Schrijf een ervaring over Transavia en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Transavia

KLM
6,2
op basis van 230 reviews

2 consumenten awards

KLM won in 2017 de Reisgraag award
Lees meer

Pagina 1 van 35 met 341 resultaten

op 24 maart 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: januari 2019

Tot nu toe waren wij zeer tevreden van Transavia wat betreft bemanning en wijze van werken. Wij kregen nu bericht van Belgische familie die in de huidige situatie vast zaten op Lanzarote. Ze kregen vericht dat hun vlucht werd geannuleerd en lieten hen zonder nieuws of bericht gewoon in de steek. Een voorval om in de toekomst zeker te onthouden.

  • Algemeen 1
op 23 maart 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: januari 2020

Veel respect voor deze maatschappij, ze hebben vele mensen gered uit de lockdown zones. Top personeel super service en ben jullie dankbaar voor eeuwig en dat meen ik uit de bodem van mijn hart😘😘😘

  • Algemeen 10




op 20 maart 2020 bestemming: , reisperiode: maart 2020

Wegens het coronavirus kunnen we wel heen maar niet terug. En Transavia geeft geen voucher omdat dit pas vanaf 22maart geldt en niet vanaf 20 maart
Is schandalig.

  • Algemeen 1
op 19 maart 2020 bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: maart 2020

In deze corona tijd heeft transavia ons teruggevlogen uit Faro.
De sfeer op het vliegveld en in het vliegtuig was heel apart en een beetje angstig. Het heeft mijn vrouw en mij heel goed gedaan op welke ontroerend menselijke wijze uw personeel ons geruststellend en professioneel heeft begeleid tijdens de terugvlucht. Dank daarvoor in deze moeilijke tijd.(vlucht HV 6094)

  • Algemeen 9
op 18 maart 2020 bestemming: IJsland / ReykjavŪk, reisperiode: maart 2020

Dit vanwege het coronavirus. Zo transavia, heel leuk hebben ik en een vriendin een vlucht naar IJsland geboekt een half jaar geleden. Deze gaat uiteraard niet door. Heel begrijpelijk onder omstandigheden. Maar dan willen wij graag de vlucht omboeken (dat kan nu t/m oktober kosteloos). Allemaal redelijk goed geregeld zou je denken, maar ik loop dan met een pasgeboren kindje op mijn arm, en kan dan niet reizen. De hele situatie hebben wij uitgelegd aan de klantenservice, maar ons wordt gezegd dat wij deze in oktober dan moeten omboeken wat Ä100 per persoon gaat kosten + eventuele bijkomende kosten van de vlucht.
Bijna iedere luchtvaartmaatschappij heeft uitstel van de vlucht van een jaar! En Transavia maar een half jaar??
Aangezien er nu NIET gereisd mag worden op advies van de minister van buitenlandse zaken lijkt het me toch logisch kosteloos te kunnen annuleren of een voucher te krijgen die een jaar geldig is? Nee deze krijgen we dus niet.

  • Algemeen 1
op 18 maart 2020 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: maart 2019

Echt belachelijk hoe Transavia met klanten omgaat omtrent Coronavirus! Slechte klantenservice die ik ooit heb gehad. Ze willen niet kosteloos annuleren, we geven geen voucher, wees blij dat je mag omboeken volgens Transavia!

We kunnen omboeken tot aan eind oktober, maar Dubai omboeken is geen optie, omdat zij hun planning niet op orde hebben!

SLECHT!SLECHT!SLECHT!

  • Algemeen 1
op 9 maart 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: januari 2020

Ik heb een vlucht gemist buiten schuld van Transavia.Daar gaat het mij niet om maar het gaat mij om het volgende.Ruim voor vertrek heb ik getracht Transavia via telefoon, SMS en Whatsapp te bereiken.Dat is helaas in geen enkel geval gelukt.Na een email naar Transavia over een aantal vragen, mbt tot het niet beantwoorden en een uitleg over het omboeken en evt annuleren kreeg ik pas na een tweede mail een nietszeggend standaard antwoord zonder specifieke uitleg of excuses voor het niet beantwoorden van de mail.Antwoord op een aantal specifike algemene vragen heb ik niet gekregen.Transavia is een Nederlandse maatschappij maar heeft dienstverlening helaas niet hoog in het vaandel staan.Dat was eens en nooit meer.

  • Algemeen 3
op 5 maart 2020 bestemming: Nederland / eindhoven, reisperiode: februari 2020

De gereserveerde en betaalde plaatsen weggegeven en niet naast elkaar andere gekregen. Na een klacht ingediend te hebben om in ieder geval ons geld teruggestort te krijgen, geen reactie gekregen.
Zou dit vaak voorkomen, lekker cashen voor Transavia.

  • Algemeen 4
op 28 februari 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: februari 2020

Ondanks vertraging op zowel de heen als terugreis zijn de medewerkers van Transavia erg vriendelijk en respectvol

  • Algemeen 8
op 27 februari 2020 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: februari 2020

Op de heen vlucht konden we onze handbagage in het vliegtuig niet kwijt. De stoelen zijn zo dicht op elkaar gezet dat je niet met nog iets in je hand tussen past. Het gevolg was dat we het gangpad blokkeerden voor de rest van de passagiers. In opdracht van een van de stewardessen open ik mijn tas om wat ik tijdens de vlucht nodig heb eruit te halen zodat de tas naar het ruim van het vliegtuig gestuurd kan worden. Ik begin ermee terwijl de andere passagiers kijken. Een steward loopt naar me toe en snauwt dat ik die tas maar dicht moet doen en moet gaan zitten, Ďlater kunt u komen klagení, voegt hij er nog aan toe. Ik was verbijsterd van zo veel onkunde en onbeschaafdheid. Tijdens de 3.5 uur durende vlucht moest ik verplicht luisteren naar de luidruchtige verhalen van drie mannen (collega's op zaken reis) op de rij voor ons. De rijen stoelen waren zo dicht op elkaar dat je hun nekharen kon tellen, laat staan je afsluiten voor hun onderlinge conversatie.
Op terugweg hadden de stewardessen de eerste rij gereserveerd voor zichzelf. Een van hun collegaís die met haar zoontje meereisde werd naar voren gehaald om comfortabeler te zitten. Halverwege de vlucht mocht het zoontje naar de cockpit om op de stoel van de piloot te zitten. Om dat te verbergen deden ze de gordijnen dicht. Tot na de landing bleef het zoontje in de cockpit. Ik heb het niet gezien, maar ik was bang dat hij tijdens de landing bij de pilot op de schoot zat.
Ik heb nooit eerder in een vliegtuigcabine zo veel onprofessioneel gedrag gezien. Volgende keer zal ik gewoon weer met KLM vliegen.

  • Algemeen 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende