Schrijf een ervaring over Icelandair en maak kans op mooie prijzen!

Ervaringen Icelandair

Pagina 1 van 2 met 11 resultaten

op 14 oktober 2019 bestemming: Verenigde Staten / San Francisco, reisperiode: augustus 2019

Op vlucht Amsterdam San Francisco bleef bagage achter in IJsland. Bagage 10 dagen later otvangen. Veel kosten moeten maken voor aanschaf noodzakelijke spullen. Veel tijd hieraan besteed in vakantie.. Afhandeling claim duurt inmiddels 2 maanden. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 21 augustus 2019 bestemming: IJsland / Reykjavík, reisperiode: augustus 2019

Samen met een vriendin naar IJsland gegaan om deel te nemen aan een mountainbike challenge. 248 euro extra betaald voor het vervoer naar van de fietsen. Deze hebben wij echter tot op heden niet meer terug gezien. Icelandair verwijst naar de verlader en vice versa. Telefonisch niet tot nauwelijks bereikbaar, mail wordt niet beantwoord en je moet het, na het invullen van de verplichte formulieren, verder maar zelf uitzoeken. Niemand die je op de hoogte houdt en niemand die zich verantwoordelijk voelt voor wat er gebeurd is. Vakantie verpest en fietsen met een totale waarde van 12.500 euro onvindbaar.
Onvoorstelbare hoe je met een grote mate van desinteresse behandeld wordt, absoluut geen verantwoordelijkheidsgevoel en moeilijk bereikbaar als je info wilt hebben. Kortom, eens en nooit meer met Icelandair!!!! ... Lees meer

  • Algemeen 1




op 8 juli 2019 bestemming: IJsland, reisperiode: september 2019

Wegens zwangerschap kon ik niet meer met het vliegtuig. Ticket werd niet vergoed na versturen medisch bewijs. Daarna wilde ik de ticket aan iemand anders geven. IceLand Air gaat niet akkoord met omboeking van ticket naar andere naam. Zeer klantonvriendelijk! Ik raad het niet aan. ... Lees meer

  • Algemeen 1
op 7 juli 2019 bestemming: Verenigde Staten / Denver, reisperiode: juli 2019

Slechte service

  • Algemeen 2
op 18 augustus 2018 bestemming: Verenigde Staten / Minneapolis, reisperiode: september 2018

Wij gaan in September voor de zoveelste keer op vakantie naar Minnesota omdat onze dochter ,kleinkinderen en schoonzoon daar wonen.
Wij vliegen al jaren met Icelandair en vinden het heerlijk om een tussenstop in Reykjavik te hebben om de benen even te strekken,op de heen en terugvlucht anderhalf uur tussenstop,zalig.
wij hebben van al de keren dat we met Icelandair gevlogen hebben nog nooit vertraging o.d. gehad.
We kijken er nu al naar uit om in september weer Amsterdam,Reijkjavik,Minneapolis te vliegen.
prijs-kwaliteit een dikke 10

  • Algemeen 10
op 25 april 2018 bestemming: IJsland / Keflavik, reisperiode: februari 2018

Hele slechte bereikbaarheid bij klachtenafhandeling, slechte service op het vliegveld (er werd geen drinken uitgedeeld of iets te eten het was vanaf 16.00 tot 21.30 zonder eten en drinken, slecht voor heel veel mensen met diabetus bv of andere zaken, bij vertraging van de bagage( geen communicatie met de passagiers over hoe het zou gaan lopen 3 uur staan wachten op niets,slechte afhandeling van de bagage nabrengen 4 dagen later, telefonisch niet goed bereikbaar, mailen en formulier versturen lukt niet omdat de website in onderhoud is staat niet aangegeven. Nu een nieuwe website ook nu is het klachtenformulier niet te versturen geeft een error aan, dan maar weer aan de telefoon en na 40 minuten wachten wordt het contact zomaar verbroken ik was bijna aan de beurt!!!Waardelooooooooooos!!Dus nu maar in de pen naar een consumentenbond want dit kan echt niet. Wij hebben extra kosten gemaakt en je krijgt gewoon geen contact met icelandair heel heel slordig en onattent.

  • Algemeen 2
op 29 oktober 2017 bestemming: IJsland / Reykjavík, reisperiode: oktober 2017

Geen vertraging, super vriendelijk en behulpzaam personeel. Geweldige vakantie gehad in een prachtig land. Zeker voor herhaling vatbaar.

  • Algemeen 10
op 7 september 2016 bestemming: IJsland, reisperiode: augustus 2016

Geweldig veel beenruimte in economie.

  • Algemeen 8
op 28 augustus 2016 bestemming: Canada / Edmonton, reisperiode: juli 2016

We begonnen onze reis met een vertraging van 2 uur. Bij het afgeven van de koffers kregen we te horen, onze aansluitende vlucht op ons zou wachten. Bij aankomst in IJsland moesten we zonder overdrijven sprinten voor de aansluitende vlucht naar Edmonton, maar we waren krap aan op tijd. Bij aankomst in Edmonton bleek onze bagage in IJsland achtergebleven te zijn. We hebben 6 dagen op onze bagage moeten wachten. De extra kosten die we gemaakt hebben zijn netjes door de airline betaald, nog voordat we naar huis vlogen. De vlucht zelf, prima, genoeg drankjes aan boord, maar niet standaard een maaltijd.

  • Algemeen 7
op 23 juni 2016 bestemming: Verenigde Staten / New York, reisperiode: juni 2016

Van de 4 vluchten (transfer in Reykjavik) waren er 3 zwaar vertraagd... Goedkope tickets maar wat een lange vlucht!

  • Algemeen 5
  • 1
  • 2
  • Volgende