Schrijf een ervaring over Transavia en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Transavia

6,5
op basis van 199 reviews

2 consumenten awards

KLM won in 2017 de Reisgraag award
Lees meer
6,1
op basis van 53 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 27 met 264 resultaten

op 19 juni 2019 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: september 2018

Omdat we ons alleen veilig voelen in Transavia. Vliegen nooit met andere maatschappijen,dan gaan we gewoon niet.

  • Algemeen 10
op 16 juni 2019 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: juni 2019

Geboekt en betaald voor nooduitgangstoelen (extra beenruimte) en doodleuk op een normale stoel neergezet, na twee maal bellen met de de Transavia "afzeikservice") ehh klantenservice gewoon doodleuk beweren dat er niet voor is betaald, uiteindelijk toegegeven dat er wel voor is betaald, maar ze niks meer konden doen........ waarom doe je dan een boeking en betaal je voor extra beenruimte?

  • Algemeen 1




op 16 juni 2019 bestemming: Spanje / Girona, reisperiode: juni 2019

We moesten de reis annuleren i.v.b. met privť omstandigheden. De meneer die ik aan de telefoon kreeg was super vriendelijk. We kunnen een andere bestemming uitkiezen op een latere datum zonder dat we het geld kwijt zijn. We hebben het wel 4 dagen van tevoren voor het vertrek geannuleerd.

  • Algemeen 10
op 16 juni 2019 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juni 2019

De mannelijke stuwardes van vlucht HV5395 07:30 uur vanaf Eindhoven was zeer onvriendelijk. Hij zei dat ik (als klant!) in de weg stond. Tegen mijn vriendin zei hij ďHallo Hallo, ik kom hier met heet water aan! Ook ging hij een toontje harder praten wanneer mensen aan het slapen zijn.

  • Algemeen 2
op 9 juni 2019 bestemming: Griekenland / Samos, reisperiode: juni 2019

Van mij geen recensie over een reis. Wel over een omboeking van een reis. Ik had voor mijn dochter en kleindochter een reis van BraziliŽ via Amsterdam naar Samos geboekt. 2 Dagen voor vertrek kreeg mijn dochter een prik van de tijgermug met als gevolg : dengue ! Een nare en pijnlijke tropische ziekte. Omdat haar baby van 8 maanden eerder aan dengue was overleden, grote paniek bij ons. Ik probeerde ook de vluchten om te boeken. Bij Transavia kreeg ik medewerker RICK aan de lijn. ĎOmboeken zou een kostbare zaak zijn.í Dat maakte mij niet uit, ik wilde zů graag dochter en kleindochter naar Samos halen....... Rick zette me een paar keer in de wacht en regelde het zo, dat de reis omgeboekt werd, zonder kosten !
Wat een prachtig kadootje, nogmaals Rick, heel veel dank.....efgaristo para, para poli.

  • Algemeen 10
op 7 juni 2019 bestemming: TsjechiŽ / Praag, reisperiode: juni 2019

We worden krap ingeladen omdat het vliegtuig te laat landt, zitten we allemaal in het vliegtuig, krijgen we te horen dat we 1 uur in een benauwd vliegtuig dienen te zitten vanwege slottime🤮 vorige keer zaten we 1 uur in vliegtuig vanwege dat de bemanning er niet was. Niet fijn vliegen met TRANSAVIA

  • Algemeen 1
op 6 juni 2019 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: mei 2019

Ik geef ze zeker een 10. Ik ben erg angstig om te vliegen. Vanaf de eerste stap die ik in het vliegtuig zette werd ik direct professioneel opgevangen door de stewardessen. Zij hebben mij aan de piloten voorgesteld die overigens erg met mij inleefde en mij op mijn gemak stelden. Het hele team heeft mij veel vertrouwen gegeven. om te gaan vliegen Dat is het mooiste wat zij mij hebben gegeven. Ik ben Transavia erg dankbaar.

  • Algemeen 10
op 4 juni 2019 bestemming: Nederland / Eindhoven, reisperiode: mei 2019

Bij vertrek kregen we al te horen dat maar weinig bagage mee kwam vanwege problemen met de bagageband in Nice. Nu 5 dagen later nog steeds geen koffer. Er wordt aan gewerkt is het antwoord als je voor informatie belt. Ik vertrek over twee dagen weer. Zonder koffer??? Zal ik een vergoeding krijgen voor de gemaakte onkosten voor toiletartikelen en kleding?

  • Algemeen 3
op 1 juni 2019 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juni 2019

Tot nu toe 3 keer met Transavia gevlogen en geen een keer geen vertraging gehad.

  • Algemeen 1
op 1 juni 2019 bestemming: ItaliŽ / Bari, reisperiode: mei 2018

2h57 minuten vertraging dus geen claim kunnen indienen. Transavia verschuilt zich achter operationele problemen maar volgens Flightradar24 vliegen zij vrijwel nooit op tijd naar Bari en terug.
Daarbij moest ik 43 euro betalen omdat ik door de vertraging de huurauto later moest ophalen. Transavia geeft niet thuis.
Terugweg wederom vertraging en passagiers staan hele nacht op Schiphol.
U bent gewaarschuwd!

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende