Schrijf een ervaring over Vueling en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Vueling

KLM
6,2
op basis van 230 reviews

2 consumenten awards

KLM won in 2017 de Reisgraag award
Lees meer

Pagina 1 van 15 met 144 resultaten

op 7 maart 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: maart 2020

Netjes Ingechekt, onze vlucht was 15:45, we waren 15:05 bij de gate en mijn zoontje moest snel plasje doen, omdat er nog een rij stond ben ik snel naar de wc gegaan, ik kom terug en ik zie 5 mensen nog voor me, ik hoor dat zij niet de vliegtuig ik mogen omdat ze te laat waren volgens de personeel! En ik kom er bij staan! En ja hoor, wij mogen ook niet mee want onze ticket is gewoon weg gegeven aan iemand anders ! Dit zijn echt oplichters en ze wouden ons ook niet helpen met een andere vlucht

  • Algemeen 1
op 28 februari 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: februari 2019

Terugvlucht 2,5 uur vertraging, slechte informatie voorziening. 2 keer een uur in de rij gestaan voor boarden. Voucher van 6 euro gekregen. Weer van voren af aan in de rij.
Vliegtuig was veel te laat aangekomen vanuit Rome. Uiteindelijk zat ik bij de nooduitgang. Dat was mij niet verteld wel kreeg ik instructies hoe ik moest handelen bij geval van nood. Een verantwoordelijkheid die ik niet wilde dragen. Gelukkig niet nodig geweest. Bij aankomst op Schiphol weer vertraging omdat het personeel niet wist welke uitgang ze moesten aan koppelen. Bij het verlaten een sneer van de dames na het in hun ogen niet vriendelijk genoeg gedag zeggen " it is difficult when you have a bad day"
Al met al na 12 uur geen aansluiting meer op het openbaar vervoer dus een taxi genomen na onderhandelen voor 80 euro.
Geen prettige terugvlucht. Hoop nog iets te horen op deze klacht

  • Algemeen 3




op 15 februari 2020 bestemming: , reisperiode: september 2019

Ik wacht op een week na 5 maanden op mijn toegezegde compensatie vanwege een geannuleerde vlucht... Of je nu belt, e-mail, Facebook, het is een bende en ze ze zeggen continue dat het onderweg is en dan wacht je weer weken.. Ik heb zo vaak gevlogen maar nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. De afhandeling op de grond was in orde en kreeg een mooi hotel, maar de klantenservice mag de naam service niet hebben... Gewoon niet doen.

  • Algemeen 1
op 9 februari 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: november 2019

Eerste keer vlucht met Vueling naar Barcelona in november. Handbagage mocht niet mee want de bagage rekken in het vliegtuig zaten al vol. Bij aankomst mijn koffer van de band gehaald. Helemaal stuk, 2 grote scheuren zowel in de voorkant als achterkant en een grote schaaf of de voorkant. Kon me mijn hand in het gat mijn kleding pakken. Gelijk melding gemaakt op de luchthaven. Claim moest online, dat bleek valse hoop, je moest je claim per post versturen. Heb er meerdere keren over gebeld, toen kon het wel online dus toen mijn e-mailadres doorgegeven. Nooit een e-mail ontvangen. Kortom ze willen niet dat je een schadeclaim indient. Voor mij geen Vueling meer.

  • Algemeen 2
op 5 februari 2020 bestemming: Spanje / Fuertenventura, reisperiode: februari 2019

Gaat hier niet om de reis op zich maar om het totaal niet bereikbaar zijn van de klantenservice. In spaans, italiaans, duits en engels maar niet in het nederlands ? kun je contact opnemen. dan maar in het engels, prima red ik mij ook wel mee. Tjsa... jammer... komt uberhaupt niet door keuzemenu heen en in contact met een medewerker. Bedankt voor het bellen en wij hopen u terug te zien ... tuuut tuut tuut en weg is de verbinding tot 3x aan te. wat een aanfluiting dit. Blijkt een onmogelijke opgave om in mijn ogen een simpele actie nl. toevoegen van golfbagage aan de reservering.

  • Algemeen 1
op 18 januari 2020 bestemming: Spanje / Bilbao, reisperiode: januari 2019

Onze hanbagage werd vlak voor boarding afgepakt want de cabine was vol. Wij hadden alleen handbagage dusss alles zat erin. Op schiphol aangekomen waren al mn glazenflesjes kapot. Ennn onze handbage kwam anderhalf uur later op een totaal andere bagageband eindelijk aan. Iedereen was al weg.

  • Algemeen 6
op 21 december 2019 bestemming: Nederland / Barcelona, reisperiode: december 2019

Ik ga nooit meer Vueling reizen. Ik ben vanauit Madrid gevlogen naar Barcelona. Ze waren al een uur te laat. Bij aankomst op Barcelona, was mijn koffer kwijt. Nooit meer met VUELING reizen

  • Algemeen 1
op 1 december 2019 bestemming: , reisperiode: december 2019

Vreselijke maatschappij, kan niet eens pinnen in t vliegtuig. Ging kapot van de honger. Vlieg nooit meer met vueling.

  • Algemeen 1
op 18 november 2019 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: november 2019

Hallo bij het inchecken bleek dat ik een foutje gemaakt met de naam en dat kon enkel worden veranderd als ik 145 euro betaalde dat vind ik schandalig want het was in minder dan twee minuten gebeurd zelfs de de geen die het moest veranderen sprak er schande van en zei dat ik beter met transavia kon vliegen daar werd het over gezet voor niks iedereen kan een foutje maken dus voor mij geen reis meer met veuling en ik ben niet de enige die dat zegt je hoort het om je heen niets anders ik hoop dat jullie hier iets aan gaan doen en dat ik hier over nog een email terug krijg bij voorbaat bedankt peter

  • Algemeen 5
op 12 november 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2019

Ik vloog van barcelona terug naar nederland. Mijn vlucht was op het allerlaatste moment geannuleerd door de stakende catalanen. Op het vliegveld beloofde ze mijj dat ik tot 150 euro aan gemaakte kosten kon declareren. Hotel kosten en voor consumptie. Hotel kosten had ik niet gemaakt aangezien er geen vervoer reed tot midden in de nacht en ik als meisje zijnde alleen gestrand was. Hierdoor besloot ik de nacht maar op vliegveld door te brengen. Mijn vlucht werdt verplaatst naar 4 dagen later. Besloten om een eerdere vlucht te nemen door dat ik geen vrij meer kon krijgen van mijn werk. Gelukkig een dag later thuis aangekomen en mijn kosten per email gedeclareerd. Deze werdt niet geaccepteerd aangezien hun volgens de regels hebben gehandeld.

Wat ik vooral vervelend vind is dat ik daar aan me lot ben overgelaten op het vliegveld. Ze hebben geen overnachting of vervoer geregeld. Het enige wat ik te horen kreeg was je krijg een nieuwe vlucht toegewezen en 150 euro per passagier kan je kosten declareren.
EN ZELFS DAT WAS EEN LEUGEN.
Erg jammer want ik zal nooit meer met vueling vliegen!

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende