Schrijf een ervaring over TUIfly en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen TUIfly

Pagina 1 van 54 met 531 resultaten

op 4 oktober 2019 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: september 2019

Vlucht OR507 van 24 september.
Veel te koud aan boord met als resultaat hoofdpijn en de hele vakantie verkouden ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 3 oktober 2019 bestemming: Curaçao / Hato Aiport, reisperiode: oktober 2019

Al jaar en dag vlieg ik met TUI tussen Curacao (woonplaats) en NL (vakantie) ... ben niet aan een datum gebonden, kan dus altijd een mooie prijs zoeken ... en vinden ... fijn toestel, de Dreamliner ... had na aankomst altijd long problemen met KLM of Arke, Dreamliner nooit meer ... ... Lees meer

  • Algemeen 10




op 29 september 2019 bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: september 2018

Onze vlucht met TUI was geannuleerd met een dag naar Amsterdam. Netjes een sms gekregen en kregen we een hotel aangeboden voor de nacht . Wij hadden ons app gehuurd, en wij mochten kosteloos daar blijven ( dank je wel Sarina en Ricardo), alleen even zelf de huurauto verlengen. Maar TUI doet er alles aan om het voor iedereen zo comfortabel mogelijk te maken. Zeurkousen heb je altijd. Je krijgt voor de volgende ochtend een voucher voor een kop koffie van €6. Wij zijn daar content mee. Je hoeft niet het onderste uit de kan, want al ga je op tijd zie jw ook iedereen lopen naar de Burger King of iets en moet je het uit eigen zak betalen. Een dagje extra vakantie is ook wel lekker. En ik heb dat liever dan dat er een risico word genomen en je wel maar beneden komt maar dan anders. Voor ons TUI, je betaald iets meer ( soms zelfs minder met hun goede aanbiedingen, hou dat vooral in de gaten). Dan als een panharing in Transavia te zitten ... Lees meer

  • Algemeen 9
op 28 september 2019 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: september 2019

Nog nooit zoiets meegemaakt! Of ze hebben hun materieel niet op orde of ze weten de hut niet te managen. Op de heenreis een vertraging van dik 5 uren en op de terugweg 2 en een half uur!! Geen communicatie over wat er aan de hand is. TUI Fly kan me de bomen in en vlieg bever nooit meer met hen! Ze kunnen beter de kat iets gaan wijsmaken in plaats van hun klanten!

  • Algemeen 1
op 25 september 2019 bestemming: Turkije / Side, reisperiode: september 2019

Oudste vliegtuig ooit terug!!

  • Algemeen 4
op 20 september 2019 bestemming: Kroatië / Porec, reisperiode: augustus 2018

Een dag vertraging door naar Napels gevlogen gedropt in één vreselijk hotel op één uur van het vliegveld 22 uur later op plaats van bestemming aangekomen geen vergoeding van tui fly helemaal niets zeer slechte afhandeling

  • Algemeen 1
op 10 september 2019 bestemming: Turkije / Dalaman, reisperiode: september 2019

Hoe is anno 2019 dat ze passagiers aan boord nemen die op verkeerde vlucht zitten waardoor er een vertraging ontstaat van een uur. dan heb je je processen en systemen niet op orde. Prutsers

  • Algemeen 1
op 9 september 2019 bestemming: Nederland / Eindhoven, reisperiode: september 2019

In 35 jaar ervaring met vliegen, nog nooit zo iets meegemaakt.
Bij instappen zelf onvertogen Toen ik kwam bij de zitplaats, was absoluut geen plek om handtass en laptop tas ergens te plaatsen. Wachten om hulp, oplossing te verzienen maar, ‘u kunt u tas onder de passagiers stoel plaatsen of ik neem ze buiten de vliegtuig . Ik ga met u niet in discusie!’ los het maar op! Onbehulpzaam, ongehoorzam , onbeschaafd..... maar ja, bekijk het maar. Dus zitten we zo, met geen plek voor benen, mijn man en ik, afwachten tot dat we kunnen iets doen, van de stoel af of..... en signaal gaf door om riem los te kunnen, rende ik als eerste naar de toilet. Wat smierig! Schande! Geen toilet papier, wasbak vol met vieze water en papier restjes, en stank! Niet te geloven. Ben snel uitgegaan, niets kunnen te doen, en meld ik dit bij een van de dames, waarop ik kon alleen horen,’zo kan je water weg doen’!!!?! Ben ik daar om te poetsen of bedienen!!??? Snel nadat merkte ik dat deze internationale flucht , alleen nederlanse tall gebruikt. En misschien gaan we wel na Nederland , maar er waren niet alleenNederlanders er in. Tijdens de flucht, werden we totaal negeerd, water of andere drankjes, of eten werd aan me en mijn medepassegiers niet aangeboden. En dan zit je zo 3uur lang met geen ruimte voor benen, vast in minder dan 1m2.heb ik besloten om mijn tass in de schoot te houden, en normaal in de stoel te zitten. Maar dat mocht niet. En toen besloot de stewardess van begin deze verhaal. Mij tas te trekken uit mijn handen!! Nou, wacht even! Dat kan niet! En toen zei ze heel hard, ‘gaat u maar zo door, ik ga autoriteit inschakellen!’
En dat heeft ze ge daan.
Bij uitgaan van de vligtuig, wachten ze 4 marechausseese om een gesprek. Dus hele gezien in een auto verhaal te delen. En ja, we kunnen weggaan, want het was voor hun duidelijk wat er aan de hand is en hoe heeft de dame misbrikt gemaakt van haar positie.
Nooit meer !
Het lijkt dat deze stewardess denkt dat haar vijandige instelling, en moeilijk daad is en dat werk moet zo gedaan worden, en zonder, absoluut ,geen begriep hoe en klant moet behandeld worden.
Please Keep those away!

  • Algemeen 1
op 7 september 2019 bestemming: Spanje / Benalmedena, reisperiode: mei 2019

Alles was perfect geen vertragingen , hotel en kamer prima . Met niet problemen gehad . Eten alles lekker , kort bij het strand .

  • Algemeen 10
op 16 augustus 2019 bestemming: Griekenland, reisperiode: augustus 2019

Paar maanden geleden een vliegreis met TUI fly geboekt. Vervolgens een bevestiging met alle benodigde informatie ontvangen. Echter wanneer ik een dag voor het vliegen online wil inchecken, werkt dit niet. Wat blijkt, onze vlucht is helemaal niet bevestigd, waarvan wij nooit op de hoogte zijn gebracht. Moesten dus een dag voor vertrek nog een nieuwe vliegmaatschappij vinden die ons wel wou....

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende