Ervaringen Singapore Airlines

Pagina 1 van 1 met 12 resultaten

op 27 maart 2020 bestemming: MaleisiŽ / Kuala Lumpur, reisperiode: maart 2020

Voor mij in ieder geval Nooit meer! Schandalig dat vluchten worden geannuleerd zonder dat hiervoor met een oplossing wordt gekomen. Onze vlucht werd geannuleerd en er werd ons verteld dat we maar ergens een andere vlucht moesten boeken. Geld hebben we voor alsnog niet terug ontvangen en we hebben door deze actie veel duurdere tickets moeten aanschaffen omdat dit een paar dagen voor de vlucht bekend werd gemaakt. Kortom voor mij in ieder geval geen Singapore Airlines meer. Ik heb een klacht ingediend en ben bezig om te kijken in hoeverre zij met een oplossing bereid zijn te komen. Wellicht als de oplossing goed genoeg is dat ik het nog een kans geef maar hoe het er vooralsnog uitziet NOOIT MEER.

  • Algemeen 1
op 31 december 2018 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: november 2018

Algehele service ver beneden de maat
Veel te koude airco, ondanks vele opmerkingen van passagiers veranderde er niets

  • Algemeen 5




op 5 april 2018 bestemming: Nieuw-Zeeland / Auckland, reisperiode: maart 2018

Eten was niet goed vooral de kip gerechten en alles smaakte hetzelfde koffer was een hele hoek uit en gescheurd daar was echt mee gegooid

  • Algemeen 5
op 29 augustus 2017 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: september 2016

Weer verzorgde vluchten, prachtige stewardessen, liefdevolle verzorging en eten heerlijk. Omdat ik vertraging had op Bali miste ik mijn vlucht naar Amsterdam. Kreeg ik een citytrip met zeer luxe hotel en vouchers voor eten en drinken (wat fantastisch was)aangeboden voor een paar dagen.Koffer niet meegenomen en dat was ook een bevrijding. Een groter cadeau had ik niet kunnen krijgen. Zomaar onverwacht een paar dagen Singapore
En nee ik ben niks gaan declareren omdat ik zoveel vertraging had. Heb Singapore Airlines bedankt voor zoveel geluk

  • Algemeen 10
op 8 juni 2017 bestemming: IndonesiŽ / Bali, reisperiode: mei 2017

Adam naar Bali 2/5/17 heen koffer defekt.nwe terug ook defekt.

  • Algemeen 5
op 18 april 2017 bestemming: Singapore, reisperiode: maart 2017

De crew liet vanaf het begin van de vlucht de warme service zien waar Singapore Airlines om bekend staat. De nieuwe A350 maakte de reis compleet samen met het lekkere eten, breder dan gemiddelde stoelen, goede entertainmentsysteem en de uitstekende service van de crew. Wat mij betreft de beste vliegtuigmaatschappij! Iets waar europese airlines zoals KLM en Amerikaanse airlines veel van kunnen leren. Als passagiers van deze airlines denken dat ze goede service krijgen dan hebben ze duidelijk nog nooit met Singapore Airlines gevlogen. Dan kom je erachter wat je allemaal aan service had gemist al die jaren;)

  • Algemeen 10
op 4 maart 2017 bestemming: AustraliŽ, reisperiode: maart 2017

Na een vakantie van 4 weken met haar 4 zussen, ging mijn schoonzus op 2 maart terug. Tijdens het inchecken werd haar een upgrade aangeboden naar premium economy voor EUR 375,- voor het traject Ams/Singapore. Dit heeft ze geaccepteerd . Ook werd er gezegd dat dit de laatste stoel was. Bij boarding bleek er nagenoeg geen verschil te zijn tussen economy en premium economy. De passagier naast haar had een andere stoel met meer mogelijkheden en vertelde dat hij de laatste stoel premium had gekocht. Dus Uw verkoper heeft mijn schoonzus verkeerd voorgelicht en min of meer een glad verkoopverhaal verteld. Ik verzoek U vriendelijk dit uit te zoeken. Ik vind dit heel vervelend voor haar, want ze was al heel nerveus etc., en daarom reageer ik als haar zwager. Ik zie Uw reactie graag tegemoet.

  • Algemeen 8
op 7 maart 2016 bestemming: Nederland / Amsterdam, reisperiode: maart 2016

Op de vlucht van Singapore naar Amsterdam was het zo vreselijk koud in het vliegtuig, dat wij na 14 uur verkleumd in Amsterdam aankwamen. Wij hebben onze handen zitten warmen aan het schermpje voor ons. Verschillende keren tegen de stewardess gezegd, maar er werd niets veranderd aan de temperatuur. Ik kon een extra dekentje krijgen, dat was alles. Ze vond ons duidelijk zeuren. Niet alle stewardessen zijn zo vriendelijk als de reclame doet geloven!

  • Algemeen 5
op 2 oktober 2015 bestemming: Singapore / Singapore, reisperiode: september 2012

Mijn zoon woont met zijn vrouw in Singapore en 8 juni 2012 werd Tiya hun dochtertje geboren, wij zijn toen ze 3 mnd. was naar Singapore gegaan met Singapore Airlines en dat was ons heel goed bevallen. Je verstaat er weinig van maar zo goed ze je daar helpen en lief voor je zijn is echt een aanrader. Ze maken dan ook het gebaar met de handen voor zich en buigen naar je als je een compliment maakt of gewoon als ze iets voor je kunnen doen. Ja en als je dan uit het vliegtuig stapt staan ze ook nog allemaal jou uit te begeleiden, echt een heel erg fijn gevoel.

  • Algemeen 9
op 5 juni 2014 bestemming: Vietnam / Hanoi, reisperiode: april 2014

Positieve ervaringen: Genoeg beenruimte, heel veel films/muziek beschikbaar.
Je mag elke seconde de stewardessen/stewards bellen om hulp,
Genoeg eten, je kan niet omkomen van de honger.

Negatieve ervaringen: Er zijn geen nadelen bij Singapore Airlines.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 7
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 8
op 21 september 2010 bestemming: AustraliŽ / Adelaide, reisperiode: januari 2010

Het was een zeer positieve reis met van 20 uur met tussen landing in singapore je voelt je bij singapore airlines steeds zeer op je gemak,het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam,singapore is ook een stad die moet je gezien hebben zeer modern en heel veel bloemen,en veel wolken krabbers.

australie is heel erg groot 270 maal zo groot als nederland adelaide is niets voor toeristen daar wonen heel veel emigranten van over de wereld ,wij waren dus ook bij emigranten uit Heerlen.

Wij zijn ook naar sydney geweest het was een fantastische stad met heel veel toeristen ,en veel bezienswaardigheden.
In adelaide ben je bijna alleen op het strand in het hoog seizoen

Op de terug reis waren wij nog 4 dagen in singapore ook heel mooi,.nu hebben ze er de marina bay geopend heel mooi om te zien zwembad op 60 meter hoogte met restaurant en disco,toen wij er waren was het helaas nog niet klaar

Het enigste negatieve is steeds maar weer die controles op het vliegvelddaar kunje wel eens gek van worden.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 7
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 8
  • Prijs / kwaliteit 7
op 10 september 2009 bestemming: AustraliŽ / Brisbane, reisperiode: september 2008

Op 17-09-2008 weer eens een vlucht met vliegtuig gemaakt, de laatste vlucht was in 1992. Keuze Singapore Airlines uitstekend! tijdens de vlucht veel gedronken. Sinaassap! Na een tussenstop, Singapore wederom S.A. naar Brisbane. 23 vlieguren! Service, uitstekend!! Zeer gewaardeerd!

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 10
  • 1