PB.
op 2 november 2013
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: september 2013
Transavia biedt een goede service, vriendelijke crew en een schoon toestel! Ik heb genoten. Volgende keer zeker weer!
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
8
-
Excursies
8
-
Prijs / kwaliteit
10
Ineke
op 13 september 2013
bestemming: Spanje / Nerja, reisperiode: augustus 2013
Vlucht was ok. We hadden auto via transavia gehuurd. Bleek firam Marbesol via Cartrawler te zijn.Zag er haveloos uit; ook de auto was een afgetrapte beschadigde auto. Zijn opgelicht door verplicht een volle tank benzine af te nemen voor E 103,- terwijl het autootje (Skoda Fabia) een tankje van 40 liter heeft. Vooruit allrisk verzekering afgesloten. Weinig vertrouwen in de technische staat vd auto. (Gelukkig) via creditcard borg ad E 800,-gestaan. Bij terugkeer van vakantie bleek dat men op dag 1 al E 800,- van onze rekening had gehaald. Inlevering was op tijd en zonder schade onzerzijds. Na beklag bij onze bank zou onderzoek naar fraude worden ingesteld, Tot 2x toe contact met Cartrawler gehad. We konden zeker nog 20 dagen op ons geld wachten,en dit is dus meer mensen overkomen. Klacht bij Transavia gedeponeerd dat men met ondeugdelijke partij zaken doet. Met klacht wordt niets gedaan. Onder druk hebben we ons geld terug van Cartrawler. Goede raad: DOE GEEN ZAKEN MET TRANSAVIA MBT HUURAUTO!! Zie reviews op internet m.b.t. Cartrawler, je wordt opgelicht!!
-
Algemeen
6
-
Accommodatie
6
-
Vervoer
5
-
Prijs / kwaliteit
3
Ilse
op 17 juni 2013
bestemming: Spanje / Barcelona, reisperiode: juni 2013
Transavia is slecht georganiseerd! Vaak problemen met het boeken van de tickets, geen spaarprogramma, airmiles o.i.d. Vaak vertraagd, bij mijn laatste vlucht zelfs 5 uur! Er was geen sprake van noodweer, en passagiers hadden recht op vergoeding (nooit ontvangen). Kortom: slechte maatschappij die de vliegschema's niet respecteert.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
10
-
Prijs / kwaliteit
3
I van der velds
op 15 november 2012
bestemming: Turkije / Lara, reisperiode: mei 2012
Wij zijn meerder keren met transavia gevlogen,en heb geen aanmerkingen.
Personeel is vriendelijk,stoelen goed,en redelijke beenruimte,alleen het eten en drinken is vreselijk duur.
Afgelopen oktober zijn we met Arke naar tenerife geweest dat was onze eerste keer met een andere maatschappij,maar een volgende keer keer gewoon weer transavia.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
8
-
Reisbegeleiding
8
-
Excursies
7
-
Prijs / kwaliteit
8
Bella
op 4 oktober 2012
bestemming: Oostenrijk / Wenen, reisperiode: september 2012
Vanaf Rotterdam met Transavia op de minuut op tijd vertrokken, niets op aan te merken. Ook de terugvlucht gewoon volgens schema. Prima!
Personeel correct.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
9
-
Prijs / kwaliteit
9
Aad
op 5 oktober 2010
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: september 2010
Na toch al wat jaren met Transavia te vliegen hebben we goede ervaringen met deze maatschappij, alleen viel het mij op dat dit jaar 2010 Transavia wel heel goed naar het gewicht van de koffer kijkt, wat we in de voorgaande jaren nog nooit mee gemaakt hebben is nu een feit.Zowel de heen 30 euro als de terugvlucht 40 euro hebben we bij moeten betalen we waren met 4 personen. Tuurlijk weten we dat 20 kilo maximaal is,maar we krijgen toch een beetje het idee dat Transavia op deze manier de goedkope vluchten te compenseren. Dus mensen... weet wel dat je 10 euro voor 1 kilo extra betaald bij Transavia.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
7
Sanne
op 16 mei 2010
bestemming: Tunesië, reisperiode: juni 2009
16-6-2009 met transavia gevlogen en het was een hell nooit meer transavia personeel is heel onvriendelijk en super chagerijnig. service bar slecht. vliegtuig van binnen gigantisch smerig zaten bloedvlekken op de stoel voor me waar ik de hele vlucht tegenaan moest kijken. prijs/kwaliteit verhouding heel slecht... kortom nooit weer transavia.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Heikki Doeleman
op 20 november 2009
bestemming: Frankrijk / Nice, reisperiode: november 2009
Transavia's website: het doet mijn boeking op een verkeerde naam, als je eerst een eerdere boeking (op die andere naam) annuleert in het IDEAL betalingscherm, en daarna doorgaat met een nieuwe boeking.
Om deze fout van hun te herstellen moest ik 35 euro betalen.
Klacht ingediend; eerst vele malen heen- en weer ge-emaild, waarbij Transavia zegt dat dit niet mogelijk is. Transavia beweert dat ik sta te liegen.
Vervolgens telefonisch; Transavia geeft nu toe dat dit kan gebeuren, als je na het annuleren van de boeking niet eerst je web browser afsluit. Er staat nergens dat dat nodig zou zijn.
Transavia blijft weigeren de "wijzigingskosten" terug te betalen en sluit de klacht af.
Dit terwijl ik een zeer frequente klant van hun was, met zo'n 25 boekingen per jaar!
NOOIT meer nemen dus, deze maatschappij. Liever duurder of wat langer onderweg met andere maatschappijen. Totáál gebrek aan respect voor de klant, en lompe behandeling.
-
Algemeen
1
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
1
Marijn
op 29 juli 2009
bestemming: Italië, reisperiode: mei 2009
Ik vlieg altijd met heel veel plezier met transavia. De prijzen zijn super en de service ook. Vriendelijk en gezellig personeel!!
Laat mij een ding vooropstellen. Vertragingen komen vaak van hogerhand en kan een luchtvaartmaatschappij niks aan doen. Zeker in het zomer seizoen is het heel erg druk in de lucht en op luchthavens, dit is BUITEN DE MAATSCHAPPIJ OM. En wat de hagelschade betreft kom je liever levend en veilig aan op bestemming met wat vertraging? Of stort je liever neer??? Geef mij maar de veiligheid en dan maar wat later aankomen!
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
6
-
Prijs / kwaliteit
10
Paul
op 15 juli 2009
bestemming: Spanje / Alicante, reisperiode: juni 2009
Vlieg elke week met Transavia, de laatste 6 a 7 weken gigantische vertragingen zonder duidelijke communicatie, zelfs twee keer een onderbroek start meegemaakt. De limit was een vertraging van 6,5 uur op een vluchtje van 2,5 uur. Gedurende de wintermaanden ging het redelijk tot goed maar nu... men lijkt de weg kwijt te zijn en zoekt of geeft hagelschade, stakende griekse luchtverkeersleiding en ander zaken de schuld. Echter veel leed kan voorkomen worden door een stukje communicatie.
-
Algemeen
5
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
5
-
Reisbegeleiding
5
-
Prijs / kwaliteit
5
Perance Smit
op 21 juni 2009
bestemming: Tunesië / Monastir, reisperiode: juni 2009
Vertraging met Transavia 8 uren. Communicatie van Transavia erg slecht. Niemand die de reizigers over de vertragingen heeft ingelicht. Vaker met Transavia gevlogen en (helaas) altijd kleine (max.3 uur) vertragingen gehad. Denk dat het nu genoeg geweest is en ik voortaan niet meer met deze vliegmaatschappij ga vliegen.
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
1
-
Reisbegeleiding
1
-
Excursies
6
-
Prijs / kwaliteit
6
Tim
op 12 juni 2009
bestemming: Spanje / Valencia, reisperiode: maart 2008
Echt super! Ik heb veel gevlogen met o.a. KLM en Air France.
Maar die zijn heel duur. En Transavia niet hoor. Heel vriendelijke bediening en netjes!
Ik vlieg voortaan altijd met Transavia. En vertraging kan altijd gebeuren hoor! Daar moet je niet over gaan zeuren!
Transavia is een supermaatschappij!
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
9
-
Prijs / kwaliteit
10
M. Meekels
op 5 juni 2009
bestemming: Griekenland / Kreta, reisperiode: mei 2009
8 dagen geboekt waarvan 3 dagen aan heen en terug reis kwijt door vertraging van transavia. Doodmoe kom je aan op je vakantie adres nog 5 daagjes over. Nee transavia, veilig voel ik me niet meer bij jullie na al die defect meldingen en computer stoornissen. In de toekomst vlieg ik niet meer met Transavia.
-
Algemeen
6
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
3
-
Reisbegeleiding
1
-
Prijs / kwaliteit
5
Henny Marré
op 30 januari 2009
bestemming: Spanje / Málaga, reisperiode: januari 2009
Heen naar Málaga op 20 januari 2009 vlucht Transavia HV 6115, retour Málaga-AMS op 27 januari vlucht HV 6116 met gezagvoerder Tim. Vriendelijke crew, onberispelijk en attent! Ik vlieg bijna nooit (echtgenoot houdt er niet van), maar deze keer in mn eentje heb ik er van genoten.
-
Algemeen
9
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
10
-
Prijs / kwaliteit
8
Wolf
op 8 oktober 2008
bestemming: Egypte / Sharm el-Sheikh, reisperiode: september 2008
Veel vertraging. Na 2 uur vliegn kregen we drinken en eten was op 1 broodje na op. Slechte crew. Nee, wij vliegen niet meer met transavia.
-
Algemeen
3
-
Accommodatie
6
-
Vervoer
6
-
Reisbegeleiding
3
-
Prijs / kwaliteit
4
Jeloi
op 17 april 2008
bestemming: Turkije / Bodrum, reisperiode: maart 2007
Wij gingen met Transavia naar Bodrum - Turkije. Het was best wel lang vliegen maar het was te doen. Wij hadden best veel beenruimte en we werden zeer goed behandeld. We kregen sowieso 2 keer eten en drinken en daarna mocht je zelf nog bestellen wanneer je dat wilde. Personeel erg aardig, service ook erg goed. Best nog wel een keer met Transavia willen vliegen. Het totaalplaatje vind ik het veel beter dan KLM, Martinair of ArkeFly.
-
Algemeen
8
-
Accommodatie
8
-
Vervoer
9
-
Reisbegeleiding
8
-
Prijs / kwaliteit
9
Edje
op 4 september 2007
bestemming: Spanje / Madrid, reisperiode: augustus 2007
We hadden alleen een vlucht bij Transavia. Heen ging alles prima, helaas op de terugweg niet. Geen info, bleek dat we 4 uur vertraging hadden. Geen personeel die ons iets kon vertellen. We zouden om 12.00 vliegen, toen 16.30 boarden, kon uiteindelijk pas om 17.30 en we vlogen pas om 18.00 uur. In totaal 6 uur vertraging, zonder dat iemand ons van informatie voorzag. Ook niets te eten of te drinken. Maar in het vliegtuig werd een hoop goed gemaakt. De stewardess bood ons haar excuses aan en vervolgens konden we wat te eten en drinken kopen aan boord. Ik schreef Transavia een klachtenbrief en ontving een waardebon van 7,50 Euro. Wel lachen dus voor wachten verdien je bij Transavia ong 1 Euro per uur en denken ze nu echt dat ik vanwege die 7,50 Euro nog weer met hen vlieg? Ik dacht het niet!
-
Algemeen
7
-
Accommodatie
4
-
Vervoer
3
-
Reisbegeleiding
5
-
Prijs / kwaliteit
4
Mevr. N. A.
op 11 maart 2007
bestemming: Griekenland, reisperiode: april 2005
Ik vond het geweldig echt waar ze waren netjes en ze kwamen regelmatig langs om te vragen hoe het was.
Transavia is;
- goed
- perfect
- ook aardig
- netjes
-
Algemeen
10
-
Accommodatie
10
-
Vervoer
10
-
Reisbegeleiding
10
-
Excursies
10
-
Prijs / kwaliteit
10
Michael
op 8 november 2006
bestemming: Turkije / Antalya, reisperiode: juli 2006
De reis vond ik 3 keer niks. Op zich is Turkije een heel mooi land om op vakantie te gaan, maar voor mij heeft Transavia het verpest. Toen ik daar was aangekomen was de accommodatie echt niks, het leek wel een krottenwijk. Heel anders dan dat het verteld werd.
-
Algemeen
4
-
Accommodatie
1
-
Vervoer
6
-
Reisbegeleiding
9
-
Excursies
2
-
Prijs / kwaliteit
3