Schrijf een ervaring over Vueling en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Vueling

KLM
6,4
op basis van 209 reviews

2 consumenten awards

KLM won in 2017 de Reisgraag award
Lees meer
Emirates Airline
6,0
op basis van 54 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 13 met 125 resultaten

op 16 september 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2019

Vueling biedt je een huurauto aan. De bevestiging geeft aan dat een creditcard met dekking nodig is. Bij afhalen auto plots 2 creditcards nodig. Geen auto, geld terug. Oplichting!

  • Algemeen 2
op 12 september 2019 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: september 2019

Crew was na een vertraging van 1,5 nog meer tijd aan het rekken om
Uiteindelijk over de uren te gaan en ons doodleuk weer uit het vliegtuig te laten stappen. Nieuwe vlucht 7 uur later! Extreem klantonvriendelijk! We kregen een snack ter vergoeding i.p.v. een fatsoenlijke maaltijd. Ook klantonvriendelijk. Vueling is duidelijk niet bezig met de klant en snap de gevolgen van dit soort acties niet. Nooit geen Vueling meer!

  • Algemeen 1




op 10 september 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: september 2019

Je boekt timeflex.5 euro meer dan optima en vervolgens heb je geen ruimbagage meer.....die moet je apart bij boeken....tjing tjing kassa 50 euro extra.voor 5 euro minder met optima tarief heb je 25 kg ruimbagage.
priority checkin?vergeet het.bestaat niet bij level/vueling in lissabon.

  • Algemeen 5
op 10 september 2019 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: september 2019

Als je wil inchecken hebben ze de site zo ingericht dat je alleen maar stoelen kan boeken waarvoor je moet betalen. Wil je niet betalen kan dit niet via de site en moet je inchecken op de luchthaven en dat kost ook geld.
Dit is gewoonweg misleiding en oplichting. Dat vliegmaatschappijen er alles aan doen om extra inkomsten te genereren kan ik leven maar ik moet wel gewoon kunnen vliegen voor de prijs die ik betaald heb. Dit gaat dus niet bij vueling en dat is dus misleiding.

Bah. Ik ga dus niet meer met vueling. Bij Ryanair hebben ze er ook een handje van maar daar gebeurt het tenminste nog op een open en eerlijke manier. Daar weet je wat je koopt en als je de regels volgt dan is de prijs die je betaald hebt ook de prijs waarvoor je vliegt.

  • Algemeen 1
op 7 september 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: september 2019

Zeer moeizaam online en op het vliegveld. Website totaal niet gebruiks vriendelijk en niet goed te bereiken op de telefoon

  • Algemeen 1
op 31 augustus 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2019

NOOIT MEER MET VUELING! Na claim i.v.m. vertraging (bijna 5 1/2 uur) gooien ze het op de uitzonderingen ("overmacht/druk vliegverkeer") terwijl er achtereenvolgens 2 vliegtuigen waren met technische problemen. Klacht en claim ingediend bij AESA.

  • Algemeen 1
op 26 augustus 2019 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juli 2019

1 ster is nog teveel voor de belabberde service van Vueling. Vreselijk bedrijf.

Ik vloog vorige week vanaf Barcelona naar Lissabon, na inchecken/instappen kregen we te horen dat een motor defect was van het vliegtuig. Kan gebeuren, dus werden we in een bus gezet naar een ander vliegtuig.

Na een half uur wachten met de deuren van de oncomfortabele bus nog dicht, werden we ineens naar arrivals gereden en daar zonder enige informatie gedropt. Niemand had enig idee tot we op de borden zagen dat de vlucht gecanceld was. Na een uur ronddwalen bij de baggage pickup en slecht communicerend (Vueling) personeel van de lost & founds, eindelijk op eigen houtje bij een check-in balie van Vueling terecht gekomen. Inmiddels al 4 uur verstreken.

Na ongeveer 2 uur in de rij en een klachtenformulier verder, eindelijk een mogelijkheid voor een nieuwe vlucht naar Lissabon (via Ibiza) en hotel. De bus zou om half 2 vertrekken en ik kon om 7 uur 's ochtends het vliegtuig pakken.

Na enig onderzoek bleek het hotel op ruim een uur rijden van het airport te zijn en na een uur wachten nog steeds geen bus. Wederom weer verhaal halen bij het Vueling kantoor. Bus was defect. Top. Eerstvolgende bus zou om half 3 vertrekken, wat zou betekenen dat ik een uurtje in het hotel kon zijn en daarna direct weer terug zou moeten. Gezien de al ongelooflijk slechte betrouwbaarheid, dit toch maar niet gedaan en met een coupon van Ä12,50 gedineerd (is bij de airport ter waarde een bakje sla met een flesje drinken) om vervolgens een paar uur op de harde vloer van de airport te slapen.

Een paar uur en een stijve rug verder eindelijk het vliegtuig naar Ibiza, om daar over te stappen naar Lissabon, eindelijk aangekomen..... ZONDER BAGGAGE.

Wederom weer in de rij om aan te geven dat het kwijt was waarna de vrouw mij even duidelijk maakte dat zulke transfers altijd te kort zijn voor baggage transfers. SLIM Vueling! Dus ik moest nieuwe kleding etc. aanschaffen gezien ze geen idee hadden waar mijn baggage was. Na 2 nachten slapen eindelijk mijn baggage terug.

Nu probeer ik een claim in te dienen voor de vertraging en de genoodzaakte aanschaf van kleding etc. maar ze zijn onaardig, kappen alles af en no way dat ik Łberhaupt iets vergoed ga krijgen. In mails zeggen ze ten onrechte dat ze aan de voorwaarden hebben voldaan, maar dat ik in geen van de gevallen goed gegaan.

De frustratie zit hoog, een vlucht van ruim 19 uur in plaats van 1, en daarbij ongelooflijk slechte klantenservice heeft mijn vakantie erg verpest. Ik behoed jullie graag voor deze nare maarschappij, boek ergens anders als je een leuke vakantie wilt hebben.

- Guido

  • Algemeen 1
op 19 augustus 2019 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: augustus 2019

4e keer met Vueling, goede prijs, ruimere stoelen dan Transavia, keurig op tijd en geen probleem om van stoel te wisselen. Kosteloos

  • Algemeen 10
op 1 augustus 2019 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juli 2018

Zeer slechte maatschappij, chagrijnig personeel, website moeilijk en vaak storing, klantenservice niet te bereiken, en als kers op de taart, koffer kwijt, ik vlieg nooit meer met Vueling

  • Algemeen 3
op 29 juli 2019 bestemming: , reisperiode: juli 2019

Vragen 400 per persoon omdat alleen de voorletters is gebruikt i.p.v. volledige voornaam , sta je met 6 personen aan de balie. En terugweg nog niet geregeld

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende