Ervaringen Vueling

Pagina 1 van 2 met 180 resultaten

op 14 juli 2021 bestemming: Spanje, reisperiode: januari 2020

Hier ook, een hele slechte ervaring. Ik probeer mijn ticket om te boeken via die gekke chabot en krijg een wachttijd van 51 minuten. Na anderhalf uur wachten nog steeds geen bericht. Via mail ook geen antwoord, behalve dat ze met een nieuw systeem bezig zijn en het lang kan gaan duren. Je staat volledig machteloos. BOEK HIER NOOIT MEER!!!!!

  • Algemeen 1
op 7 juli 2021 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: mei 2020

Reis is door Vueling geannuleerd. Toen alleen voucher mogelijk. Maanden later werd EU verplicht geld aan klant terug te geven. Vueling reageert nergens meer op.
Nog steeds op 7 juli 2021 geen cent terug gekregen.

  • Algemeen 1




op 21 juni 2021 bestemming: Portugal / lisabon, reisperiode: mei 2020

Omdat ik geen 0 kan geven. Ze zijn niet bereikbaar en geven op geen enkele mail fatsoenlijk antwoord. Of ze mailen bel maar. Dart kun je wel vergeten, alleen een antwoord apparaat.

  • Algemeen 1
op 3 juni 2021 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: mei 2020

In mei 2020 zou ik van Amsterdam naar Lissabon vliegen en weer terug. Natuurlijk was deze vlucht door COVID-19 geannuleerd, geheel begrijpelijk. Hierna werd ik ervan op de hoogte gesteld dat de kosten van mijn vlucht zouden worden omgezet in vluchtkrediet en dat ik deze eventueel zou kunnen omzetten in een gehele terugbetaling. Natuurlijk koos ik voor dit laatste. Vueling is echter op geen enkele manier te bereiken. Op social media wordt niet gereageerd, een e-mailadres is niet te vinden en via de telefonische klantenservice krijg je alleen reeds opgenomen bandjes te horen en de optie om daarna het gesprek te beëindigen. Het is onmogelijk om ook maar een medewerker te spreken te krijgen. Meer dan een jaar verder ben ik nog steeds bezig om mijn geld terug te krijgen.

  • Algemeen 1
op 22 april 2021 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: augustus 2020

Ik heb in september 2020 geboekt (1 jaar van tevoren!) voor augustus 2021 van Amsterdam naar Lissabon. Apartement, autohuur en vluchten op elkaar afgestemd. Nu hebben ze mijn vlucht gewijzigd naar 1 dag eerder vertrek en 1 dag eerder terug terwijl de originele vlucht nog steeds gepland staat. Ik ga hier niet mee akkoord, maar Vueling Customer Services is niet of nauwlijks bereikbaar via mail of telefoon en reageert met nietszeggende, standaard emails. Wat een shit organisatie. Voor ons nooit weer met Vueling.

  • Algemeen 1
op 28 maart 2021 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juni 2019

Ging niet door andere Corona. Wil geldbedrag terug, maar Vueling reageert gewoon iets.

  • Algemeen 1
op 16 maart 2021 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: april 2020

Voucher gekregen na annulering door corona maar we willen geld terug. Lijkt meer dan kansloos : respectloos wie pakt dit aan !!?

  • Algemeen 1
op 13 maart 2021 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: december 2020

Reis meerdere malen gecancelled en tot op heden geen geld v d vlucht terug! Meerdere keren geprobeerd te bellen, maar krijg steeds een bandje, vanwege zgn overbelaste , drukke werkzaamheden, gaarne op een andere latere tijdstip terug te bellen!!!

  • Algemeen 1
op 8 maart 2021 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: mei 2020

Na bijna een jaar wachten nog steeds geen geld terug gezien na geannuleerde vlucht door covid 19. Zaak ligt bij gespecialiseerd advocatenbureau maar die komen er ook niet doorheen.

  • Algemeen 1
op 11 januari 2021 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juli 2020

Na 7 maanden nog geen terugbetaling gezien van geannuleerde vluchten

  • Algemeen 1
op 12 november 2020 bestemming: Italië / Florence, reisperiode: juli 2020

Onze ervaring: een 2de annulering nog net 2 weken voor vertrek waarbij een vlucht werd aan geboden waardoor onze reis van 6 dagen nog maar 4 dagen zou zijn. Andere opties waren er niet. Vervolgens via de website misleidt waarbij plots een voucher geaccepteerd was. waarom misleidt, op de website stond naast de nieuwe voorgestelde vlucht op een andere tab onze eerste en juiste vlucht met daaron alleen een acceptatieknop. Pas na het aanklikken van deze knop bleek dat we een voucher hadden geaccepteerd. Iets wat we dus niet wilde en een herstel mogelijkheid was er niet. 1 verkeerde klik (achteraf) en we zaten vast aan een voucher. Geprobeer in contact te komen met hun maar geen succes. Toen, plots op 29 Oktober een mail ontvangen waarin staat: If you prefer to request a cash refund, you can do so by calling this phone number: +31202623987 (free phone if calling from Holland).
Dit meerdere malen geprobeerd en na de zoveelste keer iemand aan de telefoon gekregen die zeer onbereidwillig was. Je bent al blij dat je iemand aan de lijn krijgt maar de wijze waarop gevraagd wordt naar de vluchtinformatie is direct zo ongeinteresseerd en verwijtend als de persoon je niet verstaat of begrijpt, dat dit al irritatie en frustatie oplevert. Nadat dit doorlopen is en men toegeeft dat je de juiste persoon bent, wordt er alleen nog maar aangeven dat de voucher destijds aangevraagd(!) is (ipv onder een 'valse' website per ongelijk aangeklikt is zonder dit op dat moment nog te kunnen aanpassen) en dus daarom niet meer refundabel is. In een poging uit te leggen wat er is gebeurd ontbreekt de persoon je, zegt nog een keer dat het niet refundabel is en dan ...wordt de verbrining gewoon verbroken. Een 2de keer een zeer klantonvriendelijk en irritante manier van handelen vanuit Vueling. Zeer slechte dienstverlening van Vueling dus. U begrijpt, ons zijn ze dus kwijt...

  • Algemeen 1
op 31 oktober 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: augustus 2020

Na ruim 3 maanden nog steeds mijn 950 euro niet terug. Loze beloftes en onbeschofte medewerkers!

  • Algemeen 1
op 5 oktober 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: maart 2020

Mijn vlucht werd gecanseld , tot op heden na 10tallen foontjes naar een betaalnummer waar de lijn telkens automatisch afbreekt mails en noem maar op, heb ik nog steeds mijn centen niet terug gekregen. maar als je belt voor een nieuwe boeking krijg je wel onmiddelijk iemand aan de lijn. Vuelings een dikke 0 hopeloos bedrijf waar niemand je te woord staat voor problemen, wel voor een nieuwe boeking

  • Algemeen 1
op 2 oktober 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: september 2020

Vliegreis naar Alicante geboekt begin Februari 2020. Door code oranje niet naar Alicante. Zou eerst niks terugontvangen. Brief geschreven naar hoofdkantoor Vueling. Geen recht op een refund werd er vermeld. Maar door bemiddeling van reisbureau ineens bericht een flightcredit van het complete bedrag dat wij betaald hebben. Hebben goede ervaring met het vliegen van Vueling, charmante crew en de vliegtijden zijn super. Prima overdag heen en terug. Geen idioot vroege vluchten of laat in de avond, super!

  • Algemeen 10
op 21 september 2020 bestemming: Spanje, reisperiode: augustus 2020

Na anderhalve maand nog steeds mijn beloofde geld niet terug!

  • Algemeen 1
op 18 september 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: oktober 2020

Data vlucht was omgezet. Kwam ons niet uit. Teruggave cash geld gevraagd. Binnen twee weken geld terug op de bank. Chapeau!

  • Algemeen 8
op 16 september 2020 bestemming: Italië, reisperiode: juli 2019

Vlucht werd zonder mededeling 4 dagen verplaatst, daardoor niet kunnen vliegen. Meerdere keren geld terug gevraagd en twee keer een bevestiging op de mail ontvangen, maar tot nu toe nog steeds niets ontvangen.

  • Algemeen 1
op 10 september 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: september 2020

Ik heb niet met Vueling kunnen reizen vanwege de oranje status van Barcelona. Ik heb telefonisch mijn geld terug gevraagd. Binnen 24 uur op de rekening. Kan ik erg waarderen.

  • Algemeen 8
op 28 augustus 2020 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: augustus 2020

Prima service. Vlucht was verzet na een dag later. We hebben gebeld en binnen 3 dagen hadden we ons geld terug. Vriendelijk persoon aan de telefoon.

  • Algemeen 8
op 25 augustus 2020 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: april 2020

Vlucht geboekt bij Veuling maar op de vlucht van Level gezet. Deze vlucht is geannuleerd, heenreis terugontvangen terugreis niet. Level failliet. Nu wel flight credit gekregen van Veuling (uit coulance?!) maar zij horen dit nu toch uit te betalen heb tenslotte via Veuling geboekt betreft een boeking voor 6 personen

  • Algemeen 1
op 28 juli 2020 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: juli 2020

Slechte service onvriendelijke stewardessen.Spreken geen nederlands en bijna geen engels..teminste geen verstaanbaar engels. Dus slechte communicatie. Chaotisch met stoelverdeling...ondanks corona werden bijna alle families in aparte stoelen geplaatst...( En dan in deze coronatijd)veel onrust en stoel ruilingen voor de vlucht. Ik vlieg nooit weer met deze maatschappij..eerste en laatste keer.!

  • Algemeen 3
op 15 juli 2020 bestemming: Spanje / Santiago de Compostela, reisperiode: juni 2020

Vlug geanuleerd.
Wat een verrassing van Vueling. We hebben 4 vouchers van geannuleerde vluchten wegens de Corona.
We proberen opnieuw te boeken 4 tickets en bij het betalen is alleen mogelijk 1 voucher te innen wat betekent dat jij moet bij betalen terwijl genoeg bedrag zit in de 4 vouchers.
We hebben gebeld met klantenservice, en zij kunnen wel de vouchers toevoegen alleen vragen 10€ per persoon per rit dus 80€.
Wat een manier van de klanten in de maling te nemen en ook een diefstal van Vue…

  • Algemeen 1
op 12 juli 2020 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juli 2020

22 juni 2020 mail ontvangen van Vueling dat onze boeking geannuleerd is en dat we t.z.t. bericht krijgen over voucher. Aangezien we op 26 juli op vakantie gaan en vluchten doorgaans duurder worden naarmate de vertrekdatum dichterbij komt, heb ik toch maar nieuwe vlucht geboekt bij KLM. Vervolgens krijg ik op 2 juli bericht van Vueling dat ik flight credits kan krijgen. Dit blijkt alleen mogelijk voor de terugvlucht! De heenvlucht gaat ineens wel door. Gelukkig flexibel ticket dus ik kan de reis doorschuiven naar ander moment maar dan wel met bijbetaling van een bedrag hoger dan de ticketprijs. Er is inderdaad geen mogelijkheid om hierover contact te krijgen met Vueling.

  • Algemeen 1
op 9 juli 2020 bestemming: Spanje / Bilbao, reisperiode: augustus 2020

Het is onmogelijk om contact te krijgen met Vueling. De klantenservice op de website is een drama. Opties voor het terugvragen van je geld staat er niet bij. Uiteindelijk wordt je verwezen naar een zestal telefoonnummers. Deze telefoonnummers leiden tot een bandje die je enkel begroeten in het Spaans.

Het is een fraudeloos bedrijf dat het bewust onmogelijk maakt om geld terug te vragen.

  • Algemeen 1
op 6 juli 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2020

Het is onmogelijk om contact met Vueling te krijgen..ze laten ook niets van horen

  • Algemeen 1
op 25 juni 2020 bestemming: Italië / Florence, reisperiode: mei 2020

De vlucht is geannuleerd, sinds die tijd bezig om contact te maken met Vueling, verwijzen steeds naar hun site maar daar kun je het niet regelen, als alles ingevuld is, blokkeert de site. Ook met gewone mails en telefoontjes kom je er niet doorheen. Wel laten boeken maar geld terug, ho maar! Oplichters zijn het!

  • Algemeen 1
op 22 juni 2020 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juli 2020

Eerst op 23 mei laten boeken en 3 weken later cancellen in de hoop dat de vluchtprijs wordt omgezet in vouchers. Cash refund alleen mogelijk na bellen en 8 dagen na de cancelling. Absurd

  • Algemeen 1
op 18 juni 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2020

De vlucht is geannuleerd vanwege corona. Om geld terug te vragen wordt gevraagd te bellen. Het probleem: voor terugvragen aankoopbedrag is geen optie in het keuzemenu opgenomen!

  • Algemeen 1
op 11 juni 2020 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: april 2020

Uiteraard werd deze vlucht gecancelled vanwege Covid-19. Prima, kan Vueling niets aan doen. Maar de ellende begint als je een geld wilt terugvragen. Kan alleen NA ontvangst Vluchtcrediet (Voucher).. Vueling is totaal ONBEREIKBAAR! Na 3 maanden eindelijk een Vluchtcrediet, maar om geld terug te vragen moet je bellen. Alle 6 nummers geprobeerd (Alle buitenlandse, dus dure nummers) maar uitsluitend antwoordapparaat. ALLE opties geprobeerd, maar in elke optie loop je vast op deze keuze: 1 nogmaals horen, 2 Gesprek beeindigen. Slechter kan het volgens mij echt niet.

  • Algemeen 1
op 9 juni 2020 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: maart 2020

Vlucht naar Valencia gecanceld vanwege Corona. Ik heb een voucher gehad, maar ik kon geen geschikte vlucht vinden met Vueling later in het jaar. Ik wil gebruik maken van mijn recht om mijn geld terug te krijgen, dat moet telefonisch maar alle nummers leiden niet tot iemand die je aan de telefoon krijgt en bij geen van de opties kan je kiezen voor geld terug. Kortom heel slechte service!

  • Algemeen 1
op 24 mei 2020 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: juni 2020

Belachelijke maatschappij met de aller slechtste klantvriendelijkheid ooit. Verschrikkelijke ervaring! Nooit met deze maatschappij vliegen!

  • Algemeen 1
op 24 mei 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: maart 2020

Omdat ik nooit gevlogen heb, mn vluchten zijn geannuleerd en ik geen voucher kan gebruiken omdat mijn account is geblokkeerd!

  • Algemeen 1
op 24 mei 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: maart 2020

2mnd bezig met vueling om mijn geld terug te krijgen. ik krijg een mail met een telf.nr
al 2 mnd bezig met vueling om mijn geld terug te krijgen.ik zou een mail krijgen met een telf.nr naar waar ik moet bellen.tot op heden niets gehoord.

  • Algemeen 2
op 16 mei 2020 bestemming: Italië / Florence, reisperiode: maart 2020

Ik kan me heel goed voorstellen dat de klantenservice overuren maakt door de coronacrisis. Maar om niet bereikbaar te zijn via de telefoon en daarnaast niet op mijn mails te reageren is buitengewoon schandalig. Tot op heden (ik ben inmiddels 2 maanden bezig) heb ik nog geen voucher of refund gekregen voor mijn vlucht in maart, terwijl dit in eerste instantie werd beloofd. Hiervoor regelmatig met Vueling gevlolgen maar dit is de laatste keer.

  • Algemeen 1
op 14 mei 2020 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: maart 2020

Vanwege corona werd de reis gecanceld, het was een retour Alicante-Schiphol, We zouden een refund krijgen, maar tot op heden na vele mails en telefonische pogingen.......geen enkele reactie. Echt slecht en vervelend. Ik snap best wel de hectiek en de drukte, maar als je 18-03 in een mail zegt dat je binnen 10 dagen dat hebt geregeld en het si nu 2 maanden verder.......hmm, slechte service. Ik kan niet meer bij de boeking, dus kan niets dan wachten op hopelijk een reactie en die refund. Pffff

  • Algemeen 1
op 28 april 2020 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: mei 2020

Door Corona gaat de reis niet door. Een refund krijgen is onmogelijk. Je komt er op de site van Vueling en Level gewoon niet door. Het lukt gewoonweg niet. En niemand is bereikbaar. Telefonisch contact is niet mogelijk. Alleen maar antwoord apparaten die je verwijzen naar de website .
WAARDELOOS

  • Algemeen 1
op 7 maart 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: maart 2020

Netjes Ingechekt, onze vlucht was 15:45, we waren 15:05 bij de gate en mijn zoontje moest snel plasje doen, omdat er nog een rij stond ben ik snel naar de wc gegaan, ik kom terug en ik zie 5 mensen nog voor me, ik hoor dat zij niet de vliegtuig ik mogen omdat ze te laat waren volgens de personeel! En ik kom er bij staan! En ja hoor, wij mogen ook niet mee want onze ticket is gewoon weg gegeven aan iemand anders ! Dit zijn echt oplichters en ze wouden ons ook niet helpen met een andere vlucht

  • Algemeen 1
op 28 februari 2020 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: februari 2019

Terugvlucht 2,5 uur vertraging, slechte informatie voorziening. 2 keer een uur in de rij gestaan voor boarden. Voucher van 6 euro gekregen. Weer van voren af aan in de rij.
Vliegtuig was veel te laat aangekomen vanuit Rome. Uiteindelijk zat ik bij de nooduitgang. Dat was mij niet verteld wel kreeg ik instructies hoe ik moest handelen bij geval van nood. Een verantwoordelijkheid die ik niet wilde dragen. Gelukkig niet nodig geweest. Bij aankomst op Schiphol weer vertraging omdat het personeel niet wist welke uitgang ze moesten aan koppelen. Bij het verlaten een sneer van de dames na het in hun ogen niet vriendelijk genoeg gedag zeggen " it is difficult when you have a bad day"
Al met al na 12 uur geen aansluiting meer op het openbaar vervoer dus een taxi genomen na onderhandelen voor 80 euro.
Geen prettige terugvlucht. Hoop nog iets te horen op deze klacht

  • Algemeen 3
op 15 februari 2020 bestemming: , reisperiode: september 2019

Ik wacht op een week na 5 maanden op mijn toegezegde compensatie vanwege een geannuleerde vlucht... Of je nu belt, e-mail, Facebook, het is een bende en ze ze zeggen continue dat het onderweg is en dan wacht je weer weken.. Ik heb zo vaak gevlogen maar nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. De afhandeling op de grond was in orde en kreeg een mooi hotel, maar de klantenservice mag de naam service niet hebben... Gewoon niet doen.

  • Algemeen 1
op 9 februari 2020 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: november 2019

Eerste keer vlucht met Vueling naar Barcelona in november. Handbagage mocht niet mee want de bagage rekken in het vliegtuig zaten al vol. Bij aankomst mijn koffer van de band gehaald. Helemaal stuk, 2 grote scheuren zowel in de voorkant als achterkant en een grote schaaf of de voorkant. Kon me mijn hand in het gat mijn kleding pakken. Gelijk melding gemaakt op de luchthaven. Claim moest online, dat bleek valse hoop, je moest je claim per post versturen. Heb er meerdere keren over gebeld, toen kon het wel online dus toen mijn e-mailadres doorgegeven. Nooit een e-mail ontvangen. Kortom ze willen niet dat je een schadeclaim indient. Voor mij geen Vueling meer.

  • Algemeen 2
op 5 februari 2020 bestemming: Spanje / Fuertenventura, reisperiode: februari 2019

Gaat hier niet om de reis op zich maar om het totaal niet bereikbaar zijn van de klantenservice. In spaans, italiaans, duits en engels maar niet in het nederlands ? kun je contact opnemen. dan maar in het engels, prima red ik mij ook wel mee. Tjsa... jammer... komt uberhaupt niet door keuzemenu heen en in contact met een medewerker. Bedankt voor het bellen en wij hopen u terug te zien ... tuuut tuut tuut en weg is de verbinding tot 3x aan te. wat een aanfluiting dit. Blijkt een onmogelijke opgave om in mijn ogen een simpele actie nl. toevoegen van golfbagage aan de reservering.

  • Algemeen 1
op 18 januari 2020 bestemming: Spanje / Bilbao, reisperiode: januari 2019

Onze hanbagage werd vlak voor boarding afgepakt want de cabine was vol. Wij hadden alleen handbagage dusss alles zat erin. Op schiphol aangekomen waren al mn glazenflesjes kapot. Ennn onze handbage kwam anderhalf uur later op een totaal andere bagageband eindelijk aan. Iedereen was al weg.

  • Algemeen 6
op 21 december 2019 bestemming: Nederland / Barcelona, reisperiode: december 2019

Ik ga nooit meer Vueling reizen. Ik ben vanauit Madrid gevlogen naar Barcelona. Ze waren al een uur te laat. Bij aankomst op Barcelona, was mijn koffer kwijt. Nooit meer met VUELING reizen

  • Algemeen 1
op 1 december 2019 bestemming: , reisperiode: december 2019

Vreselijke maatschappij, kan niet eens pinnen in t vliegtuig. Ging kapot van de honger. Vlieg nooit meer met vueling.

  • Algemeen 1
op 18 november 2019 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: november 2019

Hallo bij het inchecken bleek dat ik een foutje gemaakt met de naam en dat kon enkel worden veranderd als ik 145 euro betaalde dat vind ik schandalig want het was in minder dan twee minuten gebeurd zelfs de de geen die het moest veranderen sprak er schande van en zei dat ik beter met transavia kon vliegen daar werd het over gezet voor niks iedereen kan een foutje maken dus voor mij geen reis meer met veuling en ik ben niet de enige die dat zegt je hoort het om je heen niets anders ik hoop dat jullie hier iets aan gaan doen en dat ik hier over nog een email terug krijg bij voorbaat bedankt peter

  • Algemeen 5
op 12 november 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2019

Ik vloog van barcelona terug naar nederland. Mijn vlucht was op het allerlaatste moment geannuleerd door de stakende catalanen. Op het vliegveld beloofde ze mijj dat ik tot 150 euro aan gemaakte kosten kon declareren. Hotel kosten en voor consumptie. Hotel kosten had ik niet gemaakt aangezien er geen vervoer reed tot midden in de nacht en ik als meisje zijnde alleen gestrand was. Hierdoor besloot ik de nacht maar op vliegveld door te brengen. Mijn vlucht werdt verplaatst naar 4 dagen later. Besloten om een eerdere vlucht te nemen door dat ik geen vrij meer kon krijgen van mijn werk. Gelukkig een dag later thuis aangekomen en mijn kosten per email gedeclareerd. Deze werdt niet geaccepteerd aangezien hun volgens de regels hebben gehandeld.

Wat ik vooral vervelend vind is dat ik daar aan me lot ben overgelaten op het vliegveld. Ze hebben geen overnachting of vervoer geregeld. Het enige wat ik te horen kreeg was je krijg een nieuwe vlucht toegewezen en 150 euro per passagier kan je kosten declareren.
EN ZELFS DAT WAS EEN LEUGEN.
Erg jammer want ik zal nooit meer met vueling vliegen!

  • Algemeen 1
op 9 november 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: november 2019

Ik geef dit omdat ik het zeer onvriendelijk personeel vond op de luchthavens. Zowel in Nederland als in Spanje.Mijn volledige naam stond niet op de ticket alleen mijn voorletters. Werd op een zeer onvriendelijke wijze verteld dat ik dat moest veranderen. Dat kon tegen een betaling. Nou ja dan maar iets betalen je wilt toch met vakantie. Aangekomen bij het loket kreeg ik te horen dat de prijs 241.00 € was. Ik schrok me rot. Ja het was niet anders. En dat voor het in typen van je naam na een discussie ging de medewerker kijken wat ie voor mij kon betekenen. Nu komt het allerergste. Hij heeft het veranderd voor de heen en terug reis. En ik hoefde niks te betalen. Heel blij en fijn dat hij dit gedaan had. Maar het kan dus ook zonder die kosten dat vind ik het meest schandalige van alles. Ik voel me nog steeds ontzettend afgezet. En het idee hoeveel mensen misschien wel betalen.

  • Algemeen 2
op 7 november 2019 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: oktober 2019

Ik vind de ervaring met Vueling eigenlijk goed. Ik was juist heel erg bang dat het niks zou worden met deze airline omdat ik zoveel slechte verhalen had gelezen. Maar het viel me eigenlijk wel mee.
De heenreis ging perfect met aardig personeel aan boord.
De terug reishelaas wat minder, veel vertraging en nogal onaardige stewardessen.

  • Algemeen 9
op 25 oktober 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2019

Handbagage moest bij het boarden toch worden ingecheckt. We waren met zijn 6e dus 6 trollies bij de bagage. Bij het terugkrijgen waren 2 koffers kapot, en was het duidelijk dat alle trollies geopend waren. Ook waren en spullen zoals boxjes weg. De inhoudt van de trollies was overhoop en de ritsen waren kapot.

  • Algemeen 1
op 25 oktober 2019 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: oktober 2019

Aangekomen op Schiphol bij balie bleek dat niet voornaam vermeld stond op reservering maar voorletter.
Moest naar servicebalie om dit te laten veranderen 2 minuten werk kosten € 148,00
Had geboekt via mijn account en vroeg hoe als dat kon omdat op retour ticket wel volledige voornaam stond.
Kreeg te horen dat ik mijn naam in account moest aanpassen omdat bij naam alleen voorletter staat en gebruikersnaam wel de volledige voornaam. Heb baliemedewerker medewerkster gevraagd als zij dit konden aanpassen voor mij maar konden dit niet, verdere discussie hierover was niet mogelijk en moest maar contact opnemen met klantenservice.
In Spanje dit geprobeerd te doen maar dat is een onmogelijke opgave want als je vraagt om Engelse taal dan krijg je iemand aan de lijn welke nagenoeg gern Engels (wil) spreken en zegt je niet te begrijpen. Een Spaanse vriendin laten bellen en dan spreken de Spanjaarden ineens geen Spaans meer en zeggen haar niet te begrijpen en flikkeren letterlijk de hoorn erop.
De vraag was vind Veuling dit zelf wel reëel om zo om te gaan met haar vaste klanten welke zeker 2x per jaar met hun vliegen en hoe kun je de account naam veranderen welke zelfs een professioneel persoon niet kan wijzigen.
Als antwoord op de gestuurde mail nasr de klantenservice van Veuling kwam na 2 weken bericht dat Veuling aan haar Algemene Voorwaarden had voldaan en de Accountnaam niet gewijzigd kon worden.
Voor ons genoeg redenen om afscheid te nemen van dit zeeeeeer klantvriendelijke bedrijf

  • Algemeen 1
op 16 oktober 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2019

Verschrikkelijk personeel aan de balie voor het vliegtuig en in het vliegtuig. Spreek je geen of slecht Spaans denk maar niet dat ze het in het Engels proberen. Bagage mee eerst allle Spaanse mensen koffer mee als handbagage zodra die vol is alle andere. Walgelijk bedrijf.

  • Algemeen 1
op 16 oktober 2019 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2019

Mijn vlucht werd verplaatst naar de volgende dag, waardoor ik gedwongen een dag langer in Spanje zat. Ik kreeg 250 euro compensatie terug, maar hiervoor moest ik tientallen mailtjes sturen. Ik kreeg alleen mailtjes terug met spelfouten, vragen over informatie die ik al had gegeven en ze wouden zelfs al mijn afschriften zien om te kijken of ik het geld nog niet had ontvangen.. Dat kunnen zij zelf als het goed is ook zien dus ik denk dat zij hun zaken niet helemaal op orde hebben.

  • Algemeen 2
op 8 oktober 2019 bestemming: , reisperiode: oktober 2018

Bij het boeken van een stoel bleken de data versprongen te zijn. 130 euro moeten betalen om dit recht te zetten. daarbij nog afgeblaft door het personeel. Hoop het geld nog terug te krijgen maar ik vrees het ergste...

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: oktober 2019

Geweigerd bij de gate, 10 maanden na de boeking, vanwege een minieme fout in de voornaam. Behandeld alsof we de laagste soort honden waren. Afgeblaft. “Gaat u weg, regel het maar bij de balie!”
Balie zegt: “bel de klantenservice.”
Klantenservice gebeld: blaffen alleen maar, laten je niet uitpraten. “U moet naar de balie!” Gooiden de hoorn er zelfs op, toen ik vroeg of ik alstublieft mocht uitpraten.
Naar de balie: “nee meneer, u moet de klantenservice bellen.”
Weer de klantenservice: na een half uur mocht ik m´n verhaal uitleggen. De dame verontschuldigde zich dat ze inderdaad voor zoń walgelijk bedrijf werkt. Heb haar aangeraden een andere baan te zoeken, ver weg van deze criminele organisatie.

Nooit meer Vueling, echt een domme fout geweest. Dat tuig heeft ons een mooi weekend afgenomen en dat kost me in totaal 650 euro. Wat mij betreft worden ze ons land uitgeflikkerd.

  • Algemeen 1
op 3 oktober 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2019

Wij gingen vliegen met Vueling maar mijn zwager die een herseninfarct heeft gehad had ik per ongeluk een letter verkeerd in zijn voornaam gezet daardoor werd hij bij de gate geweigerd en of ik dan alleen zonder hem wilde vliegen en hem op Schiphol laten staan zijn ze gek of zo kon alleen mee vliegen als ik zijn eigen stoel nog een keer kocht 542€ voor een stoel die we al betaald hadden alleen voornaam veranderen en klaar en alleen contant betalen geen creditcard nix stelletje dieven zijn het.

  • Algemeen 1
op 16 september 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2019

Vueling biedt je een huurauto aan. De bevestiging geeft aan dat een creditcard met dekking nodig is. Bij afhalen auto plots 2 creditcards nodig. Geen auto, geld terug. Oplichting!

  • Algemeen 2
op 12 september 2019 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: september 2019

Crew was na een vertraging van 1,5 nog meer tijd aan het rekken om
Uiteindelijk over de uren te gaan en ons doodleuk weer uit het vliegtuig te laten stappen. Nieuwe vlucht 7 uur later! Extreem klantonvriendelijk! We kregen een snack ter vergoeding i.p.v. een fatsoenlijke maaltijd. Ook klantonvriendelijk. Vueling is duidelijk niet bezig met de klant en snap de gevolgen van dit soort acties niet. Nooit geen Vueling meer!

  • Algemeen 1
op 10 september 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: september 2019

Je boekt timeflex.5 euro meer dan optima en vervolgens heb je geen ruimbagage meer.....die moet je apart bij boeken....tjing tjing kassa 50 euro extra.voor 5 euro minder met optima tarief heb je 25 kg ruimbagage.
priority checkin?vergeet het.bestaat niet bij level/vueling in lissabon.

  • Algemeen 5
op 10 september 2019 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: september 2019

Als je wil inchecken hebben ze de site zo ingericht dat je alleen maar stoelen kan boeken waarvoor je moet betalen. Wil je niet betalen kan dit niet via de site en moet je inchecken op de luchthaven en dat kost ook geld.
Dit is gewoonweg misleiding en oplichting. Dat vliegmaatschappijen er alles aan doen om extra inkomsten te genereren kan ik leven maar ik moet wel gewoon kunnen vliegen voor de prijs die ik betaald heb. Dit gaat dus niet bij vueling en dat is dus misleiding.

Bah. Ik ga dus niet meer met vueling. Bij Ryanair hebben ze er ook een handje van maar daar gebeurt het tenminste nog op een open en eerlijke manier. Daar weet je wat je koopt en als je de regels volgt dan is de prijs die je betaald hebt ook de prijs waarvoor je vliegt.

  • Algemeen 1
op 7 september 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: september 2019

Zeer moeizaam online en op het vliegveld. Website totaal niet gebruiks vriendelijk en niet goed te bereiken op de telefoon

  • Algemeen 1
op 31 augustus 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2019

NOOIT MEER MET VUELING! Na claim i.v.m. vertraging (bijna 5 1/2 uur) gooien ze het op de uitzonderingen ("overmacht/druk vliegverkeer") terwijl er achtereenvolgens 2 vliegtuigen waren met technische problemen. Klacht en claim ingediend bij AESA.

  • Algemeen 1
op 26 augustus 2019 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juli 2019

1 ster is nog teveel voor de belabberde service van Vueling. Vreselijk bedrijf.

Ik vloog vorige week vanaf Barcelona naar Lissabon, na inchecken/instappen kregen we te horen dat een motor defect was van het vliegtuig. Kan gebeuren, dus werden we in een bus gezet naar een ander vliegtuig.

Na een half uur wachten met de deuren van de oncomfortabele bus nog dicht, werden we ineens naar arrivals gereden en daar zonder enige informatie gedropt. Niemand had enig idee tot we op de borden zagen dat de vlucht gecanceld was. Na een uur ronddwalen bij de baggage pickup en slecht communicerend (Vueling) personeel van de lost & founds, eindelijk op eigen houtje bij een check-in balie van Vueling terecht gekomen. Inmiddels al 4 uur verstreken.

Na ongeveer 2 uur in de rij en een klachtenformulier verder, eindelijk een mogelijkheid voor een nieuwe vlucht naar Lissabon (via Ibiza) en hotel. De bus zou om half 2 vertrekken en ik kon om 7 uur 's ochtends het vliegtuig pakken.

Na enig onderzoek bleek het hotel op ruim een uur rijden van het airport te zijn en na een uur wachten nog steeds geen bus. Wederom weer verhaal halen bij het Vueling kantoor. Bus was defect. Top. Eerstvolgende bus zou om half 3 vertrekken, wat zou betekenen dat ik een uurtje in het hotel kon zijn en daarna direct weer terug zou moeten. Gezien de al ongelooflijk slechte betrouwbaarheid, dit toch maar niet gedaan en met een coupon van €12,50 gedineerd (is bij de airport ter waarde een bakje sla met een flesje drinken) om vervolgens een paar uur op de harde vloer van de airport te slapen.

Een paar uur en een stijve rug verder eindelijk het vliegtuig naar Ibiza, om daar over te stappen naar Lissabon, eindelijk aangekomen..... ZONDER BAGGAGE.

Wederom weer in de rij om aan te geven dat het kwijt was waarna de vrouw mij even duidelijk maakte dat zulke transfers altijd te kort zijn voor baggage transfers. SLIM Vueling! Dus ik moest nieuwe kleding etc. aanschaffen gezien ze geen idee hadden waar mijn baggage was. Na 2 nachten slapen eindelijk mijn baggage terug.

Nu probeer ik een claim in te dienen voor de vertraging en de genoodzaakte aanschaf van kleding etc. maar ze zijn onaardig, kappen alles af en no way dat ik überhaupt iets vergoed ga krijgen. In mails zeggen ze ten onrechte dat ze aan de voorwaarden hebben voldaan, maar dat ik in geen van de gevallen goed gegaan.

De frustratie zit hoog, een vlucht van ruim 19 uur in plaats van 1, en daarbij ongelooflijk slechte klantenservice heeft mijn vakantie erg verpest. Ik behoed jullie graag voor deze nare maarschappij, boek ergens anders als je een leuke vakantie wilt hebben.

- Guido

  • Algemeen 1
op 19 augustus 2019 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: augustus 2019

4e keer met Vueling, goede prijs, ruimere stoelen dan Transavia, keurig op tijd en geen probleem om van stoel te wisselen. Kosteloos

  • Algemeen 10
op 1 augustus 2019 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juli 2018

Zeer slechte maatschappij, chagrijnig personeel, website moeilijk en vaak storing, klantenservice niet te bereiken, en als kers op de taart, koffer kwijt, ik vlieg nooit meer met Vueling

  • Algemeen 3
op 29 juli 2019 bestemming: , reisperiode: juli 2019

Vragen 400 per persoon omdat alleen de voorletters is gebruikt i.p.v. volledige voornaam , sta je met 6 personen aan de balie. En terugweg nog niet geregeld

  • Algemeen 1
op 27 juli 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2019

Ik vlieg nooit meer met Vueling! We hadden een reis met meerdere bestemmingen geboekt: Amsterdam - Barcelona - Ibiza - Amsterdam. In totaal een vakantie van 18 dagen. De eerste vlucht naar Barcelona werd 4 uur voor vertrek gecancelled. We kregen een nieuwe vlucht voor de volgende dag in de avond waardoor we dus 1 dag minder in Barcelona hadden, plus een hotelovernachting moesten betalen waar we geen gebruik van konden maken en kaartjes voor de Sagrada Familia voor die dag konden we weggooien, want de datum kon niet meer gewijzigd worden.

Daarna vlogen we naar Ibiza, gelukkig weinig problemen behalve een kleine vertraging van minder dan een uur.

Toen het tijd werd om terug te vliegen naar Amsterdam, was er op die dag de grote storing op Schiphol. Desondanks laat Vueling ons 2x boarden, 1 x tot in het vliegtuig en weer terug naar de gate en 1 x na controle boarding passes, lieten ze ons in een warme bus staan die ons zgn naar het vliegtuig zou rijden. Ondertussen was iedereen al vermoeid van het wachten en handbagage elke keer 3 trappen omlaag en omhoog sjouwen.

We zouden om 16.00 uur vliegen en kregen pas na 21.00 uur te horen dat de vlucht gecancelled werd. Besef dat we voor 21.00 uur helemaal geen info kregen over de vertraging of de reden hiervan. Daarna nog bijna een uur in de rij gestaan voor omboeken vluchten en tijdelijk verblijf regelen. Wij hebben nog 2 nachten op Ibiza moeten verblijven en daarna een vlucht terug naar Amsterdam via Rome met een overstap van 10+ uur. De vlucht vanaf Ibiza naar Rome was gepland om 7 uur 's ochtends, uiteindelijk pas boarden om 8 uur.. wij zaten al braaf bij de gate om 6.10 uur, want je moet ook 40 min voor vertrek bij de gate aanwezig zijn. Uiteindelijk pas rond half 9 echt vertrokken.

De vlucht van Rome naar Amsterdam was weer drama, bijna 2 uren vertraging. De communicatie met het personeel was tijdens alle vluchten slecht, ze weten niks en zijn ook niet erg behulpzaam. Zelfs een glimlach kon er niet vanaf, laat staan een normale groet tijdens het instappen en verlaten van het vliegtuig.

Hecht je waarde aan je tijd en respectvol behandeld worden als klant, kies dan zeker niet voor Vueling, want dit bedrijf kost je tijd en je houd er een naar gevoel aan over. Goedkoop is in dit geval zeker duurkoop als ik kijk naar alle extra kosten die ik gemaakt heb. Voor mij was het de eerste keer met Vueling, maar zeker ook de laatste keer.

  • Algemeen 1
op 22 juli 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juli 2019

Geen plek voor bagage in de vliegtuigen mijn trolley (met eten, drinken, vest ed) moest zonder enig overleg het ruim in. Gevraagd of dat anders kon omdat ik op schiphol maar weinig tijd zou hebben om de laatste trein te kunnen halen. Iedereen gaf een ander antwoord en waren zeer klantonvriendelijk. Daarna 45 minuten in het vliegtuig moeten wachten (vertraging) om nog steeds onduidelijke reden. Slechtste maatschappij waar ik ooit mee heb gevlogen.

  • Algemeen 1
op 5 juli 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2019

Vertraging 2,5uur vanaf Ibiza, waarvan 1 uur in snikheet toestel na 20 minuten wachten op transportbus. In toestel gaf niemand uitleg over hoe of wat, niet de piloten nog de stewardessen. Dramatisch gedrag! Vervolgens ook nog eens landen op de Polderbaan , 25 minuten taxiën . Al met al rot reis en never nooit meer Vueling!

  • Algemeen 2
op 30 juni 2019 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: juni 2019

1,5 uur vertraging stond er bij aankomst, later nogmaals gekeken; 1 uur en 3/4 kwartier vertraging. Nog later weg dachten wij, dan drinken we nog wat!
Echter nergens vermeld dat de vlucht uiteindelijk geen vertraging had en de normale tijd vloog... vlucht gemist! Niemand neemt verantwoordelijkheid, wijzen elkaar aan! 700 euro armer! Veuling; nooooooooit meer!

  • Algemeen 1
op 29 juni 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2018

Heen en terug naar Barcelona geboekt op rij 1. Er extra voor betaald. Zowel heen als terug werden onze stoelen ingepikt door personeel van Vueling. In beide gevallen een gezagvoerder van die club. Die hebben blijkbaar voorrang boven betalende passagiers. Een grof schandaal!!! Ze laten je extra betalen voor een stoel en dan wordt je zonder enige compensatie tot twee keer toe op een andere stoel gezet omdat het personeel van die club voorrang heeft op betalende passagiers. Een enorme bananen-club. Super schandalige behandeling!!!!

  • Algemeen 1
op 21 juni 2019 bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2019

Geen reis gehad, de hele dag op 't vliegveld met ellende! met 2 hondjes van Brussel naar Barcelona gevlogen, de terugvlucht moest ik er 1 achter laten, ze hadden in Brussel een fout gemaakt en daar moesten mij jonge puppy is van 3 en 4 maanden maar voor boeten, ze waren immer geen echt broertje en zusje, 1 achter gelaten bij mijn dochter, stel je voor ik had in een hotel gezeten. Eenmaal bij 't vliegtuig hadden ze mijn plek weg gegeven. De hele dag op 't vliegveld met claims, koffer en ellende. Nog steeds niets o er mijn claim gehoord 😠

  • Algemeen 1
op 17 juni 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2019

Vlucht gecanceld op vliegveld. Nooit reden gekregen, geen vervangende vlucht gekregen dus reis moeten cancelen, niks aan vergoeding gekregen zelfs niet de ticket prijs en al 10 keer aan de lijn gehangen met mensen die amper Nederlands of Engels kunnen. Letterlijk bedrog. Nu rechtzaak aanspannen.

  • Algemeen 1
op 17 juni 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2019

3 tickets gekocht voor €450 , naam verkeerd geschreven : €672 boete !!!!
Bij terugvlucht in Barcelona een grote chaos bij Vueling : geen personeel aanwezig , huilende mensen kortom een drama. Vliegtuig vies , geen mensen om vliegtuig schoon te maken. Ik vlieg al 40 jaar minimaal 4 x per jaar. Nog nooit zoiets dramatisch meegemaakt

  • Algemeen 1
op 13 juni 2019 bestemming: Italië / Florence, reisperiode: juni 2018

Daags voor vertrek uitstel door staking piloten, geen contact met de maatschappij te krijgen, niet telefonisch of via mail. Uiteindelijk met andere maatschappij gevlogen. Onkosten vergoeding moet via mail aangevraagd worden, krijgen geen reactie hierop.
Jammer kan geen lager cijfer dan een 1 geven.
Oplichters zijn het.

  • Algemeen 1
op 30 mei 2019 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: mei 2019

Door onderbezetting bij boarding 50 minuten vertaging. Daarna moest vliegtuig uitwijken wegens doorgeschoten vliegtuig op Alicante. Zonder enige informatie of instructie hele vliegtuig gelost op Barcelona. Na 5,5 uur wachten kwamen er eindelijk bussen die ons naar Alicante moesten rijden. 500+ km. Eenmaal bij de bus duurde het nog ruim 1 uur voordat de bus vertrok. Een grote chaos en besluiteloos met volledig ontbrekende informatievoorziening.

  • Algemeen 2
op 28 mei 2019 bestemming: Italië, reisperiode: juni 2019

Na het reserveren en betalen geen tickets ontvangen, reageren nog steeds niet op mails en tijdens een (duur) telefoongesprek wordt je gewoon opgehangen.

  • Algemeen 1
op 28 mei 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2019

Voor de douane normale tijd vertrekken. Na de douane 2,5 uur vertraging. Is 8n totaal opgelopen tot 13 uur zonder geloofwäardige uitleg. Hebben 10 problemen gehoord. Vueling laat zn gezicht niet zien. Moet wel zeggen dat onze klachten snel uitbetaald zijn

  • Algemeen 3
op 28 mei 2019 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: mei 2019

Geboekt bij Tui, vlucht werd uitbesteed aan Vueling. Heen en terug op tijd vertrokken en aangekomen.
Heel weinig beenruimte, zeer oncomfortabel. Maar het meeste heb ik mezelf gestoord aan de bemanning. Bij binnenkomst werd er niet gegroet, laat staan geholpen met het vinden van je plek. Personeel was vooral druk met onderonsjes met elkaar, aandacht voor passagiers was er totaal niet. Geen vueling meer voor ons.

  • Algemeen 3
op 27 mei 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2019

Ik moet dit gewoon even kwijt. Vanwege terminale ziekte van mijn moeder hebben wij met vier zussen onze trip naar Barcelona moeten cancellen. Vueling zegt we kunnen eventueel een voucher aanbieden om binnen 6 maanden alsnog te gaan. Prima! Wij overleggen allerlei gewenste verklaringen van de huisarts en dat mijn moeder daadwerkelijk mijn moeder is. Vervolgens krijgen we steeds nieuwe wensen van Vueling. Ze eisen vertaling van alle documenten die we sturen en op hetzelfde moment zeggen ze ook dat ze de documenten niet kunnen openen. Echt bizar hoe Vueling ons aan het lijntje houdt. Nooit meer boeken bij deze maatschappij.

  • Algemeen 1
op 22 mei 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2019

Zowel de heen- als de terugreis zonder reden een dag vervroegd. Tickets geannuleerd en nu maar hopen op geld terug....

  • Algemeen 1
op 17 mei 2019 bestemming: België / Zolder, reisperiode: juni 2018

Weken op voorhand een vlucht geboekt voor mijn zoon van Barcelona naar Brussel. Duur ticket betaald om hem vrijdagavond thuis te krijgen. Ik kon hem niet op voorhand inchecken tenzij ik een stoel nam van 20 €. Maar geen probleem volgens de website. Hij zou kosteloos kunnen inchecken op de luchthaven. Bij aankomst op de luchthaven ruim op voorhand kreeg hij te horen dat de vlucht overboekt was en dat hij geen stoel had. Heel veel stress en op het laatste nippertje kon hij toch mee na hele discussie. NOOIT MEER VUELING

  • Algemeen 1
op 13 mei 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2018

Op de heen reis 1 uur vertraging gehad zonder reden. Vlucht ging in de ochtend en hadden zin in wat eten, alles was op, ze hadden niks geen eten meer. Ik zat redelijk achterin het vliegtuig en mensen voorin hadden wel eten. Op de terug reis ook 1 uur vertraging zonder reden... Eerste keer gevlogen met Vueling en nooit meer. Slechte maatschappij..

  • Algemeen 2
op 13 mei 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2018

Wat een dramatische reis. Op de heenweg 6,5 uur vertraging. En nu weer op de terugweg. De schuld ligt natuurlijk niet bij hen...

  • Algemeen 1
op 12 mei 2019 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: mei 2018

Super slecht daar er door een staking inFrankrijk niet kon worden gevlogen, maar VUELING heeft grote fouten gemaakt daar er geen enkele informatie werd gegeven aan hun klanten maar je kreeg dan wel een bonnetje om te eten van 12,- euro dat is een broodje en een flesje water en verder om half 12 in de avond op eens een berichte op internet dat de terug vlucht was geannuleerd, Vueling heeft helemaal niets gedaan voor hun klanten dus genoodzaakt om de hele nacht op de luchthaven te blijven.
Wij zullen nooit mmer vliegen met deze maatschappij en deze ook niet aanbevelen aan andere mensen vandaar nog maar een 2tje en misschien wel een 1.

  • Algemeen 2
op 10 mei 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: mei 2019

De vlucht werd geannuleerd, dit werd niet van te voren gemeld. We kwamen er pas achter op Schiphol en er werd ook geen reden gegeven voor de annulering. De volgende vlucht zou een dag laster gaan ook van Schiphol maar via Barcelona naar Rome en zouden we de hele dag kwijt zijn. Uiteindelijk via KLM nog dezelfde kun vliegen naar Rome. Nu hopen dat we het geld terug krijgen maar aan sommige andere reacties te lezen zijn we er bang voor.

  • Algemeen 1
op 7 mei 2019 bestemming: Spanje / Allicante, reisperiode: oktober 2018

Met 5 personen naar Allicante gevlogen; heenreis prima. Terugreis een drama!
Enorme vertraging, we kregen officieel te horen dat we € 400 pp terug zouden ontvangen vanwege de overlast. Nou.....vergeet het maar!
De hele benodigde papierwinkel ingevuld met alle bewijsstukken erbij, maar tot op heden niets meer gehoord. Vueling reageert niet meer!
Over klantvriendelijk gesproken!

  • Algemeen 1
op 7 mei 2019 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: april 2019

Super slechte service. Zonder ons in te lichten bleven alle koffers van het vliegtuig op Schiphol staan ivm te zwaar beladen. Ook 50 passagiers moesten achter blijven in Amsterdam. Na heel veel moeite, frustraties en onzekerheid kregen we 5 dagen later onze koffer terug op de dag dat we weer naar huis gingen. Vueling was al die tijd onbereikbaar.

  • Algemeen 1
op 3 april 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: maart 2019

Van Alicante naar Amsterdam ik had wat slechte reviews gelezen dus was voorbereid maar moet zeggen het was een prettige reis, een nieuw vliegtuig en de bemanning was zeer vriendelijk geen enkel probleem om volgende keer weer te reizen met Vueling

  • Algemeen 7
op 28 maart 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: maart 2019

Waardelize mastschappij. Inmiddels 1 uur vertragibg zonder opgave van reden

  • Algemeen 1
op 26 maart 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: maart 2018

Wat een ontzettend slechte maatschappij. 1 keer mee gevlogen en nooit meer. heen weg 2 uur vertraging (zonder reden?) op de terugweg 2 uur en 45 minuten vertraging (slechte weersomstandigheden) vluchten voor en na ons naar Amsterdam konden wel vertrekken. Volgende keer lekker KLM.

  • Algemeen 1
op 25 maart 2019 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: maart 2019

Ik vlieg heel vaak met goedkope maatschappijen, het was de eerste en laatste keer met vueling. zonder enige informatie vertraagd de vlucht, daarna worden we met bussen naar een geparkeerd vliegtuig gebracht waar we vervolgens nog ruim 5 kwartier in hebben zitten wachten voordat we mochten vertrekken. een half bekertje water konden we krijgen.... eindelijk in de lucht duurt het 2 uur voordat je eindelijk je drinken en een snack kan bestellen... je raad het al alle voorraad was op. wat een ellendige vlucht 5 uur in een vliegtuig op een bekertje water. No

  • Algemeen 1
op 17 maart 2019 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: januari 2019

Reis werd zonder opgave van reden gecanceld. Er werd medegedeeld dat er een compensatie ter waardevan €250,00 ons uitgekeerd zou worden.
Na heel veel mailverkeer met vueling krijgen we €0,0. Dus hierbij een dikke onvoldoende voor deze vliegmaatschappij

  • Algemeen 1
op 3 maart 2019 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: februari 2019

We hadden alleen handbagage meegenomen voor een stedentrip Lissabon, omdat we dan meteen bij terugkomst de late trein nog zouden kunnen halen. Op de terugvlucht moest onze handbagage in het ruim, wat ons dwingend meegedeeld werd. Op mijn opmerking dat er belangrijke medicatie in zat en dat ik mijn handbagage (een zeer klein koffertje) persé bij mevwilde houden werd het gewoon uit mijn handen gegraaid. In het vliegtuig bleek dat bijna alle bagage bakken leeg waren! Verschillende passagiers waren verbolgen over het feit en de wijze waarop meegedeeld werd dat alles in het ruim moest. Wij misten ook nog eens onze trein, waardoor we midden in de nacht thuis kwamen. Voor ons geen Vueling weer!

  • Algemeen 4
op 1 maart 2019 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: maart 2019

Vueglin is een slechte maatschappij.
Denkt niet mee en is puur uit op winstbejag.
Ik koop en ticket voor 49 euro. Per ongeluk spelfout in de naam. Moet 60 euro betalen om de naam te veranderen.
Waardeloze lui

  • Algemeen 1
op 26 februari 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: februari 2018

Keurig op tijd! Goede communicatie vanuit de cockpit (op zijn beste Engels ;))

  • Algemeen 10
op 24 februari 2019 bestemming: , reisperiode: februari 2019

Was super niks te klagen goede vlucht heen en terug

  • Algemeen 10
op 22 februari 2019 bestemming: Engeland, reisperiode: mei 2019

Maanden tevoren vlucht geboekt; toen we (ook ver tevoren)wilden omboeken bleek dat dit duurder was dan een compleet nieuw ticket...pure diefstal:wees gewaarschuwd!

  • Algemeen 1
op 10 februari 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: februari 2019

Alles prima in orde. Beide vluchten op tijd, zelfs sneller dan gepland. Modern, schoon toestel. Vriendelijk personeel. Engels was niet vlekkeloos maar prima te verstaan.

  • Algemeen 10
op 7 februari 2019 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: januari 2019

In eerste instantie 1 uur vertraging, daarna nog een uur extra, maar plotsklaps is de vlucht geannuleerd, zonder opgave van reden.
Er werden op korte termijn geen alternatieven geboden, dus weer huiswaarts gekeerd. weekendje Wenen naar de .....
maar erger nog geen vergoeding te krijgen omdat men zogenaamd vanwege extreem weer moesten annuleren. terwijl dit de enige vlucht was op die dag die vanwege slecht weer niet vloog. Er zouden zijwinden zijn, maar volgens KNMI was er niks aan de hand.
Schandalige afhandeling. zo kan iedere maatschappij rijk worden over de rug van anderen.
Zo te lezen aan andere reviews staat deze maatschappij erom bekent. Probeer Vueling te omzeilen, beter iets meer betalen dan een vakantie of weekendje verknalt

  • Algemeen 1
op 6 februari 2019 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: november 2018

Nooit meer Vueling!
Ze laten je gewoon staan ( 7 pers ) bij 2 min te laat. Geen service en onaardig personeel.

  • Algemeen 1
  • 1
  • 2
  • Volgende