Reviews over Neckermann reizen

Pagina 2 van 4 met 315 resultaten

op 3 augustus 2017 bestemming: Nederland / WINTERSWIJK, reisperiode: juli 2017

Een 8 is voor de inteurverzorgsters .super vriendelijke en schone app. Maar op straat s ochtends veel lawaai van vrachtwagens laden lossen en bouw werkzaamheden binnen en buiten NIET LEUK !! 7 dagen lang ! Gespaard voor deze vakantie en dan dit gevraagd voor andere kamer kon niet echt slecht voelden ons aan ons lot overgelaten boek nooit meer bij d reizen en neckerman ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 1 augustus 2017 bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: juli 2017

Speciaal vanwege de vroege vlucht om 6.55 boekten wij voor de dinsdag in plaats van een vrijdag of zaterdag. Deze vlucht was een maand van tevoren nog ongewijzigd, maar een week voor vertrek kregen wij met de reispapieren pas te horen dat deze vlucht voor ons niet door ging en vertrek 10 uur later was. Dus alsnog een dag gemist. De kleine lettertjes geven Neckermann hiertoe het recht, maar hadden wij dit van tevoren geweten hadden wij niet voor vertrek op dinsdag gekozen. Bij andere reisorganisaties dit nog nooit meegemaakt. Teleurstellend. ... Lees meer

  • Algemeen 3




op 28 juli 2017 bestemming: Hongarije / Siófok, reisperiode: juli 2017

De reis ging per auto,en verliep voorspoedig,de vakantie was prima,echter de accomodatie in Aranypark Is niet meer van deze tijd. We hadden het Rosa type 6-8 pers. huisje,welk slecht onderhouden Is. Douche was niet kapot,gemeld werd gemaakt maar lekkage was na 24 uur weer terug. Sanitair was ook niet echt om over naar huis te schrijven,m.n. de wc brillen zaten los en konden schijnbaar niet vastgezet worden. Keuken was klein,maar was geen probleem,wat wel een probleempje was dat het inventaris niet compleet was. De Magnetron en de waterkoker was niet aanwezig. Waarom dan toch een 8?
Simpel,goede ligging goed restaurant met vriendelijke bediening.
Goed weer,en leuke mensen op camping maakten dat dit een leuke vakantie was.
We zullen zeker terug gaan,echter beslist niet meer in de verouderde Rosa accomodatie. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 26 juli 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: april 2017

Zeer ontevreden van de service van Neckermann. We zijn met 2 jonge meisjes naar Barcelona gereisd. Hadden in het reisbureau een transfer van de luchthaven naar het hotel geboekt om gerust te zijn en geen kopzorgen te hebben (moesten 110km nog afleggen tot aan het hotel) we betaalde 89€ per persoon voor deze transfer.. aangekomen in de luchthaven bleek de transfer niet in orde. We hebben dan contact genomen met de klantenservice die ons dan ging terug bellen met verdere instructies, we hebben geen telefoon terug gehad we zijn totaal aan ons lot overgelaten. Uiteindelijk zelf vervoer gezocht (bus) en 4 uur verloren op de luchthaven met wachten op hun hulp. Terug in België kregen we 50€ samen terug betaald voor 2 personen. Schandalig, zelfs eigen kosten voor vervoer werden niet vergoed. Ons zien ze nooit meer terug, daar sta je op 110 km van je hotel met 2 jonge meisjes, je mag geen taxi nemen en moet wachten op instructies en dan nooit terug bellen?? Slechtste service ooit. Ik reis gemiddeld 4x per jaar nooit zoiets meegemaakt met jetair. Dit was eerste en laatste keer Neckermann wij zijn zwaar teleurgesteld

  • Algemeen 1
op 26 juli 2017 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2017

Zeer leuke reis gehad waarbij alles prima geregeld was door Neckermann. Ook het luchthavenvervoer voor 1 euro was perfect in orde!

  • Algemeen 9
op 24 juli 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2017

13 dagen geboekt en betaald
twee weken voordat wij vertrekken vakantie door Neckerman ingekort met twee volle dagen door qua tijd twee onvoordelige vluchten

  • Algemeen 3
op 22 juli 2017 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juli 2017

Dankzij Neckerman een geweldige vakantie gehad in Hotel Kolymbia Star. Op de terugreis grote problemen met het vliegtuig, waardoor de host van Neckerman voor 180 mensen onderdak moest verschaffen. Binnen een uur zaten wij als gezin in een bus en werden we naar een hotel gebracht voor de overnachting. Super geregeld! Ik ben de naam van de host vergeten, maar nogmaals alleen maar lof!

  • Algemeen 9
op 12 juli 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juli 2017

Omdat het een bouwput was bijaankomst terwijl neckermann aangaf dat we geen hinder zouden ervaren. Het feit dat wij zelf geld uit moesten geven terwijl er een shuttlebus inbegrepen was, laten we dan maar even links liggen. Daarbij komt nog dat we een halve dag kwijt zijn door de verplaatsing die halsoverkop geregeld moest worden, door het hotel dat we geboekt hadden. En als kers op de taart moeten wij zelf regelen hoe wij vanuit de nieuwe accommodatie opgehaald gaan worden.. (aangezien er niet op de telefoonnummers wordt gereageerd).

  • Algemeen 1
op 10 juli 2017 bestemming: Turkije / Konakli, reisperiode: juli 2017

Over 2 jaar geweest was beter dan nu,had betaald voor familiekamer met 2 aparte kamers.we werden in familiekamer gestoken met 1 kamer. hadden we niks gezegd mochten we 10 dagen op die kamer blijven ,maar we werden dan toch verplaatst.van de kamers niks te zeggen wel proper.alleen v beddegoed met gele plekken en altijd 2 handdoeken in plaats v 3. fruit gekregen als beloning.alhoewel we er elke dag fruit kunnen eten.binnen zwembad vuil en oud,trappen stuk.buitenzwembad enkele roosters weg,heel gevaarlijk.placematjes vuil,wordt nooit weggenomen,alleen met borsteltje afgeveegd .is niet hygienisch.sommige borden vuil.koffietassen waren ook vuil.geen gevarieerd eten,geen gewone cola meer,dus moesten maar heel de dag cola light drinken,hotel die geen cola meer heeft.2 jonge animators lopen er rond te niksen,alleen eens een dansje of eens meedoen met waterpolo.die doen niks.andere animator elke keer t zelfde,al 2 jaar lang zelfde muziek en zelfde spelletjes.laatste dag beloofd aan zoon om langer in kamer te blijven ter compensatie v familiekamer.dan blijkt dat hij moest betalen.laatste dag v ons vroeger uit kamer om plaats te maken voor andere.ter compensatie eten voor vertrek.maar v eten hebben we 10 min kunnen eten,was niet doorgegeven.foto's volgen. verder was personeel wel vriendelijk

  • Algemeen 6
op 10 juli 2017 bestemming: Italië / Moniga del Riva, reisperiode: juni 2017

Heb in hotel Riva del Sole gelogeerd met zicht op het Gardameer . Grote kamer met airco en terras ,uitgbreid ontbijt ,lekker avondeten op overdekt terras met kijk op het meer.Vriendelijke behulpzame eignaar en personeel .Mooi zwembad binnen en buiten .Op 150m van het meer met mooie promenade en restaurants en bar .Het is er heel rustig en je bent dicht bij Simione en Bardolino met zijn heel grote markt op donderdag ,echt een aanrader.
Het was een mooie vakantie en ga zeker nog eens terug naar dit hotel .Hondjes mogen er ook gratis verblijven wat ook een hele besparing is ,overal vragen ze 10€ per dag .

  • Algemeen 8
op 7 juli 2017 bestemming: Tunesië / Port El Kantaoui, reisperiode: mei 2017

Ongewenst in ander hotel geplaatst. Slechts 40€ vergoeding. (Ref 39049503)

  • Algemeen 1
op 29 juni 2017 bestemming: Portugal / Monte Gordo, reisperiode: augustus 2017

Geboekt small airlines vertek om 16.00 . Had dit al heel vroeg geboekt. Nu plot bij het reserveren van de stoel, blijk ik te vliegen met Transavia om 19.00. En Jacqueline van Neckerman kan er niks aan doen.
Vertrektijd was voor mij een reden om voor de reis te kiezen. Dan wordt je achteraf zo belazerd

  • Algemeen 1
op 22 juni 2017 bestemming: Spanje / Pineda de Mar, reisperiode: juli 2017

Hotel was goed kamers netjes alleen de pest hier in het hotel is dat de schoonmaaksters je spullen stelen!!! Autosleutels en sigaretten dachten denk ik dat de auto in de buurt zou staan

  • Algemeen 8
op 21 juni 2017 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: mei 2015

Alles klopte. Het eten was goed, de animatie was goed, het waterparkt was goed, er waren leuke excursies. het was een ideale vakantie voor gezinnen met kinderen

  • Algemeen 9
op 12 juni 2017 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: januari 2017

Reis is verzet, maar mevrouw van neckermann weigert dit te erkennen, zegt dat de reis is geannuleerd door mij, en dan krijg ik alleen nog maar brieven van incassokantoor die mij inbeslagnames, faillissementsaanvraag en deurwaarders in het vooruitzicht stellen. Heel fijn dat niemand verder reageert. Wij zien de dagvaarding met vertrouwen tegemoet, dan zal Neckermann toch inhoudelijk op de zaak in moeten gaan. Zeer slechte service van deze organisatie

  • Algemeen 1
op 11 juni 2017 bestemming: Kenia / safari, reisperiode: mei 2017

Zeer goed georganiseerde grote safarireis met zeer goede lodges en prachtige natuurparken

  • Algemeen 10
op 30 mei 2017 bestemming: , reisperiode: augustus 2017

Mijn vriend en ik gingen afgelopen vrijdag (26/05) langs bij het Neckermann-kantoor in Wijnegem Shopping Center. De consulente daar ontving ons eerst hartelijk, vroeg wanneer we op reis wilden gaan. Ik vertelde haar dat we van 12 tot 15 augustus graag een citytripje wilden doen. Vermits het voor mijn vriend en mezelf het eerste jaar is dat wij werken, hebben we nog geen vakantiedagen. Daarom hebben we allebei een dagje onbetaald genomen op 14 augustus om toch vier dagen ergens heen te kunnen (vandaar ook de reden dat we laat gingen boeken en dat we niet flexibel waren in reisperiode). Toen we ons budget vertelden, lachte de consulente ons gewoon uit. Ze trok grote ogen, zei 'oei oei oei' en tot daar haar moeite om ons aan een reis te helpen. Ze toonde ons de meest extreme prijzen om te laten zien hoe duur het allemaal wel niet was en vertelde ons dat we met dergelijk budget nergens zouden geraken (ons budget is 700€). We zaten nog geen vijf minuten op onze stoel of de consulente keek ons buiten, om daarna verder te gaan koffiekletsen met de collega's.
Daarna gingen we met lood in onze schoenen naar TUI. Daar heeft een consulente een klein uurtje aan ons besteed en zijn we buitengegaan met heel veel tips, informatie en reisbrochures + hebben we via hen een reisje kunnen boeken.
Wat een verschil een beetje inspanning en luistervermogen wel niet kan maken...

  • Algemeen 1
op 22 mei 2017 bestemming: Turkije, reisperiode: april 2017

Omdat de transfer naar het hotel slecht geregeld was. Bus had pech en we hebben 2 uur in de nacht aan de kant van de weg gestaan.

  • Algemeen 3
op 22 mei 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: september 2016

Om 12 uur snachts aangekomen hebben wij met een kind van 5 , en sommige met een baby , moeten wachten tot 3 uur snacht op onze kamer! Nou ja kamer ?? Een hok van 4 bij 4 waar we met 4 man moesten slapen . De site is zeer misleidend. Mensen doe snachts hun sleutelbkregen kwamen terug omdat er al mensen op die kamer lagen te slapen?? Zou je maar gebeuren??? Sommige mensen moesten snachts om 4 uur naar een ander hotel gebracht worden wegens verkeerde reserveringen vanuit Neckermann en eurocallas in Callas del Mallorca Toen ik thuiskwam moest Ik maar een klacht indienen zeiden ze op het Thomas cook punt. Aangekomen in Nederland zegt Neckermann dat ze die daar helemaal niet hebben!!!!! Dis daar klagen heeft geen zin ze liegen alles aan elkaar. Beloven compensatie maar terug in Nederland gebeurd er niks.
Mensen kijk uit met Neckermann en vrijuit.
Waardeloos hotel en ook Neckermann is waardeloos vrij uit hoort bij hun pas op. Ze wouden niks compenseren dus heb ik ze gewaarschuwd dat ik mensen ga waarschuwen pas op. Niemand wil snachts met kinderen keuren en niemand wil de hele vakantie bang zijn dat er wegens verkeerde boeking snachts iemand aan je bed staat.

  • Algemeen 1
op 16 mei 2017 bestemming: Kroatië, reisperiode: april 2017

22-29 april-2017
App. Belvedere, segret Vranjica. 6 km. Van Trogir.
Vooraf gooien ze je dood met vakantieinfo. Maar eenmaal op reis hoor en zie je niemand meer. Eerst worden we bijna op verkeerde adres eruit gegooid door buschauffeur. Dan worden problemen niet opgelost. App. Ijskoud, vochtig, stinkend , slecht achterstallig onderhoud en geen verwarming enkel airco die niet deugdelijk was. Lampen, afzuiging badk.defect. Alleszelf moeten regelen. Geen afwaspakket. Geen afzuiging keuken, geen waterkoker, passen geen 2 aanwezige pannen op 2 pits fornuis.
Net een week open nog geen onderhoud gepleegd. Vieze airco waardoor Mijn man 2de dag al doodziek, de Ambulance zelfs moeten komen. Levensgevaar ivm. Een ernstige Allergie voor Schimmels. Longblaasjes zetten hierbij uit en ademen wordt Bijna onmogelijk. Neckermann neemt zelfs niet de moeite te informeren. Laat je gewoon in de rotzooi zitten.
Ook was er nog geheel niets open. Meivakantie maar winkels en sportactiviteiten enz. Alles nog gesloten. De bus rijd maar niemand weet hoelaat ong. Om de 2 uur. Soms rijd ie ook niet.
Dus buiten wandelen niets te beleven, wat voor ons door kortademigheid niet meer mogelijk was.
En de info over de bus die ons zou ophalen was ook niet te verkrijgen zoals afgesproken. Overal zelf achteraan moeten zoeken.
En Neckermann wast de handen in onschuld.
Waardeloos echt nooit meer Neckermann.
En geen kroatie meer voor Mei dan gaat alles langzaam pas weer open.

  • Algemeen 1
op 23 april 2017 bestemming: Portugal / Olhos d'agua, reisperiode: april 2017

Alles was perfect geregeld. Kreeg geregeld mail over hoe alles georganiseerd was of wanneer ik kon inchecken of hoe we opgehaald zouden worden. In het hotel was een reisleider aanwezig met leuke trips. We hadden een trip met Claude geboekt en dat was ronduit fantastisch. Deze man is geboren om een reisleider te zijn.
Het hotel was super met bijzonder vriendelijk personeel. En het ophalen klopte ook weer.
In 1 woord een geweldige vakantie dankzij Neckermann!!

  • Algemeen 10
op 31 maart 2017 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: maart 2017

Voor de 6e keer zelfde reis geboekt, omdat het altijd zo goed beviel. Nu echter een vervelende ervaring met overboeking zowel op heinreis van 05.35 uur naar 14.25 uur en terugreis van 22.10 naar 18.50.
Contact met Neckermann organisatie was zeer klantonvriendelijk. "Staat in de voorwaarde" was het enige wat ik te horen kreeg. Je betaald hetzelfde maar krijgt er 1 hele dag minder voor terug !
Voor de terugreis werden we voor het gemak al om 15.30 uur op de luchthaven van Tenerife afgeleverd, 3,5 uur voor vertrek !
Dat zal volgende keer via andere reisorganisatie gaan. Wat een service voor vaste klanten!

  • Algemeen 5
op 12 december 2016 bestemming: Oostenrijk / Hintertux, reisperiode: december 2016

Wij hebben reis geboekt voor februari. Nu moeten we echter 1 week vroeger afreizen. Het is een autovakantie, dus enkel hotel omboeken. Hotel was nog vrij én zelfs 200 euro goedkoper. Daarentegen vraagt Neckermaan lifst 400 euro meer dan onze originele prijs. Met andere woorden, de reis betalen we 600 euro (op een bedrag van 2500 euro) méér dan wat ze origineel kost. Dit voor enkel een omboeking van het hotel. Ongehoord !! Dit is werkelijk mijn laatste vakantie met Neckermann !!!

  • Algemeen 3
op 1 november 2016 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: december 2016

Heerlijk op vakantie in december. Geboekt, aanbetaald en de voorpet bij de kinderen is begonnen!
Helaas van korte duur want Neckermann stuurt gisteren een mail waarin de vakantie geannuleerd wordt i.v.m het uitvallen van de vlucht. Geen alternatief geen overleg, geannuleerd... Na telefonisch contact vandaag teruggebeld met een alternatief, exact dezelfde reis een dag later maar dan wel 400eur!! bijbetalen omdat men stellen moet bijkopen. Compensatie of tegemoetkoming in het verschil delen, is niet mogelijk " dan krijgt u het bedrag terug volgens de ANVR voorwaarden, u mag blij zijn dat we dit kunnen bieden".
Nog zuurder is dat Neckermann zelf aangeeft dat als ze wel eerder gebeld hadden i.p.v een annuleringsmail, dat de accommodatie dan voor de dezelfde of minder aangeboden had kunnen worden op een dag eerder of later.
De fout ligt bij Neckermann de klant mag hem volledig betalen, en meegeven wordt ook nog dat we maar snel moeten beslissen want anders kunnen de stoelen nog wel eens duurder worden!?
Fijne vakantie! NIET DUS —

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2016 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: oktober 2016

Het was een mooie reis , maar nooit nog met Neckermann! Helemaal aan je lot over gelaten ! Moet alles zelf uitzoeken ! Niemand gezien of informatie gekregen ! Het was van trek je plan . Over het hotel zeer tevreden!

