Schrijf een ervaring over TUIfly en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen TUIfly

Pagina 1 van 53 met 522 resultaten

op 16 augustus 2019 bestemming: Griekenland, reisperiode: augustus 2019

Paar maanden geleden een vliegreis met TUI fly geboekt. Vervolgens een bevestiging met alle benodigde informatie ontvangen. Echter wanneer ik een dag voor het vliegen online wil inchecken, werkt dit niet. Wat blijkt, onze vlucht is helemaal niet bevestigd, waarvan wij nooit op de hoogte zijn gebracht. Moesten dus een dag voor vertrek nog een nieuwe vliegmaatschappij vinden die ons wel wou.... ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 2 augustus 2019 bestemming: Bonaire / Kralendijk, reisperiode: augustus 2018

Ik ga met mijn zoon van 1r voor het eerst vliegen en moet 50 euro extra betalen om zeker te zijn dat ik naast hem zit op deze 10 uur durende vlucht dit staat nergens vermeld contact over gehad maar er is niets aan te doen !! Jammer tuifly gemiste kans dit alles terwokl we aan het begin aan hebben gegeven naast elkaar te willen zitten ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 30 juli 2019 bestemming: Nederland / Eindhoven, reisperiode: juli 2019

Terugreis Bodrum-Eindhoven 3 1/2 uur vertraging konden niet meer landen op Eindhoven week uit naar Amsterdam zouden bussen klaarstaan voor naar Eindhoven te brengen, stonden er niet . Geen communicatie van Tui op terugreis in glas water gekregen en 1 koekje als goedmaker , Op Schiphol werd er gezegd pak maar een taxi en declareer kosten maar bij Tui, er staat nog iemand van Tui voorbij de douane voor vragen , stond niemand van Tui. Schandalig hoe Tui met haar klanten omgaat van je zoekt het maar uit, wij zijn er vanaf. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 25 juli 2019 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juli 2019

Heenreis 3 uur vertraging. Compensatie:voucher van 3.80 euro, belachelijk gewoon. Terugreis: nog eens anderhalf uur vertraging....never again!

  • Algemeen 1
op 25 juli 2019 bestemming: Griekenland / Stalis, reisperiode: juli 2018

Je boekt stoelen, daar betaal je voor ik sta je als familie bij elkaar wilt zitten, vervolgens krijg je een mail dat je stoelen zijn omgeboekt en dat je dus uit elkaar bent gehaalt. Als je dan belt krijg je te horen dat het is omdat er een gezin met jonge kinderen bij elkaar wil zitten. Dat willen wij ook. Daarom reserveerde wij stoelen. Niets meer aan te doen vokgens TUI. Leuk dat soort mail als je aan het zwembad ligt. Maar je geld van de reservering ben je ook kwijt.

  • Algemeen 5
op 16 juli 2019 bestemming: Griekenland / Rhodos, reisperiode: juli 2018

Afschuwelijk... zulke vliegmaatschappijen zouden verboden moeten worden. Na Aeroflot en KLM een grote teleurstelling. Ik ben 1.95 en het was letterlijk hel voor mij om 4 uur op die stoelen te zitten absoluut geen beenruimte. We kregen een oude toestel a320 die net niet uit elkaar valt. Ergste van heel verhaal is dat ik voor glaasje water moest gaan betalen. Nooit meer tui fly voor mij.

  • Algemeen 1
op 5 juli 2019 bestemming: KaapverdiŽ / Sal, reisperiode: juni 2019

Extra landing op Malaga om te tanken. (Werd uur voor vertrek vanaf schiphol gemeld)
Waarom ze dan niet gelijk op schiphol tanken wist niemand.
Vliegtuig zonder vermaak op een reis van bijna 12 uur. Geen tv of iets dergelijks.
Cloud werkt voor geen meter. Stoel had ook geen zak waar je spullen in kwijt kon.
Veel passagiers met veel te veel handbagage of te grote trolleys en deze toch in de rekken proberen te proppen. Voor ons nooit meer TUI.

  • Algemeen 1
op 30 juni 2019 bestemming: Cuba / Varadero, reisperiode: juni 2019

Deluxe gevlogen en in het vliegtuig alles echt dik in orde. Goede stoelen, verzorging en echt uitstekend personeel.
Op Schiphol echter was het een puinhoop.... deluxe incheck niet beschikbaar zonder uitleg. Inchecken zeeeer druk, stond bijna buiten arrivals 3... duurde meer dan een uur ... vervolgens wachten 45 minuten op veilgheidscheck en paspoortcontrole.. en daardoor ook maar 15 minuten in veel te verre lounge...Daar betaal je dan e315 voor...Cuba ook niet in orde, maar wel vlot. Transfer op Cancun was echt een chaos met valpartijen op roltrap, maar dat lag volgens mij meer aan de Mexicanen

  • Algemeen 8
op 28 juni 2019 bestemming: , reisperiode: juni 2019

Tui vliegtuigen zijn prijsvechter toestellen. Voor 2 a 3 uurtjes is dat ok. Voor een vlucht van 10 uur gewoon niet te doen. Totaal geen been ruimte, slechte stoelen. Keus uit 4 filmpjes. Toestel verouderd. Betalen voor een biertje. Als je niet betaald voor een stoel dan kom je ook niet naast elkaar te zitten. Ronduit belachelijk

  • Algemeen 3
op 26 juni 2019 bestemming: CuraÁao / Willemstad, reisperiode: juni 2019

Drinken moet je zelf halen, stewardessen doen dat niet (geen idee wat ze dan wel doen, maar volgens mij betaal je voor zulke service), gevolg iedereen loopt met drank door het vliegtuig, terwijl je het beste in je riem kan zitten i.v.m onverwachte turbulentie.
Een wijntje o.i.d. bij de maaltijd moet je betalen.
9 uur lang krijsende baby wordt niets aan gedaan, bij KLM/ Aziatische maatschappijen zou zo'n kindje met moeder allang mee naar achteren genomen zijn o.i.d.
Stoel-oorflappen waren kapot, handdoek omheen geknoopt (van Tui uit geen andere oplossing), extra deken om te slapen is dan in heel het vliegtuig niet aanwezig.
Verder zit je ontzettend krap, maar goed dat is bekend bij Nederlandse maatschappijen.

  • Algemeen 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende