Reviews over Transavia

Pagina 4 van 6 met 514 resultaten

op 14 september 2018 bestemming: Frankrijk / Parijs, reisperiode: september 2018

Ten eerste is mijn selectief: sommige asociale passagiers nemen 4 tassen mee of een trolley terwijl ze anderen gebieden om hun cabin baggage af te geven. Deze krijg je dan pas terug bij de bagageband. Vertraging 2. Onze vlucht was al 5 kwartier vertraagd. Daarna ging iedereen maar zitten waar die wilde, geen ingrijpen vd crew. Vervolgens mogen ze pas na 30 minuten de motor starten. Kortom we komen 2 uur later en midden in de nacht aan. En Transavia zegt alleen maar sorry. Ik vlieg nooit meer met deze prutsers.

  • Algemeen 1
op 14 september 2018 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2018

Bij far de slechtste bugget maatschappij. Personeel is niet te genieten. Koffie smaakt naar zeep. En erg opdringerig . Dike affrader

  • Algemeen 2




op 3 september 2018 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: augustus 2018

We vlogen 2 september terug na eindhoven,met een geweldige goede piloot
nog nooit zo mee gemaakt,hij vertelde onderweg over de vlucht,hoeveel zo iets kost aan kerosine en welke landen we over vlogen,en hoe hard we vlogen hij vermaakte ons met zijn verhalen en grappen,echt top pluim voor piloot van poolen

  • Algemeen 9
op 1 september 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2018

Mijn bagage is verdwenen uit het vliegtuig

  • Algemeen 1
op 30 augustus 2018 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: augustus 2018

Tijdens de landing bleek mijn riem helemaal niet werken, eenmaal aangegeven gooit de stewardess haar schouders omhoog en zegt ''ik zal ernaar kijken''. Mocht het vliegtuig een noodlanding maken of nog erger was ik dus niet vergrendeld in mijn stoel en was ik waarschijnlijk het vliegtuig doorgevlogen, zij reageerde erg laks alsof er niks aan de hand was. Uiteindelijk moest ik mijn riem zelf met de hand vasthouden.

  • Algemeen 4
op 27 augustus 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: augustus 2018

Mijn dochter had een ongeluk gehad op Mallorca en ik moest er halsoverkop naar toe. Omdat de eerste scan een bloeding in de hersenen liet zien, was ik zeer bezorgd. De crew pikte dat op en reageerde zeer empathisch. Ze verzamelden voor mijn dochter een verrassingspakket dat ik aan haar in het ziekenhuis in Palma moest geven. Ze waren zo lief en bezorgd! Dit heeft me erg ontroerd. Geweldig!
De terugvlucht ( trouwens de vluchten waren van en naar Groningen airport), gelukkig met mn dochter erbij, want het is goed afgelopen, was er een andere crew, maar net zo lief en is ze weer verwend.Niets dan lof!

  • Algemeen 10
op 25 augustus 2018 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: augustus 2018

Weinig stoelruimte, alleen eten en drinken tegen forse betaling. Geen warme doekjes. En het ergste super chagarijnige stewardessen. Voor mij geen transavia meer....

  • Algemeen 5
op 20 augustus 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: augustus 2018

Bij een poging om online in te checken bleek dat de achternaam van mijn reis partner niet klopte. Deze was niet goed bij Transavia aan gekomen want de naam klopte wel bij onze reis organisatie. Na meerderen malen gebeld te hebben (ongeveer 7 keer) word er maar twee keer op genomen waar van we twee keer zonder reden opgehangen worden. Onmiddellijk na dat ons de vraag werd gesteld want de naam is van mijn partner is, werden we opgehangen zonder de kans te hebben gehad om antwoord te geven. Daarnaast koste elk telefoontje een 1 euro boven op de gewone rekening. Dit alles vind ik echt te gek en ik ben niet van plan ooit nog met deze maatschappij te vliegen en raad dat ook iedereen af.

  • Algemeen 1
op 4 augustus 2018 bestemming: ItaliŽ / Bari Sardo, reisperiode: augustus 2018

Mijn bagage niet in het vliegtuig gestopt, na 5 dagen nog steeds niet terug en elke dag nieuwe onbetrouwbare niet kloppende informatie ontvangen.

  • Algemeen 1
op 20 juli 2018 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: mei 2018

Tijdens de terugreis vanuit Valencia moesten wij VERPLICHT onze handbagage in het ruim beneden laten plaatsen ivm. te veel mensen met handbagage. Op zich geen probleem, maar de trolley raakte onherstelbaar beschadigd. Dit hebben we meteen na aankomst in Eindhoven gemeld op 15 mei. Het schadeformulier is eveneens meteen doorgestuurd. Ik wacht nog steeds op antwoord.... De enige reactie is dat het druk is met het verwerken van claims. Waar zou dat nou aan liggen...? Transavia beschadigt, maar stelt niet schadeloos. Probeer daar als particulier maar eens mee weg te komen. Transavia NOOIT MEER!

  • Algemeen 1
op 16 juli 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juni 2018

Tijdens de terugvlucht van Antalya naar Schiphol in eerste instantie 1,5 uur vertraging vanwege het slechte weer. Kan op zich gebeuren, maar de informatie terplaatse was nul. Bij aankomst op Schiphol ook 5 kwartier moeten wachen op de koffers. Van 1 van de koffers was een wiel afgebroken, waardoor de koffer onbruikbaar is geworden. Ook bleek bij aankomst alle kleding nat te zijn, doordat de koffer in Antalya in de stromende regen had gestaan. De koffer was slechts voor de eerste x gebruikt. Op het vliegveld direct een schaderapport laten maken. De klacht gemeld bij Transavia en na 1,5 maand een standaard mail ontvangen met als antwoord dat 'kleine' schades niet worden vergoed. Voorlopig de laatste x dat we met Transavia hebben gevlogen voor ons.

  • Algemeen 1
op 9 juli 2018 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: juli 2018

De stoel voor mij was gebroken, waardoor de man die voor me zat zijn stoel gedurig tegen mijn knieŽn botste en ik ongeveer 7 cm beenruimte niet meer had. Er waren ook nog eens 2 zeer lastige kinderen die gedurende de hele vlucht hebben geroepen en gehuild, toen ik hier het cabine personeel van op de hoogt bracht is hier niks aan gedaan en werd de rest van de passagiers hier voor de rest van de vlucht door geŽrgerd.

  • Algemeen 1
op 7 juli 2018 bestemming: Frankrijk, reisperiode: juli 2018

In April heeft mijn schoonmoeder voor mij en mijn vriendin een reis naar Frankrijk geboekt, zodat wij haar oma konden bezoeken. Toen wij in juli in wilde checken, bleek dat we nog helemaal geen plaats aangewezen hadden gekregen in het vliegtuig. Over nog appart plaatsen reserveren stond bij het boeken niets vermeld. De enige plaatsen die nog beschikbaar waren, lagen ongeveer het hele vliegtuig uit elkaar. Omdat wij beide vliegangst hebben is dit niet heel handig. Toen wij vervolgens de klantenservice belden (2 nummers die op de site stonden werkte niet eens) werdt er opgenomen door een zeer onvriendelijke mevrouw, die maar half luisterden en ons doorverwees naar de luchthaven. De luchthaven verwees ons echter weer door naar transavia. Uiteindelijk is er geen oplossing gevonden. De communicatie en klantvriendelijkheid van deze maatschappij is echt bijzonder triest. KLM is de betere optie.

  • Algemeen 1
op 2 juli 2018 bestemming: Cyprus / Pafos, reisperiode: juni 2018

Waardeloze service. De beenruimte is zo krap dat je als normaal persoon (1.87 lengte) letterlijk klem zit, ook bij plekken met zogenaamd extra beenruimte. Hierdoor heb ik de hele vakantie met een opgezwollen enkel rondgelopen. Op de terugreis stond er op de borden dat je je bagage al kon afgeven. We werden getrakteerd op zeer onvriendelijk personeel die in opdracht van Transavia werken voor een afhandelingsbedrijf op Cyprus. Na een half uur wachten zonder uitleg waarin de drie dames vrolijk met elkaar aan het kletsen waren en elkaar al lachend berichtjes op hun telefoon lieten zien kregen we plots op botte toon te horen dat we onze koffers (30.6kg) moesten afleveren bij het inleverpunt voor speciale baggage (op de heenreis geen probleem + bijbetaald voor extra kilo's). Vervolgens was het boarden een enorme chaos waarbij we als vee bijeen werden gedreven buiten op het platform zonder dat er toiletten waren. Gelukkig hadden we uit de Premium Lounge wat flesjes water meegenomen, want stel je voor dat je je betalende klanten die in de hitte moeten wachten wat water geeft nadat je ze uren laat wachten. Uiteindelijk vertrokken we twee uur later, en bleek onze vlucht ook nog eens meerdere reizigers met 'speciale behoeftes' te hebben die dankzij hun handicap ieder vier keer op handen en voeten en met afgezakte broek heen en weer naar het toilet kropen om zich daar als groep het toilet toe te eigenen (en ik gun iedereen zijn vakantie, ook gehandicapte mensen maar na alles was het wel een beetje de wat minder smakelijke kers op de taart). Transavia: Nooit meer. Ik betaal nog liever een paar honderd meer voor een lijnvlucht dan dat ik me zo laat behandelen voor en na mijn vakantie.

  • Algemeen 1
op 1 juli 2018 bestemming: ItaliŽ / Napels, reisperiode: juni 2018

Het begon al bij het inchecken, daar verwisselden ze namen en mocht handbagage ook ingecheckt worden. We waren met een groep van 8. Waarschijnlijk is het daar al mis gegaan, mijn koffer is iig niet meegegaan naar Napels. De schuld werd door transavia direct bij het vliegveld van Napels gelegd, terwijl wij al hadden bedacht dat de koffer op Schiphol was blijven staan. Er was geen contact mogelijk telefonisch met transavia. Via Whatsapp kwamen antwoorden de volgende dag pas en ook toen weer de schuld bij anderen leggen. 2 dagen later is een familielid op mijn verzoek naar Schiphol gegaan en vond daar inderdaad mijn koffer. 4 dagen later had ik mijn koffer pas, 6 dagen later dan toen we vertrokken en 1,5 dag voordat we weer naar huis gingen. Wat me het meest irriteert van transavia is dat ze de schuld bij anderen leggen terwijl zij overduidelijk de fout in zijn gegaan en vervolgens zijn ze nauwelijks bereikbaar en verloopt de communicatie stroef. Excuses heb ik nooit gekregen.

  • Algemeen 1
op 29 juni 2018 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: juni 2018

Heenvlucht 1,5 uur vertraging en nu op de terugvlucht een van meer dan een half uur zonder informatie

  • Algemeen 2
op 25 juni 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juni 2018

Service hier is echt nul Easy jet vliegt nu ook op Alicante. Veel beter en goedkoper en service is beter vroeg een glas water naast me betaalde drankje voor me medicatie nee Alleen een fles je van 2 euro. Contact center is helemaal drama telefonist spreekt slecht NL en is onbegripvol nooit meer transavia voor mij

  • Algemeen 1
op 24 juni 2018 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: maart 2018

Geen reactie van Transavia na uitgebreide en gemotiveerde klacht in door Transavia zelf opgedrongen evaluatie over door Transavia aangeraden autoverhuurbedrijf

  • Algemeen 4
op 24 juni 2018 bestemming: Griekenland / preveza, reisperiode: juni 2018

Slechte vliegmaatschappij. Begint al op Schiphol met ellenlange rijen bij de incheckbalie/kofferafgiftebalie( wij hadden online ingecheckt, maar extra bagage bijgeboekt, dus sta je ook gewoon in de rij. Voor het langste volk ter wereld de kleinste beenruimte? Heen- en terugreis hadden wij minstens 1 uur vertraging, terug ook nog een tussenlanding. Belachelijk hoge prijzen voor eten en drinken en heel veel was uitverkocht. Op Schiphol terug nog eens dik een uur op onze koffer moeten wachten. Pfff. zo slecht, nooit meer Transavia. Ik wens mensen in het hoogseizoen die met Transavia reizen heel veel sterkte en geduld toe!

  • Algemeen 1
op 19 juni 2018 bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: juni 2018

Enorm onvriendelijke frAnse service die fanatiek koffers gingen labellen voor ruim bagage vanwege veronderstelde over druk op de handbagage
Heel bot en vervelend; eenmaal binnen op rij 10 na deuren sluiten minstens 12 lege bagage vakken!!! Super irritant

  • Algemeen 2
op 13 juni 2018 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: juni 2018

Prima gereisd. Keurig en correct cabinepersoneel. Dure drankjes helaas.

  • Algemeen 9
op 13 juni 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juni 2018

Begin juni vlogen mijn man en ik vanaf Kreta/Heraklion naar A'dam. Voor de reis had mijn man om een rolstoel + begeleiding gevraagd. Op vliegveld Heraklion was daarvan niets te bekennen. Waar ik een rolstoel kon verkrijgen, was niet duidelijk. Hoewel er m.i. voldoende passagiers v.a. Heraklion met Transavia vliegen, was er nergens een loket of vertegenwoordiger/ster van Transavia te bekennen. Gelukkig was er een hulpvaardige host van SunWeb die ons hielp.
Eerverleden jaar brak ik een middenvoetsbeen op Kreta. Toen kon er vanaf ons vakantie-adres wel een rolstoel en begeleiding worden geregeld. Omdat de voet pijnlijk was, vroeg ik om een zitplaats met wat meer beenruimte. Dat werd geweigerd, omdat voor die plaatsen was betaald. (Er was geen zitplaats voor "probleemgevallen". )
Met mijn knieŽn tegen de stoel voor mij had ik niet bepaald een plezierige reis.

  • Algemeen 4
op 4 juni 2018 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: juni 2018

Heenreis 1,5 uur vertraging, terugreis 2 uur en 10 minuten

  • Algemeen 1
op 2 juni 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2018

Slechtste ervaring ooit in 40 jaar luchtvaart, het woord 'waardeloos' krijgt een nieuwe dimensie. Vijf verschillende vormen van vertraging, allemaal met een excuus wat anderen schuldig maakt.

Nagenoeg geen beenruimte voor iemand van 1.73 m, continue fysiek contact met persoon op stoel naast je en met iedereen die door het gangpad beweegt. Handbagage paste niet in overhead bin omdat die vol waren, dus koffer tussen de benen onder de stoel voor je. Eindeloze rijen in Barcelona omdat daar geen bagage dropoff was voor passagiers die reeds on-line hadden ingechecked. Ik kan echt niemand aanbevelen om vrijwillig met Transavia te vliegen.

Gelukkig zijn er andere maatschappijen die het beter doen.

  • Algemeen 1
op 31 mei 2018 bestemming: Nederland / Faro, reisperiode: juli 2017

Als we gaan reizen in Europa kiezen we altijd Transavia. Mijn vrouw is rolstoel behoevend en we worden altijd bij iedere bestemming erg goed geholpen. Het personeel is meedenkend en flexibel. Mijn vrouw moet altijd voorin (2e rij) zitten met een begeleider. Onze kinderen zitten vaak verspreid wat ze niet fijn vinden. We worden altijd bij elkaar gezet wat heel prettig is. Ook dank aan de medereizigers die daar begrip voor hebben. Gelukkig is er nog tollerantie in Ned. Blijf dit volhouden.

  • Algemeen 8
op 30 mei 2018 bestemming: Spanje / La Palma, reisperiode: mei 2018

Als sardientjes in een blik!! Het lijkt wel of er steeds meer stoelen/mensen in een toestel worden gepropt. Ruim 4 uur vliegen is op deze manier niet echt leuk meer..

  • Algemeen 6
op 28 mei 2018 bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: mei 2018

Vertraging gehad, daar kon Transavia niets aan doen.
Bemanning gaf via intercom aan dat wij bericht hadden gehad was niet zo ook werd gezegd dat er vanwege uitwijken naar ander vliegveld ze zouden helpen
Maar aan Balie lieten ze alle passagiers staan

  • Algemeen 1
op 22 mei 2018 bestemming: Nederland / Eindhoven, reisperiode: mei 2018

Ik heb op de terugvlucht van Nice richting Eindhoven een hartaanval gehad. Mede dankzij het adequaat en liefdevol optreden van het cabinepersoneel is het goed afgelopen. Ik wil ze daar bijzonder voor danken!

  • Algemeen 10
op 13 mei 2018 bestemming: Nederland / Schiphol, reisperiode: mei 2018

Heenreis met Small Planet naar Fuerteventura. Prima reis, stoel gekregen met extra beenruimte ivm lengte. Terugreis met Transavia. Ik kon niet naast mijn partner orden geplaatst. Gezinnen met opaīs en omaīs wel. Setllen die na ons kwamen ook. Onvriendelijk te woord gestaan.

  • Algemeen 4
op 10 mei 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2015

Top goede maatschappij,geweldige reis gehad stewardessen zijn
erg behulpzaam.dikke pluim

  • Algemeen 9
op 7 mei 2018 bestemming: ItaliŽ / Napels, reisperiode: april 2018

De boarding ging niet efficiŽnt, er was maar ťťn iemand die iedereen checkte. Beenruimte was krap, maar voldoende om de 2,5 uur lange vlucht uit te houden. Transavia probeerde aan boord allerlei producten te verkopen; erg irritant. Het eten en drinken smaakten heerlijk. Vliegtuigpersoneel zag er verzorgd uit, waren vriendelijk en hadden zeker tijd voor een praatje. Het opstijgen en de landing gingen niet soepel, blijkbaar onervaren piloot. Voor een kleine binnenlandse kan dit er net mee door.

  • Algemeen 6
op 5 mei 2018 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: april 2018

Vanwege het niet kunnen landen op Madeira ( harde wind ) een dag en een nacht geheel en goed verzorgd door Transavia op Porto Santo doorgebracht met lunch en diner in uitstekend hotel aan het strand.
Hier kunnen andere luchtvaart maatschappijen een voorbeeld aan nemen.

  • Algemeen 10
op 2 mei 2018 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: mei 2018

Storing Schiphol, men liet de koffers staan. Dat is ok, maar daarna! Geen opvang op vliegveld, vul maar een formulier in en wacht maar af. Vier dagen later en vele telefoontjes heeft nog niemand zijn koffer. Transavia: zet u in de wacht, hopelijk snel, vul maar klachten formulier in, hangt gewoon op, schakelt door naar Schiphol, kortom totaal geen service. Deze maatschappij vlieg ik nooit meer mee. Hoop dat hij gauw ten onder gaat.

  • Algemeen 3
op 30 april 2018 bestemming: Spanje / Gerona, reisperiode: april 2018

Stuk vee ofzo ?

  • Algemeen 1
op 25 april 2018 bestemming: Bulgarije / Sofia, reisperiode: april 2018

Te weinig beenruimte, gedonder over handbagage die toch in het ruim moest, onvriendelijk personeel, nog geen bekertje water onderweg.

  • Algemeen 4
op 15 april 2018 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: april 2018

Inchecken, boarding ging snel. De heen en terugvlucht ervoer ik als prima. Wat jammer is is dat als je boekt op transavia.com je de prijs ziet, en pas later erachter kom tijdens het online boekingproces die je doorloopt op de website dat er ook nog de prijs voor de stoelkeuze erbij komt, ook al is dit een economy stoel komt stoelkeuze bedrag er altijd bij op de prijs. Dat is niet helemaal transparant. Wat irritant is op de vlucht is dat men van alles wilt verkopen, leuker zou ik het ervaren als we een gratis koffie kregen en het steward personeel een leuk praatje met ons zou maken als tijdsbesteding in plaats van onzin produkten proberen te verkopen. auw aan mijn oren 'we gaan zo bij u langs om koffie, drank en onze produktenlijn te verkopen', alsof Rome zelf geen winkels heeft, or Rdam Airport. Ja zo zie je geld is een grote drijfveer, zou het anders kunnen is de vraag?

  • Algemeen 6
op 5 april 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: maart 2018

Mijn koffer was niet aangekomen in Nederland, na 3 dagen kreeg ik bericht dat de koffer was gevonden en weer in Nederland was, maar tot mijn grote verbazing moet ik nog 2 dagen wachten voordat mijn koffer bij mij thuis komt. Hele slechte communicatie , dit kan gewoon niet . Als ik via Ryan air had geboekt was mijn koffer síavonds Al bezorgd, maar bij Transavia duurt het nog 2 dagen. Ik ben mijn koffer dus 5 dagen kwijt. Schandalig Transavia. Jullie maken de fout niet ik.

  • Algemeen 2
op 30 maart 2018 bestemming: ItaliŽ / Napels, reisperiode: juli 2018

Eerst de kosten voor ťťn persoon gezocht, daarna voor 5 personen. Blijkt dat je dan Ä 170 meer betaalt (retour) dan wanneer je iedereen los boekt. Is daar een goede reden voor? Zijn er meer mensen met deze ervaring?

  • Algemeen 3
op 26 maart 2018 bestemming: Portugal / Faro, reisperiode: maart 2018

Vertrokken op tijd geen vervelende dingen heb meer met transavia gevlogen en geen klachten, alleen de bagage liet bij terug komst lang op zich wachten

  • Algemeen 9
op 24 maart 2018 bestemming: TsjechiŽ / Praag, reisperiode: maart 2018

We hadden tickets geboekt bij KLM, die echter op dit moment voor bepaalde vluchten een Transavia vliegtuig inzetten. Beenruimte is echt heel erg weinig, wordt naar ons idee ook steeds minder. Blij dat deze trombosevlucht maar 1,5 uur duurde

  • Algemeen 2
op 14 maart 2018 bestemming: KaapverdiŽ / Sal, reisperiode: maart 2018

Op de heenreis hadden we 2,5 uur vertraging. Overmacht door het slechte weer. Erg vriendelijke stewardessen die attent hielpen bij de extra zorg die we nodig hadden omdat we met een baby vlogen. Het vliegtuig en de catering zijn eigenlijk niet toegerust op de vliegduur. Max 3/4 uur zou range moeten zijn.

De terugreis was een aanfluiting met 2 pedante jonge stewardessen die drukker waren met het lakken van hun nagels dan met het verzorgen van de passagiers. Dagje meelopen met de collegaís van de heenreis zou goed zijn voor jullie. Zeer gemengde ervaring dus

  • Algemeen 5
op 27 februari 2018 bestemming: Spanje / Marbella, reisperiode: februari 2018

Helaas moet ik 4 x pwk vliegen met Transavia en al anderhalf jaar niets dan ellende. Betaal altijd voor Max fair maar de service die daar bij hoort ( kiezen uit alle beschikbare plaatsen, priority boarding en checkin) is een regelrechte leugen. Priority checkin doen ze bijna nooit aan, of ze ďvergetenĒ het. Alle vrije stoelen worden niet weet gegeven , vaak worden daar collegas geplaats. Allemaal prima hoor maar ik betaal daar vaak meer dan 200 euro meer voor per vlucht. Nee bij Transavia behandelen ze iedereen gelijk (als vee).

  • Algemeen 1
op 19 februari 2018 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: augustus 2018

Ik heb nog geen 24 uur geleden geboekt. er werd niet aangegeven hoeveel handbagage ik mee mocht nemen en dat ik binnen 10 minuten moest boeken omdat prijzen dan niet gegarandeerd waren. Ik klik snel door, heb per ongeluk ruimbagage bijgeboekt. bel de volgende dag naar transavia, maar die kan niks voor mij doen. je kan alleen meer geld uitgeven maar niet geld terugkrijgen. betalingen die eenmaal gedaan worden, worden niet meer teruggestort. Service doet Transavia niet aan. echt de grootste onzin die ik ooit heb meegemaakt van een bedrijf.

  • Algemeen 1
op 2 februari 2018 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: januari 2018

Op de terugvlucht naar Amsterdam stelde de stewardessen en zelfs de piloot mijn zusje gerust, omdat zij erg bang is om te vliegen. Ook tijdens de vlucht checkten ze of alles goed met haar ging. Daarnaast verplaatsten ze iemand die op tijd de trein moest halen, en zetten ze stelletjes die niet naast elkaar zaten, maar dit wel wilden, naast elkaar. Allemaal kleine dingen, die weinig moeite kosten, maar ze namen het wel, echt top!

  • Algemeen 10
op 2 februari 2018 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: januari 2018

Vertrek uit Egypte, opgehaald 16.00 uur vanaf hotel.
aankomst vliegveld waar we buiten in de rij stonden, 4keer(vier) volledige check van handbagage en daardoor de 2 uur nodig hadden om te boarden.
In het vliegtuig eindelijk wat eten dachten we ook al stelt dat normaal al helemaal niets voor. Toen de trolley eindelijk bij ons was en ik vertelde dat ik diabetes heb en daardoor graag iets stevigs (sandwiches) wilde eten kreeg ik te horen dat er niets meer was ...maar deze slimme serveerster wilde me wel wat stroopwafels verkopen !! tja verder kon ze niets doen en zeker niet bedenken.
Een vlucht die tijdens etenstijd ,5.5 uur, vliegt zonder te eten aan board..je verzint het niet. Tja waar is de tijd gebleven dat een stewardess charmant en vooral slim moest zijn.

  • Algemeen 2
op 24 januari 2018 bestemming: Portugal / Madeira, reisperiode: december 2017

Zeer tevreden maar die nieuwe broodjes.....

  • Algemeen 10
op 23 januari 2018 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: oktober 2017

Als je met Transavia vliegt, staan er geen stewardessen om te checken of je je handbagage op de juiste plek neerlegt.

Bijv. Als mensen als eerste binnenkomen, droppen ze hun koffertje meteen in het begin, terwijl ze achterin hun plek hebben. Waardoor wij, stoel nr. 5, helemaal achterin ons koffertje plaatsen. Dus als je geland bent, wachten tot iedereen eruit is, zodat jij dan eindelijk je bagage kunt pakken. Dit is niet de eerste keer dat dit ons gebeurd is. Vueling heeft dit veel beter in de hand.

  • Algemeen 5
op 10 januari 2018 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: december 2017

Je moet zelf erachter komen welke vertrekhal je moet aanmelden in Dubai is het niet even verder lopen als op schipol, je krijgt geen mail of iets dat je herinnerd waar hoelaat of wanneer je moet melden. Dus sta je in hal 1 op Dubai omdat daar alle int vluchten vertrekken.
De vlucht duurde in tot 9 uur met tussen stop op Burgas voor tanken. Niet eens een flesje water kan er van af bij transavia alles moet je kopen. Voor zo een lange vlucht verwacht je toch een beetje water minimaal. Het vliegtuig is niet gebouwd voor zo'nlange tijd zitten het was zeer oncomfortabel na 4 uur.
Ik reis vaker met transavia in Europa dat zijn prima vluchten ik denk dat Dubai een km te ver is voor transavia.

  • Algemeen 3
op 5 januari 2018 bestemming: KaapverdiŽ, reisperiode: oktober 2017

1 van de slechtste vliegmaatschappijen waar ik ooit mee heb gevlogen. Transavia als het echt niet anders kan...

  • Algemeen 2
op 28 december 2017 bestemming: Zweden / Stockholm, reisperiode: december 2017

Op de terugreis werd ineens de cabintrolley aangemerkt als ruimbagage tegen betaling, terwijl op de heenreis explicietwerd toegestaan naast de handtas.

  • Algemeen 3
op 12 december 2017 bestemming: ItaliŽ / Florence, reisperiode: december 2017

Onze terugreis werd geannuleerd door weersomstandigheden. Dat kan gebeuren, echter was Transavia onbereikbaar terwijl we al op het vliegveld waren. Na heel wat uurtjes kregen we een Engels sprekende medewerker aan de telefoon die ons nergens in tegemoet kwamen. Boodschap: we moesten het maar uitzoeken, ze waren niet verplicht ons te helpen. Ondertussen zaten wij met onze spullen in een Italiaanse stad, mijn vader was doodziek en we hadden geen hotel. Uiteindelijk zijn we naar ryanair gegaan die ons de beste service ooit hebben gegeven. Het was een beetje mosterd na de maaltijd, maar zij hebben er nog enigszins een fijne reis van gemaakt.

  • Algemeen 5
op 22 november 2017 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: november 2017

Vanmiddag met mijn moeder van 78 jaar vanaf Athene naar Amsterdam gevlogen....mijn moeder vond dat de piloot goed kan rijden haha.
De stewardessen vonden dat ze dat de piloot dit moest weten natuurlijk mocht ze de piloot ontmoeten topservice gehad van de crew.....dikke dikke 10... Groetjes Mevrouw Sarioglu

  • Algemeen 10
op 10 november 2017 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juni 2017

Goede servies, vriendelijk personeel

  • Algemeen 10
op 10 november 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: november 2017

Gereserveerde stoelen online betaald maar helaas als kwajongen weggestuurd ,met de mededeling dat de stoelen niet bestonden veranderd toestel en daar kon je t meedoen . later passagiers op laten schuiven om de pijn enigszins te verzachtten.Dit is ons al meerdere keren overkomen zodat ik nu mijn rechtsbijstand heb ingeschakeld.Daar je wederom een excuus en je geld terugkrijgt maar je voor de rest in de kou laat staan ,waarom bieden jullie dit aan terwijl je het niet waar kunt maken .Ook vervelend voor het cabine personeel want deze moeten het maar zien op te lossen .Een groot issue bij TRANSAVIA

  • Algemeen 5
op 9 november 2017 bestemming: Verenigde Arabische Emiraten / Dubai, reisperiode: december 2016

Transavia is een goede vliegmaatschappij ,zeer netjes en correct.er zijn mensen die altijd wat te janken hebben .moet je met eerste klas vliegen betaal je 4x zoveel, en hoef je niet te mopperen. van mij krijgt transavia een dikke 8

  • Algemeen 8
op 5 november 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2017

Een ruime voldoende. Alles was prima geregeld. Geen vertraging.

  • Algemeen 7
op 2 november 2017 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: augustus 2017

Slechte communicatie, 1,5 vertraging en vies vliegtuig. Wel goedkoop.

  • Algemeen 5
op 2 november 2017 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: mei 2017

Reis was goed, geen vertraging bijv. Comfort bij standaard was niet heel hoog, beenruimte en opbergruimte zou groter kunnen. Maar verder prima goedkope reis.

  • Algemeen 8
op 2 november 2017 bestemming: Gambia / Banjul, reisperiode: maart 2016

Goed bereikbaar, goede service, vriendelijk personeel

  • Algemeen 8
op 2 november 2017 bestemming: ItaliŽ / SardiniŽ, reisperiode: september 2017

Op tijd, vriendelijk personeel, voldoende beenruimte, personeel ziet er verzorgd uit.

  • Algemeen 8
op 2 november 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juni 2017

Het personeel was heel vriendelijk en alles verliep mooi op tijd.

  • Algemeen 9
op 2 november 2017 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: augustus 2017

Fijne service, wel veel turbulentie. Vriendelijke mensen.

  • Algemeen 7
op 31 oktober 2017 bestemming: SloveniŽ / Ljubljana, reisperiode: mei 2017

Ik reisde alleen en had het geluk/toeval dat ik de heen weg een stoel had met extra beenruimte (zonder hierom te vragen) en de terugweg niemand naast me. Dus dat was fijn ingedeeld. Ze hadden me ook naast mensen kunnen zetten.

  • Algemeen 10
op 31 oktober 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: april 2015

Ik had veel ruimte tijdens de vlucht omdat het niet volgeboekt was. Geen vertraging opgelopen.

  • Algemeen 8
op 31 oktober 2017 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: oktober 2014

De vlucht verliep prima, geen vertraging gehad.

  • Algemeen 8
op 31 oktober 2017 bestemming: Griekenland / Pefkohori, reisperiode: mei 2017

Alles was goed geregeld. Fijne vlucht en transfer.

  • Algemeen 10
op 31 oktober 2017 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: oktober 2017

Geen problemen tijdens de reis. Aardig personeel en goede service. Alleen de beenruimte was wat aan de krappe kant.

  • Algemeen 8
op 31 oktober 2017 bestemming: Portugal / Barcelo, reisperiode: oktober 2017

Alles was prima geregeld, aardig personeel. Kortom: een aanbeveling.

  • Algemeen 10
op 31 oktober 2017 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: juni 2016

Pluspunt: op tijd. Minpunt: vervelende vliegtijden.

  • Algemeen 7
op 31 oktober 2017 bestemming: ItaliŽ / Milaan, reisperiode: augustus 2015

Vlucht gemist omdat de gate 10 minuten van te voren dicht ging en niemand meer van de organisatie aanwezig was. Nieuwe vlucht geboekt vanaf VenetiŽ en 300 euro lichter.

  • Algemeen 5
op 31 oktober 2017 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: oktober 2017

Vlucht ging heel voorspoedig, aardig personeel en een goede service. Daarnaast ben je binnen 2 uur in een super leuke bestemming.

  • Algemeen 8
op 30 oktober 2017 bestemming: , reisperiode: oktober 2017

Grote rij bij bagage afgifte, veel te weinig balies open en alle vluchten door elkaar. Veel ergernis en onduidelijkheid. Vraag iets meer voor een ticket en regel het goed.

  • Algemeen 4
op 27 oktober 2017 bestemming: Portugal / Albufeira, reisperiode: augustus 2017

Goede vlucht, de medewerkers waren vriendelijk en de tijd vloog voorbij.

  • Algemeen 9
op 25 oktober 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juli 2017

Goede vlucht (weinig last gehad van mijn oren).

  • Algemeen 10
op 16 oktober 2017 bestemming: , reisperiode: oktober 2017

Vliegen in Megastallen. Online inchecken werkte niet, extra lange wachtijden Niet geschikt voor Tachtig jarigen

  • Algemeen 1
op 15 oktober 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: oktober 2017

Extra laten betalen voor prio en je mag met baby niet eens voor. Oplichting!

  • Algemeen 1
op 9 oktober 2017 bestemming: Cyprus / Pafos, reisperiode: oktober 2017

Omdat ik mijn vlucht niet kon wijzigen, ondanks dat dit binnen de vervoersvoorwaarden viel, kon ik niet gaan.

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2017 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2017

Hoewel de vlucht goed (niet geweldig) was, was het vooral de dienst na verkoop die me zorgen baarde.

Mijn koffer werd onherstelbaar beschadigt, waardoor ik een claim invulde. Zij vertellen me echter dat dit "kleine" schade is en weigeren het verdrag van Montreal te handhaven (hoewel ze het erkennen op hun site).

Hoe slecht ze me daar behandeld hebben, zal ervoor zorgen dat ik nooit meer met Transavia zal vliegen.

  • Algemeen 1
op 29 september 2017 bestemming: ItaliŽ / Pisa, reisperiode: september 2017

De medewerkers aan boord waren erg vriendelijk en een gast die aan het zeuren was behandelde ze op de juiste wijze zodat deze gast het toch naar het zin had.

  • Algemeen 8
op 29 september 2017 bestemming: Egypte / Marsa Alam, reisperiode: september 2017

De terugvlucht met Transavia was verschrikkelijk. Vroeger vaker met Transavia gevlogen maar dit was de laatste keer.
Ik zat tussen 2 armleuningen ingeklemd en ik ben niet dik. Met mijn 1.90 ben ik niet overdreven lang maar terwijl mensen steeds langer worden neemt de beenruimte alleen maar af, werkelijk schandalig. Ook langs het gangpad zitten maakte weinig uit, je kan gewoon niet meer je benen kwijt. Vanuit Egypte hadden wij niet de mogelijkheid vooraf online in te checken waardoor je maar moet afwachten waar je komt te zitten. Maar dit had toch ook niet uitgemaakt, tenzij je extra zou betalen voor meer beenruimte maar dan moet je ook wel heel snel zijn met inchecken want anders zijn die plaatsen al vergeven. De heenreis met TUI fly was beter en toen zat ik ook op een soortgelijke plaats aan het pad.

  • Algemeen 1
op 26 september 2017 bestemming: Griekenland / Athene, reisperiode: september 2017

Wat een slecht bedrijf is dit zeg en dan als t nie erger kon, krijg je nie eens n drankje zonder 3 eu te betalen GEEN SERVICE shitplane

  • Algemeen 2
op 25 september 2017 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: september 2017

We hebben het nieuwe interieur en stoelen van Transavia mogen meemaken..... Nog minder beenruimte waarbij iemand van gemiddelde lengte al met de knieŽn tegen de voorstoelen aanzit. Ben je iets langer ben je genoodzaakt om scheef/schuin te gaan zitten. Verder is de zitting erg hard en comfortabel. Ook de rugleuningen staan meer rechtop, zover zelfs dat je het gevoel krijg een beetje naar voren te leunen. Ook al was het maar een vlucht van ongeveer 4 uur, dagen nekklachten en spierpijn van gehad. Dit draagt niet bij aan het vakantiegevoel. Vroeger kozen wij juist voor Transavia maar het is geen fijne maatschappij meer om mee te vliegen. Verder bij ongeveer 3 uur vertraging (vertrek) minimale info beschikbaar.

  • Algemeen 1
op 21 september 2017 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: september 2017

Ik ben erg tevreden over Transavia. Wij vlogen heen en terug van Schiphol naar Alicante in Spanje. Ik was toen 20 weken zwanger waardoor mijn hormonen nogal door mijn lijf gierde. Door deze hormonen kreeg ik bij het instappen hele erge vlieg angst. 1 stewardesse heeft mij toen ontzettend goed opgevangen, ze gaf mij gelijk een glaasje water en kwam de hele reis meerdere malen bij mij zitten om mij gerust te stellen en mij op de hoogte te houden van de gebeurtenissen met deze vliegreis. Dit heeft mij gekalmeerd en heb daardoor 2 goede vluchten gehad! Toppie

  • Algemeen 10
op 17 september 2017 bestemming: Spanje / Gerona, reisperiode: september 2017

Leuke crew geweldige piloot. Piloot zwaait uit het raampje onze kleizoon van 3 jr nog even na.

  • Algemeen 10
op 13 september 2017 bestemming: Spanje, reisperiode: november 2017

Ik wilde bij transavia een ticket boeken naar Gran Canaria. Na alle gegevens incl betalingsinfo ingevoerd te hebben kreeg ik de melding dat de reis niet meer voor de getoonde prijs leverbaar was. Bah. Het is geen enkele moeite voor Transavia om de vlucht gedurende het boekingsproces voor b.v. een kwartier vast te houden. Andere luchtvaarmaatschappijen doen dat ook. Transavia verspilt je tijd en gooit gedurende het boeken snel de prijs omhoog. Nogmaals Bah.

  • Algemeen 1
op 31 augustus 2017 bestemming: Duitsland / Berlijn, reisperiode: september 2017

Berlijn is een super gave multiculturele stad met grote mogelijkheden mensen, en bezienswaardigheden hier ga ik graag nog eens naartoe met transavia

  • Algemeen 9
op 31 augustus 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2015

Al 4 zomers lang reis ik af naar Spanje om te gaan werken aan de Costa. Het is een korte vlucht van 2 uurtjes waarbij alle veiligheidsvoorschriften altijd netjes door de stuwards en stuwadessen gedaan worden. Deze zomer vloog ik voor de 3e keer met Transavia terug naar de Costa om aan het werk te gaan. De veiligheidsvoorschriften hadden deze vlucht een humoristisch tintje gekregen wat ik nog nooit eerder meegegaan had. Mochten we bijvoorbeeld in het water belanden, zat er een lampje op het reddingsvest zodat we toch nog een boekje konden lezen. En zo waren er nog wel aan aantal grapjes tussendoor die de welbekende veiligheidsvoorschriften een stuk leuker waren om opnieuw voor de zoveelste keer naar te luisteren. Hierdoor zal ik nooit vergeten wat ik moet doen mocht er iets gebeuren in het vliegtuig. Helaas heb ik zulke veiligheidsvoorschriften niet vaker mogen meemaken maar het was een heel leuk begin van mijn werk 'vakantie'. Top transavia!

  • Algemeen 10
op 28 augustus 2017 bestemming: ItaliŽ / VenetiŽ, reisperiode: mei 2014

We hadden ruim 4uur vertraging. Als compensatie kregen we op Schiphol een tegoedbon van 2,50 om wat te drinken. Het goedkoopste drinken was 3,95. Ook kwamen we hierdoor in het donker aan en was het een hel om het hotel te vinden.

  • Algemeen 3
op 28 augustus 2017 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: augustus 2017

Minder ruimte dan bij andere prijsvechters, slechte service, bloedheet of ijskoud binnen en geschreeuw uit het niets over de speakers over verkoopartikelen net als je in slaap bent gevallen tijdens een nachtvluchten. De prijzen daarentegen zijn totaal niet concurrerend maar gewoon hoog.

  • Algemeen 1
op 28 augustus 2017 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2017

Alles was prima geregeld! De vlucht verliep vlekkeloos en het hotel was super zoals er in de recensie geschreven was.

  • Algemeen 9
op 25 augustus 2017 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: augustus 2017

De bagage koffer werd totaal vernield ,ik kreeg een vergoeding van 37,50Ä schandalig voor een koffer van 125Ä. Transavia nooit meer

  • Algemeen 1
op 25 augustus 2017 bestemming: IsraŽl / Tel Aviv, reisperiode: mei 2017

Het is een ongelooflijke stad, de vlucht was goedkoop en goed geregeld. niets op aan te merken.

  • Algemeen 8
op 25 augustus 2017 bestemming: Griekenland / Stalis, reisperiode: augustus 2017

Prima appartement, terugvlucht via Transavia helaas 3 uur vertraagd.

  • Algemeen 7
op 10 augustus 2017 bestemming: Frankrijk / Toulon, reisperiode: juli 2017

Een reis geboekt naar Toulon, vanaf de luchthaven in Rotterdam.
Tijdens de vlucht, werd duidelijk dat we niet konden landen bij Toulon i.v.m. bosbranden. Daarom werd er uitgeweken naar Marseille . Van daaruit zouden wij met bussen vervoerd worden naar Toulon.
Eenmaal geland bij Marsseille, moesten we ruim een half uur in het vliegtuig blijven wachten op de bussen. Hiermee werden wij echter niet naar Toulon, maar naar de terminal gebracht.
Langs de paspoortcontrole gegaan en ruim een uur op een bus staan wachten die niet kwam. Wij werden ook niet geÔnformeerd door iemand van Transavia.
Na ruim een uur wachten, hebben wij zelf een bus en trein richting Toulon gepakt. Een klacht ingediend over het feit dat er geen bus kwam en wij niet werden opgevangen en wij nu zelf de kosten hebben moeten betalen van de reis van Marseille naar Toulon. Aangegeven dat we die kosten graag vergoed willen hebben. Maar ze doen er helemaal niets mee.
Bosbranden is voor Transavia ook overmacht, maar de service in Marseille was waardeloos. Dit zijn situaties waarvoor ze een plan klaar moeten hebben liggen. En snel kunnen handelen. Al is het maar een contactpersoon waar je met je vragen terecht kunt.

  • Algemeen 3
op 5 augustus 2017 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: augustus 2017

Wandelwagen zoek, daarna aan je lot overgelaten, telefoonummer overbezet (na 30 min. opgehangen) na endelijk contact kastje, muur, kastje, muur maar geen oplossing steeds naar Schiphol verwijzen terwijl ik een vliegticket bij Transavia heb gekocht dus zij zijn mijn aanspreekpunt (als ik bij media markt een tv van sony koop hoef ik bij een klacht ook niet zelf met sony te bellen). weigeren je echter verder te helpen

  • Algemeen 1
op 28 juni 2017 bestemming: Marokko / Agadir, reisperiode: juni 2017

Onze terugvlucht vanuit Agadir naar Amsterdam is bijzonder prettig verlopen, we hadden een steward met een hoog amusement gehalte. hij gaf veel informatie op een grappige manier, daarbij was hij toch zeer behulpzaam.kortom een feest om met deze steward te vliegen. (hv6882) 27 juni.

  • Algemeen 9
op 21 juni 2017 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: juni 2017

Heenreis met een toestel van ruim 17.5 jaar oud. dit komt in het sterk verouderd interieur goed naar voren.
Terug met een toestel van 12 jaar en ja ook hier mankementen, airco werkte niet, dus zeer warm .
in 18 maanden tijd nu 3x met transavia gevlogen en steeds in oude toestellen, in de tussentijds ook met andere maatschappijen gevlogen en daar gaat men wel met de tijd mee. dus voor mij geen transavia meer

  • Algemeen 6
op 13 juni 2017 bestemming: Spanje / Sevilla, reisperiode: juni 2017

Transavia qua service steeds meer op easyyet lijken

  • Algemeen 6
op 11 juni 2017 bestemming: Nederland / roterdam, reisperiode: juni 2017

Alicante...10 juni 8 uur smorgens 500 veelal oudere nederlanders proberen in te checken voor rdam en amsterdam. 2 balies open met ongemotiveed alleen chinees sprekend personeel. Balies gaan te laat open. onrust. duwpartijen. mensen die zwaar overspannen raken. personeel stuurd staart van rij naar nieuwe balie..die later niet bijkt open te gaan. Platgetrapte hondjes en huilende omas!! Schaam me diep...een Nl maatschappij!!
om 9.30 half uur voor vertrek ..met borden LAST CALL staan er nog 100 in de rij, allemaal zwaar over de rooie. Meer dan 150 man in de dounane rij om 9.45 uur..Rennende rollators en sprintende rolstoelen van de douane naar B33..
Weet niet hoeveel er hun vlucht niet hebben gehaald ..wat een rampzalige manier om kosten te besparen. En de juf aan de transavia vertelde dat dit de de gewoonste zaak van de wereld is !! Dus vooral geen koffer inchecken bij Transavia en als er alternatief is NOOIT meer met Transavia!!!

  • Algemeen 1
op 10 juni 2017 bestemming: Portugal, reisperiode: juni 2017

Ik ben telefonisch 3x opgehangen en niet terug gebeld. Toen ik iemand aan de telefoon kreeg werd er na 6 minuten verteld meneer uw tijd is om ik moet andere klanten helpen. Niet echt hoe je met klanten omgaat die een probleem hebben. Toen ik zei dat je zo iets niet zegt tegen je klanten kreeg ik een van meneer Rico van Transavia een agresievere toon meneer als u niet mee werkt dan kan ik u niet helpen. Ik dacht hoe wil je mij helpen als je andere klanten wilt op nemen. Ik zat toen nog steeds met mijn probleem. Ik kreeg te horen als u klachten wilt melden kan dit via een formulier online. Dat heb ik ook gedaan. Vervolgens kreeg ik na mijn zei pas een reactie na dat ik zelf weer moest mailen. Excuses voor het late bericht. Uw vluchten zijn ondertussen al enkele dagen geleden, en volgens ons systeem bent u wel aan board geweest. Wij hopen dat u een fijne vlucht had.

Dat is alles wat ik kreeg per mail dat kan tog niet eerst 3x worden opgehangen zonder terug te bellen, ongeschofte klanten serviece krijg je aan de telefoon daar betaal je dus 4,- voor en dan zo een mail sturen na dat je te laat bent met reageren op een mail. Leiding gevende kunnen ook niet te woord staan dat snap ik ook niet. Zeker geen aanrader ik zal iedereen in mijn omgeveing hier over vertellen en zorgen dat ze nietmet transavia vliegen

  • Algemeen 2
  • Vorige
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende