Schrijf een ervaring over TUIfly en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen TUIfly

Pagina 1 van 46 met 455 resultaten

op 11 juli 2018 bestemming: ItaliŽ / Letojanni, reisperiode: juli 2018

Bagage niet aangekomen bij aankomst bestemming. Ook niet tijdens vakantie. Ondanks dat het een pakketreis was heeft Tui het mijn probleem gemaakt. Na ingediende klacht kon er alleen een jammer en sorry van af.
Inmiddels thuis zonder bagage steken ze nog geen hand uit. Extra zuur is het dat ik bij easyJet binnen 5 minuten wist waar mijn koffer zich bevindt.
Het cijfer 3 is te danken aan de goede hulp van easyjetpersoneel hierbij.
Zij wel!! ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 10 juli 2018 bestemming: CuraÁao / Willemstad, reisperiode: juli 2018

Al met al niet verkeerd. Redelijke service. Terugvlucht grotendeels in nacht doorgebracht en in de ochtend dus een ontbijt. Kon bij het aanreiken van de zak (geen bordje...!) met een croissantje geen woord of lachje vanaf bij de mannelijke steward. Niet alleen bij mij, bij iedereen. Je bent toch het zichtbare uithangbordje van je bedrijf, dus doe dan maar alsůf je plezier hebt in je werk, maar niet op deze manier... Vond het randje beledigend.
Naar omstandigheden (economy class) comfortabel gevlogen. ... Lees meer

  • Algemeen 6
op 7 juli 2018 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: juni 2018

Slechte ervaring: vreselijk oud vliegtuig, idioot krappe plaatsen (notabene Ďcomfort-classí), deur was kapot op heenweg, flinke vertraging, op terugweg wederom. En erger nog: ik heb een kleine Ďenqueteí gedaan onder diverse andere passagiers die met Tui hadden gevlogen...100 % had vertragingen gehad. Van een uur tot 24 uur.
Dat was eens maar nooit weer. ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 30 juni 2018 bestemming: IsraŽl, reisperiode: juni 2018

Ze mogen hun site wel eens aanpassen, mail gekregen dat ik een E-ticket kon uitprinten, deze informatie klopte niet. moest gewoon op Schiphol inchecken. ... Lees meer

  • Algemeen 6




op 26 juni 2018 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: juni 2018

24 uur vůůr vertrek wil ik online inchecken voor onze vlucht naar huis. Wij zijn een gezin met kind van 2 jaar. Net zoals op de heenreis kon ik niet 24 uur vůůr vertrek zelf online inchecken, terwijl de website anders zegt. Op de heenweg zaten we gelukkig wel met zn 3-en naast elkaar. Op de terugweg niet. Automatische stoelplaats toewijzing heeft mijn dochter van 2 niet naast haar ouders geplaatst. Online inchecken kan niet bij TUI, zonder dat je daarvoor extra betaalt tot 48 uur vantevoren. Ik heb om 21:00 uur TUI gebeld, want dat kan tot 23:00 uur. Vervolgens heb ik een half uur in de wacht gestaan. Medewerkster heeft de telefoon opgenomen. Ze zegt het is druk, maar zij werkte thuis, dat kon je duidelijk horen en dat heb ik ook aangegeven. Zij bevestigde dit. Waarschijnlijk druk met filmpje kijken, voordat ze d hoorn eindelijk opnam. Ze heeft de reserveringslijn gebeld om te vragen of ze nog iets konden wijzigen. Dat kon natuurlijk niet, omdat Ďreizigersí zgn 24 uur vantevoren zelf kunnen inchecken. Nou dat kan niet! Dit is TUI met een smile. Een kind van 2 op een stoel plaatsen niet naast haar ouders. Hoe dom is dat! ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 22 juni 2018 bestemming: BelgiŽ / BelgiŽ, reisperiode: juni 2018

Slecht handbagage beleid. Extreem weinig plaats! Reis niet met TuiFly! ... Lees meer

  • Algemeen 4
op 11 juni 2018 bestemming: Griekenland / Kos, reisperiode: juni 2018

Heenvlucht 2 uur vertraging vanaf Eindhoven
Terugvlucht wederom 4 uur vertraagd. Ipv op Eindhoven te landen werden we op Schiphol gedropt. Hierna met bussen naar Eindhoven gebracht om daarna nog 1,45 uur naar huis moeten rijden. Aankomst s nachts om 3:50 uur. Bijna 18 uur onderweg geweest. Tevens slechte informatie over de vertraging gekregen. Zelfs in het vliegtuig was er geen eten alleen drinken waarvoor je dan betalen moest. Superslecht Tui. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 2 juni 2018 bestemming: Spanje / Tenerife, reisperiode: mei 2018

Heenvlucht 24 uur vertraging, terugweg 20 passagiers teveel, moesten in een ander vliegtuig, naar Brussel, vanaf Brussel drie uur onderweg geweest maar Schiphol. Bier weken geleden nig niets van Tui gehoord, arrogantie ten top. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 15 mei 2018 bestemming: Spanje / Cala n Bosch, reisperiode: mei 2017

Op de heenreis met Tuifly gevlogen. En op de terugreis met Sunwing. Partner van tui, is een prima maatschappij. Ik vlieg al jaren met tui, en nooit problemen gehad. Wel constateer ik veel onzin verhalen, zonder enige kennis. De airtanker is geen oud vliegtuig, deze is pas drie jaar oud. ... Lees meer

  • Algemeen 10
op 14 mei 2018 bestemming: KaapverdiŽ / Boa Vista, reisperiode: mei 2018

Veel gevlogen met Tui, altijd minimaal eten en drinken, voor meer moest dan betaald worden, gisteren teruggekomen van vakantie, zowel op de heen als terugreis kwamen ze veelvuldig langs met drinken en kleine snacks, en nergens werd er geld voor gevraagd, ongekend, maar super service hoor, zo hoort hget ook. ... Lees meer

  • Algemeen 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende