Schrijf een ervaring over Vueling en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Vueling

Pagina 1 van 16 met 160 resultaten

op 28 juli 2020 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: juli 2020

Slechte service onvriendelijke stewardessen.Spreken geen nederlands en bijna geen engels..teminste geen verstaanbaar engels. Dus slechte communicatie. Chaotisch met stoelverdeling...ondanks corona werden bijna alle families in aparte stoelen geplaatst...( En dan in deze coronatijd)veel onrust en stoel ruilingen voor de vlucht. Ik vlieg nooit weer met deze maatschappij..eerste en laatste keer.!

  • Algemeen 3
op 15 juli 2020 bestemming: Spanje / Santiago de Compostela, reisperiode: juni 2020

Vlug geanuleerd.
Wat een verrassing van Vueling. We hebben 4 vouchers van geannuleerde vluchten wegens de Corona.
We proberen opnieuw te boeken 4 tickets en bij het betalen is alleen mogelijk 1 voucher te innen wat betekent dat jij moet bij betalen terwijl genoeg bedrag zit in de 4 vouchers.
We hebben gebeld met klantenservice, en zij kunnen wel de vouchers toevoegen alleen vragen 10Ä per persoon per rit dus 80Ä.
Wat een manier van de klanten in de maling te nemen en ook een diefstal van VueÖ

  • Algemeen 1




op 12 juli 2020 bestemming: ItaliŽ / Rome, reisperiode: juli 2020

22 juni 2020 mail ontvangen van Vueling dat onze boeking geannuleerd is en dat we t.z.t. bericht krijgen over voucher. Aangezien we op 26 juli op vakantie gaan en vluchten doorgaans duurder worden naarmate de vertrekdatum dichterbij komt, heb ik toch maar nieuwe vlucht geboekt bij KLM. Vervolgens krijg ik op 2 juli bericht van Vueling dat ik flight credits kan krijgen. Dit blijkt alleen mogelijk voor de terugvlucht! De heenvlucht gaat ineens wel door. Gelukkig flexibel ticket dus ik kan de reis doorschuiven naar ander moment maar dan wel met bijbetaling van een bedrag hoger dan de ticketprijs. Er is inderdaad geen mogelijkheid om hierover contact te krijgen met Vueling.

  • Algemeen 1
op 9 juli 2020 bestemming: Spanje / Bilbao, reisperiode: augustus 2020

Het is onmogelijk om contact te krijgen met Vueling. De klantenservice op de website is een drama. Opties voor het terugvragen van je geld staat er niet bij. Uiteindelijk wordt je verwezen naar een zestal telefoonnummers. Deze telefoonnummers leiden tot een bandje die je enkel begroeten in het Spaans.

Het is een fraudeloos bedrijf dat het bewust onmogelijk maakt om geld terug te vragen.

  • Algemeen 1
op 6 juli 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2020

Het is onmogelijk om contact met Vueling te krijgen..ze laten ook niets van horen

  • Algemeen 1
op 25 juni 2020 bestemming: ItaliŽ / Florence, reisperiode: mei 2020

De vlucht is geannuleerd, sinds die tijd bezig om contact te maken met Vueling, verwijzen steeds naar hun site maar daar kun je het niet regelen, als alles ingevuld is, blokkeert de site. Ook met gewone mails en telefoontjes kom je er niet doorheen. Wel laten boeken maar geld terug, ho maar! Oplichters zijn het!

  • Algemeen 1
op 22 juni 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juli 2020

Eerst op 23 mei laten boeken en 3 weken later cancellen in de hoop dat de vluchtprijs wordt omgezet in vouchers. Cash refund alleen mogelijk na bellen en 8 dagen na de cancelling. Absurd

  • Algemeen 1
op 18 juni 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2020

De vlucht is geannuleerd vanwege corona. Om geld terug te vragen wordt gevraagd te bellen. Het probleem: voor terugvragen aankoopbedrag is geen optie in het keuzemenu opgenomen!

  • Algemeen 1
op 11 juni 2020 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: april 2020

Uiteraard werd deze vlucht gecancelled vanwege Covid-19. Prima, kan Vueling niets aan doen. Maar de ellende begint als je een geld wilt terugvragen. Kan alleen NA ontvangst Vluchtcrediet (Voucher).. Vueling is totaal ONBEREIKBAAR! Na 3 maanden eindelijk een Vluchtcrediet, maar om geld terug te vragen moet je bellen. Alle 6 nummers geprobeerd (Alle buitenlandse, dus dure nummers) maar uitsluitend antwoordapparaat. ALLE opties geprobeerd, maar in elke optie loop je vast op deze keuze: 1 nogmaals horen, 2 Gesprek beeindigen. Slechter kan het volgens mij echt niet.

  • Algemeen 1
op 9 juni 2020 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: maart 2020

Vlucht naar Valencia gecanceld vanwege Corona. Ik heb een voucher gehad, maar ik kon geen geschikte vlucht vinden met Vueling later in het jaar. Ik wil gebruik maken van mijn recht om mijn geld terug te krijgen, dat moet telefonisch maar alle nummers leiden niet tot iemand die je aan de telefoon krijgt en bij geen van de opties kan je kiezen voor geld terug. Kortom heel slechte service!

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende