Schrijf een ervaring over Vueling en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Vueling

KLM
6,1
op basis van 234 reviews

2 consumenten awards

KLM won in 2017 de Reisgraag award
Lees meer

Pagina 1 van 15 met 150 resultaten

op 24 mei 2020 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: juni 2020

Belachelijke maatschappij met de aller slechtste klantvriendelijkheid ooit. Verschrikkelijke ervaring! Nooit met deze maatschappij vliegen!

  • Algemeen 1
op 24 mei 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: maart 2020

Omdat ik nooit gevlogen heb, mn vluchten zijn geannuleerd en ik geen voucher kan gebruiken omdat mijn account is geblokkeerd!

  • Algemeen 1




op 24 mei 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: maart 2020

2mnd bezig met vueling om mijn geld terug te krijgen. ik krijg een mail met een telf.nr
al 2 mnd bezig met vueling om mijn geld terug te krijgen.ik zou een mail krijgen met een telf.nr naar waar ik moet bellen.tot op heden niets gehoord.

  • Algemeen 2
op 16 mei 2020 bestemming: ItaliŽ / Florence, reisperiode: maart 2020

Ik kan me heel goed voorstellen dat de klantenservice overuren maakt door de coronacrisis. Maar om niet bereikbaar te zijn via de telefoon en daarnaast niet op mijn mails te reageren is buitengewoon schandalig. Tot op heden (ik ben inmiddels 2 maanden bezig) heb ik nog geen voucher of refund gekregen voor mijn vlucht in maart, terwijl dit in eerste instantie werd beloofd. Hiervoor regelmatig met Vueling gevlolgen maar dit is de laatste keer.

  • Algemeen 1
op 14 mei 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: maart 2020

Vanwege corona werd de reis gecanceld, het was een retour Alicante-Schiphol, We zouden een refund krijgen, maar tot op heden na vele mails en telefonische pogingen.......geen enkele reactie. Echt slecht en vervelend. Ik snap best wel de hectiek en de drukte, maar als je 18-03 in een mail zegt dat je binnen 10 dagen dat hebt geregeld en het si nu 2 maanden verder.......hmm, slechte service. Ik kan niet meer bij de boeking, dus kan niets dan wachten op hopelijk een reactie en die refund. Pffff

  • Algemeen 1
op 28 april 2020 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: mei 2020

Door Corona gaat de reis niet door. Een refund krijgen is onmogelijk. Je komt er op de site van Vueling en Level gewoon niet door. Het lukt gewoonweg niet. En niemand is bereikbaar. Telefonisch contact is niet mogelijk. Alleen maar antwoord apparaten die je verwijzen naar de website .
WAARDELOOS

  • Algemeen 1
op 7 maart 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: maart 2020

Netjes Ingechekt, onze vlucht was 15:45, we waren 15:05 bij de gate en mijn zoontje moest snel plasje doen, omdat er nog een rij stond ben ik snel naar de wc gegaan, ik kom terug en ik zie 5 mensen nog voor me, ik hoor dat zij niet de vliegtuig ik mogen omdat ze te laat waren volgens de personeel! En ik kom er bij staan! En ja hoor, wij mogen ook niet mee want onze ticket is gewoon weg gegeven aan iemand anders ! Dit zijn echt oplichters en ze wouden ons ook niet helpen met een andere vlucht

  • Algemeen 1
op 28 februari 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: februari 2019

Terugvlucht 2,5 uur vertraging, slechte informatie voorziening. 2 keer een uur in de rij gestaan voor boarden. Voucher van 6 euro gekregen. Weer van voren af aan in de rij.
Vliegtuig was veel te laat aangekomen vanuit Rome. Uiteindelijk zat ik bij de nooduitgang. Dat was mij niet verteld wel kreeg ik instructies hoe ik moest handelen bij geval van nood. Een verantwoordelijkheid die ik niet wilde dragen. Gelukkig niet nodig geweest. Bij aankomst op Schiphol weer vertraging omdat het personeel niet wist welke uitgang ze moesten aan koppelen. Bij het verlaten een sneer van de dames na het in hun ogen niet vriendelijk genoeg gedag zeggen " it is difficult when you have a bad day"
Al met al na 12 uur geen aansluiting meer op het openbaar vervoer dus een taxi genomen na onderhandelen voor 80 euro.
Geen prettige terugvlucht. Hoop nog iets te horen op deze klacht

  • Algemeen 3
op 15 februari 2020 bestemming: , reisperiode: september 2019

Ik wacht op een week na 5 maanden op mijn toegezegde compensatie vanwege een geannuleerde vlucht... Of je nu belt, e-mail, Facebook, het is een bende en ze ze zeggen continue dat het onderweg is en dan wacht je weer weken.. Ik heb zo vaak gevlogen maar nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. De afhandeling op de grond was in orde en kreeg een mooi hotel, maar de klantenservice mag de naam service niet hebben... Gewoon niet doen.

  • Algemeen 1
op 9 februari 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: november 2019

Eerste keer vlucht met Vueling naar Barcelona in november. Handbagage mocht niet mee want de bagage rekken in het vliegtuig zaten al vol. Bij aankomst mijn koffer van de band gehaald. Helemaal stuk, 2 grote scheuren zowel in de voorkant als achterkant en een grote schaaf of de voorkant. Kon me mijn hand in het gat mijn kleding pakken. Gelijk melding gemaakt op de luchthaven. Claim moest online, dat bleek valse hoop, je moest je claim per post versturen. Heb er meerdere keren over gebeld, toen kon het wel online dus toen mijn e-mailadres doorgegeven. Nooit een e-mail ontvangen. Kortom ze willen niet dat je een schadeclaim indient. Voor mij geen Vueling meer.

  • Algemeen 2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende