Schrijf een ervaring over TUIfly en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen TUIfly

Pagina 1 van 49 met 482 resultaten

op 10 december 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: december 2018

Koop je 2 tickets Star Class betaal je veel geld. Krijg je 2 weken van tevoren te horen dat Star Class niet door gaat en er een ander onbekend Spaans vliegtuig gaat vliegen. Krijg je Ä200,- pp terug met excuses.
Gewoon slechte service! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 6 december 2018 bestemming: CuraÁao / hato, reisperiode: november 2018

Wij hebben gereisd in de deluxe klasse. Wat een heerlijke ervaring. Tot nu toe enkele keren in comfort klasse gereisd maar we wilden op een lange vlucht nog iets meer comfort. Nou dat hebben we gekregen. Wij willen het personeel van TUI via deze weg nog even onwijs bedanken voor alle goede zorgen. Zeker voor herhaling vatbaar. Tot snel. ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 1 december 2018 bestemming: , reisperiode: november 2018

Heenreis was prima en goed verzorgd Wij vlogen in de luxe class Terugreis was zeer slecht door personeel wat er een potje van maakte, nooit zulk slecht cabinepersoneel gehad geklaagd bij Tui, maar geen enkele reactie ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 30 november 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: oktober 2018

Hotel was perfect alleen het vliegen met Tui was voor de zoveelste keer een ramp
Het Lijkt erop dat het onderhand normaal is om mensen in te laten stappen om ze vervolgens om wT voor redenen lange tijd in het vliegtuig te laten zitten ook nu vielen wij weer in de prijzen
3 uur in het vliegtuig gezeten alvorens te vertrekken er werd ons warempel een glaasje water aangeboden
Volgens de piloot waren er problemen met het navigatiesysteem op Kos deze smoes werd die week daarvoor ook gebruikt
Een sms van Tui gaf aan dat we niet mochten vertrekken vanwege de drukte
Na het indienen van een klacht werd de klacht weggewimpeld als zijnde overmacht vanwege het slechte weer
Tui je laat mensen geen 3 uur zitten alvorens te vertrekken
Dit is niet de eerste keer de laatste 3 keer soortgelijke situaties meegemaakt

Hou het na vele jaren wel gezien om nog een reis bij Tui te boeken ... Lees meer

  • Algemeen 2




op 29 november 2018 bestemming: Jamaica / Montego Bay, reisperiode: november 2018

Vliegticket geboekt via Tui. Tarieven lijken concurrerend maar helaas gelden er veel toeslagen. Indien je bijvoorbeeld niet kiest voor de toeslag voor stoelreservering wordt je op verschillende plekken in het toestel geplaatst ondanks dat je samen het ticket hebt geboekt. Op vakantie gaan doe je samen en dan is dat wel een domper. Ondanks ruim op tijd voor de vlucht kon tui niets meer doen. Volgende keer kiezen we liever een andere maatschappij als dit de mentaliteit is. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 28 november 2018 bestemming: Mexico / Cancķn, reisperiode: november 2018

Compleet waardeloze customer support. Stuurt enkel standaard antwoorden door zonder ook maar enigszins in te gaan op de feitelijke vragen. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 28 november 2018 bestemming: Egypte / Hurgada, reisperiode: november 2018

Vliegtuig , oud en versleten stalen pinnen stalen door de stoelen .
Moesten extra bij betalen op d terug weg , iets wat wij al hadden betaald bij het boeken van de reis.
En dan ook ook nog afgeblaft worden door .
M****** / MBO
Customer Services Specialist
Customer Services / Klantenservice.
Ik had zelf al eerder slechte ervaring met Tui , zei toen al eens maar nooit meer, dit was was 4 jaar geleden .
Maar eens weer proberen na 4 jaar , het is slecht en nog slechter geworden.
NU dus NOOIT MEER TUI !!!!!!!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 27 november 2018 bestemming: , reisperiode: november 2018

Al een paar keer met TUI van Amsterdam naar Sanford (Orlando USA) en terug gevlogen, maar deze keer waren we echt gebroken! Het lijkt wel of ze extra rijen in de economy klasse gepropt hebben, want we konden echt onze benen niet kwijt! Je ziet ook aan de raampjes dat er overal stoelen voor zitten...niemand kan echt naar buiten kijken. Pfft. Verder was het personeel ronduit onbeschoft en ze hadden alleen maar haast om snel te kunnen gaan zitten. Ook was er na rij 35 of zo geen keus meer kwa eten en het entertainment systeem is sinds vorig jaar gratis, maar wel heel pover kwa aanbod. Kortom, je merkt echt dat ze voor het geld gaan en niet (meer) voor service. Jammer! Er schijnt een nieuwe rechtstreekse vlucht te komen/zijn van Delta van Amsterdam naar Tampa dus die gaan we zeker onderzoeken.
Overigens valt nauwelijks te zien (je moet echt goed zoeken) dat terugvlucht via Miami gaat en dat je daar ruim 1,5 aan de grond in het vliegtuig vast zit omdat er getankt moet worden. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 26 november 2018 bestemming: Dominicaanse Republiek / bavaro, reisperiode: september 2018

Hotel en reis prima alleen de vip garantie zat tegen 4 weken voor afreis koste besteming 525 euro minder . vip betaald het verschil terug volgens de brochure nooit iets van gemerkt of anders reisagent in eigen zak gestoken. ... Lees meer

  • Algemeen 5
op 25 november 2018 bestemming: TunesiŽ / Enfidha, reisperiode: november 2018

Heenreis: check-in te Brussel: te weinig personeel met als gevolg lange wachtrijen! Betere controle op handbagage is wenselijk; TunesiŽrs hebben verschillende stuks handbagage bij waardoor er vaak gebrek is in de opbergruimtes. Terugvlucht via Djerba: chaotische bedoening bij tussenstop in Djerba...passagiers stappen uit, diegenen voor Brussel moeten hun toegekende plaats innemen en bagage verhuizen terwijl de passagiers van Djerba naar Brussel reeds opstappen. Mits betere organisatie is dit probleem makkelijk te vermijden. Passagiers met huisdieren ( kat in stinkende kattenbak bv.) toegelaten in cabine???? En dit naast mensen die allergisch zijn aan haren en pels van huisdieren??? alles op ťťn rij van drie zitplaatsen....D E F... rij 8 ...met zak kattenvoer en handbagage van de dierenvriend erbij....en dit terwijl er nog verschillende lege plaatsen waren op de vlucht. Erg gezellig en smakelijk als je nog iets wil eten tijdens de avondvlucht is dit zeker niet! En dan nog niet te spreken over het comfort tijdens de vlucht!!! Je zit er als haringen in een ton...Liefst volgende keer niet meer of..... ... Lees meer

  • Algemeen 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende