Schrijf een review

Reviews over Transavia

Url:

Type reizen: luchtvaartmaatschappij
Piet Guilonardweg 15, 1117 EE Haarlemmermeer NL

Logo van Transavia

Pagina 7 van 7 met 612 resultaten

op 20 november 2009 bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: november 2009

Transavia's website: het doet mijn boeking op een verkeerde naam, als je eerst een eerdere boeking (op die andere naam) annuleert in het IDEAL betalingscherm, en daarna doorgaat met een nieuwe boeking.

Om deze fout van hun te herstellen moest ik 35 euro betalen.

Klacht ingediend; eerst vele malen heen- en weer ge-emaild, waarbij Transavia zegt dat dit niet mogelijk is. Transavia beweert dat ik sta te liegen.

Vervolgens telefonisch; Transavia geeft nu toe dat dit kan gebeuren, als je na het annuleren van de boeking niet eerst je web browser afsluit. Er staat nergens dat dat nodig zou zijn.

Transavia blijft weigeren de "wijzigingskosten" terug te betalen en sluit de klacht af.

Dit terwijl ik een zeer frequente klant van hun was, met zo'n 25 boekingen per jaar!

NOOIT meer nemen dus, deze maatschappij. Liever duurder of wat langer onderweg met andere maatschappijen. Totáál gebrek aan respect voor de klant, en lompe behandeling.

  • Algemeen 1
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 1
op 29 juli 2009 bestemming: Italië, reisperiode: mei 2009

Ik vlieg altijd met heel veel plezier met transavia. De prijzen zijn super en de service ook. Vriendelijk en gezellig personeel!!

Laat mij een ding vooropstellen. Vertragingen komen vaak van hogerhand en kan een luchtvaartmaatschappij niks aan doen. Zeker in het zomer seizoen is het heel erg druk in de lucht en op luchthavens, dit is BUITEN DE MAATSCHAPPIJ OM. En wat de hagelschade betreft kom je liever levend en veilig aan op bestemming met wat vertraging? Of stort je liever neer??? Geef mij maar de veiligheid en dan maar wat later aankomen!

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 6
  • Prijs / kwaliteit 10




op 15 juli 2009 bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juni 2009

Vlieg elke week met Transavia, de laatste 6 a 7 weken gigantische vertragingen zonder duidelijke communicatie, zelfs twee keer een onderbroek start meegemaakt. De limit was een vertraging van 6,5 uur op een vluchtje van 2,5 uur. Gedurende de wintermaanden ging het redelijk tot goed maar nu... men lijkt de weg kwijt te zijn en zoekt of geeft hagelschade, stakende griekse luchtverkeersleiding en ander zaken de schuld. Echter veel leed kan voorkomen worden door een stukje communicatie.

  • Algemeen 5
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 5
  • Reisbegeleiding 5
  • Prijs / kwaliteit 5
op 21 juni 2009 bestemming: Tunesië / Monastir, reisperiode: juni 2009

Vertraging met Transavia 8 uren. Communicatie van Transavia erg slecht. Niemand die de reizigers over de vertragingen heeft ingelicht. Vaker met Transavia gevlogen en (helaas) altijd kleine (max.3 uur) vertragingen gehad. Denk dat het nu genoeg geweest is en ik voortaan niet meer met deze vliegmaatschappij ga vliegen.

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 1
  • Reisbegeleiding 1
  • Excursies 6
  • Prijs / kwaliteit 6
op 12 juni 2009 bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: maart 2008

Echt super! Ik heb veel gevlogen met o.a. KLM en Air France.
Maar die zijn heel duur. En Transavia niet hoor. Heel vriendelijke bediening en netjes!

Ik vlieg voortaan altijd met Transavia. En vertraging kan altijd gebeuren hoor! Daar moet je niet over gaan zeuren!
Transavia is een supermaatschappij!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 9
  • Prijs / kwaliteit 10
op 5 juni 2009 bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2009

8 dagen geboekt waarvan 3 dagen aan heen en terug reis kwijt door vertraging van transavia. Doodmoe kom je aan op je vakantie adres nog 5 daagjes over. Nee transavia, veilig voel ik me niet meer bij jullie na al die defect meldingen en computer stoornissen. In de toekomst vlieg ik niet meer met Transavia.

  • Algemeen 6
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 3
  • Reisbegeleiding 1
  • Prijs / kwaliteit 5
op 30 januari 2009 bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: januari 2009

Heen naar Málaga op 20 januari 2009 vlucht Transavia HV 6115, retour Málaga-AMS op 27 januari vlucht HV 6116 met gezagvoerder Tim. Vriendelijke crew, onberispelijk en attent! Ik vlieg bijna nooit (echtgenoot houdt er niet van), maar deze keer in mn eentje heb ik er van genoten.

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 10
  • Prijs / kwaliteit 8
op 8 oktober 2008 bestemming: Egypte / Sharm el-Sheikh, reisperiode: september 2008

Veel vertraging. Na 2 uur vliegn kregen we drinken en eten was op 1 broodje na op. Slechte crew. Nee, wij vliegen niet meer met transavia.

  • Algemeen 3
  • Accommodatie 6
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 3
  • Prijs / kwaliteit 4
op 17 april 2008 bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: maart 2007

Wij gingen met Transavia naar Bodrum - Turkije. Het was best wel lang vliegen maar het was te doen. Wij hadden best veel beenruimte en we werden zeer goed behandeld. We kregen sowieso 2 keer eten en drinken en daarna mocht je zelf nog bestellen wanneer je dat wilde. Personeel erg aardig, service ook erg goed. Best nog wel een keer met Transavia willen vliegen. Het totaalplaatje vind ik het veel beter dan KLM, Martinair of ArkeFly.

  • Algemeen 8
  • Accommodatie 8
  • Vervoer 9
  • Reisbegeleiding 8
  • Prijs / kwaliteit 9
op 4 september 2007 bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: augustus 2007

We hadden alleen een vlucht bij Transavia. Heen ging alles prima, helaas op de terugweg niet. Geen info, bleek dat we 4 uur vertraging hadden. Geen personeel die ons iets kon vertellen. We zouden om 12.00 vliegen, toen 16.30 boarden, kon uiteindelijk pas om 17.30 en we vlogen pas om 18.00 uur. In totaal 6 uur vertraging, zonder dat iemand ons van informatie voorzag. Ook niets te eten of te drinken. Maar in het vliegtuig werd een hoop goed gemaakt. De stewardess bood ons haar excuses aan en vervolgens konden we wat te eten en drinken kopen aan boord. Ik schreef Transavia een klachtenbrief en ontving een waardebon van 7,50 Euro. Wel lachen dus voor wachten verdien je bij Transavia ong 1 Euro per uur en denken ze nu echt dat ik vanwege die 7,50 Euro nog weer met hen vlieg? Ik dacht het niet!

  • Algemeen 7
  • Accommodatie 4
  • Vervoer 3
  • Reisbegeleiding 5
  • Prijs / kwaliteit 4
op 11 maart 2007 bestemming: Griekenland, reisperiode: april 2005

Ik vond het geweldig echt waar ze waren netjes en ze kwamen regelmatig langs om te vragen hoe het was.

Transavia is;
- goed
- perfect
- ook aardig
- netjes

  • Algemeen 10
  • Accommodatie 10
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 10
  • Prijs / kwaliteit 10
op 8 november 2006 bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2006

De reis vond ik 3 keer niks. Op zich is Turkije een heel mooi land om op vakantie te gaan, maar voor mij heeft Transavia het verpest. Toen ik daar was aangekomen was de accommodatie echt niks, het leek wel een krottenwijk. Heel anders dan dat het verteld werd.

  • Algemeen 4
  • Accommodatie 1
  • Vervoer 6
  • Reisbegeleiding 9
  • Excursies 2
  • Prijs / kwaliteit 3
  • Vorige
  • 5
  • 6
  • 7