Schrijf een ervaring over Vueling en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Vueling

6,4
op basis van 206 reviews

2 consumenten awards

KLM won in 2017 de Reisgraag award
Lees meer
6,0
op basis van 54 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 12 met 118 resultaten

op 19 augustus 2019 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: augustus 2019

4e keer met Vueling, goede prijs, ruimere stoelen dan Transavia, keurig op tijd en geen probleem om van stoel te wisselen. Kosteloos

  • Algemeen 10
op 1 augustus 2019 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juli 2018

Zeer slechte maatschappij, chagrijnig personeel, website moeilijk en vaak storing, klantenservice niet te bereiken, en als kers op de taart, koffer kwijt, ik vlieg nooit meer met Vueling

  • Algemeen 3




op 29 juli 2019 bestemming: , reisperiode: juli 2019

Vragen 400 per persoon omdat alleen de voorletters is gebruikt i.p.v. volledige voornaam , sta je met 6 personen aan de balie. En terugweg nog niet geregeld

  • Algemeen 1
op 27 juli 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2019

Ik vlieg nooit meer met Vueling! We hadden een reis met meerdere bestemmingen geboekt: Amsterdam - Barcelona - Ibiza - Amsterdam. In totaal een vakantie van 18 dagen. De eerste vlucht naar Barcelona werd 4 uur voor vertrek gecancelled. We kregen een nieuwe vlucht voor de volgende dag in de avond waardoor we dus 1 dag minder in Barcelona hadden, plus een hotelovernachting moesten betalen waar we geen gebruik van konden maken en kaartjes voor de Sagrada Familia voor die dag konden we weggooien, want de datum kon niet meer gewijzigd worden.

Daarna vlogen we naar Ibiza, gelukkig weinig problemen behalve een kleine vertraging van minder dan een uur.

Toen het tijd werd om terug te vliegen naar Amsterdam, was er op die dag de grote storing op Schiphol. Desondanks laat Vueling ons 2x boarden, 1 x tot in het vliegtuig en weer terug naar de gate en 1 x na controle boarding passes, lieten ze ons in een warme bus staan die ons zgn naar het vliegtuig zou rijden. Ondertussen was iedereen al vermoeid van het wachten en handbagage elke keer 3 trappen omlaag en omhoog sjouwen.

We zouden om 16.00 uur vliegen en kregen pas na 21.00 uur te horen dat de vlucht gecancelled werd. Besef dat we voor 21.00 uur helemaal geen info kregen over de vertraging of de reden hiervan. Daarna nog bijna een uur in de rij gestaan voor omboeken vluchten en tijdelijk verblijf regelen. Wij hebben nog 2 nachten op Ibiza moeten verblijven en daarna een vlucht terug naar Amsterdam via Rome met een overstap van 10+ uur. De vlucht vanaf Ibiza naar Rome was gepland om 7 uur 's ochtends, uiteindelijk pas boarden om 8 uur.. wij zaten al braaf bij de gate om 6.10 uur, want je moet ook 40 min voor vertrek bij de gate aanwezig zijn. Uiteindelijk pas rond half 9 echt vertrokken.

De vlucht van Rome naar Amsterdam was weer drama, bijna 2 uren vertraging. De communicatie met het personeel was tijdens alle vluchten slecht, ze weten niks en zijn ook niet erg behulpzaam. Zelfs een glimlach kon er niet vanaf, laat staan een normale groet tijdens het instappen en verlaten van het vliegtuig.

Hecht je waarde aan je tijd en respectvol behandeld worden als klant, kies dan zeker niet voor Vueling, want dit bedrijf kost je tijd en je houd er een naar gevoel aan over. Goedkoop is in dit geval zeker duurkoop als ik kijk naar alle extra kosten die ik gemaakt heb. Voor mij was het de eerste keer met Vueling, maar zeker ook de laatste keer.

  • Algemeen 1
op 22 juli 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juli 2019

Geen plek voor bagage in de vliegtuigen mijn trolley (met eten, drinken, vest ed) moest zonder enig overleg het ruim in. Gevraagd of dat anders kon omdat ik op schiphol maar weinig tijd zou hebben om de laatste trein te kunnen halen. Iedereen gaf een ander antwoord en waren zeer klantonvriendelijk. Daarna 45 minuten in het vliegtuig moeten wachten (vertraging) om nog steeds onduidelijke reden. Slechtste maatschappij waar ik ooit mee heb gevlogen.

  • Algemeen 1
op 5 juli 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2019

Vertraging 2,5uur vanaf Ibiza, waarvan 1 uur in snikheet toestel na 20 minuten wachten op transportbus. In toestel gaf niemand uitleg over hoe of wat, niet de piloten nog de stewardessen. Dramatisch gedrag! Vervolgens ook nog eens landen op de Polderbaan , 25 minuten taxiŽn . Al met al rot reis en never nooit meer Vueling!

  • Algemeen 2
op 30 juni 2019 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: juni 2019

1,5 uur vertraging stond er bij aankomst, later nogmaals gekeken; 1 uur en 3/4 kwartier vertraging. Nog later weg dachten wij, dan drinken we nog wat!
Echter nergens vermeld dat de vlucht uiteindelijk geen vertraging had en de normale tijd vloog... vlucht gemist! Niemand neemt verantwoordelijkheid, wijzen elkaar aan! 700 euro armer! Veuling; nooooooooit meer!

  • Algemeen 1
op 29 juni 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2018

Heen en terug naar Barcelona geboekt op rij 1. Er extra voor betaald. Zowel heen als terug werden onze stoelen ingepikt door personeel van Vueling. In beide gevallen een gezagvoerder van die club. Die hebben blijkbaar voorrang boven betalende passagiers. Een grof schandaal!!! Ze laten je extra betalen voor een stoel en dan wordt je zonder enige compensatie tot twee keer toe op een andere stoel gezet omdat het personeel van die club voorrang heeft op betalende passagiers. Een enorme bananen-club. Super schandalige behandeling!!!!

  • Algemeen 1
op 21 juni 2019 bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2019

Geen reis gehad, de hele dag op 't vliegveld met ellende! met 2 hondjes van Brussel naar Barcelona gevlogen, de terugvlucht moest ik er 1 achter laten, ze hadden in Brussel een fout gemaakt en daar moesten mij jonge puppy is van 3 en 4 maanden maar voor boeten, ze waren immer geen echt broertje en zusje, 1 achter gelaten bij mijn dochter, stel je voor ik had in een hotel gezeten. Eenmaal bij 't vliegtuig hadden ze mijn plek weg gegeven. De hele dag op 't vliegveld met claims, koffer en ellende. Nog steeds niets o er mijn claim gehoord 😠

  • Algemeen 1
op 17 juni 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2019

Vlucht gecanceld op vliegveld. Nooit reden gekregen, geen vervangende vlucht gekregen dus reis moeten cancelen, niks aan vergoeding gekregen zelfs niet de ticket prijs en al 10 keer aan de lijn gehangen met mensen die amper Nederlands of Engels kunnen. Letterlijk bedrog. Nu rechtzaak aanspannen.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende