Schrijf een review

Reviews over Vueling

Url:

Type reizen: luchtvaartmaatschappij
Aeropuerto de Barajas, 28042 Madrid NL

Logo van Vueling

Pagina 2 van 3 met 238 resultaten

op 21 december 2019 bestemming: Nederland / Barcelona, reisperiode: december 2019

Ik ga nooit meer Vueling reizen. Ik ben vanauit Madrid gevlogen naar Barcelona. Ze waren al een uur te laat. Bij aankomst op Barcelona, was mijn koffer kwijt. Nooit meer met VUELING reizen

  • Algemeen 1
op 1 december 2019 bestemming: , reisperiode: december 2019

Vreselijke maatschappij, kan niet eens pinnen in t vliegtuig. Ging kapot van de honger. Vlieg nooit meer met vueling.

  • Algemeen 1




op 18 november 2019 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: november 2019

Hallo bij het inchecken bleek dat ik een foutje gemaakt met de naam en dat kon enkel worden veranderd als ik 145 euro betaalde dat vind ik schandalig want het was in minder dan twee minuten gebeurd zelfs de de geen die het moest veranderen sprak er schande van en zei dat ik beter met transavia kon vliegen daar werd het over gezet voor niks iedereen kan een foutje maken dus voor mij geen reis meer met veuling en ik ben niet de enige die dat zegt je hoort het om je heen niets anders ik hoop dat jullie hier iets aan gaan doen en dat ik hier over nog een email terug krijg bij voorbaat bedankt peter

  • Algemeen 5
op 12 november 2019 bestemming: Nederland, reisperiode: oktober 2019

Ik vloog van barcelona terug naar nederland. Mijn vlucht was op het allerlaatste moment geannuleerd door de stakende catalanen. Op het vliegveld beloofde ze mijj dat ik tot 150 euro aan gemaakte kosten kon declareren. Hotel kosten en voor consumptie. Hotel kosten had ik niet gemaakt aangezien er geen vervoer reed tot midden in de nacht en ik als meisje zijnde alleen gestrand was. Hierdoor besloot ik de nacht maar op vliegveld door te brengen. Mijn vlucht werdt verplaatst naar 4 dagen later. Besloten om een eerdere vlucht te nemen door dat ik geen vrij meer kon krijgen van mijn werk. Gelukkig een dag later thuis aangekomen en mijn kosten per email gedeclareerd. Deze werdt niet geaccepteerd aangezien hun volgens de regels hebben gehandeld.

Wat ik vooral vervelend vind is dat ik daar aan me lot ben overgelaten op het vliegveld. Ze hebben geen overnachting of vervoer geregeld. Het enige wat ik te horen kreeg was je krijg een nieuwe vlucht toegewezen en 150 euro per passagier kan je kosten declareren.
EN ZELFS DAT WAS EEN LEUGEN.
Erg jammer want ik zal nooit meer met vueling vliegen!

  • Algemeen 1
op 9 november 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: november 2019

Ik geef dit omdat ik het zeer onvriendelijk personeel vond op de luchthavens. Zowel in Nederland als in Spanje.Mijn volledige naam stond niet op de ticket alleen mijn voorletters. Werd op een zeer onvriendelijke wijze verteld dat ik dat moest veranderen. Dat kon tegen een betaling. Nou ja dan maar iets betalen je wilt toch met vakantie. Aangekomen bij het loket kreeg ik te horen dat de prijs 241.00 € was. Ik schrok me rot. Ja het was niet anders. En dat voor het in typen van je naam na een discussie ging de medewerker kijken wat ie voor mij kon betekenen. Nu komt het allerergste. Hij heeft het veranderd voor de heen en terug reis. En ik hoefde niks te betalen. Heel blij en fijn dat hij dit gedaan had. Maar het kan dus ook zonder die kosten dat vind ik het meest schandalige van alles. Ik voel me nog steeds ontzettend afgezet. En het idee hoeveel mensen misschien wel betalen.

  • Algemeen 2
op 7 november 2019 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: oktober 2019

Ik vind de ervaring met Vueling eigenlijk goed. Ik was juist heel erg bang dat het niks zou worden met deze airline omdat ik zoveel slechte verhalen had gelezen. Maar het viel me eigenlijk wel mee.
De heenreis ging perfect met aardig personeel aan boord.
De terug reishelaas wat minder, veel vertraging en nogal onaardige stewardessen.

  • Algemeen 9
op 25 oktober 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: oktober 2019

Handbagage moest bij het boarden toch worden ingecheckt. We waren met zijn 6e dus 6 trollies bij de bagage. Bij het terugkrijgen waren 2 koffers kapot, en was het duidelijk dat alle trollies geopend waren. Ook waren en spullen zoals boxjes weg. De inhoudt van de trollies was overhoop en de ritsen waren kapot.

  • Algemeen 1
op 25 oktober 2019 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: oktober 2019

Aangekomen op Schiphol bij balie bleek dat niet voornaam vermeld stond op reservering maar voorletter.
Moest naar servicebalie om dit te laten veranderen 2 minuten werk kosten € 148,00
Had geboekt via mijn account en vroeg hoe als dat kon omdat op retour ticket wel volledige voornaam stond.
Kreeg te horen dat ik mijn naam in account moest aanpassen omdat bij naam alleen voorletter staat en gebruikersnaam wel de volledige voornaam. Heb baliemedewerker medewerkster gevraagd als zij dit konden aanpassen voor mij maar konden dit niet, verdere discussie hierover was niet mogelijk en moest maar contact opnemen met klantenservice.
In Spanje dit geprobeerd te doen maar dat is een onmogelijke opgave want als je vraagt om Engelse taal dan krijg je iemand aan de lijn welke nagenoeg gern Engels (wil) spreken en zegt je niet te begrijpen. Een Spaanse vriendin laten bellen en dan spreken de Spanjaarden ineens geen Spaans meer en zeggen haar niet te begrijpen en flikkeren letterlijk de hoorn erop.
De vraag was vind Veuling dit zelf wel reëel om zo om te gaan met haar vaste klanten welke zeker 2x per jaar met hun vliegen en hoe kun je de account naam veranderen welke zelfs een professioneel persoon niet kan wijzigen.
Als antwoord op de gestuurde mail nasr de klantenservice van Veuling kwam na 2 weken bericht dat Veuling aan haar Algemene Voorwaarden had voldaan en de Accountnaam niet gewijzigd kon worden.
Voor ons genoeg redenen om afscheid te nemen van dit zeeeeeer klantvriendelijke bedrijf

  • Algemeen 1
op 16 oktober 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2019

Verschrikkelijk personeel aan de balie voor het vliegtuig en in het vliegtuig. Spreek je geen of slecht Spaans denk maar niet dat ze het in het Engels proberen. Bagage mee eerst allle Spaanse mensen koffer mee als handbagage zodra die vol is alle andere. Walgelijk bedrijf.

  • Algemeen 1
op 16 oktober 2019 bestemming: Spanje / Lloret de Mar, reisperiode: juli 2019

Mijn vlucht werd verplaatst naar de volgende dag, waardoor ik gedwongen een dag langer in Spanje zat. Ik kreeg 250 euro compensatie terug, maar hiervoor moest ik tientallen mailtjes sturen. Ik kreeg alleen mailtjes terug met spelfouten, vragen over informatie die ik al had gegeven en ze wouden zelfs al mijn afschriften zien om te kijken of ik het geld nog niet had ontvangen.. Dat kunnen zij zelf als het goed is ook zien dus ik denk dat zij hun zaken niet helemaal op orde hebben.

  • Algemeen 2
op 8 oktober 2019 bestemming: , reisperiode: oktober 2018

Bij het boeken van een stoel bleken de data versprongen te zijn. 130 euro moeten betalen om dit recht te zetten. daarbij nog afgeblaft door het personeel. Hoop het geld nog terug te krijgen maar ik vrees het ergste...

  • Algemeen 1
op 4 oktober 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: oktober 2019

Geweigerd bij de gate, 10 maanden na de boeking, vanwege een minieme fout in de voornaam. Behandeld alsof we de laagste soort honden waren. Afgeblaft. “Gaat u weg, regel het maar bij de balie!”
Balie zegt: “bel de klantenservice.”
Klantenservice gebeld: blaffen alleen maar, laten je niet uitpraten. “U moet naar de balie!” Gooiden de hoorn er zelfs op, toen ik vroeg of ik alstublieft mocht uitpraten.
Naar de balie: “nee meneer, u moet de klantenservice bellen.”
Weer de klantenservice: na een half uur mocht ik m´n verhaal uitleggen. De dame verontschuldigde zich dat ze inderdaad voor zoń walgelijk bedrijf werkt. Heb haar aangeraden een andere baan te zoeken, ver weg van deze criminele organisatie.

Nooit meer Vueling, echt een domme fout geweest. Dat tuig heeft ons een mooi weekend afgenomen en dat kost me in totaal 650 euro. Wat mij betreft worden ze ons land uitgeflikkerd.

  • Algemeen 1
op 3 oktober 2019 bestemming: Spanje / Mallorca, reisperiode: september 2019

Wij gingen vliegen met Vueling maar mijn zwager die een herseninfarct heeft gehad had ik per ongeluk een letter verkeerd in zijn voornaam gezet daardoor werd hij bij de gate geweigerd en of ik dan alleen zonder hem wilde vliegen en hem op Schiphol laten staan zijn ze gek of zo kon alleen mee vliegen als ik zijn eigen stoel nog een keer kocht 542€ voor een stoel die we al betaald hadden alleen voornaam veranderen en klaar en alleen contant betalen geen creditcard nix stelletje dieven zijn het.

  • Algemeen 1
op 16 september 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2019

Vueling biedt je een huurauto aan. De bevestiging geeft aan dat een creditcard met dekking nodig is. Bij afhalen auto plots 2 creditcards nodig. Geen auto, geld terug. Oplichting!

  • Algemeen 2
op 12 september 2019 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: september 2019

Crew was na een vertraging van 1,5 nog meer tijd aan het rekken om
Uiteindelijk over de uren te gaan en ons doodleuk weer uit het vliegtuig te laten stappen. Nieuwe vlucht 7 uur later! Extreem klantonvriendelijk! We kregen een snack ter vergoeding i.p.v. een fatsoenlijke maaltijd. Ook klantonvriendelijk. Vueling is duidelijk niet bezig met de klant en snap de gevolgen van dit soort acties niet. Nooit geen Vueling meer!

  • Algemeen 1
op 10 september 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: september 2019

Je boekt timeflex.5 euro meer dan optima en vervolgens heb je geen ruimbagage meer.....die moet je apart bij boeken....tjing tjing kassa 50 euro extra.voor 5 euro minder met optima tarief heb je 25 kg ruimbagage.
priority checkin?vergeet het.bestaat niet bij level/vueling in lissabon.

  • Algemeen 5
op 10 september 2019 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: september 2019

Als je wil inchecken hebben ze de site zo ingericht dat je alleen maar stoelen kan boeken waarvoor je moet betalen. Wil je niet betalen kan dit niet via de site en moet je inchecken op de luchthaven en dat kost ook geld.
Dit is gewoonweg misleiding en oplichting. Dat vliegmaatschappijen er alles aan doen om extra inkomsten te genereren kan ik leven maar ik moet wel gewoon kunnen vliegen voor de prijs die ik betaald heb. Dit gaat dus niet bij vueling en dat is dus misleiding.

Bah. Ik ga dus niet meer met vueling. Bij Ryanair hebben ze er ook een handje van maar daar gebeurt het tenminste nog op een open en eerlijke manier. Daar weet je wat je koopt en als je de regels volgt dan is de prijs die je betaald hebt ook de prijs waarvoor je vliegt.

  • Algemeen 1
op 7 september 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: september 2019

Zeer moeizaam online en op het vliegveld. Website totaal niet gebruiks vriendelijk en niet goed te bereiken op de telefoon

  • Algemeen 1
op 31 augustus 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2019

NOOIT MEER MET VUELING! Na claim i.v.m. vertraging (bijna 5 1/2 uur) gooien ze het op de uitzonderingen ("overmacht/druk vliegverkeer") terwijl er achtereenvolgens 2 vliegtuigen waren met technische problemen. Klacht en claim ingediend bij AESA.

  • Algemeen 1
op 26 augustus 2019 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juli 2019

1 ster is nog teveel voor de belabberde service van Vueling. Vreselijk bedrijf.

Ik vloog vorige week vanaf Barcelona naar Lissabon, na inchecken/instappen kregen we te horen dat een motor defect was van het vliegtuig. Kan gebeuren, dus werden we in een bus gezet naar een ander vliegtuig.

Na een half uur wachten met de deuren van de oncomfortabele bus nog dicht, werden we ineens naar arrivals gereden en daar zonder enige informatie gedropt. Niemand had enig idee tot we op de borden zagen dat de vlucht gecanceld was. Na een uur ronddwalen bij de baggage pickup en slecht communicerend (Vueling) personeel van de lost & founds, eindelijk op eigen houtje bij een check-in balie van Vueling terecht gekomen. Inmiddels al 4 uur verstreken.

Na ongeveer 2 uur in de rij en een klachtenformulier verder, eindelijk een mogelijkheid voor een nieuwe vlucht naar Lissabon (via Ibiza) en hotel. De bus zou om half 2 vertrekken en ik kon om 7 uur 's ochtends het vliegtuig pakken.

Na enig onderzoek bleek het hotel op ruim een uur rijden van het airport te zijn en na een uur wachten nog steeds geen bus. Wederom weer verhaal halen bij het Vueling kantoor. Bus was defect. Top. Eerstvolgende bus zou om half 3 vertrekken, wat zou betekenen dat ik een uurtje in het hotel kon zijn en daarna direct weer terug zou moeten. Gezien de al ongelooflijk slechte betrouwbaarheid, dit toch maar niet gedaan en met een coupon van €12,50 gedineerd (is bij de airport ter waarde een bakje sla met een flesje drinken) om vervolgens een paar uur op de harde vloer van de airport te slapen.

Een paar uur en een stijve rug verder eindelijk het vliegtuig naar Ibiza, om daar over te stappen naar Lissabon, eindelijk aangekomen..... ZONDER BAGGAGE.

Wederom weer in de rij om aan te geven dat het kwijt was waarna de vrouw mij even duidelijk maakte dat zulke transfers altijd te kort zijn voor baggage transfers. SLIM Vueling! Dus ik moest nieuwe kleding etc. aanschaffen gezien ze geen idee hadden waar mijn baggage was. Na 2 nachten slapen eindelijk mijn baggage terug.

Nu probeer ik een claim in te dienen voor de vertraging en de genoodzaakte aanschaf van kleding etc. maar ze zijn onaardig, kappen alles af en no way dat ik überhaupt iets vergoed ga krijgen. In mails zeggen ze ten onrechte dat ze aan de voorwaarden hebben voldaan, maar dat ik in geen van de gevallen goed gegaan.

De frustratie zit hoog, een vlucht van ruim 19 uur in plaats van 1, en daarbij ongelooflijk slechte klantenservice heeft mijn vakantie erg verpest. Ik behoed jullie graag voor deze nare maarschappij, boek ergens anders als je een leuke vakantie wilt hebben.

- Guido

  • Algemeen 1
op 19 augustus 2019 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: augustus 2019

4e keer met Vueling, goede prijs, ruimere stoelen dan Transavia, keurig op tijd en geen probleem om van stoel te wisselen. Kosteloos

  • Algemeen 10
op 1 augustus 2019 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juli 2018

Zeer slechte maatschappij, chagrijnig personeel, website moeilijk en vaak storing, klantenservice niet te bereiken, en als kers op de taart, koffer kwijt, ik vlieg nooit meer met Vueling

  • Algemeen 3
op 29 juli 2019 bestemming: , reisperiode: juli 2019

Vragen 400 per persoon omdat alleen de voorletters is gebruikt i.p.v. volledige voornaam , sta je met 6 personen aan de balie. En terugweg nog niet geregeld

  • Algemeen 1
op 27 juli 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2019

Ik vlieg nooit meer met Vueling! We hadden een reis met meerdere bestemmingen geboekt: Amsterdam - Barcelona - Ibiza - Amsterdam. In totaal een vakantie van 18 dagen. De eerste vlucht naar Barcelona werd 4 uur voor vertrek gecancelled. We kregen een nieuwe vlucht voor de volgende dag in de avond waardoor we dus 1 dag minder in Barcelona hadden, plus een hotelovernachting moesten betalen waar we geen gebruik van konden maken en kaartjes voor de Sagrada Familia voor die dag konden we weggooien, want de datum kon niet meer gewijzigd worden.

Daarna vlogen we naar Ibiza, gelukkig weinig problemen behalve een kleine vertraging van minder dan een uur.

Toen het tijd werd om terug te vliegen naar Amsterdam, was er op die dag de grote storing op Schiphol. Desondanks laat Vueling ons 2x boarden, 1 x tot in het vliegtuig en weer terug naar de gate en 1 x na controle boarding passes, lieten ze ons in een warme bus staan die ons zgn naar het vliegtuig zou rijden. Ondertussen was iedereen al vermoeid van het wachten en handbagage elke keer 3 trappen omlaag en omhoog sjouwen.

We zouden om 16.00 uur vliegen en kregen pas na 21.00 uur te horen dat de vlucht gecancelled werd. Besef dat we voor 21.00 uur helemaal geen info kregen over de vertraging of de reden hiervan. Daarna nog bijna een uur in de rij gestaan voor omboeken vluchten en tijdelijk verblijf regelen. Wij hebben nog 2 nachten op Ibiza moeten verblijven en daarna een vlucht terug naar Amsterdam via Rome met een overstap van 10+ uur. De vlucht vanaf Ibiza naar Rome was gepland om 7 uur 's ochtends, uiteindelijk pas boarden om 8 uur.. wij zaten al braaf bij de gate om 6.10 uur, want je moet ook 40 min voor vertrek bij de gate aanwezig zijn. Uiteindelijk pas rond half 9 echt vertrokken.

De vlucht van Rome naar Amsterdam was weer drama, bijna 2 uren vertraging. De communicatie met het personeel was tijdens alle vluchten slecht, ze weten niks en zijn ook niet erg behulpzaam. Zelfs een glimlach kon er niet vanaf, laat staan een normale groet tijdens het instappen en verlaten van het vliegtuig.

Hecht je waarde aan je tijd en respectvol behandeld worden als klant, kies dan zeker niet voor Vueling, want dit bedrijf kost je tijd en je houd er een naar gevoel aan over. Goedkoop is in dit geval zeker duurkoop als ik kijk naar alle extra kosten die ik gemaakt heb. Voor mij was het de eerste keer met Vueling, maar zeker ook de laatste keer.

  • Algemeen 1
op 22 juli 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: juli 2019

Geen plek voor bagage in de vliegtuigen mijn trolley (met eten, drinken, vest ed) moest zonder enig overleg het ruim in. Gevraagd of dat anders kon omdat ik op schiphol maar weinig tijd zou hebben om de laatste trein te kunnen halen. Iedereen gaf een ander antwoord en waren zeer klantonvriendelijk. Daarna 45 minuten in het vliegtuig moeten wachten (vertraging) om nog steeds onduidelijke reden. Slechtste maatschappij waar ik ooit mee heb gevlogen.

  • Algemeen 1
op 5 juli 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2019

Vertraging 2,5uur vanaf Ibiza, waarvan 1 uur in snikheet toestel na 20 minuten wachten op transportbus. In toestel gaf niemand uitleg over hoe of wat, niet de piloten nog de stewardessen. Dramatisch gedrag! Vervolgens ook nog eens landen op de Polderbaan , 25 minuten taxiën . Al met al rot reis en never nooit meer Vueling!

  • Algemeen 2
op 30 juni 2019 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: juni 2019

1,5 uur vertraging stond er bij aankomst, later nogmaals gekeken; 1 uur en 3/4 kwartier vertraging. Nog later weg dachten wij, dan drinken we nog wat!
Echter nergens vermeld dat de vlucht uiteindelijk geen vertraging had en de normale tijd vloog... vlucht gemist! Niemand neemt verantwoordelijkheid, wijzen elkaar aan! 700 euro armer! Veuling; nooooooooit meer!

  • Algemeen 1
op 29 juni 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2018

Heen en terug naar Barcelona geboekt op rij 1. Er extra voor betaald. Zowel heen als terug werden onze stoelen ingepikt door personeel van Vueling. In beide gevallen een gezagvoerder van die club. Die hebben blijkbaar voorrang boven betalende passagiers. Een grof schandaal!!! Ze laten je extra betalen voor een stoel en dan wordt je zonder enige compensatie tot twee keer toe op een andere stoel gezet omdat het personeel van die club voorrang heeft op betalende passagiers. Een enorme bananen-club. Super schandalige behandeling!!!!

  • Algemeen 1
op 21 juni 2019 bestemming: Spanje, reisperiode: juni 2019

Geen reis gehad, de hele dag op 't vliegveld met ellende! met 2 hondjes van Brussel naar Barcelona gevlogen, de terugvlucht moest ik er 1 achter laten, ze hadden in Brussel een fout gemaakt en daar moesten mij jonge puppy is van 3 en 4 maanden maar voor boeten, ze waren immer geen echt broertje en zusje, 1 achter gelaten bij mijn dochter, stel je voor ik had in een hotel gezeten. Eenmaal bij 't vliegtuig hadden ze mijn plek weg gegeven. De hele dag op 't vliegveld met claims, koffer en ellende. Nog steeds niets o er mijn claim gehoord 😠

  • Algemeen 1
op 17 juni 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2019

Vlucht gecanceld op vliegveld. Nooit reden gekregen, geen vervangende vlucht gekregen dus reis moeten cancelen, niks aan vergoeding gekregen zelfs niet de ticket prijs en al 10 keer aan de lijn gehangen met mensen die amper Nederlands of Engels kunnen. Letterlijk bedrog. Nu rechtzaak aanspannen.

  • Algemeen 1
op 17 juni 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2019

3 tickets gekocht voor €450 , naam verkeerd geschreven : €672 boete !!!!
Bij terugvlucht in Barcelona een grote chaos bij Vueling : geen personeel aanwezig , huilende mensen kortom een drama. Vliegtuig vies , geen mensen om vliegtuig schoon te maken. Ik vlieg al 40 jaar minimaal 4 x per jaar. Nog nooit zoiets dramatisch meegemaakt

  • Algemeen 1
op 13 juni 2019 bestemming: Italië / Florence, reisperiode: juni 2018

Daags voor vertrek uitstel door staking piloten, geen contact met de maatschappij te krijgen, niet telefonisch of via mail. Uiteindelijk met andere maatschappij gevlogen. Onkosten vergoeding moet via mail aangevraagd worden, krijgen geen reactie hierop.
Jammer kan geen lager cijfer dan een 1 geven.
Oplichters zijn het.

  • Algemeen 1
op 30 mei 2019 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: mei 2019

Door onderbezetting bij boarding 50 minuten vertaging. Daarna moest vliegtuig uitwijken wegens doorgeschoten vliegtuig op Alicante. Zonder enige informatie of instructie hele vliegtuig gelost op Barcelona. Na 5,5 uur wachten kwamen er eindelijk bussen die ons naar Alicante moesten rijden. 500+ km. Eenmaal bij de bus duurde het nog ruim 1 uur voordat de bus vertrok. Een grote chaos en besluiteloos met volledig ontbrekende informatievoorziening.

  • Algemeen 2
op 28 mei 2019 bestemming: Italië, reisperiode: juni 2019

Na het reserveren en betalen geen tickets ontvangen, reageren nog steeds niet op mails en tijdens een (duur) telefoongesprek wordt je gewoon opgehangen.

  • Algemeen 1
op 28 mei 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2019

Voor de douane normale tijd vertrekken. Na de douane 2,5 uur vertraging. Is 8n totaal opgelopen tot 13 uur zonder geloofwäardige uitleg. Hebben 10 problemen gehoord. Vueling laat zn gezicht niet zien. Moet wel zeggen dat onze klachten snel uitbetaald zijn

  • Algemeen 3
op 28 mei 2019 bestemming: Spanje / Fuerteventura, reisperiode: mei 2019

Geboekt bij Tui, vlucht werd uitbesteed aan Vueling. Heen en terug op tijd vertrokken en aangekomen.
Heel weinig beenruimte, zeer oncomfortabel. Maar het meeste heb ik mezelf gestoord aan de bemanning. Bij binnenkomst werd er niet gegroet, laat staan geholpen met het vinden van je plek. Personeel was vooral druk met onderonsjes met elkaar, aandacht voor passagiers was er totaal niet. Geen vueling meer voor ons.

  • Algemeen 3
op 27 mei 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2019

Ik moet dit gewoon even kwijt. Vanwege terminale ziekte van mijn moeder hebben wij met vier zussen onze trip naar Barcelona moeten cancellen. Vueling zegt we kunnen eventueel een voucher aanbieden om binnen 6 maanden alsnog te gaan. Prima! Wij overleggen allerlei gewenste verklaringen van de huisarts en dat mijn moeder daadwerkelijk mijn moeder is. Vervolgens krijgen we steeds nieuwe wensen van Vueling. Ze eisen vertaling van alle documenten die we sturen en op hetzelfde moment zeggen ze ook dat ze de documenten niet kunnen openen. Echt bizar hoe Vueling ons aan het lijntje houdt. Nooit meer boeken bij deze maatschappij.

  • Algemeen 1
op 22 mei 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2019

Zowel de heen- als de terugreis zonder reden een dag vervroegd. Tickets geannuleerd en nu maar hopen op geld terug....

  • Algemeen 1
op 17 mei 2019 bestemming: België / Zolder, reisperiode: juni 2018

Weken op voorhand een vlucht geboekt voor mijn zoon van Barcelona naar Brussel. Duur ticket betaald om hem vrijdagavond thuis te krijgen. Ik kon hem niet op voorhand inchecken tenzij ik een stoel nam van 20 €. Maar geen probleem volgens de website. Hij zou kosteloos kunnen inchecken op de luchthaven. Bij aankomst op de luchthaven ruim op voorhand kreeg hij te horen dat de vlucht overboekt was en dat hij geen stoel had. Heel veel stress en op het laatste nippertje kon hij toch mee na hele discussie. NOOIT MEER VUELING

  • Algemeen 1
op 13 mei 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2018

Op de heen reis 1 uur vertraging gehad zonder reden. Vlucht ging in de ochtend en hadden zin in wat eten, alles was op, ze hadden niks geen eten meer. Ik zat redelijk achterin het vliegtuig en mensen voorin hadden wel eten. Op de terug reis ook 1 uur vertraging zonder reden... Eerste keer gevlogen met Vueling en nooit meer. Slechte maatschappij..

  • Algemeen 2
op 13 mei 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2018

Wat een dramatische reis. Op de heenweg 6,5 uur vertraging. En nu weer op de terugweg. De schuld ligt natuurlijk niet bij hen...

  • Algemeen 1
op 12 mei 2019 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: mei 2018

Super slecht daar er door een staking inFrankrijk niet kon worden gevlogen, maar VUELING heeft grote fouten gemaakt daar er geen enkele informatie werd gegeven aan hun klanten maar je kreeg dan wel een bonnetje om te eten van 12,- euro dat is een broodje en een flesje water en verder om half 12 in de avond op eens een berichte op internet dat de terug vlucht was geannuleerd, Vueling heeft helemaal niets gedaan voor hun klanten dus genoodzaakt om de hele nacht op de luchthaven te blijven.
Wij zullen nooit mmer vliegen met deze maatschappij en deze ook niet aanbevelen aan andere mensen vandaar nog maar een 2tje en misschien wel een 1.

  • Algemeen 2
op 10 mei 2019 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: mei 2019

De vlucht werd geannuleerd, dit werd niet van te voren gemeld. We kwamen er pas achter op Schiphol en er werd ook geen reden gegeven voor de annulering. De volgende vlucht zou een dag laster gaan ook van Schiphol maar via Barcelona naar Rome en zouden we de hele dag kwijt zijn. Uiteindelijk via KLM nog dezelfde kun vliegen naar Rome. Nu hopen dat we het geld terug krijgen maar aan sommige andere reacties te lezen zijn we er bang voor.

  • Algemeen 1
op 7 mei 2019 bestemming: Spanje / Allicante, reisperiode: oktober 2018

Met 5 personen naar Allicante gevlogen; heenreis prima. Terugreis een drama!
Enorme vertraging, we kregen officieel te horen dat we € 400 pp terug zouden ontvangen vanwege de overlast. Nou.....vergeet het maar!
De hele benodigde papierwinkel ingevuld met alle bewijsstukken erbij, maar tot op heden niets meer gehoord. Vueling reageert niet meer!
Over klantvriendelijk gesproken!

  • Algemeen 1
op 7 mei 2019 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: april 2019

Super slechte service. Zonder ons in te lichten bleven alle koffers van het vliegtuig op Schiphol staan ivm te zwaar beladen. Ook 50 passagiers moesten achter blijven in Amsterdam. Na heel veel moeite, frustraties en onzekerheid kregen we 5 dagen later onze koffer terug op de dag dat we weer naar huis gingen. Vueling was al die tijd onbereikbaar.

  • Algemeen 1
op 3 april 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: maart 2019

Van Alicante naar Amsterdam ik had wat slechte reviews gelezen dus was voorbereid maar moet zeggen het was een prettige reis, een nieuw vliegtuig en de bemanning was zeer vriendelijk geen enkel probleem om volgende keer weer te reizen met Vueling

  • Algemeen 7
op 28 maart 2019 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: maart 2019

Waardelize mastschappij. Inmiddels 1 uur vertragibg zonder opgave van reden

  • Algemeen 1
op 26 maart 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: maart 2018

Wat een ontzettend slechte maatschappij. 1 keer mee gevlogen en nooit meer. heen weg 2 uur vertraging (zonder reden?) op de terugweg 2 uur en 45 minuten vertraging (slechte weersomstandigheden) vluchten voor en na ons naar Amsterdam konden wel vertrekken. Volgende keer lekker KLM.

  • Algemeen 1
op 25 maart 2019 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: maart 2019

Ik vlieg heel vaak met goedkope maatschappijen, het was de eerste en laatste keer met vueling. zonder enige informatie vertraagd de vlucht, daarna worden we met bussen naar een geparkeerd vliegtuig gebracht waar we vervolgens nog ruim 5 kwartier in hebben zitten wachten voordat we mochten vertrekken. een half bekertje water konden we krijgen.... eindelijk in de lucht duurt het 2 uur voordat je eindelijk je drinken en een snack kan bestellen... je raad het al alle voorraad was op. wat een ellendige vlucht 5 uur in een vliegtuig op een bekertje water. No

  • Algemeen 1
op 17 maart 2019 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: januari 2019

Reis werd zonder opgave van reden gecanceld. Er werd medegedeeld dat er een compensatie ter waardevan €250,00 ons uitgekeerd zou worden.
Na heel veel mailverkeer met vueling krijgen we €0,0. Dus hierbij een dikke onvoldoende voor deze vliegmaatschappij

  • Algemeen 1
op 3 maart 2019 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: februari 2019

We hadden alleen handbagage meegenomen voor een stedentrip Lissabon, omdat we dan meteen bij terugkomst de late trein nog zouden kunnen halen. Op de terugvlucht moest onze handbagage in het ruim, wat ons dwingend meegedeeld werd. Op mijn opmerking dat er belangrijke medicatie in zat en dat ik mijn handbagage (een zeer klein koffertje) persé bij mevwilde houden werd het gewoon uit mijn handen gegraaid. In het vliegtuig bleek dat bijna alle bagage bakken leeg waren! Verschillende passagiers waren verbolgen over het feit en de wijze waarop meegedeeld werd dat alles in het ruim moest. Wij misten ook nog eens onze trein, waardoor we midden in de nacht thuis kwamen. Voor ons geen Vueling weer!

  • Algemeen 4
op 1 maart 2019 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: maart 2019

Vueglin is een slechte maatschappij.
Denkt niet mee en is puur uit op winstbejag.
Ik koop en ticket voor 49 euro. Per ongeluk spelfout in de naam. Moet 60 euro betalen om de naam te veranderen.
Waardeloze lui

  • Algemeen 1
op 26 februari 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: februari 2018

Keurig op tijd! Goede communicatie vanuit de cockpit (op zijn beste Engels ;))

  • Algemeen 10
op 24 februari 2019 bestemming: , reisperiode: februari 2019

Was super niks te klagen goede vlucht heen en terug

  • Algemeen 10
op 22 februari 2019 bestemming: Engeland, reisperiode: mei 2019

Maanden tevoren vlucht geboekt; toen we (ook ver tevoren)wilden omboeken bleek dat dit duurder was dan een compleet nieuw ticket...pure diefstal:wees gewaarschuwd!

  • Algemeen 1
op 10 februari 2019 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: februari 2019

Alles prima in orde. Beide vluchten op tijd, zelfs sneller dan gepland. Modern, schoon toestel. Vriendelijk personeel. Engels was niet vlekkeloos maar prima te verstaan.

  • Algemeen 10
op 7 februari 2019 bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: januari 2019

In eerste instantie 1 uur vertraging, daarna nog een uur extra, maar plotsklaps is de vlucht geannuleerd, zonder opgave van reden.
Er werden op korte termijn geen alternatieven geboden, dus weer huiswaarts gekeerd. weekendje Wenen naar de .....
maar erger nog geen vergoeding te krijgen omdat men zogenaamd vanwege extreem weer moesten annuleren. terwijl dit de enige vlucht was op die dag die vanwege slecht weer niet vloog. Er zouden zijwinden zijn, maar volgens KNMI was er niks aan de hand.
Schandalige afhandeling. zo kan iedere maatschappij rijk worden over de rug van anderen.
Zo te lezen aan andere reviews staat deze maatschappij erom bekent. Probeer Vueling te omzeilen, beter iets meer betalen dan een vakantie of weekendje verknalt

  • Algemeen 1
op 6 februari 2019 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: november 2018

Nooit meer Vueling!
Ze laten je gewoon staan ( 7 pers ) bij 2 min te laat. Geen service en onaardig personeel.

  • Algemeen 1
op 28 januari 2019 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: januari 2019

Geweigerd bij het instappen, gate sluot 20 minuten voor vertrek, wij waren er 22 minuten voor vertrek dus hadden nog 2 minuten. Flut maatschappij, super onvriendelijke werknemers, hebben uiteindelijk 2 vliegtickets opnieuw moeten boeken. Nooit meer vueling voor ons!

  • Algemeen 2
op 27 januari 2019 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juni 2018

Vandaag op het punt gestaan om een retour vlucht met vueling te boeken.
Voordat er betaald moest worden toch nog even naar de recenties kijken! Woooooh! Nu toch maar 200€ meer betaald om met transavia te vliegen.
Bedankt beste mensen voor de waarschuwingen!!

  • Algemeen 1
op 21 december 2018 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: april 2018

Via Travelbird combireis Porto-Lisboa geboekt. Zowel heen als terugreis werd gecancelled i.v.m. staking. Vanaf mei bezig geweest om de compensatie voor mij en mijn man terug te krijgen. Het is een lang en moeizaam traject geweest maar uiteindelijk heb ik in drie etappes mijn geld ontvangen. Vandaag is de laatste 400 euro gestort. Tip: kies bij het bellen met Vueling voor Engels als keuzetaal en maak geen keuze in het keuzemenu, dan krijg je direct een medewerker. Ik heb altijd behulpzame medewerkers aan de lijn gekregen en je moet blijven bellen als het te lang duurt voor je een antwoord krijgt en je niet laten afschepen als ze een standaardantwoord mailen dat je geen recht op compensatie hebt terwijl je zeker weet dat je het wel hebt. De aanhouder wint.

  • Algemeen 5
op 13 december 2018 bestemming: Engeland / Luton, reisperiode: december 2018

Onze terugreis niet mogen instappen. Vueling hele avond gebeld op de luchthaven luton. Niemand die opneemt of terugbelt. 140 euro extra vliegkosten werkdag gemist daardoor
En extra parkeerkosten gemaakt.

  • Algemeen 1
op 12 december 2018 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: augustus 2018

De vlucht werd steeds met een uur vertraagd. Uiteindelijk 12 uur vertraging opgelopen en geen hotel aangeboden gekregen. Moest dus slapen op schiphol. Het meest bizarre vindt ik nog wel dat ze na de tijd geen compensatie wouden geven. Echt ongelooflijk slecht en dan druk ik mij nog zacht uit. Oprecht nog nooit zulke slechte service ervaren.

  • Algemeen 1
op 23 november 2018 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: november 2018

Bij instappen bleken onze tickets niet te kloppen (initialen)werd keurig verteld dat wordt flink bij betalen(460€)of anders niet mee met vlucht. Geen greintje klant vriendelijkheid wat een baggermaatschappij nooit maar dan ook nooit meer Veulling. Bedenk je eerst goedkoop is duurkoop

  • Algemeen 1
op 3 november 2018 bestemming: Nederland / Schiphol, reisperiode: november 2018

Ik Vlieg 30/40 per jaar KlM Ryanair Transavia easy jet ...maar Vueling is de aller minste! Erg onvriendelijk personeel , onbekwaam en onduidelijk... totaal niet gemotiveerd ,alleen in hun gezamenlijk onderonsjes...
Beenruimte , ik ben niet lang, gewoon claustrofobisch .....nauw...
Probeer deze maatschappij te vermijden.

  • Algemeen 1
op 26 oktober 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2018

Heel veel onnodige vertraging. Terwijl we moesten wachten, werd de airco uitgezet; bloedheet.

  • Algemeen 10
op 26 oktober 2018 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: mei 2018

Tickets voor 7 personen geboekt bij vueling. Een retour van Amsterdam naar Ibiza voor mei volgend jaar. Zonder berichtgeving is door vueling de terugreis verzet naar een week later. Ik heb contact opgenomen met vueling en gaven de fout toe. Wij konden zonder kosten de hele vlucht annuleren, dit hebben wij gedaan. Kreeg netjes een mail dat wij binnen 7 dagen ons geld zouden krijgen, nu 3 weken later nog niks ontvangen. Vueling moeilijk te bereiken, slecht Engels en mailtjes worden beantwoord met dezelfde standaard tekst. 9 dagen geleden weer iemand aan de lijn gehad die melde dat het geld is overgemaakt, tot op heden nog niks. Kan iemand mij vertellen welke stappen in nog kan nemen om mijn geld terug te krijgen

  • Algemeen 1
op 22 oktober 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2018

Deze Airlines heeft zeer onvriendelijk personeel, die niet communiceer, niet luister naar je klachten, en telefonisch niet te bereiken zijn, in een woord (waardeloos)

  • Algemeen 1
op 19 oktober 2018 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: september 2018

Familieweekend georganiseerd bij Malaga. Had voor allemaal de terugvlucht met Vueling geregeld van Malaga naar Amsterdam. Pas 30 minuten! voor het geplande vertrek werd op de publicatieborden gemeld dat de vlucht "cancelled"was. Er was geen Vueling medewerker te bekennen. We hebben meteen zelf maar voor vervangend vervoer naar Nederland gezorgd - met een andere maatschappij. Later bleek dat de eerste vervangende directe vlucht naar Amsterdam pas 2 dagen later zou zijn. Heb aangetekende brief verstuurd naar Vueling om de gemaakte kosten te verhalen. Geen enkele reactie. We gaan elkaar dus bij de rechter zien :-).
Is echt een kansloze maatschappij. Als het vliegtuigonderhoud even slecht is als hun clientenbehandeling, dan gaan we - waarschijnlijk - nog veel over Vueling horen.

  • Algemeen 1
op 14 oktober 2018 bestemming: Spanje / Barcalona, reisperiode: oktober 2018

Op de heen weg 8 uur vertraging en nu we terug gaan weer 1 uur vertraging.
Zijn totaal niet vriendelijk en doen zeker geen moeite om opgelost te denken.
Ik hoop dat de mensen die deze site checken nog op tijd zijn om niet te vliegen met dit drama bedrijf. Nooit meer

  • Algemeen 1
op 12 oktober 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2018

Drama maatschappij! Vertraging door defect toestel. Kan gebeuren. Lang in het vliegtuig gezeten. Glas water gekregen als "maaltijd". Daarna het vliegtuig uit. Communicatie dramatisch. Afhandeling van de claim loopt moeizaam. Problemen met website, telefonische bereikbaarheid, kastje naar de muur. Ik heb t idee dat ze een ontmoedigingsbeleid voeren. Lang genoeg frustreren dat de reiziger het opgeeft of de claim verjaard is. Hebben ze aan mij een verkeerde.

  • Algemeen 1
op 30 september 2018 bestemming: Spanje / Babelbalmena, reisperiode: juni 2018

Ze beloven een vergoeding als er vertraging is en je meld dat en ze laten niks horen. Het is hun aanbod als er vertraging doe dan wat met die belofte !!!😀

  • Algemeen 1
op 29 september 2018 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: september 2018

We hadden 6,5 uur vertraging op Schiphol. Er kwam maar geen vliegtuig. En ook totaal geen informatie. Zowel op Schiphol als toen wij in het vliegtuig zaten naaar Rome. Ook terug stonden we 1 uur stil in het toestel aan de pier op Rome. Ook hier geen enkel informatie waarom we stonden te wachten.
Claim ingediend bij Vueling voor de 6,5 uur vertraging je raat het al , tot op heden geen reactie. Claim vie hun site ingezet, maar helaas. Als je Belt krijg je een slecht sprekende Spaanse persoon aan de lijn. Dat was het. Schandalig wij vliegen nooit en nooit meer met Vueling. Ik betaal liever wat meer voor een vlucht.

  • Algemeen 1
op 26 september 2018 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: september 2018

Bij ontvangst van de tickets bleek voor de terugreis geen ruimbagage meegenomen te mogen worden. Getracht om telefonisch of per mail in contact te komen met Vueling om bij te boeken. Dit is onmogelijk, je krijgt alleen maar computerantwoorden. Online wordt gemeld, dat je de klantenservice moet bellen en de klantenservice (computer) zegt dat je online moet bijboeken. Uiteindelijk hebben wij op het vliegveld € 50,00 per koffer moeten bijbetalen i.p.v. € 17,00 online. Vueling moet echt iets aan de klantenservice doen. De vluchten waren verder goed.

  • Algemeen 6
op 18 september 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2018

Kansloze airliner die je overal veel te lang laat wachten. Vertragingen worden niet opgelost. Estafadores!!

  • Algemeen 1
op 16 september 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: september 2018

Erg onvriendelijk personeel, alle vluchten waren vertraagd. Zowel heen als terug.

  • Algemeen 2
op 5 september 2018 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: augustus 2018

Er was een technische storing, maar er kwam geen duidelijkheid over de situatie. Nog groter probleem was dat we na 00:00 aan kwamen ipv 22:00. Het was dus niet mogelijk om met het ov te reizen. Verder geen excuus of iets aangeboden door de organisatie.

  • Algemeen 3
op 1 september 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: augustus 2018

Ik was heel erg nerveus na alle slechte revieuws maar vond het super geen vertraging alles goed gegaan.Ik reisde van malaga naar Amsterdam had wel extra betaald voor meer beenruimte dat was wel beter. Koffers op tijd personeel niks op aan te merken mag ook wel gezegd worden dat het ook goed kan gaan.

  • Algemeen 8
op 31 augustus 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2018

2 en een half uur te laat, zonder enige communicatie, zeer krappe stoelen, niet aanspreekbaar.

  • Algemeen 1
op 26 augustus 2018 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: augustus 2018

Prima vlucht, ik snap al die negatieve reacties niet

  • Algemeen 9
op 25 augustus 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2018

Vueling weigert claim te betalen. Geeft Schiphol de schuld terwijl we vertraagd waren door hun eigen overboeking - met als gevolg dat de bemanning over haar uren ging en van boord moest. En daarmee wij ook. Hierdoor vlogen we pas de volgende dag. Incheck 09.40, vertrek na weer vertraging pas 12.30 uur.

  • Algemeen 1
op 21 augustus 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2018

Wij zijn gaan vliegen voor de eerste keer in 55 jaar en was toevallig vueling maar de vliegreis was perfect niks op aan te merken

  • Algemeen 8
op 20 augustus 2018 bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: augustus 2018

We waren nogal verontrust door de negatieve reviews. De heenweg was echter perfect; precies op tijd en zelfs eerder aangekomen. De terugweg daarentegen was minder fijn. De vertraging liep op tot 2,5 uur, waardoor we rond 1 uur ‘s nachts thuiskwamen (ipv 22:00 uur) en de laatste trein niet konden halen. Dan zouden we dus pas om 7:18 uur de trein kunnen pakken. Gelukkig kon iemand ons ophalen, maar dit was wel zonde van ons treinkaartje dat we van tevoren besteld hadden. Vueling wordt het niet meer voor mij!

  • Algemeen 3
op 18 augustus 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2018

20 uur vertraging!! Kregen het bij het inchecken pas te horen een uur van te voren dus. Geen hulp gekregen niks. Werden weggestuurd omdat vueling het zelf regelde, maar vueling nam geen contact met ons op. Wij probeerden uiteindelijk maar te bellen maar kregen een bandje die totaal niet werkten. Na heel veel gezeur eindelijk een persoon aan de lijn gehad niet eens in het nederlands!
NOOIT MEER VUELING VOOR MIJ!!!

  • Algemeen 1
op 11 augustus 2018 bestemming: Italië / Rome, reisperiode: mei 2018

9 uur vertraging agv een probleem met de crew. Geen uitleg van grondpersoneel. Moesten zelf op zoek naar coupons voor lunch. Na aankomst al twee maanden bezig om een compensatie te ontvangen. Vueling regeert pas na vele mailtjes en verzint iedere keer weer een ander excuus waarom er nog niet betaald kan worden. Eerste en laatste keer Vueling

  • Algemeen 1
op 9 augustus 2018 bestemming: Spanje / Ibiza, reisperiode: juli 2018

24 UUR VERTRAGING, GEEN GELD RETOUR. NOOIT NOOIT NOOIT MEER.

  • Algemeen 1
op 9 augustus 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2018

Slecht geregeld, Massa,Niet werkende apparaten om je bagge af te leveren echt man man man... nooit meer vueling ik zo het sterk afradeb

  • Algemeen 1
op 8 augustus 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2018

Slechter kan niet

  • Algemeen 1
op 3 augustus 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2018

De vertragingen zijn echt belachelijk. Een uur wachten blijkt de standaard te zijn.. dit was de eerste en laatste keer met Vueling

  • Algemeen 4
op 29 juli 2018 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juli 2018

Onze vlucht vertrok met 2,5 uur vertraging. Ondertussen moesten we 3 keer van de ene naar de andere gate lopen. We hebben totaal geen uitleg gehad. Ook niet in het vliegtuig. Daar werd helemaal niets gezegd door de cockpit-crew. Als er iets aan de hand is, communiceer dan tenminste! Geen Vueling meer voor ons!

  • Algemeen 2
op 27 juli 2018 bestemming: Spanje / Benidorm, reisperiode: juli 2018

Op luchthaven ingecheckt, erg aardig personeel. Ook in het vliegtuig was het top. Vloog heen en terug op tijd, hier ook zeer aardig personeel. Zeker voor volgende keer dezelfde maatschappij!!

  • Algemeen 10
op 23 juli 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2016

Eerst werd de heenvlucht omgeboekt van Eindhoven naar Maastricht, vervolgens werd de terugvlucht gecanceld en 2 weken later de heenvlucht. Slechts van de terugvlucht het geld teruggekregen en van de heenvlucht nooit iets teruggekregen. Klantenservice onbereikbaar per telefoon, de mail word slecht gelezen en een verzoek voor een afspraak op het kantoor in Barcelona heb ik nooit een reactie ontvangen. Mijn advies is nooit boeken bij deze maatschappij. Is echt onbetrouwbaar en niet klantvriendelijk. Ik heb het geld van mijn rechtsbijstandverzekering teruggekregen die da zaak vanwege de hoogte van het bedrag wilden afdoen en niet verder behandelen.

  • Algemeen 1
op 23 juli 2018 bestemming: Portugal / Porto, reisperiode: juli 2018

Een oude barrel brengt ons (3p) naar Porto vanaf 020. Sardientjesklasse. Boven de 1 meter 85-90 heb je in dit vliegtuig niks te zoeken. Uitserveren begint als we al ruim een uur in de lucht hangen en het dalen in ingezet. Terugreis verloopt soepeler en met veel vriendelijker personeel. Beide vluchten vertraging. Geen communicatie daarover. Argument dat je niet moet zeiken als je boekt bij deze low-low-budget-maatschappij gaat m.i. niet op als je meer dan 350 euro pp moet neerleggen.
Zijn er ergere 'bus'-ondernemingen? jawel: Ryanair...

  • Algemeen 5
op 21 juli 2018 bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juli 2018

Vertraging, vertraging en nog eens vertraging. Zowel op de heenreis (1u30m uur vertraagd) vanuit Schiphol Airport naar Aeroporto de Lisboa als op de terugreis (2u50m). Rondom de vertraging werd niets gecommuniceerd. Bij de terugreis moesten we driemaal van gate wisselen nadat we klaarzaten om te boarden, maar er nog steeds geen vliegtuig voor de gate stond, tot uiteindelijk het gatenummer maar helemaal van de schermen verdwenen was.
Bijna 3 uur lang zaten we in het ongewis, totdat duidelijk werd dat we spontaan naar de andere kant van het vliegveld van Portugal moesten lopen om vervolgens alsnog de (bus)transfer naar terminal 2 te nemen.
Als je denkt dat het daarmee gedaan is kom je bedrogen uit. In totaal hebben we meer dan 7 uur moeten wachten op het vliegveld van Lissabon, Portugal: een hele dag die we ook leuker hadden kunnen indelen.
In het vliegtuig zelf wees alles erop dat men maar zo gehaast mogelijk naar Amsterdam moest komen, om net onder de drie uur aankomst vertraging te blijven. De bagagecabines boven de passagiers werden door het personeel al dichtgedaan toen er nog passagiers aan het instappen waren. Het vliegtuig steeg heel steil en snel na vertrek en nam bijna een duikvlucht bij aankomst.
Het kabinepersoneel zag er oververmoeid uit (men bleef wel vriendelijk), maar was verder onzichtbaar na het verkopen van een drankje/eten op de vlucht.
De piloot vloog zeer onrustig en vooral heel hard en verontschuldigde zich voor de vertraging, maar lag daarbij tijdens het omroepen ook de schuld bij Schiphol airport (het vliegtuig zou een technisch probleem hebben gehad van 1,5u en vervolgens nog eens 1,5u op een push-back hebben moeten wachten... erg geloofwaardig klonkt het niet).

Het feit dat Vueling van mij nog een 2 krijgt ipv een 1 heeft te maken met de vriendelijkheid van het personeel tijdens het inchecken bij Amsterdam.

Vueling is voor mij eens en nooit meer!

  • Algemeen 2
op 21 juli 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: juli 2018

Werd pas gecommuniceerd over de vertraging van een uur toen we zelf al op vliegveld aanwezig waren. Die liep langzaam op tot 2.5 uur. Heeel toevallig dat het net onder de 3 uur blijft. Erg jammer van zo’n maatschappij.

  • Algemeen 3
op 20 juli 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2018

Instapweigering bij een Vueling-vlucht. Onvriendelijk personeel. Nu wordt het beter: ze weigeren mijn claim te betalen die verplicht is volgens EU-wet 261/2004.
Totaal criminelen. Overweeg nooit om ermee te vliegen.

  • Algemeen 1
op 19 juli 2018 bestemming: België / Brussel, reisperiode: juli 2018

Wat een drama!

  • Algemeen 1
op 17 juli 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2018

Overboeken de vlucht en dan krijg je geen plaats toegewezen en moet je wachten tot iedereen is ingecheckt en hopen op een plaats .

  • Algemeen 1
op 17 juni 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2018

Heel toevallig op heen- en terug weg een vertraging van 2,5 uur - terwijl je vanaf 3 uur pas recht hebt op compensatie. Vooral de terugweg was een drama, er werd alleen in het Spaans omgeroepen en we hebben zo'n 2 uur vastgezeten in het vliegtuig. We konden dus niet eens eten of drinken halen op het vliegveld dus niks geen 'recht op verzorging'. In het vliegtuig kregen we nog niet eens een glas water aangeboden. De oorzaak voor de vertraging zou het weer zijn, terwijl mijn vriendinnen die met KLM vlogen maar 1 uur vertraging hadden en een uur eerder vertrokken, terwijl zij een uur later gepland stonden. NOOIT MEER WEER!

  • Algemeen 1
op 6 juni 2018 bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2018

Reis werd van Ochtend uit Amsterdam naar middag Düsseldorf gezet. En een dag later helemaal gecanceld. Moest dus snel vlucht bij Transavia boeken. Dus nooit met veuling gevlogen, en zal na dit ook nooit gebeuren. Goedkoop is duurkoop.

  • Algemeen 1
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende