Scandinavian Airlines lanceert sociale media wedstrijd

Geschreven op 22 augustus 2014 door Christel

Eerdere inzendingen van de wedstrijd
Eerdere inzendingen van de wedstrijd
Heb jij altijd al eens in grote luxe naar de hoofdsteden van de Scandinavische landen willen reizen? Scandinavian Airlines, deel van de SAS groep, heeft onlangs een leuke sociale media wedstrijd gelanceerd waardoor dit wel eens werkelijkheid zou kunnen worden.

De wedstrijd draait om het origineel uitbeelden van #icanflysas, waarbij het vlieggevoel centraal staat. Creativiteit, emotie en beleving kunnen bijvoorbeeld elementen zijn die het vlieggevoel weergeven. Als je mee wilt doen, tweet of post dan je meest originele foto die het vlieggevoel weergeeft op Facebook of Instagram met de hashtag #icanflysas.

De hoofdprijs van de wedstrijd is een trip vanaf het land van de deelnemer naar Kopenhagen, Oslo en Stockholm voor twee personen. Je reist in grote luxe: de prijs is inclusief premium cabin, SAS plus (inclusief toegang tot luxe airport lounges, maaltijden en fast track security) en city cards voor hotelovernachtingen en sightseeing. Daarnaast zijn er ook andere leuke prijzen die je kunt winnen. De actie loopt tot 17 september.

Nieuws