Schrijf een ervaring over Ryanair en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Ryanair

Pagina 1 van 34 met 339 resultaten

op 24 september 2020 bestemming: Spanje / Spanje, reisperiode: september 2020

Ryanair, shame on you.
Last minute een probleem met de QR code die ik moest bijhebben.
Dat ze dit probleem niet zagen 2 u voor mijn vlucht de lucht in ging , maar 6 minuten voor de gate sluit is ronduit belachelijk. Ik heb dit al trillend en met een zenuwachtige medewerker naast me in orde moeten brengen.
Niemand wist hoe dit juist moest , er werd me zelfs geadviseerd om 'gewoon vlug ' iets in te vullen .
Dat dit dan toekomt in je mail de QR code wisten ze ook niet .
Mijn kinderen stonden in spanje op me te wachten .
In deze tijd is menselijkheid echt ver te zoeken.
Ik mocht niet op dat vliegtuig zonder code maar de gegevens moesten wel niet juist zijn , als het maar vlug ging .

Belachelijk gewoon !
Belachelijke maatschappij.
En ongelooflijke medewerkers die hun diploma volgens mij hebben gekregen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 september 2020 bestemming: Spanje / Barcelona Reus, reisperiode: september 2020

Er is een reisverbod gegeven (Rode zone) voor Belgen,die willen reizen naar Spanje. Ik heb een voucher gevraagd aan Ryanair, geen refund. Dit hebben ze niet toegestaan. Mijn 4 tickets zijn verloren, geen voucher en geen refund. Ryanair beweert dat zij de Belgische wetgeving niet hoeven te volgen. Klantvriendelijkheid bij Ryanair is gewoon onbestaand. Ik ben altijd heel tevreden geweest over Ryaniar maar dit is onaanvaardbaar. ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 20 september 2020 bestemming: ItaliŽ / Napels, reisperiode: april 2020

Vlucht geannuleerd, geen Refund. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 19 september 2020 bestemming: Nederland / Lithoijen, reisperiode: april 2020

Geen terugbetaling ivm annulering vlucht

  • Algemeen 2
op 17 september 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: mei 2020

Ga alsjeblieft niet in zee met deze criminele organisatie. Van alles wordt beloofd en niks wordt waargemaakt. De website voor een Refund werkt gewoon niet. De "Chatbot" reageert niet en als je opbelt wordt er gewoon verteld dat de wachttijd te lang is en wordt er opgehangen. Onvoorstelbaar. Jurdische stappen zijn nodig om dit criminele bedrijf aan te pakken.

  • Algemeen 1
op 16 september 2020 bestemming: Spanje / Girona, reisperiode: juli 2020

Zouden met zín 4en in juli op vakantie gaan naar Girona in Spanje. Mijn zus en haar partner en ik met mijn partner. Bijna 6 maanden na de annulering, meerdere emails later en ik heb mijn geld voor de retourvluchten nog steeds niet terug zonder iets van de maatschappij te horen en alleen maar vouchers te ontvangen. En mijn zus, die met precies dezelfde vluchten zou vliegen heeft haar restitutiebedrag al wel ontvangen. Wat een circus, nooit weer.

  • Algemeen 1
op 15 september 2020 bestemming: Nederland / Schinveld, reisperiode: mei 2019

Geld van de door COVID gecancelde vluchten in Mei 2020 naar Ibiza is nu volledig teruggestort op rekening.
We kregen meteen een 14 cijferige voucher en nu cash back..
Duurde wel even maar...
Zeer tevreden klant

  • Algemeen 8
op 13 september 2020 bestemming: ItaliŽ / VenetiŽ, reisperiode: september 2020

Ryanair heeft zonder enige verwittiging en zonder reden ons reis geannuleerd. Gelukkig zag ik enkele dagen voor onze afreis dat ze geannuleerd was. Voor een terugbetaling werden we via de site en de live chat niet geholpen. Een echte waardeloze maatschappij ! Nooit of nooit meer met Ryanair !

  • Algemeen 1
op 9 september 2020 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: september 2019

In januari tickets geboekt voor 2 personen Eindhoven Malaga, vertrekdatum 14 september. In juli wordt de vertrekdatum gewijzigd in 13 september. I.v.m. code oranje in Spanje kan vakantie niet doorgaan. Website geeft aan gratis omboeken tot 2,5 uur voor vertrek. Dit geprobeerd. De kosten bedragen Ä280 Dit vind ik niet gratis. De ticketprijs is verhoogd met Ä150 en de omboekkosten bedragen Ä 130. Telefonisch contact gehad. Kunnen niets voor ons doen omdat het systeem dit automatisch zo berekend. Echt waardeloze service en valse voorlichting. Ik boek nooit meer bij Ryanair.

  • Algemeen 1
op 6 september 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: maart 2020

De reis werd in maart door Ryanair geannuleerd. Ze stuurden een mail waarbij we mochten kiezen. Voucher of terugbetaling. We kozen terugbetaling. Hebben vele keren moeten proberen om dit formulier te verzenden. Hebben er nooit meer iets van gehoord. Hadden geboekt via BudgetAir.nl. Die helpen ook al niet.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende