Schrijf een ervaring over Peter Langhout en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Peter Langhout

Pagina 1 van 62 met 612 resultaten

op 7 augustus 2019 bestemming: Polen / Krakau, reisperiode: augustus 2019

De chauffeur was geweldig exursies ook prima daarom e en 6 als het om het hotel en het eten gaat een 2 het eten da zetten wij onze hond nog niet voor na een klacht was het 1 dag redelijk daarna was het weer niks koude kool lauwe patat en penne op 1 bord een vaag koekje als dessert 2 halve eieren daarover werd bouillon gegooid dat was nog te eten di was mijn 1ste en ook mijn laatste reis met peter langhout. ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 9 juli 2019 bestemming: Noorwegen / rondreis, reisperiode: juni 2019

Omdat er slechte excursieis zijn losse hotels onderweg matig en het hotel voor 4 dagen in noorwegen gedropt in skihotel waar 350personen ook gedropt zijn en dus ook eten.Dus vreetschuur ! en geen vertier voor de avond op 1100m hoogte. ... Lees meer

  • Algemeen 5




op 3 mei 2019 bestemming: Oostenrijk / Karintie, reisperiode: april 2019

De reis is door Peter langhout geannuleerd wegens te weinig animo.
Wachten nu al paar weken op terug storten van.de reissom ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 4 maart 2019 bestemming: Engeland / York, reisperiode: december 2018

Geweldig goed geregeld,boot hotel bus

  • Algemeen 9
op 12 januari 2019 bestemming: TsjechiŽ / Praag, reisperiode: februari 2019

Reis geboekt voor 21 februari 2019 naar Praag. Door te weinig belangstelling werd de reis gecancelled. Inmiddels weken verder en na 2 keer informeren, nog steeds mijn reeds betaalde geld niet terug.

  • Algemeen 1
op 24 oktober 2018 bestemming: Frankrijk / Disney, reisperiode: november 2018

Het boekingsproces van Peter Langhout is erg snel en simpel. Je merkt aan alles dat de organisatie ervoor heeft willen zorgen dat je snel boekt. Helaas heeft dit in ons geval enorm nadelig uitgepakt.. Doordat de site je zo snel mogelijk wil laten boeken hebben wij de kleine lettertjes gemist.

Onze situatie: 8 volwassenen willen graag naar disney en vinden een mooie kamer voor 8 personen. Bij het boeken geven we duidelijk aan dat het gaat om 8 volwassenen. Na het boeken blijkt dat het gaat om een kamer met 2x een tweepersoons bed en 2x een kinder stapelbed (160 cm Max.).

We boekten uiteindelijk met 8 volwassenen een kamer voor 4 volwassenen en 4 kinderen. Dit kan allemaal in de boekingsmodule van Peter Langhout. Helaas kwamen we hier te laat achter.

Dan kom je in de onwelwillende hel terecht die Peter Langhout Klantenservice heet. Hier word je doodleuk verteld dat dit je eigen schuld is omdat het op de website beschreven staat. Ook de bereidheid van Peter Langhout om een oplossing te zoeken is inmiddels tot 0 gezonken. Waar de organisatie uitblinkt in het pre-sales proces laten ze je na het boeken in de kou staan. Als je zelf met een oplossing komt gooien ze er makkelijk 65 Euro P.P. bovenop om je boeking te wijzigen.

Op een gegeven moment is mij aan de telefoon het volgende verteld (dit zijn directe quotes van een medewerker): "Als u dat niet goed doet bent u ook wel een beetje dom", "Het hotel gaat hier echt geen aanpassing in doen en Peter Langhout is ook niet van plan om maar een euro in te leveren".

Buiten het niet willen meedenken en het constructief oplossen van problemen weigeren zijn sommige medewerkers ronduit onbeschoft en kleinerend.

We moeten nog gaan en hebben nu allemaal al geen zin meer. Mocht u willen boeken bij Peter Langhout, neem mijn waarschuwing ter harte en doe het niet!

  • Algemeen 1
op 15 oktober 2018 bestemming: ItaliŽ / Cesenatico, reisperiode: oktober 2018

Het was een mooie reis. Alleen het gasthof op de heenreis (Asum) was ronduit slecht. Door files waren we zowel op de heen als terugreis te laat en de chauffeur kreeg daarvoor een grote mond. Ook toen het diner begon en iedereen gezellig zat te kletsen kwam hij ertussen en begon zijn toespraak met: Allemaal jullie kop houden. Hij raffelde het af in zuid Duits en was niet te verstaan. Het eten was slecht. Wij sliepen in een bezemkast met 2 eenpersoonsbedden achter elkaar.

Verder goede hotels qua prijs/kwaliteit vergelijking. De steden die we bezichtigden waren prachtig. En.....we hadden een erg goede chauffeur. Fred. Hij vertelde veel, ook onderweg en was gezellig aanwezig. De sfeer onderling was ook goed, er werd rekening met elkaar gehouden.

Een hele leuke vakantie gehad, veel gezien en genoten!

Op de terugweg was er weer een diner bij Asum, maar wij zijn naar de Burger King naast het Best Western hotel gegaan. Beter!

  • Algemeen 8
op 11 september 2018 bestemming: Ierland / Rondreis, reisperiode: september 2018

Zijn net terug uit Ierland .31/8 tot 9/9. Marcel was een hele goede chauffeur. We hadden wel een probleem met de bus . De voorruit was kapot ? De bus was niet schoon !!! De toiletdeur ging niet behoorlijk open en dicht , of helemaal niet open . Naar onze smaak mocht de bus wat luxer zijn en evt meer beenruimte

  • Algemeen 8
op 5 september 2018 bestemming: ItaliŽ / Arabicís kust, reisperiode: augustus 2018

Zijn nu Daar slecht eten al in lunch ze er slecht brood Niet te eten Kamers schoon 7epeterlangehout reisen dit ook de laatste Meer

  • Algemeen 3
op 6 augustus 2018 bestemming: Duitsland / Neckerdal, reisperiode: juli 2018

Omdat de chauffeur/reisleider bijzonder slecht was, gewoon schandalig. Er waren zeker 4 medereizigers die voor het eerste met een busreis van peter langhout meegingen en zij zijn zo geschrokken dat ze nooit meer meegaan, dat peter langhout hier heel veel schade van zal ondervinden is een ding wat zeker is.

  • Algemeen 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende