Schrijf een ervaring over Vueling en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Vueling

KLM
6,4
op basis van 211 reviews

2 consumenten awards

KLM won in 2017 de Reisgraag award
Lees meer
Emirates Airline
6,0
op basis van 54 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 13 met 129 resultaten

op 16 oktober 2019 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2019

Mijn vlucht werd verplaatst naar de volgende dag, waardoor ik gedwongen een dag langer in Spanje zat. Ik kreeg 250 euro compensatie terug, maar hiervoor moest ik tientallen mailtjes sturen. Ik kreeg alleen mailtjes terug met spelfouten, vragen over informatie die ik al had gegeven en ze wouden zelfs al mijn afschriften zien om te kijken of ik het geld nog niet had ontvangen.. Dat kunnen zij zelf als het goed is ook zien dus ik denk dat zij hun zaken niet helemaal op orde hebben.

  • Algemeen 2
op 8 oktober 2019 bestemming: , reisperiode: oktober 2018

Bij het boeken van een stoel bleken de data versprongen te zijn. 130 euro moeten betalen om dit recht te zetten. daarbij nog afgeblaft door het personeel. Hoop het geld nog terug te krijgen maar ik vrees het ergste...

  • Algemeen 1




op 4 oktober 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: oktober 2019

Geweigerd bij de gate, 10 maanden na de boeking, vanwege een minieme fout in de voornaam. Behandeld alsof we de laagste soort honden waren. Afgeblaft. “Gaat u weg, regel het maar bij de balie!”
Balie zegt: “bel de klantenservice.”
Klantenservice gebeld: blaffen alleen maar, laten je niet uitpraten. “U moet naar de balie!” Gooiden de hoorn er zelfs op, toen ik vroeg of ik alstublieft mocht uitpraten.
Naar de balie: “nee meneer, u moet de klantenservice bellen.”
Weer de klantenservice: na een half uur mocht ik m´n verhaal uitleggen. De dame verontschuldigde zich dat ze inderdaad voor zoń walgelijk bedrijf werkt. Heb haar aangeraden een andere baan te zoeken, ver weg van deze criminele organisatie.

Nooit meer Vueling, echt een domme fout geweest. Dat tuig heeft ons een mooi weekend afgenomen en dat kost me in totaal 650 euro. Wat mij betreft worden ze ons land uitgeflikkerd.

  • Algemeen 1
op 3 oktober 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2019

Wij gingen vliegen met Vueling maar mijn zwager die een herseninfarct heeft gehad had ik per ongeluk een letter verkeerd in zijn voornaam gezet daardoor werd hij bij de gate geweigerd en of ik dan alleen zonder hem wilde vliegen en hem op Schiphol laten staan zijn ze gek of zo kon alleen mee vliegen als ik zijn eigen stoel nog een keer kocht 542€ voor een stoel die we al betaald hadden alleen voornaam veranderen en klaar en alleen contant betalen geen creditcard nix stelletje dieven zijn het.

  • Algemeen 1
op 16 september 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2019

Vueling biedt je een huurauto aan. De bevestiging geeft aan dat een creditcard met dekking nodig is. Bij afhalen auto plots 2 creditcards nodig. Geen auto, geld terug. Oplichting!

  • Algemeen 2
op 12 september 2019 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: september 2019

Crew was na een vertraging van 1,5 nog meer tijd aan het rekken om
Uiteindelijk over de uren te gaan en ons doodleuk weer uit het vliegtuig te laten stappen. Nieuwe vlucht 7 uur later! Extreem klantonvriendelijk! We kregen een snack ter vergoeding i.p.v. een fatsoenlijke maaltijd. Ook klantonvriendelijk. Vueling is duidelijk niet bezig met de klant en snap de gevolgen van dit soort acties niet. Nooit geen Vueling meer!

  • Algemeen 1
op 10 september 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: september 2019

Je boekt timeflex.5 euro meer dan optima en vervolgens heb je geen ruimbagage meer.....die moet je apart bij boeken....tjing tjing kassa 50 euro extra.voor 5 euro minder met optima tarief heb je 25 kg ruimbagage.
priority checkin?vergeet het.bestaat niet bij level/vueling in lissabon.

  • Algemeen 5
op 10 september 2019 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: september 2019

Als je wil inchecken hebben ze de site zo ingericht dat je alleen maar stoelen kan boeken waarvoor je moet betalen. Wil je niet betalen kan dit niet via de site en moet je inchecken op de luchthaven en dat kost ook geld.
Dit is gewoonweg misleiding en oplichting. Dat vliegmaatschappijen er alles aan doen om extra inkomsten te genereren kan ik leven maar ik moet wel gewoon kunnen vliegen voor de prijs die ik betaald heb. Dit gaat dus niet bij vueling en dat is dus misleiding.

Bah. Ik ga dus niet meer met vueling. Bij Ryanair hebben ze er ook een handje van maar daar gebeurt het tenminste nog op een open en eerlijke manier. Daar weet je wat je koopt en als je de regels volgt dan is de prijs die je betaald hebt ook de prijs waarvoor je vliegt.

  • Algemeen 1
op 7 september 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: september 2019

Zeer moeizaam online en op het vliegveld. Website totaal niet gebruiks vriendelijk en niet goed te bereiken op de telefoon

  • Algemeen 1
op 31 augustus 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2019

NOOIT MEER MET VUELING! Na claim i.v.m. vertraging (bijna 5 1/2 uur) gooien ze het op de uitzonderingen ("overmacht/druk vliegverkeer") terwijl er achtereenvolgens 2 vliegtuigen waren met technische problemen. Klacht en claim ingediend bij AESA.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende