Schrijf een ervaring over Transavia en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Transavia

Pagina 1 van 18 met 180 resultaten

op 15 april 2018 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: april 2018

Inchecken, boarding ging snel. De heen en terugvlucht ervoer ik als prima. Wat jammer is is dat als je boekt op transavia.com je de prijs ziet, en pas later erachter kom tijdens het online boekingproces die je doorloopt op de website dat er ook nog de prijs voor de stoelkeuze erbij komt, ook al is dit een economy stoel komt stoelkeuze bedrag er altijd bij op de prijs. Dat is niet helemaal transparant. Wat irritant is op de vlucht is dat men van alles wilt verkopen, leuker zou ik het ervaren als we een gratis koffie kregen en het steward personeel een leuk praatje met ons zou maken als tijdsbesteding in plaats van onzin produkten proberen te verkopen. auw aan mijn oren 'we gaan zo bij u langs om koffie, drank en onze produktenlijn te verkopen', alsof Rome zelf geen winkels heeft, or Rdam Airport. Ja zo zie je geld is een grote drijfveer, zou het anders kunnen is de vraag?

  • Algemeen 6
op 5 april 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: maart 2018

Mijn koffer was niet aangekomen in Nederland, na 3 dagen kreeg ik bericht dat de koffer was gevonden en weer in Nederland was, maar tot mijn grote verbazing moet ik nog 2 dagen wachten voordat mijn koffer bij mij thuis komt. Hele slechte communicatie , dit kan gewoon niet . Als ik via Ryan air had geboekt was mijn koffer síavonds Al bezorgd, maar bij Transavia duurt het nog 2 dagen. Ik ben mijn koffer dus 5 dagen kwijt. Schandalig Transavia. Jullie maken de fout niet ik.

  • Algemeen 2
op 30 maart 2018 bestemming: ItaliŽ / Napels, reisperiode: juli 2018

Eerst de kosten voor ťťn persoon gezocht, daarna voor 5 personen. Blijkt dat je dan Ä 170 meer betaalt (retour) dan wanneer je iedereen los boekt. Is daar een goede reden voor? Zijn er meer mensen met deze ervaring?

  • Algemeen 3
op 26 maart 2018 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: maart 2018

Vertrokken op tijd geen vervelende dingen heb meer met transavia gevlogen en geen klachten, alleen de bagage liet bij terug komst lang op zich wachten

  • Algemeen 9




op 24 maart 2018 bestemming: TsjechiŽ / Praag, reisperiode: maart 2018

We hadden tickets geboekt bij KLM, die echter op dit moment voor bepaalde vluchten een Transavia vliegtuig inzetten. Beenruimte is echt heel erg weinig, wordt naar ons idee ook steeds minder. Blij dat deze trombosevlucht maar 1,5 uur duurde

  • Algemeen 2
op 14 maart 2018 bestemming: KaapverdiŽ / Sal, reisperiode: maart 2018

Op de heenreis hadden we 2,5 uur vertraging. Overmacht door het slechte weer. Erg vriendelijke stewardessen die attent hielpen bij de extra zorg die we nodig hadden omdat we met een baby vlogen. Het vliegtuig en de catering zijn eigenlijk niet toegerust op de vliegduur. Max 3/4 uur zou range moeten zijn.

De terugreis was een aanfluiting met 2 pedante jonge stewardessen die drukker waren met het lakken van hun nagels dan met het verzorgen van de passagiers. Dagje meelopen met de collegaís van de heenreis zou goed zijn voor jullie. Zeer gemengde ervaring dus

  • Algemeen 5
op 27 februari 2018 bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: februari 2018

Helaas moet ik 4 x pwk vliegen met Transavia en al anderhalf jaar niets dan ellende. Betaal altijd voor Max fair maar de service die daar bij hoort ( kiezen uit alle beschikbare plaatsen, priority boarding en checkin) is een regelrechte leugen. Priority checkin doen ze bijna nooit aan, of ze ďvergetenĒ het. Alle vrije stoelen worden niet weet gegeven , vaak worden daar collegas geplaats. Allemaal prima hoor maar ik betaal daar vaak meer dan 200 euro meer voor per vlucht. Nee bij Transavia behandelen ze iedereen gelijk (als vee).

  • Algemeen 1
op 19 februari 2018 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: augustus 2018

Ik heb nog geen 24 uur geleden geboekt. er werd niet aangegeven hoeveel handbagage ik mee mocht nemen en dat ik binnen 10 minuten moest boeken omdat prijzen dan niet gegarandeerd waren. Ik klik snel door, heb per ongeluk ruimbagage bijgeboekt. bel de volgende dag naar transavia, maar die kan niks voor mij doen. je kan alleen meer geld uitgeven maar niet geld terugkrijgen. betalingen die eenmaal gedaan worden, worden niet meer teruggestort. Service doet Transavia niet aan. echt de grootste onzin die ik ooit heb meegemaakt van een bedrijf.

  • Algemeen 1
op 2 februari 2018 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: januari 2018

Op de terugvlucht naar Amsterdam stelde de stewardessen en zelfs de piloot mijn zusje gerust, omdat zij erg bang is om te vliegen. Ook tijdens de vlucht checkten ze of alles goed met haar ging. Daarnaast verplaatsten ze iemand die op tijd de trein moest halen, en zetten ze stelletjes die niet naast elkaar zaten, maar dit wel wilden, naast elkaar. Allemaal kleine dingen, die weinig moeite kosten, maar ze namen het wel, echt top!

  • Algemeen 10
op 2 februari 2018 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: januari 2018

Vertrek uit Egypte, opgehaald 16.00 uur vanaf hotel.
aankomst vliegveld waar we buiten in de rij stonden, 4keer(vier) volledige check van handbagage en daardoor de 2 uur nodig hadden om te boarden.
In het vliegtuig eindelijk wat eten dachten we ook al stelt dat normaal al helemaal niets voor. Toen de trolley eindelijk bij ons was en ik vertelde dat ik diabetes heb en daardoor graag iets stevigs (sandwiches) wilde eten kreeg ik te horen dat er niets meer was ...maar deze slimme serveerster wilde me wel wat stroopwafels verkopen !! tja verder kon ze niets doen en zeker niet bedenken.
Een vlucht die tijdens etenstijd ,5.5 uur, vliegt zonder te eten aan board..je verzint het niet. Tja waar is de tijd gebleven dat een stewardess charmant en vooral slim moest zijn.

  • Algemeen 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende