Schrijf een ervaring over Ryanair en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Ryanair

Pagina 1 van 7 met 343 resultaten

op 24 november 2020 bestemming: Italië / Pompei, reisperiode: mei 2020

Door Corona ging reis niet door, dat snappen we allemaal, nu eind november 2020 hebben we nog steeds ons geld niet terug, Ryanair doet er werkelijk alles aan om ons te dwarsbomen, ze sturen een cheque ipv geld over te maken, deze cheque wordt door geen enkele bank geaccepteerd, waardeloos dus, tevens blijkt dat er meer dan 50% minder op te staan en dat ligt zogenaamd allemaal bij Cheap tickets, een schaamteloze maatschappij. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 19 november 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: april 2019

Wij hadden een vlucht geboekt met Ryanair naar Alicante. Helaas door de corona is de vlucht geannuleerd in April. Twee weken geleden het refund formulier ingevuld om geld terug te vragen voor onze tickets. Automatisch kwam er te staan dat de aanvraag binnen 3 weken verwerkt werd. Vorige week een mail gekregen dat de aanvraag is geaccepteerd en vandaag stond het geld al op de rekening. Netjes geregeld. ... Lees meer

  • Algemeen 9




op 9 oktober 2020 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: oktober 2020

Net na het boeken een mail dat de vlucht geannuleerd is. de betaling is al gedaan, incl een parkeerplek. Tickets worden vergoed maar de parkeerplek niet. Eindhoven parking en ryanair wijzen lekker naar elkaar en vooral naar de kleine lettertjes en niet naar de grote letters over gratis annuleren etc.
nooit meer Ryanair ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 oktober 2020 bestemming: Nederland / uitgeest, reisperiode: oktober 2020

Wij waren ruim op tijd bij de gate 2 uur van te voren toen wij na 45 min aan de beurt waren ,sloot het de gate en moesten naar een ander ,hier aan gekomen moesten wij ineens een QR code hebben
makkelijker gezegd dan gedaan als je onder druk staat en het niet zo makkelijk is om alle gegevens boven water te krijgen.
Het is uiteindelijk gelukt maar mochten het vliegtuig niet meer in omdat wij 1 min te laat waren.
Wij vliegen noot meer met deze maatschapij en hoop dat ze snel faliet zijn

  • Algemeen 2
op 24 september 2020 bestemming: Spanje / Spanje, reisperiode: september 2020

Ryanair, shame on you.
Last minute een probleem met de QR code die ik moest bijhebben.
Dat ze dit probleem niet zagen 2 u voor mijn vlucht de lucht in ging , maar 6 minuten voor de gate sluit is ronduit belachelijk. Ik heb dit al trillend en met een zenuwachtige medewerker naast me in orde moeten brengen.
Niemand wist hoe dit juist moest , er werd me zelfs geadviseerd om 'gewoon vlug ' iets in te vullen .
Dat dit dan toekomt in je mail de QR code wisten ze ook niet .
Mijn kinderen stonden in spanje op me te wachten .
In deze tijd is menselijkheid echt ver te zoeken.
Ik mocht niet op dat vliegtuig zonder code maar de gegevens moesten wel niet juist zijn , als het maar vlug ging .

Belachelijk gewoon !
Belachelijke maatschappij.
En ongelooflijke medewerkers die hun diploma volgens mij hebben gekregen.

  • Algemeen 1
op 22 september 2020 bestemming: Spanje / Barcelona Reus, reisperiode: september 2020

Er is een reisverbod gegeven (Rode zone) voor Belgen,die willen reizen naar Spanje. Ik heb een voucher gevraagd aan Ryanair, geen refund. Dit hebben ze niet toegestaan. Mijn 4 tickets zijn verloren, geen voucher en geen refund. Ryanair beweert dat zij de Belgische wetgeving niet hoeven te volgen. Klantvriendelijkheid bij Ryanair is gewoon onbestaand. Ik ben altijd heel tevreden geweest over Ryaniar maar dit is onaanvaardbaar.

  • Algemeen 1
op 20 september 2020 bestemming: Italië / Napels, reisperiode: april 2020

Vlucht geannuleerd, geen Refund.

  • Algemeen 1
op 19 september 2020 bestemming: Nederland / Lithoijen, reisperiode: april 2020

Geen terugbetaling ivm annulering vlucht

  • Algemeen 2
op 17 september 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: mei 2020

Ga alsjeblieft niet in zee met deze criminele organisatie. Van alles wordt beloofd en niks wordt waargemaakt. De website voor een Refund werkt gewoon niet. De "Chatbot" reageert niet en als je opbelt wordt er gewoon verteld dat de wachttijd te lang is en wordt er opgehangen. Onvoorstelbaar. Jurdische stappen zijn nodig om dit criminele bedrijf aan te pakken.

  • Algemeen 1
op 16 september 2020 bestemming: Spanje / Girona, reisperiode: juli 2020

Zouden met z’n 4en in juli op vakantie gaan naar Girona in Spanje. Mijn zus en haar partner en ik met mijn partner. Bijna 6 maanden na de annulering, meerdere emails later en ik heb mijn geld voor de retourvluchten nog steeds niet terug zonder iets van de maatschappij te horen en alleen maar vouchers te ontvangen. En mijn zus, die met precies dezelfde vluchten zou vliegen heeft haar restitutiebedrag al wel ontvangen. Wat een circus, nooit weer.

  • Algemeen 1
op 15 september 2020 bestemming: Nederland / Schinveld, reisperiode: mei 2019

Geld van de door COVID gecancelde vluchten in Mei 2020 naar Ibiza is nu volledig teruggestort op rekening.
We kregen meteen een 14 cijferige voucher en nu cash back..
Duurde wel even maar...
Zeer tevreden klant

  • Algemeen 8
op 13 september 2020 bestemming: Italië / Venetië, reisperiode: september 2020

Ryanair heeft zonder enige verwittiging en zonder reden ons reis geannuleerd. Gelukkig zag ik enkele dagen voor onze afreis dat ze geannuleerd was. Voor een terugbetaling werden we via de site en de live chat niet geholpen. Een echte waardeloze maatschappij ! Nooit of nooit meer met Ryanair !

  • Algemeen 1
op 9 september 2020 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: september 2019

In januari tickets geboekt voor 2 personen Eindhoven Malaga, vertrekdatum 14 september. In juli wordt de vertrekdatum gewijzigd in 13 september. I.v.m. code oranje in Spanje kan vakantie niet doorgaan. Website geeft aan gratis omboeken tot 2,5 uur voor vertrek. Dit geprobeerd. De kosten bedragen €280 Dit vind ik niet gratis. De ticketprijs is verhoogd met €150 en de omboekkosten bedragen € 130. Telefonisch contact gehad. Kunnen niets voor ons doen omdat het systeem dit automatisch zo berekend. Echt waardeloze service en valse voorlichting. Ik boek nooit meer bij Ryanair.

  • Algemeen 1
op 6 september 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: maart 2020

De reis werd in maart door Ryanair geannuleerd. Ze stuurden een mail waarbij we mochten kiezen. Voucher of terugbetaling. We kozen terugbetaling. Hebben vele keren moeten proberen om dit formulier te verzenden. Hebben er nooit meer iets van gehoord. Hadden geboekt via BudgetAir.nl. Die helpen ook al niet.

  • Algemeen 1
op 6 september 2020 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: mei 2020

Krijg geen 120 euro terug voor mijn geboekte stoelen en koffers nadat de hele reis niet door ging.
Pure diefstal en laat het er niet bij zitten .
We gaan met nog meer gedupeerden naar de rechter.

  • Algemeen 1
op 4 september 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: mei 2020

De reis is door Ryanair geannuleerd en heb mijn geld nog steeds niet terug. Heb al diverse keren geprobeerd contactformulieren te sturen waar dan weer niet op gereageerd word. bellen kan niet want nergens een telefoonnummer

  • Algemeen 1
op 27 augustus 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: augustus 2020

Door de corona virus wilde ik mijn vlucht wijzigen zogezegd gratis bij Ryanair. Bij het wisselen van de datums, vluchten van dezelfde prijs moest ikniets bijbetalen voor de vluchten maar wel 630 € voor het omruilen van de vluchten. Na verschillende pogingen , en steeds tegen betaling van 1€/minuut krijg ik iemand aan de telefoon die wist mij te vertellen dat ik dit moest betalen omdat ik mijn vluchten in maart 2020 had aangekocht. Puur bedrog. Nooit meer met deze bedriegelijke maatschappij.

  • Algemeen 1
op 22 augustus 2020 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: april 2020

Ryanair kon vliegreis niet leveren en weigert terugbetaling

  • Algemeen 1
op 18 augustus 2020 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: augustus 2020

Cijfer is voor de extra services en klantenservice, ryanair veranderd de vlucht maar niet de extra bijgeboekte services, die kunnen niet veranderd worden dus extr betaald voor niks want hun wijzigen de vlucht zonder te vragen, omdat ze niet genoeg mensen hebben voor een vlucht, hoe is dat onze fout? Lekker klantvriendelijk not

  • Algemeen 1
op 16 augustus 2020 bestemming: Duitsland / Weeze, reisperiode: augustus 2020

15 augustus vetrokken met het vliegtuig naar Mallorca waar code geel gelde. De regering besloot diezelfde dag toen wij al waren aangekomen de code voor middennacht aan te passen naar code oranje waardoor wij plotseling terug moesten.

Wij zijn snel naar het vliegveld gereden waar wij om kwart voor 7 aankwamen en om 5 voor 8 konden vliegen met Ryanair.

Wij werden erg goed geholpen en de vlucht was zeer goed, vriendelijk personeel en goede service!!

  • Algemeen 10
op 15 augustus 2020 bestemming: Ierland, reisperiode: mei 2020

Reis gecancelled door corona, refund aangevraagd;op 8-5-20; nu nog niks gehoord of ontvangen; geen mogelijkheid om ze te benaderen; geen melding in mijn account van een refund, reis niet meer terug te vinden op mijn account....heel bizar ....

  • Algemeen 1
op 14 augustus 2020 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: april 2020

Tijdens eerste lockdown golf wordt mijn reis naar Ierland gecancelled.
Bij Ryanair gevraagd om een refund. Na 3 maanden geen reactie. Na aandringen komt het bericht dat men zich beroept op overmacht en daardoor niet uitbetalen. Zo kan ik ook een maatschappij runnen.

  • Algemeen 1
op 14 augustus 2020 bestemming: Malta, reisperiode: augustus 2019

Onze reis in april naar Londen werd geannuleerd door Ryanair. Hiervoor terug kregen wij al snel een voucher, hoewel we eigenlijk om geldteruggave gevraagd hadden.
In juli reis naar Malta geboekt voor augustus en zonder problemen de voucher kunnen gebruiken.

  • Algemeen 10
op 11 augustus 2020 bestemming: Griekenland / Corfu, reisperiode: juni 2019

Reis is geannuleerd, maar nooit geld terug ontvangen. Tijdens een chatsessie vanmiddag beweren ze dat ik destijds voor een voucher heb gekozen, terwijl ik voor een refund heb gekozen. Ze gaan dit nu alsnog wijzigen en ik zal weer (zoals destijds beloofd) binnen 7-10 werkdagen mijn geld terug krijgen.

  • Algemeen 1
op 9 augustus 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: augustus 2020

Ryanair biedt leuke goedkope reizen aan, maar daar staat (niet verassend) ook een enórm slechte service tegenover.

I.v.m. mogelijke quarantaine van ons verblijfsdorp en de stijgende coronagevallen wilde ik mijn reis omboeken naar een aantal dagen eerder. Ryanair beloofd immers 'gratis' wijzigingen in je vlucht als je boekt in juli, augustus of september tot 2,5 uur voor de vlucht.
Gezien het mij niet lukte de terugreis online om te boeken probeerde ik contact op te nemen met de klantenservice. Allereerst via de chat, echter na 96 minuten in de wachtrij te hebben gestaan zonder énige reactie of tijdsindicatie gaf ik dat maar op. Ook een poging via de social media accounts van Ryanair gaf tot op heden nog geen reactie. Na 59 minuten in de wachtrij te hebben gestaan aan de telefoon kreeg ik uiteindelijk een (zeer arrogante) engelse medewerkster aan de telefoon. Deze vertelde mij dat het wél mogelijk is om de reis om te boeken via een ander browser (mijn fout) maar weigerde mij te helpen de reis telefonisch om te boeken. Na aandringen gaf ze aan dat het wel mogelijk is de reis telefonisch om te boeken, maar dat dit 65 euro per persoon kost bovenop het verschil in ticketprijzen (tegenover 45 euro p.p. online).
Blijkbaar kost het wijzigen binnen 7 dagen voor de vlucht dus wél geld. Niet wat er op de website vermeld staat. Deze regel staat in de algemene voorwaarden verwerkt en is naar mijn mening dus zeer misleidend. 45 euro per persoon (!) is niet redelijk.

Echter na online te kijken naar het wijzigen van de vlucht blijkt ook nog eens dat de zelfde vluchten bij wijzigingen ook nog eens tientallen euro's duurder zijn dan als je de vlucht gewoon zou boeken. Dat betekent dus dubbel cashen voor Ryanair. Oplichterij!

Zeer onredelijk gedrag van Ryanair en een zeer misleidende campagne. Ook doet Ryanair haar uiterste best om haar klanten niét te woord te staan.

  • Algemeen 1
op 8 augustus 2020 bestemming: Spanje / Gerona, reisperiode: augustus 2020

Niet te bereiken die mensen en ik word gewongen om 5 dagen later terug te komen

  • Algemeen 1
op 5 augustus 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: mei 2020

Niet kunnen reizen maar ook nog steeds geen geld terug waardeloze maatschappij.
Beloven van alles komen niets na en waar is nu onze regering die mensen gaat helpen hiermee.
1200 euro nog steeds niet terug.

  • Algemeen 1
op 4 augustus 2020 bestemming: Spanje / anadlusie, reisperiode: april 2019

Reis geannuleerd door covid-19
aangegeven geld terug te willen
nu wordt door Ryanair gecommuniceerd dat alles al terug betaald is van de maanden maart-april
helaas bij ons niet

  • Algemeen 1
op 30 juli 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: april 2020

Door corona geannuleerd. We wachten nu al meer dan 4 maanden op onze terugbetaling. Doch geen reacties meer van Ryanair gekregen. We willen Geen voucher wel ons geld terug. Geboekt en betaald voor 6 personen.

  • Algemeen 1
op 28 juli 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juni 2020

Voor twee personen tickets gekocht voor vlucht FR7523 naar Alicante op 6 juni 2020 en retour met vlucht FR7522 vanwege COVID 19 geannuleerd. Terugbetaling aangevraagd omdat wij geen voucher accepteerden. Op 16 mei, 15 juni en 27 juni 2020 mails naar Ryanair gestuurd met het verzoek het bedrag voor de vlucht van twee personen terug te boeken. Tot op heden geen reactie.
Zit nu al bijna twee Maanden op mijn geld te wachten.

  • Algemeen 1
op 27 juli 2020 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: juni 2019

Onze reis voor juni werd door Ryanair geannuleerd. Gekozen voor de optie geld terug. Enige weken later kregen we een mail met allerlei excuses waarom het uitbetalen moeilijk was en waarin werd aangedrongen pp het accepteren van een voucher. Tot op heden hebben we nog geld nog een voucher ontvangen. Al onze informatie os verdwenen uit het dashbord. Buitengewoon vreemde gang van zaken!

  • Algemeen 1
op 21 juli 2020 bestemming: Nederland / Eindoven, reisperiode: januari 2020

Veel te duur als je niet online onthecht.
55euro per ticket belachelijk

  • Algemeen 1
op 20 juli 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: mei 2020

Geboekt voor 6 mei.Op 14 mei restitutie reissom gevraagd. Nog steeds niks ontvangen en geen enkele reactie op mail ontvangen. ook telefonisch of chatten niet bereikbaar. Boeven zijn het

  • Algemeen 1
op 23 juni 2020 bestemming: Griekenland, reisperiode: april 2019

Ondank toezegging door Ryanair dat de ticketprijs vóór 28 april weer teruggestort zou zijn tot op heden (22 juni) niets ontvangen.
Ontactisch met Ryanair is een ramp en men reageert gewoon niet.

  • Algemeen 1
op 17 juni 2020 bestemming: Spanje / Gerona, reisperiode: januari 2020

We hadden voor 17 mei reis geboekt van Eindhoven naar gerona was dus genanuleerd heb geld terug gevraagd zou binnen 20 dagen op mijn rekening staan maar nog steeds niks geprobeerd te bellen maar krijg niemand aan de lijn blijf heel de tijd in de wacht staan een klacht ingediend via de site ook geen reactie echt niet normaal dit Ryanair laat je klanten wat weten !

  • Algemeen 1
op 16 juni 2020 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: april 2019

Ik heb nog steeds mijn geld niet terug wat wel is beloofd!! Schandalig!

  • Algemeen 1
op 15 juni 2020 bestemming: Spanje / Reus, reisperiode: mei 2020

Nog steeds niets gehoord van mijn voucher. Op 1 mei doorgegeven dat ik voucher wilde. Was Kado van mijn moeder met een klein AOW the. bedrag van bijna €700 Al mijn gegevens weg geen contact te krijgen.zelfs niet via mail. Schandalig!!!

  • Algemeen 1
op 8 juni 2020 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: juli 2020

In January geboekt en betaald. De vlucht werd geannuleerd en ik heb aangegeven het geld terug te willen hebben. Dat is nog steeds niet gebeurd. In plaats daarvan krijg ik regelmatig e-mails om toch maar een voucher te nemen. Het voucher heeft overigens een lagere waarde dan het bedrag wat ik in januari betaalde!

  • Algemeen 1
op 6 juni 2020 bestemming: Spanje / Torremolinos, reisperiode: april 2019

Reis met gezin geboekt eind april naar zuid Spanje Torremolinos. Vlucht werd geannuleerd vanwege Corona. Ongeveer 1500 euro betaald voor tickets en nog steeds geen geld terug ontvangen. Hebben al meerdere keren gemaild maar horen niks!
Echt zo........laat op z'n minst wat horen. Echt zeer ontevreden hoe dit verloopt bij Ryan air.

  • Algemeen 1
op 2 juni 2020 bestemming: Italië / Sicilië, reisperiode: mei 2020

Vlucht geanuleerd! ivm Covid, okay geen prbleem/
Echter alle gegevens zijn weg uit "mijnryanair" kan boeking niet terug
vinden., Krijg zelfs geen voucher. Gaat wel over 240 Euro.
Omdat ik o.a. 2 koffers moest meenemen a 2x40 Euro per vlucht met 2 personen. Handbage is maar 8x12x14 cm of zow.!!!
Stelletje oplichters zijn ook niet te bereiken.
Nooooooit meer boeken,
Johan Martinus

  • Algemeen 1
op 31 mei 2020 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: april 2020

Omdat we met ons gezin niet weg zijn gegaan door hét corona virus én al wél geboekt en betaald hebben.
Zijn nu al bijna twee maanden bezig om ons geld wat we betaald hebben én niets voor terug gekregen hebben terug te krijgen.
Maar communicatie verkoopt zeer stroef krijgt niemand aan de lijn héél moeilijk met mail denk dat je alles ingevuld hebt en dan word je weer door gewezen én kom je uiteindelijk nog nergens uit
Zéér slechte ervaring dus met ryan air

  • Algemeen 1
op 28 mei 2020 bestemming: Spanje / Girona, reisperiode: augustus 2020

In januari een reis geboekt voor augustus. Mooie tijden uitgezocht, maar krijg nu bericht dat de tijden aangepast zijn zodat we voor de heen vlucht 's nachts om 5 uur moeten vertrekken om op tijd op het vliegveld te zijn en voor de terugvlucht om 1.30 moeten vertrekken. NOOIT MEER RYANAIR!! Er is altijd wel iets dat niet deugt bij iedere vlucht.

  • Algemeen 1
op 25 mei 2020 bestemming: Nederland / Almachar, reisperiode: maart 2020

Wat een buts maatschappij onze vlucht is geannuleerd door coronavirus
tot op vandaag nog steeds mijn geld niet terug. Ik denk dat we er naar kunnen vluiten

  • Algemeen 2
op 14 mei 2020 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: mei 2020

Vlucht geannuleerd door Corona. Achter gekomen door zelf in te loggen op de site va Ryanair. Geen enkel bericht van gehad. Claim formulier ingevuld voor restitutie. Krijg ik het bericht terug (wonder!) dat de vlucht is geannuleerd door buitengewone omstandigheden die buiten de macht van Ryanair vallen, dus dat zij restitutie (of zelfs een voucher) bij deze weigeren en dat bij deze de zaak gesloten was. BELACHELIJK!

Nooit meer vliegen met Ryanair.

  • Algemeen 1
op 7 mei 2020 bestemming: Duitsland / Weeze, reisperiode: maart 2020

In maart een vlucht geboekt vanuit Spanje naar Nederland, 2 dagen van te voren werd vlucht geannuleerd, inmiddels hadden we ook een vlucht geboekt begin April omdat we de bui al zagen hangen dat de eerste niet door zou gaan. 2e vlucht werd ook geannuleerd.
Toen maar met de auto naar Nederland gereden 2300 KM.
Bij thuiskomst de nodige papieren van hun website ingevuld om ons geld terug te krijgen, we kregen netjes een mail dat de terugbetaling wat langer kon duren. Toen opeens een mail dat we 2 vouchers kregen waar we niet op zitten te wachten. Hierop weer gereageerd dat we hiermee niet akkoord gaan maar helaas geen reactie meer.

  • Algemeen 10
op 2 mei 2020 bestemming: , reisperiode: maart 2020

Met mijn rug tegen de muur moest ik 166,00 bij betalen omdat ik gewoon mijn voornaam heb gebruikt de boeking. Nooit meer met Ryanair x heel mijn gezin. Zeer klant onvriendelijk behandeld

  • Algemeen 3
op 26 april 2020 bestemming: Italië / Bari, reisperiode: mei 2020

Covid 19 tijdperk . Ik zoek tevergeefs een link voor de anulatie van mijn vlucht . Niets te vinden , geen antwoord via mail of telefoon van Ryanair . AUB reageer of ik vlieg nooit meer met u , behalve dit bericht op alle forums wat ik maar kan vinden .

  • Algemeen 1
op 23 april 2020 bestemming: Griekenland / Thessaloniki, reisperiode: mei 2020

Vlucht ging niet door covid. Geld terug krijgen is een probleem. Meer dan drie uur in de chat en nog geen reactie

  • Algemeen 1
op 16 april 2020 bestemming: Italië / pescara, reisperiode: april 2019

Wij vliegen al jaren met Ryanair en dit bevalt ons prima, Ryanair vliegt altijd op tijd en op kleine airports dus snel in /uitgecheckt . wil je luxe neem dan een duurdere vliegmaatschappij. Ryanair ga zo door!!!

  • Algemeen 8
op 10 april 2020 bestemming: Italië / Sicilia, reisperiode: augustus 2019

Schandalig en traumatisch, liever 1000 euro meer betalen. Houden geen rekening mee met kinderen. Vreselijk, zij denken dat zij alles mogen.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende