Schrijf een ervaring over TUIfly en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen TUIfly

Pagina 1 van 47 met 463 resultaten

op 17 september 2018 bestemming: CuraÁao / Jan Thiel, reisperiode: augustus 2018

Vliegreis ramp: intercontinentale vlucht, dan vewacht je iets van comfort. Ik ben 176 en kon mijn benen niet kwijt. Lekker 9 uur afzien. En dan wil je iets eten: kost 3,50 en dat laat Tui iedereen afrekenen. Wat een paupermaatschappij. Nooit meer. Nog nooit van klantwaarde gehoord. Echt geen aanrader, zeer negatief verrast ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 14 september 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2018

Vluchten waren prima op tijd. Alleen op terugreis zaten wij met zijn 4tjes (2 volw/2 kinderen) verdeeld over de rijen 3, 5 (2 x maar niet naast elkaar) en rij 11. Uitleg was dat dit alleen te voorkomen is door een stoelreservering waarvoor je extra moet betalen. Die is ook niet tijdens het inchecken te veranderen omdat alle stoelen al pre-booked zijn door swissport. Belangrijk voor families met kinderen vanaf 12 j ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 7 september 2018 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: augustus 2018

My vlucht heen met mijn moeder 86jaar oud en de benamingen geef ons 3 stoel om mijn moeder te testen. Terug van hurghada vlugt nummer OR912 in 06-9-2018 was mijn moeder een ongeluk gehad en gevallen in bad kamer van de hotel en erg geknuzed over haar lichaam en toen de bemaning geef onze 3 stoelen in comfort claas gratis om mijn moeder te leggen door de pijn ze gehad en ook een stoel naast haar en elke moment comt de medewerker om te vragen en ook en kussen en dekken ook voor haar gegeven een denk heel bedankt de bemaning en ook de pilot met mooi landing met slecht weer voor alle goed geregeld to mijn moeder naar onze auto gebracht en ook was en vrouw een paniek geraakt en agrasive geworden en de benamingen alles onder controle en iederen was lekker geslapen tot schiphol Amsterdam eten en drinken was lekker een woord top tui en ik iederen vertelen over tui en gaat mijn eerste to vakantie en vliegen bedankt bedankt bemaning tui ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 7 september 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: augustus 2018

De armleuning van de stoel aan het gangpad kan niet meer omhoog, is vastgezet, alle drie passagiers moeten nu over de armleuning stappen, erg lastig, ook de rugleuning van alle stoelen kun je niet meer naar achteren zetten, en er wordt omgeroepen, zelf meegenomen broodjes mag je niet meer in het vliegtuig opeten, het was een boeiing 777. ... Lees meer

  • Algemeen 4




op 31 augustus 2018 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: augustus 2018

Tuifly geeft aan over een jonge moderne luchtvloot te beschikken. Helaas, deze zomer zetten ze wederom een bijna 20 jaar oude Airbus 340 in van Suriname Airways . Het toestel zit hier en daar met tape in elkaar is zeer smerig, vlekken in de vloerbedekking, vlekken in de stoelbekleding, doorgezakte zittingen en krappe beenruimte. Nee, laat het jong en modern maar weg!
De vliegtijden en bijkomende vertragingen zijn rampzalig vooral als je met zeer jonge kinderen vliegt. ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 5 augustus 2018 bestemming: Dominicaanse Republiek / Punta Cana, reisperiode: juli 2018

Het begon in Nederland waar wij na onze boeking twee keer hebben moeten omboeken naar een ander hotel omdat het eerste hotel zou sluiten ivm verbouwing en bij het tweede hotel zou ernaast verbouwd worden. Uiteindelijk gekozen voor Royalton Bavaron en omdat vroegboekkorting etc niet meer telde (maanden na onze boeking) hebben wij onacceptabel 2000 euro moeten bijbetalen!!! Dus na al doe omboekingen naar Punta Cana afgereisd, kom je daar met zijn 8en (4 kinderen) en ben je in het hotel niet bekend, doodop van de reis, moeie kinderen, dus je denkt: ik bel Tui, zij zijn immers 24/7 bereikbaar. HELAAS, 7 nummers beschikbaar en NIET bereikbaar. Wat doe je dan, het hotel zegt doodleuk, uw documenten kunnen we vervalst zijn, dus u zult een borg moeten betalen van maarliefst 1000 dollar... leuke start!!! Kinderen de hele nacht wakker en over hun toeren, moeten we morgen weer naar huis of mogen we blijven, twee kamers uit elkaar gekregen terwijl we met twee families zijn met jonge kinderen en 's avonds nog even een drankje willen doen... Volgende dag komt de Hostess. Verteld een mooi verhaal over de omgeving en prijst Tui helemaal de hemel in terwijl wij Tui op dat moment wel konden schieten en heeft na haar verhaal kort de tijd voor ons, ze moet immers verder. Haar opmerkingen: daar kan ik toch niets aan doen, ik werk ook niet 24/7, wat verwacht je nou, dit soort dingen gebeuren, ik lost het wel op hier etc. etc. wat kunnen we hier uit leren, geef uw hostesses in ieder geval een cursus Empathie, het enige wat ze hoefde te zeggen is: heel vervelend meneer de langen, ik snap dat u teleurgesteld bent, ik ga direct kijken wat ik voor u kan doen > klaar. Maar nee, we hebben een half uur met haar staan discussiŽren over dat ze hier niets aan kan doen en dat ik mega teleurgesteld ben. Uiteindelijk regelt ze met het hotel dat de 1000 dollar borg weer vrijgegeven wordt, maar een kamer ruil zat er op dat moment nog niet in, het hotel zal immers verder helemaal vol, de opmerking: u mag blij zijn dat er Łberhaupt kamers zijn deed mij nog het meest pijn, daar betaal ik geen VEERTIENDUIZEND EURO voor. Zij zou gaan kijken of ze ons wat aan kon bieden voor de overlast, maar wij horen gewoon twee dagen HELEMAAL niets van haar. Tot slot zelf maar weer contact opgenomen waarop zij een ingesproken bericht stuurt dat ze ons helemaal vergeten was: WAT??? Uiteindelijk laat zij ons weten dat we voor de overlast een excursie mogen uitzoeken, wat wij dan ook gedaan hebben, ik moet daarbij zeggen, een Tui excursie op de Dominicaanse republiek is echt DE GROTE TUI SHOW, maar goed er zijn mensen die daar van houden, lost daarvan hebben we een leuke dag gehad. Zij zou tevens voor ons kijken of ze een roomupgrade (bv diamond club) kon regelen, maar dat antwoord moet ik nog steeds krijgen van haar. Om mijn beklag hierover te doen heb ik in de Tui.be App een mail naar jullie gestuurd waar ik tot op de dag van vandaag nog geen antwoord op heb gehad, echt onacceptabel. Dan word je opgehaald om terug naar huis te gaan, met 31graden en is er een oude bus waar geen airco in is. Iedereen klaagt steen en been, dit is toch niet de service die Tui wil laten zien bij haar meer bijzondere vakanties??? Het gaat hier potverdorie niet om een reisje naar Benidorm...!!! Al met al kan ik zeggen dat ik vermoedelijk de meest ontevreden klant ben die jullie in lange tijd hebben gehad. Ik verwacht dan ook een passende oplossing, de excursie was grappig, maar zeker niet voldoende om de voorpret die jullie verpest hebben met alle omboekingen, de eerste dagen die jullie verpest hebben door de gemiste correcte aankomst en het gemis aan mensen die de telefoon opnemen of mensen die op een gepaste manier een klacht oplossen, tot slot de gemiste kans van Tui door te reageren op een App die verstuurd wordt vanuit jullie eigen App. Groet Marcel ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 30 juli 2018 bestemming: Griekenland / Zakynthos, reisperiode: juli 2018

De bestemming was matig, slecht ontbijt en airco tegen grove betaling. Het ergste was de vliegreis. Was uitbesteed aan een of ander paupermaatschappij uit Portugal. Zij zijn aandeelhouder in een maatschappij die uberhaupt niet in Europa mogen komen. Vliegveiligheid op een laag pitje bij TUI maar de graaicultuur op een hoge pit. Niet de comfortclass gekregen waarvoor ik flink heb moeten betalen. Veevervoer en niks meer!! ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 18 juli 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2018

Wat een waardeloze organisatie is Tui.
Tui krijgt 1 punt voor het boeken van onze reis. Dat was allemaal prima in orde. Maar dan....... we vlogen met Tui fly:
2 en een half uur vertraging door wat men zegt een kapot toestel. Extra beenruimte geboekt maar stoelen wel erg smal. En wij hebben toch geen overgewicht. Aankomst in Chania: koffer niet meegekomen, zoek/kwijt. In de transfer bus te weinig welkomstenveloppen. Aankomst in hotel. Direct tig keer met Tui contact opgenomen ivm niet aangekomen koffer. Nergens wordt op gereageerd. Zeer slechte communicatie. Je wordt aan je lot overgelaten. Je mag het allemaal zelf uitzoeken en geld om benodigde spullen te kopen zelf voorschieten. Dan is het maar de vraag of je nog wat terugkrijgt. De helft van de vakantie gaat op aan het zelf moeten regelen van zaken. Wat een slechte organisatie !! Nooit meer Tui !!!!!!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 11 juli 2018 bestemming: ItaliŽ / Letojanni, reisperiode: juli 2018

Bagage niet aangekomen bij aankomst bestemming. Ook niet tijdens vakantie. Ondanks dat het een pakketreis was heeft Tui het mijn probleem gemaakt. Na ingediende klacht kon er alleen een jammer en sorry van af.
Inmiddels thuis zonder bagage steken ze nog geen hand uit. Extra zuur is het dat ik bij easyJet binnen 5 minuten wist waar mijn koffer zich bevindt.
Het cijfer 3 is te danken aan de goede hulp van easyjetpersoneel hierbij.
Zij wel!! ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 10 juli 2018 bestemming: CuraÁao / Willemstad, reisperiode: juli 2018

Al met al niet verkeerd. Redelijke service. Terugvlucht grotendeels in nacht doorgebracht en in de ochtend dus een ontbijt. Kon bij het aanreiken van de zak (geen bordje...!) met een croissantje geen woord of lachje vanaf bij de mannelijke steward. Niet alleen bij mij, bij iedereen. Je bent toch het zichtbare uithangbordje van je bedrijf, dus doe dan maar alsůf je plezier hebt in je werk, maar niet op deze manier... Vond het randje beledigend.
Naar omstandigheden (economy class) comfortabel gevlogen. ... Lees meer

  • Algemeen 6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende