Schrijf een ervaring over Aer Lingus en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Aer Lingus

Pagina 1 van 2 met 11 resultaten

op 13 maart 2019 bestemming: Verenigde Staten / Newark, reisperiode: januari 2018

Het grote voordeel van vliegen naar de U.S.A. met Aer Lingus is dat de Amerikaanse Immigratiedienst op de luchthaven van Dublin is gevestigd. Als je in de U.S.A. bent aangekomen kan je gelijk doorlopen naar de bagageband om je koffer(s) op te halen om de luchthaven te verlaten. Vlucht is in 2018 prima verlopen en ons dermate goed bevallen dat we dit jaar weer met Aer Lingus naar Newark vliegen. Ook een groot pluspunt is dat je voor zowel de heenvlucht(en) als terugvlucht(en) bij het boeken van de reis de zitplaatsen kan reserveren. Het entertainmentprogramma is niet het allerbeste aanbod, maar er is voldoende keuze. Ik sluit altijd mijn ogen om zoveel mogelijk uitgerust aan te komen. ... Lees meer

  • Algemeen 8
op 15 februari 2019 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: februari 2019

Door de staking in België hebben wij geen informatie gekregen en hebben wij met 7 personen dure tickets moeten betalen om een dag vroeg er terug te moeten keren naar België ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 24 december 2018 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: december 2018

Stewardessen chagarijnig, lopen alleen maar te zuchten en boos rond. Praten met mensen alsof het kleine kinderen zijn.

Dounapersoneel was al niet veel beter. ... Lees meer

  • Algemeen 2
op 23 september 2018 bestemming: Verenigde Staten / Boston, reisperiode: september 2018

Van Amsterdam naar Dublin troffen we een flinke storm. Op zich kan Aer Lingus daar niets aan doen, maar alle ellende daarna zeer zeker. Twee afgebroken landingen en daarna vijf uur wachttijd in het vliegtuig op Shannon airport. Na vier uur kregen we een flesje water en een koekje! Daarna terug naar Dublin wat van opstijgen op Shannon tot uit het vliegtuig mogen nog eens twee uur duurde. Aansluitende vlucht natuurlijk gemist... Naar de desk verwezen, nee, we hoefden onze koffers niet op te halen... In de hal in Dublin staat een stand met 5 Aer Lingus desks. Slechts twee daarvan bemand en dus een enorme wachtrij... Na 2,5 uur bijna vooraan komt er een 'leidinggevende' vertellen dat de desk dichtgaat! Alle hotels in Dublin volgeboekt dus overnachten op het vliegveld. Om half vijf ''s ochtends weer in de rij en na 5,5uur eindelijk aan de beurt. Na onbegrijpelijk traag werken (ik had inmiddels via mijn travel agent een plek bemachtigd op een vlucht) nog even gevraagd naar mijn koffer. Nee, dat kwam allemaal goed en anders kon ik op Boston toch wel naar 'lost luggage' gaan? Vertrouwenswekkend... Daarna nog 6 uur wachten op mijn vlucht. Bij de gate aan een medewerker gevraagd naar mijn koffer en hij zei dat hij mee ging op de vlucht... Natuurlijk, in Boston bleek mijn koffer er Niet bij te zitten... En aangezien het een kort bezoek was zag ik al aankomen dat ik zonder koffer mijn verblijf door moest komen. Inmiddels ben ik op de terugweg op een vlucht waarvoor ik niet online kon inchecken... Waarom? Dat weet niemand. Aangekomen op het vliegveld Boston zijn de balies onbemand en via de incheckpalen lukt inchecken niet... Uiteindelijk komen er mensen en de mevrouw die mij helpt zegt doodleuk dat ze mijn koffer doorstuurt naar Amsterdam! Ik heb zelfs een bagagesticker gekregen!??
Morgenochtend kom ik in Dublin aan en ik ben nu al bang voor mijn doorvlucht naar Amsterdam... Never nooit meer met Aer Lingus...

  • Algemeen 1




op 14 juli 2018 bestemming: Ierland / Cork, reisperiode: juli 2018

Het cijfer is eigenlijk een 0 min. Ruim twee uur van te voren aanwezig om de bagage af te geven. Thuis al ingecheckt. Maar dan kom je in een rij en er gebeurt niets. Vier counters open die meer aan het bellen zijn dan bagage in ontvangst aan het nemen. 2 uur later eindelijk bagage kunnen afgeven doordat van de 4 counters er 2 opeens gingen sluiten. Wij hebben het vliegtuig nog kunnen halen anders hebben deze reguliere vlucht gemist. We werden nog succes gewenst om het vliegtuig te halen door hard te gaan lopen.

  • Algemeen 1
op 8 juli 2018 bestemming: Verenigde Staten / Chicago, reisperiode: april 2018

April 2018 vlogen wij voor het eerst met Aer Lingus en we hebben daar een zeer slechte ervaring mee opgedaan.
Onze 2 ingecheckte tassen kwamen niet aan op de bestemming. Na 48 uur werd een van onze tassen terug gevonden, waar frequent telefonisch contact voor nodig was. Opvallend was dat ze onze 2e tas niet tegelijk gevonden hadden. Na ongeveer een week kregen we bericht dat onze tas San Fransisco was gevonden. Ondanks wederom veel telefonisch overleg lukte het niet om de tas binnen onze 2e en laatste vakantieweek in Chicago te krijgen.
Bij terugkomst In Nederland hebben we nog vaak (kostbare klantenservice) telefonisch contact gehad met Aer Lingus met elke keer wisselende berichten: onze tas was nog niet terecht, onze tas was in Chicago, er is helemaal geen dossier op jullie naam.
Nu 2 maanden later hebben we nog altijd onze tas niet terug. Bij een poging tot het claim formulier invullen blijkt het digitale formulier een terugkerende foutmelding te geven, is er geen alternatief emailadres op de website en is de telefonische helpdesk na 45 minuten nog steeds in gesprek...
Een ervaring om nooit te vergeten, maar dan in negatieve zin.

  • Algemeen 1
op 2 januari 2018 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: december 2017

Vriendelijk personeel, maaltijd slecht, slecht 1 rondje met drinken, vertraging van anderhalf uur. Compensatie een ontbijtje van 8 euro. Boek daar nooit meer!

  • Algemeen 3
op 20 oktober 2017 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: juni 2017

Gewoon een geweldige maatschappij. Al meerdere malen mee gevlogen. Vriendelijk en behulpzame crew. Veilig gevoel in het vliegtuig. En niet onbelangrijk scherpe prijzen.

  • Algemeen 10
op 19 augustus 2017 bestemming: Ierland / Dublin, reisperiode: juli 2017

Plus- en minpunten:
Min: urenlange wachtrijen op Schiphol, omdat er maar een paar balies open waren. Er was ruim voldoende personeel, maar die werkte niet allemaal achter de incheckbalies: onbegrijpelijk sloom systeem, want online inchecken van te voren kon ook niet!
Oude dames die lang voor mij in de rij hadden gewacht (voor Cork, dus ik dacht: wellicht vliegt het vliegtuig voor of na Dublin naar Cork?) hoorden na lange wachttijd dat het vliegtuig helemaal niet ging. Gelaten ondergingen ze dit, hoewel het vliegtuig lange tijd aangekondigd had gestaan op het grote beeldscherm!
Worden passagiers niet gebeld van te voren?
Ik eindig met een pluspunt: op de heenweg wachtte het vliegtuig net zo lang tot iedereen aan boord was, tien minuten vertraging daardoor. Dat vond ik weer sympathiek, hoewel passagiers met beperkte overstaptijd later daar wellicht anders over denken!

  • Algemeen 7
op 7 april 2017 bestemming: Ierland / Cork, reisperiode: mei 2016

Betrouwbaar en de Ierse gastvrijheid begint al in het vliegtuig.

  • Algemeen 8
  • 1
  • 2
  • Volgende