Schrijf een ervaring over Aer Lingus en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Aer Lingus

Pagina 1 van 2 met 18 resultaten

op 26 augustus 2020 bestemming: Ierland / Cork, reisperiode: juli 2019

Vlucht gecancelled, refund formulier ingevuld op 6 juli en nog altijd 0 reactie. Bij bellen alleen en bandje dat zegt dat het druk is en afhandeling nog weken kan duren......

  • Algemeen 1
op 3 augustus 2020 bestemming: Ierland / Cork, reisperiode: april 2020

Ik heb een retourticket geboekt en betaald. Door Corona werd vlucht gecanceld. Ik kon kiezen voor een voucher. Ik kreeg een mail dat de voucher zsm zou komen, kon even duren ivm de drukte. We zijn nu 6 mnd verder. Geen voucher ontvangen geen reactie op mijn mail in mei 2020 verstuurd. Klantenservice geeft alleen aan 15 wachtenden bij de tel. Je belt via Dublin kost ook weer hoop geld. Ik was altijd pro Aer lingus en ook Avios lid. Communicatie is abominabel nu.

  • Algemeen 1




op 8 juni 2020 bestemming: Ierland / Cork, reisperiode: maart 2020

Ik heb geboekt, betaald: vliegreis voor 2 personen. Maar kon niet doorgaan vanwege corona. Geld niet teruggekregen. Volgens aer lungus gewoon gevlogen. Absolute onzin en geld kwijt!

  • Algemeen 1
op 13 maart 2020 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: maart 2019

Voorafgaand aan onze reis had ik zowel op de heen als terugvlucht plaatsen met beenruimte betaald op stoelnummer 2E en 2D. Op de heenreis (05-03) verliep de reis perfect. Op de terugreis (09-03) werden mijn vrouw en ik van onze stoelplaatsen weggestuurd ten overstaan van alle passagiers. De hoofdstewardess had ik mijn bevestigingspapieren gegeven maar als een betrapte verstekeling mocht ik op rij 13 (daar was nog beenruimte) haar besluit afwachten, mijn vrouw mocht op rij 3 zitten. Haar redenatie was dat sinds 6 maanden er bij Air Lingus nieuw beleid was en dat de door ons betaalde stoelplaatsen vielen onder de regeling van 'air space' en zouden vallen onder businessclass en dat dit een speciale behandeling zou betreffen. Wij hebben hier op de heenreis echter niets van gemerkt want voor elk drankje en hapje hebben we de gewone prijs dienen te betalen dus deze uitleg van haar was niet correct. Ik heb mijn boosheid kunnen inhouden maar vond de behandeling van het personeel incorrect en onbehouwen wat ik ook bij verlaten van vliegtuig nogmaals heb benadrukt. Wat het geheel nog wranger maakt is dat tijdens de gehele vlucht onze gereserveerde plaatsen onbezet zijn gebleven. Dus wees gewaarschuwd: zelfs bij van te voren gereserveerde plaatsen kun je bij Air Lingus zo van jouw plaats worden weggestuurd. Ik heb me nog niet eerder zo slecht behandeld en vernederd behandeld gevoeld. Voor mij geen Air Lingus meer!

  • Algemeen 2
op 18 december 2019 bestemming: , reisperiode: mei 2019

De vlucht naar Dublin werd later en later en ineens gecanceled zonder uitleg er was NIEMAND van de maatschappij aanwezig en niemand bereikbaar. Na veel moeite om 5 uur in de middag een vlucht gekregen, maar ook die was te laat dus al met al 9 uur!! vertraging op de eerste vlucht en bracht ons naar PHILADELPHIA waar we zelf taxi en hotel moesten vinden en betalen, na 4 uur slaap eindelijk een vlucht naar Chicago waar we te laat waren voor de huur auto een boete kregen en een andere prijs moesten betalen. de onkosten van dit alles NOOIT terug gekregen nog niet eens een excuus, wat een ontzettende slecht maatschappij, van mij een dikke NUL

  • Algemeen 1
op 13 september 2019 bestemming: Ierland / Cork, reisperiode: september 2019

Rolstoel assistentie aangevraagd bij boeking en tevens herhaald bij online inchecken. Echter dit wordt NIET doorgegeven aan Schiphol-assistence. Daardoor veel vertraging voordat dit probleem is opgelost.

  • Algemeen 5
op 10 juli 2019 bestemming: Ierland / Cork, reisperiode: juni 2019

Op de dag dat we zouden gaan vliegen werd de vlucht naar Cork eruit gehaald. Na een nacht in Amsterdam (keurig) mochten we het de volgende dag opnieuw proberen. Toen konden we niet landen op Cork maar het werd Dublin. Vanaf daar moest je zelf maar zien dat je met een bus in Cork kwam waar onze huurauto stond. ± 230 km met een bus. Dan nog je auto oppikken en naar je vakantie-adres rijden (± 50 km) , dus 2 vakantie-dagen kwijt. Op de terugvlucht via Dublin ook nog even een uurtje vertraging, dus Aer Lingus scoort een dikke onvoldoende! Doen we niet weer!

  • Algemeen 3
op 13 maart 2019 bestemming: Verenigde Staten / Newark, reisperiode: januari 2018

Het grote voordeel van vliegen naar de U.S.A. met Aer Lingus is dat de Amerikaanse Immigratiedienst op de luchthaven van Dublin is gevestigd. Als je in de U.S.A. bent aangekomen kan je gelijk doorlopen naar de bagageband om je koffer(s) op te halen om de luchthaven te verlaten. Vlucht is in 2018 prima verlopen en ons dermate goed bevallen dat we dit jaar weer met Aer Lingus naar Newark vliegen. Ook een groot pluspunt is dat je voor zowel de heenvlucht(en) als terugvlucht(en) bij het boeken van de reis de zitplaatsen kan reserveren. Het entertainmentprogramma is niet het allerbeste aanbod, maar er is voldoende keuze. Ik sluit altijd mijn ogen om zoveel mogelijk uitgerust aan te komen.

  • Algemeen 8
op 15 februari 2019 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: februari 2019

Door de staking in België hebben wij geen informatie gekregen en hebben wij met 7 personen dure tickets moeten betalen om een dag vroeg er terug te moeten keren naar België

  • Algemeen 1
op 24 december 2018 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: december 2018

Stewardessen chagarijnig, lopen alleen maar te zuchten en boos rond. Praten met mensen alsof het kleine kinderen zijn.

Dounapersoneel was al niet veel beter.

  • Algemeen 2
  • 1
  • 2
  • Volgende