanzania, China Rusland etc vlg jaar die op de planning staan om met KLM te boeken. DIt was een zeer beroerde ervaring. Het ontbijt, laf broodje, was helemaal niet te pruimen voor de landing. Mijn advies aan KLM ga eens in gesprek met je klanten, daar steek je n boel van op waarmee je je service echt kunt upgraden. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 5 november 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2019

Stewardessen bijzonder / uitzonderlijk vriendelijk, behulpzaam maar plaats/stoel bepaling bijzonder matig zeker als je zoals ik midden tussen 2 mensen waar van 1 +/-150kg weegt en en deels over en onder de armleuning hangt. ruim 10 uur.van Mexico af naar 020. De keuze mogelijkheid om een andere stoel te krijgen was er niet of niet te vinden bij het inchecken en het vliegtuig zat vol. Als ik de keuze had gekregen te upgraden had ik dat daar heel graag gebruik van willen maken

  • Algemeen 6
op 14 oktober 2019 bestemming: Verenigde Staten / Los Angeles, reisperiode: oktober 2019

Tijdens de heenreis naar LAX (Los Angeles) een super vlucht gehad. Erg leuke stewardessen en stewards en we kregen zelfs een korte rondleiding. De 11 vlieguren waren zo voorbij. Tijdens de terugreis naar Amsterdam hadden we een stel voor ons die de stoel naar achteren wilde zetten. Vriendelijk gevraagd of het mogelijk was om hem hoog te laten, aangezien we beide lang zijn en dan vast tegen de stoel voor ons aan zitten. Bij KLM is extra beenruimte bijna onbetaalbaar dus dat laat je dan al snel...

Deze mensen vonden dit prima, echter zodra we opstonden om bijv. naar de toilet te gaan ging de stoelleuning weer omlaag... Nog een keer vriendelijk gevraagd om hem omhoog te zetten en dit werd gedaan. Echter tijdens het eten! werden beide stoelen weer ongevraagd omlaag gezet, zodat ik mijn eten bijna in mijn gezicht had hangen. Toen naar de steward gelopen en probleem aangegeven, gezegd dat ik ook begrijp dat mensen de leuning naar achteren mogen zetten maar dat dit gewoon een beetje pesten is. Vraag het op z'n minst...
Steward reageerde direct dat dit de keuze is van de passagier en hij er niks van ging zeggen, al was het tijdens het eten verboden om hem naar beneden te zetten. Maar ook hier wilde hij nu niks aan doen. Kortom.. 9.5 uur lang opgevouwen gezeten en veel irritaties. Jammer dat je niet eens gehoord wordt.

  • Algemeen 6
op 21 september 2019 bestemming: China / Peking (Beijing), reisperiode: september 2019

Ruimbagage was inbegrepen op de heenvlucht, maar op de terugvlucht niet, moest ik €70 opeens bijbetalen bij het inchecken. Wat is dat voor trieste regeling? Als je op reis gaat wil je je koffer toch ook wel mee terug nemen. Ongelofelijk laag om zo extra geld uit klanten te kloppen.

  • Algemeen 2
op 12 september 2019 bestemming: Aruba / Oranjestad, reisperiode: augustus 2019

Vond dat we erg weinig te drinken kregen.
Op de terugweg een oud vliegtuig, krappe stoelen. Prijs-kwaliteitverhouding niet in verhouding. Met andere maatschappij gevlogen, zelfde bestemming, stukken beter. Voor ons geen KLM meer.

  • Algemeen 6
op 2 september 2019 bestemming: Zuid-Afrika / Kapstad, reisperiode: september 2019

We moeten nog vertrekken, maar zojuist €100 extra kunnen betalen om zowel op de heen- als de terugreis naast elkaar te zitten. Dat vind ik wel erg veel geld voor het regelen van 2 plaatsen naast elkaar!!

  • Algemeen 2
op 2 september 2019 bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: augustus 2019

Buiten het hoge bedrag dat ik moest betalen voor twee krappe stoelen, moet er ook een belachelijk hoog bedrag worden betaald voor de koffers. Dat is al een tijdje zo, maar ik vind het een reden om niet meer met KLM te vliegen. Voor dat geld vlieg je naar verdere oorden en zit je nog ruimer ook.

  • Algemeen 4
op 7 augustus 2019 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: juli 2019

Een prima vlucht met KLM, voldoende entertaiment. Een rustige vlucht. Dit in tegenstelling tot onze terugvlucht met Delta, hier werd zeer weinig informatie gegeven terwijl we heftige turbulentie hadden. Ben zo blij dat ik ook de ervaring met KLM heb anders zou ik nooit meer vliegen.

  • Algemeen 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende