Schrijf een ervaring over Vueling en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Vueling

6,4
op basis van 201 reviews

2 consumenten awards

KLM won in 2017 de Reisgraag award
Lees meer
6,0
op basis van 54 reviews
Lees meer

Pagina 1 van 12 met 113 resultaten

op 5 juli 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2019

Vertraging 2,5uur vanaf Ibiza, waarvan 1 uur in snikheet toestel na 20 minuten wachten op transportbus. In toestel gaf niemand uitleg over hoe of wat, niet de piloten nog de stewardessen. Dramatisch gedrag! Vervolgens ook nog eens landen op de Polderbaan , 25 minuten taxiŽn . Al met al rot reis en never nooit meer Vueling!

  • Algemeen 2
op 30 juni 2019 bestemming: Spanje / MŠlaga, reisperiode: juni 2019

1,5 uur vertraging stond er bij aankomst, later nogmaals gekeken; 1 uur en 3/4 kwartier vertraging. Nog later weg dachten wij, dan drinken we nog wat!
Echter nergens vermeld dat de vlucht uiteindelijk geen vertraging had en de normale tijd vloog... vlucht gemist! Niemand neemt verantwoordelijkheid, wijzen elkaar aan! 700 euro armer! Veuling; nooooooooit meer!

  • Algemeen 1




op 29 juni 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2018

Heen en terug naar Barcelona geboekt op rij 1. Er extra voor betaald. Zowel heen als terug werden onze stoelen ingepikt door personeel van Vueling. In beide gevallen een gezagvoerder van die club. Die hebben blijkbaar voorrang boven betalende passagiers. Een grof schandaal!!! Ze laten je extra betalen voor een stoel en dan wordt je zonder enige compensatie tot twee keer toe op een andere stoel gezet omdat het personeel van die club voorrang heeft op betalende passagiers. Een enorme bananen-club. Super schandalige behandeling!!!!

  • Algemeen 1
op 21 juni 2019 bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2019

Geen reis gehad, de hele dag op 't vliegveld met ellende! met 2 hondjes van Brussel naar Barcelona gevlogen, de terugvlucht moest ik er 1 achter laten, ze hadden in Brussel een fout gemaakt en daar moesten mij jonge puppy is van 3 en 4 maanden maar voor boeten, ze waren immer geen echt broertje en zusje, 1 achter gelaten bij mijn dochter, stel je voor ik had in een hotel gezeten. Eenmaal bij 't vliegtuig hadden ze mijn plek weg gegeven. De hele dag op 't vliegveld met claims, koffer en ellende. Nog steeds niets o er mijn claim gehoord 😠

  • Algemeen 1
op 17 juni 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2019

Vlucht gecanceld op vliegveld. Nooit reden gekregen, geen vervangende vlucht gekregen dus reis moeten cancelen, niks aan vergoeding gekregen zelfs niet de ticket prijs en al 10 keer aan de lijn gehangen met mensen die amper Nederlands of Engels kunnen. Letterlijk bedrog. Nu rechtzaak aanspannen.

  • Algemeen 1
op 17 juni 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2019

3 tickets gekocht voor Ä450 , naam verkeerd geschreven : Ä672 boete !!!!
Bij terugvlucht in Barcelona een grote chaos bij Vueling : geen personeel aanwezig , huilende mensen kortom een drama. Vliegtuig vies , geen mensen om vliegtuig schoon te maken. Ik vlieg al 40 jaar minimaal 4 x per jaar. Nog nooit zoiets dramatisch meegemaakt

  • Algemeen 1
op 13 juni 2019 bestemming: ItaliŽ / Florence, reisperiode: juni 2018

Daags voor vertrek uitstel door staking piloten, geen contact met de maatschappij te krijgen, niet telefonisch of via mail. Uiteindelijk met andere maatschappij gevlogen. Onkosten vergoeding moet via mail aangevraagd worden, krijgen geen reactie hierop.
Jammer kan geen lager cijfer dan een 1 geven.
Oplichters zijn het.

  • Algemeen 1
op 30 mei 2019 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: mei 2019

Door onderbezetting bij boarding 50 minuten vertaging. Daarna moest vliegtuig uitwijken wegens doorgeschoten vliegtuig op Alicante. Zonder enige informatie of instructie hele vliegtuig gelost op Barcelona. Na 5,5 uur wachten kwamen er eindelijk bussen die ons naar Alicante moesten rijden. 500+ km. Eenmaal bij de bus duurde het nog ruim 1 uur voordat de bus vertrok. Een grote chaos en besluiteloos met volledig ontbrekende informatievoorziening.

  • Algemeen 2
op 28 mei 2019 bestemming: ItaliŽ, reisperiode: juni 2019

Na het reserveren en betalen geen tickets ontvangen, reageren nog steeds niet op mails en tijdens een (duur) telefoongesprek wordt je gewoon opgehangen.

  • Algemeen 1
op 28 mei 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2019

Voor de douane normale tijd vertrekken. Na de douane 2,5 uur vertraging. Is 8n totaal opgelopen tot 13 uur zonder geloofwšardige uitleg. Hebben 10 problemen gehoord. Vueling laat zn gezicht niet zien. Moet wel zeggen dat onze klachten snel uitbetaald zijn

  • Algemeen 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Volgende