Schrijf een ervaring over Transavia en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Transavia

Pagina 1 van 21 met 205 resultaten

op 16 juli 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juni 2018

Tijdens de terugvlucht van Antalya naar Schiphol in eerste instantie 1,5 uur vertraging vanwege het slechte weer. Kan op zich gebeuren, maar de informatie terplaatse was nul. Bij aankomst op Schiphol ook 5 kwartier moeten wachen op de koffers. Van 1 van de koffers was een wiel afgebroken, waardoor de koffer onbruikbaar is geworden. Ook bleek bij aankomst alle kleding nat te zijn, doordat de koffer in Antalya in de stromende regen had gestaan. De koffer was slechts voor de eerste x gebruikt. Op het vliegveld direct een schaderapport laten maken. De klacht gemeld bij Transavia en na 1,5 maand een standaard mail ontvangen met als antwoord dat 'kleine' schades niet worden vergoed. Voorlopig de laatste x dat we met Transavia hebben gevlogen voor ons.

  • Algemeen 1
op 9 juli 2018 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: juli 2018

De stoel voor mij was gebroken, waardoor de man die voor me zat zijn stoel gedurig tegen mijn knieŽn botste en ik ongeveer 7 cm beenruimte niet meer had. Er waren ook nog eens 2 zeer lastige kinderen die gedurende de hele vlucht hebben geroepen en gehuild, toen ik hier het cabine personeel van op de hoogt bracht is hier niks aan gedaan en werd de rest van de passagiers hier voor de rest van de vlucht door geŽrgerd.

  • Algemeen 1
op 7 juli 2018 bestemming: Frankrijk, reisperiode: juli 2018

In April heeft mijn schoonmoeder voor mij en mijn vriendin een reis naar Frankrijk geboekt, zodat wij haar oma konden bezoeken. Toen wij in juli in wilde checken, bleek dat we nog helemaal geen plaats aangewezen hadden gekregen in het vliegtuig. Over nog appart plaatsen reserveren stond bij het boeken niets vermeld. De enige plaatsen die nog beschikbaar waren, lagen ongeveer het hele vliegtuig uit elkaar. Omdat wij beide vliegangst hebben is dit niet heel handig. Toen wij vervolgens de klantenservice belden (2 nummers die op de site stonden werkte niet eens) werdt er opgenomen door een zeer onvriendelijke mevrouw, die maar half luisterden en ons doorverwees naar de luchthaven. De luchthaven verwees ons echter weer door naar transavia. Uiteindelijk is er geen oplossing gevonden. De communicatie en klantvriendelijkheid van deze maatschappij is echt bijzonder triest. KLM is de betere optie.

  • Algemeen 1
op 2 juli 2018 bestemming: Cyprus / Pafos, reisperiode: juni 2018

Waardeloze service. De beenruimte is zo krap dat je als normaal persoon (1.87 lengte) letterlijk klem zit, ook bij plekken met zogenaamd extra beenruimte. Hierdoor heb ik de hele vakantie met een opgezwollen enkel rondgelopen. Op de terugreis stond er op de borden dat je je bagage al kon afgeven. We werden getrakteerd op zeer onvriendelijk personeel die in opdracht van Transavia werken voor een afhandelingsbedrijf op Cyprus. Na een half uur wachten zonder uitleg waarin de drie dames vrolijk met elkaar aan het kletsen waren en elkaar al lachend berichtjes op hun telefoon lieten zien kregen we plots op botte toon te horen dat we onze koffers (30.6kg) moesten afleveren bij het inleverpunt voor speciale baggage (op de heenreis geen probleem + bijbetaald voor extra kilo's). Vervolgens was het boarden een enorme chaos waarbij we als vee bijeen werden gedreven buiten op het platform zonder dat er toiletten waren. Gelukkig hadden we uit de Premium Lounge wat flesjes water meegenomen, want stel je voor dat je je betalende klanten die in de hitte moeten wachten wat water geeft nadat je ze uren laat wachten. Uiteindelijk vertrokken we twee uur later, en bleek onze vlucht ook nog eens meerdere reizigers met 'speciale behoeftes' te hebben die dankzij hun handicap ieder vier keer op handen en voeten en met afgezakte broek heen en weer naar het toilet kropen om zich daar als groep het toilet toe te eigenen (en ik gun iedereen zijn vakantie, ook gehandicapte mensen maar na alles was het wel een beetje de wat minder smakelijke kers op de taart). Transavia: Nooit meer. Ik betaal nog liever een paar honderd meer voor een lijnvlucht dan dat ik me zo laat behandelen voor en na mijn vakantie.

  • Algemeen 1




op 1 juli 2018 bestemming: ItaliŽ / Napels, reisperiode: juni 2018

Het begon al bij het inchecken, daar verwisselden ze namen en mocht handbagage ook ingecheckt worden. We waren met een groep van 8. Waarschijnlijk is het daar al mis gegaan, mijn koffer is iig niet meegegaan naar Napels. De schuld werd door transavia direct bij het vliegveld van Napels gelegd, terwijl wij al hadden bedacht dat de koffer op Schiphol was blijven staan. Er was geen contact mogelijk telefonisch met transavia. Via Whatsapp kwamen antwoorden de volgende dag pas en ook toen weer de schuld bij anderen leggen. 2 dagen later is een familielid op mijn verzoek naar Schiphol gegaan en vond daar inderdaad mijn koffer. 4 dagen later had ik mijn koffer pas, 6 dagen later dan toen we vertrokken en 1,5 dag voordat we weer naar huis gingen. Wat me het meest irriteert van transavia is dat ze de schuld bij anderen leggen terwijl zij overduidelijk de fout in zijn gegaan en vervolgens zijn ze nauwelijks bereikbaar en verloopt de communicatie stroef. Excuses heb ik nooit gekregen.

  • Algemeen 1
op 29 juni 2018 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: juni 2018

Heenvlucht 1,5 uur vertraging en nu op de terugvlucht een van meer dan een half uur zonder informatie

  • Algemeen 2
op 25 juni 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juni 2018

Service hier is echt nul Easy jet vliegt nu ook op Alicante. Veel beter en goedkoper en service is beter vroeg een glas water naast me betaalde drankje voor me medicatie nee Alleen een fles je van 2 euro. Contact center is helemaal drama telefonist spreekt slecht NL en is onbegripvol nooit meer transavia voor mij

  • Algemeen 1
op 24 juni 2018 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: maart 2018

Geen reactie van Transavia na uitgebreide en gemotiveerde klacht in door Transavia zelf opgedrongen evaluatie over door Transavia aangeraden autoverhuurbedrijf

  • Algemeen 4
op 24 juni 2018 bestemming: Griekenland / preveza, reisperiode: juni 2018

Slechte vliegmaatschappij. Begint al op Schiphol met ellenlange rijen bij de incheckbalie/kofferafgiftebalie( wij hadden online ingecheckt, maar extra bagage bijgeboekt, dus sta je ook gewoon in de rij. Voor het langste volk ter wereld de kleinste beenruimte? Heen- en terugreis hadden wij minstens 1 uur vertraging, terug ook nog een tussenlanding. Belachelijk hoge prijzen voor eten en drinken en heel veel was uitverkocht. Op Schiphol terug nog eens dik een uur op onze koffer moeten wachten. Pfff. zo slecht, nooit meer Transavia. Ik wens mensen in het hoogseizoen die met Transavia reizen heel veel sterkte en geduld toe!

  • Algemeen 1
op 19 juni 2018 bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: juni 2018

Enorm onvriendelijke frAnse service die fanatiek koffers gingen labellen voor ruim bagage vanwege veronderstelde over druk op de handbagage
Heel bot en vervelend; eenmaal binnen op rij 10 na deuren sluiten minstens 12 lege bagage vakken!!! Super irritant

  • Algemeen 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende