Schrijf een ervaring over Transavia en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Transavia

Pagina 1 van 23 met 225 resultaten

op 28 november 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: oktober 2018

Hebben de gehele vlucht het steenkoud gehad, personeel doet niets er aan. Ga nooit meer met deze maatschappij die nog slechter is dan Ryan air ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 november 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: mei 2018

Van 28-05-2018 t/m 20-06-2018 met Transavia naar Spanje. Omdat oppas voor de hond op laatste moment werd opgenomen in ziekenhuis moest hond mee. Relatief kort voor vertrek (+/- 4 dagen) moest dit nog geregeld worden.
Ä 92,50 Betaald alleen was het me niet helemaal duidelijk waarvoor ik had betaald. Gebeld met Transavia. Lange wachttijd natuurlijk. Mij werd verzekerd dat er zowel voor de heen als terugreis een plaats voor de hond was gereserveerd. Op 20-06-2018, kort voor aanvang van de terugreis, bleek dus het tegendeel. Hond kon niet mee.
Vlucht moeten omzetten en ipv naar Rotterdam naar Amsterdam moeten vliegen. Extra kosten: Ä 172. Uren later thuis. Geen OV. Iemand uit bed moeten bellen. Bleek in het vliegtuig naast een invalide vrouw te zitten die niet kon opstaan. Geen toilet bezoek mogelijk dus. Die vrouw moet ook vliegen maar geef die dan een andere gerieflijker plaats.
Schriftelijke klacht ingediend. Wilde mijn geld terug. Na ruim een maand bericht "We kunnen uw bijlagen niet openen."
Nogmaals verzonden. 12 Oktober 2018. "U bent in het gelijk gesteld. Tussen 2 en 4 weken heeft u het geld op uw rekening."
Na 5 weken nog steeds geen geld. Weer gaan bellen. Wederom lange wachttijd uiteraard. "Wij hebben een foutje gemaakt meneer. Binnen twee weken hebt u het geld op uw rekening."
Nu, 26 november, ruim 5 maanden na mijn klacht, nog steeds geen geld op mijn rekening. Herken heel veel van de klachten hierboven.
Wat een zeer slechte organisatie zeg.
En dan nog: "Omdat u reist met een huisdier in de cabine heeft u de meest geschikte zitplaats." Nog nooit zo beroerd gezeten!
Denk er hard aan om 'Kassa'of (bijvoorbeeld) Alberto Stegeman te benaderen. Ben daar geen fan van maar Transavia slaat zich ten onrechte op de borst dat ze zo geweldig zijn. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 19 november 2018 bestemming: Griekenland / Lindos, reisperiode: juli 2018

Op de terugreis 12 uren op het vliegveld staan wachten. Toen we eindelijk ingecheckt waren had de piloot de deur dicht gedaan en stonden we daar met ons zoontje..... en nu?
Toen nog 2 nachten op Rhodos door moeten brengen en dus veel extra kosten gemaakt omdat onze koffers wel weg waren. Op 1 augustus claim ingediend . Tot op heden nog niks vergoed gekregen. 4 maanden zijn we verder ! Ronduit schandalig! ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 9 november 2018 bestemming: Nederland / Rotterdam, reisperiode: oktober 2018

Een grove schande hoe Transavia klachten afhandelt.

Op 6 september heb ik een verzoek tot uitbetaling van taxikosten ingediend en tot op heden nog niets ontvangen FC 88220.
De kosten waren gemaakt omdat het vliegtuig i.pv. op Zestienhoven moest landen op Schiphol en wij zodoende een taxi naar ZH moesten nemen. Op 18 oktober (anderhalve maand later!!!!) kreeg ik van mevrouw Hasna van "klantenservice" een mailtje dat zij het bedrag aan mij had overgemaakt. Tot op heden, ondanks diverse telefoontjes nog steeds niets ontvangen. Te gek voor woorden en wat een slechte organisatie!!!!!! Op mijn (telefonische) vraag aan mevr. Rama van klantenservice om iemand te kunnen spreken die hier daadwerkelijk iets aan zou kunnen doen werd mij verteld dat dit niet mogelijk was. Zij vertelde mij tevens dat de betaling niet was doorgegaan omdat niet duidelijk was waar de kosten voor gemaakt waren, terwijl dit duidelijk in het contact formulier was omschreven. Nogmaals een belachelijke gang van zaken en niet getuigend van een goed lopende administratieve organisatie. Van mijn kant heb ik er alles aan gedaan om steeds zo snel mogelijk antwoord te geven op de door TA via e-mail gestelde vragen. Waar blijft de service en wanneer wordt nu eindelijk mijn geld gestort. Dit is toch zeker niet teveel gevraagd na ruim twee maanden????
Gaarne een reactie, u heeft mijn e-mail adres en mijn mobiele telefoonnummer.

Met vriendelijke groet,
P. de Bruin ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 5 november 2018 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: augustus 2018

We zouden de terugreis landen op Eindhoven. Agv vertraging kon er niet meer voor 24.00 u geland worden op vliegveld Eindhoven en werd er uitgeweken naar Schiphol . Vervoer v Schiphol naar Eindhoven moest ik zelf regelen. Met toestemming van Transavia taxi genomen, kosten Ä 336,ó. Ben al bijna 3 maanden bezig om mín geld terug te krijgen. Verschillende klachten ingediend.... totaal zinloos. Ongelofelijk trieste dienstverlening. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 5 november 2018 bestemming: ServiŽ / Belgrado, reisperiode: november 2018

Waardeloos! Je kan niet online incheken!
De vlucht had 2 uur vertraging, totaal geen service. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2018 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: december 2018

Slechte klantenservice. Bij voorbereiding van een groepsreis (familie uitje) heb ik weken moeten wachten op een antwoord op een vraag. Als excuus werd aangevoerd dat het een drukke periode was (tip aan Transavia misschien wat meer mensen in huren). Ondertussen voor 14 man tickets geboekt en betaald en bagage bijgeboekt. Nu blijkt dat ik veel te veel bagage bijgeboekt heb voor een weekje vakantie en heb op 25 oktober 2018 gevraagd of e.e.a. gewijzigd kan worden. De reis staat gepland voor 27 december 2018.....het antwoord is ja dat kan maar we kunnen het geld niet restitueren......maar je kan stoelen boeken. Wat heb ik daaraan als ik alle stoelen die ik nodig heb afgeboekt hebt. Nou bedankt Transavia.......zouden ze ook gehoord hebben van klantvriendelijkheid. Ik erger me nu groen en geel aan Transavia.....ohh vandaar dat groen hun huisstijl is. ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 2 oktober 2018 bestemming: TunesiŽ / Djerba, reisperiode: september 2018

27 september 7 uur op Schiphol gewacht voor dat verteld werd aan de gate dat het vliegtuig niet meer ging naar Parijs alwaar vandaan ik een doorvlucht 's middags had naar Tunesie. Vanaf de gate moet je het zelf maar uitzoeken en met te late informatie geen opties meer trein of andere vlucht om doorvlucht te halen Antwoord wat je krijgt is dat het je eigen verantwoording is als je je doorvlucht mist.... Ik heb nieuwe ticket voor volgende dag moeten kopen, dag van mijn bruiloft in Tunesie gemist, extra kosten gemaakt en Transavia geeft niet thuis. Vrijdag ook weer vertraging met Transavia en maandag 1 oktober terug ook weer vertraging met Transavia. Bovendien zijn ze met 7 uur wachten met geannuleerde vlucht nog te beroerd om de passagiers kop koffie aan te bieden, een excuus en met een antwoord u kunt een hotelovernachting van ons krijgen dus krijgt u geen verdere verzorging, moet je het dan maar doen. Echt schandalig! Ze hebben ook nog steeds niet op mijn klachten gereageerd. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 1 oktober 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: september 2018

Iedere keer wordt moeilijk gedaan over handbagage, terwijl mensen die KLM hebben geboekt bljkbaar meer rechten hebben, aangezien deze reizigers meer handbagage mogen meenemen dan Transavia reizigers.
Dit is mij inmiddels 2 x overkomen op de heenreis vanaf Schiphol, echter vanaf bijvoorbeeld Alicante wordt er niet gerept over handbagage.
Volgende keer toch maar vliegen vanaf Munster-Osnabruck of Bremen. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 23 september 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: maart 2018

Golfbagage niet meegekomen met vliegtuig maar 2 dagen later. Financiele vergoeding schandalig afgehandeld: heeft half jaar geduurd en is slechts gedeeltelijk gecompenseerd. ... Lees meer

  • Algemeen 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende