Reviews over KLM

Pagina 4 van 4 met 323 resultaten

op 7 september 2015 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: juli 2012

Super week gehad in the city that never sleeps. Vlucht zeer goed verzorgd. Je werd in alle gemakken voorzien. ... Lees meer

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 27 augustus 2015 bestemming: Denemarken / Kopenhagen, reisperiode: augustus 2015

Met KLM gevlogen naar Kopenhagen, een zeer korte vlucht van slechts een uur. Ondanks dat was de service erg goed, kregen we wat de drinken onderweg en een kleine snack. Zowel heen als terug nog voor de vertrektijd vertrokken, waardoor we lekker snel op de plaats van bestemming waren. Erg handig dat je met de KLM kan inchecken en hier ook gelijk je boardingpass op staat. We hebben gebruik gemaakt van de KLM bus naar het vliegveld vanaf Nijmegen. Op de heenweg verliep dit zeer vlot. Voor de terugweg was de KLM bus niet ingeboekt door de KLM medewerker, omdat we deze niet zouden kunnen halen volgens hem. Eenmaal op Schiphol bleek dat we hem makkelijk hadden kunnen halen, dit hebben we dan ook nog geprobeerd. Na een belletje met KLM bleek echter dat we niet mee mochten omdat dit niet op het ticket stond. Dit ondanks dat de bus wel naar Nijmegen zou rijden met een zeer minimale bezetting, eigenlijk belachelijk. Op dit na was de service van KLM tijdens de vlucht zeer goed. ... Lees meer

  • Algemeen 8
  • Prijs / kwaliteit 8




op 27 april 2015 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: juli 2015

Ik heb in februari 4 tickets ams-bkk gekocht. Helaas is er door een onverklaarbare fout een andere retour datum geselecteerd dan de bedoeling was. 1 september ipv 1 augustus. Ik kwam daar een week later achter. Ik begrijp dat de verantwoording bij mij licht. Ook begrijp ik dat een type (promotie oid?) ticket kocht dat waarschijnlijk niet aanpasbaar was. Desalniettemin stoor ik me aan de afhandeling. Ik heb via facebook gecommuniceerd en het verhaal uitgelegd, hopende op enige coulance. Wat mij opviel was dat er in eerste instantie compassie was en de enorme wil dit voor ons op te lossen.Natuurlijk wist ik dat er aanzienlijke kosten aan zouden zitten. Na meerdere uren van chatten kwam de oplossing: 4 enkele tickets voor 5500.00 voor 4 personen. Dit was een klap in ons gezicht, Erg over de top.. Nu vlieg ik binnenkort voor de komende 15 jaar 2 keer per jaar naar alle eilanden van de Antillen. Ik doe er alles aan om dit met een andere maatschappij te gaan doen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 5 april 2015 bestemming: Zuid-Afrika / Kaapstad, reisperiode: september 2014

Slechte service hulp bij inchecken! Eten vies aan boord. Niet mijn vliegtuig maatschappij.

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 4
  • Reisbegeleiding 4
  • Excursies 4
  • Prijs / kwaliteit 4
op 30 maart 2015 bestemming: Thailand / Hua Hin, reisperiode: december 2014

Erg fijne vliegreis. Ontzettend goed geholpen. Was op reis met gehandicapten.

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 8
op 7 januari 2015 bestemming: Tsjechië / Praag, reisperiode: augustus 2014

Hele fijne vlucht met KLM naar Praag gehad. Het personeel was zeer beleefd en hoewel het maar een korte vlucht was, kregen we een gratis hapje en drankje.

  • Algemeen 9
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 7 december 2014 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Abu Dhabi, reisperiode: december 2014

Te laat vanuit Amsterdam aangekomen in Abu Dhabi.
Daardoor doorverbinding naar Perth gemist. KLM was nergens meer te vinden en deed niets om klanten te helpen. Wist het al langer. Onze nationale trots is niets meer dan een ramp. Zoek in het vervolg wel betere maatschappij.

  • Algemeen 1
  • Vervoer 4
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 6 november 2014 bestemming: Italië / Plaats, reisperiode: december 2014

Per ongeluk op de verkeerde datum geboekt. Dan krijg je te maken met minimaal 100 EURO wijzigingskosten. Wat een slechte service KLM (en dat geldt ook voor andere maatschappijen) en nog eens het verschil over het oude en nieuwe tarief. Ok dan denk je goed ik boek een andere enkele reis maar ook de terugreis wordt automatisch geannuleerd. Wat een arrogantie en klantonvriendelijkheid. En als je belt verwijzen ze alleen maar naar de algemene voorwaarden. Voor mijn part zetten ze al die arrogante klm medewerkers op straat. Als het niet moet vlieg ik nooit meer met die maatschappij. Natuurlijk hebben ze gelijk volgens de regeltjes maar van enig probleemoplossend vermogen hebben zij nog nooit gehoord.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 8 oktober 2014 bestemming: Israël / Tel Aviv, reisperiode: juni 2014

Super organisatie die KLM, zeker een aan rader

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 10
op 7 oktober 2014 bestemming: Verenigde Staten / Seattle, reisperiode: mei 2013

Perfect, goede service van KLM en geen vertragingen alleen een in slaap vallende stewardess, laat avondje amsterdam denk ik ..

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 7 oktober 2014 bestemming: Canada / Vancouver, reisperiode: mei 2013

Niets op aan te merken, super service van KLM!

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 9
  • Prijs / kwaliteit 9
op 9 september 2014 bestemming: China / Guangzhou, reisperiode: september 2014

Als ervaren Azië reiziger wens ik toch even aan te merken dat ik enkel goede ervaringen heb met China, southern airlines. Prijs kwaliteit verhouding is goed ,nooit te klagen gehad over eten of gemiste vluchten. Er wordt zelfs gezorgd voor een gratis 5 sterren hotel wanneer De transfertime meer dan 12 u bedraagt. MAAR: ik heb veel slechte ervaringen met onvriendelijk grof KLM personeel die op Schiphol de bagageafhandeling doet.

KLM doet zijn best om te zorgen dat China Southern airlines je slecht bevalt
Zaterdag morgen was het andermaal prijs met arrogante lompe pretentieuze KLM dames die doen alsof je een steuntrekker bent en niet met hen kan vliegen bovendien is het ook zo dat KLM personeel opzettelijk bedrieglijke info verspreidt dat je een visum zou nodig hebben om in Guangzhou op een ander vliegtuig te stappen, hallucinant want ik zaterdag op Schiphol te horen krijg voor mijn vlucht CZ-308, dit is namelijk niet nodig voor een korte transfer met een connecting flight. Zaterdag vloog er een blonde KLM trien mee met CZ-308 die het nodig vond om de toiletten te blokkeren
45 min voor de landen en zelfs bij belet de deur gewoon te openen zodat medepassagiers je mee kunnen bewonderen op het toilet. Niet eenmaal maar meerdere malen ,de blonde dame in kwestie was wel zo sluw om zich uit de voeten te maken wanneer de passagier van het toilet afkwam. KLM stewardessen geven ook opzettelijk halve drankjes aan passagiers wanneer ze als enige moeten meevliegen met het Chinese personeel. De Chinese dames zijn bijlange niet allemaal de Engelse taal machtig maar ze blijven wel beleeft. Het is vooral de samenwerking met KLM die een negatief gevoel veroorzaakt en veel ergernis hoofdzakelijk door de hautaine arrogante houding van KLM personeel aan de check-in en op de vlucht zelf. Gelukkig zijn ze niet meer aanwezig bij bij connecting flight in Ghuangzhou naar mijn eindbestemming
Gezien het prijsverschil neem ik de KLM pestkoppen er graag bij en vlieg ik NOOIT meer met KLM op Azië

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 16 december 2013 bestemming: Finland / vantaa, reisperiode: december 2013

Al een jaar kan ik bij het inchecken mijn stoel niet wijzigen. Wanneer ik een klacht meld, duurt het soms meer dan een maand voordat ik antwoord krijg. Iedere keer wordt netjes gezegd "wat vevelend voor u" etc.. maar in de tussentijd verandert er niets. Ik vlieg een keer of 80 per jaar met de KLM, alleen maar vanwege het feit dat de vliegtijden het beste aansluiten bij mijn prive leven, anders was ik allang naar een ander gegaan! Slechte service, slecht response, geen enkele bedoeling om de klant te bedienen....

  • Algemeen 2
  • Accommodatie 2
  • Vervoer 2
  • Reisbegeleiding 2
  • Excursies 2
  • Prijs / kwaliteit 2
op 30 augustus 2013 bestemming: Thailand / Bangkok, reisperiode: augustus 2013

Onwaarschijnlijk verhaal! Mijn schoonzuster en vriend boekten een vliegreis naar Thailand van 1/8 tot en met 29/8. Geen probleem bij heenreis, maar gisteren moesten zij terugkeren en boden zij zich aan aan de check-in balie, daar werd hen gemeld dat zij niet geboekt stonden. Niemand maar dan ook niemand in de vlieghaven hielpen hen! Pure schande. Wij hebben gisteren de ganse dag alles afgebeld en uiteindelijk werd voor hen een hotel geboekt aan de airport. Vandaag kunnen zij ook nog niet op een vlucht en men kon nog niet zeggen wanneer dat wel zou kunnen! Onze smeekbede om dan via een andere maatschappij een terugvlucht te voorzien bleef tot op dit ogenblik nog onbeantwoord. Deze mensen zitten dus momenteel nog vast in Bangkok! Bedankt KLM!

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 29 april 2013 bestemming: Mexico / mexico city, reisperiode: april 2013

Zeer positief over de service van klm ,vriendelijk en behulpzaam personeel.
Echter een opmerking(klacht) die niet aan klm te wijten is maar waar de organisatie misschien iets aan kan veranderen.Bij aankomst ik Mexico City hebben wij ongeveer 3 uur in een overvolle benauwde hal samen met honderden andere passagiers moeten wachten op de afhandeling van door de douane .Er waren hooguit 4 balies van de 20 open en de afhandeling door de aanwezige douane beambten ging ook uiterst traag en moeizaam.(niet echt een reclame voor Mexico)
Ik hoop dat klm door de dagelijkse contacten met de mexicaanse autoriteiten hier iets aan kunnen veranderen.
met vriendelijke groet.
Marcela Castellanos

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 8 maart 2012 bestemming: Roemenië / roemenie, reisperiode: maart 2012

Meestal positief alles verliep vlot bij KLM.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 7
  • Excursies 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 21 september 2010 bestemming: China / Shanghai, reisperiode: juni 2010

@ terugreis met KLM was gelukkig niet vol waardoor er plaats genoeg was en dus heerlijk heb kunnen relaxen!
@ de tv schermen hangen net iets te ver waardoor de getoonde films niet of nauwelijks te volgen waren!
@ aangeboden eten was prima, zelfs keuze uit 2 maaltijden!

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 6
op 3 maart 2010 bestemming: Indonesië / Jakarta, reisperiode: juli 2009

Ben al meerdere malen met KLM naar Jakarta gevlogen.
Vliegen naar Azie is sowieso nooit een pretje vanwege de lange vlucht maar zeker nu Garuda (nog) niet vliegt op Jakarta kies ik dan het liefst voor KLM.

Het eten is elke keer weer een drama maar ik moet de eerste luchtvaartmaatschappij nog tegenkomen waar dat wel goed geregeld is.

Wel vind ik het jammer dat we pas laat in de middag aankomen in Jakarta. Liever had ik gezien dat dat ochtends of in het begin van de middag was. Dit ivm het feit dat het na 5 uur middags altijd heel snel donker wordt in Indonesie. En als tourist is dat niet altijd even prettig.

Maar al met al ben ik behoorlijk tevreden over KLM!

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 5
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 5
op 9 december 2009 bestemming: Verenigde Staten / San Francisco, reisperiode: augustus 2009

Reis al jaren met KLM. Heb in totaal meer dan 100.000 miles gemaakt met ze. Het eerste incident moet ik nog meemaken. TOP. Als het even kan vlieg ik dus met KLM.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 18 augustus 2009 bestemming: Indonesië / Jakarta, reisperiode: juli 2009

Vlucht met KLM heen was perfect. De terugvlucht was werkelijk top. Mijn man en 2 dochters waren ziek geworden en het cabinepersoneel was erg vriendelijke en attent. Ze kwamen heel vaak langs om te vragen hoe het was. Dikke PLUIM voor de stewardessen!

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 8
op 30 mei 2009 bestemming: China, reisperiode: april 2009

De vlucht van KLM heen en terug als (zeer)goed ervaren. Heel vriendelijk personeel, het eten (keuze) was goed en werd rond gebracht op tijden welke overeen kwamen met de etenstijden ter plaatse, goed uitgekiend!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 14 augustus 2008 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: juli 2008

De verzorging van de klm was goed, helaas kwam onze bagage niet in Tenerife aan op de dag van aankomst en bij de terugreis was er 1 koffer niet aangekomen op schiphol, die kregen we pas na 5 dagen thuisbezorgd.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 8
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 7
op 12 januari 2007 bestemming: Aruba, reisperiode: oktober 2006

Vliegreis van KLM was perfect, het eten wat wij kregen in het vliegtuig was niet te eten. Kiezen van menu was er niet bij, dus werd er maar wat voor je neergezet wat nog over was. Dat leek nergens op. Hotel was perfect.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 4
  • Reisbegeleiding 7
  • Prijs / kwaliteit 4
  • Vorige
  • 2
  • 3
  • 4