Jan
op 31 mei 2018
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: mei 2018
De vertraging van de geplande vlucht terug loopt op, uiteindelijk gecanceld, en geen informatie hierover kunnen krijgen, laat staan hulp of een alternatief. Slechtste maatschappij ooit, simpelweg niet aan beginnen!
M Hornstra
op 28 mei 2018
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: mei 2018
Voor mij nooit meer een vlucht boeken via Vueling. De heen weg van Amsterdam naar Lissabon 1 uur vertraging. De terug weg, gewoon 2,5 uur vertraging. Zij komen 1 uur later aan en daarna gooien we nog 1,5 uur vertraging. Ik heb niets voor niets extra betaald om te kunnen vliegen begin van de middag. Ik moet met de ov verder reizen, belachelijk gewoon! Verder je hebt veel vertraging en wat kan je nog krijgen, een halve glas water, een HALVE glas niet eens een volle.
Mijn advies vlieg aub met een ander maatschappij, bespaar je gewoon deze stress! 2 keer vertraging mee gemaakt is gewoon niet normaal! Slecht
En ze doen het ook nog eens slim, want vergoeding kan je niet vragen, want dit kan pas na 3 uur vertraging
Dini Sins
op 25 mei 2018
bestemming: Italië / Florence, reisperiode: mei 2018
Vliegmaatschappij waarvan geen enkele vlucht op tijd vertrekt, alleen maar extreme vertragingen, zonder te communiceren met je passagiers. Tot over maat van ramp ook nog de bagage zoek. Nooit meer met Vueling.
Filoe
op 14 mei 2018
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2017
Bij aankomst van de - vertraagde - Vueling vlucht Brusssel - Barcelona was mijn bagage niet mee. Na 1 uur werd ze , samen met 2 andere - standaard stuks- in het bagagecentrum te Brussel gevonden . Probleem opgelost ? Ik kreeg tot 6 keer SMS dat mijn bagage op het vliegtuig zat , 6 keer nam Vueling ze niet mee. Uiteindelijk is ze na 3 dagen (= 9 Vueling vluchten) meegekomen met een vlucht van Brussels Airlines , een maatschappij die geen samenwerkingsbanden deelt noch met dezelfde bagageafhandelaar werkt als vueling.
Als het erop aan komt is Vueling net hetzelfde als Ryanair , met die verstande dat laatsten tenminste eerlijk zijn en zeggen geen service te bieden.
Ber
op 2 mei 2018
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: mei 2018
Retourtje barcelona beide vluchten vertraagd geen info hoelaat we wel gaan of wat er aan de hand is. Nooit meer vueling. Debielen airlines
John Peters van Ton
op 21 april 2018
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: april 2018
Prima vlucht. Mooi nieuw toestel. Vriendelijk personeel. Snap al die negatieve beoordelingen niet. Tuurlijk moet je voor je drankje betalen. 2,5 euro voor een biertje vindt ik trouwens heel schappelijk. Eigenlijk alleen maar lof.
Melissa
op 8 april 2018
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: april 2018
Verschrikkelijke reis!! Er lag een lifevest onder een stoel, gewoon in het zicht. Plus de beenruimte is afgrijselijk! Ik ben 1.85 en kon mezelf niet eens tussen de stoelen in proppen. Vroeg een steward om een plaats bij de nooduitgang. Die zou ik krijgen na we klaar waren met boarden. 2 seconden later verplaatst meneer een andere familie, die duidelijk na mij vroeg om een stoel bij de nooduitgang! En ik heb nooit mijn stoel bij de nooduitgang gekregen, ondanks het feit dat er nog plek was. Omdat ik niet tussen de stoel paste moest ik met mijn rechter been in het gangpad zitten, waarop de steward heel onbeschoft reageerde. Verschrikkelijke maatschappij!! Raad het heel sterk af! EasyJet is een veel betere(en vaak veel goedkopere) oplossing!
Veronique de Roo
op 27 maart 2018
bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: maart 2018
Ik had voor mijn 78 jarige moeder die alleen moest vliegen, een vlucht geboekt met de gegevens KE Geesing, ze mocht niet mee met de vlucht omdat de volledige voornamen van mijn moeder er niet op stonden. Ik had Katharina Engelina moeten schrijven. Hoe kunnen ze zoiets weigeren?Ik heb gebeld met Transavia en ze waren erg verbaasd dat ze daarom iemand niet meenemen. Ze is daarbij door een donkere mevrouw vreselijk behandeld en behoorlijk onbeschoft naar mijn moeder toe. Nooit meer Veuling voor ons. Ze kon gelukkig met Transavia de zelfde dag nog naar Alicante.
Jaouad Saccal
op 20 maart 2018
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: maart 2018
Vlucht overboekt mensen hadden de zelfde stoelnummer , slechte service, hand bagage kwijt die moest mee in de bagageruim , NOOIT MEER VUELING!!!!!!
Roy
op 13 maart 2018
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: maart 2018
Vandaag vlucht naar barcelona met Vueling.
Eerst een vertraging van meer dan een uur. gecommuniceerd via een sms. bij de gate blijkt dat vlucht toch om 19.20 vertrekt. Vlucht gemist.
Onvoorstelbaar slechte service bij de balie. Nooit meer Vueling!
Karin
op 9 maart 2018
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: februari 2018
Helaas werd de vlucht geannuleerd omdat er geen toestel beschikbaar was. Communicatie op Schiphol verliep erg slecht. Kreeg via de mail een optie aangeboden, deze heb ik geaccepteerd. Kwam hierdoor wel 30 uur later aan dan gepland....heb daarna nog een vlucht met Vueling gemaakt. Deze verliep goed. Het kost niks, dus dan kan je ook niet veel verwachten behalve dat ze je van A naar B vervoeren. Ik heb wel binnen een maand mijn gemaakte taxikosten vergoed gekregen, evenals 400 euro compensatie voor de vertraging. Maar daar moet je wel wat voor doen. De communicatie hierover via de mail verliep vlot.
Theo
op 23 februari 2018
bestemming: Duitsland / dusseldorf, reisperiode: februari 2018
Met vliegen niets mis mee maar huur nooit een auto via Vueling want je betaald eerst bij boeking en dan bij afhalen en je kan lang wachten na klagen op teveel betaalde huur, nooit meer doen beten rechtstreeks bij verhuurbedrijf wat een oplichting is dit bah
LRY
op 19 februari 2018
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: december 2016
Wat er op 1 dag allemaal mis kan gaan🤷🏽♀️🤬 Ik had alles tot in de puntjes gepland want mijn vriend en ik zouden onze jubileum vieren. We stonden op de startbaan en begonnen een lange tijd hard te rijden, een beetje te lang tot op een punt ik mij af vroeg van moeten we nu niet de lucht in? Word er vervolgens keihard geremd.. Krijgen we daarna een melding in het Spaans over iets dat gaande is of waarom de vlucht is afgebroken denken we want er word vervolgens niet ook in het Engels toegesproken. Verschrikkelijk, welke tijd leven we in? Blijkt dus dat we terug naar de gate moesten en ons geen zorgen hoefden te maken maar als er geen uitleg word gegeven dan maak je je natuurlijk wel een beetje zorgen vooral als je zoiets nog nooit hebt meegemaakt en ik heb redelijk vaak gevlogen. Uiteindelijk stonden we zeker 1,5 uur bij de gate, ik heb me in de tussentijd zo geïrriteerd want er werd dus alleen in het Spaans omgeroepen en heel mijn planning dus in de war. Uiteindelijk in de lucht en de aankomst was goed, wel dus 2 uur later. We moesten om 7 uur weer terug op het vliegveld zijn. Eenmaal aan de balie krijgen we te horen dat de vlucht vertraagd is.. We hebben weer iets van 3 uur gewacht om eindelijk te kunnen boarden, is je dag al niet goed verlopen door de airline moet je wéér op ze wachten én de scherm in de gaten houden. Zaten we eindelijk in het vliegtuig, hebben we zeker weer bijna 1,5 uur gewacht want er stond een rij aan vliegtuigen die allemaal wilden vertrekken. Conclusie: Bedankt Vueling, ik heb geen fijne herinneringen aan dit jubileum, op naar de volgende maar ik vlieg NOOIT meer met jullie!
ANonymous
op 7 februari 2018
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: februari 2018
5 uur vertraging,slechte communicatie,vies vliegtuig,geen beenruimte....DOE HET NIET
Hja
op 28 november 2017
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: november 2017
Heb al meer gevlogen maar de been ruimte bij veiling is rond uit belachelijk weinig heb opgevouwen in de stoel gezeten
Waardeloze maatschappij
Luka van der Gun
op 27 oktober 2017
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2017
We hadden 2 uur vertraging rond etenstijd waardoor we een maaltijd niet konden eten. Dat werd vergoed met een glaasje water...
Bob Berghuys
op 26 oktober 2017
bestemming: Italië / Florence, reisperiode: oktober 2017
Terug vlucht op zondag 22 oktober wegens kortdurende weersomstandigheden( 2 1/2 uur) konden er geen vliegtuigen landen en daardoor zouden we eerst per bus naar Genua gebracht worden en vandaaruit naar Amsterdam( 2 tot 3uur in de bus )Iedereen staat klaar om bus in te gaan maar dan wordt de hele vlucht gecanceld.en gaan we naar hotel We hebben ongeveer 1.1/2 uur in de bus gezeten op een parkeerplaats bij het vliegveld,. waarbij op enig moment zelfs het licht uitging in de bus Eindelijk kwam er iemand van de luchthaven om te vertellen wat er zou gaan gebeuren We moesten naar Hotel waar we s,avonds rond 23.00 door Vueling verder geïnformeerd zouden worden Meerder mensen probeerde Vueling te bereiken maar zonder resultaat Aangekomen in het Hotel( 15 min. Van de luchthaven) Hebben we weer geprobeerd te bellen en te mailen naar Vueling, daar we om 23.00 geen antwoord hadden,inmiddels hadden we wel een boekingscode ontvangen waarop stond dat ik naar Faro moest??? Andere moesten via Barcelona naar Amsterdam,maar eerst met een bus naar Milaan We werden letterlijk aan ons lot over gelaten Met een groep hebben we dezelfde avond een vlucht geboekt met Transavia vanuit Pisa de volgende dag, omdat we geen enkel vertrouwen meer hadden en nog steeds hebben
Vanaf terug komst zijn we nu bezig contact te zoeken met Vueling ,maar wat je ook doet dat is niet mogelijk.Via Facebook kreeg ik internet adres maar ook daarop kom je niet verder Als we nu onze opgegeven reservering s nummer intypen waren we waarschijnlijk pas Dinsdag aangekomen in Amsterdam
Kan iemand mij verder helpen ??? En mij adviseren wat te doen , ik wil het hier nml niet bij laten , en zal ik de kosten die we hebben moeten maken terug willen halen graag contact
Peter Kroek
op 25 oktober 2017
bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: oktober 2017
Wij waren met groep van 8 personen. Op tijd op het vliegveld. Inchecken, douane allemaal probleemloos. Bij Boarden kregen wij te horen dat we 1 min te laat waren. Vliegtuig stond er nog. Mensen waren nog bezig in te stappen.Geen gesprek mogelijk, Nieuwe tickets moeten kopen voor heel veel geld. Uren vertraging. Groep opsplitsen. Een fout moet kunnen. Nu 3 dagen bezig contact met ze te krijgen, onmogelijk. Van kastje naar de muur. Dit is hun verdienmodel. Betaal liever iets meer en je krijgt heeeeel veel meer.
Siamaned
op 1 oktober 2017
bestemming: Spanje / Barcolana, reisperiode: september 2017
21:20 zou de vliegtuig moeten vertrekken, twee uur vertraging nu 23:20. We wilde de vliegtuig instappen en de cabina personeel bedreigde met als jullie niet allemaal binnen paar minuten instappen cancel wij de vlucht. We hebben in barcolana een auto gehuurd, die zou na 02:00 snachts gaan sluiten. We kwamen 02:20 aan dankzij vueling airlines. Geen auto dus we hebben taxi geboekt naar een nieuw hotel want ons hote was 100 km verderop dat zou heel duur zijn met taxi. Kortom hotel geboekt midden in de nacht voor € 100 en taxi heen en terug € 60,-. Een airline wat standaard vertraging heeft en nergens rekening met de reiziger houdt.
Marlou
op 27 september 2017
bestemming: Spanje / Gran Canaria, reisperiode: september 2017
Toen ik de reis boekte hadden we een rechtstreekse vlucht naar Las Palmas.
Kreeg naar aantal wkn een mail dat er een vluchtwijziging was vanuit Schiphol naar Barcelona daar overstap naar Las Palmas.
Eindelijk was het zover. En het was ellende ellende......
Vertraging, overstap door vueling gemist 6 uur moeten wachten op vliegveld Barcelona op volgende vlucht.
Naar uren vertraging eindelijk aangekomen op Las Palmas ook nog koffers kwijt......
Weinig tot geen communicatie en alleen maar in het Spaans. Engels hebben ze denk ik nog nooit van gehoord.
VUELING NOOIT MEER!!!!
Marlou
M habes
op 7 september 2017
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: augustus 2017
Voor naamswijziging moeder van 79 jr werdt 580 euro in rekening gebracht en ondanks een boeking werden we zowel heen als terug in het vliegtuig alle 4 apart geplastst terwijl er nog aardig wat lege plaatsen over waren.
Ook nog wat vertraging dus zoveel kan er fout gaan en de exorbitant e meerprijs boor naamswijziging met de opmerking anders vliegt u maar niet maakt dit tot een bedroevende vakantie.
Onze klacht willen ze ook nog eens niet in behandeling nemen!!!
Inge
op 31 augustus 2017
bestemming: Italië / Florence, reisperiode: juli 2017
De vlucht met Vueling werd geannuleerd, toen we toch gingen vliegen raakten onze koffers kwijt en landden we op het verkeerde vliegveld.
S. W
op 9 augustus 2017
bestemming: Engeland / Londen, reisperiode: augustus 2017
De heenreis was prima. Terugreis vanaf Londen Luton AirPort gingen we inchecken. We zagen in de rij voor ons mensen hun koffers openmaken en we hadden geen idee wat het probleem was. Eenmaal aan de beurt zei de man dat mijn handbagage (koffertje en handtas) samen op de band gewogen moesten worden. Het woog ongeveer 14 kilo. Hij zei tegen me; het mag maximaal 10 kilo wegen. Je zal voor je koffer moeten betalen. Ik zeg tegen meneer dat de heenweg ook zo mocht en dat er volgensmij op de site ook staat aangegeven dat je een koffertje mag van max 10 kilo en een handtas. Hij zegt dat dat niet klopt en hield m'n ticket nog even achter tot ik een besluit zou nemen. Ik ben vervolgens op internet gaan zoeken naar de voorschriften van handbagage en ik had gelijk. Ik liet het de meneer zien en hij zei heel vaag dat hij de manager er bij zou halen. Vervolgens zegt die, laat maar hier is je ticket ga maar door. Ik helemaal uit m'n apprepo omdat iedereen uit de rij die niet tegenstribbelt gewoon 30 pond extra moet betalen om de koffer als gewone bagage mee te laten gaan. Dit vond ik zelf erg schandalig. Tevens had hij mij de ticket van iemand anders overhandigd waardoor ik de boarding gedoe kreeg.
Petra
op 26 juli 2017
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: juli 2017
Vueling is onbetrouwbaar en misbruikt klanten. Wij hebben een ochtend vlucht geboekt naar Rome op 31 juli. Vueling verplaatst deze vlucht naar de late avond. Vraagt die te accepteren en vervolgens plaatsen ze een nieuwe vlucht op de ochtend. Als klant wordt dus belasterd. En bent altijd de verliezer. De vlucht niet accepteren doe je niet want er is geen andere vlucht je vakantie is geboekt dus je gaat. Vervolgens als de klanten hebben geaccepteerd zetten ze een nieuwe vlucht er bij en het is natuurlijk voor Vueling commerciëler als het een ochtend vlucht is en vinden het geen probleem dat ze een vakantie dag stelen van hun klanten. Dit noem ik oplichten.
Josephine A. Kooij.
op 12 mei 2017
bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: mei 2017
Heen goed, terug hel, vol gevulde smoesjes. Van Lissabon tot Amsterdam 28 uur. We sliepen op rode kruis bed, in de kou, 4 dagen later nog geen koffer.
René Janssen
op 13 februari 2017
bestemming: Spanje, reisperiode: februari 2017
Retourvlucht Barcelona. Beide vluchten voor op schema geland. Vlotte incheck. Voor een stedentrip prima.
Robbert
op 20 oktober 2016
bestemming: Portugal / Azoren, reisperiode: oktober 2016
Vlucht 2 uur vertraging, daardoor geen mogelijkheid meer thuis te komen. Vanuit Vueling 0,0 aandacht aan besteed richting de klant. Daarnaast veel te krappe plaatsen, echt belachelijk weinig beenruimte. Nooit meer met deze schijt maatschappij.
Zoubair Saidi
op 1 oktober 2016
bestemming: Spanje, reisperiode: februari 2016
Beste mensen van Reisgraag,
Ik geef Vueling een cijfer 9 omdat ik Vueling erg waardeer op zijn prijs/kwaliteit verhouding. Voor de cityfreak met de klein budget netals mij is het uitermate geschikt.
Alvast bedankt
Helena Maria Gonzalez Smit
op 29 augustus 2016
bestemming: Spanje / Bilbao, reisperiode: juli 2016
Heb geboekt voor optima,maar niet gekregen waar ik voor ik betaald heb voor 2 personen.Ik kan ook per telefoon Vueling niet bereiken.Ik zal het teveel betaalde geld ook wel niet terug krijgen en er niets meer van horen.Maar dan ga ik naar mijn atvocaat,die moet het dan maar oplossen.het personeel zei dat het een oud toestel was waar geen optima in zat.ik voel mij bedonderd,iets betalen wat er niet is.mijn vacantie was 19 julli tot18 augustus.
A.M. Vieira Ribeiro
op 21 augustus 2016
bestemming: Portugal, reisperiode: oktober 2015
Heb mijn mooie camera Canon in het vliegtuig laten staan zonder naam maar werd toch netjes teruggegeven! Super, super
Anneke Harreman
op 20 augustus 2016
bestemming: Kroatië / Zagreb, reisperiode: augustus 2016
Onze dochter, van 13 jaar, ging ALLEEN vliegen. Ze ging een vriendinnetje opzoeken. Het was prima geregeld aan boord en ook met 'overdragen' aan degene die ze kwam halen. Ook de terugreis met KLM naar Amsterdam verliep vlekkenloos! Een dikke pluim voor de organisatie!! Ik heb haar met een gerust gevoel laten gaan en zij heeft genoten!!
Sjaak
op 14 augustus 2016
bestemming: Nederland, reisperiode: augustus 2016
Toen ik op het vliegveld aankwam was er blijkbaar een probleem met het online inchecken. Ik moest daarom inchecken bij een balie. De balie was echter gesloten. Geprobeerd te bellen maar de telefoonlijn was ook gesloten. Medewerkers bij het vliegveld vertelden mij dat er niks aan gedaan kon worden. Vlucht gemist, kan ik weer terug.
Echt belachelijk dit.
Marijke
op 22 juni 2016
bestemming: Portugal / Lissabon, reisperiode: juni 2016
Mensen check alstublieft eerst de facebook-pagina van Vueling voordat u een vlucht gaat boeken. Ik wilde dat ik het had gedaan, dan had ik nooit een vlucht bij Vueling geboekt!
Binnen 2 weken 3 vluchten geboekt met Vueling.
De eerste van A'dam naar Luton. Máár 1,5 uur vertraging.
De tweede van Luton naar A'dam. 4 uur vertraging, waardoor ik midden in de nacht arriveerde en niet met de trein naar huis kon. Er werd ons niks aangeboden ter compensatie. Volgens de Europese wet zou ik hiervoor een vergoeding moeten krijgen.
Derde vlucht van A'dam naar Lissabon. Ik was bij de gate. Het vliegtuig bleek een uur vertraging te hebben. Ok. Een uur later toch boarden. Terwijl we aan het boarden waren werd iedereen teruggeroepen en werd ons verteld dat de vlucht werd geannuleerd (wegens teveel werkuren van het personeel). Vervolgens was er geen enkele informatie. Ook bij de balie was er geen personeel van Vueling aanwezig. Dit werd opgelost door personeel van Avia Partners. Het alternatief wat mij werd geboden was een vlucht voor 4 dagen later! Terwijl ik maar een weekje op vakantie zou gaan. Daar gaan mijn vakantie-uren en mijn werkdagen. Ik wil nu de vervangende vlucht annuleren. Ik probeer nu voortdurend in contact te komen met de klantenservice van Vueling, maar dat is op geen enkele manier mogelijk. Vier keer lukte het mij om iemand aan de lijn te krijgen, maar alle 4 keer werd zomaar de verbinding verbroken...
Dus bespaar u een hoop ellende en boek een vlucht bij een andere maatschappij!
Wil
op 14 juni 2016
bestemming: Italië / Catania, reisperiode: augustus 2016
Men krijgt volgens mij helemaal geen email bevestiging van Vueling. Ik had hetzelfde probleem (niemand via de telefoon kunnen bereiken). Ik heb een account bij Vueling aangemaakt. Je kunt je boeking nr. vinden in je betalingsoverzicht van je bank (6 letters/cijfers). Die vul je in op je Vueling account en zo vindt je dan als "purchaser of the ticket" je bevestiging. Was even zoeken maar ik ben opgelucht dat uiteindelijk toch alles goed is. Mijn vluchtgegevens heb ik op deze manier gevonden. Dus succes!
Job
op 27 mei 2016
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juli 2016
Geen boekingsbevestiging ontvangen. Geen reactie op e-mails. Na 8 minuten wachten bij de telefonische klachtenservice wordt de verbinding verbroken.
Katja vd Doelen
op 6 januari 2016
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: mei 2015
Onze eerste ervaring met Vueling naar een tevens nog niet eerder bezochte Spaanse stad. Met kriebels in onze buik, besloten om losse vluchten te boeken bij Vueling. Heel handig leek ons daar wij in Rotterdam wonen en Vueling vliegt op Rotterdam-Barcelona. Gezien het om een korte trip ging van enkele dagen hoefden we geen extra koffers bij te boeken, handbagage moest voldoende zijn. Het boeken van de tickets zelf verliep voorspoedig. Online al onze persoonlijke gegevens ingevuld en Vueling stuurde de reisinformatie netjes per email door. Tevens herinnerde ze ons nog een dag voor vertrek aan het reisje wat ons te wachten stond, zeer attent. Inchecken op luchthaven Rotterdam/Den-Haag verliep uitstekend. Vriendelijk grondpersoneel zie alles vlot afhandelde waardoor we nog even konden relaxen voor het daadwerkelijke vertrek onder het genot van een lichte maaltijd en kop koffie. De vlucht verliep vervolgens ook prima naar wens. Vriendelijke stewardessen, goede opbergruimte waar onze handbagage goed in paste. De vlucht was slechts enkele uurtjes, waarna we vol enthousiasme voet zette op Spaanse bodem. Het was een enorm succes, deze trip Barcelona. Een adembenemende stad waaraan ik mijn hart verloren heb. Met enig verdriet namen we na enkele dagen afscheid om met Vueling weer huiswaarts te keren. De terugreis verliep gelukkig net zo voorspoedig als de heenreis. Ondanks dat de douane het vertrek iets meer ophield door niet zo efficiënt en vriendelijk te werken. Maar goed, dat is niet aan Vueling te wijten. Kortom een geweldige ervaring met zowel Vueling als de betoverende stad Barcelona. Mijn partner en ik kunnen haast niet wachten om in 2016 weer nieuwe reiservaringen op te doen samen, want wat geeft nu een rijker gevoel dan al dat moois in de wereld te kunnen bezichtigen met eigen ogen?!
Sophie Kuijpers
op 5 oktober 2015
bestemming: Spanje / Bilbao, reisperiode: juli 2015
Vliegtuig Vueling vertrok op tijd in tegenstelling met wat je soms meemaakt met andere low budget maatschappijen! Aardige crew, maar weinig beenruimte. Prettige vlucht gehad.
Dianne
op 8 september 2015
bestemming: Italië / Rome, reisperiode: mei 2015
Stond ik daar op Brussel Zaventem met de vriendinnetjes om naar Rome te vliegen, blijkt er geen vlucht te zijn. 'Er gaat helemaal geen vlucht naar Rome vandaag...' 'Oh jawel hoor!!' ...naja nee dus. Werden overal heen gestuurd, maar bleek dus zo te zijn dat onze vlucht al lekker geannuleerd was in januari ofzo. Wisten wij niks van? Uiteindelijk nieuwe tickets gekocht bij de balie van Ryanair. Personeel was heel vriendelijk. Hadden natuurlijk met ons te doen. Schade terugclaimen loopt nog steeds...:') al met al een mooie reis gehad!