Schrijf een ervaring over TUIfly en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen TUIfly

KLM
6,4
op basis van 214 reviews

2 consumenten awards

KLM won in 2017 de Reisgraag award
Lees meer

Pagina 1 van 54 met 536 resultaten

op 10 november 2019 bestemming: Gambia / Banjul, reisperiode: oktober 2018

Op de terugweg een tussenlanding gehad op Gran Canaria om daar 60 gestrande reizigers op te pikken. Het zou een kort onophoud zijn. Echter pas na een uur stapten de eerste 48 reizigers in en waren er nog 12 zoek. Pas na anderhalf uur konden we weer vertrekken. Een antwoord waarom we anderhalf hebben moeten wachten op deze passagiers bleef uit. De passagiers die aan boord kwamen wisten niet dat het vliegtuig klaar stond. Van TUI krijg je vervolgens na 3 weken een standaardbrief waarin je geen aanspraak kan maken op een vergoeding. Dat was echter de vraag niet. De vraag was waarom wij anderhalf uur vast hebben moeten zitten in een stilstaand vliegtuig. Maar daar krijg je antwoord op. Laat staan begrip en excuses. Op de heenweg was er ook al een tussenlanding, terwijl de reizen worden verkocht als rechtstreekse reizen.

  • Algemeen 2
op 25 oktober 2019 bestemming: CuraÁao / Hato, reisperiode: oktober 2019

Met Deluxe gevlogen. De stoelen zijn superruim en de bediening is ook prima. Enige puntje is dat het entertainmentsysteem erg beperkt is voor een vlucht van 10 uur naar mijn mening (weinig filmkeuze etc.).

  • Algemeen 8




op 16 oktober 2019 bestemming: Egypte / Hurghada, reisperiode: oktober 2019

Als je niet vooraf een stoel reserveert tegen betaling word je 48 uur van te voren willekeurig ingedeeld. Bij andere maatschappijen kun je 24 uur van te voren zelf een stoel kiezen. Lijkt op mensjes pesten omdat je geen stoelreservering hebt betaald.

  • Algemeen 1
op 11 oktober 2019 bestemming: Gambia / Banjul, reisperiode: oktober 2019

Ik hou er eigenlijk niet van om een recensie te schrijven, maar deze ervaring was werkelijk top! Heel vriendelijk cabine personeel, Niet moeilijk doen over te veel kiloís. Onverwacht gratis catering aan boord, wat zeker niet te kort was. Veel leuke vlucht info vanuit de cockpit echt super ga zo door tui fly!

  • Algemeen 10
op 7 oktober 2019 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: september 2019

Heenreis Rotterdam-Tenerife-Fuertaventura met Portugese charter voor Tui, was een oudere 737 maar te doen. Terug Fuertaventura-Tenerife-Rotterdam met Gowair voor Tui. Was een Airbus 320 met idioot kleine ruimtes tussen de stoelen. Ik kon absoluut geen 6 uur op deze plaats aan het gangpad zitten. Heb de hele reis dwars op mijn plaats gezeten met de benen in het gangpad. Ik snap dat er capaciteitsproblemen zijn, maar een dergelijk toestel past niet bij Tui

  • Algemeen 6
op 4 oktober 2019 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: september 2019

Vlucht OR507 van 24 september.
Veel te koud aan boord met als resultaat hoofdpijn en de hele vakantie verkouden

  • Algemeen 3
op 3 oktober 2019 bestemming: CuraÁao / Hato Aiport, reisperiode: oktober 2019

Al jaar en dag vlieg ik met TUI tussen Curacao (woonplaats) en NL (vakantie) ... ben niet aan een datum gebonden, kan dus altijd een mooie prijs zoeken ... en vinden ... fijn toestel, de Dreamliner ... had na aankomst altijd long problemen met KLM of Arke, Dreamliner nooit meer ...

  • Algemeen 10
op 29 september 2019 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: september 2018

Onze vlucht met TUI was geannuleerd met een dag naar Amsterdam. Netjes een sms gekregen en kregen we een hotel aangeboden voor de nacht . Wij hadden ons app gehuurd, en wij mochten kosteloos daar blijven ( dank je wel Sarina en Ricardo), alleen even zelf de huurauto verlengen. Maar TUI doet er alles aan om het voor iedereen zo comfortabel mogelijk te maken. Zeurkousen heb je altijd. Je krijgt voor de volgende ochtend een voucher voor een kop koffie van Ä6. Wij zijn daar content mee. Je hoeft niet het onderste uit de kan, want al ga je op tijd zie jw ook iedereen lopen naar de Burger King of iets en moet je het uit eigen zak betalen. Een dagje extra vakantie is ook wel lekker. En ik heb dat liever dan dat er een risico word genomen en je wel maar beneden komt maar dan anders. Voor ons TUI, je betaald iets meer ( soms zelfs minder met hun goede aanbiedingen, hou dat vooral in de gaten). Dan als een panharing in Transavia te zitten

  • Algemeen 9
op 28 september 2019 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: september 2019

Nog nooit zoiets meegemaakt! Of ze hebben hun materieel niet op orde of ze weten de hut niet te managen. Op de heenreis een vertraging van dik 5 uren en op de terugweg 2 en een half uur!! Geen communicatie over wat er aan de hand is. TUI Fly kan me de bomen in en vlieg bever nooit meer met hen! Ze kunnen beter de kat iets gaan wijsmaken in plaats van hun klanten!

  • Algemeen 1
op 25 september 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2019

Oudste vliegtuig ooit terug!!

  • Algemeen 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende