Schrijf een ervaring over Transavia en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Transavia

Pagina 1 van 24 met 238 resultaten

op 1 maart 2019 bestemming: Nederland / Zaandam, reisperiode: maart 2019

Als je tickets boekt voor 6 personen en je bent klaar met namen en geboorte data en stoelen kiezen komt er te staan vlucht niet meer beschikbaar voor deze prijs en kan je helemaal opnieuw beginnen en voor duurder.
Nou dacht het niet Transavia schande! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 februari 2019 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: februari 2019

Vliegtuig op 16-2-2019. Een word Ďsmerigí Toiletten, stoel , wand. Mensen lawerig. Ik heb redelijk veel gevlogen, maar dit was het ergste wat ik ooit heb mee gemaakt. Lange vluchten met transavia, niet doen. Simpel eten aan board en prijs verhouding,duur! Zal niet zo snel Transavia meer kiezen behalve een korte vlucht van 2 uur(en alleen als het niet anders kan) niet optijd vertrokken, geen en terug ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 20 februari 2019 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: februari 2019

Veel te kleine toestel voor een zit van 7 uur zonder een drankje of entertainment nog nooit zo slecht gevlogen ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 1 februari 2019 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: januari 2019

Zojuist voor het 6-de jaar met Transavia naar Madeira gevlogen. Dit keer hadden we extra beenruimte bijgeboekt, geweldig die ruimte. Alle 6 keer hebben we nooit problemen gehad met Transavia. Hun website werkt uitstekend en is eenvoudig. Online inchecken is heel eenvoudig en werkt gewoon goed. Het personeel aan boord is authentiek vriendelijk. De maaltijden aan boord moet je kopen, hetgeen normaal is voor een budget airline, maar de prijzen zijn redelijk. Er wordt je echt geen Ďpoot uit getrokkení. De hele afhandeling op Schiphol en Madeira AirPort is voor ons altijd prima en zonder veel vertraging verlopen. ... Lees meer

  • Algemeen 10




op 25 januari 2019 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: februari 2019

Moet je de data van een bestaande boeking veranderen? Weet waar je aan begint!! Volgens de site van Transavia is omboeken 'makkelijk en zo gebeurd'. Niets is echter minder waar. Na drie maal 15-20 minuten wachten bij de telefonische helpdesk hebben we het volgende moeten constateren:

A. Je krijgt geen cent van je eerdere boeking terug. B. Je moet een duurdere vlucht boeken. C. Je betaalt per persoon per vlucht e.50,- omboekingskosten. Met z'n tweeŽn kost je dat dus nog eens e.200,- extra.
Onze vlucht was eerder e.248,-. Nu betalen we e.736,-

Transavia, je doet zo een omboeking niet voor niks, er is een goede reden voor. Schande voor deze manier van afpersen!!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 21 januari 2019 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: maart 2019

Dit is toch wel te triest voor woorden dat je vrolijk 33 minuten lang een bandje te horen krijgt'' uw word zo spoedig mogelijk geholpen'' en dat na ruim een half uur gewoon de haak er op gaat.....heel slecht ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 18 januari 2019 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: januari 2018

Ik had vliegangst (hoogte vrees etc ) maar goed ik heb het gedaan , de gezagvoerder en stewardessen stellen je op je gemak , nu alleen met Transavia gevlogen (dat blijf ik nu doen ) en ging perfect ..ze hebben er een klant bij voor het leven ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 18 januari 2019 bestemming: Nederland / eindhoven, reisperiode: januari 2019

Ben onderweg van malaga naar eindhoven, toen we geland waren hoorden we dat we in rotterdam waren zonder waarschuwing en zonder schade vergoeding of vervoer ze hadden gewoon een bus geregeld die ons naar eindhoven zou brengen geen sorry helemaal niks dus transavia doen we nooit meer ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 14 januari 2019 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: januari 2019

Komen beloofde stoelreservering niet waar voor is betaald en maken je dan ook nog voor eensleugenaar als hierover een vraag stelt. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 6 januari 2019 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: december 2018

Ik vind het belachelijk dat je na het betalen van een behoorlijke som geld voor een vlucht van minstens 6 uur, nog voor alle bijkomende zaken bij mag betalen. Denk aan eten(ontbijt/lunch/diner), drinken(kan geen water/thee/frisdrank van af) tot het reserveren van een stoel. Daar komt not bij dat er geen entertainment systeem wordt aangeboden en het vliegtuig beschikte over de krapste zitplaatsen die ik in al mijn vliegervaringen heb meegemaakt. Ik zal niet snel meer voor deze vliegmaatschappij kiezen. ... Lees meer

  • Algemeen 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende