Schrijf een ervaring over TUIfly en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen TUIfly

Pagina 2 van 56 met 554 resultaten

op 24 februari 2020 bestemming: Spanje / Lanzarote, reisperiode: februari 2020

Wij ziin op 23-2 vertrokken naar Lanzarote. Onderweg moesten we terug vanwege de weersomstandigheden. Op Düsseldorf zou iemand van TUI Fly ons te woord staan. Wij wachten en wachten 2 uur lang totdat wij hoorde dat er niemand van TUI zou komen en al die tijd ook op de koffers moeten wachten omdat er geen personeel van Tui was om de koffers op de band te komen leggen. Dat schijnt in Duitsland anders te werken dan in Nederland. Wij hebben niemand gezien dus gaan bellen na 25 minuten iemand aan de telefoon die ons vertelde een hotel boeken en de volgende morgen te melden om 8.00 uur bij de Tui Fly desk op het vliegveld en dat er zeker een omboeking voor ons zou plaatsvinden en dat er een alternatief geboden zou worden. Maar helaas de volgende morgen blijkt er geen TUI desk te zijn en nog steeds niets is geregeld voor onze vlucht. Na één uur weer iemand aan de telefoon die ons wist te vertellen dat er géén vervangende vlucht zou komen. We konden ons geld terug krijgen voor de vlucht.
Dit gaat beslist nog een staartje krijgen wat een afschuwelijke service van TUI FLY!!! TUI..... Discover your smile? We gaan alle onkosten declareren en verwachten een groot excuus. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 1 februari 2020 bestemming: Mexico / Cancún, reisperiode: januari 2019

Zeer slechte verzorging, onvriendelijk personeel en voor zo’n lange vlucht een taai broodje en dan 9 uur niets, dan pas weer wat eten:drinken. Twee toiletten voor het hele vliegtuig, behalve deluxe klasse is veel te weinig. Lange rijen en ronduit smerig. Volgende keer zeker weer KLM ... Lees meer

  • Algemeen 3




op 30 januari 2020 bestemming: Mexico / Cancún, reisperiode: januari 2020

Tui Fly dreamliner: 15/1 heenvlucht: catering minimaal; ontbijt 1 droog broodje met kaas?spread, -middags uitsluitend tegen betaling een saucijzen-/kaasbroodje en pas veel later een karige avondmaaltijd. Sanitaire voorziening: 1 toilet voor luxe klasse (ca. 25 passagiers) en slechts drie toiletten voor de overige 280 ! passagiers : veel te weinig en de toiletten waren ronduit smerig: urine op vloer, toiletdeksel die telkens terugviel, toiletpapier op de grond en poep tegen de muur ( toilet moest tevens gebruikt worden als verschoningsruimte voor kinderen)
Terugvlucht 22/1: rare combinatie avondeten, lasagne met een koude pastasalade, minimale catering drank, wederom te weinig en zeer vieze toiletten, vuilnis werd niet/nauwelijks opgehaald en wat met name ontbrak was geen enkel bericht vanuit de cockpit, ook niet tijdens de vlucht met zeer veel turbulentie ... Lees meer

  • Algemeen 3
op 9 januari 2020 bestemming: Bonaire, reisperiode: december 2019

TUIFly is helaas niet goed. Service laat te wensen over. Wij vlogen met de 787 Dreamliner naar Bonaire. Je krijgt één maaltijd (met keuze uit twee) en eem droog broodje. Tijdens het eetmoment mag je alleen maar appelsap, jus d'orange, koffie of thee kiezen. Op de drinkmomenten alles behalve alcoholische dranken. Echter komen ze hoogstens twee keer langs tijdens de vlucht.

De heenvlucht was het personeel erg chagrijnig. Terugvlucht was beter.

Inflight entertainment is echt minimaal.

Wij verkiezen volgende keer KLM boven TUI

  • Algemeen 5
op 3 januari 2020 bestemming: Curaçao / Willemstad, reisperiode: december 2019

Vanwege een zeer onvriendelijke stewardess op de terugreis. Wij vlogen DeLuxe, zaten op 1A en 1C, en ik had op Curaçao een klein tasje gekocht dat ik tijdens het opstijgen en het landen op de grond tussen mijn voeten en de stoel wilde houden, zodat het niet beschadigd zou worden in het bagagevak. Had niet verwacht dat dit ook maar enig probleem zou zijn, dus had het zonder beschermtas mee in het vliegtuig genomen. Vooral omdat het een klein en licht handtasje was, zonder inhoud. De stewardess vroeg niet eens of ik het in de bagageruimte wilde plaatsen. “Mevrouw, het tasje op de grond. Boven in de bagageruimte”. Uitleg en tonen van het lege tasje, maakten geen enkel verschil. De stewardess maakte er een soort rel van... “Ja, mevrouw, regels zijn nu eenmaal regels.” De purser die iets sussends probeerde te zeggen, kreeg op luide toon, zodat rijen 1 t/m 7 vol mee konden genieten, het luide antwoord: “Ja, mevrouw houdt niet van regels. Daar kan ik toch niets aan doen”. Het tasje verdween vervolgens in een reisdeken in het bagageruim. Wat een buitengewoon onvriendelijke stewardess.... Ik voelde mij echt offensief bejegend en heb hierdoor een naar gevoel aan deze vakantie overgehouden. Tui heeft ondertussen een bos bloemen aangeboden. Dat wel, maar toch... C’est le ton qui fait la musique.

  • Algemeen 3
op 30 december 2019 bestemming: , reisperiode: december 2019

Wij vonden de vlucht erg onaangenaam,ten eerste een stewardess die volgens ons geen zin had om te werken pfff verschrikkelijk,en de verorging was ronduit slecht wij zaten voorin t vliegtuig en zijn slecht voorzien van drinken aan het eind van de reis kwamen we erachter dat we zelf ,helemaal achterin t vliegtuig drinken moesten halen en terug eigenlijk hetzelfde verhaal t was een grote teleurstelling je betaalt er immers genoeg voor,weet niet of we nu nog eens met tui gaan vliegen het ging om de vlucht or317 9 december

  • Algemeen 3
op 28 december 2019 bestemming: , reisperiode: december 2019

Heen vlucht goed terug vlucht minder was veel bewolking

  • Algemeen 8
op 5 december 2019 bestemming: Cuba / Holguín, reisperiode: februari 2019

Eigenlijk is alles prima behalve de neksteun die vast zit aan de stoel. Duwt je hoof ZEER ONPRETTIG naar voren. WEG MET DAT DING.

  • Algemeen 8
op 10 november 2019 bestemming: Gambia / Banjul, reisperiode: oktober 2018

Op de terugweg een tussenlanding gehad op Gran Canaria om daar 60 gestrande reizigers op te pikken. Het zou een kort onophoud zijn. Echter pas na een uur stapten de eerste 48 reizigers in en waren er nog 12 zoek. Pas na anderhalf uur konden we weer vertrekken. Een antwoord waarom we anderhalf hebben moeten wachten op deze passagiers bleef uit. De passagiers die aan boord kwamen wisten niet dat het vliegtuig klaar stond. Van TUI krijg je vervolgens na 3 weken een standaardbrief waarin je geen aanspraak kan maken op een vergoeding. Dat was echter de vraag niet. De vraag was waarom wij anderhalf uur vast hebben moeten zitten in een stilstaand vliegtuig. Maar daar krijg je antwoord op. Laat staan begrip en excuses. Op de heenweg was er ook al een tussenlanding, terwijl de reizen worden verkocht als rechtstreekse reizen.

  • Algemeen 2
op 25 oktober 2019 bestemming: Curaçao / Hato, reisperiode: oktober 2019

Met Deluxe gevlogen. De stoelen zijn superruim en de bediening is ook prima. Enige puntje is dat het entertainmentsysteem erg beperkt is voor een vlucht van 10 uur naar mijn mening (weinig filmkeuze etc.).

  • Algemeen 8
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende