Hogenboom Vakantieparken

Url: https://www.vakantiegevoel.nl/

Type reizen: vakantiehuizen

Logo van Hogenboom Vakantieparken

Hogenboom Vakantieparken is met meer dan 100 parken in 10 landen een van de grootste bemiddelaars voor vakantieparken in Nederland, België en Duitsland. Je hebt een ruime keuze aan bestemmingen, bijvoorbeeld in de bossen, aan de kust of aan een meer. De vakantieparken bieden een enorme diversiteit aan accommodaties, geschikt voor 2 tot maximaal 40 personen. Verblijf in een comfortabele bungalow, een luxe villa met sauna en zonnebank, een authentieke boerderij of kampeerplaatsen. Voor iedere gelegenheid is er een passende vakantie: van een zomervakantie met het hele gezin tot een gezellig vriendenweekend of een romantische midweek met je partner.

Alle parken zijn klein en intiem opgezet en natuur en rust spelen een belangrijke rol. Daarnaast biedt Hogenboom Vakantieparken veel faciliteiten, zodat kinderen zich prima kunnen vermaken in een zwembad, speeltuin of kidsclub.

Je kunt bij Hogenboom Vakantieparken diverse pakketten boeken om de vakantie nog leuker of comfortabeler te maken. Zo kun je een fietspakket bijboeken, zodat er fietsen voor je klaar staan bij aankomst. Ook kun je kiezen voor een boodschappenpakket, zodat je bij aankomst meteen kunt genieten van verschillende producten. Je kunt ook kiezen voor een gourmet- of steengrillpakket. Hierbij huur je een gourmetstel of steengrill inclusief vlees zodat je direct kunt beginnen met dineren.

Het bezoekadres van Hogenboom Vakantieparken is te vinden in Uithoorn.

Villa Expert
8,9
op basis van 14 reviews
Lees meer
Comfortvilla
8,8
op basis van 28 reviews
Lees meer
Basic Travel
8,7
op basis van 28 reviews
Lees meer
op 14 augustus 2018 bestemming: Nederland / Hoogerheide, reisperiode: augustus 2018

Familyland het mooiste park van Brabant in Hoogerheide
Die slogan is helemaal niet van toepassing, je moet maar durven!!!!
Een zeer onaangename plaats om vakantie met je kinderen te vieren.
Een Finse bungalow die erg donker en er sjofel uitziet, echter met prima bedden.
Zeer veel Oost-Europese gastarbeiders die de bungalows bezetten, totaal geen last van deze mensen.
Kinderen op het park waren er, buiten in het zwembad niet.
We hebben er niet één kunnen ontdekken.
Totaal geen sfeer, overdag waren we de enige die over het park wandelde en dat in het hoogseizoen.
De prijs die we betaalde staat in geen enkele verhouding met wat je er voor terugkrijgt.
Als we dit geweten hadden , nooooooit weer , een vakantiepark kun je het echt niet noemen.

  • Algemeen 4
op 10 augustus 2017 bestemming: Nederland / herpen, reisperiode: juli 2017

Hoogeboom laat betalen voor extra keuzes betreft ligging. Rustige plaats op camping betekent achter een boerengolfterrein, nemen geen verantwoordelijkheid bij klachten. Buitenmeubilair is een picknickbank, leuk voor kinderen maar niet voor volwassenen die op meerdere plaatsen van terras willen kunnen zitten eten. Achter een paardenveld met overkill aan vliegen

  • Algemeen 4
op 5 april 2017 bestemming: Nederland / Arcen, reisperiode: maart 2017

We verbleven in een comfort cottage met veranda. Mooi gerenoveerd huisje (nr. 260), slaapkamers wat krap, maar voldoende.
Fijn dat dit deel van het park autovrij is. Kinderen kunnen spelen bij het piratenschip bij de recreatieplas. Vanaf de veranda heb je hier perfect zicht op. Faciliteiten van het park allemaal op 5 min. loopafstand, ideaal met kleinere kinderen

  • Algemeen 8
op 20 juni 2016 bestemming: Nederland / Arcen, reisperiode: juni 2016

Al enkele keren een huisje geboekt bij Roompot en Hogenboom. Helaas moet ik constateren dat de kwaliteit sterk terugloopt.
Bij de laatste boeking op Resort Arcen was het huisje ernstig vervuild en niet schoongemaakt bv veel stof op meubels, lampen, afzuigkap e.d. smerig plakkende placemats met etensresten, spinnen in elke ruimte, peuken op het teras, glas van gebroken fles naast jacuzzi, vriezer vol met ijs aanslag e.d. Uiteraard zijn hier foto’s van gemaakt en hebben we alles zelf schoongemaakt, dit is niet hoe je een begin van een vakantie verwacht.
Ook gebreken aan tuinstoelen,stofzuifer, lampje los hangend in keuken, ontbrekende strip oven, defecte waterkoker en koekepan te vies om beet te pakken.
Enkele malen klacht neergelegd bij receptie en per telefoon bij het centrale punt van Roompot.
Enkele zaken zijn hersteld maar enkele waren niet te herstellen en dat zou na ons verblijf gebeuren maar ja daar hadden wij niets aan,
Ik heb mijn klacht ook per mail verzonden naar Roompot/ Hogenboom Vakantieparken.
Zij komen met een vergoeding van 50 euro korting bij een volgende boeking bij Roompot maar wij willen niet meer boeken bij Roompot en niet hiermee afgescheept worden.
Zo gaat Roompot Hogenboom dus om met serieuze klachten.

We gaan wel door om een terechte tegemoetkoming te krijgen.

  • Algemeen 5
op 3 mei 2016 bestemming: Nederland / julianadorp aan zee, reisperiode: april 2016

Niet nakomen gemaakte afspraken bij boeking Albatros 6.

We hadden afgelopen week 22-4-2016 t/m 29-4-2016 een bungalow geboekt via Hogeboom in Julianadorp aan zee. Het betrof een 5 persoons huisje (albatros 6 nr 191).
Bij de boeking hadden we aangegeven dat we graag een vaatwasser wilden en een wasmachine.
Dit werd bevestigd in onze mail dat dit huisje het had.
Bij aankomst mochten we maar met 1 auto het park op terwijl we met 2 auto's waren en met oudere mensen die slecht te been waren. Er werd ons gezegd dat dat de parkregels waren, ehhmmm bij veel huisjes stonden meerdere auto's. Maar oke.
Bij binnenkomst in et huisje viel gelijk op hoe klein en slecht onderhouden het huisje was en de vaatwasser was aanwezig maar zo klein dat als je koffie had gedronken je de vaatwasser gelijk aan kon zetten terwijl wij met z'n 5 en waren.
De wasmachine was in geen velden of wegen te bekennen en we zijn gelijk gaan bellen en volgens de technische dienst die ook even kwam kijken zat er idd geen wasmachine in.
De dames van de receptie waren niet vriendelijk aan de telefoon en rond uit onbeschoft. Volgens hun hoorde in dit huisje geen wasmachine en ik heb duidelijk aangegeven dat ik die wel geboekt had.
Na lang heen en weer bellen mochten we kiezen. Of een korting of ons geld terug maar dan moesten we gelijk vertrekken.

Gelukkig voor ons zat er nog een park naast Hogeboom en werden we daar opgevangen en konden we een ander huisje betreden. We zijn vol lof over park strandzicht.
Achteraf bleek dat Hogeboom op het hele park maar een 3 tal huisjes had die zij verhuurde. Zij waren tussenpersoon voor de eigenlijke verhuurder maar als je op hun site kijkt lijkt het of het hele park van Hogeboom is.
Vrijdags kregen we te horen dat we ons geld terug kregen en ik heb er nog 2 telefoontjes aan moeten wagen zodat we uiteindelijk maandags ons geld terug kregen. Het lag aan de banken werd ons verteld.
Als Hogeboom er een spoedoverboeking van gemaakt had hadden we dezelfde dag ons geld nog terug gehad.
Wij vinden dit een aanfluiting voor Hogeboom en dit zijn we niet gewend van hun. We hebben meerdere vakanties via Hogeboom geboekt maar zo slecht als nu is het nog nooit geweest. Het personeel is onbeschoft en zeker niet klant vriendelijk.

  • Algemeen 1
op 6 april 2016 bestemming: Nederland / s-Gravenzande, reisperiode: maart 2016

Zinloos geweld op Duynpark de Heeren van 's-Gravenzande

Al vele jaren boek ik meerdere malen per jaar huisjes op de parken van Roompot en Hogenboom. Helaas moet ik constateren dat de kwaliteit bij elke boeking sterk terugloopt.
De laatste boeking op Duynpark de Heeren van s Gravenzande was het huisje ernstig vervuild, bv een smerig plakkende keuken met etensresten in de bestek lades, een meterkast waar ook de bezem en stoffer en blik bewaard worden dik onder het stof en haren. Uiteraard zijn hier foto’s van gemaakt en heb ik de smeerboel schoongemaakt, leuk om zo je verblijf te beginnen. Een TV met slecht wazig beeld die na een week helemaal de geest gaf. Maar goed, over smeerboel en slecht onderhouden huisjes is hier op internet al genoeg geklaagd.
Wat opvalt is dat dit park meer en meer wordt verhuurd aan bedrijven en vaste Oost Europese bewoners. Bij een rondgang over het park zie je vele auto’s met kentekens als P, RO, LT enz. Dat deze bewoners de parkregels aan hun laars lappen bleek in mijn omgeving waarbij auto’s met hoge snelheden voorbij scheurden ondanks fietsende/spelende kleine kinderen. Aanspreken daarop wordt lachend afgedaan als zijnde waar bemoei je je mee en men scheurt gewoon weg, het park af.
Bij mijn laatste verblijf op dit park wordt mijn hondje slachtoffer van zinloos geweld. Zonder enige aanleiding wordt het kreupel geschopt door Engelse bewoners van een huisje verhuurd aan een bedrijf. Na een spoedoperatie is ze tot op heden onder medische behandeling en zal blijvende gevolgen eraan overhouden.
Ik meld dit, (evenals de gevaarlijke situaties m.b.t. kinderen) bij de receptie van het park echter wordt met allerlei loze beloftes weggestuurd. Ondanks dat een van de medewerksters over de daders zegt “ik ken deze mensen en mijn vrienden zijn het niet”
Na aangifte gedaan te hebben bij Politie Haaglanden te Naaldwijk blijkt de parkleiding de belangen van vaste huurders belangrijker te vinden. Zo wordt telkens weer geweigerd de persoonsgegevens van de daders te verstrekken. Meer dan 8x ben ik hiervoor bij de receptie geweest.
Ondanks dat tot 3x toe door een medewerkster van de receptie wordt bevestigd dat de namen van de daders bekend zijn, worden deze ook niet aan de politie verstrekt. Dit bemoeilijkt niet alleen de afhandeling van de aangifte maar maakt het ook onmogelijk de daders aansprakelijk te stellen voor de schade.
Uiteraard is de klacht op papier gezet en verstuurd per email en per brief naar Hogenboom Vakantieparken en Eazzis (de beheerder van dit park) echter een reactie of bevestiging van ontvangst blijft uit. Pas na een waarschuwing de kwestie in de publiciteit te brengen ontvang ik een email waarin alle aansprakelijkheid wordt afgewezen en wordt er gedreigd met juridische stappen als e.e.a. in de publiciteit wordt gebracht. Het vreemde is dat de afzender van dit e-mailtje Roompot is, terwijl ik geboekt heb bij Hogenboom Vakantieparken en Eazzis de parkbeheerder is.
Zo gaat Hogenboom dus om met serieuze klachten. Nu wordt ik niet zo snel bang van dit soort bedreigingen en heb ik de klacht inmiddels voorgelegd aan geschillencommissie recreatie en plaats ik deze klacht op zoveel mogelijk fora. Ook heb ik mijn advocaat gevraagd hoe om te gaan met dit soort bedreigingen van Roompot.

  • Algemeen 1
op 30 september 2015 bestemming: Nederland / Diever, reisperiode: juli 2014

Mooi park Landgoed 't Wildryck, rustig en veel groen en ook voor mindervaliden erg geschikt. Huisje compleet aangepast, stoel, bed en hulpmiddelen en park goed toegankelijk. Mooie omgeving.

  • Algemeen 9
op 24 september 2015 bestemming: Nederland / Arcen, reisperiode: juli 2014

Limburg is heerlijk, Resort Arcen was een duur park maar zeker z'n geld waard. We zijn er in 2014 en 2015 op 2 weken op vakantie geweest. Het animatieteam had voor jong en oud heel fijne activiteiten. In de omgeving is ook veel te beleven. Aardbeienland, een attractiepark net over de grens, kasteeltuinen Arcen, Toverland...er is zó veel te doen. Onze kinderen vonden het fantastisch in Arcen. De luxe standaard villa voor 6 personen was heel erg mooi èn super schoon. Wij zijn fan!

  • Algemeen 9
op 18 september 2015 bestemming: Nederland / Hoenderloo, reisperiode: oktober 2014

Huisje was niet zo schoon. Er zaten ook weinig ramen in dus het was vrij donker. In onze slaapkamer beide bedlampjes kapot. Slaapkamer was ook vrij klein, de andere slaapkamer met sauna was wel een stuk groter. Verder op het park weinig te doen, zwembad gesloten en slechts enkele speeltoestellen voor de kinderen.

  • Algemeen 7
op 5 augustus 2015 bestemming: Duitsland / hocksauerland, reisperiode: juli 2015

Onze vakantie zit er weer op, we hebben enorm genoten, mijn man en ik hebben heerlijk kunnen genieten van de sauna. Onze oudste twee zoons (14 en 16) ook trouwens. De twee jongste kids hebben het ook fijn gehad, onze dochter wilde niet meer naar huis. Omdat het zo'n klein complex is miste we alleen een zwembad, maar in de buurt hebben we ons prima vermaakt in het zwembad, centrum op steenworp afstand is altijd fijn. De omgeving is natuurlijk heerlijk. Al met al een fijne break. Zeker om nog eens over te doen, in de winter ofzo ;-) ps de wasmachine (2 euro) en droger(gratis) in het complex maakt het allemaal een stuk makkelijker. Bedankt Hogenboom!

  • Algemeen 9
  • Accommodatie 9
  • Vervoer 10
  • Reisbegeleiding 10
  • Excursies 9
  • Prijs / kwaliteit 9

Meer ervaringen