  • Algemeen 6
op 24 oktober 2016 bestemming: Cyprus / Pafos, reisperiode: oktober 2016

Bij aankomst op het vliegveld was er geen reisleiding aanwezig. Je kreeg een kaartje met bus nummer erop en toen werd je naar hotel gebracht. Op site staat dat het 45 min rijden is dus is dus 1.5 uur. We werden is het hotel afgezet zonder verdere info zonder welkoms bijeenkomst. Uit eindelijk maar in de map bij de receptie op zoek gegaan naar wanneer de reisleidster in het hotel aanwezig zou zijn. Dit was dus alleen op woensdag stond er. Wij waren er van donderdag tot donderdag dus daar heb je niks aan. Uiteindelijk maar naar neckerman gebeld om zo activiteiten te kunnen boeken. Later in de week de reisleiding gesproken en blijkt dan ze dus helemaal geen informatie had van mensen die op ander vliegveld landen dan op paphos.

  • Algemeen 3
op 23 oktober 2016 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: oktober 2016

Onze hotelkamer was dubbel geboekt, dit kregen we om 18:00 's avonds te horen in het hotel terwijl we met ons zoontje van anderhalf nog moesten eten en hij naar bed moest. Neckermann was hier van op de hoogte maar heeft ons bij aankomst op het vliegveld hier niet over ingelicht. We moesten voor 1 nacht naar een ander hotel met ons kindje en de volgende dag weer terug. We hebben aangegeven dat we dit onacceptabel vonden, Neckermann heeft ons toen een vergoeding toegezegd voor deze nacht. Na vele telefoontjes, toezeggingen en niet nagekomen beloften. hebben we na een week waarin ze steeds langs zouden komen om het te regelen nog steeds niemand gezien. De laatste keer dat mijn vriend gebeld werd is er in zijn oor opgehangen. Wij zullen dan ook geen reis meer boeken via Neckermann.

  • Algemeen 3
op 18 oktober 2016 bestemming: Senegal / Saly en Toebakuta, reisperiode: september 2016

De hotels waren heel goed, heel vriendelijke mensen, Ook vele mooie dingen gezien. Maar de directeur van het Palm beach hotel in Saly verdiend niet om daar te zitten. Ik heb daar een oorontsteking opgelopen doordat het zwemwater niet werd gecontroleerd. Toen ik hem dat zei lachte hij me uit. Een week nadien was er nog geen actie ondernomen. Maar ondertussen zijn we al twee weken thuis en mijn oorontsteking krijgen ze niet onder controle.

  • Algemeen 8
op 18 oktober 2016 bestemming: Griekenland / faliraki, reisperiode: oktober 2016

Prima accommodatie perfect voor elkaar echter wij moesten een dag eerder vertrekken ivm mogelijke stakingen op he vliegveld zijn niet oorgegaan we hebben 1 dag mider vakantie genoten en hope dat Neckermann ons wel tegemoed komt in de vorm van een vergoeding nckermann had nl ook onze kamer opgeegt terwijl wij nog voor een dag langer betaald hadden Wij wachten af Neckermann !! Toch verder een hele goede beoordeling hoe het allemaal verder door jullie georganiseerd is Hopelijk nemen jullie cntact met ons op

  • Algemeen 9
op 10 oktober 2016 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juli 2016

Neckermann heeft ons helaas erg slecht geholpen tijdens ons verblijf op Gran Canaria. Ons verblijf zat helemaal vol met kakkerlakken, er zaten nesten in de lampen, de badkamer zat er onder en ook de besteklades. Uiteindelijk hebben wij contact opgenomen met Neckermann die ons in eerste instantie goed prpbeerde te helpen door contact op te nemen met het hotel. Uiteindelijk werd ons verteld dat kakkerlakken nou eenmaal erbij horen op Gran Canaria, dit snappen wij zelf natuurlijk ook wel.. wij zijn al eerder op Gran Canaria geweest en ja, je ziet er inderdaad kakkerlakken. Maar dat dit in onze kamer van ons 4-sterren accomodatie is, vinden wij toch niet zo fijn. Uiteindelijk ben ik erg ziek geworden en in het ziekenhuis beland, wij moesten eerder naar huis en voor deze vlucht zou Neckermann dan €670 in rekening brengen, de andere vlucht werd natuurlijk niet geannuleerd. Maar oke, die extra vlucht en het geld kregen wij gelukkig wel vergoed van onze verzekering. Ondanks dat melden onze verzekering dat wij van Neckermann wel recht hebben op het geld terug van de gemiste vakantie dagen. Hier zijn wij een tijd mee bezig geweest en uiteindelijk duurde het 2 maanden voordat wij de reactie terug kregen dat ze helaas niets met onze klacht konden doen. Moest Neckermann nou 2 maanden nadenken voor ze dit antwoordt konden geven?!

  • Algemeen 1
op 1 oktober 2016 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: september 2016

Wanneer er tijdens de vakantie iets gebeurd en je hulp kan gebruiken is neckermann niet thuis! Je mag het zelf allemaal uitzoeken en als je door omstandigheden langer moet blijven en op zoek bent naar een accommodatie, verwijzen ze je naar booking.com
Wat is dan het voordeel van boeken via een reisorganisatie?

  • Algemeen 1
op 29 september 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: september 2016

Bagage geboekt voor 2x 15 kg. Was niet goed doorgegeven , extra kosten 60,00 . Hotel vies, kamer was drama, wel ander gekregen , was iets beter ( vandaar nog een 3 ) warm buffet was koud buffet en was in mijn ogen geen buffer maar tafel met wat bakken er op waar de shoarma uitgevraagd werd door de kok . Zeer onvriendelijk personeel . Reisleider niet te bereiken, Neckermann laat ook niks van zich horen, na veel ziekte verheugd hier op. Weg geld, weg vakantie, weg Neckermann uit ons bestand. Zeer teleurgesteld

  • Algemeen 2
op 28 september 2016 bestemming: Hongarije / Keszthely, reisperiode: juli 2016

We hadden een familiekamer geboekt, daar bleek het 2 verschillende kamers te zijn, balkon deuren die niet dicht wilden en op het balkon mochten weer niet want dit was te gevaarlijk. Thuis gekomen contact gezocht met de service desk. 3 maanden geen antwoord.niet serieus genomen ondanks dat er duidelijk op de site van neckermann staat wat je mag verwachten. Neckermann neemt klanten niet serieus en schuift alle verantwoordelijkheid van zich af. Het mag de naam servicedesk niet hebben...wat slecht...

  • Algemeen 2
op 27 september 2016 bestemming: Malta, reisperiode: oktober 2016

Ik geef een cijfer voor de service van neckermann, wat slecht!!!!!!

  • Algemeen 6
op 24 september 2016 bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2016

Geen goede reisorganisatie. Zodra je de plaats van bestemming bereikt hebt hoor je helemaal niets van hun. Problemen mag je helemaal zelf oplossen. Geen goede communicatie en slechte dienstverlening. Eenmaal teruggekomen in nederland een klacht via de mail ingediend. Na 2 maanden een reactie terug van excuses er word aan gewerkt. Dus voor mij nooit meer met Neckerman Reizen.

  • Algemeen 3
op 23 september 2016 bestemming: Duitsland / Kattenes, reisperiode: september 2016

Slecht hotel, zeer onvriendelijk personeel, smerig eten en niks te beleven in de omgeving. Kamers wel schoon en ontbijt redelijk.

  • Algemeen 2
op 16 september 2016 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: september 2016

Op internet leek het hotel dat we zouden boeken ons echt een goede deal totdat we daar aankwamen en neckerman ons in een grote waanelusie achterlieten. ten eerste betaal je bij de douane 3 euro pp meer dan sunweb net afhankelijk welke rij je staat. dus ik zou bij sunweb in de rij aansluiten. Hiernaast was het hotel een grote aanfluiting. We kregen te horen dat dit inderdaad een verouderd hotel was en als we wilden switchen van hotel dat we dan 150 euro per nacht mochten bijbetalen. ( terwijl online de prijzen veel lager zijn) een dag later nog steeds niet happy met de doffe ellende en uitendelijk na veel gedoe, discussies en ongemakken nog kunnen verhuizen naar het andere hotel, ondertussen 3 dagen vakantie weggegooid. Erg jammer dit.

  • Algemeen 4
op 3 september 2016 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: juni 2016

Neckermann heeft een mooie en duidelijke website met goede foto's waardoor het zoeken naar een accomodatie erg gemakkelijk is. Alles wat er op de site over het hotel vermeld stond, klopte met de werkelijkheid.

  • Algemeen 9
op 2 september 2016 bestemming: Turkije / ?, reisperiode: juli 2012

Omdat het een superleuke reis was! maar toch niet voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 9
op 28 augustus 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2016

App.Marinos Beach werkelijk fantastisch, geboekt bij Neckermann

  • Algemeen 9
op 28 augustus 2016 bestemming: Griekenland / Kokkari, reisperiode: augustus 2016

Hier is altijd zeewind, en een fantastisch appartement. Mooi eiland

  • Algemeen 9
op 19 augustus 2016 bestemming: , reisperiode: augustus 2016

Neckermann is de slechtste reisorganisatie waar ik ooit mee op vakantie geweest ben. Het hotel en de bestemming zelf waren top.

  • Algemeen 1
op 18 augustus 2016 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2016

Eerste keer in 10 jaar reiservaring dat wij de reisleiding op de heenreis en terugreis in totaal maar 1 kleine minuut hebben gezien. Op het vliegveld in Palma stond iemand die ons doorverwees naar het busnummer en op de terugreis was er 10 seconden iemand die ons het nummer van de gate doorgaf. Verder niemand aanwezig bij het inchecken zowel heen en terug niet. In het hotel was er elke dag iemand van Thomas Cook maar sprak geen woord Nederlands en de 2e dag op het tijdstip van de informatiebijeenkomst is niemand komen opdagen.

  • Algemeen 5
op 17 augustus 2016 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: augustus 2016

Super reis! Veel gezien en gedaan , ook een safari jeep Tour gedaan , echt een aanrader! Je ziet veel groen omdat het veel regent in vooral de herfstmaanden en het weer is prachtig!

  • Algemeen 8
op 9 augustus 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2016

De vlucht naar kreta was perfect verlopen maar bij aankomst was er een overboeking. We werden zonder véél uitleg op de autobus gezet richting ander hotel. En ze zeiden morgen om 12u30 komen we jullie ophalen. Die dag zelf hebben we uren moeten wachten en zelf een taxi laten bellen om het vervoer te regelen. 2 dagen vakantie naar de knoppen. vergoeding? niks. service 0.0 afhandeling en opvolging klacht nihil.

  • Algemeen 10
op 3 augustus 2016 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juli 2016

WAARDELOOS. Ons hotel in Gran Canaria is overboekt. Dat wist Neckermann al ruim voor wij uit Nederland vertrokken, maar daar hebben ze geen contact over opgenomen zodat we naar een alternatief konden kijken. Bij aankomst werd ons mee gedeeld, dat we naar hetzelfde hotel, maar dan met een andere naam zouden gaan. Dat bleek al gauw niet waar. Het is een simpeler hotel, voor 4 personen, 10 dagen, wat wij geboekt hebben, 1000 Euro goedkoper in de gids dan wat wij hebben betaald. De hostess bood ons 134 Euro met zijn vieren, of een excursie aan als compensatie. Na een dag heen en weer bellen, biedt ze ons 250,00 Euro met zijn vieren aan. Dat moet dus 250,00 Euro per person zijn en dat is dan alleen nog maar wat we nu teveel betaald hebben en geen compensatie voor het feit dat we in een hotel zitten dat we niet hebben geboekt. Heel Gran Canaria zit volgens de hostess vol, of nee, toch niet. Ze kan ons wel naar een fatsoenlijker hotel laten gaan, maar dan moeten we even 1000 Euro bij betalen. Raar is dat, we kunnen ons teveel betaalde geld niet terug krijgen, we kunnen niet in het hotel dat we hebben geboekt, maar we mogen wel bij betalen. Ze denken bij Neckermann zeker dat ze hun gasten een oor aan kunnen naaien. Dus hebben we nu vakantie op een heel andere manier dat wat we wilden, waar we voor betaald hebben en wat we ruimschoots op tijd hadden geboekt, bij een organisatie die toch een naam op te houden heeft. We moeten maar zien, dat we ons geld terug krijgen.
WAARDELOOS DUS. BOEK NIET BIJ NECKERMANN!

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2016

Sentido perissia ... niet te doen niets voor kids slecht eten en van de rest zwijgen we maar zeker animatie trekt op niets en eten en drinken ook niet NOOIT MEER

  • Algemeen 5
op 31 juli 2016 bestemming: Spanje / La Gomera, reisperiode: juli 2016

Na het lezen van een aantal slechte ervaringen over de connectie tussen de de vluchten naar Tenerife en boot naar la Gomera ( waarbij mensen uiteindelijk in een minder hotel een nacht moesten overbruggen op Tenerife, bewust vooraf contact met Neckermann gezocht per mail. Gelukkig de bevestiging per mail ontvangen dat in hun geval de vlucht en boot altijd goed aansluiten en er slechts bij uitzondering na serieuze vertraging van de vlucht een overnachting nodig kan zijn op Tenerife. Keurig op tijd geland op Tenerife...... en tot onze verbazing worden we zonder pardon in een bus gestopt naar een zeer matig hotel op Tenerife. Reisleiding ter plaatse geeft notabene aan dat met deze vlucht het nooit mogelijk is de boot te halen.... Ze geeft vervolgens aan dat we blij mogen zijn, want Neckemann neemt de kosten van het hotel op Tenerife op zich en dat terwijl onze kamer in het luxere hotel op la Gomera dus nu een nacht op hun kosten leeg staat..... ze verzekerd ons dan ook dat we direct in onze kamer kunnen als we aankomen... De volgende dag bij aankomst... de kamer dus niet klaar! Na enkele uren wachten kunnen we op onze kamers. Helaas helaas is de vertegenwoordigster van Neckermann in ons hotel totaal niet onder de indruk van onze klacht als klant en het feit dat dit zonder enig excuus gebeurd..." ik had die mail nooit gestuurd dat de connectie in orde was" was haar enige antwoord... ze zou het doorspelen naar customer service...Inmiddels zijn wij een week verder en hebben we geen enkele reactie van Neckermann meer gehad. Dit was dus onze laatste keer met Neckermann en we zullen ook niet nalaten deze slechte ervaring te delen als dit de manier is waarop een professionele reisorganisatie zijn klanten bewust onjuist informeerd en vervolgens niet het fatsoen heeft daar netjes op terug te komen!

  • Algemeen 3
op 26 juli 2016 bestemming: Zwitserland / veysonnaz, reisperiode: augustus 2016

Een week na boeking is de reis ineens 50% goedkoper. Ik dacht ik vraag de reden en kijk of er nog aan te doen is. Ik vond het verschil erg groot. Uiteraard weet ik dat er soms 25 tot 30 % afgaat maar 50? Totaal was er met de dame van neckermann niet te praten, het enige wat zij deed was copy past van regels in het chat scherm. Een laken pakket was al te veel moeite. Het ging om een verschil van ruim € 800 ,- op 12 dagen. nee was gewoon pech melde de neckermann dame.

  • Algemeen 3
op 9 juli 2016 bestemming: Spanje / Corralejo, reisperiode: juni 2016

Heerlijke vakantie gehad op Fuerte Ventura. Op vlucht niets aan te merken, op appartement wel. Er was een verbouwing gaande die volgens de info van Neckermann al achter de rug zou zijn. Ons appartement lag pal tegenover een steiger waar van half 8 ochtend tot half 7 avond werd gebroken en gerenoveerd. Hotel kon ons niet helpen, want er was een speciale deal met Neckermann over deze appartementen gemaakt. De 24/7 service van Neckermann bleek in deze situatie niets waard: we werden van het kastje naar de muur gestuurd. Een oplossing werd niet geboden. Advies: reken niet op de service van Neckermann tijdens je verblijf.

  • Algemeen 3
op 26 juni 2016 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2016

Accomodatie was prima!!!(beach resort platanias village ) service neckermann ver te zoeken geen reisleiding geen excursies te boeken en zelf de alarmlijn de laatste dag moeten bellen (neckermann niet te bereiken niks 24 uur p/d ) voor ophaaltijd terugreis erg vervelend .

  • Algemeen 1
op 26 juni 2016 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: juni 2016

Heerlijk hotel geboekt in Benidorm via neckerman. Volpension, kamer met balkon en airco. Bij aankomst airco maar van 14 uur tot 20 uur beschikbaar. Aankomst was op vrijdag, konden pas maandag iemand van neckerman spreken. Deze gaven ons te kennen dat dit niet kon. Contract met hotel 24 uur airco, zouden actie ondernemen. Aircotijd werd verlengt tot 24 uur. Volgende dag contact hostes in hotel. Wij stonden in ons recht en hij zou het regelen. Echter hotel ging niet akkoord. Wij zouden een upgrade krijgen voor een ander hotel.Hostes vertelde ons dat wij onze koffers al wel konden gaan pakken voor een ander hotel.
Echter geen ander hotel beschikbaar. Wij bleven dus waar we waren. Aircotijd werd verlengd to 9.00 uur. Helaas niets meer aan te doen.
2 dagen voor vertrek zoals afgesproken zou de ophaal tijd bekend zijn. Helaas 1 dag van te voren nog niets bekend. Moesten zelf van de hostes maar contact leggen met Neckerman, Vindt dit allemaal beneden alle peil. Klacht ingediend over het hele gebeuren bij neckerman bij thuiskomst. Neckreman doet dit af , met ze hadden het noodnummer moeten bellen, wij kunnen hier nu niets aan doen. Noodnummer is volgens mij ergens anders voor.Hostes en neckerman in Benidorm heeft ons in het gelijk gesteld, wat doet neckerman in nederland hier nu mee. Voor Ons nooit meer Neckerman en ik raad het iedereen af om nog met neckerman te reizen.

  • Algemeen 1
op 23 juni 2016 bestemming: Spanje / Benamaldena, reisperiode: juni 2016

Slechte service van neckerman ,tot op heden niets gehoord van de klacht die is ingediend,reisleider vertelde keer op keer dat dat zijn systeem niet werkte,mag toch aannemen dat dit nu in orde is,klacht is 8juni ondertekend.

  • Algemeen 1
op 18 juni 2016 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2016

Niemand van Neckermann Nederland in hotel gezien. Alleen afgezet in hotel. geen bericht voor ophaaltijd bij vertrek. Moesten zelf Neckermann bellen. Geen mogelijkheid om excursie te boeken. Kortom geen enkel contact tijdens onze vakantie!

  • Algemeen 3
op 16 juni 2016 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2016

Wij houden van het eiland Ibiza en hebben het dan ook meerdere malen bezocht.. Geboekt met reisorganisaties of losse vluchten en accomodaties. Toen wij een een dochter kregen besloten we te kiezen voor een hotel via Neckermann.nl. Hotel Club Augusta in Santa Eulalia. De foto's op de website deden vermoeden dat het een heel fijn verblijf moest zijn... Helaas was het van begin tot eind een blamage. Uiteraard hebben we er het beste van gemaakt, maar ontspannend was het allesbehalve. We kwamen laat aan in het hotel en daar was voor onze dochter al geen babybedje klaar gezet, terwijl dit wel met de reisorganisatie en nog persoonlijk per email, met het hotel was gecommuniceerd. Er was alleen een nachtportier aanwezig die alles moest oplossen op dat tijdstip. De beste man was wel de uitblinker van het gehele hotel, want de rest van het personeel was weinig betrokken helaas. Onze kamer was extreem klein en gehorig. Deuren die keihard dichtvallen of luidruchtig schoonmaakpersoneel zorgen niet voor een ontspannen sfeer. Enfin, we zijn geen klagers, maar onze eerste nacht en dag waren teleurstellend en we waren erg vermoeid. Een andere kamer was er niet voor ons, maar achteraf bleek dit een vergissing en was het wel mogelijk geweest. Er scheelde veel aan de onderlinge communicatie... Dit zijn slechts enkele voorbeelden van ons onprettige verblijf in Hotel Club Augusta. De website doet vermoeden dat het een prima middenklasse hotel is, maar het was, zogezegd een aggenebbis-hotel. Zo jammer...en zeker met een klein kindje verwacht je wel dat het je comfortabel word gemaakt. Ik werk zelf als stewardess en ervaar als geen ander hoe belangrijk verzorging van passagiers met (kleine) kinderen is. Maar ook al hadden we zonder kinderen gereisd..het was niet om over naar huis te schrijven. Ibiza is en blijft prachtig en daarom hebben we nu gekozen voor het vernieuwde Marble Stella Maris van Corendon waar we 5 juli dit jaar een week zullen gaan verblijven met inmiddels twee dochtertjes! We verblijven in een familiekamer en zullen voor het eerst kennismaken met een all-inclusive arrangement. We zijn ontzettend benieuwd....
Buiten het feit dat we heel graag romantisch naar Parijs zouden willen gaan (want wanneer kom je daar als papa en mama nou aan toe?) is het goed om eens ons verhaal kwijt te kunnen op een reispagina. Eerder hebben wij weinig reviews gedeeld en deze zorgen over het algemeen wel voor een eerlijk beeld van een accomodatie! We gaan duimen... :D

  • Algemeen 5
op 15 juni 2016 bestemming: Spanje / Sitges, reisperiode: juni 2016

Adverteren met totaalpakket vlucht -hotel-transfer vergeet het naar staan we op Barcelona laat in de avond, geen transfer te bekennen. Kamer geboekt met zijzeezicht, keken op een blinde muur met stukje zijzeezicht. Voor andere kamer moesten we 25 euro per nacht bijbetalen bleek achteraf, niet op gerekend, nog nooit meegemaakt. Niemand gezien van neckermann, geen info in het hotel aanwezig.

  • Algemeen 3
op 31 mei 2016 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2015

Zeer goed. goed begeleid en spraken waarheid.

  • Algemeen 8
op 28 mei 2016 bestemming: Tunesië, reisperiode: juli 2016

Vorige maand hebben wij een reis geboekt naar Tunesië. Gisterenavond kregen we een telefoontje dat onze reis niet meer kan doorgaan, omdat de maatschappij niet meer mag vliegen. Wij verwachten hiervoor natuurlijk een vergoeding want hier zijn zij in de fout gegaan, krijgen we enkel een annulering of een nieuwe reis boeken maar natuurlijk betalen wat er nog opgelegd moet worden. Ik vind dit echt niet kunnen! Tweede keer dat ik al problemen heb met hun, laatste keer dat ik geprobeerd heb met hun te vliegen! AFRADER!

  • Algemeen 1
op 24 mei 2016 bestemming: Turkije / Dalaman, reisperiode: juni 2016

In januari reis geboekt naar Marmaris. Zouden vertrekken om 6.25u. In april reis voldaan en nog steeds vertrek om 6.25u. Vandaag papieren ontvangen. Vertrek om 16.45u. Eerste dag van de vakantie is al naar de kloten. Dit op hun Facebook gezet en mailtje gekregen dat de tijden van de luchtvaartmaatschapij komen. Flauwekul. Neckermann is leverancier en moet dus leveren volgens overeenkomst. Als je in de garage een blauwe auto koopt moeten ze geen groene leveren omdat de fabriek zin had om een groene te leveren. Neckermann NOOIT meer.

  • Algemeen 1
op 5 mei 2016 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: november 2015

Prijzig, maar dat weet je bij Londen. Maar verder goed geregeld. Prima hotel en lekker centraal. Bepaalde opmerkingen bij het maken van de boeking, waren helaas niet doorgekomen (ook na een extra mail naar Neckermann)...dus dat was een minpuntje. Overigens wel top opgelost door het hotel zelf!

  • Algemeen 7
op 4 mei 2016 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: september 2015

In 2007 hebben mijn man en ik een ernstig auto ongeluk gehad. De airbags hebben ons gered. Om bij te komen zijn we naar hotel Korumar in Kusadasi gegaan. Of dat je in de hemel komt. Wat ligt dat hotel mooi. We zijn er daarna nog een paar keer geweest. Het is nog steeds ons favoriete hotel.

  • Algemeen 9
op 9 april 2016 bestemming: Turkije / Belek, reisperiode: mei 2016

We hadden een boeking gemaakt. De vakantie zou met een kind van 2 goedkoper zijn dus zou geregeld worden dat mijn kind hetzelfde zou betalen als een kind van 2. op basis daarvan hadden we geboekt. Werden we een week later gebeld, dat het toch niet kon en wij 300 euro meer moesten betalen. Ik vond het ronduit slecht. Op zijn minst kun je dan toch iets anders regelen. Vervolgens wilden we de reis annuleren. Waren we 1 dag te laat. optie gold voor 5 werkdagen en de werkdag begint al te tellen op de zaterdag dat je boekt..... prijzen blijven dalen en wij betalen meer terwijl mensen die later boeken minder betalen. Advies; boek nooit meer met Neckermann want je kunt er niet van op aan. Het zijn echt afzetters!!!

  • Algemeen 3
op 30 maart 2016 bestemming: Kaapverdië / Sal, reisperiode: maart 2016

Ik wil als ervaren reiziger doorgeven dat ik nog nooit zo'n onervaren reisbegeleiding heb meegemaakt op Sal. De klant is koning zou je denken. Ze zullen er alles aan doen om de reis zo prettig mogelijk voor hun gasten te laten verlopen. Dat denk je tenminste....

De introductie was als uit het informatieboek voorgelezen. Er was niets meer toevoeging dan wat er in het boek stond. Hij kwam erg nerveus over. Toen we dan ook vroegen hoelang hij al op Sal verbleef zei hij, een half jaar, nou dan mag je toch verwachten dat hij het een en ander kan vertellen over het hotel, de omgeving en gewoontes...nee dus....Bij het weg brengen weer naar de vlieghaven was het al net zo onpersoonlijk. Niet van, we hopen dat u een prettig verblijf heeft gehad en we hopen u wellicht weer terug te zien, niets.....er sprak totaal geen emphatie uit deze vertegenwoordiger van Neckermann.

Toen we een dag op pad waren en er de hele dag rekening mee hadden gehouden dat er om 16.00/16.30 een rondleiding zou zijn in het dorpje, kwamen we om 16.10 aan. De groep in het hotel stond te wachten op de gids en we waren blij dat ze er nog waren. We gaven aan onze helm even naar de kamer te brengen en meteen terug zouden komen. Een andere reiziger zou dit in de gaten houden en doorgeven als de gids zou komen dat we eraan kwamen. Dit heeft deze ook gedaan maar er werd gewoon gezegd, jammer dan, we kunnen niet op iedereen wachten en men ging. Toen we dus in de hal aan kwamen was iedereen weg en konden niemand meer ontdekken....zeeeer vervelend als je het hebt aangegeven dat je eraan komt en daar de hele dag voor hebt aangepast om die rondleiding mee te maken....de frustratie was dan ook groot...het was een enorme domper . We hebben na veel te zoeken uiteindelijk de groep gevonden. Met de plaatselijke gids gesproken over het voorval. Hij wist van niets en gaf aan dat het wel vaker bij hun voorkwam dat ze niet correct met dingen omgingen. Bv door bij hem 20 mensen voor een groep op te geven en vervolgens met 23 mensen op de proppen te komen. Hij moest het dan maar oplossen!!! Ik vind dit zeer onverschillig gedrag en moet besproken worden. Dit komt de klantvriendelijkheid absoluut niet ten goede. En de reisleider moet eerst maar eens leren zich te verplaatsen in een gast en zijn behoeftes/verwachtingen want dat is echt onder de maat!!!!

  • Algemeen 3
op 22 maart 2016 bestemming: Spanje / La Palma, reisperiode: maart 2016

Schandalige behandeling door Neckermann! Zonder enige uitleg werden wij in een sterk inferieur complex geplaatst. Er werd zelfs niet uitgelegd dat we daadwerkelijk in een ander complex zaten. Toen we Neckermann hier zelf op wezen bood de hostess ons een bustour over het eiland aan. Hiervoor moesten wij een formulier tekenen. Ondanks het feit dat ik duidelijk had aangegeven in Nederland een klacht te gaan indienen, vinkte de hostess hierop op achterbakse wijze aan dat wij akkoord waren gegaan met deze 'regeling'. Bij terugkomst hadden wij daardoor geen poot meer om op te staan. Na het lezen van andere overboekingsverhalen online ben ik ervan overtuigd dat dit een doelbewuste strategie is van Neckermann om bij overboekingen de schade voor de organisatie te beperken. De rechten van de klant wordt hierbij de open haard mee aangemaakt. Voor ons NOOIT MEER NECKERMANN.

  • Algemeen 1
op 10 februari 2016 bestemming: Griekenland / Kos-stad, reisperiode: juni 2015

Samen met 4 vriendinnen waren we afgereisd naar het mooie eiland Kos. We hadden enorm veel zin in de vakantie! De transfer van het vliegveld naar ons hotel zat bij onze pakketreis in. Toen we die avond laat op het vliegveld aankwamen konden wij niemand van Neckerman vinden die ons naar de juiste bus zou wijzen. Gelukkig was daar een hulpvaardige jongen van een andere reisorganisatie die ons kon helpen. Ook in de bus was onze hostes niet aanwezig. Een andere meid van een andere reisorganisatie nam het van haar over. In het hotel vonden we op het infobord dat onze hostes de volgende dag vroeg zou komen. De volgende ochtend zaten we optijd klaar maar al wie kwam.... geen meisje van Neckerman. We hebben het bij de receptie na gevraagd maar ze hadden haar niet gezien. Vanuit het hotel probeerden we haar te bereiken maar we kregen steeds haar voicemail ervoor. Van andere hotel gasten begrepen we dat ze een paar dagen daarvoor ook hadden zitten wachten op het meisje van Neckerman. Uiteindelijk hebben we met behulp andere gasten onze excursies kunnen boeken bij een lokale organisatie. Toen we thuis kwamen hebben we contact gezocht met Neckerman. Het antwoord dat wij terug kregen was dat het hun erg speet en dat ze het jammer voor ons vonden.

  • Algemeen 5
op 9 februari 2016 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: augustus 2014

Ik vond het een hele prettige reis. Onderweg naar het hotel werd er goed verteld wat er allemaal te doen was en je kreeg een blaadje met informatie over de tours die je er kon doen. Ook als je problemen had kwamen ze gelijk.

  • Algemeen 8
op 3 februari 2016 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: maart 2016

Bedankt aan de mensen in filiaal Ieper om ons prachtig te helpen zoeken naar een vakantie op onze wensen !!bedankt frederic

  • Algemeen 1
op 27 januari 2016 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: juni 2015

Goed hotel en vriendelijke en behulpzame reisleiding ter plaatse

  • Algemeen 8
op 25 januari 2016 bestemming: Egypte / sentido oriental el quesir, reisperiode: januari 2016

Aangename vakantie gehad. Hotel geboekt via een stunt van de dag. prijs/kwaliliteit was daarom OK maar hadden niet het volledige bedrag willen hebben uitgegeven. Was eerder een goed 4* hotel maar zeker geen 5* waard.
Het hotel was gedateerd en gaf een versleten indruk. Overal was er wel iets stuk of niet goed onderhouden. Kamers waren sober en donker ingericht. Wel een ruim terras aan de kamer maar in deze periode heb je daar weinig aan.
Buffeten waren OK maar miste de luxe van een 5*. Staff was uitstekend.
De kans is zeer klein dat we hier nog eens naar toe gaan.

  • Algemeen 6
op 20 januari 2016 bestemming: Turkije / Alanya, reisperiode: september 2013

Ik ben samen met mijn ouders en mijn broer naar Alanya geweest. Er stond een bus op ons te wachten op het vliegveld van Antalya. De reis naar Alanya duurde ontzettend lang. Dat kwam omdat de bus zoveel mensen moet wegbrengen onderweg. Wij waren de allerlaatsten. De buschauffeur kende ons hotel niet. Hij reed continue over dezelfde plek, maar hij wist niet waar het hotel was. Hij vroeg aan mensen onderweg en dat frustreerde ons. We dachten namelijk dat we ruim de tijd hadden om nog te gaan eten in het hotel, maar we kwamen zo laat aan dat dat niet meer mogelijk was. De volgende dag kwam iemand van de reisorganisatie langs en die legde een paar dingen uit. We hadden aangegeven dat we de busreis verschrikkelijk vonden en dat we zo laat waren aangekomen dat we niet meer konden eten in het hotel. Er werd ons van alles beloofd, maar dit zijn ze niet nagekomen. We hebben verder ook helemaal niets meer gehoord van ze. Daarna hebben we hem niet meer gezien. Mijn vader, broer en ik werden ziek van het eten in het hotel en hebben uiteindelijk een minder leuke vakantie gehad.

  • Algemeen 3
op 15 januari 2016 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2015

Het was echt een super vakantie! De reisorganisator heeft ons goed geholpen met dagjes weg uitzoeken, zoals de Hammam. Ook was het vervoer naar het vliegtuig erg goed geregeld door Neckermann, zeker een aanrader dus!

  • Algemeen 9
op 12 januari 2016 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: januari 2016

Ervaring vandaag 12-01-2016

Op 11-01-2016 aangekomen in een andere hotel dan we eerder heen gingen. We wilden wel eens wat anders... Nou, direct les geleerd.

We komen aan, alles lijkt koek en ei maar dan komt het eten. Koud en smakeloos, zeer slechte bedden en all in was geen all in. Alleen aan de bars buiten was all in.

Prima, een dag aan kijken dachten we en de middageten afwachten en dan klagen over het bed. Ontbijt, na eerste nacht slecht slapen, gelijk bij de eerste hap... gatver, wat slecht. 10 voor 11 maar eens gebeld met Neckermann op plaats van bestemming. Zonder te veel vragen, waar zou u heen willen gaan dan? Om half 1 waren we uitgecheckt en ingecheckt in het hotel naar keuze. Uiteraard mer een kleine bijbetaling ter plaatse van de meerprijs maar dat is niet meer dan normaal. Wij kunnen rustig vakantie vieren vanaf dag 2.

Ik zeg een dikke 11... Niet voor niets alle jaren met Neckermann op reis geweest. Bedankt Neckermann!!

Ik noem bewust geen hotelnamen omdat dit een ervaringspagina is over Neckermann en niet over een hotel.

  • Algemeen 10
op 9 januari 2016 bestemming: Kaapverdië / Sal, reisperiode: maart 2015

Een georganiseerde groepsreis door Sal en Boa Vista. Goeie afwisseling tussen rust en activiteiten. Activiteiten waren goed georganiseerd en leuk voor alle leeftijden! We zagen alles wat we wilden zien en er werd goed rekening met ons gehouden.

  • Algemeen 9
op 9 januari 2016 bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: 2015

Deze viel namelijk wel goed mee ook de reisorganisatie maar we zouden nu toch dit jaar enkele city tripjes willen doen

  • Algemeen 7
op 7 januari 2016 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2010

Ze hadden alles keurig verzorgd. Alles liep mooi op schema. En voor vragen stonden zij altijd voor je klaar.

  • Algemeen 10
op 6 januari 2016 bestemming: Kaapverdië / Sal, reisperiode: oktober 2015

Steeds goede reizen gekend met Neckermann. Jammer genoeg worden we nu volledig in de steek gelaten door hen. Tijdens Allerheiligen zijn wij naar Kaapverdië geweest. Er werden 47 bagagestuks van reizigers, je leest het goed,47 koffers...niet meegenomen. We vertrokken op zaterdag en pas op woensdagavond kregen we onze bagage (terwijl we extra bijbetaalden voor de bagage)(De meeste reizigers kregen hun koffer 1 of 2 dagen later)). Compensatie of hulp van Neckermann hebben we echter niet gekregen. Daar sta je dan zonder toiletgrief, ondergoed, kledij,..Nadien enkel sussende mails. Daar zijn we vet mee! Jammer dat wij als klant niet meetellen. Wat met de service tijdens en na de reis??

  • Algemeen 2
op 20 december 2015 bestemming: Italië / Cuglieri, reisperiode: september 2014

Neckermann werkt samen met Happy Camp. Via Neckermann kan je in het naseizoen geweldig goedkoop op vakantie.

  • Algemeen 9
op 9 november 2015 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: augustus 2014

Vakantie ervaren als prettig. Kregen bij aankomst een uitgebreide uitleg over Fuerteventura met verschillende tours, goedkope restaurantjes en leuke bezienswaardigheden. Voor vragen waren ze goed bereikbaar en prima opgelost.

  • Algemeen 8
op 30 oktober 2015 bestemming: Turkije / Turgutreis, reisperiode: september 2015

Wij zijn in September 2015 voor 8 dagen naar Turkije geweest met Neckermann. Onze bagage is NIET aangekomen, terwijl we maar 1 koffer bij hadden. Op de luchthaven vertelde de hostess van Neckermann dat wij ons hier niet druk in hoefden te maken en dat ZIJ alles zouden regelen en ons op de hoogte zouden houden. Uiteindelijk hebben WIJ ZELF er elke keer achteraan moeten zitten en diverse telefoontjes moeten plegen, om te vragen waar onze koffer was. De hostess van Neckermann die in ons hotel kwam wist van de hele situatie niks af, dus de onderlinge communicatie bij Neckermann is ook niks!
Via de servicelijn van Neckermann werd ons GEGARANDEERD dat onze koffer binnen de 3 dagen op onze kamer bezorgd zou worden. De hostess van Neckermann wilde aan geen van onze voorstellen meewerken en nam ons ook niet serieus. Terwijl ze onze klacht aan het bespreken was met ons, ging ze ondertussen excursies boeken voor andere gasten. Elke dag kregen we opnieuw te horen dat vandaag en anders ZEKER morgen onze koffer er zou zijn. NIET DUS! Elke dag opnieuw valse beloftes. Dat hield dus in, dat we alles moesten gaan kopen; kleding, ondergoed, zwemspullen, toiletartikelen.....e.d. We boeken speciaal een all-inclusive vakantie om dan geen kosten meer te hebben, maar dit is uiteindelijk een hele dure week geweest. Uiteindelijk hebben we van de receptie van het hotel (dus NIET van Neckermann) te horen gekregen waar onze koffer was, NA 6 DAGEN!!!!! Mijn man is die uiteindelijk ZELF gaan halen met een medewerker van het hotel, want de koffer werd niet naar het hotel gebracht. Toen later die middag de hostess van Neckermann in het hotel kwam, wist zij nog steeds van niks. Wij mochten dus onze koffer "uitpakken" om hem de dag later weer in te pakken om terug naar huis te gaan. Op die 6 dagen zijn WIJ diegene geweest die overal achteraan hebben gezeten en steeds gebeld, NIET Neckermann!!! Bij thuiskomst hebben wij over het hele gebeuren een uitgebreide mail gestuurd naar diverse mail adressen van Neckermann. WEER konden WIJ er steeds achteraan gaan, waarom we geen antwoorden kregen en wanneer we geholpen zouden worden. Vandaag 30-10-2015 hebben we uiteindelijk antwoord gekregen. Van de luchtvaartmaatschappij krijgen we een "vergoeding" voor 4 dagen (en die andere 2 dan?) voor kleding, Neckermann echter trekt overal hun handen vanaf en komen met geen vergoeding, voorstel of wat dan ook. Wij hebben onze reis geboekt bij Neckermann en NIET bij de luchtvaartmaatschappij, Neckermann is degene die de klanten normaal toch tevreden moet stellen?????
Verder heeft de hostess van Neckermann valsheid in geschrifte gepleegd op ons klachtenformulier. Zij heeft samen met ons het klachtenformulier ingevuld, na controle hebben wij ondertekend voor akkoord. Achteraf heeft zij zelf op het formulier nog ingevuld dat Neckermann een vergoeding zou geven aan ons van € 30,00 (belachelijk natuurlijk) en dat wij hier (zo gezegd) mee akkoord gaan. Ook vertelde zij ons dat wij alle gemaakte kosten moesten indienen bij Neckermann en dat zij deze dan zouden vergoeden. OOK NIET DUS!!!!! Dus of wij ooit nog een vakantie boeken bij Neckermann? NOOIT VAN ONS LEVEN!!!!!

  • Algemeen 1
op 30 oktober 2015 bestemming: Oostenrijk / Laaben, reisperiode: augustus 2015

Zowel op vlak van accommodatie als wat de maaltijden betreft voldoet dit hotel duidelijk niet om een 4de ster te verdienen. Het ontbijtbuffet was OK al mocht er wat meer variatie zijn. Maar om bij buitentemperaturen van 32° en meer (tot 38°) winterkost op te dienen als avondeten, dat is wat overdreven. Van de 10 maaltijden kregen we als soep 8 keer een doodgewone runderbouillon met af en toe wat verschillende 'vulling'.
Op het saladebuffet lagen de dag erna de overschotten van de vorige dag en aangezien die onvoldoende gekoeld waren stel ik me hierbij de nodige vragen. Bovendien was er geen enkele vorm van koeling in de eetzaal (geen airco, geen ventilatoren, vensters bleven gesloten tenzij we die zelf openden...).

Wat de kamers betreft : die werden geen enkele keer gestofzuigd (tapijt). De zeepdispensers aan lavabo en douche waren na 3 dagen leeg en werden nooit bijgevuld. En zo kunnen we helaas nog even doorgaan.
Drie sterren is, wat ons betreft, het absolute maximum wat dit hotel verdiend, ondanks de gratis wifi, het binnenzwembad, sauna en fitness.
Nee, hier komen we niet meer terug. Spijtig.

  • Algemeen 6
op 21 oktober 2015 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: mei 2015

Heerlijke vakantie. De reis was goed samengesteld en er was goeie begeleiding!

  • Algemeen 8
op 13 oktober 2015 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: augustus 2015

Al ruim 12 jaar vaste klant bij Neckermann, afgelopen vakantie geboekt voor ruim 5400 euro met alles erop en eraan . Op bestemming geen Expericence te bekennen , klacht neer gelegd . Na 8 weken alleen telefonisch berichtje ja was al weg in september , ja waarom zet je het dan in de boeken? Ja dat maak toch niets uit . NECKERMANN VAKANTIES VERKOPEN IS NIET MOEILIJK MAAR KLANTEN TEVREDEN HOUDEN EN GOED HELPEN IS ERG MOEILIJK

  • Algemeen 1
op 11 oktober 2015 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juli 2014

Supertof, veel te zien. Goede regeling qua luchthavenvervoer.

  • Algemeen 10
op 7 oktober 2015 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: juli 2015

We boeken altijd zelf vliegtickets, huurauto's en hotels (verre reis) en wilden in de zomer nog een weekje zon, zee en strand. We kregen van een kennis een tip voor een prachtig hotel in Turkije. Maar omdat we nog nooit een all-inclusive vliegreis gemaakt hebben waren we angstig. Na wat vergelijken uiteindelijk bij Neckermann geboekt. Een duidelijke site, mogelijkheid om direct per chat contact te hebben. De hele ervaring was super. Na betaling direct via mail de benodigde papieren, duidelijke omschrijving. In 1 woord helemaal top en zeker een 10 waard.

  • Algemeen 10
op 6 oktober 2015 bestemming: Duitsland / achen, reisperiode: december 2014

Leuke omgeving goed beschreven,klopt

  • Algemeen 7
op 5 oktober 2015 bestemming: Turkije / Konakli, reisperiode: augustus 2015

Top vakantie heb echt genoten

  • Algemeen 8
op 5 oktober 2015 bestemming: Griekenland / Karfas, reisperiode: juni 2015

Hele fijne vakantie gehad. Appartement Aegean Dream was perfect. Mooi uitzicht op zee, goed uitgebreid ontbijt en een mooi zwembad. 5 min lopen naar het strand en een minimarkt. Karfas is een klein plaatsje met een erg mooi zandstrand. Er zitten een aantal restaurantjes vlakbij het strand. Het eiland leent zich er perfect voor om met de auto verkend te worden.
Het eiland was wel erg rustig, je moet hier niet heen gaan voor het uitgaan ofzo. De reisleider was erg behulpzaam en vriendelijk. Hij staat voor iedereen klaar.

  • Algemeen 9
op 5 oktober 2015 bestemming: Duitsland / Münster, reisperiode: augustus 2015

Mooi hotel. Lekker eten. Loopafstand van centrum en station.

  • Algemeen 9
op 1 oktober 2015 bestemming: Italië / azzensa, reisperiode: juni 2015

Het huisje was erg schoon en zag er mooier uit , dan op de web-site

  • Algemeen 8
op 30 september 2015 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juli 2015

Via neckermann een mooie vakantie kunnen boeken naar gran canaria. Het contact met neckermann verliep goed, ik kon terecht met vragen en deze werden ook binnen 2 werkdagen beantwoord. Dit betekent dat zij hun afspraken nakwamen. Ik heb geen negatieve ervaring met neckermann, alleen positieve.

  • Algemeen 7
op 28 september 2015 bestemming: Turkije / Kusadasi, reisperiode: juli 2015

Goede reisorganisatie , behulpzaam maar sommige details komen niet overeen met de brochure

  • Algemeen 7
op 23 september 2015 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2015

Onlangs genoten van een perfect geregelde vakantie door Disma reizen in Tilburg met accommodaties uit het Neckermann bestand. Dikke tien voor Disma reizen Tilburg mede dankzij Neckermann die geweldige accommodaties ter beschikking had. Ligging, sfeer, het eten, autohuur, tot in de puntjes verzorgd.!!!! Ook al regende het soms elke dag, Neckermann liet mij genieten met een lach !!

  • Algemeen 10
op 15 september 2015 bestemming: België / kust, reisperiode: april 2015

Altijd dik in orde picobello. Zee strand binnen pretpark wat moet er meer zijn, als oma en opa op vakantie gaan met de kleinkinderen, ook de ardennen zijn op hun best in de lente. We zijn er gewoon gerust in dat het dik in orde is.

  • Algemeen 10
op 15 september 2015 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: september 2015

De organisatie van neckermann was een beetje teleurstellend. Toen wij aankwamen op het vliegveld bleek ons hotel overboekt te zijn en werden ondergebracht in een ander hotel. Dat hotel zat helemaal niet in Ibiza stad en was echt een jongerenhotel! Dat is dus echt een minpuntje van Neckermann. Verder is het eiland van IBIZA echt zo mooi !!!

  • Algemeen 5
op 12 september 2015 bestemming: Tunesië / Sousse, reisperiode: juni 2015

Ik ben afgelopen Juni naar Tunesie geweest samen met mijn Man. Geboekt bij Neckermann. Ik ben zelf toch wel overwegend positief. Wij zaten in Sousse (hartje centrum) in een 4* hotel. Hotel was op zich prima, alleen behoorlijk vol.

Er zat een privéstrand bij, dus daar geen last van opdringerige mensen.
Integendeel zelfs, van mij had het strand wel wat bruisender gemogen.
Het opdringerige in de stad vonden wij meevallen. Een paar verkopers wel, maar het viel mee. Zelf moet je natuurlijk ook gewoon duidelijk zijn in wat je wel en niet wilt. En je moet anders winkelen dan in Nederland. Hier kan je alles rustig bekijken. Daar is bekijken, interesse kopen en willen ze met je in onderhandeling. Dat is in heel veel landen zo, dus dat neem je dan maar voor lief.

Wij zijn met de trein naar de hoofdstad Tunis gereisd. Ook dat is ons 100% meegevallen. We wilden met de metro naar een paar mooie dorpjes reizen, maar het was allemaal wat moeilijk te begrijpen. 2 tunesische meiden zijn een stuk met ons meegereisd en hebben ons prima geholpen.
Verder ook geen vervelende dingen meegemaakt die dag. Het was gewoon leuk.

Ook rond Sousse zijn we met de metro naar een paar naburige plaatsen gegaan en ook daar niets vervelends meegemaakt. We hebben ook met een jeep de saharatour gedaan. Op zich echt heel erg mooi, maar zo ontzettend toeristisch. We stonden echt met honderden mensen in de rij.

Verdere voordelen: zeer goed openbaar vervoer, goedkoop, veel leuke hebbedingetjes om te kopen, veel mensen spreken duits en engels. En anders kan je met frans terecht. Nadelen: eten niet lekker, erg druk, wat eentonig landschap, horeca personeel was niet al te vriendelijk.

Wij zijn 12 dagen geweest, dat was lang genoeg. Ik wil er ook niet meer naar terug, omdat ik het wel gezien heb. Maar zeker wel een leuke vakantie gehad!!

  • Algemeen 8
op 8 september 2015 bestemming: Griekenland / Lesbos, reisperiode: augustus 2015

Goed Hotel. Kamer minder gaten in de muur. tvtje 250 cm hoog alleen griekse zenders. radio achter bed 25 jaar oud doet het niet. nog geen schilderijtje a.d muur. douchekop voor een kind miezelstraaltje verkalkt. omzetkraan bad vast verkalkt. bad verkalkt. moet een hoop gebeuren. schoonmaak goed.

  • Algemeen 7
op 8 september 2015 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: augustus 2015

Perfecte locatie midden in de stad in een goed betaalbare hotel, duur van vertrek en aankomst tijden zo geregeld dat we alle dagen max.. hebben kunnen uit nutten. De stad is bezoekwaardig vanwege de ligging, het klimaat, cultuur, bereikbaarheid te bezichtigen gebouwen , parken , strand restaurants etc.Het reisburo is er uitstekend in geslaagd onze wensen in te vullen en dat voor een betaalbare prijs.De voorzorg en nazorg voor de reis en na de reis is goed waardoor ons verblijf daar nog beter van werd.Ook de vluchten heen en terug verliepen keurig op tijd.Kortom we zullen vaker reizen boeken bij hen en we bevelen anderen hen ook ten zeerste aan.In een verzoek van het reisbureau om onze ervaringen mede te delen hebben we voldaan en dat zullen we ook doen aan het hotel.Desgewenst wil ik dit ook aan u sturen.

  • Algemeen 9
op 3 september 2015 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: augustus 2015

Reis naar Ibiza ging prima, omdat we er zelf een mooie vakantie van hebben gemaakt. Ik plaats mijn opmerking hier aangezien Neckermann weigert een kritische noot te ontvangen die openbaar getoond wordt. Een review waar ik moeite voor heb gedaan en waarin ook positieve zaken werden benoemd werd geweigerd te plaatsen. Beetje triest vind ik dat. Opmerking : reisbegeleiding promoot op locatie gebruik van hun partners, bijvoorbeeld voor het regelen van tickets of huren van een auto. Dit zijn natuurlijk de grote Europese partners. Mijn tip: gun de lokale ondernemer ook wat, vaak kunnen zij zaken prima regelen, met veel lokale kennis. Neckermann probeert hier commercieel een slaatje uit te slaan door je te vertellen dat het anders fout gaat. Beetje jammer Neckermann.

  • Algemeen 6
op 23 augustus 2015 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: augustus 2015

Vrienden van ons hadden een reis geboekt naar lanzarote, wij hadden bedacht dat ons ook leuk leek en hebben rechtstreeks via neckermann bij geboekt en duidelijk aangegeven dat wij precies hetzelfde als hun wouden.. Je verwacht dus dat dat geregeld is.
NIET DUS! 3 dagen voor vertrek krijgen de vrienden waarmee wij op reis gaan telefoon dat het complex overboekt is. en dat ze overgeboekt worden naar een ander complex. Ze vertellen ons daarbij dat het maar 5 minuten lopen is van elkaar en dat ze blij moeten zijn met het nieuwe complex omdat dat luxer is en inclusief avond eten( wat wij niet geboekt hadden omdat we uiteten wouden). Mijn vriend en ik konden wel terecht in het complex wat we dus als eerst geboekt hadden. na heel veel bellen en overleggen kunnen wij niet bij elkaar in het complex komen en neckermann geeft aan dat wij dit direct bij de reisleiding op lanzarote moeten aangeven als wij aankomen. ( wij hebben natuurlijk gevraagd of ze de reisleiding daar ook willen vertellen over dit probleem en dat is natuurlijk niet gedaan). Wij landen op het vliegveld en geven aan dat wij dus bij elkaar in het complex willen het maakt ons niet uit welke van de twee als we maar bij elkaar komen. Helaas kunnen ze op dat moment niks voor ons betekenen en wij moeten een dag later maar even bij ze langs komen. Ze geeft ook direct aan dat onze vrienden keuze hebben gehad ..wij vragen wat voor keuze en als antwoord krijgen we ja ze hadden ook kunnen annuleren dit vinden wij geen keuze maar daar denkt neckermann dus blijkbaar anders over. Wij zijn dus de dag later direct weer naar de reisleiding gegaan, helaas kregen wij het antwoord dat we sowieso niet in lanzaplaya konden omdat dat helemaal vol is, dat kan en als wij over geboekt willen worden naar het andere complex zouden we bij moeten betalen en de reisleider zou informeren hoeveel dit kost. Een dag later gaan wij heen voor antwoord en verteld ze ons precies hetzelfde verhaal als het dag ervoor. Wij hadden geen zin om hier nog langer op te wachten aangezien we maar kort daar waren en hebben het hier dan maar bij gelaten, we kregen namelijk niet de indruk dat de reisleidster er haar best deed om ons tevreden te krijgen. Wat nog het vervelendste was dat de complexen niet 5 minuten lopen uit elkaar lagen maar wel 1,5 km dus dat was wel even verder dan eerst gezegd was. Als compensatie hebben wij dan 10% van onze reissom terug gekregen.. maar als ik eerlijk ben vind ik niet dat neckermann echt zijn best heeft gedaan om zijn klanten tevreden te krijgen. We spraken verschillende mensen in lanzerote die ook overboekt waren sowieso 6 stellen. En we hadden voor dat we op vakantie gingen gevraagd of ze niet andere mensen konden overboeken zodat we samen in 1 complex kwamen, we spraken dus later mensen die het helemaal niet erg hadden gevonden om gewoon hun complex te krijgen die ze geboekt hadden. Neckermann gaf direct aan aan de telefoon dat het niet mogelijk was wat dus achteraf wel echt mogelijk was als ze maar hun best hadden gedaan.. Wij boeken nooit weer bij Neckermann want we voelen ons flink belazerd.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 1
op 24 juli 2015 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juli 2015

Even een korte uitleg over ons reisgenootschap, we zijn een groep vrienden van 7 personen waarvan 2 meiden vliegangst hebben. 1 daarvan heeft het zo erg dat ze een week van tevoren al verschillende medicijnen slikt om rustig te blijven. Bij de boeking van de vakantie heb ik specifiek gevraagd of het mogelijk is om vooraf stoelen te reserveren zodat deze meiden naast hun vriend kunnen zitten. Dit was allemaal geen probleem en ze vertelden me dat ik 48 uur bij te voren in kon checken bij aegean airlines. nu heb ik ze deze week 2 keer gesproken maar kreeg te horen dat het toch niet mogelijk was om vooraf stoelen te reserveren. wat mij nog het meest stoort is dat ze ook helemaal niks voor hun klanten willen doen. ze zijn allemaal vriendelijk en aardig wanneer je een vakantie wil boeken. maar zodra ze het geld binnen hebben doen ze helemaal niks voor je. ik heb in heel mijn leven nog nooit zo'n verschrikkelijk bedrijf meegemaakt als Neckermann reizen. dit is de eerste keer dat wij een vakantie bij hun geboekt hebben en gelijk de laatste. ik raad IEDEREEN AF om een vakantie te boeken bij deze reisorganisatie.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 1
  • Prijs / kwaliteit 1
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende