Schrijf een ervaring over Vueling en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Vueling

KLM
6,4
op basis van 215 reviews

2 consumenten awards

KLM won in 2017 de Reisgraag award
Lees meer

Pagina 1 van 14 met 137 resultaten

op 1 december 2019 bestemming: , reisperiode: december 2019

Vreselijke maatschappij, kan niet eens pinnen in t vliegtuig. Ging kapot van de honger. Vlieg nooit meer met vueling.

  • Algemeen 1
op 18 november 2019 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: november 2019

Hallo bij het inchecken bleek dat ik een foutje gemaakt met de naam en dat kon enkel worden veranderd als ik 145 euro betaalde dat vind ik schandalig want het was in minder dan twee minuten gebeurd zelfs de de geen die het moest veranderen sprak er schande van en zei dat ik beter met transavia kon vliegen daar werd het over gezet voor niks iedereen kan een foutje maken dus voor mij geen reis meer met veuling en ik ben niet de enige die dat zegt je hoort het om je heen niets anders ik hoop dat jullie hier iets aan gaan doen en dat ik hier over nog een email terug krijg bij voorbaat bedankt peter

  • Algemeen 5




op 12 november 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2019

Ik vloog van barcelona terug naar nederland. Mijn vlucht was op het allerlaatste moment geannuleerd door de stakende catalanen. Op het vliegveld beloofde ze mijj dat ik tot 150 euro aan gemaakte kosten kon declareren. Hotel kosten en voor consumptie. Hotel kosten had ik niet gemaakt aangezien er geen vervoer reed tot midden in de nacht en ik als meisje zijnde alleen gestrand was. Hierdoor besloot ik de nacht maar op vliegveld door te brengen. Mijn vlucht werdt verplaatst naar 4 dagen later. Besloten om een eerdere vlucht te nemen door dat ik geen vrij meer kon krijgen van mijn werk. Gelukkig een dag later thuis aangekomen en mijn kosten per email gedeclareerd. Deze werdt niet geaccepteerd aangezien hun volgens de regels hebben gehandeld.

Wat ik vooral vervelend vind is dat ik daar aan me lot ben overgelaten op het vliegveld. Ze hebben geen overnachting of vervoer geregeld. Het enige wat ik te horen kreeg was je krijg een nieuwe vlucht toegewezen en 150 euro per passagier kan je kosten declareren.
EN ZELFS DAT WAS EEN LEUGEN.
Erg jammer want ik zal nooit meer met vueling vliegen!

  • Algemeen 1
op 9 november 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: november 2019

Ik geef dit omdat ik het zeer onvriendelijk personeel vond op de luchthavens. Zowel in Nederland als in Spanje.Mijn volledige naam stond niet op de ticket alleen mijn voorletters. Werd op een zeer onvriendelijke wijze verteld dat ik dat moest veranderen. Dat kon tegen een betaling. Nou ja dan maar iets betalen je wilt toch met vakantie. Aangekomen bij het loket kreeg ik te horen dat de prijs 241.00 Ä was. Ik schrok me rot. Ja het was niet anders. En dat voor het in typen van je naam na een discussie ging de medewerker kijken wat ie voor mij kon betekenen. Nu komt het allerergste. Hij heeft het veranderd voor de heen en terug reis. En ik hoefde niks te betalen. Heel blij en fijn dat hij dit gedaan had. Maar het kan dus ook zonder die kosten dat vind ik het meest schandalige van alles. Ik voel me nog steeds ontzettend afgezet. En het idee hoeveel mensen misschien wel betalen.

  • Algemeen 2
op 7 november 2019 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: oktober 2019

Ik vind de ervaring met Vueling eigenlijk goed. Ik was juist heel erg bang dat het niks zou worden met deze airline omdat ik zoveel slechte verhalen had gelezen. Maar het viel me eigenlijk wel mee.
De heenreis ging perfect met aardig personeel aan boord.
De terug reishelaas wat minder, veel vertraging en nogal onaardige stewardessen.

  • Algemeen 9
op 25 oktober 2019 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: oktober 2019

Handbagage moest bij het boarden toch worden ingecheckt. We waren met zijn 6e dus 6 trollies bij de bagage. Bij het terugkrijgen waren 2 koffers kapot, en was het duidelijk dat alle trollies geopend waren. Ook waren en spullen zoals boxjes weg. De inhoudt van de trollies was overhoop en de ritsen waren kapot.

  • Algemeen 1
op 25 oktober 2019 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: oktober 2019

Aangekomen op Schiphol bij balie bleek dat niet voornaam vermeld stond op reservering maar voorletter.
Moest naar servicebalie om dit te laten veranderen 2 minuten werk kosten Ä 148,00
Had geboekt via mijn account en vroeg hoe als dat kon omdat op retour ticket wel volledige voornaam stond.
Kreeg te horen dat ik mijn naam in account moest aanpassen omdat bij naam alleen voorletter staat en gebruikersnaam wel de volledige voornaam. Heb baliemedewerker medewerkster gevraagd als zij dit konden aanpassen voor mij maar konden dit niet, verdere discussie hierover was niet mogelijk en moest maar contact opnemen met klantenservice.
In Spanje dit geprobeerd te doen maar dat is een onmogelijke opgave want als je vraagt om Engelse taal dan krijg je iemand aan de lijn welke nagenoeg gern Engels (wil) spreken en zegt je niet te begrijpen. Een Spaanse vriendin laten bellen en dan spreken de Spanjaarden ineens geen Spaans meer en zeggen haar niet te begrijpen en flikkeren letterlijk de hoorn erop.
De vraag was vind Veuling dit zelf wel reŽel om zo om te gaan met haar vaste klanten welke zeker 2x per jaar met hun vliegen en hoe kun je de account naam veranderen welke zelfs een professioneel persoon niet kan wijzigen.
Als antwoord op de gestuurde mail nasr de klantenservice van Veuling kwam na 2 weken bericht dat Veuling aan haar Algemene Voorwaarden had voldaan en de Accountnaam niet gewijzigd kon worden.
Voor ons genoeg redenen om afscheid te nemen van dit zeeeeeer klantvriendelijke bedrijf

  • Algemeen 1
op 16 oktober 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2019

Verschrikkelijk personeel aan de balie voor het vliegtuig en in het vliegtuig. Spreek je geen of slecht Spaans denk maar niet dat ze het in het Engels proberen. Bagage mee eerst allle Spaanse mensen koffer mee als handbagage zodra die vol is alle andere. Walgelijk bedrijf.

  • Algemeen 1
op 16 oktober 2019 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2019

Mijn vlucht werd verplaatst naar de volgende dag, waardoor ik gedwongen een dag langer in Spanje zat. Ik kreeg 250 euro compensatie terug, maar hiervoor moest ik tientallen mailtjes sturen. Ik kreeg alleen mailtjes terug met spelfouten, vragen over informatie die ik al had gegeven en ze wouden zelfs al mijn afschriften zien om te kijken of ik het geld nog niet had ontvangen.. Dat kunnen zij zelf als het goed is ook zien dus ik denk dat zij hun zaken niet helemaal op orde hebben.

  • Algemeen 2
op 8 oktober 2019 bestemming: , reisperiode: oktober 2018

Bij het boeken van een stoel bleken de data versprongen te zijn. 130 euro moeten betalen om dit recht te zetten. daarbij nog afgeblaft door het personeel. Hoop het geld nog terug te krijgen maar ik vrees het ergste...

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende