Schrijf een ervaring over Peter Langhout en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Peter Langhout

Peter Langhout
7,5 in 540 reviews
geen Reisgraag consumentenaward
Bolderman Excursiereizen
8,4 in 697 reviews
6 consumentenawards:
Bolderman Excursiereizen won in 2012 de Reisgraag award Bolderman Excursiereizen won in 2013 de Reisgraag award Bolderman Excursiereizen won in 2014 de Reisgraag award Bolderman Excursiereizen won in 2015 de Reisgraag award Bolderman Excursiereizen won in 2016 de Reisgraag award
Lees meer
Effeweg.nl
8,0 in 950 reviews
1 consumentenaward:
Effeweg.nl won in 2015 de Reisgraag award
Lees meer

Pagina 1 van 54 met 540 resultaten

op 9 februari 2017 bestemming: Oostenrijk, reisperiode: december 2016

Wij hadden een zwaar dementerende man en zijn vrouw in het reisgezelschap.
Die de hele reis hebben zitten te vloeken en te schelden op alles en iedereen.
Continue in zijn broek plaste en gewoon op de stoelen gingen zitten in de bus.
Het hele reisgezelschap heeft hier last van gehad zodanig dat de stemming 0 was. De chauffeur werd er ook tureluur van en heeft ook regelmatig hierover contact met peter langhout gehad.
Ik heb gelijk bij thuiskomst hier een klacht over ingediend bij peter langhout
Na verschillende keren bellen met hun vandaag eindelijk de uitslag.
Nu het enige wat hun te melden hebben is dat ze ervan op de hoogte waren door de chauffeur maar hier verder niks aan konden doen.
Zolang er geen politie aan te pas komt kan peter langhout zulke mensen niet uit de groep verwijderen en zorgen dat die mensen naar huis gebracht worden of opgehaald worden. Nee dan is het makkelijker om 34 mede passagiers aan hun lot over te laten en een rot vakantie te bezorgen. Nu peter langhout als dat jullie insteek is dan weet ik dat ik de volgende keer zeker niet meer met jullie op vakantie ga. Maar naar de concurrent overstap

  • Algemeen 1
op 24 januari 2017 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: januari 2017

Alles was perfect. Reis, hotel en Musical thriller in Lyric theater. De stad en de mensen. Geweldig.
Alleen het dinner na het theater in Bella Italia, was een regelrechte afgang. Zonder dit restaurant had de reis een 10 gehad.

  • Algemeen 8
op 12 januari 2017 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: januari 2017

Prima chauffeur, zeer ervaren en rustig in omgang. Loyaal en toegangkelijk bij vragen en advies.
Keurig tijd van vertrek en aankomst, genoten van de reis.

  • Algemeen 9
op 1 januari 2017 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: december 2016

De reis was prima, maar hotel Samba was een complete ramp.
Honderden mensen die voor de eetzaal moesten wachten voor ze erin moesten. En er was werkelijk geen plekje rust te vinden,alleen veel herrie. In ťťn woord afschuwelijk.

  • Algemeen 4
op 18 december 2016 bestemming: Duitsland / teuterburgerwalt, reisperiode: november 2016

Leuk reisje van 3 dagen kerstmarkt,chauffeur ervaren en vriendelijk.Hotel ook netjes.Het minpunt van deze all in reis is het diner buffet ,dat was echt beneden alle peil heel weinig keus nog niet eens aardappels (niet gekookt en niet gebakken )en als toetje griesmeelpudding en dat was het . ontbijt buffet was prima..Het afscheidsdiner was al precies zo slecht,.wilde je aan het einde nog een toetje (ijsje ) moest je 2 euro bij betalen.beetje raar.

  • Algemeen 7
op 1 december 2016 bestemming: Duitsland / Treis Karden, reisperiode: november 2016

Als je in het hotel een kamer aan de achterzijde krijgt, dan denderen de treinen onder je bed door!!
Verder waren de kerstmarkten maar zeer middelmatig. Alleen de kerstmarkten van Ahrweiler en Ruesdesheim kwamen prima naar voren. De kerstmarkt in Cochem, Koblenz en Traben Trarbach kunnen sowieso beter geschrapt worden want er is werkelijk niets aan.

  • Algemeen 5
op 9 november 2016 bestemming: TsjechiŽ / Praag, reisperiode: november 2016

Mooie goed verzorgde reis

  • Algemeen 8
op 3 november 2016 bestemming: Frankrijk / Disney Parijs, reisperiode: oktober 2016

Wij zijn met de eigen auto naar Disneyland Parijs gegaan voor een snel vervoer en geen lastigenkele kids in de bus

  • Algemeen 8
op 24 oktober 2016 bestemming: Frankrijk / Parijs..eurodisney, reisperiode: oktober 2016

Receptie in het hotel duurde erg lang . Kregen een kamer in een complex buiten ..maar erg veel lawaai door groepen van kinderen ( school ) die laat inchecken..reden met hun koffers over de trap ..deuren sloegen hard dicht. 25 min wachttijd bus die bomvol zaten ...weleens 2 bussen moeten overslaan. Geen uitleg van het hotel over eurodisney en heel veel atrakties dicht...erg teleurgesteld.

  • Algemeen 6
op 24 oktober 2016 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: oktober 2016

Prima geregeld. Vriendelijke klantenservice, goede informatie.

  • Algemeen 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • `
  • Volgende