Schrijf een ervaring over Transavia en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Transavia

KLM
6,0
op basis van 238 reviews

2 consumenten awards

KLM won in 2017 de Reisgraag award
Lees meer

Pagina 1 van 42 met 414 resultaten

op 3 juli 2020 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: juli 2019

We kunnen transavia niet bereiken om onze reis te wijzigen.
Bellen lukt niet na 3o min ongeveer wordt telkens de verbinding verbroken.
Online wijzigen lukt en loopt vast.o ze vlucht gaat 5 juli, maar we willen niet meer reizen.
We wille de vlucht naar later omboeken.
Masr transavia is onbereikbaar.

  • Algemeen 3
op 3 juli 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juli 2020

Denk goed na of je op dit moment met Transavia wil vliegen. Vier uur telefonisch in de wacht gestaan om een wijziging door te voeren. Uiteindelijk niet gelukt en nieuw ticket moeten boeken. Ze wijzigen continu zaken en zijn dus onbereikbaar dus je zult geen enkele service krijgen. Schande dat ze hun zaken zo slecht op orde hebben.

  • Algemeen 1




op 2 juli 2020 bestemming: Oostenrijk, reisperiode: maart 2020

Vlucht gecanceld. Nog steeds geen voucher. Na 1 juli bel contact center, stelt de site. Na 23 minuten Ďblijft u aan de lijní doodleuk melding Ďhet nummer wat u belt kan niet worden bereiktí en de verbinding wordt verbroken.

  • Algemeen 1
op 2 juli 2020 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: juli 2020

Boeking een week voor vertrek geannuleerd zogenaamd vanwege corona. Terwijl er wel andere vluchten diezelfde dag nog gaan op andere tijdstippen. Na 300x geprobeerd contact op te nemen wordt er gezegd dat ze het vliegtuig niet vol konden krijgen en daarom hebben geannuleerd.

  • Algemeen 10
op 2 juli 2020 bestemming: Spanje / arrecive, reisperiode: maart 2020

Jammer dat je 1 ster moet geven, verdienen ze niet. Annuleren je vlucht en bieden hem daarna voor hogere prijs weer aan. Wacht al maanden op Voucher of teruggave maar zijn onbereikbaar. Stelletje oplichters zijn het.

  • Algemeen 1
op 2 juli 2020 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2020

Ik wil graag mijn vlucht omboeken vanwege corona, op de site staat dat dit mag en simpel kan.
Online lukt het niet omdat we bagage hebben bij geboekt.
Via de app krijg je een automatisch bericht
Via de telefoon krijg je geen contact. Ze zeggen alleen omboekingen binnen 72 uur te behandelen. Maar ook voor deze klanten zijn ze onbereikbaar.
Moet ik nu Ä1000 in de prullenbak gooien?

  • Algemeen 1
op 1 juli 2020 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: juli 2020

Verschrikkelijke ervaring gehad met Transavia. Ten eerste letterlijk anderhalf uur in de wacht gestaan, en geen reactie gekregen via Whatsapp.

Wij wilden onze tickets omboeken, waar we in eerste instantie 200 euro voor betaald hebben. De tickets die we nu wilden zijn 50 euro per stuk (via hun website). Nu blijkt dat als wij willen omboeken, we zogenaamd in een "hoge prijsklasse" zaten, en voor ons de tickets dus 240 euro per stuk zijn. Oftewel, we moeten 40 euro BIJBETALEN om een ticket te krijgen die normaal 50 euro per stuk is.

Het is gewoon je reinste diefstal en oplichterlij. De prijs was namelijk exact hetzelfde, voor welke datum we ook wilden boeken. Oftewel, het had niks met prijsklasses voor vluchten te maken, maar ze proberen je gewoon waar mogelijk geld afhandig te maken. Ik mag hopen dat ze snel failliet gaan.

De man van de klantenservice (Martijn) was ook nog eens erg onbeleefd en kon het niet goed uitleggen, behalve wat schermen met prijsklasses en voorwaarden. Het was echt hopeloos.

Wij vliegen nooit maar dan ook nooit meer met Transavia.

  • Algemeen 1
op 1 juli 2020 bestemming: Spanje / Allicante, reisperiode: juni 2020

Heenreis geannuleerd dus terugreis niet nodig. geen mogelijkheid contact te nemen met transavia. hoe krijg ik een voucher? ik kon ook niet omboeken gezien er een hondje bij was. moest telefonisch gebeuren....onmogelijk. Whatsapp??? gedaan maar geen antwoord dat toereikend was..........

  • Algemeen 1
op 30 juni 2020 bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: juni 2020

Probeer mijn vlucht om te boeken naar een andere datum. Dit kan niet via Mijn Transavia, zoals Transavia dit aangeeft. Via whatsapp totaal geen reactie, alleen een automatische replay. Telefonisch niet te bereiken wachttijden van meer dan een uur. Schandalig. Slechte service.

  • Algemeen 1
op 30 juni 2020 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: maart 2020

Schandalig bedrijf, totaal niet bereikbaar.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende